Pomeczowa wypowiedź Wengera
25.09.2010, 21:25, Wojciech Stankiewicz 97 komentarzy
Arsene Wenger udzielił wywiadu po przegranym przez Arsenal 2-3 meczu z West Bromwich Albion. Zapraszamy do lektury.
O szokującej porażce...
Mecz był dla nas trudny, ponieważ nie zagraliśmy na swoim normalnym poziomie. Ani w defensywie, ani w ofensywie. Wszystko przychodziło nam z trudem - podania, obiory piłki, pojedynki jeden na jednego. Dostaliśmy to na co zasłużyliśmy, czyli zero punktów. Nie zasłużyliśmy na więcej. Pozytywem jest to, że walczyliśmy do ostatniego gwizdka arbitra, ale było to za mało, aby zdobyć trzy punkty.
O występie Manuela Almunii...
Po dzisiejszym występie można mieć zastrzeżenia do wielu graczy, zwłaszcza tych, którzy odpowiadają za defensywę. Wielu zawodników popełniło błędy w obronie.
O pozostawieniu Jacka Wilshere'a na ławce rezerwowych…
Rozegrał już wiele spotkań. Myślę, że jeden zawodnik nie był w stanie odmienić losów tego meczu. Cały zespół zagrał kiepsko.
O krytyce wobec Almunii…
Nie chcę mówić o pojedynczych piłkarzach, ponieważ wszyscy zagrali słabo. Można wymienić kilku zawodników, którzy popełniali błędy.
O niespodziewanie słabej postawie Arsenalu...
Ogólnie był to kiepski występ zespołu i musimy przeanalizować ten mecz, aby dowiedzieć się dlaczego tak się stało i upewnić się, że wyciągniemy odpowiednie wnioski, ponieważ do tej pory graliśmy bardzo dobrze. To nasz pierwszy tak słaby występ i ciężko mi wytłumaczyć co było jego przyczyną.
O nieudanej próbie zbliżenia się do Chelsea...
Gdyby Chelsea zwyciężyła, bylibyśmy jeszcze bardziej rozczarowani. Nie możemy jednak skupiać się na wynikach innych drużyn. Musimy koncentrować się na swoich spotkaniach i grać najlepiej jak potrafimy. Dziś to się nie udało. Jeśli będziemy dalej grali w ten sposób, nie będzie sensu oglądać się na wyniki pozostałych ekip.
O nadchodzącym meczu z Chelsea...
Spotkania z Chelsea są zawsze bardzo ważne. Mam nadzieję, że dzisiejszy mecz to wyjątek, ponieważ do dziś rozegraliśmy wiele dobrych spotkań. Nie mogłem rozpoznać swojego zespołu. Musimy dokładnie przeanalizować to co się stało. Taki występ jest niewytłumaczalny. Nie spodziewałem się tego. Nie często zdarza mi się oglądać tak bezbarwny występ mojej drużyny jak w dniu dzisiejszym.
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Ta porazka to znak ze to koniec marzen o mistrzostwie
Wenger nie wie,jakie są przyczyny porażki.Ja zapytałem mojego syna, który oglądał mecz.Odpowiedział,że wie:brak zdecydowanego zaangażowania, zbyt częste oddanie środka boiska,katastrofalna postawa pomocników - to oni pozwalali hasać WBA- no i konsekwencja tego, a mianowicie chaos w obronie, która nie miała wsparcia w rozbijaniu ataków w Diabym,Songu czy Arshawinie.Kompletny brak zgrania formacji obronnej, ale jak mają być zgrani, skoro grają razem kilka meczów zaledwie.Żal drużyny, bo odpowiedzialny za ten koszmar jest jeden.Wenger.A ja pisałem o jego błędach zakupowo-kadrowych już w czerwcu/lipcu.Niestety, potwierdza się
Wenger przed meczem z Chelsea będzie miał sporo pracy, zawodnicy muszą pozbierać resztki godności i wygrać :P
Niestety Wenger ma rację. Almunia był słaby, ale obrona również, a może przede wszystkim.
To co robił Almunia w tym spotkaniu nie może się zdarzać na tym poziomie. Niestety bramkarz to pozycja, gdzie pierwsze zagranie może przesądzić o postawie w całym meczu. Jeżeli popełni się jeden błąd traci się pewność siebie i dalej gra się jeszcze słabiej. Almunia słabo zacząl i słabo skończył. Kiepsko zagrąła również obrona. Gdybyśmy jednak przegrali z powodu pecha i po dobrej grze to możnaby powiedzieć trudno ale styl gry był fatalny i to bardzo martwi zwłaszcza w kontekście zbliżającego się meczu z Chelsea.
''Wielu zawodników popełniło błędy w obronie''
Obrońców umie zjechać a bramkarzy to nie...
Jak wrócą kontuzjowani, to takie mecze nie będą trudne. Wracajcie!
brakuje nam walczakow, a takze takich "bykow" na obrone, bo chudziutki Koscielny i starszy Squillaci mistrzostwa nam nie dadza, takim skladem to my wygramy lige, ale chyba polska ...
tak wiec Cesc, Robin i Thomas wracajacie, bo bez was Arsenal jest zupenie nie do poznania ;/;/
Nie mają jaj i tyle. Mecz pod presją, o ważne punkty i chłopaki jakby tracą pewność siebie i nic nie wychodzi. Brakowało lidera, który krzyknąłby na drużynę w tak ciężkich momentach.
soprano: no i co z tego że jest młodszy? ja też nie mam 40 ani nawet 20 lat a i tak pamiętam o tych graczach dzięki gazetą filmom rozmowom ze starszymi ...
Soprano---> Dobrze wiesz że równie dobrze możesz wpisać se datę urodzenia,że masz 41 lat a tak naprawdę być gówniarzem z piaskownicy, Skąd możesz wiedzieć kto jest po 2 stronie ? Szczerze wolę być mądrzejszy i ignorować takich napinaczy internetowych jak ty.
ToMo---Fakt podyskutować możesz ;-) nie chodziło mi o twoje konto tylko o twój wiek...
Soprano---> To że nie mam konta tak długo jak ty to nie znaczy że mam niższy iloraz Iq , a podyskutować mogę :P
ToMo---zejdz na ziemie... ty nawet nie pamiętasz w kadrze Arsenalu takich ludzi jak Seaman. Overmars i o czym synku chcesz ze mną dyskutować???
Teraz widać kto jest sezonowcem a kto nie. Soprano czy ty tylko pojawiasz się po porażkach by się wyżyć a jak Arsenal wygrywa to podjara na maksa?
Masz rację może i zbyd dobrze to o mnie nie świadczy może troszke przecholowałem.Jednak napisałem to co w danym momencie czułem (nie wiele osób stać na to) wenger zarabia 6mln rocznie od 6 lat niczego nie wygrał --- jak to o nim świadczy??? Cesciara...
Cesciara - większość szanuje Wengera, ale to nie powód żeby uniknął on krytyki za swoje głupie i nieodpowiedzialne zachowanie. Nie sprowadził bramkarza, to był zajebisty błąd. Większość ludzi to przepowiadała. Frajersko przegrany mecz z WBA tylko to potwierdza. Te stracone punkty to niewybaczalny wynik, te 3 punkty mogą zadecydować o wszystkim.
Po drugie - to, że po megach*jowym występie krytykuję Wengera i oceniam transfery negatywnie nie czyni mnie kibicem przez cudzysłów.
a mi, soprano, nie odpowiesz? uwazasz wciaz, ze wyzywanie Wengera od, powtorze sie po raz enty, "starych ch...", dobrze swiadczy o Tobie? to jest trzezwe myslenie? :O
radzio_TRN, page,AlexVanPersie --- panowie dziękuję... widzę że nie tylko ja tutaj trzezwo myślę...
Hej, ale czy to, ze Wenger jest czlowiekiem i popelnia bledy, to powod, zeby wyzywac go od "starych ch..." jak to robi soprano? hellooooł........ Ja szanuje Bossa i jego prace, jego czas wysilek emocje ktore wlozyl w ten klub, wieloletnia prace z mlodzikami, na ktorych chce stawiac, bo sa przyszloscia klubu, szersze myslenie, nie tylko o tym co jest teraz, dla mnie jest wielkim trenerem z idea, mimo ze nie sprowadzil bramkarza- jedynie to uwazam za glupote. Dwa kiepskie mecze i juz polowa 'kibicow' wyzywa Wengera, ocenia transfery negatywnie, mimo ze chlopaki pokazali juz nieraz swoje spore umiejetnosci. A ze sciagnal ich za bezcen- to juz jego male hobby, zdaje sie. Jeszcze zrobi z nich gwiazdy, nie bojcie sie!, szczegolnie o Laurenta. Nie ma gracza ktory by nie zagral slabego meczu!!! Wy byscie chcieli zeby oni grali symfonie od poczatku do konca, bez falszu, idealnie- nie ma bata! Nie uwazam, zeby istnial ktos, szczegolnie wsrod kibicow, kto ma prawo Wengera w ten sposob obrazac. Nie zdobedziemy majstra- Wenger to stary ch..., kretyn, idiota, a jak jakims cudem majstra zdobedziemy- Wenger ajlowju, cudo ekstra super, geniusz nie trener. Chyba niektorzy zapomnieli, jak wiele ten czlowiek znaczy dla Arsenalu.
Oczywiście, że soprano ma trochę racji.
"Jakiekolwiek szanse na PL straciliśmy już w lato jak wenger pokazał jakich wzmocnień dokonał. Ci pikarze to śmiech na sali a nie ludzie którzy mieli nam dać mistrzostwo..."
Z tym zgadzam się niemal w 100%. Jedyne porządne wzmocnienie to Chamakh za darmo.
Do Batofator:
Czy fakt, że Soprano "wyłącznie krytykuje Wengera" jest argumentem świadczącym o jego idiotyzmie?
@batafator
gdybyś czytał uważniej to byś cenił sobie "soprano". Facet jako jeden z niewielu mówi prawdę o tym, co wyprawia z Arsenalem Wenger. I mówi to od dłuższego czasu.
A teraz do meritum
W przeciwieństwie do wszystkich fanów typu"ura bura, jedziemy na majstra, będzie dobrze, Wenger ma nosa, w końcu kupił Vermaleena" albo "to tylko wpadka, za tydzień musimy wygrać z Chelsea" czy też "ach gdyby nie te kontuzje", trzeba powiedzieć, że
-Wenger nie ma takiego dobrego nosa. Na każdego dobrego zawodnika: Verma, Arsha, Chamakh przypada co najmniej jeden słaby: Silvestre, Koscielny, Squillacie, Senderos. No i jego nos pozwolił odejść Gallasowi, Kolo i Solowi. A pieniądze wydane na naszą nową "super nikt mnie nie przeszedł w Ligue1" obronę starczyłyby na pensje dla tych wyżej zawodników
- kontuzje to w piłce coś normalnego i trzeba na nie być przygotowanym a nie się użalać, że nie mamy kim grać. Tottham grał już w drugiej kolejce swoim czwartym ŚO i nie płakał. BTW, Robin jest szklanym chłopcem od zawsze i to wina Wengera, że nie ma godnego zmiennika.
- ostatni mecz to raczej nie była wpadka. dotąd graliśmy z kelnerami, i to jeszcze 11 na 10!! Wydaje się, że powoli wychodzi na wierzch o czym pisałem od początku: nie mamy obrony, nie mamy bramkarza, nie mamy zmiennika dla Songa. Może Verma trochę nas uratuje, ale nie wydaje mi się żeby z takich obrońców z przeceny można było zmontować obronę na majstra.
Chciałbym się mylić, ale chyba tylko upokorzenie może zmienić Arsena. Po zeszłym sezonie obiecywał wzmocnienia, wydawało się, że coś facet zrozumiał. Okazało się, że nie. Jest jeszcze gorzej. Mamy 3 obrońców+Djourou na cały sezon, z czego tylko jeden jest ograny w PS!! Na bramce dupa. Dlatego nie dziwię się, że soprano wyzywa Arsena. Boss pogubił proporcje. Zamienił KLUB piłkarski Arsenal w PRZEDSIĘBIORSTWO "Szkółka piłkarska" Arsenal. Najwyższy czas to odwrócić.
batofator --- a co mam udawć że deszcz pada jak mi plują w twarz??? Wenger jest do wymiany i tyle w tym temacie... Jakiekolwiek szanse na PL straciliśmy już w lato jak wenger pokazał jakich wzmocnień dokonał. Ci pikarze to śmiech na sali a nie ludzie którzy mieli nam dać mistrzostwo...
Wenger doskonale wie że nie może krytykować Almuni żeby ten już całkiem się nie załamał i nie popełniał błędów w każdym spotkaniu. Do szczęścia jest potrzebny Arsenalowi nowy bramkarz. Niech Wenger oraz zarząd to sobie uświadomią. Bramka jest najsłabiej obsadzona!
Cesciara --> wydaję mi się, że użytkownikiem o nicku "Soprano" nie warto się przejmować. W moim odczuciu jest to idiota, który jeśli coś napisze, to są to tylko i wyłącznie słowa krytyki wobec Wengera. Poważnie, od bardzo długiego czasu nie widziałem jego komentarza na jakikolwiek inny temat...
Wenger ładnie omija tematów w których ma mówić o pojedynczych graczach ;p
Cesciara----> watpie by chelsea zgubila mnostwo punktow
oczywiscie almunie nie moge opier....c bo jest potulny i nie mam z nim problemow w szatni
Cesciara----> Ale jak mamy wygrać z Chelsea , skoro przegrywamy z West Brom.? Też mam jakąś nadzieję ( na remis chociaż) z Chelsea , ale będzie brakować i jest widoczny brak Theo i Robina w składzie ( innych też , ale jakoś ich brak mnie najbardziej dołuje). Dzisiaj martwi mnie mecz Man Utd , bo jak zgarną 3 pkt to spadniemy an 3 msc. ...niby to początek sezonu , ale ciężko potem nadgonić te pare punktów. Szkoda , że wczoraj nie wykorzystaliśmy potknięcia Chelsea.;/
W poprzednim roku była taka sama sytuacja Chelsea przegrała to Arsenal też musiał przegrać.
Czekałem z niecierpliwością na pomeczową wypowiedź Bossa ,ale nic nowego nie powiedział.
byli chyba na dobrym kacu...
soprano, a moze bys sie ogarnal? bo wyzywanie Wengera od starych ch... nie swiadczy o Tobie najlepiej.
Stalo sie, jestem jeszcze dzis bardzo smutna, zla i rozczarowana, ale czasu nie cofniemy, wiec trzeba isc dalej. Oby tylko nie zabraklo nam tych punktow w ostatecznym rozrachunku. Przestancie panikowac, ludzie, czolowe druzyny zgubia jeszcze mnostwo punktow! Naprawde musicie az tak histerycznie sie rozwodzic nad ta wpadka? Stalo sie, chlopaki wyciagna wnioski, nastepnym razem moze nie zlekcewaza przeciwnika. Wenger zawalil, ok, zawalil Almunia, Koscielny, i co z tego? Teraz wezma sie do roboty i nastepnym razem pojdzie nam lepiej.
Najbardziej mnie boli, ze Wenger nie widzi tego, ze bramka z braku laku powinna byc obsadzona Wojtkiem. A nie jakimis koszmarkami...
Byle pokonac Chelsea.
Skupmy się na Carling Cup i LM xD
bla bla bla.
zawsze te same bzdury opowiada. nikt już tego nie chce słuchać panie wenger.jeszcze we wtorek opowiadał że ma drużynę z charakterem że chłopaki dorosły i sa gotowi wygrywać wszystko. i co? wba pokazuje jakie głupoty nam wciska.
amadeo - mimo wiary uwazam, ze w tym meczu z Chelsea bedziemy grac niezly football, ale przegramy, poniewaz Chelsea skutecznie nas zakontruje, jak to bylo w ostatnim meczu miedzy nimi a nami na SB.
Najważniejsze że kasa się zgadza i że długi zmniejszyliscie. A na poważnie - na początku tego sezonu wszyscy grają mocno w kratkę, nawet Chelsea się potknela.
Wczoraj przegrał także Bayern, Inter a Real zremisował z beniaminkiem.
Sprawa jest dość prosta.Żeby zdobyć mistrzostwo przez cały sezon możemy sobie pozwolić na 5 remisów i na 5 porażek.Nie graliśmy jeszcze spotkań z United,Chelsea,Tottenhamem,City i Liverpoolem u siebie.Tak więc czeka nas 9 bardzo ciężkich spotkań.
nie potrafimy grać solidnie przez wszystkie spotkania, zauważcie że jak arsenal wygrywa kilka meczów z rzedu, strzelając sporo bramek, grając piekną piłke, dajac kibicom przez to nadzieje ze jest w formie nastepuja 2,3 mecze gdzie wszystko szlag trafia, caly wysilek idzie na marne. Nie potrafimy równo grać, forma tego zespołu jest tak zachwiana że nie można być pewnym zwyciestwa nawet z najgorsza drużyną PL..
"To nasz pierwszy tak słaby występ..."
2 słaby występ z rzędu w PL panie Wenger
Czekałem na pomeczówkę, ale jak zawsze bzdury. Wenger głupio się wykręca i tłumaczy, pieprzy same truizmy, prawie każda odpowiedź brzmi tak samo.. Masz swojego Almunię.
Tak wgl to do teraz jestem wk....
Wypowiedz pomeczowa Wengera - to jedyna rzecz która poprawia mi humor po przegranym meczu...
Jasne, nic się nie stało, mamy charakter bo strzeliliśmy dwa gole w końcówce. To są dopiero ambicje...
Amadeo---> "o wygraniu PL trzeba będzie odłożyć na przyszły sezon. " nie ma takiej opcji albo teraz albo nigdy. Nie można tego se odpuścić jeśli znowu damy ciała... Cesc odejdzie;
Jeśli wygramy z Chelsea, to wszyscy zapomną o tej wtopie, w innym wypadku marzenia o wygraniu PL trzeba będzie odłożyć na przyszły sezon.
Endrjum---> Mogę dać linka na którym Keane był na ewidentnym spalonym:P chciałem pokazać jak Robin jest ważny drużynie z silnymi rywalami :P
ToMo - linka mogłeś nie podawać aby nie przypominać, że Robin był na ewidentnym spalonym.
Lepiej pamiętać, że wygraliśmy i tyle.
Czesiek_4--> kto powiedział że przegramy. Najpierw poczekajmy na skład w jakim wyjdziemy. Jeśli w 11 kanonierów pokażą się nazwiska typu Vermalean czy Fabregas to będzie jakoś dobrze. Marzeniem by było zobaczyć "Robin Van Persie,Walcott,Fabregas i Vermalean"
A teraz tak na poważnie : Kto wierzy że wygramy z chelsea?? ja osobiście wątpie :/
LoginWojtas--> W sezonie 2008/09 wygraliśmy z
Chelsea:P
youtube.com/watch?v=SF40Ni5otSg&feature=related o to dowód:P
A tak poza tematem - Sunderland ma ostatnio tendencję do utraty kuriozalnych bramek. Ci dopiero załamują ręce...
A może nie załamują bo przynajmniej remisy wyciągają...