Pierwszy raz bez Ligi Mistrzów, Arsenal 3-1 Everton

Pierwszy raz bez Ligi Mistrzów, Arsenal 3-1 Everton 21.05.2017, 17:10, Sebastian Czarnecki 2072 komentarzy

Stało się nieuniknione. To, co zbliżało się wielkimi krokami i coraz głośniej pukało do drzwi szatni Arsenalu. Kanonierzy zakończyli rozgrywki ligowe na piątym miejscu i po raz pierwszy za kadencji Arsene'a Wengera nie awansowali do kolejnej rundy Ligi Mistrzów. Nawet zwycięstwo w ostatnim meczu sezonu nie pomogło im w zrealizowaniu planu minimum.

Kanonierzy mają za sobą fatalny sezon i każdy doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Londyńczycy w ostatnich latach bardzo często byli zmuszeni do rozpaczliwej pogoni za Top Four, ale koniec końców zawsze udawało im się to osiągnąć. Limit szczęścia został jednak wyczerpany, a Arsenal całkowicie zasłużenie zajął piąte miejsce. Trzeba sobie postawić sprawę jasno: po tak słabym sezonie Kanonierzy nie zasługiwali na nic.

Arsenal: Čech - Gabriel (53. Mertesacker), Koscielny, Holding - Bellerin, Xhaka (62. Coquelin), Ramsey, Monreal - Özil, Welbeck, Sanchez (68. Iwobi)

Everton: Robles - Holgate, Jagielka, Williams, Baines - Gueye (46. Barry), Schneiderlin, Davies (26. Barkley) - Valencia (83. Kone), Lukaku, Mirallas

Zaczęło się bardzo dobrze. Kanonierzy szybko objęli prowadzenie i kontrolowali przebieg meczu. Równie szybko z boiska został usunięty Laurent Koscielny, który spóźnił się ze wślizgiem i w idiotyczny sposób złapał czerwoną kartkę. Wicekapitan Arsenalu osłabił swoją drużynę nie tylko w dzisiejszym meczu z Evertonem, ale także w sobotnim finale Pucharu Anglii, w którym nie będzie mógł wystąpić.

Podopieczni Arsene'a Wengera zrobili dzisiaj wszystko, żeby wygrać swój mecz i udało im się wykonać zadanie. Pewne zwycięstwo 3-1, składna gra i gdyby nie kilka indywidualnych błędów poszczególnych zawodników, byłby to naprawdę dobry występ. Everton nie zrobił jednak nic, by postawić się Arsenalowi, co można nawet podciągnąć pod pewne teorie spiskowe, które szalały w mediach społecznościowych jeszcze przed pierwszym gwizdkiem sędziego.

Kanonierzy do sukcesu potrzebowali jednak potknięcia któregoś z rywali, a ci nie mieli zamiaru się podkładać. Manchester City już w pierwszej połowie zamknął swój mecz i pewnie pokonał Watford 5-0, z kolei Liverpool wygrał z Middlesbrough 3-0. The Reds na pewno pomogła bramka na 1-0 strzelona do szatni, która pomogła im uspokoić mecz i pewnie sięgnąć po zwycięstwo.

Na podopiecznych Arsene'a Wengera czeka już ostatnia batalia - finałowy mecz w Pucharze Anglii z Chelsea. To będzie ostatnia szansa dla Arsenalu, by jeszcze wyjść z tego sezonu z twarzą i chociaż częściowo uratować swój honor. Porażka w finale, brak jakiegokolwiek trofeum i gra w Lidze Europy oznaczałyby porażkę na całej linii i najgorszy sezon pod wodzą francuskiego menedżera.

EvertonPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Dominik11 komentarzy: 2060423.05.2017, 18:58

kij z pucharami żeby chociaż zmiany na lepsze były a tu nie ma nic jest równia pochyła w dół .

Dominik11 komentarzy: 2060423.05.2017, 18:56

I teraz powstaje pytanie czy Wenger z wielką kasą na transfery nie dał by rady zdobyć mistrza owszem jestem za odejściem ale wiadomo że to jest po 50% winy Wengera i Kroenke dopóki oni będę razem w klubie nic nie osiągniemy musi odejść Kroenke a najlepiej oni razem .

