Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Olympiakos

Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Olympiakos 04.10.2012, 18:33, Michał Lach 56 komentarzy

Poniżej prezentujemy oceny spotkania przygotowane przez naszych redaktorów: Mariusza Marczaka i Michała Lacha. Tym razem oceniona została potyczka Kanonierów z Olympiakosem.

Vito Mannone: 5.5

Tymczasowy golkiper Arsenalu po raz kolejny udowodnił, dlaczego jest tylko tymczasowym bramkarzem. Co prawda nie miał nic do powiedzenia przy straconej bramce, ale jego wyprowadzanie piłki pod nogi rywali, "gra" na przedpolu i na linii ostatecznie utwierdzają wszystkich w przekonaniu, że jest na Arsenal po prostu za słaby.

Carl Jenkinson: 7.5

Kolejny fenomenalny mecz w wykonaniu byłego piłkarza Charltonu. Jeszcze rok temu większość kibiców Kanonierów najchętniej oddałaby go za darmo gdziekolwiek indziej, dzisiaj natomiast Carl jest pewniakiem na swojej pozycji i powracający po kontuzji Sagna będzie się musiał mocno napocić, aby odzyskać miejsce w wyjściowym składzie.

Laurent Koscielny: 5.5

Do tej pory wszyscy zastanawiają się co się stało z tym Koscielny'm, który tak chętnie w ubiegłym sezonie dołączał, do swojej kieszonkowej kolekcji, największe nazwiska światowego futbolu i panował and wszystkim na boisku. Kolejny słaby mecz Francuza, w dodatku nie mógł znaleźć wspólnego języka z partnerem środka obrony co zespół przypłacił utratą bramki.

Thomas Vermaelen: 5.5

Kapitan Arsenalu zgubił gdzieś pewność siebie i zupełnie nic mu wczoraj nie wychodziło. Wspomniany wcześniej brak porozumienia z Koscielnym oraz bramkarzem kilkukrotnie, w pierwszej połowie, stwarzał groźne sytuacje Olympiakosowi. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że jako kapitan sam w szatni się spoliczkował za taki występ i będzie już tylko lepiej.

Kieran Gibbs: 7.5

Podobnie jak Jenkinson, Gibbo zagrał kolejny z rzędu mecz na wysokim poziomie. Był bezbłędny w defensywie. Jak zwykle chętnie uczestniczył w akcjach ofensywnych. Bez dwóch zdań Anglik jest w świetnej formie. Miejmy nadzieję, że uda mu się ją utrzymać.

Mikel Arteta: 6.5

Profesor Mikel jak zawsze wręcz pedantycznie dokładny, aż 95% jego podań dochodziło do adresata, ale... co z tego? Procentami podań meczy się nie wygrywa, a jak pokazała pierwsza odsłona wczorajszego spotkania, poza tym było przeciętnie.

Francis Coquelin: 5.5

Młody Francuz walczy o miejsce w wyjściowym składzie po tym jak do starego zwyczaju postanowił powrócić Abou Diaby. Niestety dla Francisa, walkę tę póki co przegrywa. Do spółki z Artetą nie był w stanie poradzić sobie z szarpiącymi do przodu Grekami. Z całą pewnością takimi występami nie przekona do siebie menadżera.

Santi Cazorla: 7.0

Może nie był to mecz życia w wykonaniu Cazorli, aczkolwiek na pewno był całkiem niezły. Santi dużo biegał, wracał na własną połowę, by pomagać kolegom w defensywie i konstruować akcje od zarodka. Jednak w kluczowych momentach brakowało zimnej krwi, by oddać celny strzał bądź otworzyć któremuś z kolegów drogę do siatki. Tuż po zmianie stron zepsuł bardzo dobrą okazję, wypracowaną przez Gervinho.

Alex Oxlade-Chamberlain: 5.5

Alex zagrał zdecydowanie poniżej swoich możliwości i oczekiwań kibiców. Był mało aktywny, nie przeprowadzał na skrzydle rajdów, do których wszystkich przyzwyczaił. Na jego obronę działa fakt, iż był dokładnie kryty, a szczelna defensywa mistrzów Grecji nie pozwalała The Gunners na wiele.

Lukas Podolski: 6.5

To nie był mecz Lukasa. Obrońcy Olimpiakosu - podobnie jak koledze po drugiej stronie boiska - uniemożliwili mu rozminięcie skrzydeł. W drugiej połowie popisał się jednak bardzo mocnym, mierzonym strzałem, po którym piłka zatrzepotała w siatce, przelatując uprzednio między nogami bezradnego bramkarza.

