Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton

Ostatni mecz sezonu! Arsenal vs Everton 17.05.2024, 11:22, Dominik Kwacz 2200 komentarzy

Choć wtorkowa wygrana Manchesteru City znacznie przybliżyła ekipę Guardioli do mistrzostwa, do rozegrania wciąż pozostaje ostatnia kolejka spotkań. Kolejka wyjątkowa, bo rozgrywana symultanicznie na dziesięciu stadionach. W erze Premier League nie zdarzyło się jeszcze, żeby prowadząca drużyna wypuściła z rąk mistrzostwo w ostatniej rundzie, co nie znaczy, że zdarzyć się nie może. Arsenal traci do liderów dwa punkty i wciąż ma szansę na tytuł. Gdy Obywatele będą się mierzyć w Manchesterze z West Hamem, Kanonierzy podejmą na własnym stadionie Everton.

Nie czarujmy się, by Arsenal został mistrzem, potrzeba piłkarskiego cudu. Citizens nie zwykli się potykać, szczególnie na własnym stadionie. Jednak już sam fakt, że podchodzimy do ostatniej kolejki z szansą na tytuł, jest sporym sukcesem. Artecie udało się udowodnić, że poprzedni sezon nie był przypadkiem i na The Emirates udało się zbudować drużynę, która potrafi wygrać z każdym i stale będzie deptać po piętach hegemonom. I chociaż szanse, by uczcić dwudziestolecie sukcesu Niezwyciężonych, podnosząc trofeum, są nikłe (Opta oblicza je w tym momencie na 18%), nastroje kibiców są zgoła odmienne niż przed rokiem.

Choć Everton przegrał ostatnie dwa mecze na Emirates różnicą bramek 10:1, podopieczni Seana Dyche’a przyjadą do Londynu w dobrych nastrojach, są bowiem w świetnej formie. Przegrali tylko jedno z ośmiu ostatnich spotkań i tym samym zapewnili sobie utrzymanie. Imponująco prezentują się szczególnie w obronie, tracąc zaledwie jednego gola w pięciu ostatnich spotkaniach.

Sytuacja kadrowa Arsenalu pozostaje bez zmian. Jedynym znakiem zapytania jest występ Jurriena Timbera. W ekipie gości zabraknie Alliego, Mykolenko i Pattersona.

Jeśli przed ostatnią kolejką szansę na mistrzostwo Anglii mają dwie ekipy, Premier League wysyła dwa identyczne trofea i dwa zestawy medali, by w zależności od ostatecznych wyników nowy mistrz odebrał trofeum tuż po ostatnim gwizdku. Jedno z nich w niedzielę znajdzie się w północnym Londynie, jednak nawet zwycięstwo z The Toffees nie zagwarantuje Kanonierom, by tam zostało. Wszyscy na Emirates będą więc z nadzieją zerkać w telefony, licząc na Bowena, Warda-Prowse’a czy Kudusa. Na trybunach pojawi się również drużyna The Invincibles, w tym Arsene Wenger. Czy po dwudziestu latach od ich wyczynu będziemy świadkami cudu? Przekonamy się już w niedzielę. COYG!

Rozgrywki: Premier League
Miejsce: Emirates Stadium, Londyn
Data: Niedziela, 19 maja, godzina 17:00 czasu polskiego
Sędzia: Michael Oliver
Transmisja: 17:00 w Viaplay

EvertonManchester CityPremier League autor: Dominik Kwacz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Multi09 komentarzy: 513 newsów: 118.05.2024, 16:57

@Rynkos7 napisał: "W poprzednim roku jakoś prowadziliśmy w lidze z Anglikiem w bramce."

W tym sezonie mamy najwięcej zwycięstw w lidze w historii klubu, 15 straconych bramek mniej, zakończymy sezon z 5 punktami więcej niż w poprzednim sezonie jeśli wygramy z Evertonem, więc co to jest w ogóle za argument?

patryksz komentarzy: 366318.05.2024, 16:48

Skoro ludzie negują nagrodę Rayi to czy jeśli jutro wygramy, a City przegra to mistrzostwa też nie będą uznawać?

