Powrót do wygrywania! Arsenal 5-0 Crystal Palace
20.01.2024, 14:29, Łukasz Wandzel 1577 komentarzy
Po 3 porażkach z rzędu Arsenal pojechał na obóz do Dubaju, a po kilku tygodniach wrócił do grania, ale przede wszystkim wygrywania w Premier League. W 21. kolejce podejmowali na własnym stadionie drużynę Crystal Palace i bez wysiłku zwyciężyli 5-0.
Piłkarze Mikela Artety zaczęli od strzelania, używając swojej najgroźniejszej broni, czyli stałych fragmentów gry. Po pierwszej połowie, której bohaterem był Gabriel Magalhaes, prowadzili 2-0 po golach z rzutów rożnych. W drugiej połowie dość szybko zapewnili sobie bezpieczne 3-0, a w końcówce dubletem wynik poprawił Gabriel Martinelli.
Składy obu drużyn:
Arsenal: Raya – White, Saliba, Gabriel (81' Kiwior), Zinczenko – Odegaard, Rice (73' Jorginho), Havertz (69' Smith Rowe) – Saka, Jesus (81' Nketiah), Trossard (69' Martinelli)
Crystal Palace: Henderson – Clyne (76' Ahamada), Andersen, Guehi (87' Tomkins), Mitchell – Richards, Lerma, Hughes (68' Ozoh) – Eze, Mateta, Schlupp (76' Franca)
Pierwsze spotkanie na The Emirates po kilkutygodniowej przerwie przebiegło pod całkowitą kontrolą Kanonierów. Gospodarze cieszyli się z gola już w 11. minucie. Leandro Trossard wywalczył rzut rożny, a wykonał go Declan Rice. Środkowy pomocnik dośrodkował na głowę Gabriela Magalhaesa, który otworzył wynik spotkania. Brazylijczyk do przerwy był na boisku pierwszoplanową postacią Arsenalu. W 37. minucie ponownie wykorzystał rzut rożny, świetnie zachowując się w polu karnym. Gola zapisano jednak Deanowi Hendersonowi jako trafienie samobójcze.
Drużyna Crystal Palace poza próbami z dystansu Eberechiego Eze nie stwarzała żadnego zagrożenia pod bramką rywali, a jeszcze gorzej radziła sobie pod swoją. W drugiej połowie nadal nie znalazła sposobu na powrót do tego meczu, a Arsenalowi brakowało tylko jednego – bramek z gry. Taką wypracowali w 59. minucie. David Raya rozpoczął kontrę, Gabriel Jesus z prawego skrzydła dograł do Trossarda, a Belg przyjął piłkę, nawinął obrońcę i pewnie pokonał bramkarza Orłów.
Przy bezpiecznym wyniku Mikel Arteta wpuścił na murawę rezerwowych, dzięki czemu czas na boisku dostali m.in. Emile Smith Rowe i Jakub Kiwior. Najbardziej błysnął Gabriel Martinelli, który bardzo dobrze wykorzystał końcówkę spotkania i przełamał swoją strzelecką niemoc. W doliczonym czasie gry najpierw wykorzystał podanie Nketiaha, wyprzedził defensywę i strzelił na długi słupek. Z kolei kilkadziesiąt sekund później dostał podanie od Jorghinho i w bardzo podobnym stylu przypieczętował zwycięstwo Arsenalu.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Mikel Arteta on Emil Smith-Rowe: “Things are coming together for him”.
“He’s really pushing to get more and more minutes and we are trying to do that because he's a fantastic player”.
@zdyp: haha tak być będzie ;-)
@metjuAFC: mowilem Ci, 1go przychodzi Marzag i oglasza; w styczniu nie da sie wzmocnic! ;dd
@miki9971: bez. Zapowiadało się na to już od początku stycznia. 2 dni łączyli nas z Onaną, ale temat zniknął tak szybko jak się pojawił. Potem była wzmianka o Spinazzoli i ostatnio informacja o Dewsbury-Hall'u rzucona przez Ornsteina. Jeśli wszyscy wrócą i do maja nie wypadnie nikt kluczowy to nie będzie dramatu. Dodatkowo nasi super snajperzy muszą zacząć strzelać bo nastukali po 3-4 bramki w 21 kolejkach więc jest to raczej powód do wstydu. Nie mogę wybaczyć Artecie, że nie puścił swego czasu ani Nelsona, ani Nketiaha. Sytuacja podobna do tej z Nilesem gdzie Wilki dawały za niego ponad 20 mln a Arczi zostawił Anglika bo był "ważną częścią" zespołu. Latem wydaliśmy ponad 200 mln gdzie tak naprawdę wartością dodaną jest tylko Rice. Xhaka nadal nie został zastąpiony, a pozycja która nie była zmartwieniem czyli bramkarz została obsadzona nowym golkiperem.