Gervinho: 7.0

Zdecydowanie najlepszy ofensywny gracz Kanonierów na boisku. Na swoim koncie zapisał bramkę i asystę. Niemal każda akcja londyńczyków przechodziła przez ciemnoskórego piłkarza. Był prawdziwym motorem napędowym. Jednak nie był to perfekcyjny występ, gdyż Iworyjczyk nie ustrzegł się start i nieudanych dryblingów, do których już chyba wszystkich przyzwyczaił.

Theo Walcott: 6.5

Theo wprowadził sporo ożywienia w nieco ospały - po objęciu prowadzenia - atak. Narobił szumu, a jego słynna szybkość dała się Grekom we znaki. Niewątpliwie dał dobrą zmianę.

Aaron Ramsey: 7.0

Walijczyk po raz kolejny wniósł świeżość w szeregi Kanonierów. Przyczynił się do uspokojenia i kontroli gry w końcówce spotkania. Wejście okrasił pięknym golem, który dobił Olympiakos.

Olivier Giroud: 6.5

Kolejna udana zmiana Steve'a Boulda. Francuz dobrze sobie radził w górnych pojedynkach. Zaliczył też asystę przy golu Ramsey'a.

OcenyOlympiakos Pireus autor: Michał Lach źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125117.10.2012, 19:02

Mannone to nie to samo co Wojtek :)

cwalin komentarzy: 236405.10.2012, 12:42

Mannone bardzo przyzwoite zawody.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 105.10.2012, 09:33


Czeczenia, jeszcze będziesz odkręcał swoje słowa, co do Piętaszka ;-) Ma jedno z najlepszych prostopadłych podań w lidze i mówię to zupełnie serio.

Czeczenia komentarzy: 1248105.10.2012, 01:12

A propos Ramseya.

Litości. W meczu z Chelsea pokazał swoją wartość. To jest zawodnik na ławkę. I to jego firmowe zagranie - cross piętką przez 48 metrów, to nic, że piłka zostaje przejęta po 48 centymetrach lotu, ale to jest Aaron. Jedyny piłkarz tego klubu który ma mniej znane nazwisko niż kucharz w telewizji.

Czeczenia komentarzy: 1248105.10.2012, 01:08

MVP meczu Arteta. Cały zespół grał przeciętnie, a on utrzymał swój poziom. Nie byłem jego zwolennikiem w poprzednich meczach ale w tym meczu był naprawdę wyróżniający się. Minimum 14 klas wyżej niż Cazorla.

Podolski 6.5 - chyba dla beki ta ocena, podwyższona o 6 za bramkę.

Mannone? Opis jego gry - wypisz wymaluj Wojtek Szczęsny. Mannone jest jaki jest, ale Wojciech też jest mocno przeciętny. Być może lepszy, ale to jest dylemat w stylu: Chamberlain czy Walcott.

gunners007 komentarzy: 954305.10.2012, 00:38

Steveaoki - A może taki dobry bramkarz jak np. Wojtek Szczęsny ?

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 105.10.2012, 00:16

Ocena wyjściowa 6.0 (podniosłem, bo zawsze robiłem 5.0).

Mannone 6.0 - o ile jestem jego przeciwnikiem, to trzeba przyznać, że przy bramce nie zawinił. Plus za wyłapanie kilku średniej jakości strzałów. Natomiast minus za dystrybucję piłki. Celność podań na poziomie 53% nie godzi się bramkarzowi Arsenalu.

Jenkinson 7.5- kolejny aktywny mecz Carla, w jego zagraniach było mniej jakości niż u jego vissavi - Gibbo, ale jego zaangażowanie w grę mogło się podobać.

Vermaelen 6.5- popełni dwa karygodne błędy w I połowie, ale resztę spotkania rozegrał z 'czystą głową' zapominając o słabszym fragm. gry. Za te błędy po 0,5pkt w dół, ale mogło być 7.5 Nadal z rezerwą podchodzę do wejść ofensywnych Verminatora ;p

Koscielny 6.5- trochę bardziej podobał mi się Belg , mniejsza aktywność Laurenta mogła wynikać z braku pewności siebie. Poza jednym błędem w ustawieniu przy dośrodkowaniu raczej ustrzegł się poważnych błędów.

