Piękna odpowiedź po czwartkowej wpadce: Arsenal 4:1 Palace!

Piękna odpowiedź po czwartkowej wpadce: Arsenal 4:1 Palace! 19.03.2023, 15:54, Dawid Wieczorek 2650 komentarzy

Podopieczni Mikela Artety świetnie odpowiedzieli na czwartkową wpadkę przeciwko Sportingowi i po raz kolejny w tym sezonie sprawili swoim kibicom uśmiech na twarzy na resztę dnia. Dwie bramki Bukayo Saki, po jednym trafieniu Granita Xhaki oraz Gabriela Martinellego, a także debiut w lidze Jakuba Kiwiora. Jedyne, co może dziś martwić hiszpańskiego szkoleniowca, to kolejny brak czystego konta w meczu domowym. Arsenal odskakuje jednak na osiem punktów ekipie Manchesteru City, więc można chyba przymknąć na to oko.

Poniżej składy, w jakich wybiegły na murawę oba zespoły:

Arsenal: Ramsdale - White, Holding, Gabriel, Zinczenko - Partey, Xhaka, Odegaard - Saka, Trossard, Martinelli.

Ławka rezerwowych: Turner, Tierney, Walters, Kiwior, Jorginho, Vieira, Smith Rowe, Nelson, Jesus.

Crystal Palace: Whitworth - Ward, Guehi, Andersen, Mitchell - Milivojević, Doucoure, Schlupp - Olise, Zaha, Edouard.

Ławka rezerwowych: Goodman, Tomkins, Richards, Clyne, Hughes, Ahamada, Eze, Ayew, Mateta.

Arsenal dość niemrawo rozpoczął to spotkanie. Po jednej z kontr ekipa gości miała doskonałą okazję, by niespodziewanie otworzyć wynik tego meczu. Wilfried Zaha zakręcił piłkarzami gospodarzy i oddał niezły strzał na bramkę, który na słupek sparował Aaron Ramsdale. Piłka nabrała jednak dziwnej rotacji, odbiła się od łydki Anglika i minęła o centymetry bramkę Arsenalu.

Kanonierzy długo próbowali sforsować szczelną obronę Crystal Palace. Cel ten został zrealizowany dopiero w 28. minucie. Gabriel Martinelli otrzymał piłkę ze skrzydła od Bukayo Saki, prostym zagraniem przełożył ją sobie na lewą stopę i bez zastanowienia huknął na bramkę strzeżoną przez Whitwortha. 1:0 dla The Gunners.

Po otwarciu wyniku Arsenal nabrał potrzebnego luzu w grze. Akcje przeprowadzane przez podopiecznych Artety były coraz bardziej składne, co przełożyło się na podwyższenie prowadzenia. Ben White zagrał świetną krótką piłkę do Saki, która kompletnie rozmontowała obronę gości i mając przed sobą praktycznie tylko bramkarza, Anglik pewnym technicznym strzałem pokonał młodego bramkarza Palace. Bukayo Saka tym samym może już pochwalić się wynikiem double-double, a więc ma na swoim koncie dwucyfrową liczbę bramek oraz asyst.

Druga część gry rozpoczęła się podobnie jak pierwsza. Do głosu zaczęli dochodzić zawodnicy prowadzeni chwilowo przez Paddy'ego McCarthy'ego. Z sytuacji tych jednak niewiele wyszło, a goście musieli znowu wyciągać piłkę z siatki. Po jednej z szybszych akcji Kanonierów, Leandro Trossard zagrał futbolówkę do Granita Xhaki, który w niemałym tłoku zdołał strzelić swoją drugą bramkę w przeciągu kilku dni. 3:0!

Wydaje się, że jedyna skaza na dzisiejszym występie Arsenalu przypada na 63. minutę. Granit Xhaka oraz Ben White sprawili niemałą radość kibicom zgromadzonym na Emirates, gdy celebrowali oddalenie zagrożenia na własną bramkę, wybijając piłkę na rzut rożny. Sęk w tym, że kilkadziesiąt sekund później właśnie po tym stałym fragmencie Kanonierzy stracili gola. Autorem trafienia został Jeffrey Schlupp.

Było to jednak honorowe trafienie dla ekipy Orłów. W 74. minucie wynik na 4:1 ustalił Bukayo Saka po bardzo przytomnym podaniu od wprowadzonego nieco wcześniej Kierana Tierneya.

