Pomeczowa wypowiedź Wengera

Pomeczowa wypowiedź Wengera 03.04.2011, 10:28, 134 komentarzy

O frustrującym spotkaniu

Tak, to był frustrujący występ, ponieważ nasza gra nie miała tempa. Ogólnie było to słabe spotkanie w naszym wykonaniu. Brakło energii i ostrości w grze. Byłem bardzo zmartwiony oglądając ten mecz.

O powodach tak słabego występu

Trudno wskazać jeden szczególny. Czułem, że dobrze "weszliśmy" w mecz i wszystko idzie po naszej myśli. Kilku graczy wyglądało na zdolnych w dyktowaniu tempa grze. Blackburn bardzo dobrze broniło, ale to nie jest usprawiedliwienie. W ofensywie zaliczyliśmy marne spotkanie.

O wyścigu o mistrzostwo

Musimy skupić się na naszych wynikach, a nie na Manchesterze United. Zanim zaczniemy dyskusje o tytule, musimy uwierzyć, że znów wskoczymy na wysoki poziom. Wtedy możemy o tym rozmawiać. Jednak podkreślę, musimy zacząć grać zdecydowanie lepiej.

O wrażeniu jakie wywarł "powrót" United

Zagramy jeszcze osiem spotkań w Premier League po Manchesterze United. Ja nie układałem terminarza i nie mogę nic z tym zrobić. "Powrót" United nie może być wymówką. Naszym zadaniem jest powrót na swój poziom.

O straconych punktach w wale o tytuł

Niczego się nie boję, ale jestem zaniepokojony naszym dzisiejszym występem. Media przewidują konsekwencje, ale ja nie biorę tego do siebie. Po prostu dobrze wiem, że zanim zaczniemy mówić o tytule, musimy jak najszybciej powrócić do swojego poziomu, ponieważ ten nie był dzisiaj wystarczający. To jest naszym celem. Po tym spotkaniu widzimy, że nasz występ był słaby, więc musimy wrócić na wyższy poziom.

O zmarnowanych szansach

Mieliśmy wiele świetnych okazji w pierwszej, jak i w drugiej połowie, ale jeśli ich nie wykorzystujesz, to nie jest zbieg okoliczności.

O tym czy fani będą dalej wspierać zespół

To nie jest nasze zmartwienie. My jesteśmy odpowiedzialni za dobre występy i za naszą postawę, a nie za postawę innych.

O Fabregasie na ławce rezerwowych

To była trudna decyzja, ale widać było, że wciąż ma pewne obawy. Wierzę jednak, że kontuzja jest już za nim. Zaliczył wpadkę na Camp Nou, pomimo że przed meczem był w formie. Dzisiaj był zdolny do gry, ale czułem jeszcze zniechęcenie w jego głowie i nie zdecydowałem się go wystawić w wyjściowym składzie. Oczywiście Cesc ma za sobą kilka niepowodzeń, ale nie był pewien, czy byłby w stanie zagrać pełne 90 minut. Proces powrotu do pełnej sprawności musi przebiegać krok po kroku. Najważniejsze jest uwolnienie się od zaniepokojenia nawrotu kontuzji. On był jednak zaniepokojony, a to oznaczało duże ryzyko odnowienia się urazu.

O szybkim odpadnięciu z tylu rozgrywek

Taka jest piłka nożna. Zawsze musisz starać się dać z siebie wszystko i żyć z wynikami. W Barcelonie odpadliśmy na własne życzenie. Dzisiaj problemem jest, że graliśmy u siebie w domu i tak to wyszło.

O wpływie ostatnich wyników

Być może mają na nas wpływ, ale to jest część naszej pracy i musimy mieć siłę mentalną, by się podnieść. Nie możemy się przejmować tym co było i stracić z oczu cel jaki jest przed nami.

O urazie Samira Nasriego

Wszystko w porządku. Nic mu nie jest.