KapitanJack10 komentarzy: 5564 newsów: 418.05.2024, 16:48

Dyskusja na temat Rayi jest zabawna. Jak tylko zbiera pochwałę albo dostaje nagrodę, to jest krzyk, że to zasługa obrony, głównie pary stoperów. Jak tylko tracimy bramki, to winą obarczamy głównie Davida.

Jak mówimy o naszej grze obronnej, to nikt nie bierze Rayi pod uwagę. On jest integralną częścią naszej obrony i to z nim wyglądamy świetnie pod względem liczb. Złota rękawica to też zasługa Rayi i mu się po prostu należy.

Gunner18AFC komentarzy: 3460 newsów: 318.05.2024, 16:42

@Damper napisał: "nie widzę żadnych powodów aby się tym zajmować, gdyż Raya rozegrał dobry sezon, a poza tym mamy inne, ważniejsze problemy w składzie"
Tak samo było mówione rok temu, przyszedł Raya na wypożyczenie, w teorii na nr 2 i dalej już historia jest dobrze znana.

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 16:23

https://www.youtube.com/watch?v=mgT8okb6DdA

Wywiad z Davidem po odebraniu nagrody.

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 15:59

Po prostu Raya był najlepszym bramkarzem dostępnym na rynku, który pasował do filozofii gry Artety. Nie można powiedzieć, że pomysł Hiszpana nie wypalił, gdyż liczby defensywne Arsenalu i stabilizacja gry obronnej mówią coś innego- miał rację. Jeśli pojawi się na rynku jeszcze lepszy bramkarz, a Raya nie będzie dawał rady to z pewnością nie będzie żadnych skrupułów i nastąpi wymiana, natomiast w chwili obecnej nie widzę żadnych powodów aby się tym zajmować, gdyż Raya rozegrał dobry sezon, a poza tym mamy inne, ważniejsze problemy w składzie. Widać jak na dłoni jakie cechy musi posiadać bramkarz, którego szuka Arteta. Spokój, aktywność, przewidywanie, rozgrywanie od tyłu.

Czeczenia komentarzy: 1255718.05.2024, 15:46

Umiejętność gry nogami u bramkarza to fundament dla Artety.

Raya czy nie Raya, to wybór Super Mika, ale irytuje mnie coś innego. Niekończące się domino transferowe na tej pozycji.

Najpierw sprzedaliśmy Martineza, chociaż i tak po roku szukaliśmy zastępstwa dla Leno. Kiedy za grube pieniądze kupiliśmy Ramsdale'a i przedłużyliśmy z nim kontrakt, poszliśmy po Rayę i pozbywamy się Anglika. Znów będzie poszukiwanie kogoś na "dwójkę". W międzyczasie sprowadzaliśmy takie wynalazki jak Runarsson, Ryan i Turner, jednocześnie w żaden sposób nie potrafiliśmy wygospodarować minut dla Okonkwo czy Heina którzy odchodzą lub zapowiedzieli odejście.

Licząc wydatki i wpływy, oraz to, że MA nie kupował Leno i Martineza, więc miał z nich zysk na czysto, jesteśmy dychę na minusie i wciąż zostajemy tylko z jednym bramkarzem.

Rynkos7 komentarzy: 733818.05.2024, 15:44

@Dzulian napisał: "Ten Raya to jest tutaj tak piętnowany jakby był jakimś antychrystem czy coś xD
Tryliard dyskusji o tym samym"


Dyskusja jest spowodowana tym, że robi się z niego bramkarza lepszego niż jest w rzeczywistości, a nie aby go piętnować czy udowodnić, że jest słaby. Totalnie nie załapałeś wątku.