Wartym odnotowania jest jeszcze fakt wprowadzenia przez Artetę na boisko Jakuba Kiwiora. Polak dostał od Hiszpana około 8 minut, lecz trzeba przyznać, że w tym czasie zaliczył parę udanych interwencji. Do upragnionego Mistrzostwa zostaje więc raptem 10 spotkań.

Crystal PalacePremier LeagueRaport pomeczowy autor: Dawid Wieczorek źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
BizoNxd6 komentarzy: 292925.03.2023, 13:15

@malyglod:

Zdecydowanie na +. Najlepiej w Premier league jak sambi.

malyglod komentarzy: 654525.03.2023, 12:59

Kiwiorowi dobrze by zrobił pełny sezon w Championship. I dodatkowe 10 kg mięśni.
Musi grać, inaczej lepszy nie bedzie.

Spejsik komentarzy: 364925.03.2023, 12:52

@kaziu874 napisał: "Kiwiorowi dajmy czas a Vieira niech wraca do Portugalii, nikt mu nie bronił być Polakiem."
Ile Kiwior ma rozegranych spotkań w Arsenalu, a ile Vieira?

bizooon komentarzy: 749225.03.2023, 12:51

@Adamarsenal1 napisał: "Kolejny prawy obrońca, czyżby poszedł w ślady White xD"
może Southgate rzuca tekst Bałwana z Tabalugi, a jak odmowa wykonania czynności to won ze zgrupowania XD

bizooon komentarzy: 749225.03.2023, 12:50

@Damper napisał: "Kiwior na pewno nie dostanie tyle czasu, z racji tego, że jest starszy, ale dajcie mu chociaż przepracować letni cykl przygotowawczy w Arsenalu."
Nikt mu źe nie życzy, Ma przeyebane z komentowaniem każdej minuty bo jest naszym rodakiem. Czyli bardziej nas obchodzi niż np Tusty czy Walters który trenuje z 1 jedenastką po kontuzji Saliby

kaziu874 komentarzy: 686925.03.2023, 12:46

Kiwiorowi dajmy czas a Vieira niech wraca do Portugalii, nikt mu nie bronił być Polakiem.

bizooon komentarzy: 749225.03.2023, 12:46

@Rynkos7 napisał: "Saliba nie zagrał wcześniej żadnego meczu w Arsenalu, więc nie wiem kiedy tak wyglądał"
Wyglądał jak zagubiony dzieciak. Pierwszy raz się poajwił jak nasi wygrali FACUP czy tam inny puchar i Saliba do szatni był zaproszony.
https://www.reddit.com/r/Gunners/comments/i1yhmm/the_boys_welcome_saliba_to_the_dressing_room/
był dłuższy filmik i tam jak dziecko wyrośnięte się zachowywł (bo nim był)
Jedni dojrzewają wcześniej, inni później. Moim zdaniem Kiwior dużo czasu nie ma żeby pokazać że chce być drugim Wasylem :)

Adamarsenal1 komentarzy: 351825.03.2023, 12:45

Reece James opuścił zgrupowanie reprezentacji Anglii - przyczyna nie jest na razie oficjalnie znana.

[sam_c345]

Kolejny prawy obrońca, czyżby poszedł w ślady White xD

Ech0z komentarzy: 1059825.03.2023, 12:41

@kaman17 napisał: "Nigdy mi się takie głupoty nie znudzą. Szczególnie jak się wejdzie w highlightsy lewego i poogląda jego bramki "na pustą"."
W tych twoich highlightsach to Pepe jest lepszy od Mbappe a Maitland Niles to najlepszy pomocnik w lidze.

sickstick komentarzy: 306125.03.2023, 11:48

Flappyhandski stał się klasowym bramkarzem mniej-więcej wtedy kiedy przypakował i stał się 2x większy, więc jego początkowe problemy w Arsenalu mogły nie wynikać z psychiki, tylko po prostu zbyt wątłego ciałka.

