Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Newcastle

Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Newcastle 07.11.2010, 17:09, Eryk Delinger 209 komentarzy

Po raz kolejny prezentujemy oceny spotkania przygotowane przez naszych redaktorów - Szymona Ortyla i Eryka Delingera. Tym razem, ocenili oni niedawno zakończony mecz Arsenalu z Newcastle.

Łukasz Fabiański: 2.0 - Nie miał do roboty praktycznie nic, a mimo to zdołał przegrać mecz fatalnym błędem.

Gaël Clichy: 6.0 - Poprawny występ, chociaż zdarzały się proste straty, które mogły doprowadzić do kłopotów pozostałych defensorów. Również w ofensywie nie zdziałał zbyt wiele.

Sébastien Squillaci: 6.5 - Dominował w powietrzu. Na ziemi też było nieźle. Zdarzyło mu się jednak kilka pomyłek, po których niezbędne było wsparcie Koscielnego.

Laurent Koscielny: 6.5 - Świetny występ stopera, jeden z bardzo niewielu pozytywów tego spotkania. Był zdecydowany, waleczny, a jego interwencje były perfekcyjnie wymierzone. Kilka razy wspierał nawet atak. Punkt „w dół” za czerwoną kartkę w samej końcówce spotkania, choć trzeba przyznać, że tylko dzięki poświęceniu Francuza Kanonierzy nie stracili wówczas drugiego gola.

Bacary Sagna: 6.5 - Solidny z tyłu, nieźle radził sobie z szybkim Gutierrezem. Próbował wnieść coś do ofensywy, rzucał się w oczy, lecz jego rajdy nie zdawały się na zbyt wiele.

Alexandre Song: 6.0 - W pierwszej połowie prezentował się świetnie. Agresywnie przerywał ataki The Magpies i udanie włączał się do ataku. W drugiej odsłonie Kameruńczyk przygasł. Nie dominował już w środku pola, a i w ofensywie nie był raczej widoczny.

Theo Walcott: 5.0 - Anglik zupełnie nie przypominał świetnie grającego zawodnika, którego mogliśmy oglądać w kilku poprzednich spotkaniach. Zupełnie odcięty od piłek Theo nie potrafił odnaleźć się na boisku a zespół, poza jedną akcją po której piłka wylądowała na poprzecze, nie miał z niego praktycznie żadnego pożytku.

Cesc Fabregas: 4.0 - Z pewnością jeden z gorszych meczów Fabregasa w historii jego występów na angielskich boiska. Mnóstwo niedokładnych podań, brak pomysłu na grę, oraz "przejście obok meczu" w stylu Andrieja Arszawina. Nie tego wymaga się od kapitana zespołu walczącego o Mistrzostwo Anglii.

Jack Wilshere: 6.0 - Jack również nie zabłysnął, jednak na tle fatalnie dysponowanych kolegów z linni pomocy spisywał się w miarę poprawnie. Zaprezentował kilka niekonwencjonalnych zagrań, oraz walczył o każdą piłkę, dopóki nie został z nieznanych powodów ściągnięty z boiska przez Arsene'a Wengera.

Samir Nasri: 5.5 - Francuz wyraźnie nie radził sobie z twardo grającymi pomocnikami Newcastle. Doznał również drobnego urazi w pierwszej połowie spotkania, który najprawdopodobniej był jednym z powodów wczesnego pojawienia się na boisku Andrieja Arszawina.

Marouane Chamakh: 5,0 - Podobnie jak Walcott, Marouane był całkowicie odcięty od podań i nie mógł zaprezentować swojej klasy. Dwukrotnie miał szansę na zmianę rezultatu, jednak nie zdołał umieścić piłki w siatce Krula.

Andriej Arszawin: 7,0 - Zdecydowanie najlepszy zawodnik po stronie Kanonierów. Dużo dobrych dryblingów i podań. Próbował rozruszać grę Kanonierów, jednak nie dostał pomocy od kolegów i nie był w stanie zmienić wyniku spotkania.

Robin van Persie: 6.0 - oprócz efektownej sztuczki technicznej tuż po wejściu na boisko nie wniósł nic do gry Kanonierów, jednak trudno oczekiwać więcej od gracza, który niemal przez pół roku nie miał piłki przy nodze.