Czyli co, w zimie bez transferów do klubu?
@Garfield_pl: ubiegłe lato było dość mocne pod kątem transferów ale tak naprawdę wrażenie zrobił tylko Rice i ogólna kwota. Havertz jest mocno przepłacony, Raya nie wnosi więcej od Ramsdale'a, a o Timberze trudno cokolwiek powiedzieć po 2 dobryc meczach i poważnej kontuzji. Mi brakuje transferów nieoczywistych graczy za nieduże pieniądze. Za Papcia zjawiali się tu tacy gracze jak Monreal, Diaby czy Sagna, którzy właśnie zimą zasilali szeregi Arsenalu. Te buńczuczne zapowiedzi o dużych transferach odroczonych do lata to można sobie póki co zapisać ołówkiem w brudnopisie bo najpierw trzeba utrzymać się w TOP4
Ale bramkarz wypożyczony z Arsenalu daje show XD
@metjuAFC napisał: "Mikel potwierdził, że nikogo nie zakontraktujemy w styczniu dodając jednocześnie, że na niektórych pozycjach mamy niewystarczającą liczbę zawodników. Dziwna wypowiedź. Pokazuje tylko jak bardzo uwiera nas FFP i jak kiepako idą nam sprzedaże, które powinny generować zysk."
Cała liga ma w zasadzie podobne problemy, ale za to lato zapowiada się bardzo ciekawie;)
Mikel potwierdził, że nikogo nie zakontraktujemy w styczniu dodając jednocześnie, że na niektórych pozycjach mamy niewystarczającą liczbę zawodników. Dziwna wypowiedź. Pokazuje tylko jak bardzo uwiera nas FFP i jak kiepako idą nam sprzedaże, które powinny generować zysk.
@Kaczaza napisał: "BREAKING: Mikel Arteta has reportedly informed his entourage that he is leaving Arsenal at the end of the season.
(Source: @sport)""
Zmień przeglądarkę xD kasa na transfery jest, ale nie puszcza nas angielskie FFP;)
Chciałbym już jutro o tej porze i oczekiwanie na meczyk! :D
@Kaczaza: Przecież Arteta dzisiaj powiedział, ze nigdzie nie odchodzi i był wkurzony tą plotką o barcelonie
@Kaczaza napisał: ""BREAKING: Mikel Arteta has reportedly informed his entourage that he is leaving Arsenal at the end of the season.
(Source: @sport)""
“That’s totally fake news... What you read yesterday is… I don’t know where it is coming from and it is totally untrue. I am really upset about it,” Arteta said.
Arczi puszcza ploty w eter żeby dostać hajsy na transfery
"BREAKING: Mikel Arteta has reportedly informed his entourage that he is leaving Arsenal at the end of the season.
(Source: @sport)"
ma ktoś jakiś kontakt poza stroną do użytkownika matsteam ?
@Furgunn: fajnie, że wierzysz do końca. Ja uważam, żenic sięnie wydarzy ale chciałbym być mile zaskoczony
@metjuAFC napisał: "myślę, że nikt. Nie ma żadnych przesłanek, nad głową FFP więc raczej nie ma opcji."
trzymam kciuki do samego końca, dla mnie brak transferów to przyznanie się do walki maks o 3 miejsce w tym sezonie.
@Dominik11: @Dominik11 napisał: "Trofea
Arsenal 3
Barca 3
Rozwój
Arsenal młodzi piłkarze się rozwijają są co raz lepsi.
Barca gra głównie starszymi piłkarzami ściągają piłkarzy typu Lewy Ikay.
Plus Cancelo i Felix to średniacy."
Jedno mistrzostwo barcy>nasze 3 trofea więc nie nawet co porównywać
Z tym, ze barca gra głownie starszymi piłkarzami też poleciałeś dobrze. W pierwszym składzie gra araujo, balde,kounde, pedri, gavi, yamal,ferran. Z ławki wchodzi np Fermin. Reszta składu tez stara nie jest jak np jak de jong, raphinha czy christensen. Mają młody skład, tylko średnią wieku zawyża im mocno Lewy czy Gundogan
EXCLUSIVE Premier League clubs are delaying signing off on new contracts for existing players amid fears over breaching spending rules
@SamiMokbel81_DM
Manchester United, Arsenal & Liverpool are set to play one another in the United States this summer as the Premier League’s most famous teams descend on North America for pre-season. [@AdamCrafton_, @TheAthleticFC] #afc
@Furgunn: myślę, że nikt. Nie ma żadnych przesłanek, nad głową FFP więc raczej nie ma opcji.
@Damper: oby było tak jak piszesz
@Rynkos7: Oczywiście. Z tym,że trzeba brać poprawkę na to jak kluby były zarządzane do tego czasu. Zobacz np. Real,Bayern,Liverpool,Arsenal są dobrze zarządzane. Teraz wydaliśmy więcej w lato nie pchamy się pod nóż bo wydaje się Nam,że będzie lepiej. Kluby maja rezerwy na czarną godzinę. Przynajmniej niektóre bo niektóre popadają w kłopoty. Należy pamiętać też,że przychody z praw tv są w UK dużo wyższe niż w Hiszpanii gdzie ich się tak nie rozpieszcza. Nie wiem jak to wygląda akurat u Barcelony gdyż mają olbrzymią rzesze fanów.
@Rynkos7 napisał: "Nie zapomnijmy też, że całe te bagno narobiło się w okresie koronawirusa, tego nikt nie przewidział i mnóstwo klubów dostało wtedy po kieszeniach. No a jak ktoś cały czas myśli, że Barca to wrak finansowy to warto sobie zobaczyć jaki stadion budują."
Bardziej przebudowują i to też jest inwestycją oparta na zasadzie dźwigni i finansowana przez Goldman Sachs i JP Morgan.
Tak jak pisałem, postawili wszystko na jedną kartę robiąc rewolucje kosztem oddania przychodów przez następne lata. Zobaczymy czy im się to opłaci a czy Real im odjedzie na wiele lat.
@Piotrek95:
Premier League ratują prawa telewizyjne sprzedawane za ogromne pieniądze. La Liga dostała po dupie w okresie koronawirusa gdy zniknęły przychody "około meczowe". W mojej ocenie PL odjechała na moment, ale nie jest tak że odjeżdża innym ligom non stop.
Zależy co bierzemy pod uwagę oceniając kluby.
od 2020 r
Trofea
Rozwój
Finanse
Styl
Trofea
Arsenal 3
Barca 3
Rozwój
Arsenal młodzi piłkarze się rozwijają są co raz lepsi.
Barca gra głównie starszymi piłkarzami ściągają piłkarzy typu Lewy Ikay.
Plus Cancelo i Felix to średniacy.
Styl Arsenal gramy ładnie dla oka dołożyć liczby w postaci bramek i będzie dużo lepiej.
Barca gra bez pomysłu i bez liczb w tamtym sezonie Ter Stengen i Lewy dali im mistrza.
Finanse
To już jest przepaść między AFC a FCB
Arsenal ma kasę mamy spokojną sytuaję finansową. Oczywiście mamy długi ale kto ich nie ma.
FCB tragedia jakieś dźwignie ogromne długi, problemy z kasą że nie mogą wziąć topu piłkarzy i trenera.
Zatem wychodzi że AFC jest lepsze.
Ale wiadomo to tak do końca nie wygląda.
Bo jednak Barca zdobyła .
Mistz 2022/23
COPA DEL REY 2020/21
Super puchar Hiszpani 2022/23
Arsenal
Fa cup 19/20
Super Puchar Anglii ( tarcza wspólnoty) 2020/21 - 2023/24.
Jednak mistrz Hiszpanii ma większą wagę niż Fa Cup.
Zatem ciężko powiedzieć jednoznacznie kto jest w tej chwili lepszy w przeciągu 4 lat .
Bo Historycznie nie mamy podjazdu do FCB.
Barcelona w tym momencie przypomina projekt United albo Arsenalu sprzed paru lat. Nieprzemyślane zakupy i łatanie jednej dziury przez dwa lata, a wtedy tworzy się kolejna.
Różnica jednak jest taka że liga angielska odjezdza hiszpańskiej pod względem finansowym, o regulacjach FFP to nawet nie wspomnę bo tam Tebas rządzi jak szeryf. Arsenal i United mogą sobie wydawać co sezon wielkie pieniądze, Barcelona już nie - chyba że dosłownie co roku byłoby mistrzostwo i finał Ligi Mistrzów.
Dlatego jeśli teraz w Arsenalu mamy lekkie problemy to i tak mamy bardzo młodą kadre, która wymaga tylko uzupełnienia i każdy kolejny sezon napawa optymizmem. W Barcelonie takiego komfortu nie ma.
@Szogun:
Nie zapomnijmy też, że całe te bagno narobiło się w okresie koronawirusa, tego nikt nie przewidział i mnóstwo klubów dostało wtedy po kieszeniach. No a jak ktoś cały czas myśli, że Barca to wrak finansowy to warto sobie zobaczyć jaki stadion budują.
@Rynkos7 napisał: "Chwilowo muszą mieć ostro zaciśnięty pas, muszą brać kredytu i uruchamiać dźwignie aby spłacić obecne zobowiązania, ale chyba nie sądzisz aby mając przychody na poziomie Realu,"
No właśnie przez te dźwignie nie będzie szans na osiągnięcie przychodów na poziomie Realu. One bardzo negatywnie będę wpływać na finanse przez wiele lat.
Plan był prosty - olbrzymie kredyty, dzwignie, wielkie zakupy i odrodzenie klubu przede wszystkim w Europie na szybko. Czy wyszło?
Nie do końca, bo przyszło mistrzostwo ale w Europie kompromitacja.
Real dostał od La Ligi limit plac na poziomie 700mln, Barcelona chyba 200 czy 300, różnice są olbrzymie.
I oczywiście, dostali olbrzymie przychody w tamtym roku, te wszystkie dźwignie, umowa ze Spotify itd dały dużo ale co dalej?
Taki Real też mógł na szybko wyciągać Mbappe albo kogoś za 200 mln, a woleli oszczędzać i robić zakupy na przyszłość. I teraz mają kadrę na 10 lat, a Barcelona musi zaczynać prawie od początku.
I tak mają sporo szczęścia że w akademii jakiś Hiszpan się pojawi bo byłoby jeszcze gorzej.
Ja na przestrzeni najbliższych lat nie widzę żadnego odrodzenia Barcelony. Najlepsi piłkarze, jak Lewy, Gundogan, Cancelo, Pedro albo zaraz koniec kariery albo kontuzjowani/wypożyczeni.
Nie ma już Messiego, który będzie wszystko ratował. Raczej czeka ich walka o top4 z Atletico, Bilbao albo jakimś.innym klubem który akurat będzie miał sezon konia jak Girona.
@Szogun:
Mam wrażenie, że nie do końca z uwagą przeczytałeś moje wypowiedzi. Ani nie napisałem, że Ćwiąkała jest słaby, ani nie mam się za eksperta, ani nie napisałem, że Barcelona jest w dobrej kondycji finansowej. Do tego w 2 komentarzach podałeś różne liczby, nie wiem czy poparte jakimś źródłem czy sobie je wymyślasz na bieżąco pod tezę. Sytuacja Barcelony jakiś czas temu została określona jako zła, fakt jest taki, że rok w rok mają ogromne przychody, renegocjowane są kontrakty, kilku piłkarzy z tymi dużymi kontraktami już odeszło. Moje osobiste zdanie jest takie, że kwestia czasu aż Barcelona wyjdzie na prostą, jest zbyt potężną marką, świetnie stoją marketingowo, kredytów też nie dostajesz za ładny uśmiech, ktoś udzielił im takiego kredytu na podstawie jakichś liczb. Za 3 lata pewnie znowu z pompą wrócą na rynek transferowy.
Zresztą walić już tą Barcelonę niech tam się martwią o swoje DNA ;) ważne że jutro mecz wiadomo czy Rice zdrowy ?
@Rynkos7: Jeśli chodzi o Cwiakale mówisz,że jest słaby. Sytuacja wygląda tam tak,że jeśli będą musieli zapłacić odstępne za trenera nie będą mieć kasy na transfery. Wydatki na same pensje wszystkich to około 600 mln przy 800 mln dochodów to mało jeśli masz do spłaty dług, trzeba utrzymać infrastrukture a dźwignie były brane pod wyniki klubu w CL, lidze i pucharach które nie istnieją. Rozumiem,że masz się za człowieka który wie więcej lecz jeśli w tamtym sezonie kupili graczy i nie mogli ich zakontraktować to chyba nie świadczy o dobrej kondycji finansowej a w tym sezonie ze względu na te złe wyniki będzie jeszcze gorzej.
Most chances created from open play in the Premier League this season:
Liverpool - 222
Arsenal / Manchester City - 209
Tottenham - 203
Brighton - 192
Aston Villa - 186
@Rynkos7: Pracę na temat uzdrowienia finansów no czyli na ten moment kasy nie mają fakt nie opinia . A daj boze nie załapa się do LM myślisz że będzie tak kolorowo z ich przychodem ? Upaść masz rację nie upadną ale są w takiej sytuacji że mogą na dłużej zostać drużyna n4 w Hiszpanii
@Szogun napisał: "W tym same pensje to 420 mln który wynosi koło miliard plus odsetki i pensje dla zarządu its. Wszyscy eksperci mówią w jak fatalnej kondycji jest ten klub więc nie sądzę żeby było tak różowo skoro nie dośc,że uruchomili dźwignie pod zastaw to jeszcze chcą wziąć półtora miliarda kredytu żeby spłacić obecne zaległości."
Jacy eksperci? Finansowi? Prawni? Czy mówisz o Borku ze Smokiem czy Ćwiąkale na Meczykach? To są eksperci, którzy rozróżniają rzut rożny od rzutu wolnego a nie eksperci, którzy znają się na jakichkolwiek zagadnieniach ekonomicznych. Oczywiście, że sytuacja finansowa Barcy nie jest kolorowa, ale chyba nie sądzisz że ktoś będący "wrakiem finansowym" jak to kolega niżej napisał kupuje Lewego za 50 mln. Chwilowo muszą mieć ostro zaciśnięty pas, muszą brać kredytu i uruchamiać dźwignie aby spłacić obecne zobowiązania, ale chyba nie sądzisz aby mając przychody na poziomie Realu, City czy PSG w długim terminie nie wyjdą na prostą?
@alexis1908:
Nie ważne. Jakiś czas temu rozpoczęli pracę dotyczące uzdrowienia finansów klubu. Renegocjowane są kontrakty, pozbywają się niechcianych piłkarzy z ogromnymi kontraktami, dźwignia finansowa ma tylko pomóc im krótkoterminowo aby spięły się ich sprawozdania finansowe i mogli spełnić wymagania ligi tym samym aby mogli przystąpić do rozgrywek. Długoterminowo mając takie przychody raczej nic im nie grozi.
@Rynkos7: W tym same pensje to 420 mln który wynosi koło miliard plus odsetki i pensje dla zarządu its. Wszyscy eksperci mówią w jak fatalnej kondycji jest ten klub więc nie sądzę żeby było tak różowo skoro nie dośc,że uruchomili dźwignie pod zastaw to jeszcze chcą wziąć półtora miliarda kredytu żeby spłacić obecne zaległości.
@metjuAFC napisał: "Warunek jest jeden - TOP4, o które wcale nie będzie tak łatwo."
Spokojnie, będziemy w TOP-4 bez wątpliwości.
@metjuAFC napisał: "Bardzo nudne to okienko"
Końcówka będzie emocjonująca, ciekawe kto przyjdzie :]
Bardzo nudne to okienko, i to nie tylko w wykonaniu Arsenalu, ale też większości klubów z Europy. Dawno nie mieliśmy emocji w DD. Większość przesłanek związanych z Kanonierami jest przytaczana w kontekście letniego okienka. Warunek jest jeden - TOP4, o które wcale nie będzie tak łatwo. Wówczas można myśleć o skuszeniu topowych graczy udziałem w LM i rozwijającym się projektem.
@Rynkos7: ta a długo ile mają plus ich sławne dźwignię finansowe plus sprzedawanie zawodnikow żeby mogli zarejestrować kogoś . Faktycznie jest to klub w zdrowej kondycji finansowej popieram ! Masz pecha nie czytam ani meczyków ani nie oglądam TVP .
Arsenal's squad value is estimated to be the second-highest in the world — behind Manchester City — at £1.13bn.
@gunnerblog analyses the numbers from Twenty First Group and the most saleable players.
@alexis1908 napisał: "Barca pod każdym względem organizacyjnym finansowym i sportowym to wrak który leci na oparach i dziadkach którym akurat się kończą kontrakty . Obiektywnie z ich mocarnego składu tylko Ter Stegen Gavi i moze Balde by się w Arsenalu załapali . Pod jakim względem oni są na naszym poziomie gdzie w którym miejscu ? Pod względem historycznym ? Tylko historia nie gra a oni długo z tego burdelu już nie wyjdą ."
Człowieku co Ty piszesz za głupoty, których się na meczykach naczytałeś. Barcelona właśnie w ostatnio opublikowanym rankingu Deloitte jest na 4 miejscu pod względem przychodów z około 800 mln euro przy około 500 mln Arsenalu. Na pewno jest tak, że narobili syfu w ostatnich latach wydając pieniądze na lewo i prawo, ale pisanie, że to wrak finansowy to trzeba naprawdę być na poziomie intelektualnym widza TVP, który wierzył że jak inflacja spada to ceny spadają. Ogólnie cieżko się te twoje głupoty na temat Barcelony czyta.
@enrique napisał: "Jak to zobowiązanie? Może jeszcze ktoś będzie składy ustalał? Przecież to jest chore, skoro kolidują, to niech tak ustawią kalendarz, by nie kolidowały."
I tak zaraz będzie tyle turniejów, że żeby je oblecieć to kluby będą musiałby mieć kadry po 40 zawodników, nie problem będzie z terminami tylko żeby mieć po dwóch trenerów bo może będzie trzeba grać dwa mecze jednocześnie ;)
@alexis1908 napisał: "De Jong leci na opinii cudownego dziecka z Ajaxu ma 26 czy tak 27 lat i oprócz tego jednego super sezonu w Ajaxie z półfinałem LM nie pokazał nic ."
To jest po prostu nieprawda. Nie powinno się w ten sposób umniejszać zawodnikom tej klasy.
Mikel Arteta wypowiadając się na temat doniesień o związku z Barceloną powiedział:
„To fałszywe wiadomości. Jestem z tego powodu bardzo zły. Nie odejdę z klubu tego lata. Nie mogę uwierzyć w to, co wczoraj przeczytałem. Jestem we właściwym miejscu, z właściwymi ludźmi. Nadal mamy dużo pracy do wykonania.”
Może ktoś z RMF ma tu konto i przeczyta :]
@Furgunn napisał: "Angielskie kluby, które zakwalifikują się do Europejskich Pucharów w przyszłym sezonie, mogą być zobowiązane wystawić swoje drużyny młodzieżowe, jeśli dotrą do półfinałów Carabao Cup."
Jak to zobowiązanie? Może jeszcze ktoś będzie składy ustalał? Przecież to jest chore, skoro kolidują, to niech tak ustawią kalendarz, by nie kolidowały.
@ozzy95: oZZY WSTAWAJ ZE.. SIĘ
@Ups147: De Jong leci na opinii cudownego dziecka z Ajaxu ma 26 czy tak 27 lat i oprócz tego jednego super sezonu w Ajaxie z półfinałem LM nie pokazał nic . Czy jest to zawodnik warty prawie 100 mln ile zapłaciła za niego barca wątpię .
Angielskie kluby, które zakwalifikują się do Europejskich Pucharów w przyszłym sezonie, mogą być zobowiązane wystawić swoje drużyny młodzieżowe, jeśli dotrą do półfinałów Carabao Cup.
Powód tego związany jest z projektem kalendarza na przyszły rok, gdzie mecze rewanżowe półfinałów kolidują z przedostatnimi meczami nowego formatu europejskich pucharów.
Daily Mail