The088 komentarzy: 62425.03.2023, 11:32

@Marzag napisał: "Tak to może pisać tylko ktoś kto nie widział jak wyglądały ostatnie miesiące Fabiańskiego w Arsenalu. Fabiański był wtedy dużo lepszym bramkarzem niż Szczęsny. To w dużej mierze dzięki niemu wygraliśmy pierwszy puchar od lat. Został sprzedany bo był starszy od Szczęsnego a były za niego dobre oferty a sam zawodnik chciał grac. Fabiański psychikę ma mocną, wy twarz kojarzycie za bardzo z psychika. Fabiański wyglądał na spokojnego gościa i taki jest, ale w kryzysowych sytuacjach trzymał Arsenal w ryzach."
Tak to może pisać ktoś, kto nie widział jak wyglądała większa część kariery Fabiańskiego w Arsenalu, a mianowicie pasmo kuriozalnych błędów - vide mecz z FC Porto jako pojedynczy przykład (choć tych było znacznie więcej) i słynne Flappyhandski. Nie podważam wkładu Fabiańskiego w grę Arsenalu pod koniec jego kariery u nas - w końcu przyczynił się do zdobycia pierwszego pucharu od lat, no ale to nie może nam przesłonić jego wcześniejszych "dokonań" - chłopak totalnie spalał się psychicznie w meczach. I nie chodzi tu wyłącznie o twarz, a zwyczajną pewność siebie, tu gołym okiem widać, że u Kiwiora jest ona obecnie na poziomie mielizny. Przypomnij sobie choćby jego pierwszy wywiad dla oficjalnej strony klubu.

Rynkos7 komentarzy: 771025.03.2023, 11:28

@Marzag napisał: "Jakby Santi Cazorla nie dowoził to byś mówił że czego się spodziewać po piłkarzu co ma twarz jak Arnold Boczek."

Santi Cazorla nie był środkowym obrońcą. A dwa, że raczej nie odmówiłbym Hiszpanowi zawziętości i zaradności.

Marzag komentarzy: 42564 newsów: 125.03.2023, 11:25

@Rynkos7 napisał: "Tu nie chodzi o jego mimikę twarzy."
Jakby Santi Cazorla nie dowoził to byś mówił że czego się spodziewać po piłkarzu co ma twarz jak Arnold Boczek.

Kiwior już na wysokim poziomie we Włoszech dobrze sobie radził na obronie, nie popełniał tam takich błędów jak wczoraj przy trzecim golu bo przy dwóch poprzednich to ja bym za bardzo go nie winił bo tam kilka rzeczy nie zagrało. Więc to nie jest tak że on nie nadaje się na obrońcę, po prostu pewnie trochę jego pewność siebie podupadła że względu na zmianę kraju zamieszkania i to na dodatek do takiego klubu który obecnie ma tak świetnych piłkarzy, łatwo w siebie zwątpić w takim momencie na etapie kariery Kiwiora. Jak będzie grał regularniej to na bank będzie lepiej.

Rynkos7 komentarzy: 771025.03.2023, 11:18

@Marzag napisał: "Nie zgadzam się, to kwestia tego jak wygląda czyjaś twarz."

Tu nie chodzi o jego mimikę twarzy.

@Marzag napisał: "Z Crystal Palace Kiwior zachował się bardzo przytomnie"

Ten mecz o niczym nie świadczy. Ostatnie minuty, wynik 4:1, totalna dominacja przeciwnika, każdy piłkarz Arsenalu w tym meczu wyglądał co najmniej dobrze.

@Marzag napisał: "myślę że to kwestia nabrania pewności siebie i ogrania się"

Oby. Na to liczę.

Marzag komentarzy: 42564 newsów: 125.03.2023, 11:18

@The088 napisał: "Uważam podobnie, casus Kiwiora przypomina trochę Fabiańskiego, który umiejętności techniczne ma w mojej opinii większe od Szczęsnego, ale niestety mentalnie nie był w stanie dźwignąć gry w wielkim klubie pod wielką presją i ostatecznie wylądował w Swansea, a później West Hamie. I dopiero tam, w klubach nomen omen przeciętnych bez większych oczekiwań kibiców, mógł pokazać pełnię swojego potencjału."
Tak to może pisać tylko ktoś kto nie widział jak wyglądały ostatnie miesiące Fabiańskiego w Arsenalu. Fabiański był wtedy dużo lepszym bramkarzem niż Szczęsny. To w dużej mierze dzięki niemu wygraliśmy pierwszy puchar od lat. Został sprzedany bo był starszy od Szczęsnego a były za niego dobre oferty a sam zawodnik chciał grac. Fabiański psychikę ma mocną, wy twarz kojarzycie za bardzo z psychika. Fabiański wyglądał na spokojnego gościa i taki jest, ale w kryzysowych sytuacjach trzymał Arsenal w ryzach.