Nicklas Bendtner: 5.0 - Miał mało czasu na zaprezentowanie swoich umiejętności, jednak mógł zagrać zdecydowanie lepiej. Niestety Duńczyk kolejny raz udowodnił, że nie potrafi zgrać sięz zespołem podczas ataku pozycyjnego.

Oceny autor: Eryk Delinger źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:45

ksisiu - próbowałeś kiedyś mając 165 cm wzrostu i pewnie z 65 kg wagi przyblokować kogoś mającego prawie 2 metry i ważącego 85 kg?

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:43

zuczek - "" tym sezonie to całkowita porażka NIC NIE GRA W DEFENSYWIE poza tym o wiele wiecej fauluje i zalicza dużo strat a za tego gola to chwała mu za to ale wole żeby grał tak jak w zeszłym sezonie bo wtedy była przynajmniej jakaś równowaga a obecnieMAMY PROBLEM Z ROZEGRANIEM PIŁKI W ŚRODKU boiska ""

TO chcesz żeby rozgrywał czy bronił?

fabregas1987 komentarzy: 2582207.11.2010, 18:42

Ktos tu napisal, ze 2 nalezalaby sie Fabainowi gdyby puscil tego gola 2 90 minucie, ale on trgo nie zrobil i reszta druzyny miala cala 2 polowe na odrobienie strat ...

zuczek1987 komentarzy: 640307.11.2010, 18:41

gdzie ja napisałem że źle że rozgrywa?! wg. mnie wogóle nie powinien się za to brać i zrobić więcej miejsca dla Fabregasa/ Nasriego w środku

ksisiu komentarzy: 24107.11.2010, 18:40

Arsen258 - Mogl go przyblokowac...tak wiem zaraz zaczniesz pieprzyc czemu nie kupia bramkarza i wgl, po cholere skoro mamy dwoch dobrych ktorzy po prostu potrzebuja regularnej gry, coz bledy zdarzaja sie kazdemu szkoda tylko ze akurat dzisiaj

zuczek1987 komentarzy: 640307.11.2010, 18:39

wielokrotnie Wolcott strzelał i z dalszej odległości nie rozumiem o co Ci chodzi

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:39

zuczek1987 - to się zdecyduj. Jak rozgrywa to ci nie pasuje, a jak broni to twierdzisz, że nie rozgrywa :/

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:39

zuczek1987 - to się zdecyduj. Jak rozgrywa to ci nie pasuje, a jak broni to twierdzisz, że nie rozgrywa :/

ksisiu komentarzy: 24107.11.2010, 18:38

szkoda tylko ze popelnil taki blad w tym meczu kiedy pkt traci ****si ;/

zuczek1987 komentarzy: 640307.11.2010, 18:37

Fabregas1987 -> to my chyba inne mecze oglądamy w zeszył sezonie czyściła jak huragan w tym sezonie to całkowita porażka nic nie gra w defensywie poza tym o wiele wiecej fauluje i zalicza dużo strat a za tego gola to chwała mu za to ale wole żeby grał tak jak w zeszłym sezonie bo wtedy była przynajmniej jakaś równowaga a obecnie mamy porobem z rozegraniem piłki w środku boiska dzisiaj nie było praktycznie żadnego penetrującego dobrego podania

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:37

ksisiu - fabiański obronił JEDEN strzał i JEDEN wpuścił. A jeśli wg ciebie Clichy miał pokryc o 50 cm wyższego Carolla to gratuluję

fabregas1987 komentarzy: 2582207.11.2010, 18:36

Ustalmy sobie cos Arsenal ma tylko jednego dobrego napastnika, ale niestety ten jest kontuzjowany przez pol kazdego seznou ...
Bendtner to drewniak, ale ma przeblyski, Chamakh tez cos tam niby umie, ale na PL wydaje mi sie, ze to za malo, kupilbym jeszcze jakiegos ŚN, hmn ... moze Dzeko ?