Gibbs 8.0 - często podłączał się do akcji ofensywnych. Pod bramką Olympiakosu występował niczym skrzydłowy, mimo to w defensywie nie odpuszczał. Po raz kolejny było go pełno w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

Arteta 8.0- rządził i dzielił w środku pola. Niemalże bezbłędny w rozgrywaniu akcji.

Coquelin 7.0- lubię tego piłkarza, widzę w nim nieodkryty do końca potencjał, umiejętności ma (szybkość, siła, technika) brakuje mu doświadczenia, bo nie zawsze wie, gdzie się ustawić. Także trzymam kciuki, bo czuję, że będziemy mieli z niego dużo pożytku.

Cazorla 7.5- stać go na więcej :D Zabrakło kilku efektownych prostopadłych podań i skuteczności ;-)

Chamberlain 5.5- wygląda na lekką zadyszkę, którą można zrzucić na młody wiek i niestabilną formę. Pierwsze 10 minut świetne potem zniknął i pojawiał się sporadycznie.

Podolski 7.0- to skrzydło zdecydowanie lepiej funkcjonowało. B.ważne trafienie na 2-1 także wpłynęło na podwyższenie oceny.

Gervinho 7.5-głównie za statystyki, bicie głową(czółkiem) w mur przyniosło efekt w postaci gola i asysty

Rmasey, Walcott, Giroud- jak najbardziej na ++

Szpara komentarzy: 3605.10.2012, 00:07

Uważam, że teksty typu wychwalanie Szczesnego to megalomania, to badury Szczesny jest młodszy i dużo bardziej utalentowany. Z tej dwójki to Polak ma dużo większe szanse na zostanie jak to określiłeś "top klasy światowej", a nastepny to by chętniej środkowego na skrzydle widział, ty myślisz również, że jak obrońca wchodzi na boisko za napastnika to tam z przodu próbuje bramek nastukać? Czy może raczej cała cała druzyna ustawia się bardziej defensywnie hmm?

steveaoki komentarzy: 76604.10.2012, 22:43

Arsenal potrzebuje dobrego bramkarza, moze np: Muslera?

michal192837465 komentarzy: 765404.10.2012, 22:22

Coq ma tyle samo co Verma i Kosa? Coś tu jest nie tak...

batt18les komentarzy: 27804.10.2012, 22:19

tym, ktorzy twierdza ze Wojtek nam tyle razy tylki uratowal proponuje policzyc ile nam punktow "wybronil" a ile oddal w zeszlym sezonie jak jestescie tacy dokladni. mieszanie z blotem Wlocha i wychwalanie pod niebiosa Szczesnego to jest megalomania. Szczesny beznadziwejnie gra nogami, przy dosrodkowaniach i wyjsciach z bramki tez ma zawsze mnoswto problemow a terazx jak go nie ma to nagle o tym wszyscy zapominaja. nie twierdze ze Mannone jest od Szczesnego lepszy. na pewno jednak nie jest tak ze Wojtek to jest jakis top klasy swiatowej a Vito sie do okregowki nie nadaje. a po tym co niektorzy pisza tak wiele osob sadzi. dla mnie jakiejs wielkiej roznicy nie ma. tym bardziej jesli porownamy ile meczow dla Arsenalu zagral Polak a ile Wloch. Mannone byl juz na wylocie z klubu. wrocil z wypozyczenia, zagral dopiero kilka meczow i juz kazdy wiezie go na taczce z g... zawsze to samo. tak samo bylo z Koscielnym, tak samo z Mertesackerem, z Gibbsem, Jenkinsonem... moze sie tego nigdy nie dowiemy jesli nidlugo wroci SZcz, ale gdyby Mannone bronilby caly sezon to pewnie bylby innym bramkarzem niz teraz

Kangur96 komentarzy: 158604.10.2012, 21:38

ocena Vito baaaardzo subiektywna ;)

limonka95 komentarzy: 96604.10.2012, 21:30

Co jak co ale Ramsey jest jak na razie super rezerwowym za każdym razem gdy wchodzi to ożywia grę, oby tak dalej to może teraz na ligę go zobaczymy w pierwszym składzie.

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 204.10.2012, 20:57

Toperk - twoim zdaniem Szcześny to w ogóle lesze hehehe . Sprawdźmy Llorisa heheheheheh

matt21 komentarzy: 541404.10.2012, 20:47

filip999

Pomyłka. Myśląc o pierwszej bramce miałem na myśli mecz z City.

matt21 komentarzy: 541404.10.2012, 20:45

Topek

z ostatnią wypowiedzią się zgadzam.
W ostatnim meczu był pewny siebie.