Marzag komentarzy: 42564 newsów: 125.03.2023, 11:13

@Rynkos7 napisał: "Saliba wychodzi na boisko jak jakiś chad, silny, postawny chłop, stoi prosto, twardo stąpa po ziemi, nie czuje żadnego strachu a z drugiej strony mamy takiego Kiwiora, który wygląda jak Misiek Koterski z Dniu Świra i zaraz ma odmienić czasownik "to be" przez osoby. Uważam, że jak chcesz odnieść sukces jako środkowy obrońca to musisz mieć w sobie trochę siły i agresji. Vidic i Ferdinand? To byli zabójcy. Glik w kadrze? Nie odniósł sukcesu ze względu na swoje umiejętności piłkarskie, ale głównie za swoją waleczność i za fakt, że potrafił wsadzić nogę tam gdzie nikt inny. Zobaczymy jak się chłopak rozwinie, ale nie dziwie się ludziom, którzy patrzą na jego przyszłość pesymistycznie bo tu nie chodzi o to, że miał jakieś nieudane zagrania czy popełnił błędy, ale głównie o to jak wygląda jego "mental"."
Nie zgadzam się, to kwestia tego jak wygląda czyjaś twarz. Kiwiora błędy nie wyniknely z mentalności a z bardzo słabej gry, trzeci gol to katastrofa. Być może trochę go intuicja zawodzi przez brak gry ostatnio, byc może rozpamiętywał tą pierwszą połowę, i był przez to mniej skoncentrowany. Salibie też się takie mecze zdarzaly z tym że rozegrał wiele bardzo dobrych i takie mecze uznaje się za wypadek przy pracy albo zgania na młodość. Z Crystal Palace Kiwior zachował się bardzo przytomnie, myślę że to kwestia nabrania pewności siebie i ogrania się żeby nie robić błędów takich jak przy trzecim golu dla Czechów.

Dziadyga komentarzy: 924225.03.2023, 11:12

@lordpat napisał: "a ty do jakiego społeczeństwa należysz, LOL"

Do Żymianskiego xD

Damper komentarzy: 324025.03.2023, 11:10

Ludzie, Kiwior zagrał dopiero 75 minut. Czy Wy przypadkiem nie przesadzacie? Saliba, zanim zaczął wyglądać jak dzik to zajęło trochę czasu. Kupiony w 2019 a zaczął grać w 2022 r. Kiwior na pewno nie dostanie tyle czasu, z racji tego, że jest starszy, ale dajcie mu chociaż przepracować letni cykl przygotowawczy w Arsenalu.

lordpat komentarzy: 336625.03.2023, 11:08

@Dziadyga napisał: "jak wiekszosc tego Polskiego spoleczenstwa"

a ty do jakiego społeczeństwa należysz, LOL

Dziadyga komentarzy: 924225.03.2023, 11:05

Kiwior ma slabiutka glowe..jak wiekszosc tego Polskiego spoleczenstwa,nie ma co ukrywac.A Jak dynia juz siada tylko dlatego,ze trafil do Arsenalu to ciezko bedzie o kariere.Przeciez trafil do chlopakow praktycznie z jego wieku.Od razu powinien zlapac kontakt i czuc sie jak u siebie..w koncu na jakims wyporzyczeniu nie jest.

The088 komentarzy: 62425.03.2023, 11:04

@Rynkos7:
Uważam podobnie, casus Kiwiora przypomina trochę Fabiańskiego, który umiejętności techniczne ma w mojej opinii większe od Szczęsnego, ale niestety mentalnie nie był w stanie dźwignąć gry w wielkim klubie pod wielką presją i ostatecznie wylądował w Swansea, a później West Hamie. I dopiero tam, w klubach nomen omen przeciętnych bez większych oczekiwań kibiców, mógł pokazać pełnię swojego potencjału. Jakub sprawia wrażenie chłopaka wrażliwego, przy Salibie i Gabrielu - naszych dwóch terminatorach - wygląda trochę jak junior, mimo, że są niemal w tym samym wieku. I nie chodzi tu o umiejętności czysto piłkarskie, bo tych nie ma co podważać, w końcu trafił do Arsenalu, ale właśnie o głowę i czy chłopak będzie w stanie w przyszłości dźwignąć dużą presję. Trzeba jednak wierzyć, że Arteta ma na niego długoterminowy plan i zrobi z niego tough motherfuckera bez kompleksów.