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:35

zuczek1987 - Walcott uderzający z 15 metra? hahaha to ci wyszło. Poza ty Bendter nie wyciaga obrońcó, bo ciągle gra tak samo i obrońcy za nim nie biegają

ksisiu komentarzy: 24107.11.2010, 18:35

Nie wiem kto pisal takie glupoty pisal ale Fabian na bank nie zasluzyl na 2 jezeli bodajze Gael nie dostrzegl biegnacego od polowy boiska przeciwnika do gol musial wpasc...
Teraz pajace beda mieli za co jezdzic po Fabianie tak to sobie konia wala przed tv ogladac jak dobrze broni a teraz bedzei najwieksza szmata, smieszni jestescie...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3007.11.2010, 18:34

Kosa zrównał się z Cattermole'm w ilości czerwonych kartek ;) Chłopak leci na rekord, oby tak dalej! :D

Chill out ludzie :D już w środę Wolves na wyjeździe, z którym również przegramy, nie wspominając o Evertonie za tydzień :D

zuczek1987 komentarzy: 640307.11.2010, 18:34

tak wole bethenra który umiejetnie wyciąga obrońców i wtedy robi się miejsce dla arszawina/ nasriego/ wolcotta i niebojacy się uderzyć z 15 metra niż chamaka w obecneju formie robiący wszystko na siłe i uwierz mi że myślę zanim coś napisze

fabregas1987 komentarzy: 2582207.11.2010, 18:33

zuczek1987 -->
co ty wciagasz ??
Song gra calkiem niezle, a pierwsza polowe mial wrecz dobra. jego poprzednie mecze byly bardzo dobre, a z WHU uratowal nam skore, wiec niewiem gdzie on gra slabo ...

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:33

Aha, więc jeśli Newcastle nie oddało by żadnego strzału, to Fabian dostał by 5 bo NIC a tak, jak obronił 1 i wpuścił 1 to ma dostać 5,5? Ludzie litości!!!

Kanonierka87 komentarzy: 454 newsów: 5907.11.2010, 18:31

imprecis -> Dokładnie! Zwróciłeś uwagę na to, co jest ostatnio koszmarem Arsenalu. Szukamy niepotrzebnie kwadratowych jaj. Nasi piłkarze na siłę chcą się wkiwać z piłką do bramki. Może boją się odpowiedzialności i pretensji dlatego nikt nie chce strzelać i dlatego mamy to, co mamy. Sytuacje bramkowe są, ale nie ma bramek.

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:31

zuczek1987 - dokładnie, posadzić chamakha na ławce a w jego miejsce kto? COfający się do rozegrania Bendtner, grający pierwzy mecz po kontuzji RvP? Czy mający 1,5 metra wzrostu Theo i Arsza? Zastanów się zanim coś napiszesz.

Poza tym nie róbcie z Chamakha odpowiedzialnego za porażkę, bo nawet jeśli on nie strzela to bramki mozę strzelać pozostałych 5-ciu pomocników, a wybacz ale rękami w powietrzu możę grać tylko Fabian

fabregas1987 komentarzy: 2582207.11.2010, 18:31

Arsen258 -->
Arsha ma 6 i 6, a Fabregas 6.5 i 5, czyli w sumie podobnie ...
Ale mi nie chodzi tu o Cesc'a czy jakiegokolwiek innego pilkarza, ale o Fabiana ... czlowieku 2 to on moglby dostac, ale w szkolnej skali (1-6) ...

bmwz5 komentarzy: 6280 newsów: 34107.11.2010, 18:30

na MotM zaglosowalem na Arszavina.
Moim zdaniem najlepiej się spisał..

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:27

imprecis - lepiej niech tam w razie potrzeby stoi, niż gdyby miał stać jak Bendter 10 metrów od pola karnego rozgrywając piłkę. Skoro dla ciebie napastnik z niego żaden, to dziwne, że mało który napastnik na wyspach strzelił od niego jak na razie więcej goli. Hmmm bardzo dziwne

fabregas1987 - jeśli uważasz, że oceny Goal.com wystawiają profesjonaliści, którzy dali dzisiaj Fabregasowi lepszą ocenę od Arszawina to ja dziękuję za takich specjalistów

fabregas1987 komentarzy: 2582207.11.2010, 18:25

Arsen258 -->
no to wy chyba poprostu nie umiecie tych ocen wystawiac, bo skoro profesjonalisci w zeszlym sezonie nie dali Almunii (ktory kilka mecz mial tragicznych, duzo gorszych od tego fabiana dzisiaj) nigdy ponizej 4, a wy tu Fabianowi z 2 wyjezdzacie to śmiech na sali ...