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 604.10.2012, 20:41

matt21 > a powiedz mi co mial zrobic Vito przy pierwszej bramce? bo ja za bardzo nie wiem, to byl ewidentny blad koscielnego, nie jestem w stanie sobie wyobrazic zeby jakikolwiek bramkarz na swiecie obronil by taki strzal torresa z 3, czy tam 4 metrow.

Topek komentarzy: 13939 newsów: 12604.10.2012, 20:40

matt21, oceny są za Olympiacos, nie będę teraz komentował meczu z Chelsea. Tak jak mówiłem, Vito jest za słaby na nr 1 u nas, ale nie będę mu obniżał oceny z danego meczu za coś czego nie zrobił. Wybronił jeden trudniejszy strzał, dobrze wykopał na Girouda, na linii wyciągnął co było do wyciągnięcia. Tyle. Może przeciwnik nie ukazał wszystkich jego braków, ale nie można dokładać na siłę. Co do Szczęsnego to mam w pamięci cały zeszły sezon, w którym był jednym z najsłabszych ogniw. Gorsze wykopy od Vito (potrafił kilka razy w meczu podawać wprost do przeciwników na naszej połowie), a przy wyjściach zbyt arogancki, przez co często mijał się z wrzutkami do których w ogóle nie powinien wychodzić. Tak samo z prostopadłymi, dłuższymi piłkami.

filip999 komentarzy: 3133 newsów: 604.10.2012, 20:34

Liczycie tylko swietne parady Szczesnego i aspekty w ktorych nas ratowal. A moze ktos przeliczy ile nam spieprzyl meczy w poprzednim sezonie, bo Vito jest obecnie na poziomie Szczesnego z jego obecna dyspozycja. Bronicie go tylko dlatego, że jest Polakiem a taka prawda jest ze gra bardzo slabo w tym roku i powinien sobie przemyslec swoje zachowanie bo znacznie przegina. Na poczatku gdy wszedl do bramki bronil rewelacyjnie, ale z czasem bylo coraz gorzej.

matt21 komentarzy: 541404.10.2012, 20:33

Topek

Owszem, jednak np w meczu z Chelsea popełnił błąd przy 2 bramce. Patrzył na Kościelnego jak na zbawiciela. Powinien pójść za tą piłką. Przy 1 bramce też idealnie się nie zachował.

W meczu z Olympiakosem. Popełnił jeden poważny błąd.
Druga sytuacja jaką wypatrzyłem:
z lewej strony szło dośrodkowanie na 12 metr i Vito zrobił 2 kroki w przód. Vermalen i Kościelny stali blisko siebie. Vito nie miał najmniejszych szans dojścia do tej piłki. Zatańczył w polu karnym.. na szczęście któryś z naszych obrońców wybił piłkę.
Też porównywałeś Szczęsnego myśląc najwyraźniej o jego ostatnim występie. Wyjścia Mannone też nie są przemyślane.

Poza tym, czuję się pewniej, jak widzę Wojtka w bramce. Wydaje mi się również, iż on Mannone nie ma dobrej komunikacji z obrońcami.

malyglod komentarzy: 648704.10.2012, 20:29

Dla mnie te oceny są nieco zaniżone. W końcu wygraliśmy 3:1 w LM. Nie chce mi się rozpisywać o poszczególnych zawodnikach, ale np Koklę czy Mannone nie popełnili większych błędów. Może nie byli szczególnie pewni, ale ocenę mają za niską. podobnie np. Arteta.
Przecież Grecy nie mieli przewagi w środku pola, a sytuacje które sobie stwarzali wynikały raczej z naszych indywidualnych błędów, typu nieskuteczne podanie czy wybicie. Grecy nie zmusili naszych do cofnięcia się.

Topek komentarzy: 13939 newsów: 12604.10.2012, 20:25

matt21, ale skoro nie popełnia większych błędów, to wychodzi na zero, a nie na minus. Przy bramce nie miał Szans, Hart by tego nie wyciągnął. Mówimy o tym konkretnym meczu, rozliczyć całościowo się nie da, bo Vito grał u nas o wiele mniej.

matt21 komentarzy: 541404.10.2012, 20:23

Coquelin popisał się w drugiej połowie kapitalnym 40 metrowym podaniem do AOC i z odbiorem też nie było tak źle. Lubię gościa.