Marcel90 komentarzy: 881425.03.2023, 11:02

@Garfield_pl napisał: "Mykhaylo Mudryk when asked what colour London is: “Blue”. #CFC"

Mudryk jest daltonistą

Spejsik komentarzy: 364925.03.2023, 10:59

Według mnie:
1. Kiwiora nie powinno się oceniać po 2 zobaczonych jego meczach.
2. Gdyby Kiwior był np. Słowakiem to by większość osób nic nie wiedziała o jego występie w kadrze i dyskusja o nim by nawet nie powstała.

Marzag komentarzy: 42564 newsów: 125.03.2023, 10:56

@domino178 napisał: "To dwa różne typy napastników. Lewy żyje z podań, rzadko kiedy cofa się i rozgrywa"
Co

Przeciez Lewandowski rozgrywa bardzo dużo, jest zawodnikiem w wszechstronnym

Damper komentarzy: 324025.03.2023, 10:54

@coooyg11: Nie ma żadnej kontuzji. Skąd w ogóle takie info?

Adi17 komentarzy: 337825.03.2023, 10:51

No, ale do momentu straty pierwszej bramki mecz był pod kontrolą (:

coooyg11 komentarzy: 376725.03.2023, 10:51

Saka niby kontuzja, ktoś ma jakieś info rzetelne ?

Adi17 komentarzy: 337825.03.2023, 10:51

Kiwior wczoraj wyglądał jak amator, z resztą cała reprezentacja.

damianARSENAL komentarzy: 915425.03.2023, 10:47

Kiwior jeśli ma nabyć pewności siebie i umiejętności to musi grać co tydzień. U nas będzie miał ciężko, może jakieś wypożyczenie do Fulham.

sWinny komentarzy: 816625.03.2023, 10:41

@Rynkos7: świetne słowa. Krytyka z resztą to nic złego. Na jej podstawie można się poprawiać.

Osobiście myślę, że parasol ochronny dla kiwiora jest zbyt duży. Ten chłopak już trochę grał po Europie. Juniorem nie jest, MS całkiem udane. Kupiony za spore pieniądze.
Od niego po prostu trzeba zacząć wymagać.

Rynkos7 komentarzy: 771025.03.2023, 10:32

@bizooon:

Raz, że Saliba nie zagrał wcześniej żadnego meczu w Arsenalu, więc nie wiem kiedy tak wyglądał skoro nie było nawet okazji aby to dostrzec? Dwa, że przychodząc do nas miał 18 czy 19 lat. Trzy zarzut polega na tym, że Kiwior wygląda dokładnie tak samo grając w reprezentacji Polski. No i cztery Kiwior regularnie grał w Spezi, więc to nie jest tak, że on nie miał nigdy okazji gry w seniorskiej piłce i teraz wypożyczenie miałoby zmienić sytuacje o 180 stopni.

kaman17 komentarzy: 507125.03.2023, 10:28

@Ech0z napisał: "Lewy najlepszy byl u Kloppa i Guardioli. Bo mial team ktory robil całą robotę a on musiał tylko kopnąć na pusta bramkę."

Nigdy mi się takie głupoty nie znudzą. Szczególnie jak się wejdzie w highlightsy lewego i poogląda jego bramki "na pustą".
W swoim primie pakował bramkę jedną za drugą. Jeśli dobrze pamiętam to wyrównał rekord Ronaldo w strzelonych bramkach dla reprezentacji podczas jednych eliminacji(nie pamiętam czy to było na ME czy MŚ). Najlepszy strzelec reprezentacji w historii. Czołówka najlepszych strzelców świata w niemal każdej klasyfikacji.
Gość już ma swoje lata, lepszy nie będzie, już schodzi ze swojego poziomu, w dodatku trafił do bardzo słabej Barcelony i na bardzo słaby okres reprezentacji, forma też nie jest najlepsza. Wiele czynników składa się na jego obecną grę, a kalendarz mu nie pomaga.