zuczek1987 komentarzy: 640307.11.2010, 18:25

nie rozumiem oceny dla Fabiańskiego wyłapał przecież kilka groźnych piłek no i z jedną się miną ale to nie był bład w 90 minucie który by nam położył cały mecz bo było 50 minut na odrobienie wyniku ! jakbyśmy wygrali 2:1 to dostałby wtedy 5? dla mnie bez sensu a na 2 to zasłużył Fabregas który miał problem z podaniem do najbliższego zawodnika i Song który jest ewidentnie bez formy a te gole to tylko zacieranie rzeczywistości. Praktycznie każda kontra była groźna dla Newcastle bo nie było Songa albo był tam gdzie być nie powinien i miał bardzo dużo strat jak na def. pomocnika ! Chamakh twarzą w twarz stoi z bramkarzem i szuka jeszcze podania na 6 metr i za to zapłaciliśmy 3 punktami !!!!! ja bym go zjeb**** za to że by następne 2 mecze siedział na ławie bo przy wyniku 0-0 takich rzeczy się nie robi !

evelred komentarzy: 369107.11.2010, 18:24

akurat chamakh jest tak samo odpowiedzialny za porażkę jak i fabian w tym meczu

Asiek69 komentarzy: 236607.11.2010, 18:24

A ja się zgadzam z ocenami.
Dwa strzały do obronienia i 1 koszmarny klops przez który przegraliśmy mecz, był błąd i był niekorzystny dla nas efekt tego, więc jest ocena jaka jest. Można było ewentualnie dać 3,5 max.
W tym, że nasi napastnicy dali ciała to jest duża zasługa Cesca, bo tylko 2,3 podania mu dziś wyszły.
A co do naszych stoperów to akurat oni dziś zagrali nieźle, zwłaszcza Kos, dlatego ogromna szkoda, że wypada teraz

kamil_malin komentarzy: 933207.11.2010, 18:23

Nawet nie chodzi o ten błąd, ale nam jest potrzebny nowy bramkarz!

Zgadzam się z ocenami, słabe spotkanie to i oceny słabe. Mam jedno ale, ja mimo wszystko dałbym 6,5 Arszawinowi.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4807.11.2010, 18:22

@Arsen258

Dlatego napisałem, że krytyczną notą dla Fabsa się zgadzam, ale co do Fabiana to jednak jest to lekka przesada, mimo wszystko.

Wracając jeszcze do Cesca, pamiętam prostopadłe podanie do Bendtnera, pomysł świetny, ale podanie.. za mocne. Już wtedy wiedziałem, że Fabsowi nic już dzisiaj nie wyjdzie, bo jego prostopadłe podania są zazwyczaj bliskie perfekcji..

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:22

fabregas1987 - w porpzednim sezonie nie było ocen Kanonierzy.com dlatego 2 nie mógł dostać. A że ładnie wznawiał grę to proszę cię. Właśnie dlatego nie dostał 0. Co z tego że wykonywał poboczne zadania, skoro nie wywiązał sięz najważniejszego. A że odważnie wyszedł to mam za przeproszeniem gdzieś, skoro piłki nawet nie dotknął. Eastmond też grał odważnie i co z tego?

imprecis - mozę dlatego, żę u nas piłki wrzucają nie skrzydłowi tylko boczni obrońcy, a umówmy się , że zarówno Clichy jak i Pan Wrzutka nie umieją tego robić

fabregas1987 komentarzy: 2582207.11.2010, 18:20

Arsen258 -->
No chociazby za to, ze wychodzil z bramki dosc odwaznie jak na siebie, ladnie wznawial gre i popelnil tylko 1 blad ...
Czy kiedy w zeszlym sezonie Almuniapieprzyl mecz za meczem dostal kiedys 2 ?? jak wy te oceny wystawiacie, na 2 to chyba trzeba by zagrac 15 minut, i w tym czasie strzelic samoboja i dostac czerwona kartke, no czlowieku !

