Oceny Goal.com: Arszawin zawodnikiem meczu

Oceny Goal.com: Arszawin zawodnikiem meczu 29.08.2009, 21:53, Łukasz Klimkiewicz 56 komentarzy

Tak jak po każdym meczu redaktorzy internetowego serwisu Goal.com dokonali oceny poszczególnych zawodników, którzy brali udział w spotkaniu. Po dzisiejszej Bitwie na Old Trafford, która zakończyła się na korzyść Czerwonych Diabłów, w zespole gospodarzy najlepiej ocenieni zostali Darren Fletcher i Wayne Rooney. W drużynie prowadzonej przez Arsene Wengera najwyższą notę dostał strzelec pierwszej bramki - Andriej Arszawin (8.5) i został zawodnikiem meczu.

Manchester United:

Foster - 6.5

O'Shea - 5.5

Brown - 6.5

Vidic - 6.5

Evra - 7.5

Valencia - 5

Fletcher - 8

Carrick - 6.5

Nani - 7

Giggs - 7.5

Rooney - 8

Park - 6.5

Berbatov - 5

Arsenal:

Almunia - 4

Sagna - 6.5

Gallas - 7

Vermaelen - 7

Clichy - 7.5

Denilson - 7

Song - 7

Diaby - 5

Eboue - 6.5

Arszawin - 8.5

Van Persie - 7.5

Bendtner - 6.5

Eduardo - 6

Ramsey - brak

Andriej ArszawinManchester UnitedOceny autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
aRamsey komentarzy: 948631.08.2009, 11:09

oceny o wiele lepsze tylko Amunia powinien miec 6/7

danielho6 komentarzy: 47730.08.2009, 18:15

W drużynie Hiszpani nie było nic unikalnego poza tym, że przez długi czas nic nie mogła osiągnąć. Drużyna Arsenalu jest prowadzona w naprawdę UNIKALNY (niema drugiej takiej drużyny na tym poziomie) sposób i nie chciał bym aby to się zmieniło. Niektórzy potrafią tylko narzekać, że niema trofeów, że Wenger się nie zna, że Powinien kupić tego i tego. Ja ufam Arsenowi i wiem, że On wie co robi, a nawet jeśli w tym sezonie nic się nie uda wygrać to wielka szkoda, ale mamy młodą drużynę która kiedyś coś musi wygrać.

nasri1992 komentarzy: 22130.08.2009, 15:03

Arszawin 10- bo super a Diaby 3- (sam.) :(

crisadus komentarzy: 850730.08.2009, 13:15

Diaby trochę jednak za niska ocena, gdyby nie ta bramka...:(

grabos komentarzy: 59230.08.2009, 09:23

Lepsze oceny ale i tak przegrali :(((

CF4 komentarzy: 138330.08.2009, 09:13

należało mu sie ;D choc on cos pokazał

Yeti komentarzy: 460 newsów: 7130.08.2009, 08:48

@UltimateE: a ja oglądałem cały mecz, ale mniejsza z tym. NIKT tak nie kiwał jak Diaby, większość jego akcji to było olbrzymie zagrożenie pod bramką ManUtd. Że nie strzelił sam na sam? Cóż, sam ją sobie wypracował, zupełnie bez udziału kolegów, więc wyszło na 0. Ciągle próbował dryblingów i w 90% były to dryblingi udane. Brakowało napastnika, któremu mógłby podać, no ale za to chyba Diaby'ego winić nie będziemy?

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 230.08.2009, 08:29

Yeti --> polemizowalbym nad tym obejzalem wieksza cz meczu i najbardziej mi utkwily w pamieci te jego dobre zwody , ale nie wiedzial kiedy skonczyc , po dobrym zwodzie probowal kolejnego ale tracil pilke i to prawie za kazdym razem...nie wyciagal wnioskow z tych dryblingow bo ciagle ich probowal...
Raz kiwnal nawet 3 ale o strzale juz nie wspomne:/

Yeti komentarzy: 460 newsów: 7130.08.2009, 08:21

@danielho6: łał, jesteśmy unikalni. Podobnie unikalna była drużyna Hiszpanii ('grają jak nigdy, przegrywają jak zawsze') tyle, że tam się nikt z tej unikalności nie cieszył i kolejnych trenerów po nieudanych turniejach zwalniano.

@UltimateE: akurat Diaby, poza samobójem, był jednym z najlepszych piłkarzy na boisku, więc Twój komentarz jest zwyczajnie nie na miejscu. Diaby miał pecha. Zwykłego pecha.

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 230.08.2009, 08:11

Szef --> moze byloby!? gdyby Cesc gral za Diabiego to bysmy z luza wygrali po pierwsze nie byloby samoboja po drugie to bysmy prowadzili wiecej niz po 1 polowie a tak lipa:/
Irytuje mnie juz tez Diaby raz zagra swietnie a potem katastrofalnie na poziomie ligi podworkowej , czy on nie moze ustabilizowac formy!?

madjer komentarzy: 553430.08.2009, 07:45

Jedna jaskółka wiosny nie czyni ... Arshavin to zdecydowanie za mało ,widać brak Cesca ,niestety .

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 530.08.2009, 07:42

Te wydają mi się słuszne. Szkoda, że sędziego nie ocenili, ale dla niego chyba by oceny zabrakło.
Malina -- > Jestem ciekawa jak ty byś się zachowała. Twoja drużyna niezbyt zasłużenie przegrywa, strzelają bramki, których i tak nikt nie uznaje i wiesz, że jutro wszyscy będą wyżywać się na tobie i twojej drużynie, za brak transferów. Nie zdenerwowałabyś się ?

arshavin93 komentarzy: 22430.08.2009, 01:11

danielho6-->zgadzam sie co do sedziego. Szef-->nie ma co gdybac. A co by bylo gdyby zamiast Almunii mielibysmy Buffona ; D van Persie - on jest niby napastnikiem ? na razie strzelamy duzo goli ale nasi napastnicy to nawet nie 10 % tych goli. Van Persie nie gral zle, ale to nie jest ktos kto dzisiaj moze nam wygrac mecz, ani nie strzela goli ani tez nie pokazuje jakichs efektywnych zagran podczas meczow a wychodzi caly czas w pierwszej XI. Ehhh, marzenia o swietnym napastniku kupionym jeszcze w tym okienku. No i defensywny pomocnik jeszcze na lawke by sie przydal w razie gdyby Songowi cos sie przytrafilo [ a w AFC to bardzo prawdopodobne ; ( ]. Obrona widze nie potrzebuje wzmocnien, Vermaelen i Gallas naprawde pokazuja klase, jestem pod wrazeniem ich gry. A Boss powinien zastanowic sie nad swoim zachowaniem : C

Szef komentarzy: 1303530.08.2009, 00:59

szkoda, pechowa porazka troche, karny i samoboj ehhh gdyby Cesc gral za Diaby'ego to mozeby bylo inaczej

danielho6 komentarzy: 47730.08.2009, 00:37

Dajcie spokój z tymi doświadczonymi, wszędzie po porażce ludzie piszą, że Wenger powinien przejrzeć na oczy i kupić doświadczonych zawodników. Myślicie, że co przyjdzie paru dziadków i nagle zaczniemy wygrywać? Arsene konsekwętnie prowadzi swoją politykę transferową która może kiedyś zda swój egzamin. Ja niechciał bym aby na Emirates grali ludzie po 29 - 33 lata. Arsenal może nie osiąga ostatnio niczego wielkiego, ale jest drużyną unikalną, jedyną w swoim rodzaju, średnia wieku 22 i pół finał ligi mistrzów oraz top 4 w Anglii. Właśnie za to kibicuje tej drużynie, ponieważ zawsze uważam, że trzeba stawiać na młodość. Wierzę, że ci chłopacy jeszcze coś osiągną, a jeśli zmieniła by się polityka tego klubu i zaczęto by robić jak w ManU, Chelsea czy Liverpoolu to raczej przestał bym oglądać mecze Gunners.

Malina komentarzy: 122530.08.2009, 00:27

..." Z lekka inny temat"... w tym sezonie TOP 4 (z tego co widać)...to będzie TOP 8...!

Corthal komentarzy: 110930.08.2009, 00:21

DawidAFC- taka jest niestety piłka nożna, umówmy się, pokazanie 3 dodatkowych żółtych kartek Diabłom nie pomogłoby nam wygrać tego spotkania, sekundy po niepodyktowaniu karnego na faulu na Ruskim niedoszły poszkodowany strzelił gola, a faul na Rooneyu rzeczywiście miał miejsce- jednym słowem, widziałem multum innych spotkań, które sędzia bardziej wypaczył swoim nieudolnym sędziowaniem.
Wenger z tego co widziałem zaczął pyskować w stronę sędziego technicznego, co najwyraźniej mu się nie spodobało;).

Myślę, że lepszą reakcją Wengera byłby zakup paru doświadczonych zawodników, a co ważniejsze, inne ustawienie drużyny w takim spotkaniu (jeżeli ktoś ma jeszcze wątpliwości co do bezproduktywności van Pershinga jako 9-tki, to chyba po dzisiejszym meczu da sobie spokój)- a na ławce jak zbity pies siedział Eduardo.

To tylko jedno spotkanie, ale boję się żeby to nie podziałało na zespół jak swego czasu kontuzja Eduardo- przekonamy się za tydzień.

Malina komentarzy: 122530.08.2009, 00:18

Corthal - masz rację, Wenger zachował się irytująco(jak na tak doświadczonego trenera). Nie mógł przecież widzieć spalonego ze swojego miejsca...po co ten hałas z Jego strony? Na oczach Premiership, trochę spalony...

Hubert89 komentarzy: 83230.08.2009, 00:16

7.5 dla Giggsa, aż tyle za egzekwowany rzut wolny po którym pada bramka?

arshavin93 komentarzy: 22430.08.2009, 00:11

malina--> almunia nie potrafi grac na przedpolu, owszem czasem uratuje nas jakas dobra interwencja w polu bramkowym czy tez na linii bramkowej ale przy wyjsciach nie jest on juz taki pewny. powtarzam, klub taki jak Arsenal powinien miec lepszego bramkarza w pierwszej XI. Np. Joe Hart

DawidAFC komentarzy: 155830.08.2009, 00:11

Corthal to chyba sędzia nie potrafił chłodno ocenić sytuacji... Nie wiem co takiego zrobił Wenger że go odesłał ? Każdy trener by tak zareagował... Sędzie był the best dzisiaj -.-

Corthal komentarzy: 110930.08.2009, 00:09

Jeżeli sam trener zostaje oddelegowany na trybuny, to widać jak bardzo bezradna jest drużyna, skoro nawet szkoleniowiec nie potrafi chłodno ocenić sytuacji.
Zabrakło nam doświadczenia (nie pierwszy raz)
Plusem na pewno jest postawa Diaby'ego, który
po strzeleniu samobójczej bramki ruszył odrabiać straty- mało brakowało, a odrobiłby nie jedną, a dwie ;).
Tak długo jak nie będzie ławki rezerwowych, tak długo będziemy marszczyć brwi w spotkaniach z silniejszymi rywalami- nastolatki same nie wygrają Premiership, potrzeba nam mentorów na boisku, a nie w gabinetach lekarskich.

Malina komentarzy: 122530.08.2009, 00:01

arshavinie93 ! Jeszcze będziesz za Manuelem płakać. Chciałbyś mieć jeszcze Lehmann'a ? Almunia (według mnie) to obok Sorensena
to jeden z lepszych...

arshavin93 komentarzy: 22429.08.2009, 23:57

a i jezcze jedno sprostowanie- -> Denilson nie zagral beznadziejnego meczu, troche nerwy mnie poniosly przy tej wypowiedzi. Chcialem powiedziec ze Denilson w porownaniu z tym co gral wczesniej w tym sezonie byl dzisiaj zupelnie kim innym, glupie straty, niecelne podania. chyba ciezko mu sie gra z zespolami z big four

arshavin93 komentarzy: 22429.08.2009, 23:53

rori14,igor77--> ale czy ja to mowie po jednym meczu ? jak dla mnie to nie jest bramkarz na pierwszy sklad Arsenalu. Sezon poprzedni mial udany nawet bardzo. Ale narazie pokazuje ze to byl sezon, dzisiaj to jest ciagle ten sam ni to dobry ni to slaby bramkarz. I moze faktycznie zle to ujalem, moj blad - nie chcialem napisac Almunia out ale po prostu ze skoro mamy jeszcze pare dni tego okienka to czemuby nie kupic nowego bramkarza ? bo jak dla mnie Almunia to jest dobry ale nie na pierwsza jedenastke lecz na zmiennika

K1cKer komentarzy: 57429.08.2009, 23:49

Zobaczcie sobie na goonertalk.com jest tam pokazane jak Rooney najpierw przewraca sie, dopiero pozniej doszlo do kontaktu.. nie mowie, ze karnego nie bylo, no ale jednak Rooney zanurkowal w tej sytuacji..

Kozak0700 komentarzy: 92029.08.2009, 23:45

Maikelosik - problem w tym ze pilka na boisku byla gdy doszlo do kontaktu wiec karny sluszny ;/ niestety. Ja osobiscie uwazam ze mimo iz almunia jest naprawde dobrym bramkarzem to arsenal stac np. na takiego boruca ktory bylby nie lada wzmocnieniem dla klubu

waldek_89 komentarzy: 573529.08.2009, 23:44

jak dla mnie sprawiedliwe noty

KuBaJo komentarzy: 217429.08.2009, 23:39

Mu miało szczeście ;( a my wielkiego pecha szkoda bo 3 punkty...

Malina komentarzy: 122529.08.2009, 23:33

...no, raczej tak (bez urazy oczywiście)...

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11529.08.2009, 23:24

Malina --> a czy ja gdzieś coś takiego napisałem?

Malina komentarzy: 122529.08.2009, 23:21

""ale bramki mówią same za siebie" (Lord Carrington)... Vermaelen nie miał z nimi absolutnie nic wspólnego...! Jak dla mnie "8", jak Gallas.

Gadu komentarzy: 40529.08.2009, 23:19

K1cKer - dokładnie to samo myślę o grze Eboue, jest bardzo nieporadny, gdy podchodzi pod pole karne przeciwnika. Jak widzę, że drobi kroki, to już wiem, że zbyt wiele z takiej akcji niestety nie będzie.

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 229.08.2009, 23:11

A dla mnie powinny być powtórki spornych sytuacji... Nie można dla mnie dyktować karnych jak zawodnik już się kładzie i pozniej jest kontakt... a oporcz tego gowno z akcji by było...

trzeba o tym zapomniec i tyle

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56729.08.2009, 23:09

Praca bramkarza jest najcięższa... Możesz cały mecz stanowić pewny punkt zespołu, ale jeśli zawalisz raz, to o dobrych interwencjach nikt nie będzie pamiętał. To, czego Almunia potrzebuje, żeby wystrzegać się tych pojedynczych błędów, to motywacja w postaci godnego konkurenta na ławce. Fabiański to Senderos II tylko na bramce - jest świetny... do pierwszego błędu... Mannone to kompletna parodia, a Szczęsny jest za młody. Wniosek? Nie ma nikogo, kto przycisnąłby Manuela. Hiszpan pokazywał, że na wyżyny swych umiejętności wspina się, kiedy ma coś do udowodnienia. Zorientował się jednak, że teraz nie musi nic udowadniać, bo jego zmiennicy to żółtodzioby, które nie są w stanie go wygryźć. Może za nisko oceniam Fabiana i kiedy Polak wróci, a z ławki zniknie Don Vito, wszystko wróci do normy... Czas pokaże.

Co do meczu jako całości - ManU miało szczęście. Dużo szczęścia. Obawiam się tylko, że na Emirates może im go zabraknąć :P

Laffer77 komentarzy: 32029.08.2009, 23:04

dla mnie zdecydowanie gallas, gdyby nie on nie było by 2 tylko 5 ;s

Sztofort komentarzy: 259629.08.2009, 23:02

LordCarrington - popelnil, jak stracil pilke przy naszej bramce i wtedy kiedy Sagna wybil na rozny xd.

fusit komentarzy: 245 newsów: 629.08.2009, 22:53

clichy zagral dobrze. sagna tez poprawnie :) ale widac bylo ze manchester nie dawal na swobody rozgrywania tak jak celtic

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11529.08.2009, 22:53

Zagraliśmy dobry mecz, ale w ostatecznym rozrachunku przegraliśmy. To jednak dopiero pierwsza porażka Arsenalu w tym sezonie i to z bardzo wymagającym rywalem, więc za bardzo się tym wszystkim nie przejmuję. Zawiodło niewielu, reszta zagrała nieźle, ale i tak nie pomogło to w odniesieniu korzystnego rezultatu na Old Trafford. Moje oceny:

Almunia - po raz kolejny nie zagrał najlepiej. Nie popisał się przy faulu na Rooneyu. Wydaje mi się, że lepiej byłoby puścić tę akcję, ponieważ piłka zmierzała w kierunku linii końcowej, którą w dodatku asekurował Gallas. Przy drugiej bramce dla United nie miał szans, za to świetnie wyłapywał wszelkie pozostałe strzały i dośrodkowania graczy MU - 7

Sagna - był wszędzie, bardzo się starał, ale znów pokazał, że dośrodkowania nie są jego mocną stroną. Często się zapominał, ale kiedy tracił piłkę walczył do końca - 7

Gallas - zagrał niemal perfekcyjnie. Świetnie kierował całą defensywą, nie popełnił żadnego błędu - 8

Vermaelen - podobnie jak Francuz zagrał niezłe spotkanie. Nie widział z jego strony żadnego błędu, świetnie podszedł do tego meczu, ale dwie stracone bramki mówią same za siebie - 7.5

Clichy - podobnie jak Sagna próbował coś w ofensywie, ale kiedy był pod bramką MU, nie było nikogo kto mógłby odebrać piłkę w obronie - 7

Song - tak naprawdę to nie zagrał źle. Zaliczył mnóstwo odbiorów, które niestety szybko kończyły się stratami. Najważniejsze jednak, że dorósł do takich meczów i pokazał, że nie boi się walki - 7

Denilson - zaliczył mnóstwo podań i odbiorów, ale nie ustrzegł się kilku błędów - 7

Diaby - co prawda strzelił bramkę samobójczą, ale bardzo zaimponował. Mimo że stało się tak, a nie inaczej, Abou zakasał rękawy, podniósł się i szybko wrócił do gry, o czym świadczy sytuacja, w której mógł strzelić kolejnego gola. Tym razem wybrał dobrą bramkę, ale znów zawiodła jego celność i skuteczność - 6.5

Eboue - jeździec bez głowy. Ponownie pokazał, że nie nadaje się na grę na skrzydle, ale co mieliśmy zrobić, skoro połowa drugiej linii jest kontuzjowana? Szkoda, że zmarnował dogodną sytuację, przez resztę spotkania był raczej niewidoczny - 6.5

Arszawin - zawodnik meczu. W końcu przełamał się i zagrał świetne spotkanie. Szkoda, że jego dyspozycja nie zaowocowała zwycięstwem nad United. Ważne jednak, że mimo straty Fabregasa mamy lidera, który potrafi poprowadzić naszą drużynę. Zdobył pięknego gola - 8.5

Van Persie - zmarnował mnóstwo sytuacji. Przyzwyczaił mnie do tego, ale w takich meczach jak ten mógłby zdobywać bramki, bo lepszych okazji do tego już nie będzie. Dzisiaj był kapitanem, ale zawiódł - 6.5

Bendtner/Eduardo/Ramsey - nie pokazali zbyt wiele, być może zabrakło im trochę czasu, ale nie dali zbyt udanych zmian

Arsenal1994 komentarzy: 749729.08.2009, 22:49

Arshavin głownie za tą bramke dostał tak wysoką ocene ponieważ nie rozegrał jakiegoś wielkiego meczu, ale jak Andriej ma grać słabo ale strzelać takie bramy to ja jestem za ;)

K1cKer komentarzy: 57429.08.2009, 22:49

Clichy 7.5 ;x Eboue 6.5, no ladne oceny, szkoda, ze nie adekwatne do tego co dzialo sie na boisku.
Clichy 5 - w ataku gral bardzo niedokladnie, slabe dosrodkowania i dogrania do partnerow.
Eboue 5 - dla mnie bardzo slaby wystep, gdy ma pilke nie wie specjalnie co z nia zrobic, albo niedokladnie dogrywa albo poprostu ja traci.

Igor77 komentarzy: 31929.08.2009, 22:46

proponuje zakończyć temat :] było mineło, gra się dalej !!!
____________________________
nie ważne jak się zaczyna,ważne
jak się kończy

fabregas1987 komentarzy: 2581529.08.2009, 22:44

karny był ale to nie znaczy ze almunia nie bronil lepiej.Wedlug mnie to powinno byc Almunia 6.0 a Diaby 4.0

Polas komentarzy: 55129.08.2009, 22:42

Almunia niestety jest winny utraty pierwszej bramki. Już nie piszcie, że karnego nie było, bo był ewidentny. W takich sytuacjach bramkarz MUSI trafić w piłkę, bo jak nie trafi to na 92% jest karny. Tak samo było w meczu z Celtikiem.
Co do ocen, to dosyć słaby mecz Eboue.
Diaby za bardzo chce i "się spala" w najważniejszych momentach.
Robin nie przypomina, jak na razie gracza z tamtego sezonu.
Song za szybko zarobił żółty kartonik i nie grał już tak dobrze, jak we wcześniejszych meczach.
Denilson dzisiaj miał za dużo głupich strat, ale częściej od Songa "czyścił" akcje Manchesteru.
Sagna i Clichy znowu nie zachwycili dobrymi wrzutkami.
Ale słabo dysponowany w tym sezonie jest Almunia, jak na razie popełnił już kilka błędów, a to dopiero 3 mecz...

Malina komentarzy: 122529.08.2009, 22:35

Arsha jak zawsze the best, Diaby poniżej normy (nie tylko przez samobójczą bramkę), wiele strat...Tydzień temu gracz meczu, a dzisiaj...? Coś tu nie gra...

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 229.08.2009, 22:32

Nie mydlcie oczu Almunia to poprostu cien samego siebie porownac jego forme z tego sezonu a dyspozycje w meczu z United w LM na OT to jak niebo i ziemia...prawda jest taka ze Almunia jest najbardziej winien bramek - bo defensywa to mocny pkt Arsenalu - kolejny juz dobry wystep duetu srodkowych defensorow - Gallasa i Vermaelena , skrzydlowi tez zawsze pewni podlaczajacy sie pod akcje ofensywne...wiec moje zdanie jest takie ze bramki nie sa wina lini defensywnej
Przypomnijcie sobie sytuacje z golow :
1. Celtic - Donatti - Manuel zle ustawiony choc strzal z wyzszej polki to Almunia sie nie wykazal a byl to jedyny strzal w swiatlo bramki
2. Dzisiaj - niestety karny zasluzony Almunia mogl odpuscic starcie z Shrekiem bo i tak Anglik by nie strzelil z tego gola...:/
3. Portsmouth - rowniez blad przy golu - Kaboul'a niestety Almunia zaczal bardzo mizernie ten sezon trzeba liczyc na poprawe wkoncu lepiej grac z takim Almuniom niz z Mannone:/
Linia pomocy tez nie najgorzej ale wymagalismy od niej wiecej - Denilson ogolnie malo widoczny...Diaby mial jakies przeblyski dobry drybling ale nie wiedzial kiedy skonczyc - dlatego po chwili tracil pilke - juz tu nie mowie o nie potrzebnym samoboju ktory podcial nam skrzydla...
Song niestety slabszy mecz oczekiwalismy lepszej gry zwazywszy na to jak mlody Kamerunczyk zaczal sezon
Eboue to tez cien samego siebie w meczu z Celticem kilka kiksow i nie celnych podan...
Robin mial duzo sznas ogolnie jego wystep ocen dobrze - choc przy sytuacji jak Foster bronil noga mogl lepiej przylozyc , no coz trudno stalo sie
Bendtner nic nowego nie pokazal...
Najjasniejszym pkt oczywiscie byl Arszawin wspanialy gol i dobry mecz szkoda ze jego trud zostal zmarnowany...
Ehhh chyba nie doczekamy sie czasow gdy Arsenal zagra z takimi gwiazdami jak Rosa Theo Nasri Arszawin i Cesc...:/

fabri04 komentarzy: 338529.08.2009, 22:32

Brawo, aloe przegrana głupia boli, ale i tak jesteśmy najlepsi!!!

lukaszksso komentarzy: 61829.08.2009, 22:23

Almunia nie zawinił dajcie mu spokój trudno. Licze na to ze wenger kupi kogoś w ofercie last minute i bedzie dobrez bo w meczu w cale nei bylismy słabsi tylko mielismy pecha . Sędzia troszke przekręcił mecz no ale trudno

szczurex komentarzy: 329.08.2009, 22:22

Gdyby nie te małe pomyłki w obronie i ślepota sędziego można by było myśleć o 3 ptk. ewetualnie o remisie.

Rori14 komentarzy: 9929.08.2009, 22:17

dosłownie...żal mi takich ludzi jak arshavin93

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com