Pomeczowa wypowiedź Wengera

Pomeczowa wypowiedź Wengera 03.11.2012, 18:17, Tomasz 113 komentarzy

O porażce...

Jestem rozczarowany ponieważ graliśmy dużo piłką, ale do niczego to nie prowadziło - nie byliśmy dostatecznie efektywni w ostatniej fazie akcji. Miałem wrażenie iluzorycznej dominacji. Przeważaliśmy w posiadaniu futbolówki, ale to przeciwnicy stworzyli więcej sytuacji i zasłużyli na wygraną. Po części jest to wina szybko straconej przez nas bramki. W meczach na szczycie daje to olbrzymią przewagę. Manchester United dobrze się bronił, ich zawodnicy byli w lepszej formie i wygrywali większość pojedynków. To wszystko w konsekwencji doprowadziło do naszej porażki.

O bramce van Persiego...

Szczerze mówiąc, nie ma to dla mnie znaczenia. Jedyne czego chcieliśmy, to wygrać spotkanie. Nieważne kto strzela przeciwko tobie, ważne żeby nie popełniać błędów w obronie i nie dawać okazji bramkowych.

O tym, co powiedział do Robina podczas przerwy...

Nic specjalnego.

Arsene WengerManchester UnitedPomeczowa wypowiedź autor: Tomasz źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
overmars77 komentarzy: 110004.11.2012, 19:50

Pan sowa przemówił=)
Nie martwcie się ludzie, przecież wyniki finansowe Arsenal ma niczego sobie=)

Sadu komentarzy: 160604.11.2012, 13:49

Już sie zaczyna o wywaleniu Wengera.
NIe bójcie się. Zarząd wengera nigdy nie zwolni a Wenger sam nie odejdzie. Jesteśmy skazani na niego przez min 3 sezony lub do wygaśnięcia kontraktu. Nie jestem pewien kiedy wygasa

bialysul komentarzy: 369904.11.2012, 13:28

Zywel

co ty pieprzysz, jaki ***** objal uksztaltowany zespol?

Rijkard go uksztaltowal tak?

Guardiola zmienil ten zespol, nadal mu styl, i niewiem czy to tylko jego zasluga czy jego sztabu, on zrobil z nich mistrzow, oczywiscie fakt jest jeden, mial kim grac, ale Rijkard tez mial, i tak nie gral.

REO komentarzy: 110704.11.2012, 12:50

Czego byśmy nie powiedzieli, po prostu źle się dzieje w Arsenalu. Jak tak dalej pójdzie, to kolejni dobrzy zawodnicy, tacy jak Santi, czy Giroud zwyczajnie uciekną. Cały czas się zastanawiam co się stało, że nagle tak osłabliśmy. Przecież mecz z Liverpoolem na początku sezonu to był koncert między innymi w wykonaniu duetu Podolski-Cazorla, a teraz co? Lukas jest w ogóle niewidoczny, w przeciągu całego meczu komentatorzy z pięć razy wymienili jego nazwisko. No nic, mam nadzieję, że jeszcze znajdą w sobie mobilizację. Na razie nie możemy tutaj mówić o jakiejkolwiek walce o mistrzostwo, ale top 4 jest do osiągnięcia, no i miejmy nadzieję, że może Chelsea się powinie w ćwierćfinale Pucharu Ligi. A pomyśleć, że w sezonie 2007/2008 przez pół sezonu byliśmy na czele tabeli :/

gunners14 komentarzy: 228404.11.2012, 12:41

aż żal, że swojego najlepszego strzelca sprzedaje się do United.

-.-

arsenalbarca komentarzy: 115604.11.2012, 12:15

Zywel,

no nie. Nie przesadzajmy w drugą stronę. Guardiola to chodząca rewolucja. Zbudował zespół z klasyczną pomocą, składającą się z precyzyjnie podających zawodników.

Całkowicie na przekór angielskiej modzie lansowanej przez Wengera, Fergusona itd. Futbol wyrzucił Guardiole na wczesną piłkarską emeryturę. Uznany był za niepotrzebnego zawodnika, skoro teraz w pomocy mają grać Viery, Mikele, Essieny, Keany itd.

A ten powrócił jako trener i zrobił "to ja wam teraz pokaże". Najlepszą pomoc na świecie złożoną z bandy liliputów, podających piłkę.

Bez wielkiego silnego chłopa w środku pola, który ma rozbijać fizolsko ataki przeciwnika.

Dlatego też pozbył się Yaya Toure, choć to okazało się jego największym błędem, bo dla urozmaicenia by się bardzo przydał.

matt21 komentarzy: 541404.11.2012, 12:10

Ja nie mówię, że chce Guardiole. Nie wyobrażam sobie kogoś innego na stanowisku managera Arsenalu (chyba że Thierry Henry i w nim widzę następcę Wengera).
Ja tylko wstawiłem się za Guardiolą któremu przypisujecie coś o kim nie wie absolutnie nikt. Nie wiemy jak mu będzie szło w innych klubach.
Być może jest geniuszem taktycznym?
Tyle co on zdobył to na pewno jakiś laik na stanowisku managera by nie zdobył.
Pożyjemy, zobaczymy

fabregas1987 komentarzy: 2581504.11.2012, 11:58

Arsenal zagrał słabo i niestety trzeba przyznać, że United są po prostu lepsi od Gunners

Zywel komentarzy: 3704.11.2012, 11:36

Guardiola mi tu w ogóle nie pasuje. Objął ukształtowany zespół i niczego od siebie nie dodał. Dodawał zawodników, którzy spędzali większość czasu na ławce, albo z braku pomysłu dawał im inną funkcję w zespole byle tylko nie spadała mu statystyka podań i mogli sobie przez te 90 minut klepać z boku na bok.

arsenalbarca komentarzy: 115604.11.2012, 11:28

matt21,

to prawda, Guardiola być może się sprawdzi w innym klubie. Kto wie. W zawodzie menedżera decyduje mnóstwo czynników, także towarzyskich i także układ sił w samym klubie.

Ale co do Barcy się nie zgodzę. Jego modyfikacje z ostatniego sezonu, to poważne błędy. Pomysł z trzema obrońcami zaprzepaścił im kluczowe mecze w sezonie.

Ale nie sądzę, żeby Guardiola zrobił więcej niż Wenger. Lepsze transfery zrobi? Jak, skoro nie ma pieniędzy? Większe życie tchnie w zawodników? Obudzi Arshavina? Lepiej ustawi Walcotta?

Bardzo wątpię.

Wenger to ostatnia ostoja Arsenalu. Ostatni Kanonier na froncie, który też mógłby wybierać w ofertach, pójść gdzieś indziej i zarabiać trzy, cztery razy więcej niż obecnie zarabia.

Jedyne, co go trzyma to przywiązanie do tego klubu i na przekór wszystkim przeciwnościom, na przekór całemu piłkarskiemu światu facet pokazuje, że jest wielki.

Mnie jedyne co trzyma przy Arsenalu to właśnie on. Gdziekolwiek facet pójdzie, będę mu kibicował, choćby zaczął trenować MU. Jak odejdzie Wenger, to jedyne co mi pozostanie to kupa wspomnień i mały sentyment.

matt21 komentarzy: 541404.11.2012, 11:13

Ja nie jestem ani za, ani przeciwko Guardioli. Dla mnie jest to niewiadoma. Skąd wiecie, że nie jest elastyczny? Trenował tylko Barcelone a tam gra się jedną i ta sama taktyka. I tak ja zmodyfikowal i wyszło mu to znakomicie. Ja go ocenie po roku trenerki w innym klubie.

Control komentarzy: 146604.11.2012, 10:51

arsenalbarca - zgadzam się z Tobą w stu procentach.

arsenalbarca komentarzy: 115604.11.2012, 10:42

Guardiola to bardzo zły pomysł.

Tak, jest to geniusz trenerski, ale tylko jednego konkretnego stylu. Jest za mało elastyczny. Ma jedną ufiksowaną koncepcję. Jest w niej mistrzem, to prawda, ale ona nie sprawdzi się w AFC, bo nie mamy takich zawodników.

Zresztą ostatni sezon w FCB dowiódł, że Guardiola ma słabe koncepcje jak uelastycznić styl nawet w najlepszej drużynie świata.

W moim przekonaniu Wenger pozostaje najlepszym trenerem na świecie.

Gdyby Ferguson, Mourinho i inni mieli taki budżet jak on, to mogliby patrzeć Wengerowi na ogon.

bialysul komentarzy: 369904.11.2012, 10:23

odejscie Wengera

co do tegoo zawsze bylem na nie, ale mysle sobie dzis;) ze jesli przyszedl by Guardiola, moglo by to pomoc klubowi, i naszym pilkarza, ktorzy zdaje sie sami powoli traca zaufanie w ten styl..., moze Pep uporzadkowalby ten zespol, natchnal nowa nadzieja, poprawil obrone, kto wie..., a Wenger moze wkoncu cos by zdobyl, powinien objac reprezentacje, gdzie moglby ulepic cos ciekawego, i sprawdzic sie na koniec kariery, bo dla niego tez to napewno jest irytujace.

bialysul komentarzy: 369904.11.2012, 10:18

matt21

cod w tym jest co napisales, zeby grac "barcelone" trzeba miec wykonwcow, my stracilismy graczy ktorzy prowadzili te gre, w tej chwili faktycznie mozna wyroznic Cazorle ktory ten styl rozumie, nasi pilkarze stoja jak kolki przywiazani do swoich pozycji, jest zbyt malo ruchu, jest tez zbyt malo umiejetnosci w obronie, zeby grac wiekszoscia zawodnikow na polowie rywala, bo nie radzimy sobie z kontrami, brakuje tez kreatywnosci w rozegraniu, sytuacji jest jak na lekarstwo, sami meczymy sie tylko tym naszym chwalebnym posiadaniem pilki,..., z ktorego nic nie wynika, pozniej jestesmy karceni, narazie ciezko to wyglada, moze to kwestia zgrania, i wkonco wypala, mam nadzieje.

bialysul komentarzy: 369904.11.2012, 10:11

Mazowy

to nie wina Olego... irytujace jest jak chlop biega wystawia sie do podan, a nasi pomocnicy zwalniaja akcje i podaja do boku albo na skrzydlo, zero kreatywnosci, jakby sie bali, irytujace jest tez ze majac czysta pozycje do strzalu, z przed pola karnego, robia to samo.

AshburtonGrove komentarzy: 27404.11.2012, 10:01

Nigdy nie cieszył mnie transfer Podolskiego bo wiedziałem , że nie będzie grał na miare oczekiwań . Gdyby był dobry to gralby dalej w B.Monachium ( poznali się na nim i dlatego długo tam nie zabawił) . Kocham Arsenal szanuję Wengera ale z każdym meczem, widze że potrzebujemy zmian i nie tylko na boisku ale i poza nim. Oczekuję od Klubu z Tradycjami czegoś więcej niż gry w LM i walki o Pozycje 3/4 w lidze .

GregoryGJ komentarzy: 44304.11.2012, 09:35

Powoli uswiadamiam sie w fakcie ,ze nieudaly nam sie 2 z 3 transferow ,a tylko jeden. Gdyby Wenger byl bardziej odwazny to juz kilka meczy w lidze zamiast Girouda by stawial na Szamana ,a zamiast Poldiego ,Ruska. Czy lepiej by grali nie wiadomo ale po co ciagle stawiac na kogos komu nie wychodzi.

Sadu komentarzy: 160604.11.2012, 09:26

"O tym, co powiedział do Robina podczas przerwy...
Nic specjalnego. "
Zapewne było to coś w stylu... Jestem z Ciebie dumny!

Simpllemann komentarzy: 52843 newsów: 52404.11.2012, 09:23

Szkoda porażki. Szkoda, że w takim stylu.

acapelo komentarzy: 22804.11.2012, 08:39

A można też kogoś wyhodować bo akurat pożaru nie ma na tych pozycjach.

acapelo komentarzy: 22804.11.2012, 08:39

Obrońca i napastnik na później.

acapelo komentarzy: 22804.11.2012, 08:38

W każdym razie Isco i Fellaini to najbardziej pożądane przeze mnie wzmocnienia w następnym okienku. Nie wiem tylko czy stać nas na ich pensje (szczególnie Fellainiego), ale to załatałoby prawie wszystkie nasze dziury. Szczęsny- Sagna/Jenk Mertes/Koscielny Verma Gibbs- Arteta/Cazorla Fellaini Wilshere- Cazorla/Isco Podolski/Giroud/Walcott Walcott/AOC. To są konieczne wzmocnienia panie Wenger jeżeli chcemy wygrywać z najlepszymi.

acapelo komentarzy: 22804.11.2012, 08:33

Skrzydła mamy do bani. Arteta też nie dał rady z ManU- trzeba wzmocnić tę pozycję, bo Arteta najbardziej nadaje się do rozbijania średniaków. Cazorla przemęczony. Potrzebujemy więcej wartościowych piłkarzy. Na atak przydałby się Lewandoowski. Manchester ma strasznie wybieganych graczy. Evra, Young, Rooney, Rafael, Valencia to wszystko szybkościowcy. Mieli zdecydowaną przewagę fizyczną nad nami. My gramy srodkiem. Oni szeroko. Isco i Fellaini bo na napastnika nie wystarczy. Ale to chyba niemożliwe.

piresfan komentarzy: 104104.11.2012, 08:16

Po 10 minutach było jasne, że nie ma
czego oglądać. Wenger stworzył wielki
Arsenal, ale w ostatnich latach niszczy
własną legendę.

lodzikinho1 komentarzy: 8504.11.2012, 08:05

widać nie było, zadnych okazji dk srzelenia bramki to chyba nie wina Giroud który sie starał. nie było pomysłu na gre za co winie AW

syneusz komentarzy: 1119 newsów: 304.11.2012, 03:20

Arsenal zainteresowany Arkadiuszem Milikiem !

pronik komentarzy: 517904.11.2012, 02:33

***** nic nie wynikalo z tego ze Oli musial sie cofac do pomocy.czlowieku gdzie bylo 3 srodkowych pomocnikow ze napastnik musial szukac pilek w pomocy

MaZowy komentarzy: 6904.11.2012, 01:24

do lodzikinho1. Owszem oglądałem mecz zgodzę się z Twoim zdaniem odnośnie Santiego i Jacka, oprócz tych dwóch piłkarzy źle nie zagrał jeszcze Vito, ale jeśli chodzi o Olivera to brak mi słów, może i biegał, ale nic z tego nie wynikało. Ja bym dał mimo wszystko szanse Chamakowi jeszcze, bo z dobrej strony pokazał się w meczu z Reading :) no i Arshy, ale tylko dlatego, że pałam do niego jakąś sympatią.

lodzikinho1 komentarzy: 8503.11.2012, 23:56

sory ogladaliscie ten mecz?! Giroud najlepszy nasz zawodnik dzisiajj prracował walczył wracał nie mial pilek nikt nie mógł zrobić reszta drużyny nic walki oprócz jacka i santiego!!

Perez777 komentarzy: 4403.11.2012, 23:42

roko90 myzle ze nie ma co gadac o ofensywnych pilkarzach moim zdaniem Poldi jest duzo bardziej widoczny niz Giroud obeona unas to kosnos Koscielny szklany pilkarz w ciagu 2 spalonych 5 bramek samobujczych Vermaelen masakra Ci dwaj obroncy sa przecietni nie wybitni Mertesacker firma ostatnio a Wenger na lawie go sadza, a najabrdziej w****ia mnie pan G i pan K skombce *****e nie oczekuje wielkich nazwisk ale w miare solidnych zawodnikow, ale najgorsze jest to ze Arsenal byl porowny do malej barcelony teraz styl gry Arsenalu nic nie przypomina;/

roko90 komentarzy: 86903.11.2012, 23:32

Podolski to kompletny niewypal. Co mecz jest kompletnie niewidoczny. Gervinho robi co robi ale przynajmniej go widac... Ramsey - juz mi sie nie chce o nim pisac . Santos - nie wiem na jakim poziomie on gra ale na pewno to nie jest poziom EPL... On wygral chyba jeden pojedynek na 20 w dzisiejszym spotkaniu do tego nieporadnosc w ataku - TRAGEDIA. Dobrze ze Manchester tez dzisiaj byl tak slaby co stworzylo chorobliwie nudne i na bardzo niskim poziomie widowisko

matt21 komentarzy: 541403.11.2012, 23:13

Jedynym pasujacym do obecnej taktyki skrzydlowym jest Arshavin. Wenger uswiadom to sobie. Bo nie wiem co Ty chcesz w końcu. Chcesz grać barcelone z Giroudem i że skrzydlowymi co jak dostaną piłkę to panikuja ?
Radziłbym wrócić na stare dobre 4-4-2 i oddać od czasu do czasu pole przeciwnikom i grać kontry. Albo jak już się decydujesz na taki styl gry to zakup odpowiednich piłkarzy. Bo tylko Cazorla pasuje.

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 203.11.2012, 23:04

Nam obecnie potrzebnych jest minimum 2-3 dobrych skrzydłowych, ale myślących. A nie taki tępych pędziwiatrów.

cesc1792 komentarzy: 48003.11.2012, 23:02

PS. dzisiaj w pracy sobie tak pomyslalem: a gdyby tak kupic Lewandowskiego? ile by to zmienilo w naszej grze... :)

cesc1792 komentarzy: 48003.11.2012, 22:58

po pierwsze chcialbym by wreszcie AW wyjasnil co takiego widzi w tym Ramsey'u

a po drugie Wenger popelnil duzy blad wrzucajac Giroud na mecze ligowe do pierwszej "11", nie pisze ze z niego wielkiego pozytku nie bedzie, ale dac mu przez jesien mecze o puchar kraju, wpuszczac na ligowe i LM na 30-40min, a wypozyczyc dobrego ogranego w PL napadziora ktory by strzelil chociaz 5-10 goli przez runde jesienna na przyklad: Yakubu albo Dzeko

Adamek27 komentarzy: 23303.11.2012, 22:52

Nasz ukochany zespół jest z dnia na dzień co raz to słabszy... Martwi mnie to, natomiast zastanawia mnie jakim cudem Ramsey wchodzi do pierwszego składu..? Ej, może sypia z Wengerem, bo innego wytłumaczenia nie mogę znaleźć.

Rosomak komentarzy: 254203.11.2012, 22:35

Musimy zmienić coś w swojej grze bo gramy strasznie bezbarwnie. Musimy kupić napastnika który potrafi się kiwać i grać tyłem do bramki albo nauczyć naszych skrzydłowych dobrze dośrodkowywać i rozciągać grę by Giroud miał trochę więcej miejsca bo niestety nie pasuje on do naszej taktyki i po prostu się u nas męczy nie wiem w zasadzie po co Wenger kupił akurat takiego typu napastnika.

triumphst666 komentarzy: 257403.11.2012, 22:33

wilshere odpadł, boss ciagle stawia na tego walijskiego frajera ktory niszczy każdy mecz... Przyszłość rysuje sie w czerni.

GregoryGJ komentarzy: 44303.11.2012, 22:19

"Przeważaliśmy w posiadaniu futbolówki"
Mamy tak co mecz ale klepanie pilki w srodku pola nie pomaga.

QuaresmaMiz14 komentarzy: 274803.11.2012, 22:06

co Ci szaman zrobi jak piłek w ogóle nie ma kto dogrywać..

Rider komentarzy: 242203.11.2012, 22:04

Wenger z większymi możliwościami finansowymi by więcej zrobił ale trzeba przyznać, że nie lubi zmieniać piłkarzy.

MociumPAN komentarzy: 126603.11.2012, 22:04

Czy tylko ja w głebi duszy chcialbym zobaczyc szamana w pierwszej 11 w lidze kilka meczy?

QuaresmaMiz14 komentarzy: 274803.11.2012, 21:55

Potrzeba nam jakiegoś świeżego polotu na skrzydłach.Theo wyraźnie zmęczony po ostatnim boju.Proponowałbym Wengerowi coś takiego:
Kupno krzydłowego który rywalizowałby z Czółkiem na lewej stronie. Przykład np.Navas albo Ben Arfa. Niezbędne jest zatrzymanie Walcotta.Podolski grałby wyłącznie w ataku i rywalizowałby o tą pozycję z Giroud.Chamakha zostawić tylko na coś w stylu dawnego Carling Cup(obecna nazwa wyleciała mi z głowy). Na prawej oczywiście Theo albo OX.Środeczek to rotacja między podstawowym środkiem Arteta-Cazorla-Wilshere a tą drugą Diaby-Arshavin-Rosa. Młodziany typu Koklę i Frimpi wchodzą z ławki FA CUP czy coś. Obrona na bokach nic nie zmieniamy. Środek no tu by się przydał ktoś za DJ który byłby w stanie dorównać Verminatorowi Kosie i Perowi. Rotacja by się przydała bo chyba każdy widział co wyprawiał dzisiaj nasz kapitan.Bramka bez zmian Wojtas rywalizujący z Fabianem i Vito. Jeżeli ktoś z nich odejdzie chcę kogoś doświadczonego jak Given.

gaciu1995 komentarzy: 17303.11.2012, 21:18

Myślę, że Wenger powinien zostać dyrektorem sportowym w Arsenalu (robienie transferów), a trenerem zostać ktoś inny, bo jest dokładnie tak jak pisze Corthal, zero pomysłu na grę, wystawianie swoich ulubionych piłkarzy, zmiany w złym czasie.

luku komentarzy: 37303.11.2012, 21:12

Co nam z tego , że "przeważaliśmy w posiadaniu futbolówki" jak nie potrafiliśmy nawet zaatakować bramki.. Tu nie ma co szukać korzyści , trzeba się wziąć za błędy. Potrzeba nam prawdziwego snajpera niestety ;/

arthas74 komentarzy: 234303.11.2012, 21:09

nie byliśmy dostatecznie efektywni - powraca stałe gadanie Wengera....

a też uważam że powinien częściej stawiać na Arszawina

LaVard komentarzy: 5803.11.2012, 21:08

henry1996 no dokladnie jestem anty Ramseyowcem i gorzej już niż Ramsey w 1szym składzie być nie może.Arsha albo Walcott który jest duzo duzo lepszy od Ramsya nawet jeśli ma zły dzień.No ale nie my jestesmy trenerami chyba ze na fifie,a Wenger jest chyba ślepy a starosc.

afckonrad9101 komentarzy: 783403.11.2012, 21:08

holekmichal
Bylismy w stanie wygrac wszystko dwa sezony temu? zartujesz sobie? Chyba tylko w Twojej wyobrazni bo ostatnio bylismy taka druzyna w sezonie 2004-2005 , w lidze od tamtego czasu okupujemy 4 badz sporadycznie 3 miejsce, w funale jakiego pucharu poza CC gralismy ostatnio w 2006 roku w LM i to byla ostatnia szansa na wygranie trofeum ,a w PL o tytul od ladnych 7-8 lat liczymy sie maksymalnie do marca, zatem gdzie tu mozliwosc dwa sezony temu wygrania wszystkiego...

henry1996 komentarzy: 131703.11.2012, 21:03

niech na skrzydle gra arsha zamiast arona. na pewno gorzej nie bedzie a może sie arshawin rozszaleje

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com