Ale pisanie, że wykręcił takie wyniki, bo mu koledzy podawali... XD
City wywaliło tylko kasy na Haalanda, w mogli Piątka kupić. Tylko na pustą by dobijał. ;)

bizooon komentarzy: 749225.03.2023, 10:24

@Rynkos7 napisał: "nie dziwie się ludziom, którzy patrzą na jego przyszłość pesymistycznie bo tu nie chodzi o to, że miał jakieś nieudane zagrania czy popełnił błędy, ale głównie o to jak wygląda jego "mental"
Taknsamo wyglądal Saliba jak przyszedł do nas. Potem afera z kolegą onanistą. Moim zdaniem Kiwior pójdzie na wypożyczenie jak Saliba tylko że będzie to jedno wypożyczenie a nie 3 i po tym zdecydują czynsię nadaje czy nie. Więc jak zagra u nas IMOwiększą rolę to w sezonie 24/25 najszybciej

bizooon komentarzy: 749225.03.2023, 10:21

@D14: Ma prawo każdy selekcjoner / menadżer mieć swoją wizję składu, to on jest rozliczany z wyników. Southgate się zafiksował na Pickfordzie, Magłajerze i Walkerze (ten akurat mimo że kogutofiut były to trzeba przyznać solidny obrańca).
Poza tym i zgrzytem z White'm (coś przed MŚ musiało się wydarzyć między nimi) to selekcjonuje dobrze i ma wyniki. Czy ktoś inny nie miałby lepszych to już nna inszość...

Garfield_pl komentarzy: 3383225.03.2023, 10:17

Mykhaylo Mudryk when asked what colour London is: “Blue”. #CFC

“With Zinchenko we often joke about Arsenal, Chelsea, what colour London is. But I like him, he is a very funny and very kind. We spend time always [together] in a positive way”, told @SkySports.

domino178 komentarzy: 256225.03.2023, 10:11

@morfeus napisał: "W ogóle co uważacie o Lewandowskim? Nie oglądam meczów barcelony, ale gdy grał jeszcze w bayernie, to z nudów czasem obejrzałem spotkanie. Pomimo dobrych liczb i pobitych rekordów, to mam wrażenie, że jest trochę gloryfikowany na wyrost i rzadko sam potrafi zrobić różnicę na boisku. Nie wiem czy patrząc na okres 10 lat wstecz, Kane nie byłby lepszym napastnikiem oceniając jedynie gracza, a nie zdobyte trofea :D"
To dwa różne typy napastników. Lewy żyje z podań, rzadko kiedy cofa się i rozgrywa. Kane właśnie to robi co czyni go bardziej kompletnym. Lewy nie ma za sobą tuzina gwiazd, Kane ma ludzi wokół siebie i brakuje im tylko selekcjonera bo pan Południowabrama nadaje się co najwyżej do Championship.
Co do Lewego to chciałbym zobaczyć mecze bez niego. Niech usiądzie na trybunach z Anią i dziećmi, przemyśli sprawę, może z wysokości trybun najdzie go refleksja.
Odnosze wrażenie, że jak naszym kopaczom nie idzie, to każdy patrzy właśnie na Roberta, bo gwiazda, bo coś wymyśli. Nie wymyśli, bo nigdy tak nie grał.

Rynkos7 komentarzy: 771025.03.2023, 10:09

Ja nie będę wieszał nad nikim psów w tym momencie, ale jest jedna rzecz, która ogromnie mnie irytuje i rzuca się w oczy. Spójrzmy na Kiwiora i Salibe, zapomnijmy o umiejętnościach stricte piłkarskich a skupmy się na cechach fizycznych i mentalnych. Obaj piłkarze niemal w tym samym wieku. Saliba wychodzi na boisko jak jakiś chad, silny, postawny chłop, stoi prosto, twardo stąpa po ziemi, nie czuje żadnego strachu a z drugiej strony mamy takiego Kiwiora, który wygląda jak Misiek Koterski z Dniu Świra i zaraz ma odmienić czasownik "to be" przez osoby. Uważam, że jak chcesz odnieść sukces jako środkowy obrońca to musisz mieć w sobie trochę siły i agresji. Vidic i Ferdinand? To byli zabójcy. Glik w kadrze? Nie odniósł sukcesu ze względu na swoje umiejętności piłkarskie, ale głównie za swoją waleczność i za fakt, że potrafił wsadzić nogę tam gdzie nikt inny. Zobaczymy jak się chłopak rozwinie, ale nie dziwie się ludziom, którzy patrzą na jego przyszłość pesymistycznie bo tu nie chodzi o to, że miał jakieś nieudane zagrania czy popełnił błędy, ale głównie o to jak wygląda jego "mental".