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:56

*poza Leicester ;d

thegunner4life komentarzy: 909823.05.2017, 18:56

pauleta19
Zaraz wyjdzie, że jak nam się nie podoba to mamy iść do ManU albo Chelsea, i nie wylewać swoich żali.

No bo trochę ich jest, od ponad 10 robić za pachołków i worek treningowy to trochę za dużo.

Ja chce zmian teraz, i albo one nastąpią(na pierwszą liczę po FA CUP), albo ja wysiadam z tego pociągu(tak wiem nikogo to nie obchodzi itd bla bla bla)

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:56

"a teraz nagle jedyny dobry właściciel to taki co z własnej kieszeni pompuje grube miliony w klub?"

A znasz biedne kluby, które ostatnio wygrały LM lub EPL?

Rafson95 komentarzy: 1060923.05.2017, 18:54

United jest dużo większą marką i ma dużo większe dochody niż AFC, Chelsea w ostatnich latach wydaje na trasnfery MNIEJ niż my (bo oni bardzo drogo kupują, ale potrafią równie drogo sprzedawać i stąd mają pieniądze), a w City są szejkowie którzy się podcierają forsą. Tyle lat wynoszenia na piedestał samowystarczalności i stabilności finansowej a teraz nagle jedyny dobry właściciel to taki co z własnej kieszeni pompuje grube miliony w klub?

kamilo_oo komentarzy: 2356723.05.2017, 18:53

Skorża od nowego sezonu będzie trenerem Pogoni Szczecin.

Kolejny kandydat do zastąpienia Wengera nam przepadł ;/

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:53

Rafson95, Kroenke nie tylko nie pomaga finansowo Arsenalowi, ale też nie chce sprzedać Arsenalu jednemu z najbogatszych ludzi na ziemi. Człowiekowi, który od wielu lat wpiera Arsenal i nie wahałby się aby dołożyć do transferów. Albo niech Amerykanin rzuca kasą, albo niech pozwoli robić to Usmanovowi. A nie przepraszam, on nie sprzeda Arsenalu bo czerpie z tego korzyści. A ty go jeszcze bronisz. Supcio.

Alonso komentarzy: 1282423.05.2017, 18:53

Co do Mbappe to jak jakiś klub kupi go tego lata za 100m+ to zrobi głupote albo stać go na ewentualne wyrzucenie pieniędzy. Ma 18 lat, jeden dobry sezon, jak powtórzy tow kolejnym to wtedy zrozumiem takie kwoty za niego.

Arsenal nawet z LE za 100 mln może kupić ze 2-3 dobrych zawodników z doświadczeniem do pierwszej 11.

Dominik11 komentarzy: 2060423.05.2017, 18:52

To sobie poczekamy na sukcesy oj poczekamy . Kroenke ma przychody i reszta go nie obchodzi co go obchodzą fani czy klub jak wiadomo było że on tylko dla kasy ma ten klub .Jestem pewny że nie wymieni 15 piłkarzy z obecnych w kadrze .

KArooo23 komentarzy: 190323.05.2017, 18:50

Jaki bank najlepszy dla biednego studenta? mbank??

thegunner4life komentarzy: 909823.05.2017, 18:48

Rafson95
Co ma Stoke do Arsenalu, nasz klub jest w 10 najbogatszych na świecie ma dwóch multimiliarderów w zarządzie. Tutaj są pieniądze, tylko komuś się pomyliło, że prowadzi sp. z o.o. a nie klub sportowy.

Dominik11 komentarzy: 2060423.05.2017, 18:47

Wielki właściciel przyjedzie na jeden ostatni mecz i i reszta go nie obchodzi u innego Wenger dawno by nie było po takim sezonie jak jest ten .

Rafson95 komentarzy: 1060923.05.2017, 18:47

A czyja to jest wina, że Stoke City nie stać na Messiego, mnie na najnowsze Ferrari, a Ciebie na wille z basenem? Jak nie mamy pieniędzy to ani my, ani Stoke, ani Arsenal sobie ich nie wyczarujemy i w sumie nie ma w tej sytuacji winnych, nie?

thegunner4life komentarzy: 909823.05.2017, 18:44

Rafson95
A czyj to ma być niby wina? W City, w Chelsea, w Manu prezes daje grubą kasę na transfery czemu w Arsenalu nie może? Nie stać go? Obok ma Usmanowa niech mu odda udziały po 50% i niech się złoża razem.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:43

Rafson95, a czyja?

thegunner4life komentarzy: 909823.05.2017, 18:41

Rafson95
Ustalmy jedno, Kroenke to właściciel, który kiedy trener jego klubu nie nadaję się już do niczego daje mu nowy kontrakt w lutym. I choć by z tego powodu oboje z francuzem niech znajdą sobie nowy klub.

Rafson95 komentarzy: 1060923.05.2017, 18:38

pauleta
A wy nie rozumiecie, że to nie jest wina Kroenke, że nas na niego nie stać :)

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:37

Dominik11, nawet lepiej, bo 30+15 w bonusach. #arsenaltakibogaty

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:35

"Kroenke nie zna się na piłce więc aspekty czysto sportowe zostawia innym ważnym w klubie"

On się niczym nie zajmuje w tym klubie. Nawet nie pierdzi w stołek, bo go nigdy nie ma.

maxbys komentarzy: 70023.05.2017, 18:34

Właśnie słuchałem wywiadu z Fergusonem(niewiele zrozumiałem przez jego sposób mówienia), ale oczywiście broni Wengera. Ja mam wrażenie, że wszyscy, którzy go bronią po prostu non stop widzą Arsenal jako klub nie na miarę mistrza a właśnie top 4 i to, że non stop to osiąga uznają za monumentalny sukces, a to że mamy rok świstaka non stop to ma nikomu nie przeszkadzać, bo przecież jest czołówka, co z tego ze co rok są od kogoś baty i spooora większość meczów najważniejszych, tych które powinny elektryzować kibiców przegrywamy i to kompletnie zasłużenie za każdym razem. Serio szacunek, szacunkiem, ale tu trzeba zmian i to na stołku menedżerskim. Arsenal potrafi prezentować najwyższy poziom przez 1-2 miesiące nie więcej a tak to gra co gra, ale jest to albo dno albo farci straszliwie. Daleko szukać nie trzeba, by zobaczyć jak można grać, wystarczy spojrzeć na kuraków. WENGEROUT

Dominik11 komentarzy: 2060423.05.2017, 18:33

Vinicius Junior został piłkarzem Realu Madryt – poinformował klub ze stolicy Hiszpanii. Brazylijczyk do mistrza LaLiga przeniesie się jednak dopiero w lipcu 2019 roku, chociaż w umowie jest zapis, że jeśli Królewscy i Flamengo Rio de Janeiro wyrażą zgodę, to niezwykle utalentowany zawodnik będzie mógł trafić na Santiago Bernabeu już za rok. Real Madryt za Viniciusa zapłaci przynajmniej 30 milionów euro.

To już nie jest normalne .

Rafson95 komentarzy: 1060923.05.2017, 18:33

pauleta,
Problemy były, zostały rozwiązane, wtedy nie było źle. Ale teraz już ich zdecydowanie nie ma, Arsenal ma pieniądze, a zanotowaliśmy prawdopodobnie najgorszy sezon za całej kadencji AW. Jak chcesz to możesz go chwalić za to co było 5 lat temu, że się utrzymał w czołówce mimo takich strat, ALE teraz Arsene ma już do dyspozycji odpowiednie finanse, a nie potrafi z nich zrobić należytego użytku.
W dodatku zarówno w okienku jak odszedł Fabs, tak jak i w okienku jak odszedł RvP wydawaliśmy jedynie po 10 mln euro mniej niż zarabialiśmy. Czy więc Kroenke na tym coś zyskał? Pozwolił na to żeby zabrać sobie te 10 mln do kieszeni? No chyba nie. Zawodnicy odchodzili od nas bo nie widzieli tutaj perspektyw na sukcesy sportowe i przeżyli już w AFC wiele lat posuchy, Wenger się nie sprzeciwiał, a uzyskane w ten sposób pieniądze mógł zainwestować we wzmocnienia i to zrobił. Kroenke nic na tym nie zyskał więc nie można sugerować, że w ten sposób doił klub.
Ponadto zarząd Arsenalu to nie tylko Kroenke, tutaj jest cała rzesza ludzi którzy są odpowiedzialni za wyniki finansowe jak i sportowe. Kroenke nie zna się na piłce więc aspekty czysto sportowe zostawia innym ważnym w klubie, więc jeśli wyniki sportowe są takie jakie są, no to nie jest jego wina. Tak, że Wenger jest zarówno szefem jak i podwładnym było w tym klubie odkąd pamiętam. To właśnie on jako menedżer jest głównym odpowiedzialnym za wyniki sportowe i nawet jakby przejął nas Usmanow, to by tak pozostało bo z tego co kojarzę z jego wypowiedzi to jest fanbojem Wengera na poziomie imprecisa i AvP.
Sytuacja gdzie właściciel przedsiębiorstwa nie jest osobą bezpośrednio odpowiedzialną za jego funkcjonowanie tylko powierza poszczególne sfery osobom, które się na nich najlepiej znają nie jest w moim mniemaniu niczym dziwnym we współczesnym świecie. I tak działa Arsenal, Kroenke zapewnia wszystkim pracownikom klubu dobre warunki do działania i oczekuje od nich wyników, a nie robi wszystkiego sam. W zarządzie są osoby które się na pewno znają na piłce nożnej bardzo dobrze bo całe życie były z nią związane i to one mają prawdopodobnie wiekszy wpływ na to jak wygląda klub niż sam Kroenke, bo wątpie że ten człowiek byłby jakimś despotycznym dyktatorem który sam by podejmował wszystkie decyzje odnośnie klubu nie mając jak zauważyłeś dużego pojęcia o piłce.
Bogaci despoci-właściciele, którzy rządzą swoimi klubami pochopnie i bezmyślnie nawet zmieniając trenerów jak rękawiczki czy kupując sobie piłkarzy których lubią nawet bez konsultacji z menedżerem, od zawsze odkąd tylko pamiętam byli na tej stronie powszechnie krytykowani.

Co do sponsoringu się nie odniosę, bo nie siedzę w tym tak bardzo, ale dziwne wydaje mi się, że przez tyle lat Arsenal nie pozyskał żadnego nowego partnera. Zresztą czy my chociażby współpracy z Pumą nie zaczęliśmy za czasów Kroenke już? Albo szukając na ślepo w Google "Arsenal partnership deal" znalazłem info o zawiązanej współpracy z "Europcar" w 2014 roku. Myślę, że tego może być więcej. Idąc dalej tym tropem w 2013 roku podpisana umowa z "Gatorade". Na oficjalnej stronie Arsenalu te firmy figurują jako oficjalni partnerzy

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:33

thegunner4life, no chyba masz rację. Oni nie zdają sobie sprawy, że nie stać nas nawet na takiego Mbappe, który rozegrał dopiero jeden perspektywiczny sezon. Takie z nas krezusy futbolu.

thegunner4life komentarzy: 909823.05.2017, 18:29

pauleta19
Marnujesz czas nie dotrze. Te nasze 100 mln, to tak jak w 2011 mieliśmy 35 mln. Nie stać nas na nikogo. Kupno jednego napastnika może jakiegoś dobrego zawodnika na środek.

Jankes zapomniał, że kupił klub sportowy tutaj priorytetem jest wynik sportowy nie finansowy, on nie kupił firmy produkującej łożyska ślizgowe tylko Arsenal. Tym się różni od Abramowicza(czy jak to się tam piszę), jego interesowała LM i ładował tak długo, aż Chelsea ją zdobyła, nie wyliczał każdego pensa i nie kupował sobie za pieniądze z klubu lasu na Syberii.

Obecna polityka prowadzenia klubu się nie sprawdza, gramy w LE wylecieliśmy z czołówki najlepszych klubów w Europie. Nikt u nas nie chce grać, w dodatku od ostatniego tytułu minęło 13 lat.

I na koniec pytanie jak będziecie mieć 50 lat to będziecie wspominać puchary Arsenalu czy świetny wynik finansowy?

kibicarsenalu123 komentarzy: 88423.05.2017, 18:24

RIVALDO700
Akurat to nie jest powodem niskiej demografii. U nas robi się modne życie z 1 dzieckiem albo wcale. W porównaniu do zachodu u nas nie jest aż tak źle. W Niemczech tak jak się tutaj mówi jest o niebo lepiej, kraina mlekiem, miodem i piwem płynąca z demografią jeszcze gorzej. Araby nadrabiają teraz. W Polsce często w biedniejszych rodzinach jest więcej dzieci niż w bogatych, którym wygodniej wychować jedno dziecko. Niemcy zrąbali sprawe bo mają awanturników arabów-kebabów. Lepiej by sobie Azjatów, np Chińczyków ściągnęli, którzy chcą mieć dużo dzieci, a nie mogą.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:24

ArsenalChampion, wymień mi kluby, które są w stanie wydać 100 mln na jednego piłkarza. Nie ma wśród nich Arsenalu.

maniekuw komentarzy: 268723.05.2017, 18:24

ArsenalChampion
No cóż w samej PL masz 6 takich zespołów z czego 4 są aktualnie przed nami.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:23

Abramowicz to przeciwieństwo Kroenkego, dlatego Chelsea przeżywa najlepszy okres w dziejach klubu. Kibice chcą właściciela pasjonata, a nie biznesmena. Nie skąd taka rozbieżność, że nie pasuje wam jak Arsenal jest zarządzany jako przedsiębiorstwo, które ma co roku przynieść zysk, a nie przeszkadza wam właściciel który wyznacza takie cele?

Z argumentów, że nie mamy problemów z pieniędzmi, aby konkurować z najlepszymi mogę się jedynie pośmiać. Przecież Wengera od pięciu lat nie stać na kupienie światowej klasy napastnika. Każde okienko kończy się tak, że musielibyśmy wydać cały budżet transferowy przeznaczony na 3-4 zawodników na jednego napastnika i Wenger zawsze wybiera tę pierwszą opcję.

kibicarsenalu123 komentarzy: 88423.05.2017, 18:19

Trequarista
Ja Politechnika Gdańska. Jednak kierunku jeszcze nie wybrałem.

ArsenalChampion komentarzy: 847023.05.2017, 18:18

to teraz wymiencie mi kluby które mogą sobie pozwolić na wydanie ponad 100 mln euro w 1 okienku transferowym . raczej dużo ich nie bedzie

Tomassini komentarzy: 272023.05.2017, 18:17

Przecież u nas nie chodzi o brak hajsu! Jeste problem ktorego jako ludzie z zewnatrz nie jestesmy w stanie zidentyfikowac. Czy to wenger? Czy to gazidis? A moze zarzad i kroenke?
Osobiscie obwiniam zarzad przede wszystkim, bo ze wenger nie daje sobie rady widac gołym okiem. To ich obowiazkuem jest zatrudnienie nowego menedżera, dyrektora sportowego, przekazanie wiekszej kwoty na transfery czy co tam trzeba zmienić.
A to jaka jest atmosfera wokół klubu pokazuje ze nie ma żadnego lidera jego strukturach. Ktoś powinien wyjsc i powiedzieć kibicom: Wenger zostanie i pogodzcie se z tym czy cos, a nie protest za protestem a klub 0 komunikacji

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 123.05.2017, 18:09

Już to tutaj było wałkowane, 100 mln teraz, a 100 mln 5 lat temu, to jest różnica. Po drugie co do dokładania do "interesu". To jest własnie główny problem. Dla jankesa to jest własnie interes, nic więcej, kibice chcą żeby dla właściciela był klub piłkarski w pierwszej kolejności.

Szebson komentarzy: 351023.05.2017, 18:09

@pauleta
Dlatego lubie to, jak Romek prowadzi CFC. Kroenke przy nim to zoltodziob w zarzadzaniu klubem sportowym. Abramowicz zyje tym klubem, zas Stan zanidbal Arsenal.

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10323.05.2017, 18:06

Sam Allardyce odchodzi z Crystal Palace

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 18:02

FabsFAN, Arsenal wydał tę kasę z własnej kieszeni. Te 113 mln w jednym okienku, które uważasz za fortunę to United zaraz wyda na jednego Griezmanna. Czasy się zmieniły. 100 mln w jednym okienku to było dużo może 5 lat temu.

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041323.05.2017, 18:00

D14

Bo Ty tak twierdzisz? Tak samo mogę nazwać Ciebie idiota bo masz inne zdanie... Co za typ.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 123.05.2017, 17:58

Rafson95,

1)Ale to że nasze problemy finansowe się rozwiązały zawdzięczamy Kroenkemu czy Wengerowi? Oczywiście jest to zasługa Francuza. Jak cofniemy się wstecz to jakie byłby początku Amerykanina w Arsenalu? W 1.5 roku sprzedaliśmy Nasriego, Clichyego, Fabregasa, Songa i van Persiego. Tak zaczyna człowiek, który chce zrobić z Arsenalu potęgę czy uważa Arsenal za dojną świnię?

2)Żadne przedsiębiorstwo się nie funkcjonuje prawidłowo, jak właściciel o nie nie dba. Jak podwładni mają prawidłowo wykonywać swoją pracę skoro nikt ich nie kontroluje, nikt nie naciska na lepsze wyniki i nikt nie służy radą. Ze względu, że nigdy nie ma Kroenkego rolę gospodarza przejął Wenger. Z tego tytułu wynikają takie chore sytuacje, że Wenger jest dla siebie zarówno szefem jak i podwładnym i sam będzie decydować o tym czy chce zostać, czy odejść.

3)Kroenke także nie interesuje się piłką nożną i się na niej nie zna. Jak przedsiębiorstwem ma kierować człowiek, który się nie zna na tej branży? Przypomina to kapitana statku, który trzyma mapę do góry nogami i nie wie co to burta, szalupa czy dziób.

4)Brak know-how. Żaden klub którego właścicielem jest Kroenke nie odnosi sukcesów. Widocznie facet jedynie na czym się zna to rancza. W sporcie jego klubu odnoszą porażki.

5)Po przejęciu Arsenalu nie uzyskaliśmy żadnej sieci kontaktów czy sponsoringu. Jak spojrzy się na PSG. Ich główni sponsorzy:
-Emirates (ZEA)
-Nike(USA)
-Ooredo(Katar)
-QNB (Katar)
-Aspetar (Katar)
-Aspire Academy (Katar)
-Katar

Jeżeli nawet nie jest to ustawione pod ominięcie FFP to i tak PSG na tym niesamowicie zyskuje.

Wypowiedź Jankesa o Kroenkym:
youtube.com/watch?v=N0WdVbS26UQ&feature=youtu.be&t=5m32s

Jedyny plus Kroenkego jest taki, że nie pierze w Arsenalu brudnych pieniędzy. Taki to z niego super właściciel.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 323.05.2017, 17:48

Rafson
W zeszłym letnim oknie Arsenal wydał 113 mln € , ale Amerykaniec przecież jest pijawka.

D14 komentarzy: 440123.05.2017, 17:48

michalal

nie osmieszaj sie. Pytales to ci odpowiedzialem co WEDLUG MNIE oznacza komfort zycia i jak ja to widze i ludzie sie ze mna zgadzali. ty nie podawales zadnych argumentow. Odpowiadales lakonicznie sugerujac ze wiesz wszystko najlepiej. Jezeli uwazasz, ze komfort zycia w Polsce jest taki sam jak w krajach zachodnich to jestes zaślepionym, kompletnym idiota.

maniekuw komentarzy: 268723.05.2017, 17:47

Ale zaden klub nie jest tak regularny, dobry poczatek, beznadziejny listopad, slaba druga czesc sezonu i dobry koniec :)

TurboGrosik komentarzy: 169423.05.2017, 17:43

Topek
Jak idzie zle? Nie, po prostu co roku a to, ze co roku idzie zle to inna bajka.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747423.05.2017, 17:41

R95

Popieram, nawet przy tym zarządzaniu nikt mi nie powie, ze AFC to biedny klub. Czasami w okienku idzie lekko 100 mln, ale jak sie dobrze nie dysponuje ta kasa to potem tak jest, ze przychodzi taki Perez,Elneny itp którzy zagraja z 10 meczów i tyle. Daleko nie trzeba szukać przykładów - Tottki,Monaco,Bvb. Poprostu w AFC mizernie wygląda plan transferowy oraz skauting od bardzo dawna.

maniekuw komentarzy: 268723.05.2017, 17:40

W tym sezonie Wenger zbyt pozno zareagowal na to co dzieje sie na boisku, przez pol sezonu dostawalismy oklep co mecz a On zareagowal 5 kolejek przed koncem. Jakby zrobil to 10 wczesniej najprawdopodobmiej mielibysmy dzisiaj Lm na emirates

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10323.05.2017, 17:37

Arsenal defender Laurent Koscielny to miss FA Cup final after losing appeal of Everton red card

Rafson95 komentarzy: 1060923.05.2017, 17:35

Kiedyś to chyba pauleta nawet analizowaliśmy, dośc dawno temu ale coś mi się przypomina, że w ostatnich latach to nawet Chelsea mniej na czysto wydawała na trasnfery niż Arsenal. Na tygodniówki tez wydajemy niedużo mniej niż Chelsea, bo 18 mln mniej w skali całego roku, a ilu mamy zawodników którzy w ogóle nie grają w 1 zespole a ciągną duże pieniądze (przez indolencje Wengera który nasprowadza graczy których nie widzi w zespole i da im duże tygodniówki).
Więc czy u nas nie ma warunków ze strony finansowej, aby być topowym klubem? No moim zdaniem są, w dodatku z roku na rok coraz lepsze. Zawodzą natomiast osoby odpowiedzialne za stronę czysto sportową. Na pewno Wenger, pewnie jego doradcy, sztab szkoleniowy. To ich w pierwszej kolejności trzeba wymienić a nie właścicieli i osoby decyzyjne w klubie.

Topek komentarzy: 14141 newsów: 12623.05.2017, 17:30

Usmanow nic nie zrobi, zawsze się uaktywnia jak idzie źle, ale na wyrazach zaniepokojenia się kończy.

Skoro Kroenke nie chce wywalić Wegnera, to mógłby zadbać o jakiegoś dyrektora sportowego z prawdziwego zdarzenia.

Rafson95 komentarzy: 1060923.05.2017, 17:27

pauleta
No ale konkretniej. Chodzi o to, że nie dokłada z własnej kieszeni do interesu? Większośc właścicieli klubów piłkarskich tak robi, wyjątków jest kilka jak Chelsea czy kluby zarządzane przez szejków, ale to znaczna mniejszość.
Na jakim polu wymagacie od niego większej aktywności? Od ładnych kilku lat Arsenal jest na coraz wyższym poziomie finansowym, Wenger dostaje coraz więcej pieniędzy na wzmocnienia, jesteśmy w stanie oferować coraz wieksze tygodniówki, kontrakt z Pumą to chyba największy kontrakt na koszulki w historii tego klubu. On jako właściciel jest odpowiedzialny głównie za sferę finansową klubu i nie da się nie zauważyć, że z tym ostatnio jest z roku na rok lepiej.
Za sferę czysto sportową odpowiedzialny jest głównie Wenger i o to, że w tym roku nie ma nawet Top4 to można mieć w 90% do niego pretensje, a nie do zarzadu/właściciela klubu.
Od momentu ostatniego rozbioru AFC gdzie odeszli od nas RvP czy Song, zarząd klubu umożliwił Wengerowi wzmocnienie klubu zawodnikami za kwotę 310 mln euro (wg transferamrkt), przy czym pozbywaliśmy się już wtedy tylko niechcianych zawodników za których otrzymaliśmy około 50 mln euro.
Nigdy ten klub nie był taki bogaty jak teraz i nigdy nie mogliśmy sobie pozwolic na tak wielkie wydatki bez pozbywania się żadnych ważnych zawodników.
Jedyne co z mojego punktu widzenia mozna zarzucić Kroenke to to, że nie wykopie Wengera i nie zatrudni jakiegoś poważnego szkoleniowca.

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 323.05.2017, 17:24

Argudo
Jeszcze zmarl aktor niezawodowy z Last Minute.

Ramsey ja wiem ze ty z Arsenalu, ale o CZTERY za duzo!

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747423.05.2017, 17:24

Co do rozmowy o Polsce, wtrącę swoje 3 grosze. Dzis fajnie maja Ci co maja dobra robotę lub nadzianych rodziców. Czemu? a no bo ci co sa przeciętnymi szarakami, a rodzice nie maja jak pomoc naprawdę maja ciężko. Znam pokolenia 20-30 latków, którzy dziś maja 2000 do reki, siedzą w Warszawie w 1 pokoju za 1000 zł za wynajem plus jeszcze opłaty z obcymi lokatorami i tak ciągną już parę lat, a potem zdziwienie ze demografia słabiutko, i jak tu rodzic dzieciaki i gdzie je przetrzymywać.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady