Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Manchester City
30.11.2011, 00:56, Mariusz Marczak 90 komentarzy
Poniżej prezentujemy oceny spotkania przygotowane przez naszych redaktorów - Szymona Ortyla i Mariusza Marczaka. Tym razem ocenione zostało starcie Kanonierów z aktualnym liderem Premier League - Manchesterem City.
Łukasz Fabiański: 6.5 - Łukasz należycie wywiązywał się ze swoich obowiązków. Zaliczył kilka bardzo dobrych wyjść, chociaż nie był dziś specjalnie zapracowany. Przy straconym golu nie miał większych szans.
Johan Djourou: 6.5 - Chociaż do poczynań defensywnych szwajcarskiego obrońcy The Gunners zastrzeżeń mieć nie można, to jego gra ofensywna pozostawia wiele do życzenia. Swoje pierwsze ofensywne wejścia zaliczył w okolicach 86 minuty...
Sebastien Squillaci: 7.0 - Większość kibiców Kanonierów przed meczem popadła w rozpacz, na wieść, że francuski niszczyciel będzie powstrzymywał ataki Johnsona, Dżeko czy Nasriego, ale o dziwo zaliczył On bardzo solidny występ. Bardzo pewnie wybijał piłki oraz zaliczył kilka ważnych wślizgów.
Laurent Koscielny: 8.0 - Zdecydowanie najlepszy zawodnik Arsenalu we wczorajszym, ćwierćfinałowym spotkaniu Carling Cup. Po raz kolejny potwierdził swoją klasę oraz utwierdził wszystkich w przekonaniu, że jest jednym z najlepszych obrońców w lidze. Nie zostawiał wiele miejsca do gry ani Bośniakowi - Dżeko, ani argentyńskiemu snajperowi Aguero, czyszcząc dosłownie wszystko.
Ignasi Miquel: 6.0 - Co prawda młody Hiszpan, okrzyknięty przez komentatorów SportKlubu nowym Ashleyem Colem, grał na nienaturalnej dla siebie pozycji, ale nie może zaliczyć tego występu do najlepszych. Bardzo często przegrywał pojedynki z Johnsonem oraz nie wnosił kompletnie nic do ofensywy zespołu The Gunners.
Emmanuel Frimpong: 7.5 - Zdecydowanie jeden z lepszych występów Ghańczyka w koszulce z armatką na piersi. Co prawda podania i gra z klepki młodego pomocnika pozostawiają wiele do życzenia, ale odbiór piłki oraz ciągła walka w środku pola znacznie uspokajały wczorajszą grę 13-krotnych mistrzów Anglii. Ze swoich zadań defensywnych wywiązywał się po prostu perfekcyjnie.
Francis Coquelin: 7.0 - Jak zwykle niesamowicie aktywny "Coq" po raz kolejny pokazał, iż zasługuje na większą ilość minut w pierwszej drużynie. W dzisiejszym meczu dał z siebie wszystko, dobrze wywiązując się z zadań tak ofensywnych jak i defensywnych. Jego jedynym mankamentem było zbyt długie holowanie piłki.
Alex Oxlade-Chamberlain: 7.5 - Młody Anglik swoim występem we wczorajszym meczu udowodnił, iż jego powołanie do seniorskiej reprezentacji kraju jest jedynie kwestią czasu. Znakomicie radził sobie z o wiele bardziej doświadczonymi i starszymi rywalami niejednokrotnie ośmieszając ich widowiskowymi dryblingami.
Chu-Young Park: 6.0 - Najnowszy nabytek Kanonierów, w dalszym ciągu większość spotkań ogląda z wysokości trybun. Niestety wczorajszy mecz z pewnością nie sprawi, iż Arsene Wenger zmieni zdanie w tej sprawie. Mimo wielkiego serca do gry i olbrzymiego zaangażowania, Park grał bardzo niedokładnie, zmarnował dogodną sytuację bramkową i nie potrafił współpracować z kolegami w akcjach ofensywnych.
Yossi Benayoun: 7.0 - Kapitan Arsenalu we wczorajszym spotkaniu, popisał się kilkoma niekonwencjonalnymi zagraniami i dobrym przeglądem pola. Tracił również mało piłek, niestety często holował futbolówkę zbyt długo. Wyraźnie ustępował również rywalom pod względem fizycznym.
Marouane Chamakh: 7.5 - Jeden z najlepszych graczy w zespole Kanonierów wczorajszego dnia. Marokańczyk wreszcie przypominał zawodnika z początku zeszłego sezonu. Wszędzie było go pełno. Dobrze podawał i dryblował, a w zastawianiu piłki nie miał sobie równych. Niestety nie udało mu się wygrać zbyt wielu pojedynków główkowych ani strzelić bramki.
Gervinho: 7.5 - Dał świetną zmianę, pobudzając do gry kolegów z zespołu. Zaliczył 13 udanych dryblingów, 5 razy dośrodkowywał piłkę w pole karne, oraz kilkanaście razy podawał piłkę do partnerów stwarzając niebezpieczeństwo pod bramką przeciwnika. Warto również dodać, iż można było dostrzec go nie tylko na lewym i prawym skrzydle, ale również pomagającego kolegom z formacji defensywnych.
Thomas Vermaelen i Andriej Arszawin grali zbyt krótko, aby otrzymać noty.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Chamakh już z Fulham nieźle zagrał. Wiele osób już tak bardzo nie lubi Marokańczyka, że choćby zagrał genialnie, ale nie strzelił bramki to będą po nim jeździć... Cieszy z pewnością występ AOX, Koscielny w swoim stylu - kapitalny mecz.
DJ wyżej. Wydaje mi się że dużo wcześniej włączył się do akcji ofensywnej.
Co do Chamakha widzę, że zdania są podzielone. Dla mnie słabo - mało pewności, wolno i bez polotu. Może ustrzegł się rażących błędów ale był baaardzo bezbarwny. Wszędzie to było pełno Yossiego.
hahahaha :D co!? Szaman!? haha :D dałbym mu MAX 6! ;)) nic nie zrobił dla zespołu, może pare razy zrobił jakiś drybling ale bezużyteczny, słaba gra Chamakha..
ja nadal nie rozumiem jak mozna oceniac szamaka pozytywnie po wczorajszym meczu skoro byl na maxa bezproduktywny i nie dal reszcie zespolu praktycznie nic...
Albo AOC powinien mieć wyższą notę, albo pozostali niższą. Myślę że miał zdecydowanie większy wkład w ten mecz niż np. Chamakh czy Benayoun. Gervinho też za wysoko...
Po przemyśleniu, Gervinho faktycznie na 7.0 nie zasłużył. 6.0 to odpowiednia nota dla niego.
piter1908
Twój opis potrzebnego napastnika bardzo mi się podoba. Powiem więcej, jest jeden idealnie do tego opisu pasujący zawodnik, który nawet trenuje obecnie w London Colney i dodatkowo potrafi wygrywać pojedynki główkowe bo jest dość wysoki (188cm) ;D
Mysle ze troche za wysoka nota dla Gervinho, bardzo samolubnie gral i strzelal w kosmos. Chamakh rozegral wczoraj dobre spotkanie niewiem o co wam chodzi ... zaraz po Koscielny to Chamberlain byl najjasniejsza postacia w druznie z armatka na piersi.
ja jestem zadowolona z gry naszych piłkarzy, pokazali się z dobrej strony, ale nie o taki wynik nam chodziło :(
Fabiański 6.0 - Po rożnym znów nie trafił w piłkę i raz dobrze wyszedł na przed pole (ok.14metr) w 1.połowie gdy chyba Johnson wychodził na w miarę czysta pozycję.
Djourou 7.0 - Bardzo dobry mecz Szwajcara w defensywie, W ofensywie nigdy tak dobry nie będzie ale zdarzyło mu się ze 3-4 razy podłączyć do akcji ofensywnej.
Squillaci 5.5 - Nie pamiętam żadnego przechwytu, ani interwencji w defensywie Sebastiana.
Koscielny 8.0 - Zgadzam się w 100% z redaktorami.
Miquel 6.0 - Miał sporo odbiorów ale też często był ogrywany, usprawiedliwieniem może być dość nietypowa pozycja.
Frimpong/Coquelin 7.5/7.0 - Tu również zgadzam się z redaktorami.