Arsene Wenger autor: źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
Anka464 komentarzy: 66404.04.2011, 19:23

O tym czy fani będą dalej wspierać zespół
no pewnie że będziemy jak on może w to wątpić;p

arthas74 komentarzy: 234304.04.2011, 12:18

Robinowi to w tym sezonie najlepiej wychodzi

arthas74 komentarzy: 234304.04.2011, 12:18

Robinowi to w tym sezonie najlepiej wychodzi

Arsenalhooligan komentarzy: 24004.04.2011, 08:01

A co do poprawy skuteczności strzałów,to mysle ze kazdy zawodnik Arsenalu ćwiczy to indywidualnie,oczywiscie kazdy,ktory jest nastawiony ofensywnie.Robin nawet na bramce próbował :)

Arsenalhooligan komentarzy: 24004.04.2011, 07:59

Zyg_Zyg - Kazdy zawodnik Arsenalu jest w stanie zagrozić bramce rywala z około 20-25 metra.Nie musi to byc strzał z armaty,wystarczy techniczny na niezbyt dobrze ustawionego GK przeciwnika.Tak kilka razy az sie uda.Wiadome bylo jedno-Blackburn przyjechało sie bronić,wiec jeden wniosek sie nasuwa od razu-beda nisko grali,ścianą przed swoim GK.Wystarczyło ponapierd*lac zza 16-tki by zaczęli wychodzić do blokowania tych prob,a miejsce dla Theo szybko by sie znalazło,by ten wbiegł na gazie poprawił byc moze lipna interwencje Robinsona i tyle.Choć trzeba przyznać Robinson dobrze bronil.

Zyg_Zyg komentarzy: 24204.04.2011, 02:25

Arsenalhooligan: można tak mieszać i próbować ale zauważ że zasadniczo u nas nie ma graczy którzy potrafią celnie i mocno huknąć zza pola karnego. owszem zdarzy się że ktoś ładnie pyknie ale trenujemy i rozwijamy swoich pod inny styl gry. wystarczy spojrzeć na to jak wyglądają nasze rzuty wolne, szczególnie gdy nie ma RvP.
choć zgodzę się że w sumie nawet jak nie koniecznie nam to wychodzi powinniśmy próbować by jak mówisz przeciwnik nie wiedział jaki typ akcji teraz przeprowadzamy

Arsenalhooligan komentarzy: 24004.04.2011, 00:39

steelhill - I tu trafiles kolego w sedno sprawy.Nie idzie atakiem pozycyjnym to z dystansu trzeba próbować.Dostrzegłes to czego niektórzy w ogole nie rozumieją w pilce,myslisz co piszesz.Nie zdziwie sie jak gdzies grasz,bo myslisz podobnie do mnie.Rywala trzeba mieszać i narzucać mu swoj styl.By tego dokonać trzeba ten styl mieszać by przeciwnik nie wiedzial co chcemy zrobic.Wtedy bedzie z górki.

clash123 komentarzy: 188404.04.2011, 00:16

marzy mi sie transfer Pedro Geromela z FC Koeln do Arsenalu

arsi71 komentarzy: 6303.04.2011, 22:30

Moim zdaniem Wenger musi zrobic porzadna selekcje , jak chce zdobywac trofea, nie ma co szczedzic pieniedzy, a mlodziez bedzie gotowa dopiero za 2,3 lata zeby walczy.Mamy glód zwyciestwa, my kibice i zawodnicy.

andrzej93 komentarzy: 119603.04.2011, 21:58

Wilshere to by do obu lig pasował tyle że w hiszpańskiej by górował siłowo a i z Barceloną dobrze brał więc to żaden problem
A w PL świetnie sobie radzi, świetnie pasuje ale za mało jeszcze gra i doświadczenia mu brakuje przy tak wyczerpującej i wszechstronnej lidze

trumi komentarzy: 114603.04.2011, 21:46

Kozak0700--> sprzedajmy Jacka i sprowadźmy hardcorowego koksa...

spinson komentarzy: 70003.04.2011, 21:45

Myśle ze zwyciestwo pozwoli nam sie odblokowac, bo jakby nie patrzec to w marcu wygralismy tylko z leyont i stoke. Chyba nic wiecej. To siedzi w glowach zawodnikow. Oni po prostu za bardzo chca a to ich blokuje. I sami widzicie jakie sa tego konsekwencje

Tomu15 komentarzy: 77303.04.2011, 19:43

Kozak
Chyba widziałeś 1 mecz Wilshare skoro twierdzisz że Pl to dla niego za ostra liga. To jest piłkarz stworzony do PL. Po za tym swoim sprytem techniką i walecznością nadrabia swoją siłe fizyczną

Kozak0700 komentarzy: 92003.04.2011, 19:05

moim zdaniem brakuje nam graczy do typowej angielskiej pilki bo wilshare i walcott mimo iz sa dobrzy to troche za slabi fizycznie, jak ogladam zreszta wilshera to mam wrazenie ze jemu by w lidze hiszpanskiej pasilo bo w angli sie gra ostro i co ogladam go to nie widze tego jacka z barcelona, moim zdaniem takie druzyny mu pasuja bo graja technicznie a nie silowo. Powinnismy grac zreszta 2 napastnikami bo za duzo zalezy od rvp a pozatym przydalby sie ktos twardy i wysoki oraz taki rvp.

steelhill komentarzy: 4803.04.2011, 17:26

Nasi w tym sezonie generalnie maja tak ze jesli szybko nie strzela bramki to potem sie mecza i mecza a Manchester niestety co i rusz udowadnia swoja wyzszosc nad slabszymi klubami PL, i mimo ze caly mecz graja przecietnie i nie zachwycaja to konczy sie to tak ze nagle wbija pare bramek. Nasi potrafia prawie caly mecz byc pod bramka rywala a mimo to nie osiagnac korzystnego rezultatu.
Profesjonalni pilkarze powinni rozumiec proste rzeczy, jak naprzyklad to ze gdy przeciwnik muruje sie w polu karnym to probuje sie posylac strzaly z dystansu, wtedy obroncy musza wychodzic by to uniemozliwiac, wiec mozna znowu probowac ich mijac i wychodzic sam na sam. Tymczasem u nas generalnie ta sama taktyka caly czas.

Arnold14 komentarzy: 130703.04.2011, 17:14

Nie było mi dan niestety, a zapewne stety oglądać tego meczu. Ze słów Wengera da się wyczuć zażenowanie, jak i ogólne zdenerwowanie sytuacją Kanonierów. Śmiało można powiedzieć : nie jest dobrze. Manchester powinien go jak najbardziej obchodzić - przebudzili się, i są na świetnej drodze do mistrzostwa. A co robi Arsenal ? Odpieprza cyrki za przeproszeniem. Blackburn to nie Barcelona, a drużyna która razem z Katalończykami gra najpiękniejszą piłkę na świecie, nie powinna mieć takich meczy !

Kubi komentarzy: 55703.04.2011, 16:44

Mądra wypowiedź, mam nadzieję że to trochę uświadomi Wengera w niektórych kwestiach (kadrowych?).

Szef komentarzy: 1303503.04.2011, 16:34

powinnismy troche przewietrzyc sklad bo wg mnie dla takiego Denilsona nie ma miejsca w tej druzynie

polishbrigadesx komentarzy: 1020803.04.2011, 15:54

mysle ze mistrz nam już uciekł po sezonie chyba będa konieczne jakies zmiany bo tak nie moze byc niech w koncu wenger sypnie kasa i kupi odpowiednich zawodników a nie jakies nie wypały zbiera typu chamak i sprzeda kilku.

Hardej komentarzy: 37203.04.2011, 15:46

Dariog66 ten "fan" ma po części racje. jaki inny trener nie wydając praktycznie kasy na transfery potrafi utrzymać klub w ścisłej czołówce PL i LM?? odpowiedź jest tylko jedna.. Wenger. zobaczcie na to też z tej strony. wszystkie wielkie kluby utrzymują sie w czołówce z tych wielkich transferów. Wenger potrafi za grosze kupić wyśmienitego piłkarza.. jak wejdzie ten przepis że kluby bedą mogły wydawać na piłkarzy tyle ile jest w stanie zarobić.. Arsenal bedzie niezwyciężony po raz kolejny.. wystarczy tylko zatrzymać Wengera i mu zaufać. bo widze Ty już tego zaufania nie masz.