Dzulian komentarzy: 285318.05.2024, 15:42

Ten Raya to jest tutaj tak piętnowany jakby był jakimś antychrystem czy coś xD
Tryliard dyskusji o tym samym

pirell komentarzy: 27918.05.2024, 15:35

@Damper napisał: "Nie było żadnego karnego obronionego przez Ramsdale'a. Karne to bronił Raya z West Hamem i Porto, ale nie Rambo"
Przepraszam to byl mecz z Leed United (wiedzial;em ze cos z polnocy anglii), Bamford karnego przestrzelil ale Rambo i tak go wyczul. Ogolnie cala druga polowe siedzieli na nas.
https://www.premierleague.com/match/75014
Tu masz nawet tytul gracza meczu dla Ramsdale'a

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 15:33

@Rynkos7 napisał: "@Damper napisał: "Tak, dopóki nie schrzanił końcówki sezonu."

what xD"


Southampton, Brighton, Sporting, a to tylko część.

@Rynkos7 napisał: "Tutaj filmik gdybym nagle chciał opisać go jako piłkarza świetnie grającego nogami tak jak Ty robisz z Rayi bohatera po jednej sytuacji z Bournemouth."

Przecież ja podałem tylko przykład z jednego z ostatnich meczów. Takich sytuacji na przestrzeni sezonu jest wiele, kiedy dobra robota Rayi pozostaje niezauważona, bo nie popisał się spektakularną interwencją. Ramsdale częściej popisywał się takimi interwencjami, często niestety przez to, że zamiast wcześniej zapobiec to stał na linii jak słup soli i czekał co się wydarzy.

Dziadyga komentarzy: 867918.05.2024, 15:30

A tu dalej dyskusja o Rayi?! O tym świętym bramkarzu? Obroni 1-2 strzały na mecz łatwe/średnie i już najlepszy..

Rynkos7 komentarzy: 733818.05.2024, 15:27

@Damper napisał: "Tak, dopóki nie schrzanił końcówki sezonu."

what xD

@Damper napisał: "Taki zlepek video to można zrobić nawet Alissonowi Beckerowi. Mam przypominać w ilu meczach to Rambo zawalił w tamtym sezonie?"

Dokładnie taki sam zlepek sytuacji można zrobić wyróżniających Anglika. Zresztą cały YouTube jest takimi filmami zalany.

https://www.youtube.com/watch?v=32LZ-JwBuIQ
Tutaj filmik gdybym nagle chciał opisać go jako piłkarza świetnie grającego nogami tak jak Ty robisz z Rayi bohatera po jednej sytuacji z Bournemouth.

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 15:24

@Rynkos7 napisał: "W poprzednim roku jakoś prowadziliśmy w lidze z Anglikiem w bramce."

Tak, dopóki nie schrzanił końcówki sezonu.

@Rynkos7 napisał: "https://www.youtube.com/watch?v=VI49dBXrZVI"

Taki zlepek video to można zrobić nawet Alissonowi Beckerowi. Mam przypominać w ilu meczach to Rambo zawalił w tamtym sezonie?

@pirell napisał: natomiast Ramsdale takich meczow w zeszlym sezonie mial kilka (m.in. Newcastle obroniony karny kilka set i z Liverpoolem kilka set wyciagnietych)

Nie było żadnego karnego obronionego przez Ramsdale'a. Karne to bronił Raya z West Hamem i Porto, ale nie Rambo.

dtdtdod komentarzy: 46218.05.2024, 15:22

Tak czytam kolejny raz o bramkarzach, a dlaczego nikt jeszcze nie wspomniał o Martinezie? Wrzućcie do rozmowy Argentyńczyka, bo on to był dopiero Bóg!
Podsumowując: Arteta uja się zna, wywalić na zbity pysk, zatrudnić użytkowników kanonierzy.com!

enrique komentarzy: 2001618.05.2024, 15:12

Ja w związku ze sprawą Ramsdale'a mam do Artety żal tylko o jedno - totalny brak komunikacji. Z tego co mówił ojciec Aarona, w ogóle nie było żadnej rozmowy, uzasadnienia, czegokolwiek w temacie odstawienia na ławę, szczególnie biorąc pod uwagę jak udany miał zeszły sezon i że dopiero co podpisał nowy kontrakt.

Po prostu nagle pojawił się wypożyczony Raya a Aaron bez słowa ze strony trenera wylądował na ławie. Nie wiem czy tak to wygląda wszędzie, bo nie jestem żadnym znawcą, ale wydaje mi się że jednak czegoś tutaj zabrakło.

Nie obwiniam też Aarona o te kilka mało udanych występów, to trochę chamskie zarzucać mu że zrobił więcej błędów niż Raya, biorąc pod uwagę że chłopak nie poradził sobie z tą sytuacją, było widać że presja go przerosła, nie miał żadnej formy meczowej, a na boisku meldował się albo w meczu o nic albo kiedy graliśmy z Brentford i Raya był wykluczony.

Rynkos7 komentarzy: 733818.05.2024, 15:09

@Damper napisał: "Tak, z Ramsdale'm w bramce prowadzilibyśmy w lidze. Jak on w kilku meczach zrobił prawie tyle baboli ile Raya przez cały sezon."

W poprzednim roku jakoś prowadziliśmy w lidze z Anglikiem w bramce.

https://www.youtube.com/watch?v=VI49dBXrZVI

Wideo z października xD Plus masa innych meczów jak z Luton, Tottenhamem itd. Chyba mecze na flashscore tylko śledzisz.

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 15:03

Zresztą zobaczymy jak się będą kluby zabijać o Rambo latem.

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 15:02

Tak, z Ramsdale'm w bramce prowadzilibyśmy w lidze. Jak on w kilku meczach zrobił prawie tyle baboli ile Raya przez cały sezon.

pirell komentarzy: 27918.05.2024, 15:00

Widze ze dyskusja o naszym bramkarzu wiec i ja swoje 3 grosze dorzuce. Mianowicie nie pamietam meczu w tym sezonie w ktorym Raya uratowalby nam dupe i kilka pkt, natomiast Ramsdale takich meczow w zeszlym sezonie mial kilka (m.in. Newcastle obroniony karny + kilka set i z Liverpoolem kilka set wyciagnietych) Wiadomo mial tez swoje babole ale Raya tez je miewal. Mysle ze to jest wlasnie ta roznica dlaczego jestesmy teraz w tym miejscu w tym sezonie, a nie prowadzimy w lidze.

Rynkos7 komentarzy: 733818.05.2024, 14:56

@sickstick:

No tak a zaje**ste podanie Rayi w meczu z Tottenhamem i cała masa jego wylewów już nie nie liczy tylko dlatego bo akurat szczęśliwie strzeliliśmy jedną bramkę więcej? xD

sickstick komentarzy: 295918.05.2024, 14:53

@Rynkos7 napisał: "A Raya to miał bezbłędny sezon. Do tego Jeżeli już przyrównujesz Ramsdale'a to wypadałoby to zrobić na podstawie poprzedniego sezonu gdzie był nr 1."
Przecież Ramsdale we wspominanym meczy z Fulham był jeszcze nr 1

Paul77 komentarzy: 1018518.05.2024, 14:52

@Damper: Mam nadzieję że Saliba podpisze nowy kontrakt, w innym przypadku trzeba będzie go sprzedać.

Rynkos7 komentarzy: 733818.05.2024, 14:51

@sickstick napisał: "Ramsdale w analogicznej sytuacji z Fulham akurat pił piwo i straciliśmy 2 pkt których teraz nam brakuje do mistrzostwa."

A Raya to miał bezbłędny sezon. Do tego Jeżeli już przyrównujesz Ramsdale'a to wypadałoby to zrobić na podstawie poprzedniego sezonu gdzie był nr 1.

sickstick komentarzy: 295918.05.2024, 14:49

@Rynkos7 napisał: "To znaczy jaka przytomność? Że akurat nie pił piwa tylko grał?"
Ramsdale w analogicznej sytuacji z Fulham akurat pił piwo i straciliśmy 2 pkt których teraz nam brakuje do mistrzostwa.

Rynkos7 komentarzy: 733818.05.2024, 14:47

@sickstick napisał: "Że genialny Gabiel prawie nam zawalił mecz z Bournemouth gdyby nie przytomność Rayi?"