Benayoun 5.0 - Bardzo slaby mecz Yossiego. Nie pokazał nic w tym meczu w ofensywie, nie uspakajał gry i w obronie też sobie go nie przypominam.
Park Chu Young 4.0 - Mógł strzelić bramkę po świetnej akcji i dośrodkowaniu Coquelina. Po za tą sytuacją kompletnie nie widoczny. Nie posłał żadnego dobrego podania, nie oddał żadnego strzału (oprócz tego wspomnianego), nie wygrał żadnego pojedynku 1vs1.
Alex Chamberlain 7.5 - Z początku było trochę nerwowości w jego grze, szarpanej gry ale z minuty na minutę się rozkręcał. Oddał trzy groźne strzały (przy jednym pokazał ładny drybling) i miał kilka udanych dryblingów. Z oceną anglika również się zgadzam.
Chamakh 7.5 - Kolejny zawodnik z oceną którego zgadzam się z redaktorami.
Gervinho 7.0 - Ta ocena to tak na zachętę. Fakt że dał dobrą zmianę, był aktywny itd ale przegrał kilka pojedynków, strzały były "Panu Bogu w okno" i często podczas dryblingów miało się wrażenie jakby spuścił głowę na piłkę i nie dostrzegał partnerów.
Nie zgadzam się z oceną Chamakha, góra 6,5.
Bez jaj Chamakh to pomyłka by mógł miec nawet ocene 111111111111111 gdyby trafił to w 93 minucie
AOC wyżej, Gervinho i chamakh niżej.
czyzby Chamakh zagral tak fantastyczny mecz?
Chamakh i Gervinho o 1.5 w dół
Te oceny to za przeproszeniem jakiś idiota pisał oO
Szamak najlepiej, chyba od końca, Miquel słabo, powstrzymał Johnsona niemal znakomicie, gdyby nie braki szybkościowe, Johnson byłby totalnie niewidoczny.
Chamakh, Park i Yossi o 1 w dół bo to właśnie oni mnie zawiedli tylko AOC stwarzał groźne sytuacje.
Do tego Fabian bezrobotny jeden błąd przy rożnym gdzie nie dotkną piłki i do tego gol która nie była jego winą, do tego 0 interwencji czyli 6
szkoda tego meczu bo mozna bylo to wygrac
Jak Ciamak ma cos ugrac, jak nasi skrzydlowi nawet pilki w pole karne nie umieja wrzucic. Troche wyrozumialosci w strone marokanczyka Panowie. Zastawial sie, biegal, walczyl. Fakt 7,5 to chyba za duzo, ale z czystym sumieniem 6,5 bym mu dal, moze nawet naciagane 7.
Przepraszam za pos pod postem, ale tyle literowek poszlo :)
Jak Ciamak ma cos ugrac, jak nais skrzydlowi nawet pilki w pole karna nie umieja wrzucic. Troche wyrozumialosci w strone marokanczyka Panowie. Zastawiam sie, biegal, walczyl. Fakt 7,5 to chyba za duzo, ale z czystym suemienim 6,5 bym mu dal, moze nawet naciagane 7.
Az sie zdziwilem, ze Squillaci takie dobre zawody rozegral
dobre oceny wszyscy piłkarze zagrali świetnie szkoda że nie udało się wygrać
Brawo! W końcu oceny robił ktoś, kto oglądał ten sam mecz co ja ;) Świetna robota
piter1908->
napisałem wyraźnie, że u nas ma to być Ciamciak, a nie że tak jest. Wg mnie przydałby się ktoś w stylu Podolskiego za Arshę.
Marouane Chamakh: 7.5 - Jeden z najlepszych graczy w zespole Kanonierów wczorajszego dnia.
Bez przesady panowie...
malyglod jak Ciamak miałby byc tym zawodnikiem wysokim i dobrze zbudowanym to chyba brakuje mu tego drugiego zdecydowanie :D i wydaje mnie się ze w tym systemie jakim gramy taki napastnik się nie sprawdza i zdecydowanie potrzebujemy gracza który ma zmysł kombinacyjny lubi się cofac po piłkę potrafi zejść na skrzydło i do tego ma jakąś technikę użytkową a nie to że potrafi zrobić 1000 żonglerek ...
Mnie się marzy ktoś w stylu Eto'o taki niby Lis pola karnego który świetnie się zanjduje w sytuacjach bo my raczej nie gramy górnych piłek zresztą w tym meczu nie miał nic do strącania bo wszystko w polu karnym spadało na głowe Toure
Oceny słuszne...
Zasadniczo w kadrze trzeba mieć zawodników, w tym i napastników różnego typu. Np.
- łowca bramek, świetny technicznie Persie
- wysoki, dobrze zbudowany środkowy - u nas to ma być Chamakh
- niski, szybki napastnik
Problemem nie jest typ gracza, tylko jego poziom. Nie możemy mieć samych technicznie grających napastników, bo oni w starciach np ze Stoke nie dają sobie rady. Potrzebna jest różnorodność. U nas ona jest. Problemem jest tylko poziom poszczególnych graczy, ich forma. Tu można dyskutować. Wg mnie nie mamy w ataku 2-3 świetnych czy bardzo dobrych napastników. Mamy jednego wybitnego i dwóch przeciętnych. W jakości jest problem. Wiem, że Park nie dostał wielu szans, a Chamakh zawodzi. Ale zamiast jednego z nich, bądź zamiast Arshy ( jeśli bierzemy pod uwagę kupno bardziej uniwersalnego gracza ) trzeba kupić napastnika i skrzydłowego w jednym - np. kogoś w typie Podolskiego. Nie mówie, że akurat jego.
Charles@
Wiem o tym :D Chciałem tylko rozwinąć swoją poprzednią opinię. A że odniosłem się do Ciebie to tylko dlatego, że kontynuowałeś rozmowę.
@MateuszK4nonier
Zdajesz sobie sprawę z tego, że trochę o czym innym pisałem? I w sumie chyba sam stwierdziłem, że potrzebujemy nowego napastnika... -,-'
Charles@
No ok, tylko co z pozostałymi 75-80 minutami ? My nie jesteśmy drużyną, która się broni, więc taki zawodnik jest nam zbędny. Ja widząc, że Chamakh dostaje piłkę, mam w głowie już zakodowane to, że zaraz ją straci, bo źle przyjmie lub źle poda. Najczęściej właśnie tak się dzieje. Zawodników, którzy potrafią się zastawić i wygrać pojedynek główkowy jest masa. Tylko co z tego, jeżeli nic innego nie potrafią zrobić. Równie dobrze mogliśmy ściągnąć Jonesa z Stoke lub Croucha gdy jeszcze grał w KFC i byłby ten sam efekt. Nam potrzeba kogoś kto godnie zastąpi Robina, gdy ten jest przemęczony lub kontuzjowany. Ciamak tego nie robi.
@MateuszK4nonier
Z tym też do końca zgodzić się nie mogę, Szaman jest świetny, ale na ostatnie 15-10 minut, kiedy trzeba bronić wyniku i utrzymywać się przy piłce. To potrafi.
Ja jednak też jestem zdania, ze w styczniu potrzebujemy nowego napastnika.
Arsen258@
Bo on pasuje do naszego stylu gry. Robin nawet w słabej formie nie stoi jak ciele i nie czeka na piłkę. Przyjąć też potrafi bardzo dobrze, a Marokańczykowi nawet to nie wychodzi. RvP stwarza zagrożenie pod bramką, nawet jeśli mu nie idzie, a Marouane nie. My nie gramy cały czas skrzydłami, z których są dośrodkowania, a tylko! do tego Marokańczyk się nadaje. Lubię tego zawodnika, ale jest po prostu dla nas nieprzydatny.
Nie wiem jak to możliwe, że Czamczak ma taką samą ocnę jak AOC. Gervinho powinien dostać najwyżej 5.5 za beznadziejne strzały i przewidywalne dryblingi...
piter1908 - > przesadziłeś ze stwierdzeniem tragiczny!
ciamak był jednym z najlepszych ? WOW ... bardzo ryzykowna teza ... chyba musze obejżeć ten mecz jeszcze raz ...
OK Nieźle się zastawiał ale nie wywiązywał się ze swoich podstawowych obowiązków tragicznie się ustawiał i akurat on chyba nie powinien brać się za rozgrywanie piłki ;/ Jak dla mnie był tragiczny ...
a co do komentatorów SK to dajmy im spokój przecież oni nawet nie byli na Emirates ...
czyli szaman jest nam kompletnie nie przydatny bo po co nam zawodnik od zgrywania gornych pilek ? :O no sory ale to oferuje 90% wysokich napastnikow + potrafia pokazac ze sa NAPASTNIKAMI czyli oddac chociaz jakis strzal nawet pierda w swiatlo bramki ale probuja cos zrobic a nie stoja i sie gapia i czekaja az pilka trafi ich w odpowiedni kant glowy...
Na początek dwie sprawy, gratuluję debiutu nowemu redaktorowi i pytanie, czy były oceny za mecz z Fulham?
Oceny ogólnie dobre, lecz mam zastrzeżenia co do not Chamakha i Gervinho. Dla mnie Marokańczyk w tym meczu zagrał nieźle, ale ocena wystawiona wygląda jakby był jednym z bohaterów tego spotkania. Co prawda był to dużo lepszy zawodnik, niż w kilku poprzednich występach, ale napastnika rozlicza się z bramek i sytuacji które stworzył. Marouane miał jedną okazję (trudną do strzelenia) i jej nie wykorzystał. Poza tym gdy piłka była w bocznych sektorach, on zamiast czekać w polu karnym na dośrodkowanie, stał przed szesnastką. Nota 6,5 byłaby dla niego idealna.
Podobnie z Iworyjczykiem, wniósł sporo ożywienia, ale zachowanie w polu karnym pozostawiało wiele do życzenia. Fatalne strzały i niedokładne podania. Jak dla mnie -1.
No i dałbym więcej Coquelinowi. Podobała mi się jego gra, spokój i fantastyczny przegląd pola. Gubił rywali przyjęciem piłki. Widać inteligencję w jego zagraniach. Do tego wszędzie było go pełno, a to świetnie dośrodkowywał, żeby chwilę później dobrze asekurować Miquela. 7,5 dla tego Pana.
Arsen258 - > masz rację..Szaman zagrał dobre zawody ..dawno tak dobrze nie zagrał.. ale odpowiedź Mi na pytanie..kto by zwyciężył w sondzie : Gerwazy,Szaman czy AOC - jako najlepszy na boisku ..
Pingponga tu nie wrzucam bo mało kto docenia ciężką robotę ( chciałem napisać czarną ale..) DP..
Mateusz - ten mecz w wykonaniu Chamakha byl o wiele lepszy, niz wiekszosc meczow rozegranych przez robina 2010 roku. dlaczego wtedy nie uznales Holendra za "skonczonego"?
tak jak juz pisalem wczesniej, dlaczego wy oczekujecie od chamakha widowiskowych dryblingow i pojedynkow sprinterskich? Ciamak gral w tym meczu wyraznie role odgrywajacego i tak jak napisal malyglod wiekszosc akcji AOC w tym meczu zaczynala sie od dobrego zgrania marokanczyka. Chamakhh grajac w Ligue 1, nigdy nie tworzyl sobie sam sytuacji i u nas tez nigdy tego nie robil. Wenger wiedzial o tym kupujac go. Co do gry glowa, chamakh wygral wczoraj kilka na prawde waznych glowek zarowno w swoim polu karnym, jak i tym nalezacym do przeciwnika. fakt, ze w wiekszosci byly to zgrania do kolego nie umniejsza jego zaslug. w ddatku warto zauwazyc, ze gralismy z najlepiej glowkujaca druzyna w lidze. jesli ktos ogladal uwaznie mecz dostrzegl by tez, w duzej czesci akcji, chamakh dostawal pilke na polowie przeciwnika i byl od razu atakowany przez 2 rywali a jedyna opcja podania byl przerzut na skrzydlo do AOC. reszta zawodnikow jakos nie kwapila sie do pomocy. w takich sytuacjach chamakh na prawde swietnie zastawial pilke, pozwalajac partnerom na wlaczenie sie do akcji.
Co do Gervinho, to jesli ktos mowi, ze iworyjczyk nic nie wniosl to ja na prawde nie wiem, czego on oczekuje od skrzydlowego wchodzacego z lawki w momencie, kiedy ofensywa sobie nie radzi. Od razu po wejsciu zdecydiwanie podkrecil tempo, w kazdej niemal akcji mijal po 2 przeciwnikow, wywalczyl 3 rzuty rozne... fakt bramki nie strzelil, ale rola ofensywnych zawodnikow sprowadza sie nie tylko do strzelaania bramek.
Ciamak i Park o duzo za wysoko, stawianie go obok Ping POnga i Chambo to troche pomylka
"Swoje pierwsze ofensywne wejścia zaliczył w okolicach 86 minuty..." Ktoś kto to napisał, chyba nie oglądał wczorajszego meczu. W pierwszej połowie widziałem co najmniej 2 wejścia Szwajcara zakończone dośrodkowaniami.
Co do AOC w ofensywie ok, starał się i sporo mu wychodziło ale tu trzeba patrzeć też na wychodzenie na pozycję i grę w destrukcji a tu dalej ma duże zaległości. Niemniej występ udany.
I nie czepiać się Chamakha! Wygrał parę główek, wywierał ciągłą presję na obrońcach (często skuteczną), zaliczył kilka efektownych dryblingów. zdarzyło mu się kapitalnie podać do AOC, wywalczył rzuty rożne. Jak dla mnie dobry występ.
AOC tak samo jak Ciamak..? o.O..DJ wcześniej też ruszył ofensywnie , tylko nie tak "spektakularnie" jak w tej 86 minucie- choć tutaj ocena jest trafiona
Ocena Chamakha to chyba jakiś żart. Dla mnie Marokańczyk po tym meczu jest skończony, tak jak Nicklas po meczu z Farsą. Kompletnie bezużyteczny zawodnik. Mógł strzelić w końcówce głową, lecz się spóźnił.. kilka piłek stracił w łatwy sposób, źle przyjmował piłkę i nic kompletnie nie zrobił w ofensywie. Gra jakby miał nogi w wiaderku z betonem zatopione, strasznie ociężale. Pora sprzedać go i kupić w jego miejsce np. Podolskiego.
straszne oceny wedlug mnie. Tak wysoka ocena dla chamakha jest dla mnie przerazajaca. Jakby jakos sie od niego pilka odbila i by strzelil wystawilibyscie mu chyba 10
No, no Czarli. Pierwsze oceny i... już wiele kontrowersji :p Mnie też się do końca nie podobają. Dla mnie to powinno wyglądać tak:
Bambi 6,5
DJ 6,5
Squill 6,5-7 (na szczęście nie musiał zbyt często dotykać piłki)
LK - 8
Ignasi 6,5 (z czasem całkiem nieźle radził sobie z Johnsonem)
DEEEEEENCH -7,5
Coq - 7,5
Ox - 8
Park - 5,5
Jossi - 6,5 - 7
Ciamak - 6,5
Gerwinio - 6,5 maks, dużo szumu o nic. coś pobiegał, coś podryblował, dał prezent kibicom z najtańszymi biletami... nie stworzył tak naprawdę realnego zagrożenia
oceny są trafniejsze od tamtych z Goal
No i oczywiscie Park - porażka totalna heh
Panowie redaktorzy chyba inny mecz oglądali:) Jak dla mnie Szamak zagrał poniżej dna, a Gervinho nic nie wnósł po wejsciu. AOC 8 jak dla mnie, a Kosa nawet 8.5 zawodnik meczu bezdyskusyjnie. Reszta ocen w miare ok tylko obniżyłbym Miguelowi i DJ za brak zaangażowania w ofensywe i może Coquelinowi, bo mimo, że był bardzo aktywny to za dużo strat i niedokładnych podań
Wg mnie oceny dobre. Zwróciliście np uwagę na grę plecami do bramki Chamakha i jego zagrania typu na ścianę? To właśnie po nich AOC mógł dobyć bramki.
Ogólnie ja oceniłbym podobnie, może niektórzy o 0,5 do góry a inni w dół. Ale to detale. W końcu oceny 6-8 po niezłym meczu to nie jest nie wiem co.