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 104.10.2012, 20:20

Topek świetnie ogarnął te oceny, zgadzam się z nim w 100%.

matt21 komentarzy: 541404.10.2012, 20:19

Topek

Owszem nie popełnia większych błędów, ale pomagać też nam nie pomaga.
Szczęsny nie raz uratował nam tyłek.
Vito raczej tego nie robi.. i raczej robić nie będzie.
Bramkarz jest po to, by naprawiał błędy obrońców. A Vito tego nie robi.
Proste

pajdi komentarzy: 378004.10.2012, 20:16

Santi IMO za wysoko. To, że był aktywny nie oznacza, że musi z miejsca dostać 7. Zanotował mnóstwo prostych, niewymuszonych start, a niczym specjalnym się nie wyróżnił. Z jego występu zapamiętam tylko 2 rzeczy - strzał z wolnego i zmarnowaną sytuację, którą wypracował mu Gerwazy.
Btw skoro i Santi i Gerwinho mają 7 , to coś tu nie gra. Obaj byli aktywni, z tym, że reprezentant WKS strzelił bramkę oraz zanotował asystę. Jak dla mnie Santi6, Gervinho 7,5.

clash123 komentarzy: 187904.10.2012, 20:15

Wiekszosc ocen za nisko, przeciez my ogralismy wczoraj moze w nie najpiekniejszym stylu ale mistrza grecji a nie jakis ogorkow...druzyna nie wypadla idealnie ale oceny zbyt surowe dla niektorych, ja tez wole szczesnego ale mannone i coq napewno wyzej...

I_Tak_I_Nie komentarzy: 141404.10.2012, 20:12

Oceny praktycznie w 100% dobre, ale Coq bym podwyższył.

chris14AFC komentarzy: 4404.10.2012, 20:07

Przeciez Manonne wczoraj nie mial zadnej dobrej interwencji wiec go tak nie zachwalajcie. Kazdy zawodowy bramkarz takie pilki broni tyle ze Vito fatalnie podawal i nie sadze ze Szczesny gorzej by dogrywal pilki. Takie jest moje zdanie.

Strus komentarzy: 106204.10.2012, 20:06

Za złapanie tego strzału Mitroglu po długim rogu w pierwszej połowie należą się Mannone wielkie brawa i punkt wyższa ocena. Jego niedokładności w grze to mały pikuś w stosunku do tego ,co serwowali Vermaelen z Koscielnym. A ocena taka sama.
Coquelina chyba oglądaliście tylko w pierwszej połowie.

Topek komentarzy: 13939 newsów: 12604.10.2012, 19:56

Lukiner, na razie to większość po nim jeździ nim jeszcze wyjdzie na murawę. Vito jest za słaby na Arsenal (jako nr 1), ale to nie znaczy, że wszystkie mecze miał beznadziejne. I wczorajszy nie był. Szczęsny w formie z zeszłego sezonu (i z tego) jest na podobnym, albo słabszym poziomie. Wykopy ma na pewno słabsze, bo ma chyba najgorsze z całej PL jeśli chodzi o numery 1. Mannone przynajmniej nie wylatuje jak idiota do każdej piłki, granej nawet kilometr przed polem karnym.

I_Tak_I_Nie komentarzy: 141404.10.2012, 19:56

ooo NARESZCIE opinia o Vito którą zawsze powtarzałem, ale wszyscy po jego jednym czy dwóch występach( w których nic nie robił) pisali VIto>> Wojtek. Żal

Lukiner komentarzy: 194904.10.2012, 19:42

Uwzięliśmy się na Mannone? Nie robilibyśmy tego, gdyby nie fakt, że naprawdę popełniał te błędy, nasze teksty oraz ocena redaktorów z niczego się nie wzięły. Zdecydowanie zgadzam się z wszystkimi opiniami, a zwłaszcza dla Vito. Co wy go tak bronicie? I jak czytam komentarze typu: "Szczęsny jest w takim razie mega za słaby na Arsenal" to aż mi się się chce w łeb postukać, że mamy takich ślepych kibiców... Wojtek jest o niebo lepszy, nie wiem czy nawet Fabian nie jest lepszy od Vito, zdecydowanie za bardzo przesadzacie z tym pochwalaniem go. Taka jest prawda, jest za słaby na taki potężny klub jak Arsenal i tyle w temacie.

matt21 komentarzy: 541404.10.2012, 19:42

Zgadzam się z wszystkimi ocenami.

W meczu z WHU zagrałbym z przodu Podolski/Walcott Giroud Gervinho

ragnarokk komentarzy: 41304.10.2012, 19:31

Poza tym, że jednak Mannone dałby nieco więcej to oceny uważam za idealne.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3004.10.2012, 19:26

Paralityk z Alzheimerem byłby w bramce bardziej pewny niż Makaron.

steveaoki komentarzy: 76604.10.2012, 19:26

Carl obyś nie stracił miejsca na rzecz Sagny!!!

Rider komentarzy: 242204.10.2012, 19:20

moim zdaniem świetne oceny :)

gunners14 komentarzy: 228404.10.2012, 19:15

Hehehe, no tak jeszcze Kieran ;D Myślę, że spoczko oceny, tyły były niepewne trochę w spotkaniu z Olympiakosem, środek też nie błyszczał, ale jak pisałam ważne są punkty.

A zmiany rzeczywiście bardzo dobre. ;)

Namess4 komentarzy: 851 newsów: 104.10.2012, 19:08

Oddawajcie nam Gibbsa :c

Namess4 komentarzy: 851 newsów: 104.10.2012, 19:06

Kolejny mecz bez gola Giroud. Może powinien on być za plecami Podolskiego, który grałby na szpicy? Skrzydła wyglądałyby tak: Gervinho (PS), Chamberlain (LS).

QNIK komentarzy: 128 newsów: 204.10.2012, 19:04

Ja dalej oddałbym Cjenkinsona gdziekolwiek indziej i za darmo, byleby Sagna wrócił.

Pogoda komentarzy: 5504.10.2012, 19:04

Oceny średnie. Chambo zaczyna mnie martwić, może to z racji młodego wieku nie może utrzymać formy więc w następnym meczu za niego chciałbym zobaczy Theo. Mi podobałby się taki skład: Vito,CJ,Per,TV5,Gibbo,Arteta,Ramsey,Arsza,Poldi,Theo,Żiru

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1404.10.2012, 18:58

Rozumiem, że redakcja z niecierpliwością oczekuje powrotu Wojtka bo to Polak ale przydałoby się więcej obiektywności przy ocenianiu Vito.

schnor25 komentarzy: 1854604.10.2012, 18:57

Generalnie oceny trafione, może patrząc nieco krytycznie dałbym Cazorli 6,5, Podolskiemu 6,0, reszta może zostać

Topek komentarzy: 13939 newsów: 12604.10.2012, 18:53

Na tego Mannone to się chyba uwzięliście. Zaliczył jakieś dziwaczne jedno podanie, to fakt (chociaż Vermaelen też tam zaspał), ale ogólnie nie popełniał błędów, większość piłek pełnie wyłapywał. Wykopy były średnie, ale na pewno lepsze od Szczęsnego. Poza tym, gol Aarona był po jego dobrej piłce do Girouda.

Jenkinson nie miał 'fenomenalnego' meczu. Solidny, wyróżniający się na tle słabych kolegów ze środka, ale to wszystko.

Arteta nie zagrał źle, chociaż zabrakło mi typowych odbiorów. No i kilka razy trochę zaspał kiedy można było szarpnąć dłuższym podaniem.

Coquelina dałbym wyżej, bo nie grał źle. W pierwszej połowie niewidoczny, ale też cały zespół grał słabo. W drugiej odsłonie zrobił całkiem sporo, kilka niezłych odbiorów, świetna dłuższa piłka do Chamberlaina (który zagrał dużo słabiej a ma taką samą ocenę).

Cazorla za to niżej, pierwszą połowę miał baaardzo słabą. Po przerwie w kratkę, kilka niezłych podań, dobre wyłożenie do Girouda, ale też momenty słabej gry. Zdecydowanie poniżej swojego poziomu, brak świeżości, może przez zmęczenie.

Z resztą się zgodzę. Rozczarowuje mnie ostatnio Chamberlain. Zaczyna być kompletnie bezproduktywny.

triumphst666 komentarzy: 257404.10.2012, 18:51

Cazorla jak dla mnie 7.5 , posyłał świetne, groźne podania, dobrze utrzymywał sie przy piłce, w zasadzie zabrakł tylko skutecznosci we wspomnianej juz sytuacji.

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 404.10.2012, 18:49

Według mojej i TYLKO mojej oceny Coq, Chambo wyżej a niżej Santi.

Jaqob komentarzy: 2004.10.2012, 18:48

"jest na Arsenal po prostu za słaby."

To w takim razie Szczęsny jest MEGA za słaby.

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 104.10.2012, 18:44

Mannone 5.5? Za to że puścił gola nie do obrony i uratował nam kilka razy wynik? Czy za JEDEN błąd przy wyprowadzaniu piłki?

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com