To znaczy jaka przytomność? Że akurat nie pił piwa tylko grał? W momencie podania był praktycznie w polu karnym, tutaj miał po prostu szczęście bo przeciwnik był wolny i zdążył, inny napastnik i było by po herbacie. Robimy z takiej śmiesznej sytuacji coś niesamowitego, może jeszcze powiesz, że Ramsdale nigdy do piłki nie wyszedł? Dla Anglika można wyłapać dokładnie tak samo mnóstwo takich "smaczków".

sickstick komentarzy: 295918.05.2024, 14:45

@Rynkos7 napisał: "W momencie podania był praktycznie w polu karnym, do tego fatalne, lekkie podanie i wolny zawodnik przeciwnika. Plus mecz z Bournemouth. Jakie ty wnioski na podstawie takiej jednej śmiesznej sytuacji Ty chcesz wyciągać?"
Że genialny Gabiel prawie nam zawalił mecz z Bournemouth gdyby nie przytomność Rayi?

sickstick komentarzy: 295918.05.2024, 14:44

@Embix napisał: "Ja tam będę płakać po Ramsdale. Ile chłopak sam na sam wybronił, ile parad, nogami wcale nie grał źle - dla mnie jest to wręcz śmieszne że grę nogami ceni się wyżej niż umiejętność obrony."
Weź pod uwagę że bramkarz Arsenalu w zeszłym sezonie musiał bronić średnio po 2 strzały na mecz i wymieniał po 50 podań na mecz.
A druga sprawa - mityczna 'gra nogami' to nie tylko umiejętność podawania, ale też gra na przedpolu, uruchamianie akcji rywala ect. U Ramsa przy całej symaptii te elementy nie istniały.

Rynkos7 komentarzy: 733818.05.2024, 14:44

@Damper napisał: "Zobaczcie sobie tę sytuację. 0-0 z Bou, początek meczu. Przy mniej przewidującym i zdecydowanym bramkarzu mamy tutaj sytuację sam na sam. Krytycy Rayi zdają się często nie zauważać takich rzeczy, albo po prostu bagatelizują ich znaczenie. W tej sytuacji też wszystko jak zawsze jest zasługą Gabriela i Saliby?

https://twitter.com/dacodac/status/1787401527511904382?t=2AG76y6GNBcMpKCBur8qOw&s=19"


W momencie podania był praktycznie w polu karnym, do tego fatalne, lekkie podanie i wolny zawodnik przeciwnika. Plus mecz z Bournemouth. Jakie ty wnioski na podstawie takiej jednej śmiesznej sytuacji Ty chcesz wyciągać?

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 14:43

@Paul77 napisał: "@Damper: może i fundament, ale grać w klubie jak Real chyba każdy chce.
Na razie to plotki, a z czasem okaże się że faktycznie będzie coś na rzeczy."


Z czasem może być (w kontekście Realu), ale nie wcześniej niż za 2 lata (pod warunkiem, że Saliba nie przedłuży wcześniej kontraktu).

Paul77 komentarzy: 1018518.05.2024, 14:42

@Damper: może i fundament, ale grać w klubie jak Real chyba każdy chce.
Na razie to plotki, a z czasem okaże się że faktycznie będzie coś na rzeczy.

Embix komentarzy: 209718.05.2024, 14:40

@Rafson95 napisał: "XD dla niektórych każde niepochlebne słowo to zaraz nagonka czy szukanie czarnej owcy, weźcie się ogarnijcie, bo już zaraz nic nie będzie można napisać.

Raya jest niski i prezentuje średni poziom jeśli chodzi o obronę bramki przed strzałami rywali. To są fakty z którymi moim zdaniem ciężko się kłócić i o co wam chodzi?
Gramy najlepszą piłkę od być może 20 lat więc Raya nabił sobie dużo czystych kont w spotkaniach, gdzie rywale w ogóle nie potrafili dojść do sytuacji bramkowych. Ale przyjdą takie mecze z topowymi rywalami, szczególnie w LM gdzie po wyrównanych spotkaniach będziemy odpadać, bo bramkarz rywali wyciągnie kilka "setek" a nasz nie."