Dariog66 komentarzy: 14403.04.2011, 15:35

Rano przeczytalem tu wypowiedz jednego "fana" / niku nie pamietam bo i nie byl tego warty by go zapamietac/.Obrazajac innych kibicow autorytatywnie stwierdzil ze Arsenal to Wenger a Wenger to Arsenal. Zalosne i smieszne za razem. Arsenal byl jest i bedzie .Bez Wengera zdobywal Puchary i Mistrzoastwa.Prowadzilo go wielu klasowych trenerow i jeszcze poprowadzi.Wenger to poprostu zmeczenie materialu.To juz brak pojscia za postepem za zmieniajacym sie fudbolem.Najwazniejsze to brak twardej reki to zlu dobor pilkarzy do tej meskiej gry To poprostu przezytek.Skoro tego nie widzisz i nie potrawisz realnie oceniac sytuacji to poprostu Twoj pozim inteligencji jest malutki a ublizanie innym kibicom to brak wychowania i oglady.Arsenal bedzie istnial bez Wengera i bez Ciebie i gwarantuje ze jeszcze nie raz bedzie Mistrzem.Tylko jeden warunek Zarzad musi sie obudzic i skonczyc z kultem jednostki

Rafi komentarzy: 128103.04.2011, 15:18

Leppus28-masz racje.Zawsze moglo by byc gorzej...moglibysmy byc w polozeniu LFC...

WE LOVE YOU ARSENAL!!!

Leppus28 komentarzy: 21103.04.2011, 15:11

Głównym problemem Wengera jest to, że najpierw wmawia kibicom, że jego zespół zdobędzie mistrzostwo Anglii i wygra Ligę Mistrzów, a gdy ostatecznie kończy na drugim miejscu i przegrywa minimalnie z Barceloną (prawdopodobnie najlepszą obecnie drużyną w Europie) to wszyscy odbierają to jako klęskę.

Jesteśmy wciąż przed Chelsea i Manchesterem City i to się liczy. Manchester United jest w tym sezonie poza zasięgiem. Należy to zaakceptować i cieszyć się z tego, co się ma. A nie biadolić, że Wenger powinien odejść.

KuBaJo komentarzy: 217403.04.2011, 14:23

Arsenalhooligan; stary to jest niewykonalne i do tego po co on nam ? Lepiej kupić niesamowitego Cavaniego i Ashley Younga za tą sume. ALE TO Tylko niewykonalne marzenia ;] dostaniemy 15-16 latka

concrete13 komentarzy: 869803.04.2011, 14:17

ostatni akapit zadowalający...

luq007 komentarzy: 289903.04.2011, 14:14

Ciekawe kiedy wrocimy do tego wysokiego poziomu jak sezon zbliza sie konca z kazdym meczem. Jeszcze jedna wpadka i po mistrzostwie..

drQ komentarzy: 71503.04.2011, 14:13

Pep dostał barcelone, która miała spore problemy, nie liczyła sie o majstra w La liga i ukończyla na miejscu 3 za Realem i Villarrealem, przegrała z wisła kraków 0-1 w el. do LM ( pomijając 1 mecz xD ).
Co faktu nie zmienia, że Wenger jest odpowiednim człowiekiem u nas.

Chuck komentarzy: 1603.04.2011, 14:03

Prawdę powiedziawszy, to chyba powoli kończy się czas Wengera w Arsenalu. Nastąpiło już chyba zmęczenie materiału bo ile razy można cały czas zwalać winę na niepowodzenia na to samo. Na temat polityki transferowej już się nie będę wypowiadał bo o tym można ksiażkę napisać - fakt wyszukał i wytrenował masę świetnych graczy ale wydaje mi się ze popadł w paranoje pt: "nakupujmy jak najwięcej młodych" - i za wszelką cenę kosztem jakości odmładza skład który i tak notabene ma bodajze jedna z najniższych średnich wieku. Pominę również fakt, ze juz dawno powininen coś zrobic z fizjoterapeutami i lekarzami aby zrobić coś z tymi plagami kontuzji - bo przecież to są same kontuzje miesniowe. Ale po co ? od 3-4 lat ciągle to samo i żadnej reakcji.

Chwała Wengerowi za wszystkie sukcesy, stworzenie "zespołu niezwyciężonych" i wychowaniu wielu wielkich zawodników ale jak dla mnie - potrzebna jest swieża krew - gdyz juz pewnie sami zawodnicy zyja w przekonaniu ze przegrywaja nie dlatego ze słabo graja a dlatego ze to przeciwnik gra brutalnie albo maja szczescie albo trawa nie jest zielona - jak to w zwyczaju ma mawiac p. Wenger.

Mimo wszystko szacun dla niego - ale jak mowie, czas jego nadszedł.

Hardej komentarzy: 37203.04.2011, 13:38

Arsenalhooligan- Ibra nam strzlił dwie bramki w 09/10:P
no tak ale jak wiesz poza tym Ibra nie pokazał nic w Barcie. Ibra jest typowym przywódcą liderem drużyny.. w Barcie nie mógł tak sie czuć.. Messi Iniesta i Xavi go przewyższali.
Bojan już grał w pierwszej drużynie przed Pepem, wiec Pep go w żaden sposób nie odkrył.. powiem wiecej troszke zachamował jego rozwój.:)
no i Pep zdobył 6 trofeów w jego PIERWSZYM sezonie. czyli to bardziej potwierdza że dostał gotowy zespół. a nie zbudował coś sam jak Wenger...
oczywiście nie można odmówić umiejętności Guardioli bo ma je naprawde wielkie, i w sumie dorównujące Wengerowi czy Fergusonowi.

Arsenalhooligan komentarzy: 24003.04.2011, 13:38

Dobra,milo sie dyskutowało.Lece na boisko.

Barney komentarzy: 2097703.04.2011, 13:38

Wenger już sam chyba nie wierzy w mistrzostwo.

Arsenalhooligan komentarzy: 24003.04.2011, 13:36

A co do Zlatana Ibrahimovicia,hmm...Chcialbym go zobaczyc jakby radził sobie na wyspach u nas oczywiscie.

pazdzioh komentarzy: 30203.04.2011, 13:34

ja na to wszystko powtórze tylko słowa Marcina Rosłonia : nie lepiej kilka prostych podań z klepy i strzał z dystansu?

Arsenalhooligan komentarzy: 24003.04.2011, 13:31

Hardej - Kto nas wyautowal z LM?Barca i pamiętam ze to Ibrahimovic strzelił nam dwa gole,sezon 2008/09 jak dobrze pamiętam.A Bojan?Oni wszyscy sa świetni.Za kilka lat oni beda stanowic o sile Barcy.Ale to nie strona FCB wiec koncze te wywody.Powinieneś zrozumieć ze Pep zwyciężył wszystkie 6 możliwych trofeów w 2009 roku.Wystarczający powód by twierdzić ze nie dostał gotowego zespołu.Zeby wygrać wszystko trzeba stanąć nawet na glowie,a on to zrobil.

MatArsenal9870 komentarzy: 216703.04.2011, 13:27

Ja i tak uważam, że następcą Wengera powinien zostać Thierry Henry. Był w Barcelonie grał prawie dekadę u nas, więc wiedziałby jak obudzić u nas instynkt zwycięsców.

Hardej komentarzy: 37203.04.2011, 13:25

Arsenalhooligan - wielu młodych zawodników?? Pedro i Sergio B. reszta jak Jeffren, Thiago, Musniesa. nie są podstawowymi graczami.
Pep dostał gotowy zespół, nowych zawodników którzy nie grali wcześniej to są tylko Villa Pedro Sergio, no a Keita nie jest podstawowym zawodnikiem tak samo jak Maxwell czy Adriano.. (gdy Abidal nie miał tej "kontuzji" on grał w pierwszym składzie zazwyczaj)
do tego wywalił Eto'o i dostał za gigantyczne pieniądze Ibre.. czy to był dobry ruch... nie wiem. ale jedynie co usprawiedliwia Pepa to jest to że to nie on chciał Ibre, tylko jakiś tam Rossel. nie pamietam jak on ma. co nie zmienia faktu że Pep wywalił Eto'o.

mizzuchu komentarzy: 7903.04.2011, 13:25

dobra nq ja spadam na melanz

mizzuchu komentarzy: 7903.04.2011, 13:23

mdr_AFC;