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:19

Gigi - właśnie dlatego dostali dzisiaj słabe oceny

evereld - Tak, tylko że różnica jest taka, że gdy Chamakh gra źle albo remisujemy 0-0 albo gola strzela ktoś inny, a jak Fabian gra źle to PRZEGRYWAMY

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:17

imprecis - Chamakh zagrał w 14 meczach, strzelił 6 bramek, zaliczył 2 asysty i wywalczył 5 karnych. Czego ty jeszcze od niego chcesz? Gdyby to on strzelał karne i je wykorzystał to miałby 11 bramek i 2 asysty w 14 meczach....

evelred komentarzy: 369107.11.2010, 18:17

chamakh był dziś gorszy niż Fabian, miał 2 ekstra okazje a strzelił 0 bramek, skuteczność gorsza niż Fabian, o sorry zapomniałem, że tu logika nie obowiązuje :D

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11507.11.2010, 18:17

Niektórzy zagrali dzisiaj tak, że nie zasłużyli na żadne oceny tak samo jak nie należy im się gra w Arsenalu. Nie wiem jak trzeba być naiwnym, żeby po lekkim zwycięstwie w CC 4-0 wyjść na kolejne spotkanie z tą samą drużyną, że dzisiaj będzie równie łatwo. Nikt im tego nie obiecywał. Newcastle pierwszy raz od kilku lat cofnęło nas do obrony i pokazało nam jak się gra w piłkę. Pomijając już, że po tym spotkaniu będą mieli więcej Anglików w reprezentacji tego kraju od nas, do połowy Pool ogrywa Chelsea. Bylibyśmy za nimi dwa punkty, jesteśmy pięć. Co za niekonsekwencja. Bez niej nic nie zdobędziemy.

Dla mnie najlepsi na boisku byli Wilshere, Arszawin i Song. Schować mogą się Fabiański, Walcott, Fabregas i Chamakh. Jedni przegrali nam mecz, drudzy nic nie grali, innym nie chciało się grać. Nie zgodzę się tylko z niską notą Polaka, bo błąd był oczywisty. Kosztował nas przecież punkty, ale inni zawodnicy wcale mu nie pomagali w osiągnięciu korzystnego rezultatu. Wstyd, hańba, upokorzenie! :|

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4807.11.2010, 18:16

@Arsen258

Chamakh gra dobrze, Fabregas gra fenomelanie, ale w tym meczu obaj ZAGRALI bardzo, bardzo źle.

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:15

krzykus1990 - nie powiesz mi, że Fabian z rękami w górze nie osiągnie wyższego pułapu, niż Caroll głową bo po prostu nie uwierzę. Ale słusznie napisałeś, że jeśli nei byłpewny czy złapie to miał się nie ruszać z linii

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:14

rvparsen - skoro umiesz czytać zakładam więc, że umiesz też czytać...

krzykus1990 komentarzy: 524007.11.2010, 18:14

nk.pl/#profile/31804351/gallery/album/3/193

ZOBACZCIE NA TO ZDJĘCIA JAK CARROLL WYSOKO SIĘ WYBIŁ !!! FABIAN W POWIETRZU Z NIM BYŁ PO PROSTU BEZ SZANS !!!

Przypomnijmy, że Carroll ma 191 cm wzrostu czyli tyle co Fabian i niesamowity wyskok oraz doskonałe uderzenie z główki !!!

Najlepiej gdyby Fabian w ogóle nie wychodził do piłki no ale i tak ten dobrze zbudowany napastnik dopełnił by formalności bo nasza obrona dała mu 100 % okazję !!!

rvparsen komentarzy: 204107.11.2010, 18:13

Kto kuźwa pisze te oceny? Kto, pytam się?!!

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:12

fabregas1987 - prosze powiedz mi teraz za co dałbyś mu to 5? Obronił JEDEN strzał? Jesli za to dostaje się ocenę 5 to ja też bym 5 od ciebie dostał

rvparsen komentarzy: 204107.11.2010, 18:12

Fabian zbyt nisko, minimum 6.5.

batofator komentarzy: 237607.11.2010, 18:12

Ta ocena dla Fabiana to poniżej poziomu the sun normalnie, rozumiem, że można być rozczarowany meczem, ale trochę realizmu... przez niego 10 pozostałych graczy nie potrafiło strzelić nawet jednego gola...

fabregas1987 komentarzy: 2582207.11.2010, 18:11

Vpr -->
Fabian zagral calkiem niezly mecz i gdybym ja ustalal oceny to dalbym mu 5 ...
Arsenal to "ofensywny" klub, wiec bardziej powinnismy obwiniac za porazke pomocnikow i napadziorow, bo nic nie strzelili, a nie Fabiana, no ludzie ...

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97907.11.2010, 18:11

Taka mała odpowiedź:

1) Do wszystkich wrzeszczących, że tekst o robinie jest błędny - Holender nie grał w piłkę praktycznie pół raku. Co prawda kilka tygodni temu zagrał chyba 2 mecze, ale nie nazywajmy tego przystosowaniem do gry bo to po prostu bluźnierstwo. To tak jakby powiedzieć, że Hargo zagrał coś w meczu MU.

2) Fabiański obronił 1 strzał. Słownie JEDEN. I racje mają ci, którzy twierdzą, że niestety obrona obroną, ale jak bramkarz wychodzi to piłka jest jego. Czego by obrońcy nie zrobili to bramkarz decydując się na wyjście musi piłkę złapać/wybić. Poza tym po meczu z Newcastle było wiele pytań co trzeba zrobić, aby dostać 2 (na przykłądzie Eastmonda). Otóż moim zdaniem Eastmond zagrał lepiej od Fabiana z jednego prostego powodu - miał więcej kontaktów z piłką. Co z tego, że stracił 20 piłek, skoro zagrał też 5 dobrych a 19 straconych piłek odzyskali koledzy. Bramkarz nie moze sobie pozwolić na taki luksus. Jest to najbardziej niewdzięczna rola na boisku ale Fabian wiedział to wybierając sobie pozycję. Wyszedł z bramki, nie trafił w piłkę i bramka padła z jego winy koniec kropka. Gdyby został na linii a Caroll zdobył by bramkę to co innego, wtedy wina leży po stronie obrońców ale w tym przypadku nie. Bramkarza ocenia się po skuteczności bronienia, a że Fabian dzisiaj puścił 1 na 2 strzały. DWA STRZAŁY, czy to według was oznacza, że był pewny?

3) Chamakh gra na prawdę dobrze. Dzisiejszy mecz mu nie wyszedł ale nie oszukujmy się, że grając z Fabregasem, Nasrim i Wilshere'm mógł oczekiwać więcej niż JEDNEGO podania na cały mecz. Poza tym on jest środkowym napastnikiem więc nie rozumiem pretensji typu " nie brał udziału w akcjach". Wolelibyście, żeby biegał jak Bendter, który z sobie tylko znanych powodów wraca się i staje obok Fabregasa żeby rozegrać, podczas gry pozycja napastnika pozostaje pusta?

I apel końcowy - Zanim coś napiszecie pomyślcie i podajcie jakieś argumenty, bo drzeć się każdy potrafi

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4807.11.2010, 18:10

@Vpr

Rozumiem Twoją złość, ale odpowiedz sobie na pytanie, czy Arsenal na The Emirates gra z bieniaminkiem na remis 0:0? Bo moim zdaniem, jakbyśmy zagrali na swoim normalnym poziomie, to mogło by być z 3-1.Jakby ktoś Carollowi przeszkadzał przy tej główce, to ta pewnie by najwyżej lekko przeleciała nad Fabianem. Na tyle wolno, że nasi stoperzy mogli by ją wykopać. Nie sugeruję, że Łukasz jest bez winy i że jest światowej klasy bramkarzem, ale patrząc na to, co robił nasz kapitan i jego koledzy w polu, nie można obwiniać Fabiańskiego za wszystko.

evelred komentarzy: 369107.11.2010, 18:09

do tej pory nie wiedziałem, że można ocenić piłkarzy gorzej niż goal.com, dziś to się zmieniło :D

krzykus1990 komentarzy: 524007.11.2010, 18:06

Kanonierka87 ----> Popieram Cię w 100 %

Teraz dzieciaki, które mało co wiedzą o piłce po przeczytaniu tych ocen całą winę zwalą na Fabiana !!!

I to święta prawda !!! Mam swój FanClub Arsenalu na nk i już czytam takie dziecinne komentarze, że przez Fabiana przegraliśmy itd.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3007.11.2010, 18:06

@Vpr
Nieskuteczność pozostałych 10 piłkarzy również była różnicą między porażką, remisem,a wygraną i dobrze o tym wiesz ;)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56707.11.2010, 18:05

Może gdyby obrona grała tak fatalnie, jak to się czasem zdarza ocena byłaby inna, ale dziś stoperzy grali bardzo dobrze i gdyby nie błąd tej ofiary byłoby 0:0, a może nawet 3 punkty, bo stracona "do szatni" bramka chłopakom raczej nie pomogła.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1