Święta prawda. Bramkarz w miarę w obronie ale meczu nam nie uratuje.
Ja tam będę płakać po Ramsdale. Ile chłopak sam na sam wybronił, ile parad, nogami wcale nie grał źle - dla mnie jest to wręcz śmieszne że grę nogami ceni się wyżej niż umiejętność obrony.
Powinno być odwrotnie - najwpierw bronisz potem gra nogami powinna być dodatkiem. Np taki Courtois który w grze nogami nie powala. Poza tym do najbliższego każdy umie podać.

Właśnie przez tą "grę nogami" odpadliśmy z LM przez podarowany gol - a można było dzidą wyebać

Rynkos7 komentarzy: 733818.05.2024, 14:38

@Rafson95 napisał: "XD dla niektórych każde niepochlebne słowo to zaraz nagonka czy szukanie czarnej owcy, weźcie się ogarnijcie, bo już zaraz nic nie będzie można napisać.

Raya jest niski i prezentuje średni poziom jeśli chodzi o obronę bramki przed strzałami rywali. To są fakty z którymi moim zdaniem ciężko się kłócić i o co wam chodzi?
Gramy najlepszą piłkę od być może 20 lat więc Raya nabił sobie dużo czystych kont w spotkaniach, gdzie rywale w ogóle nie potrafili dojść do sytuacji bramkowych. Ale przyjdą takie mecze z topowymi rywalami, szczególnie w LM gdzie po wyrównanych spotkaniach będziemy odpadać, bo bramkarz rywali wyciągnie kilka "setek" a nasz nie."


ŻEE COO? Czy ja dobrze zrozumiałem twoje wypowiedzi?? Chcesz zwolnić Artete? Puknij się łeb!

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 14:24

Tak, na pewno Arsenal jest gotów sprzedać za 100 mln fundament swojej defensywy, najlepszego obrońcę w klubie.

Paul77 komentarzy: 1018518.05.2024, 14:20

Real i PSG ostrza sobie żeby na Salibe.
Real Madryt i Paris Saint-Germain to dwa kluby, które wyraziły zainteresowanie jedną z gwiazd Arsenalu. Jak informuje Caught Offside, Kanonierzy żądają aż 100 milionów euro.

Topek komentarzy: 13993 newsów: 12618.05.2024, 14:14

Ospina nawet prostej piłki nie potrafił złapać, porównanie z dupy, tylko po wzroście.

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 14:05

Zobaczcie sobie tę sytuację. 0-0 z Bou, początek meczu. Przy mniej przewidującym i zdecydowanym bramkarzu mamy tutaj sytuację sam na sam. Krytycy Rayi zdają się często nie zauważać takich rzeczy, albo po prostu bagatelizują ich znaczenie. W tej sytuacji też wszystko jak zawsze jest zasługą Gabriela i Saliby?

https://twitter.com/dacodac/status/1787401527511904382?t=2AG76y6GNBcMpKCBur8qOw&s=19

Theo44 komentarzy: 434418.05.2024, 13:53

W zyciu nie porownalbym go z Ospina. Dla mnie to czysta kopia Valdesa z Barcy.

kaziu874 komentarzy: 683318.05.2024, 13:52

@Dziadyga napisał: "Raya to drugi Ospina,tyle,że gra lepiej nogami,nie ma się co oszukiwac :)" @Dziadyga napisał: "O czym tu wiecej dyskutowac w tym temacie? Chłop prezentuje sredni poziom,jesli chodzi o bronienie i to nie jest żaden wymysł "hejterów" tylko stwierdzenie faktu.Mega defensywa chłopaka ratuje."
No nieźle.

Theo44 komentarzy: 434418.05.2024, 13:48

Ja bym dal lewa zlota rekawice Gabiemu a prawa Salibie, a Rayi pozlacanego buta.

sickstick komentarzy: 295918.05.2024, 13:34

W piłce nożnej nic nie jest zero-jednynkowe. Możemy mówić że Raya zawdzięcza to że na jego bramkę leci mało strzałów świetnej obronie, ale istotny jest tutaj też fakt że dzięki jego grze nogami o wiele rzadziej tę piłkę tracimy, więc sama obrona też jest przez to rzadziej testowana.
Niezależnie jak wspaniale grałby duet Gabriel-Saliba, też nie osiągałby tak dobrych rezultatów gdyby każde podanie do bramkarza kończyło się wywalenie piłki w aut, przez co nasza defensywa byłaby testowana znacznie częściej.

Dziadyga komentarzy: 867918.05.2024, 13:09

@Damper napisał: "Tak, ekspert wszystko skonkludował a teraz cicho sza."

O czym tu wiecej dyskutowac w tym temacie? Chłop prezentuje sredni poziom,jesli chodzi o bronienie i to nie jest żaden wymysł "hejterów" tylko stwierdzenie faktu.Mega defensywa chłopaka ratuje.

Ale dopoki jest w klubie i nr 1 to musze trzymac kciuki i kibicowac by miał jak najmniej wylewów.

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 13:04

@Dziadyga napisał: "Raya to drugi Ospina,tyle,że gra lepiej nogami,nie ma się co oszukiwac :)

A teraz skupiac sie na jutrzejszym meczu."


Tak, ekspert wszystko skonkludował a teraz cicho sza.

Dziadyga komentarzy: 867918.05.2024, 13:03

Raya to drugi Ospina,tyle,że gra lepiej nogami,nie ma się co oszukiwac :)

A teraz skupiac sie na jutrzejszym meczu.

Rafson95 komentarzy: 1060718.05.2024, 12:57

XD dla niektórych każde niepochlebne słowo to zaraz nagonka czy szukanie czarnej owcy, weźcie się ogarnijcie, bo już zaraz nic nie będzie można napisać.

Raya jest niski i prezentuje średni poziom jeśli chodzi o obronę bramki przed strzałami rywali. To są fakty z którymi moim zdaniem ciężko się kłócić i o co wam chodzi?
Gramy najlepszą piłkę od być może 20 lat więc Raya nabił sobie dużo czystych kont w spotkaniach, gdzie rywale w ogóle nie potrafili dojść do sytuacji bramkowych. Ale przyjdą takie mecze z topowymi rywalami, szczególnie w LM gdzie po wyrównanych spotkaniach będziemy odpadać, bo bramkarz rywali wyciągnie kilka "setek" a nasz nie.

Dziadyga komentarzy: 867918.05.2024, 12:50

Po prostu jest wielu lepszych fachowców bramce niż Raya.Dlatego jak druzyne udoskonalamy to przydałby się ktos pewniejszy,tyle :)

Womanizer komentarzy: 1013318.05.2024, 12:39

@Joker_224: Niektórzy usilnie potrzebują mieć swoją czarną owce w składzie.
Jesus już mało gra, Havertz w 2024 jest dobry. Więc pada na Raye. Mimo że żadnego meczu nam nie przegrał swoim błędem, ale nic "nie wyratował" xD

Womanizer komentarzy: 1013318.05.2024, 12:36

@Joker_224: Niektórzy usilnie potrzebują mieć swoją c

Joker_224 komentarzy: 539018.05.2024, 12:31

Totalnie nie rozumiem tej nagonki na Raye

Damper komentarzy: 296218.05.2024, 12:26

@Dziadyga napisał: "@alexis1908 napisał: "Tak wymieńmy Raye który cały sezon bronił bardzo dobrze i dobrze współpracować z obroną na Ortege który wybronił sam na sam z Sonem bo Koreańczyk źle uderzył logika XD"

Kto tak pisał?"


Kogoś pytasz "kto tak pisał" a sam sobie przed chwilą tworzyłeś jakieś swoje teorie i dopowiadałeś na podstawie tego co ja kiedyś napisałem.

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl