Oceny Kanonierzy.com: Southampton 4-0 Arsenal
27.12.2015, 15:29, Jakub Knapik 50 komentarzy
Poniżej prezentujemy oceny spotkania przygotowane przez redakcję kanonierzy.com. Tym razem ocenione zostało wyjazdowe spotkanie z Southampton w Premier League.
Oceny zostały wyciągnięte ze średniej głosów 8 redaktorów.
Petr Cech
O niektórych momentach z jego gry, a zwłaszcza ostatniej bramce dla Southampton, lepiej zapomnieć.2.8
Hector Bellerin
Nie istniał ani w defensywie, ani w ofensywie. 2.3
Laurent Koscielny
Laurent może mówić o wielkim szczęściu, że po jego wybrykach w pierwszej połowie nie otrzymał napomnienia. Beznadziejny występ Francuza.1.6
Per Mertesacker
Podobnie jak Koscielny.1.6
Nacho Monreal
Mógł otworzyć wynik spotkania, ale strzelił prosto w bramkarza. Do straty pierwszej bramki grał dobrze, a potem [tu wstaw dowolny wulgaryzm].2.4
Mathieu Flamini
Cała defensywa zagrała na podobnym, żenującym poziomie w obronie. Mathieu również.2.3
Aaron Ramsey
Jedyną dobrą rzecz, jaką można napisać o jego występie, to świetne podanie do Monreala. Reszta podań, prób sztuczek czy odbiorów kończyła się stratą.2.3
Theo Walcott
Podobno cały mecz przesiedział schowany za bandami reklamowymi. Od czasu do czasu wbiegał na murawę, by zmarnować stuprocentową sytuację lub źle podać.1.9
Mesut Özil
Najgorszy mecz Mesuta w tym sezonie. Po kilku obiecujących podaniach na początku spotkania, Niemiec postanowił odpuścić wszelkie próby i starania i dopasował się poziomem do kolegów.2.1
Joel Campbell
Najlepszy z najgorszych. Biegał, starał się, ale bezskutecznie. 2.6
Olivier Giroud
Miał 2 znakomite szanse na zdobycie gola po stałych fragmentach gry, ale główkował niecelnie. Jak widać Francuz nie ma tak mocnej głowy, jak to wygląda.1.9
Alex Oxlade-Chamberlain
Anglik odwiedził swój stary klub, poklaskał swoim starym kibicom i beznadziejnie powrzucał piłkę w pole karne przeciwnika. 1.4
Alex Iwobi
Grał zbyt krótko, by go ocenić.-
Calum Chambers
Grał zbyt krótko, by go ocenić.-
źrodło: własne
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Dziwnie te oceny wyglądają. Lepiej po takim meczu ocenił jedną oceną całą drużynę
Trudno ocenić piłkarzy lepiej, skoro dostaliśmy 4:0, powtarzam 4:0!! To nie było 1:0 czy 2:0, wbili nam 4 bramki, a My nie odpowiedzieliśmy żadną, dlatego uważam, że oceny są adekwatne, bo zarówno defensywa jak i ofensywa leżała. Jeśli ktoś gra w FIFE, to niech spojrzy, jak są oceniane słabe, a jak dobre mecze. Zagraliśmy słabo i nieskutecznie, więc nie ma powodu, żeby głaskać piłkarzy za słabą grę. Dostają za to pieniądze, taką mają pracę, więc nie wystarczy się "starać", to nie przedszkole. W szkole też byliście oceniany na podstawie swojej wiedzy i umiejętności, nikt wam nie dawał dobrych ocen za "bycie" albo żeby Was nie urazić słabą oceną. Gdyby tak było, to nikt by się nie starał, dlatego piłkarzom, też czasami przyda się kubeł zimnej wody.
W ogóle nie widzę tu braku szacunku. To chyba normalne, że nikt nie będzie tolerował takiej gry. Gry, bo przecież nikt tu nikogo nie wyzywa od patałachów. Nawet po TAKIM meczu.
Wiele razy pisałem jaką wagę mają dla mnie te oceny. Opisy? Wiadomo, jak to na k.com, raczej sucho, chociaż nie powiem - przy Chamberlainie uśmiechnięte lekko było. Afera o nic.
Verminator97, to Monreal ją zrobił. Iwobi przedreptał kilka metrów bardziej ją spowalniając niż przyspieszając.
Jak dla mnie MOTM to Iwobi. To wiele mówi o tym meczu. A czemu? Bo jako jedyny najmniej zepsuł i zrobił jedną fajną akcję.
Zgadzam się z ocenami.
Mecz żałosny to i oceny takie jakie sa, tego po prostu nie dalo sie ogladac.
@pauleta
Zasada ta sama - nie trzeba samemu czegoś robić, żeby to ocenić.
Shinev, z tym, że argument o wystawieniu własnych not miał sens, a o zagraniu samemu lepiej już nie.
i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/738/028/121.png
Oceny odwierciedlaja poziom i zaangazowanie zawodnikow
@pauleta
Hehe. Przecież to było głupie odbicie argumentu "napisz lepsze". Myślałem, że to oczywiste.
Shinev, Jak słyszę argument - "Niech X zagra lepiej" to czuję jak w moim organizmie rozmnażają się komórki nowotworowe. Zobaczysz, będziesz płacić za onkologię. Bo przecież żeby skrytykować grę zawodników to trzeba mieć kilkunastoletnie doświadczenie piłkarskie w dużym klubie... a żeby napisać, że Wenger popełnił błąd to niezbędne jest 20-letnie doświadczenie trenerskie i kilka mistrzostw kraju.
Po meczu z City były bodajże najwyższe noty jakie pamiętam. Teraz najniższe. W obu meczach zagrała identyczna 11-stka. Nikt nie kwestionuje, że oni potrafią grać. Oceniamy tylko ten jeden mecz, w którym nie było nawet jednej rzeczy za którą można byłoby pochwalić. Stąd też lakoniczne komentarze do ocen. Gdyby redakcja chciałaby być złośliwa to o każdym zawodniku napisałaby komentarz na pół strony. Wtedy to dopiero by się oberwało zawodnikom.
@thegunner4life: To, że komuś nie pasują oceny to nie znaczy iż nie można komentować tematu e-kolego. Właśnie różnica zdań tworzy wszelkiego rodzaju tematy rozmów, dyskusji, jakkolwiek tego się nie nazwie więc po co rzucasz tekstami typu ,,To zróbcie własne albo ich nie czytajcie''?
batotafor
Co ty. My, sfrustrowane gimbusy, jesteśmy mocni tylko przed monitorem.
Nie pasują Wam oceny? To zróbcie własne albo ich nie czytajcie, co za problem. Nie wiem za wygrywanie internetowych wojen dostaje się jakieś tytuły albo medale? To powiedzcie gdzie się po nie zgłosić też bym chciał. Serio polski internet ma taki wyjątkowy styl, tak wyjątkowy, że zalecam najmniej kontaktu z nim jak to tylko możliwe.
@RahU
Żarty, sarkazm, okej, ale ja tu widzę brak szacunku dla zawodników.
Piszesz, że nie jesteście niezależnymi redaktorami, więc zwróciłem się do całego serwisu. Po co mam pisać do jednej osoby - jeśli artykuł wciąż jest na stronie, to jest akceptowany przez szeroko pojmowaną redakcję.
Celem było zwrócenie uwagi na pewien problem, może widzę go tylko ja, może jeszcze kilka osób. Nie widzicie go Wy, więc faktycznie, nie ma o czym mówić.
Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku. Nie chciałem żeby stworzyła się ta mała "spina", a wywołałem ją komentarzem, który faktycznie był dość niegrzeczny, za co przepraszam.
Dobrze, że to tylko internet, bo by się pozabijali :D
"Necro; użytkownik komentarzy: 2176 newsów: 0
27.12.2015; 16:14
Arsenallord - przyjmij krytykę z godnością. Każdy Normalny człowiek widzi, że wam odpierdala już z tymi ocenami. Mam trochę lat na karku i stwierdzam, że te oceny są pisane przez sfrustrowanych gimbusów. Jeśli jednak jesteście starsi od gimnazjalistów to tylko świadczy o tym co macie (albo nie macie) w głowie."
Oho, mamy tu dojrzałego, doświadczonego przez życie mężczyznę z klasą. Rahu, zamykaj serwis, sfrustrowany, pryszczaty gimbusie. ^^
Skoro pozwalamy sobie na żarty w przypadku wygranych, to i sarkazm czy zgryźliwość w przypadku tak żałosnych spotkań powinien być tolerowany. Jesteśmy kibicami, a nie niezależnymi redaktorami. Oceny są średnią ocen kilku osób, a opisy należą do jednej osoby, więc jeżeli nie podobają się oceny, zalecam alt+f4, a jeżeli opisy, zalecam komentarz skierowany bezpośrednio do autora, który jest widoczny (nie do XX osobowej redakcji), albo prywatną wiadomość z uwagami do tej osoby. Prosto i bez zbędnego podnoszenia ciśnienia komukolwiek, chyba że to cel sam w sobie, wtedy nie ma nawet o czym dyskutować :)
Ale to przecież oceny tutaj zawsze miały taki wydźwięk "zabawowy i cool", więc nie wiem o, co te pretensje.
Kolego RahU...
"wyśmiewanie? Sfrustrowani kibice mogą to robić w komentarzach pod wpływem emocji"
Oto część mojej wiadomości. Występuję teraz jako sfrustrowany czytelnik, który wyraża krytykę wobec serwisu, z którego korzysta od wielu lat. Byłem przyzwyczajony, że osoby reprezentujące serwis, prezentują odpowiedni poziom. Pod swoim nickiem w komentarzach niech każdy pisze co chce, ale uważam, że stanowisko serwisu powinno być jednak poważne.
Bardzo dobre oceny, nikt nie miał prawa otrzymać oceny wyższej niż 3.0
A ja się z ocenami zgadzam, dawno nie widziałam tak słabego meczu, nikt nie zagrał nawet na średnim poziomie, więc kiedy dawać 1 i 2 jak nie teraz? A argument, że ostatnio były 9 i 10 jest słaby. Nie jest winą redakcji, że nasi zawodnicy 5 dni po rewelacyjnym meczu postanowili pokazać takie dno...
Kolego Shinev, czy tekst "Kto pisał oceny, sfrustrowany 5-latek?" jest z klasą? Bądźmy poważni.
Dawid04111
Druga główka Girouda była chyba z okolic 10 metra. Na moje oko nie była to jakaś klarowna sytuacja. Podobnie jak pierwsza
A co do konkretnych wartości : nie mam zarzutów. Nie jest nigdzie napisane "Jedyne słuszne oceny", tylko "Oceny Kanonierzy.com". Subiektywne, w porządku. Ale można to uzasadnić z klasą ;)
Oceny adekwatne do poziomu gry reprezentowanego wczoraj przez Arsenal, niestety :/
Ocenianie Pera na równi z Kościelnym i danie najniższej oceny Chamberlainowi wyraźnie pokazuję, że redakcja oceniała na gorąco bo nijak ma się to z obiektywnym stanem rzeczy.
Jednak co do skali przedziału ocen się zgadzam, nie wiem za co komu niektórzy chcą dać np 5-tkę czy 6-tkę w 10-stopniowej skali.
Prosze mi pokazać te setki Walcotta i Giroud. Może oglądaliśmy inny mecz?
Jako zespół zagralismy na 0, ale indywidualnie oceny powinny sie wahać miedzy 3 a 5. Ale nic zapomnijmy o tym meczu, jutro mamy okazje się odkuć.
@Singularis: Uważasz, że nie zasługują? Przecież to co wczoraj zagrali oscylowało na poziomie polskiej B-klasy
Tego jeszcze nie było. Rozumiem, że mamy w takim razie używać ocen z zakresu 4-8, bo jedynki i dwójki w przypadku katastrofalnej gry są nie na miejscu, a dziewiątki i dziesiątki w przypadku pięknej, cieszącej oko gry to nieporozumienie?
A wyzywanie od gimbusów redakcję, którą w większości stanowią osoby mające już własne rodziny, pracujące i studiujące jednocześnie, godzące te obowiązki z pisaniem tekstów u nas, jest po prostu zwykłym szczeniactwem.
Nie lepiej sobie odpuścić wystawianie ocen po meczu?
@arsenallord
Krytyka - owszem. Ale wyśmiewanie? Sfrustrowani kibice mogą to robić w komentarzach pod wpływem emocji. Ale jak to ma być poważny serwis, to oceny też powinny być poważne, rzetelne. Ale skoro wolicie popisywać się błyskotliwością... okej. Nie mój cyrk ;)
Koscielny za wysoko :)
hm, nie zgadzam się z oceną dla Campbella. Nigdy nie byłem widziałem go w składzie Arsenalu i nadal uważam, że nie prezentuje odpowiedniego poziomu. Ale trzeba mu przyznać, że wczoraj był jedynym zawodnikiem, który się starał robić cokolwiek.
Arsenallord - przyjmij krytykę z godnością. Każdy Normalny człowiek widzi, że wam odpierdala już z tymi ocenami. Mam trochę lat na karku i stwierdzam, że te oceny są pisane przez sfrustrowanych gimbusów. Jeśli jednak jesteście starsi od gimnazjalistów to tylko świadczy o tym co macie (albo nie macie) w głowie.
Singularis---> Od grania to są zawodnicy. A my od komentowania, pisania. A to krytyka im się należy? Tak, kapitalnie zagrali wczoraj.
Napisz swoje oceny, nikt ci nie broni.
@arsenallord
A redaktor niech zagra lepiej, niż hejtowani (bo krytyką tego nie można zagrać) zawodnicy. Pff.
Singularis---> Napisz swoje, lepsze.
Kto pisał oceny, sfrustrowany 5-latek? Znowu silenie się na bycie "cool" i napisanie czegoś zabawnego. Żenada.
Cech najlepsza ocena z zespolu? Monreal zdecydowanie, przynajmniej cos probowal. Swoja droga zgadzam sie z Thide - wygrany mecz wszyscy 9,10 a przegrana i nikt 3 nie dostanie
Giroud miał 2 znakomite szanse? To my w tym meczu mieliśmy choćby przyzwoite sytuacje?
tak jest jak się gra na kacu w premier league - najsłabszy zespół może cię wypunktować bo powiedzmy sobie szczerze, gospodarze pokazali "taktykę" pawła janasa z dwójką defensywnych pomocników plus grali agresywnie i to wystarczyło - każdy poważny zespół by ich zlał na maksa, po prostu wstyd no ale z drugiej strony arsenal jest znany z tego że lubi ciągle gonić królika którego podświadomie boi się złapać i postawić kropkę na i
Arsenal gra dobrze to sypiecie 9 i 10 każdemu, a jak grają słabo to po 1. no bez przesady.
oceny zbyt wysokie
każdemu 1 wpisać
i 2 mecz z rzędu gdzie mamy problem wybrać MOTM xD
to chyba pierwsze oceny ever, przy których wszyscy będą zgodni
Stańmy murem za naszymi i wspierajmy ich w następnym meczu zapominając o tej katastrofie. Tak będzie najlepiej. Mamy szansę być na 1 miejscu na początku 2016 roku.