Garfield_pl komentarzy: 3383225.03.2023, 10:05

Julian Nagelsmann is open to talks with Tottenham about becoming their next manager

Garfield_pl komentarzy: 3383225.03.2023, 09:49

@Kris3Tears napisał: "no tak, bo Arteta jest nieomylny."
Jednak myli się dużo rzadziej niż tutejsi eksperci;)

silvano95 komentarzy: 1005925.03.2023, 09:48

Kiwior ma świetne podania , przerzuty lecz obrońca i do tego środkowy ma przede wszystkim bronić a Kiwior w obronie jest dla słaby do tego mu chyba brakuje pewności siebie. Wciąż młody gracz , zobaczymy czy się poprawi na przestrzeni lat a do tego w klubie nie będzie grać za dużo

Garfield_pl komentarzy: 3383225.03.2023, 09:48

Jeszcze tylko tydzień nudy i wraca PL !!

Kris3Tears komentarzy: 448725.03.2023, 09:35

@Ech0z: no tak, bo Arteta jest nieomylny.

DeptaGUNNER komentarzy: 213125.03.2023, 09:28

Coś wiadomo o Salibie ile będzie pauzował?

Ech0z komentarzy: 1059825.03.2023, 09:21

@lordpat napisał: "Strasznie zabawna była opóźniona reakcja Szymańskiego po jego zdobytym golu. Wskazuje to na wybitnie niski czas reakcji."
On chyba byla zdziwiony ze gola strzelil. Ale no widać tą reakcję

Ech0z komentarzy: 1059825.03.2023, 09:20

A o Kiwiorze neich sobie polaczki piszą, że sie nadaje na tRcie chrzanu. Arteta widzi w nim talent, to jestem pewny że za kilka lat kazdy Janusz bedzie mial jego zdjęcie na lodówce.

lordpat komentarzy: 336625.03.2023, 09:18

Strasznie zabawna była opóźniona reakcja Szymańskiego po jego zdobytym golu. Wskazuje to na wybitnie niski czas reakcji.

Oczekiwania macie wobec tej reprezentacji zbyt duze, a gracze Czech stanowią niemałą siłe zarówno w Premier League, jak i w bundeslidze I jako całość nas zjadają po prostu,

Ech0z komentarzy: 1059825.03.2023, 09:16

@morfeus napisał: "W ogóle co uważacie o Lewandowskim? Nie oglądam meczów barcelony, ale gdy grał jeszcze w bayernie, to z nudów czasem obejrzałem spotkanie. Pomimo dobrych liczb i pobitych rekordów, to mam wrażenie, że jest trochę gloryfikowany na wyrost i rzadko sam potrafi zrobić różnicę na boisku. Nie wiem czy patrząc na okres 10 lat wstecz, Kane nie byłby lepszym napastnikiem oceniając jedynie gracza, a nie zdobyte trofea :D"
Lewy najlepszy byl u Kloppa i Guardioli. Bo mial team ktory robil całą robotę a on musiał tylko kopnąć na pusta bramkę. W reprezentacji nie da sie na niego patrzeć zreszta na kogo sie da ? Mam duży szacunek do niego bo osiągnął poziom niedostępny dla wielu ludzi.

lordpat komentarzy: 336625.03.2023, 09:14

Kiwior w obronie jako jedyny starał się cokolwiek zrobić. Oczywiście te starania nie były udane, stąd ten hejt. Jak dla mnie wynika to z braku komunikacji, a nie z braku umiejętności w obronie.

Mertersacker też dał się przegłówkować Lampardowi, a był bardzo dobrym obrońcą.

AR14 komentarzy: 139325.03.2023, 08:11

@Piotrek95 napisał: "większość ekspertów w Polsce nie wie nawet jak wygląda Mikel Arteta"

Moja kobieta by powiedziała, że jak Lucyfer z jakiegoś tam serialu tureckiego xD

Czeczenia komentarzy: 1262925.03.2023, 08:05

Ocenianie kogokolwiek przez pryzmat reprezentacji Polski jest bez sensu, bo tam każdy zalicza taki downgrade, jakby za karę grał.

Kiwior oczywiście beznadziejny, to nie podlega dyskusji. Ale podobnie, w kontekście Arsenalu nas interesują jego występy w kampanii 23/24, do której tak naprawdę jest teraz przygotowywany.

Natomiast bez agresji, doskoku do przeciwnika, nic z tego nie będzie. Od razu mam skojarzenia z Marcinem Kamińskim, który też latami jechał na picu stopera lewonożnego któy potrafi pograć piłką po ziemii, tylko bronić zapomniał. Oby Kiwior wszedł na wyższy level.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady