Sanllehi spotkał się z Mourinho?

Sanllehi spotkał się z Mourinho? 03.11.2019, 09:56, Diam51 90 komentarzy

Unai Emery miał być człowiekiem, który ponownie wprowadzi Kanonierów do piłkarskiej elity, jednakże piłkarze Arsenalu nie potrafią odnaleźć się w preferowanej przez niego taktyce. Wyniki osiągane przez klub również nie spełniają wymogów kibiców oraz zarządu i spekuluje się, że jeżeli Hiszpan nie zmieni natychmiast tej sytuacji, to może pożegnać się ze stanowiskiem jeszcze w listopadzie. Jak donosi The Times, dyrektor sportowy Arsenalu - Raul Sanllehi - spotkał się niedawno na obiedzie z Jose Mourinho, a tematem ich dyskusji była rzekomo możliwość zatrudnienia Portugalczyka na stanowisko menedżera Arsenalu. Mourinho podobno zaimponował Sanllehiemu swoją wizją i tym, jak miałby poprawić sytuację ekipy z Emirates Stadium.

Wszyscy w klubie pragną, by The Gunners po kilku latach przerwy powrócili do Ligi Mistrzów, lecz w tym sezonie tracą oni już 6 punktów do trzeciej Chelsea oraz 3 punkty do czwartego Leicesteru, który rozegrał jeden mecz mniej. Poza tym, podobno sami zawodnicy nie są zadowoleni z pracy Emery'ego, co może tylko przyspieszyć zwolnienie go z klubu. Sanllehi liczy, że Jose Mourinho byłby w stanie podnieść Arsenal z kolan i odbudować formę Mesuta Özila, który błyszczał pod jego skrzydłami w Realu Madryt.

Warto zaznaczyć, że Mourinho - który pracuje aktualnie jako ekspert piłkarski dla Sky Sports - wypowiada się od pewnego czasu bardzo pozytywnie na temat piłkarzy i zarządu Arsenalu oraz polityki transferowej klubu. Mówi się, iż chciał przypodobać się w taki sposób włodarzom Kanonierów i być może już niedługo jego starania sprawią, iż zostanie nowym szkoleniowcem Arsenalu.

Jose MourinhoRaul Sanllehi autor: Diam51 źrodło: The Times
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
PabloCebular komentarzy: 68003.11.2019, 21:15

Jeżeli zostałby menadżerem Arsenalu to może lepiej trafiłby co do niektórych piłkarzy niż Emery. Poza tym śmiem twierdzić, że poprawiłby grę obrony. Nie jestem jego fanem i wątpię by zawitał na Emirates. W sumie to gorzej być nie może, chyba.

Paul77 komentarzy: 976503.11.2019, 21:07

@Lysy1111: jak można chcieć kogoś, kto podczas swojej pracy w Anglii zawsze pluł na Arsenal?
Nie zrozumiem tego

zdyp komentarzy: 454803.11.2019, 20:42

tylko nie mou....... dla mnie to zawsze bedzie czlowiek chelsea. aha i skoro w szatni jes tak ' gesto ' to chca zatrudnic takiego zmierzlucha? bedzie tylko jeszcze wiekszy chlew niz jest i tyle. czy jest tutaj ktos kto nadal chcialby unaia w arsenalu?

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 103.11.2019, 20:37

@Lysy1111 napisał: "Czowiku tu chłopa z jajami potrzeba!Wengera czas minął,Mourinho nie każdemu się podoba,ja też się bone ale koleś ma jaja!!!"

Nawet optymistycznie zakładając, że Mourinho osiągnie wyznaczone przed nim cele to długookresowym planie zatrudnienie Mourinho to zrzeczenie się dziedzictwa Wengera i porzucenie ofensywnej i technicznej piłki. Barcelona od tylu lat jest na szczycie, bo nawet jak zmieniają trenera to są wierni filozofii tiki-taki. Transfery dokonują pod ten styl, młodzież kształcą, aby mogła z marszu wejść do pierwszego zespołu. U nas liczyłem, że Wenger będzie tym kim był Cruyff dla Barcelony. Jeżeli tak się ma stać to potrzebny jest wieloletni plan budowania zespołu. Zwłaszcza, że nie jesteśmy klubem, który wyda w jednym okienku 300 mln i wymieni połowę składu.

@kwiatinho napisał: "Czasy się zmieniły. Kiedyś ten dżentelmen miał piłkarzy z charyzmą którzy umierali na boisku. Teraz w klubach to trener musi mieć charyzmę bo w drużynie są panienki. Tylko fryzury zmieniają i auta. Nawet presji kibiców nie wytrzymują. Media społecznościowe i falołersi są najważniejsi. Wyobrażasz sobie żeby takie cyrki działy się za czasów Vieiry i Bergkampa?"

Nie ma sensu porównywać piłki nożnej z 2004 roku do obecnej, bo minęło już 15 lat. Twitterów, instagramów i facebooków nie używano, bo ich nie było. Jednak litry alkoholu i papierosy były znacznie popularniejsze w życiu piłkarzy. Zupełnie inna kultura. 15 lat to prawie jedno pokolenie. Ciężko, żeby syn miał taką samą mentalność jak ojciec. Urodzili się w innych czasach i poddawani byli innym bodźcom.

@kwiatinho napisał: "Sam nie cierpię Mourinho za jego arogancję ale jeśli mamy dostać jakiś gruby impuls to potrzebny jest trener który prócz doświadczenia w PL może być magnesem dla przyszłych transferów."

Problem z Mourinho jest taki, że jego konferencje są ciekawsze od meczów drużyn, w których pracuje. Gdybym był technicznym piłkarzem, kochającym ofensywny futbol to kluby prowadzone przez Mourinho omijałbym szerokim łukiem.

@kwiatinho napisał: "Co to za argument że Mourinho nie bo nabijał się z Wengera?! A kto się z niego nie śmiał. To część teatru i walki psychologicznej."
Nawet o tym nie wspomniałem. Moim zdaniem jest to argument, ale najmniej istotny z wszystkich, które padły.

Kanonier101090 komentarzy: 16503.11.2019, 20:30

A ja jestem kibicem Arsenalu juz 19 lat pamietam wspaniałe czasy tego klubu i ta sadomasochistyczna niezłomna postawa w tych ostatnich trudnych latach sprawia ze chciał bym zobaczyc u nas Mou jesli ma to za soba przyniesc jakis puchar ,dla mnie jako dla kibica Arsenalu puchar potrzebny jest juz jak tlen styl stylem ale trofea i odzyskanie naleznej nam pozycji w Londynie to to czego chce teraz naprawde

Leehu komentarzy: 1049603.11.2019, 20:15

@darek250s: Uważaj bo za parę lat może się okazać że Frank to najlepszy menadżer świata i to żaden wstyd być gorszym od niego. :)

Ja uważam że trzeba jasno dać do zrozumienia Emery'emu że jeśli nie zacznie wygrywać to choćby mu nie wiadomo jak dobrze szło w LE to poleci jeśli nie zacznie wygrywać, albo dogadać się z jakimś trenerem lubiącym grać ofensywny i radosny futbol. Nie oszukujmy się z Aubą, Lacazettem, Pepe i Ozilem oraz tą zdolną młodzieżą stawianie autobusu byłoby po prostu głupie. Dlatego zanim jeszcze przyjdzie mówię Mourinho Out! :)

Patriko komentarzy: 528103.11.2019, 20:15

@jurasmolas44 napisał: "Sęk w tym że nawet jak jego drużyny zdobywały medale to i tak styl gry był fatalny. Nie dla tego pana za styl i za to co zostało powiedziane"
Ehh... Inter grał świetną piłkę, Real Madryt ustanowił rekord strzelonych bramek w jednym sezonie którego nawet Barcelona nie pobiła(121 goli w samej La Liga) byli wtedy mistrzami gry z kontry i mega usposobioną ofensywnie drużyną, nie wiem za bardzo jak to wyglądało gdy wygrywał z Porto LM i pierwszy raz prowadził Chelsea, ale dopiero po ponownym powrocie do Premier League w 2013 roku zaczął preferować bardziej defensywną piłkę

jurasmolas44 komentarzy: 184803.11.2019, 19:55

Sęk w tym że nawet jak jego drużyny zdobywały medale to i tak styl gry był fatalny. Nie dla tego pana za styl i za to co zostało powiedziane

cwalin komentarzy: 236403.11.2019, 19:52

Bez przesady.To policzek dla Wengera.Jesli mają trochę respektu to odpuszczą.To będzie MU bis.

Gerwciu komentarzy: 372203.11.2019, 19:44

Można go nie lubić, można nienawidzić. Fakt jest taki, że po zwolnieniu Emertego, nie ma lepszego kandydata do wyjęcia. No może jeszcze Allegri, ale to jak dla mnie niewiadoma. Henry, Viera to będzie totalny kataklizm. Howe pewnie do wyjęcia, ale czy warto.

Paul77 komentarzy: 976503.11.2019, 19:41

Ledwo co się w Chelsea pojawił ,a odrazu zaczął krytykować Wengera i Arsenal. Pamiętam jego teksty że to mały klub, a jego trener ma metody treningowe z połowy dwudziestu wieku
Teraz ślini się na posadę,a rozpie......i ten klub od środka. On podobnie jak Wenger w pewnym momencie przestał się rozwijać i stanął w miejscu. Tylko że Papcio rozpieszczał dwóch zawodników, a Portugalczyk prowadził takie dziwne wojenki,a potem często udawał ofiarę.

fabregas1987 komentarzy: 2578503.11.2019, 18:03

Ludzie ile wy lat kibicujecie Arsenalowi? Już nie pamiętacie jak Mou mieszał nas z błotem raz za razem? Chcecie murowanie i autobus w bramce i tego buraka u sterów? Brak słów...

Theo44 komentarzy: 426303.11.2019, 17:48

Jeszcze jedno. mam dusze romantyka, ale Wenger to jeszcze gorsza opcja niz Mou.

Theo44 komentarzy: 426303.11.2019, 17:47

Kwiat.. odniosles sie do najmniej istotnego fragmentu moje go posta... napewno poprawimy gre z ogorkami I zapewno jakis boost przyniesie ze soba tylko ze ja pisze o scenario po pierwszym kryzysie. Wszyscy beda winni nie on, pilkarze beda skloceni jak nigdy I zostawi nam jeden wielki baczek...przypomne ze najpierw Hazard zwolnil go z Che a potem Pogba z Utd... to jest czlowiek kt. Jedno co tak naprawde moze zagwarantowac to spalona ziemie w momencie odejscia I potezny kontrakt do splaty po jego odejsciu.

Lysy1111 komentarzy: 51103.11.2019, 17:39

@Patriko: Ja kibicuję od 1999 roku,widziałem w tym klubie już wiele.To jest potężny klub,kiedyś top4 to byłby śmiech!!!!
Nigdy nie było obaw przed jakimś KFC,a to co się dzieje teraz to jakaś porażka!!!!

Lysy1111 komentarzy: 51103.11.2019, 17:35

@Patriko: Oczywiście zgadzam się z tym,dlatego chociaż nie przepadam za Mourinho wolałym jego niż Emeryta.Ten człowiek nic więcej nie da,chociaż na pewno się stara.Poprostu to nie dla niego.

Lysy1111 komentarzy: 51103.11.2019, 17:31

@pauleta19: Czowiku tu chłopa z jajami potrzeba!Wengera czas minął,Mourinho nie każdemu się podoba,ja też się bone ale koleś ma jaja!!!

Patriko komentarzy: 528103.11.2019, 17:31

@Fozzie: @Lysy1111: Dajcie mu pożyć trochę :D, poświęcił ponad 20 lat na ten klub a sam ma już 70, po za tym do tanga trzeba dwojga :p a jak sam mówił dobrze mu po za ławką trenerską

Lysy1111 komentarzy: 51103.11.2019, 17:27

@Wisnia44: zejdź na Ziemie

Lysy1111 komentarzy: 51103.11.2019, 17:24

@Fozzie: papcio zrobił to 100% lepiej niż Emery

Lysy1111 komentarzy: 51103.11.2019, 17:23

Chcę Mourinho, chociaż nie przepadam za nim.Chcę kogokolwiek zamiast Emerego,on się nie nadaję na trenera Arsenalu!!!!My jesteśmy WIELKIM klubem,TAK jesteśmy WIELKIM klubem.Potrzebujemy dobrego trenera,Mourinho potrafiłby wydobyć więcej z tych zawodników.Na papierze to top4 powinno być minimum,więc co?trenera konkretnego potrzebujemy!!!

Fozzie komentarzy: 48703.11.2019, 17:21

A ja bym wrócił, do papcia.... odpoczął od piłki, piłka od niego. Jakiś krótkoterminowy kontrakt, na uratowanie sytuacji.

Patriko komentarzy: 528103.11.2019, 17:10

Gorzej jak po roku/dwóch przestanie się miło wypowiadać o zarządzie i transferach, bo będzie się domagał się konkretnych zawodników jak w poprzednich klubach a nie dostanie na nich pieniędzy, tu by miał zupełnie inną pracę, ale i inne warunki i wymagania niż w Chelsea, Interze, Realu czy United. W sumie jeżeli to prawda to chciałbym żeby Wenger poparł jakoś oficjalnie jego kandydaturę, bo inaczej po zatrudnieniu Jose pozostał
by duży niesmak

losnumeros komentarzy: 1318903.11.2019, 16:52

@imprecis: Też mi się wydaje, że Mourinho sam wiedział, że musi odpocząć od piłki żeby nabrać świeżości. Jak by faktycznie miał nowy pomysł na zespół to z nim możemy zajść daleko, kto wie może nawet mistrzostwo byśmy zdobyli.

Pampiszon komentarzy: 29203.11.2019, 16:41

Jest bucem, nie szanuje ludzi, jest wrogiem Arsenalu Wengera. Jednak tamten Arsenal nie żyje. Klub który opierał się na rodzinnych relacjach, romantycznym futbolu - nie istnieje. Teraz ważne aby przestać być frajerami bez mentalności i wstrzymać destrukcję tego zespołu. Żadne rozwiązanie nie będzie łatwe a Mourinho daje nadzieje na zmianę. Gorzej nie będzie.

kwiatinho komentarzy: 1312803.11.2019, 16:30

@Theo44:
U nas nie ma kim murować a ofensywnego trio ni jak nie da się powstrzymać. Pewne jest to że byle ogórek jak Aston Crystal Watford nie będzie nam walił po 2 gole.
Każdy chce poprawy gry w obronie a mimo tego są głosy że nie chce stylu Mourinho.
Przynajmniej każdy by grał na swojej pozycji z Ozilem i Torreirą na czele.

Do Mou przylgnęła łatka murarza ale to taktyka dopasowana do tego co miał. Nie wierzę że zabronił komuś cisnąć i atakować.

Teraz nie ma mowy o jakimkolwiek stylu. Strzela nam każdy a my jakoś niekoniecznie dużo więcej. Nasz bilans po ćwiartce sezonu jest smutny

Wisnia44 komentarzy: 75803.11.2019, 16:14

Jeśli nie da się wyciągnąć Allegriego to może to być dobre rozwiązanie w obecnej sytuacji.

Ale fajnie by było jeśli kontrakt był tylko do końca sezonu. Jeśli zdobędzie LM i będzie widoczna poprawa to niech pracuje dalej. Jeśli nie to pożegnanie.
Tylko, że Mourinho mógłyby się nie zgodzić na takie warunki.

kamil47 komentarzy: 268503.11.2019, 16:07

Nie podoba mi się opcja zatrudnienia Mou, ale jeszcze bardziej nie podoba mi się opcja pozostawienia Emery na stanowisku. Ja bym dał szansę Freddiemu lub spróbował ściągnąć Artete.

Theo44 komentarzy: 426303.11.2019, 16:00

Poza zwykla anthpatia, zwyczajnie nie wierze w Mou. Jego murowanie nie robi Juz na nikim wrazenia. Przy pierwszym kryzysie i dwoch 3 artykulach w brytyskich szmatlawcach zacznie sie odsylanie Aubameyanga do rezerw I stawianie na Wilocka na szpicy zeby pokazac swoje niezalexne myslenie... po pol roku polowa bedzie chciala odejsc z klubu I zostaniemy z jakimis Lindelofami, kt wielki Mou sprowadzi za 60 mln... on wyleci z hukiem I dostanie robote w Sky za 20mln za sezon a my zostaniemy jak Himilsbach z angielskim.
NIE dla Mourinho.

kwiatinho komentarzy: 1312803.11.2019, 15:41

@pauleta19:
Czasy się zmieniły. Kiedyś ten dżentelmen miał piłkarzy z charyzmą którzy umierali na boisku. Teraz w klubach to trener musi mieć charyzmę bo w drużynie są panienki. Tylko fryzury zmieniają i auta. Nawet presji kibiców nie wytrzymują. Media społecznościowe i falołersi są najważniejsi. Wyobrażasz sobie żeby takie cyrki działy się za czasów Vieiry i Bergkampa?

Sam nie cierpię Mourinho za jego arogancję ale jeśli mamy dostać jakiś gruby impuls to potrzebny jest trener który prócz doświadczenia w PL może być magnesem dla przyszłych transferów.

Trener typu Allegri potrzebował by więcej czasu i znowu kilku okienek.

Jestem pewien że drużyna zareagowała by pozytywnie.

Co to za argument że Mourinho nie bo nabijał się z Wengera?! A kto się z niego nie śmiał. To część teatru i walki psychologicznej.

piter1908 komentarzy: 510303.11.2019, 15:19

co jak co ale Mou umie grać w obronie i wyprowadzać zabójcze kontry...
tylko czy nasze panienki wytrzymają jego styl pracy?

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 103.11.2019, 15:18

Jeżeli Arsenal Emeryego to deptanie po dziedzictwie Wengera to zatrudnienie Mourinho byłoby jak naplucie na wartości które chciał zaszczepić tu Papcio.

Nie widzę wśród trenerów większych przeciwieństw niż Wenger i Mourinho. Francuz - dżentelmen dający o piękny styl zespołu. Portugalczyk - burak dla którego jakość widowiska nie ma znaczenia.

22 lata próbować zaszczepić wengerballa, a po niecałych dwóch latach zatrudniają Mourarza. Nie warto było. Nie warto było zrobić nic...

jarek1 komentarzy: 59603.11.2019, 14:59

Ja jako kibic który pamięta jak skurczybyk Mou kpił sobie z Wengera i z klubu miał bym go zobaczyć na ławce trenerskiej w AFC ...to jakiś nie smaczny żart !

To pokazuje też akt desperacj zarządu na złą polityke i to jest moje zdanie .

barthezz84 komentarzy: 18203.11.2019, 14:47

Nie jestem zwolennikiem Mourinho ale za nim przemawiają osiągnięcia, jakie były ostatnio każdy wie ale, ostatnie dobre miejsce Utd w lidzie to 2 a i wygrał z nimi spokojnie LE,

Paul77 komentarzy: 976503.11.2019, 14:34

@Theo44: Święte słowa. Przecież to był największy wróg, szyderca.

PIORUN85 komentarzy: 10403.11.2019, 14:26

Powinni wziąść Alegriego

drewniane_krzeslo komentarzy: 280803.11.2019, 14:25

@stanyal: Racja :D

tyson880 komentarzy: 1049603.11.2019, 13:48

Ja chce spowrotem Wengera. Jest wielu nowych, młodych zawodników, którym zaimponuje legenda Francuza. 2 lata pracy na AG, żeby zmazać plame ostatnich lat i wtedy Wenger bankowo może liczyć na pomnik. Wprowadzenie Arsenalu do LM i przekazanie drużyny w odpowiednie dłonie.

GunnerKaspi komentarzy: 70703.11.2019, 13:42

+TSO dokonał transferów m.in.

Di Maria, Ozil, Modric, Xabi Alonso

GunnerKaspi komentarzy: 70703.11.2019, 13:41

Nie spodziewałem się, że to napiszę ale nie dlatego, że mam problem z Mou (bo żadnego nie mam) tylko dlatego, że wydawało się to nierealne, absurdalne.

Gdyby on tu przyszedł wierzę w rewolucję, zbudowanie defensywy, tak jak np. Sheffield.

Co z tego, że większość meczy wygrywają 1-0 skoro potrafią nagle tez wygrać 3-0 z Burnley, z którym my się męczyliśmy u siebie(2-1) i 2 gole i 1 asysta należą do obrońców.

Całym sercem za JOSE!

Theo44 komentarzy: 426303.11.2019, 13:38

Dla kogos kto wyrastal na Arsenalu 10 lat temu Mou musi byc najwiekszym wrogiem.
Jeszcze jedno. Nie zapominajcie, ze ten czlowiek jak odchodzi to zostawia zgliszcza. Tam nie na co zbierac.

Barney komentarzy: 2090803.11.2019, 13:37

@Gorrann:

Hahha tak bo Szwed cokolwiek gwarantuje nie bądź śmieszny. Ha przyznam szczerze , że nie wiem kto mógłby nam pomóc,ale nie ma żadnego gwaranta chyba ,że zatrudnimy kloppa czy pepa co jest niemożliwe.

Wolałbym Mou niż jakiegoś artete czy ljunberga. Może przynajmniej wprowadzi inna mentalność i może odzyskany wigor

Serduszko komentarzy: 117903.11.2019, 13:30

Dawać go ! On sam ma cos do udowodnienia i na pewno natchnął by Ozila do lepszej gry . W sumie zapewne Ozil tylko czeka jak Emery poleci żeby pokazać że nie z nim jest problem a z Emerym, a jeżeli Mou się nie sprawdzi to poleci i tyle.

stanyal komentarzy: 138003.11.2019, 13:23

@drewniane_krzeslo napisał: "Matteo rozwinąłby się bardziej niż teraz"

Mou najbardziej znany jest ze stawiania na mlodych ;)

RyChU84 komentarzy: 43903.11.2019, 13:20

Emery na zbity pysk powinien wylecieć najlepiej w urodziny hehe, ale nie Mourinho, no bez jaj.

Można było wyciągnąć Conte to u Nas półśrodek Unai.
Chciałbym Allegriego, ale trochę o styl defensywny się martwię...

Arsenal2004 komentarzy: 369103.11.2019, 13:20

Ja bym chciał ukraść Napoli Carlo Ancelotti'ego.

mck95 komentarzy: 42203.11.2019, 13:18

Patrząc na obecny rynek ciężko znaleźć lepszego wolnego trenera, może Allegri co najwyżej. Warto pamiętać, że to w dużej mierze wielki Real to była jego zasługa.

Azde1 komentarzy: 5803.11.2019, 13:17

zmiana na mou nic nie daaaaa

Squillichy komentarzy: 13003.11.2019, 13:15

Jose, otrzymujesz ode mnie zielone światło, śmiało.

Gorrann komentarzy: 212803.11.2019, 13:11

Nie, nie, nie i nie!

Ljungberg albo Allegri.

Tylko nie półśrodki i większy burdel niż po Wengerze.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com