Oceny Kanonierzy.com: Arsenal 0-1 Chelsea

Oceny Kanonierzy.com: Arsenal 0-1 Chelsea 25.01.2016, 17:34, Jakub Knapik 39 komentarzy

Poniżej prezentujemy oceny spotkania przygotowane przez redakcję kanonierzy.com. Tym razem ocenione zostało domowe spotkanie z Chelsea w Premier League.

Oceny zostały wyciągnięte ze średniej głosów 8 redaktorów.

Petr Cech

Gdyby nie dobra postawa Czecha, mecz zakończyłby się jeszcze gorszym dla Kanonierów rezultatem.7.1

Hector Bellerin

Aktywny w ofensywie i przyzwoity w obronie.7.0

Laurent Koscielny

Dorzucił swoją cegiełkę do straconej bramki. Niepewny występ Francuza, choć kilka razy popisał się dobrymi interwencjami.6.3

Per Mertesacker

Kompletnie wyłączył funkcję myślenia przy wykonywaniu feralnego wślizgu, za który otrzymał czerwoną kartkę. Pozytywy? Niemiec poprawił swoją szybkość, gdyż przed interwencją znalazł chwilę, by się rozejrzeć.2.1

Nacho Monreal

Można mieć do niego lekkie pretensje o to, że nie próbował zablokować dośrodkowania, po którym Costa zdobył gola. Mimo to był jednym z najlepszych zawodników Arsenalu w ofensywie, co nie świadczy o niej najlepiej.7.2

Mathieu Flamini

Bezpłciowy mecz Francuza. Jeżeli można się o coś do niego przyczepić, to o zmarnowane sytuacje strzeleckie.6.0

Aaron Ramsey

Gdy tylko miał piłkę przy nodze przed polem karnym przeciwnika, prawie za każdym razem stwarzał zagrożenie swoimi podaniami. Niestety zaliczył też kilka strat, które mogły się źle skończyć.5.2

Theo Walcott

Walcott w ostatnich meczach najprawdopodobniej pragnie pobić jakiś rekord spalonych i niewykorzystanych sytuacji. Nawet opaska kapitańska nie pomogła Anglikowi poprawić jego tragicznej ostatnio gry.3.8

Mesut Özil

Od pewnego czasu widać u Niemca spadek formy. Jest cieniem samego siebie, choć nie można zarzucić mu braku ambicji. Nie miał też wielu okazji do wykazania się swoim przeglądem pola. 5.3

Joel Campbell

Walczył w defensywie i udzielał się w ofensywie, ale to właśnie on, a nie Walcott, został zmieniony.6.6

Olivier Giroud

Został zmieniony w pierwszej połowie z powodu czerwonej kartki Mertesackera. Choć jego gra wyglądała obiecująco, nie miał okazji się wykazać.6.0

Gabriel Paulista

Został rzucony na głęboką wodę, gdyż jego drużyna grała w osłabieniu niemal od samego początku meczu. Ciężko jednoznacznie określić, kto z trójki Koscielny - Monreal - Gabriel najbardziej zawinił przy straconej bramce. 6.6

Alexis Sánchez

Jak na pierwszy występ po długiej kontuzji, Chilijczyk zagrał bardzo dobrze. Jego powrót może na nowo rozpalić wśród kibiców nieco nadszarpnięte marzenia o mistrzostwie.6.9

Alex Oxlade-Chamberlain

Grał zbyt krótko, by go ocenić.-

Chelsea FCOceny autor: Jakub Knapik źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
kanonier21afc komentarzy: 225726.01.2016, 13:03

Zmienienie Giroud to najgorsza rzecz jaką Wenger mógł zrobić

michalm1 komentarzy: 702026.01.2016, 11:40

Już na samym początku oddaliśmy Chelsea gre...

przemass89 komentarzy: 63626.01.2016, 09:09

Chelsea nie zepchnęła nas do defensywy, bo taką ciulową decyzję podjął trener. Chelsea Mourinho zdominowałaby mecz i nie mielibyśmy żadnych szans przy grze 10 na 11. A tak mieliśmy okazje do zwycięstwa, jak nigdy w ostatnich latach i ją znowu przespaliśmy...

I zgodzę się z przedmówcą, że graliśmy bez defensywnego pomocnika. Flamini to może być zawodnikiem do pary z Coquelinem, jeśli mamy grać bardziej defensywnie, ale nie w pojedynkę ryglować defensywę. Ten gość gra bardziej, jak box-to-box, a nie DM.

P29LJ komentarzy: 79826.01.2016, 08:51

Po bliższych powtórkach Mertesacker, aż tak nie sfaulował Costy. Ledwo co go dotknął ręką. Max. żółta kartka. Powinni się odwołać, ale i tak meczu nie cofną.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 126.01.2016, 01:28

Nie jestem jakimś maniakiem posiadania piłki, ale w meczu gdy gra się 10 na 11 i zawodnik bierze na siebie ciężar gry to dla mnie jest kozakiem.

Niektórzy powiedzą, że z jego biegania, walki i podań ostatecznie niewiele wynikło z czym się nie zgodzę, bo dla mnie głównie dzięki Ramseyowi Chelsea grając w przewadze nie zepchnęła nas do głębokiej defensywy, a przy odrobinie szczęścia mogliśmy zremisować 1-1.

Verminator97 komentarzy: 1490026.01.2016, 00:04

Ozil lepszy od Aarona w tym meczu? :o

IAlwaysTrust komentarzy: 139525.01.2016, 23:09

Kiedy Coq wraca? Jakie zapowiedzi/rokowania?

Czeczenia komentarzy: 1248425.01.2016, 22:26

Dziwne oceny, dziwne opisy. Jak prawie zawsze - do zapomnienia.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1189925.01.2016, 22:17

Statys

michalm1 komentarzy: 702025.01.2016, 22:05

Pauleta19

Jeszcze jedno. Kiedy Alexis grał takie spotkania gdzie również miał świetne liczby statytycznie i jak zawsze zresztą wypluł serce na trawę to dostawałem tu zwrotne komentarze, że statystyki nie grają itp.

Ja się zgodzę, że Ramsey w tym meczu miał pod górkę (Flamini obok, gra w 10, brak wsparcia w ofensywie) i ogólnie to zagrał nieźle i zasługuje na wyższą ocenę, ale jednak tych strat też miał trochę i na jego pozycji nie może to się zdarzać aż tak często.

timiiiii komentarzy: 195925.01.2016, 22:01

ncba

hahah. niektorzy to maja fantazje. Flamini nie zachowal sie dobrze ale mowic ze to wina Flaminiego i Kosy a Merte tylko "ulamki sekund spoznil wslizg" to trzeba nie miec pojecia o pilce w ogole.

Flamini sie cofal i jedyne co mogl probowac to trafic Williana w nogi (tak jak probowal chyba Ramsey), chociaz pewnie i tak by go minal (tak jak minal Ramseya). Flam probowal zostac na nogach jak najdluzej, ze niewiele to dalo to inna sprawa.

zauwaz jak Kosa robi krok do przodu ale juz po tym jak Costa mija Merte, na lapanie na spalonego bylo juz za pozno bo Merte robil kompletnie co innego. zabraklo komunikacji

na koniec Merte robi wslizg kiedy juz jest 3 kroki z tylu. nawet dziecko wie ze skonczy sie to pustym przejazdem badz faulem. o jakich ulamkach Ty mowisz?

michalm1 komentarzy: 702025.01.2016, 22:00

Pauleta19

Ramsey miał jedno kluczowe podanie, a najwięcej takich podań otwierajacych miał Walcott (3)

ncba komentarzy: 55525.01.2016, 20:54

A w ogóle to włąśnie brakuje u nas kogoś kto zrobił by mądry faul. Wybijał przeciwnika z rytmu. Chelsea zawsze tak gra z nami. Faulują, ale nie dostają dużo kartek. Doskonale utrudniają nam życie.

Francis wracaj!

ncba komentarzy: 55525.01.2016, 20:47

Ktoś kto dał 6 Flaminiemu niech lepiej przemyśli swoje życie. Wczoraj spróbował 1 wślizgu. JEDNEGO. Ta sytuacja z kartką Pera jest doskonałym przykładem jak nie powinien grać DM
Przeaniluzjcie sobie jak padła bramka. Ramsey traci, Willian przebiega sobie 30 metrów a Flamini cofa się, żadnej presji. Per i Kos normalnie w takich sytuacjach zagraliby na offside, ale Flam utrudnił im zadanie . Nie zwolnił ataku Chelsea. Wiadomo, że niemiec do najszybszych nie należy i po tym jak spojrzał na Kosa wiedział już że z offsajdu nici i musiał jakoś zaradzić. Spóźnił wślizg o ułąmki sekund i Costa to wykorzystał. IMO najbardziej przy czerwonej kartce zawinił Flamini, później Kos a na koniec Per.
Ozil zasługuje na trochę wyższą notę.

artursad komentarzy: 10525.01.2016, 20:07

Ozil za słabo według mnie jeden z najlepszych u nas na boisku jako naprawdę jeden z nielicznych posuwal grę do przodu utrzymywał się przy piłce (o ile nie pobiegło do niego 3 zawodników) osobiście najbardziej widoczny według mnie ;) jednak jego zaangażowanie naprawdę mnie zdziwiło on i Alexis naprawdę sensownie posuwaja grę do przodu

timiiiii komentarzy: 195925.01.2016, 20:07

ktos napisal "ocena 0.0 dla Wengera" - zgadzam sie. po co mamy 3go obronce o innej charakterystyce jak i tak Wenger gra caly czas tym samym skladem? Merte jest dobry na mecze typu Stoke lub West Ham ale na boga... czemu gra w meczach z Chelsea? na Barcelone tez go wystawi? nie trzeba byc wybitnym taktykiem zeby to wiedziec. majac w obwodzie zwrotnego brazylijczyka nie korzysta z niego poki sie cos nie posypie. a to tylko jeden z notorycznych, upartych decyzji Papcia (co robi Walcott w wyjsciwym skladzie, nie mowiac o wpuszczaniu OXa)

JayL komentarzy: 11625.01.2016, 19:53

schnor25 No sorry, ale tym się różni topowy obrońca od kibica, że ma mieć więcej inteligencji i w ułamku sekundy podjąć odpowiednią decyzję. Tutaj nawet nie było ciężko (szanse na sięgnięcie minimalne, ledwo 20-minuta meczu, przed Costą Cech, w pobliżu Kościelny), robienie wślizgu było idiotyczną decyzją i tyle. Gracz ma myśleć, kalkulować, a nie robić wszystko, co może, bo to skutkuje właśnie tak. To jak z posiadaniem żółtej na koncie - gra się wtedy tak, by nie dostać drugiej i nie wylecieć z boiska. ANALIZUJE sie sytuację. To właśnie ce****e najlepszych graczy, że potrafią w ułamku sekundy podjąć właściwą decyzję. Tutaj Perowi wyłączyło się myślenie i tyle.

SMTX komentarzy: 204825.01.2016, 19:48

andrew1707 też nie rozumiem tego gloryfikowania Ramseya. Ok stara się, dużo biega i to mu się chwali. Jednakże ma bardzo dużo strat i jest nieskuteczny, a w tym nie było inaczej.

Arteta swojego czasu miał najlepszą celność podań w Europie, a dobrze wiemy jak wyglądała jego gra pod względem kreatywności.

SMTX komentarzy: 204825.01.2016, 19:45

Schnor25 nie twierdze że zrobiłbym to lepiej. Błędy się zdarzają, ale od tak doświadczonego gracza (a tym właśnie ma się bronić Mertesacker, bo przecież nie techniką czy szybkością) wymaga się trochę rozważniejszych decyzji. Costa był za daleko, więc Mertesacker nie miał najmniejszych szans na wybicie mu piły.

Nie chodzi tutaj o hejt, tylko po prostu o krytykę. W dzisiejszych czasach nie wiem dlaczego od razu hejt=krytyka. Do tego drugiego mam prawo, więc korzystam.

andrew1707 komentarzy: 207225.01.2016, 19:32

AaronRambo???

CO STATYSTYKI!!!
Ty nie rozumiesz że nawet podania do najbliższego rywala są liczone? przecież wszystkie podania można zagrywać na metr....
One nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
Ramsey miał kilka głupich strat i niedokładności, Fabregas pokazał mu jak powinien grać prawdziwy środkowy pomocnik.
Spokój, utrzymanie piłki przerzuty piłki do zawodników stojących 10-15 metrów od niego dokładnie co do centymetra. Do tego 2 akcje gdzie wszedł w naszą obronę jak w masło.

Ja się zgadzam całkowicie z redakcją wy chyba oglądaliście inny mecz!!!!!!!

adrianpilsczek2000 komentarzy: 154225.01.2016, 19:32

Ramsey jak dla mnie co najmniej ocenę wyżej, Ozil pół oczka więcej. Reszta ok.

schnor25 komentarzy: 1854625.01.2016, 19:13

Bednak

no, tak, bo ty byś na boisku kalkulował co lepsze. Masz za zadanie skasować akcję i robisz co możesz, a nie odstawiasz nogę, bo co tam, lepsza bramka w plecy niż reakcja na boiskowe wydarzenia. Pomyśl z perspektywy zawodnika, a nie kibica, który siedzi przed TV sącząc browara. Per dał dupy i nikt tego nie podważa, ale nie wszystko jest czarne, albo białe.

AaronRambo komentarzy: 128025.01.2016, 19:06

Jak Theo w następnym meczu wyjdzie w podstawowej 11 to zacznę podejrzewać ze sypia z Papciem. Mam nadzieję że odzyska formę bo robi się z jego gra bardzo nieciekawie.

AaronRambo komentarzy: 128025.01.2016, 19:03

Pauleta19 dobrze podsumował Ramseya. Popierające się statystykami przy ocenach to będą bardziej obiektywne.

SMTX komentarzy: 204825.01.2016, 19:01

schnor25 proszę Cie. Jeszcze powiedz, że zrobił drzewko decyzyjne. Zrobił wślizg jak skończona faja i tyle. W tym momencie lepsza by była bramka w plecy, niż strata zawodnika. Na takie decyzje to można sobie pozwolić po 80 minucie.

schnor25 komentarzy: 1854625.01.2016, 18:51

Per wyłączył myślenie przy wślizgu? No chyba nie. Obejrzyjcie sobie powtórki, nie robił na pałę wślizgu, tylko ocenił sytuację zerkając kątem oka na Kosę przed wykonaniem wślizgu. Stwierdził, że sytuacja jest na tyle beznadziejna, że trzeba uciec się do wślizgu. A że Niemiec nie jest sprinterem, a już na pewno nie ma szybkiego startu to piłki to Costa czmychnął mu o ułamek sekundy.

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202325.01.2016, 18:50

oceny świadczą naturalnie o wiedzy oceniających o piłce nożnej no ale dawanie ozilowi i zwłaszcza ramzejowi po 5 :D , przy jednoczesnym wyciąganiu do góry za uszy campbella to mówiąc szczerze trochę kompromitacja..., i niemiec i harujący jak wół walijczyk powinni dostać co najmniej po 7 bo byli z monrealem najlepszymi graczami na boisku...., czy redakcja robi choć minimum i poza oglądaniem emocjonalnym meczu rzuca też okiem na profesjonalne strony z ekspertyzami taktycznymi i statystykami meczowymi? naprawdę wszyscy byśmy skorzystali, pozdr!!

Gunnerrsaurus komentarzy: 1189925.01.2016, 18:44

Ozil nie zagrał źle, pod koniec tracił piłki, ale dobrze rozgrywał akcję, jednak koledzy kiedy ją dostali to już nie wiedzieli, co z nią zrobić, chociaż ja trochę przesadziłem z tą oceną.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1189925.01.2016, 18:43

Cech - 7.5
Bellerin - 7,5
Kościelny - 5,7
Mertesacker - za krótko grał, ciężko ocenić gracza, który jedynie co to załapał czerwo
Monreal - 7
Flamini - 5,8
Ramsey - 6,5
Walcott - -2
Ozil - 7,5
Campbell - 6,8
Giroud - Nie ma co oceniać
Gabriel - 6

Marglax komentarzy: 117 newsów: 20425.01.2016, 18:42

Przepraszam Was najmocniej, przy przepisywaniu ocen na stronę źle wklepałem notę dla Özila, która oczywiście wynosi 5.3 ;)

Orandzo komentarzy: 338025.01.2016, 18:33

Zdecydowanie za wysoka ocena dla Mesuta, reszta w miare ok

MarkOvermars komentarzy: 913625.01.2016, 18:29

Ramsey był na pewno lepszy od Flaminiego tylko że co z tego, że miał tyle kontaktów z piłką jak nic z tego nie wynikało

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 125.01.2016, 18:18

Ocena Ramseya to jakiś żart. Zawodnik który włożył najwięcej serca w ten mecz. Pod koniec już się słaniał na nogach (a ma płuca z żelaza) dostał 5.2. Aaron był bardziej widoczny niż Flammini, Campbell i Walcott razem wzięci.

Kontakty z piłką.
Ramsey - 92
Flamini - 43
Walcott - 31
Campbell - 27

Ramsey w pojedynkę 92 kontakty z piłką. Flamini+Walcott+Campbell 101.

Ramsey v Chelsea
Podania: 66 (najwięcej)
Celność podań: 88%
Kluczowe podania: 2 (najwięcej)
Dryblingi: 4 (najwięcej)
Odbiory: 5 (najwięcej)
Przechwyty:2
Faule: 6 (najwięcej)
Faulowany: 2 (najwięcej)

Najbardziej żenująca ocena jaką widziałem na tej stronie. Jeszcze to 7.5 dla Ozila...

przemass89 komentarzy: 63625.01.2016, 18:09

Kto pisze te noty? Niby zbiór ocen ośmiu redaktorów, a chyba oglądaliście inny mecz.

Monreal 7.2? Przecież strata bramki to przede wszystkim jego wina. Jak oglądałem jego trucht do piłki tuż przed wrzutką byłem pewien, że nie ma tam żadnego smerfa. Jego bierność była wręcz namacalna.

"Ciężko jednoznacznie określić, kto z trójki Koscielny - Monreal - Gabriel najbardziej zawinił przy straconej bramce." - Na pewno nie Gabriel. Zawinił najpierw Monreal, a później Kościelny, w którego strefę wbiegł Costa. Gość nie ogarniał co się dzieje wokół niego. Gabriel starał się ratować sytuację, ale już na wejściu było za późno.

Oezil 7.5? Też przegięcie, choć nie takie jak w przypadku Monreala.

I dlaczego nie ma noty dla Wengera?! Powinien dostać 0.0! Na starcie źle dobrany środek obrony, później fatalne zmiany. Tym razem nie ma wymówki, że czerwona kartka. Dał ciała, a Chelsea była do ogrania jak cholera!

Jestem wściekły na Mertesackera, ale jeszcze bardziej na Wengera.

Ashburton komentarzy: 450225.01.2016, 17:57

Ocena Ozila nie adekwatna do opisu.

SMTX komentarzy: 204825.01.2016, 17:54

Zgadzam się z Master10 całkowicie. Niektóre oceny źle dobrane. Najlepsi byli boczni obrońcy, dużo szarpali z przodu, więc jak dla mnie Bellerin był wczoraj najlepszy.

Walcott fatalnie, Ramsey bardzo irytował. Domena Walcotta są spalone, a Ramseya straty. Obydwaj powinni sobie dychnąć, ale w odstawke pewnie pójdzie Campbell.

Duży minus także dla Wengera. Nie jestem fanem Giroud, ale nie wiem jak nie można wiedzieć, że największe szanse na strzelenie bramki, osłabiona drużyna ma przy stałych fragmentach gry. Bardzo przydałby się także podczas bronienia. Drugi minus za trzymanie słabego Ramseya i Walcotta. Za jednego z nich powinien zostać wprowadzony Sanchez, a za drugiego Chamberlain ewentualnie w końcówce.

enVoy komentarzy: 15425.01.2016, 17:54

jak dla mnie Ramsey zapierdzielał non-stop, jak dla mnie troszkę wyżej... ale to tylko moja opinia ;

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 325.01.2016, 17:45

7,5 dla Ozila to za duzo z pewnoscia

Flamini nie zagral bardzo zle, ale jako defensywny pomocnik nam nie daje przechwytow i odbiorow, bo jest po prostu 5. obronca, zamiast pierwsza linia defensywy

Koscielny tez nie zagral na note wyjsciowa niestety

Bellerin i Monreal najlepsi, Sanchez rowniez spoko zagral, a Ozil to sie wpasowal, w druzyne + pare fajnych podan, takze 6,5-7 max

Nabardziej zawiedli Walcott i Ramsey

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com