-hehe dziecko neostrady

Arsenalhooligan komentarzy: 24003.04.2011, 13:23

MatArsenal9870 - Wcale tak nie mysle,zle mnie zrozumiales.Pep podejmuje odpowiednie kroki by zwyciężać.A Arsen powinien zaczac robic podobnie.Mamy slaby atak,potrzeba wzmocnienia na te pozycję.Czas kupic klasowego snajpera.Co robi Pep?Kupuje Davida Ville,a nasz Wenger?Nic nie robi,liczy na geniusz,lub na jego przebłysk u Bendtnera czy Chamakha.Co do tego drugiego powtórzę jeszcze raz,koles jako transfer to największy niewypał Wengera.

mizzuchu komentarzy: 7903.04.2011, 13:22

nie przsadzajcie

gunner123 komentarzy: 20803.04.2011, 13:20

Wenger jest dla mnie naj trener... a to ze pilkarzom nie chce sie grac to juz inna sprawa.. :/

mizzuchu komentarzy: 7903.04.2011, 13:19

witam wszystkich

Arsenalhooligan komentarzy: 24003.04.2011, 13:19

DavidArsenalforEver - Tak jest :) Rozwala mnie ta reklama.A zwlaszcza jej puenta.

MatArsenal9870 komentarzy: 216703.04.2011, 13:18

Arsenalhooligan----> Nie myśl, że Pep mógłby z nas stworzyć drugą Barcelone skoro to nawet Wengerowi nie wychodzi.

Arsenalhooligan komentarzy: 24003.04.2011, 13:16

Hardej - Pep zrobil duzo zmian w zespole,wykreował wielu młodych zawodników.Czasami nie rozumiem użytkowników którzy uważają ze ktos dostał gotowy zespół.Kazdy trener ma duży wpływ na zespół ktory obejmuje po innym trenerze.Przyklad z Poznania.Bakero po Zielińskim objął Lecha.Zwycięstwo nad Manchesterem City 3:1.Zasługa Zielińskiego.Mecz po wyjściu z grupy,z Braga 1:0 dla Lecha,zasługa Bakero.Wciąż walczy Lech w Lidze Europy.I co Ty na to?Gotowy zespół?Nie ma takich.

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 303.04.2011, 13:14

Przecież już powiedział sam ,że potrzebuje zmiany i nie podpisze kontraktu nowego w 12. Mówił też , że chciałby spróbować swoich sił w Lidze Angielskiej.
Idealnie by się nadał w Arsenalu. Gość by dźwignął caly zespół i wzrosły by morale drużyny.

Przypomnę wam za rok ;)

MatArsenal9870 komentarzy: 216703.04.2011, 13:14

Niby słaba gra ofensywna a szanse mieliśmy...
Boss niczego się nie boi ale jest zaniepokojony, no ja też, żeby tracić punkty kilku graczy zawiodło, więc tytuł, który jest ponoć naszym celem będzie w naszym wykonaniu pudłem a ta wypowiedź jakoś mnie nie przekonała, że ten nasz cel będzie trafiony.

DavidArsenalforEver komentarzy: 6103.04.2011, 13:13

Franciszek Smuda moze od razu ,,bo przeciez wszystkich trzeba wypróbowac "

Hardej komentarzy: 37203.04.2011, 13:10

jaki Guardiola, jest dobrym, ale on dostał gotowy zespół i gra ciągle tymi samymi zawodnikami... już bym wolał sto razy bardziej obecnego trenera Porto - Andre Villas-Boas. bardzo młody trener i bardzo dobry, który przygotował Porto da takiej formy jaką prezentuje teraz.. kto nie wierzy niech sobie zobaczy na tabele ligi Portugalskiej:)

Arsenalhooligan komentarzy: 24003.04.2011, 13:10

DavidArsenalforEver - Pewnie ze nie odejdzie.Bo po co?Jego zespół z nim na czele osiąga wszystko,wiec po co zmieniac cos co jest doskonale.I nie jaram sie tutaj Barca tylko mowie jak jest.Jako kibic Arsenalu wierze jednak,ze i my bedziemy osiagac nieosiągalne.

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com