Smutne zakończenie fatalnego meczu. Bolton 2-1 Arsenal

Smutne zakończenie fatalnego meczu. Bolton 2-1 Arsenal 24.04.2011, 18:16, Sebastian Czarnecki 1667 komentarzy

Spotkanie Kanonierów z Boltonem miało być ostatnią szansą na to, aby wrócić do walki o tytuł mistrzowski. Wielu kibiców już dawno skreśliło w niej Arsenal, ale najzagorzalsi Kanonierzy dalej mieli nadzieje na to, że ich marzenie o upragnionym tytule wreszcie się ziści. Niestety podopieczni Arsene'a Wengera znowu pokazali, że brakuje im odpowiedniej woli zwycięzców i nie potrafili pokonać słabo dziś dysponowanego Boltonu. Największym mankamentem Arsenalu była dziś gra defensywna, która była fatalna. Kluczem Kłusaków do pokonania Kanonierów okazały się stałe fragmenty gry, gdyż oba trafienia Boltonu padły po dośrodkowaniach z rzutów rożnych.

Pierwsze minuty zdecydowanie należały do drużyny Arsenalu. Już w czwartej minucie rajdem prawym skrzydłem popisał się Theo Walcott, który chwilę później oddał strzał na bramkę Boltonu. Fiński golkiper zdołał obronić uderzenie Anglika, jednak zrobił to w taki sposób, że futbolówka spadła pod nogi Nasriego. Na jego szczęście strzał Francuza został zablokowany przez defensorów.

Trzy minuty później Kanonierzy po podaniu od Samira Nasriego, na strzał z dystansu zdecydował się Francesc Fabregas. Kapitan The Gunners nie trafił nawet w światło bramki.

Szesnasta minuta spotkania to najlepsza szansa Arsenalu na objęcie prowadzenia. Strzałem z dystansu bramkę próbował zdobyć Cesc Fabregas, jednak jego intencje znakomicie wyczuł Jussi Jääskeläinen, który w świetnym stylu obronił zmierzającą w jego kierunku futbolówkę.

W kolejnych minutach coraz bardziej do głosu zaczęli dochodzić gracze Boltonu. Zaowocowało to świetnym kontratakiem podopiecznych Owena Coyle'a w 24. minucie. Lee Chung Young miał świetną szansę na pokonanie Wojtka Szczęsnego, jednak będąc na dogodnej pozycji zbyt długo zwlekał z oddaniem strzału, co dobrze wykorzystał Alex Song, odbierając mu futbolówkę.

Dwie minuty później gracze Boltonu znowu stworzyli sobie świetną sytuację. Tym razem fatalny błąd w obliczeniu toru lotu piłki popełnił Johan Djourou, który umożliwił Matthew Taylorowi oddanie strzału na bramkę Wojtka Szczęsnego. Polski bramkarz nie miał jednak problemu ze złapaniem piłki.

W 37. minucie kapitalną akcję przeprowadzili gracze Boltonu. Daniel Sturridge idealnie dograł do Lee Chung Younga, który uderzył na bramkę Kanonierów. Fenomenalną interwencją popisał się jednak Wojciech Szczęsny.

Minutę później było już 1-0 dla Boltonu. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, strzał głową oddał Gary Cahill, jednak Samir Nasri uratował sytuację, wybijając piłkę z linii bramkowej. Nie spodziewał się jednak, że chwilę później wyskoczy do piłki Daniel Sturridge, który głową umieści piłkę w siatce.

W 44. minucie Kanonierzy stworzyli sobie okazję do wyrównania, jednak strzał Fabregasa trafił w słupek bramki strzeżonej przez Jääskeläinena.

Druga połowa rozpoczęła się fatalnie dla ekipy Kanonierów. Już w pierwszej minucie drugiej części meczu Daniel Sturridge upadł w polu karnym Kanonierów, co zauważył arbiter prowadzący spotkania, który od razu wskazał na wapno. Po głębszej analizie można śmiało stwierdzić, że jedenastki być nie powinno.

46. minuta, rzut karny dla Boltonu. Do strzału przygotowuje się Kevin Davies, który uderza w... nogi Wojciecha Szczęsnego! Tak jest, Polak uniemożliwił Kłusakom podwyższenie rezultatu i zachował swojej drużynie szansę na odwrócenie losów spotkania.

Dwie minuty później Kanonierzy doprowadzają do wyrównania! Rzut karny obroniony przez Szczęsnego okazał się na tyle motywujący dla podopiecznych Arsene'a Wengera, że Ci natychmiast odpowiedzieli wyrównującą bramką. Świetne podanie od Ceska Fabregasa wykorzystał Robin van Persie, który w podręcznikowym wykończeniem umieścił piłkę w siatce.

Kolejne minuty to głównie nic nieznaczące ataki ze strony Kanonierów, czyli tradycyjne wymienianie się futbolówką i próba wejścia z nią do bramki. Gospodarze jednak byli doskonale przygotowani na taką ewentualność i mądrze blokowali dostęp do własnej bramki.

W 69. minucie Kanonierzy stanęli przed fantastyczną szansą na objęcie prowadzenia. Samir Nasri dwukrotnie uderzał na bramkę Jääskeläinena, jednak za każdym razem nie potrafił znaleźć sposobu na pokonanie fińskiego golkipera.

Bezradność ze strony Arsenalu była coraz większa. Kanonierom nie pomogli nawet wprowadzeni wcześniej Marouane Chamakh i Andriej Arszawin. Gracze w czerwonych koszulkach całkowicie stracili wolę walki i nawet nie stwarzali jakichkolwiek pozorów na to, że zależy im na wywiezieniu trzech punktów z Reebok Stadium.

W 89. minucie gracze Boltonu przeprowadzili kapitalną kontrę. Złe ustawienie obrońców Arsenalu wykorzystał Johan Elmander, który momentalnie popędził w stronę bramki strzeżonej przez Wojtka Szczęsnego. Polski golkiper fenomenalnie zatrzymał jednak strzał w wykonaniu Szweda i wybił futbolówkę na rzut rożny.

Rzut rożny dla Boltonu okazał się zabójczą bronią, która przepełniła czarę goryczy Arsenalu. Dośrodkowanie Matthewa Taylora na bramkę zamienił Tamir Cohen, który atomowym strzałem głową pokonał bezradnego Wojtka Szczęsnego. 2-1 dla Boltonu.

Po dzisiejszym spotkaniu Kanonierzy przerwali passę szesnastu spotkań bez porażki, co jednocześnie przekreśliło szanse na sięgnięcie po mistrzowski tytuł.

Bolton WanderersPremier League autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ZgredziolMUFC komentarzy: 1425.04.2011, 17:59

Żuczek ---> United czasami grają defensywnie, ale nie zaprzeczysz, że mamy najlepszy atak w lidze. Problemem Arsenalu jest to, że zwykle z przodu gra naprawdę dobrze tylko van Persie. U nas jest tak sytuacja, że lider strzelców siedzi na ławce, bo zwyczajnie klub sobie może na to pozwolić. U Was przede wszystkim brakuje takich piłkarzy jak Giggs czy Scholes. Takich zawodników, którzy pociągną grę w trudnych chwilach, korzystając ze swojego wielkiego doświadczenia. Tak jak powiedział Cesc - Wenger musi się zdecydować czy trenuje zespół aspirujący do największych trofeów, czy prowadził szkółkę młodzieżową. Oby się zdecydował na to pierwsze i kupił kilku klasowych, doświadczonych piłkarzy za 15-20 mln a nie za 1-2 (np. Charlie'ego Adama).

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52025.04.2011, 17:57

@zuczek
Gwoli ścisłości bo z ciekawości sprawdziłem. Nie 20 w 4-ech tylko w 11-stu meczach, a to już statystycznie bramka w co trzecim meczu. A co ciekawe to w tej chwili w hierarchii TRZECI ! napastnik u nich.

Arsenal1994 komentarzy: 749725.04.2011, 17:56

youtube.com/watch?v=L7bGCsiGHts

Eh... Wrócą jeszcze te czasy? :(

damian199656 komentarzy: 762625.04.2011, 17:54

transfery.info/news-full-14626.html

Chyba każdy wie o kogo chodzi

David92 komentarzy: 640025.04.2011, 17:52

Srodek pola maja toporny niesamowicie co tu duzo mowic... Fletcher, Carrick, Gibson, Scholes tez juz przeciez sie konczy... u nich dzialaja bardzo dobrze skrzydla i atak skutecznie gra...

damian199656 komentarzy: 762625.04.2011, 17:50

Co się dzieje z Rosickim? Jest aż tak słaby że nie łapie się nawet na ławkę?

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 17:50

jak sie strzela 20 bramek w 4 meczach to tak wychodzi że później berbatov wychodzi na super napastnika, dla mnie grają strasznie topornie i już

ostriket komentarzy: 681725.04.2011, 17:48

@Topek-
najlepiej geniusz Fergusona dotyczący taktyki było widać w meczu pucharowym z nami. wyszli chyba 7-8 obrońcami, poszły 2 kontry i przegraliśmy 2-0 ;/
a my ciągle jedna i ta sama taktyka, i dopasowywanie zawodników do taktyki ;]

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52025.04.2011, 17:43

@zuczek
"Obecnie z ofensywnie grającego MU zrobił się jak dla mnie jakiś gniot. Defensywna taktyka bardzo brzydki football zero kreatywności jak nie gra giggs no ale jak widać przynosi to efekt + sędziowie którzy zawsze przymrożą oko"

O_o Ty chyba ich żadnego meczu nie widziałeś. Może i sędziowie czasami im pomogą, ale do gry czepić się nie można. Jakiś dziwny stereotyp ich starasz się przedstawić, do tego całkowicie nieprawdziwy. Sokor wygrywają tylko po 1-0 to jak to możliwe, że na przestrzeni 34 meczy uzbierali 4 bramki więcej niż my ? - najofensywniejszy z ofensywnych. Kreatywności zero ? Nie no sorry. Nie oglądałeś ich żadnego meczu, teraz to wiem.

@Kek
Do tego mają najlepszy w PL system gry i rotacji, który pozwala im zachować świeżość przez cały sezon, a do tego wspomniany system nie potrzebuje w środku pola jakichś wirtuozów i Fergi ich na siłę nie ściąga bo po co jak wygrywają tym co mają praktycznie wszystko pod rząd.

krzykus1990 komentarzy: 553225.04.2011, 17:41

jak bym był trenerem to zrobiłbym małą zmianę w ataku :) Nasriego na pewno dałbym na prawą stronę bo jak tam grał to strzelał gol za golem potem jak go Wenger przeniósł na lewą to zaczął grać dno ! Walcotta spróbował na środku ataku bo on jest cholernie szybki j zawsze jak biegnie środkiem i znajdzie się sam na sam strzela gola a na skrzydłach gra różnie i na prawej wrzuca często daremne niecelne piłki. Na środku to by se radził zawsze by wyprzedził obronę byłby jak Henry a Robina na lewą stronę on jest techniczny więc powinien sobie poradzić. a jeśli by się to nie sprawdziło np Robin na lewym skrzydle to dałbym Walcotta na lewe a Robina pozostawił na środku. Theo jak dla reprezentacji grał na lewym skrzydle to zamiatał i raz zdobył hat-tricka ! jedno jest pewne Nasri na prawym skrzydle bo na lewym gra do ! jak grał na prawym to był gol za golem !

David92 komentarzy: 640025.04.2011, 17:41

Kto bedzie za pare lat pamietal w jakim stylu zdobyli jakies trofeum ? Wazne, ze wygrali...

Topek komentarzy: 14164 newsów: 12625.04.2011, 17:40

Ferguson zawsze braki jakościowe u poszczególnych zawodników nadrabiał taktyką. Nawet jak gra totalnymi drewnami, to jak się przyjrzeć, zawsze ma linię do kontr (którą jeszcze podbija ławką jakby co) i jak się ich na chwilę przyciśnie, to jedna akcja, bramka i przeciwnik się cofa. Nawet bracia da Silva są inicjatorami i nie sądzę, żeby to był przypadek.

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 17:34

kek - dlatego mówię że feruson w Mu jest gwarantem sukcesów bo z przeciętnego zespołu zrobił maszynkę do trofeów ale czy cel uświęca środki? osobiście skacze po kanałach jak oglądam czasem MU

zonkill komentarzy: 38725.04.2011, 17:32

Tytuł tego artykułu powinien brzmieć "Smutne zakończenie fatalnego sezonu"

Kek komentarzy: 32325.04.2011, 17:32

Na pewno nie sa slabi. Nie maja wielu zawodnikow znanych na swiecie, tak jak napisal Sebasz komercyjnych. Oni buduja sklad od tylu, porownujac do nas to:

Maja swietna obrone - Vidic,Ferdinand i ten mlody na S, Smalling czy cos takiego - swietny transfer. W tym sezonie slabo gra u nich Evra ,a na prawej obronie DREWNIANY O'Shea.

Oprocz tego maja 3 swietnych napastnikow i niezle skrzydla. Ich bolaczka jest srodek pola, nie maja playmakera, maja tylko 2 defensywnych pomocnikow. Pracowitego i inteligentego Carricka i Fletchera, ktory nadrabia brak umiejetnosci ciezka praca.

Nie maja pilkarzy ze swiatowego topu, jest ich tylko paru. Ich sila jest niezwykle wyrownana kadra - wiedzieliscie, ze Ferguson w ciagu ostatnich 195 spotkan w PL zagral tylko 2 razy ta sama 11? Oni moga wymienic kilku graczy i dalej graja "skutecznie". U nas po prostu nie ma dobrych zmiennikow.

Najwazniejszy czynnik przewagi MU nad Arsenalem : Sir Alex Ferguson.

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 17:32

nie napisałem że są słabi ale że są przeciętni. Większość meczów to na +1 do przodu i 3 punkty gdyby nie wyśmienite parady przez cały sezon VdS to byłby przeciętny sezon dla MU. Obecnie z ofensywnie grającego MU zrobił się jak dla mnie jakiś gniot. Defensywna taktyka bardzo brzydki football zero kreatywności jak nie gra giggs no ale jak widać przynosi to efekt + sędziowie którzy zawsze przymrożą oko

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52025.04.2011, 17:20

Przeciętni ?? No daj spokój, że nazwiska może mało komercyjne to nie znaczy, ze oni są słabi. Co oni robią w tabeli na szczycie w takim razie i od zawsze a ten skład od kilku lat zdobywa prawie wszystko co się da ? Oni w tym sezonie u siebie prócz remisu z WBA 2-2 wygrali WSZYSTKO. Ja zachodzę w głowę jak można pisać, że są słabi.

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 17:07

dodając ponadprzeciętnych Valencje, Parka i berbatova to zachodzę w głowę jak oni to robią? w sumie trochę meczów obejrzałem MU w tym sezonie no i sędziowie im ewidentnie nie przeszkadzają

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 17:03

Evans, oshea, fabio, gibson, anderson (na swoim normalnym poziomie), brawn, carrick, fleczer, owen to są wg. mnie bardzo przeciętni piłkarze i jest ich o wiele więcej niż u nas

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52025.04.2011, 16:55

@zuczek
Nie muszą niczego nadrabiać. Oni mają wszystko. Skład mają równie dobry jak nasz jak nie lepszy, a pod koniec sezonu objawia się to dodatkowo ze zdwojoną siłą. Za bardzo przeceniacie niektórych naszych zawodników. Nie są jednak tak dobrzy jak by się wydawało.

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 16:51

oczywiście ze zasługują bo mają mentalność i pewność siebie których my nie posiadamy dlatego nadrabiają te braki piłkarskie sposobem myślenia i pewnością siebie. Ferguson pod tym względem jest mistrzem bo zawsze im wpoi w głowy te fakty a tytuły są tego dowodem pomimo tego że skład mają bardzo przeciętny

TheoS komentarzy: 96725.04.2011, 16:50

wybaczę naszym zawodnikom ten sezon, jeśli rozniosą MU. Nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba-chyba już się przyzwyczaiłem, że jestem kibicem Arsenalu :/

damian199656 komentarzy: 762625.04.2011, 16:43

sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-angielska/man-utd-pokonal-everton-dzieki-przemowie-edwina-va,1,4251641,wiadomosc.html

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52025.04.2011, 16:39

@zuczek
Oni mają zawodników, którzy się nie boją. Co z tego że nasi teoretycznie wg. Was są lepsi od nich ( z czym ja się zgodzić nie mogę ), gdy przychodzi finisz sezonu i wtedy tamci trzymają poziom, a nasi zapominają jak się gra w piłkę. Straty Giggsa mocno nie odczują. Tam jest mocno utytułowana paka, która na emeryturę odchodzi bardzo powoli b co ważniejsze bardzo stopniowo, nie tak że wszyscy nagle opuszczają klub. U nich jak już odchodzą to młodzi nie są już młodzi i wiedzą o co w tym chodzi, bo zdążyli się nauczyć. Zasługują na mistrza. - Mówię to z bólem.

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 16:29

park hmmm pracuś który nadrabia zaangażowaniem swoje braki - w sumie to się zastanawiam co on robi w MU ? taki klasowy zespół powinien mieć równie klasowych skrzydłowych no ale faktem jest że park jest tylko albo aż rezerwowym

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 525.04.2011, 16:27

Wazza ma rację, chociaż akurat co do Valencii się nie zgadzam, nie podoba mi się jego gra, tak samo jak nie podoba mi się gra Walcotta.

Co do Parka, to racja. Biega niesamowicie i zawsze potrafi nogę wstawić kiedy potrzeba strzelić gola, np. mecz z Chelsea i odpowiedź Diabłów - asysta Giggsa, gol Parka.

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 16:26

aaaa valencia a coś on umie więcej oprócz szybkiego biegania? bo Walcott to przynajmniej ma jako takie wykończenie więc się nie zgodzę że macie lepsze skrzydła

MatArsenal9870 komentarzy: 216725.04.2011, 16:26

Bez Giggsa MU będzie jeszcze jeszcze słabsze.

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 525.04.2011, 16:25

zuczek1987 >> tak, twierdzę, że nasze skrzydła są słabsze. Giggs na środku? Ja go widzę wszędzie, dosłownie wszędzie - środek, skrzydła, nawet czasem odbiera piłkę. Dlaczego napisałeś 3 vs 1? Oni mają Parka, Naniego, Valencię (jego styl akurat mi się nie podoba, ale trzeba go wziąć po uwagę), Giggs też czasem biega po skrzydle, z resztą, jak już pisałem, on gra wszędzie.

Wazza komentarzy: 20425.04.2011, 16:24

zuczek1987-->Dodaj do naszych skrzydlowych jeszcze Valencie:)Ktory rowniez gra wysmienicie...Park to jest typowy zawodnik na wiele spotkania charuje niesamowicie na calym boisku a i jeszcze niekiedy decyduje o losach takich spotkan..Wiec nawet bez Giggsa i tak nasze skrzydla sa lepsze..A wtedy Giggs idzie do srodka i tam rzadzi i dzieli jak to robil w meczu z Chelsea:)

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 16:19

giggs ma 38 lat ! heh coś niesamowitego

MatArsenal9870 komentarzy: 216725.04.2011, 16:19

Nie lubię Barcelony ale na pomniki zapracowali Messi, Xavi i Iniesta. Giggs jest dobry i równy im trzem.(tylko umiejętności). Oczywiście ma on większe doświadczenie.
W naszym zespole są gracze, którzy są w stanie napisać nową historię w Arsenalu: Cesc, Samir i Jack oraz Aaron.
Takich graczy United nie posiada, lecz posiada trenera z prostą taktyką: Gra z Kontry.

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 16:17

Giggs biegający na skrzydle hmmm 37 latek? jakoś tego nie widzę on zawsze raczej w środku operuje więc bym go wyłączył ze skrzydłowych. Casillas też klasa sama w sobie ale ostatnie sezony wyraźnie słabsze widocznie ktos go rozprasza za bramką. Buffon chyba już zapomina jak sie broni poza tym te jego ciągle pół roczne kontuzje pleców... no więc oni mają Naniego a my Nasriego, Wolcotta, Arszawina który jakby jeszcze z 5 kg przytył to więcej asyst by zaliczył niż park - 3 vs 1 i mówisz że mamy słabsze skrzydła? od biedy to i rosicky może zagrać na skrzydle

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 525.04.2011, 16:13

zuczek1987 >> myślę, że van der Sarowi dorównuje jedynie Casillas, nie interesowałem się ostatnio Serie A, więc nie wiem jak gra Buffon.

Skrzydła Manchesteru są lepsze o tego Giggsa właśnie, bo Nasri czy Walcott są jeszcze o wiele słabsi od niego, a Arszawin gra na poziomie Parka, chociaż kiedy mu się chce to potrafi nieźle namieszać. Giggs jest niesamowity.

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 16:09

Giggsowi to powinni pomniki stawiać - bezapelacyjnie rewelacyjny piłkarz jeden z moich nielicznych idoli obecnie. Wnosi niesamowity wkład w grę nawet w tym sezonie szkoda że to jego już ostatni (na tym poziomie bo wieku sie nie oszuka)

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 16:07

Skrzydła gorsze bo? bo jest jeden nani? bez jaj. Giggs jest fantastyczny gdyby nie on i VdS w tym sezonie MU mogło by pomarzyć tylko o mistrzostwie. Diabelnie trudno będzie utrzymać ten poziom MU po ich odejściu a szczególnie VdS bo to co on wyciąga co mecz to coś nieprawdopodobnego. Obecnie najlepszy bramkarz na świecie a konkurencja zastawiona daleko z tyłu - piłkarz nie do zastąpienia nikim.

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 525.04.2011, 16:04

Jak dla mnie Giggs to piłkarz wszech czasów w Premier League. Można obok niego postawić Bergkampa, jednak Giggs gra o wiele dłużej dla Diabłów, Henry'ego, wiadomo to legenda światowej piłki, ale Walijczyk jest niezaprzeczalnie najlepszym zawodnikiem w historii tej ligi.

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 525.04.2011, 16:02

Gigi >> Nani ma lepszy drybling niż Nasri, jednak ciężko ich porównywać. Myślę, że Nani ma trochę więcej opanowania pod bramką rywala. Nie zgadzam się natomiast całkowicie z tym, że Giggs jest tak przydatny jak Theo. Popatrz na jego grę choćby w dwumeczu z Chelsea. On ma 37 lat a hasał, aż miło było popatrzeć. Grał wszędzie, z tyłu, z przodu, na bokach. Poza tym, że jest lepszy od Walcotta (może jest jedynie wolniejszy) to ma jeszcze posłuch, jest jednym z liderów. Jego i van der Sara szanuję najbardziej w drużynie Diabłów. Co do pomocy to racja, mamy lepszy środek, ale atak i skrzydła są gorsze i, jak ciężko to przyznać, to jest faktem.

Wazza komentarzy: 20425.04.2011, 16:00

"Do twojej świadomości niech dotrze, że Nasri jest o klasę lepszy niż Giggs pod każdym aspektem gry"

Zastanow sie kto to jest Ryan Giggs a potem pisz takie bzdety:)Dziwnym trafem to ten nieznany Walijczyk wygrywa wszytkie plebiscyty czy inne annkiety na Najlepsze Zawodnika w historii Premier League..

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4825.04.2011, 15:53

@Wazza

Akurat Nani absolutnie nie jest lepszy od Nasriego. pomiędzy Francuzem a Portugalczykiem postawiłbym znak równości jeśli chodzi o umiejętności. Giggs w obecnej formie na pewno jest pożyteczniejszy niż Walcott, ale on jeszcze zagra na takm poziomie max 1-2 sezony. Co do reszty się zgadzam, ale jakby tak zrobić ustawienie 4-5-1, to nasze środkowe trio Song, Cesc, Wilshere jest lepsze od graczy pokroju Carricka, Fletchera, Andersona, będącego bez formy Scholesa. Co do obrony - pełna zgoda. jeśli chodzi o bramkarza i obrońców to jedynie Sagna jest nieco lepszy od Rafaela (głównie w defensywie). RvP w formie można porównać do Rooneya, aczkolwiek takie porównania nie mają większego sensu z racji, że Robin większość sezonu się leczy i nie może w pełni pokazać swoich umiejętności, tak więc faktycznie.. atak jest na Waszą korzyść, bo jakby jeszcze wziąć pod uwagę rezerwowych, to Chicarito i Berbatov są w tej chwili lepsi od Bendtnera i Chamakha. tyle.

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 15:46

poza tym neuler nie odejdzie w tym sezonie z schalke a kiedy ostatnio u was grał Scholes ? ile w tym sezonie zagrał meczy bo coś go rzadko widuje co sie z nim wogóle dzieje? pytam poważnie

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 125.04.2011, 15:44

Tak Wazza, a w tej bajce były smoki i Azjatki?Nasri nie ma szans z Giggsem i Nanim?Acha.Idz się lecz na nogi, bo na głowę już za późno, naprawdę.Do twojej świadomości niech dotrze, że Nasri jest o klasę lepszy niż Giggs pod każdym aspektem gry i wnosi to gry swojego zespołu więcej niż Nani do ManU.Zaraz mi powiesz,że wybitnie głupi gracz, albo inaczej...gracz o bardzo niskim poziomie kultury i inteligencji o nazwisku Ronney jest najlepszym napastnikiem na świecie.Głowa mała...

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 15:41

VDS odchodzi w przyszłym sezonie na emeryturę - życzę wam tego de gea z całego serca to sie nie załapiecie nawet do top 4 - chyba najbardziej przereklamowany bramkarz w hiszpanii tyle co on pięknych piłek wyciągną to równie dużo baboli popełnił. Giggs - wielki szacunek niesamowity zawodnik ale wiek?! no cóż nic nie trwa wiecznie i kto za miast niego będzie grał? kogo macie na rezerwie zamiast niego? Nani b. dobry zawodnik zawsze w cieniu C. Ronaldo była by piękna rywalizacja z Nasrim i pewnie by tak sie skończyło że by grali obaj. RvP dużo nie ustępuje rooneyowi gdyby nie te kontuzje myślę że spokojnie by rozszarpał rooneya z tą jego "forma" obecną. Faktem jest że macie lepszych rezerwowych napastników a wracając do Evry ... no cóż cieniutko oj cieniutko w tym sezonie ale Clichy równie słabo

TomekAFC komentarzy: 53325.04.2011, 15:41

Wazza >> Niestety ale masz rację tylko Sagna Fabregas i Wilshere grali by w pierwszym zespole Manchesteru

adamandium komentarzy: 128925.04.2011, 15:37

sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/osmy-dzien-tygodnia-wenger-i-arsenal-jak-w-reklami,3,4251597,wiadomosc.html

polecam:)

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 15:35

R4d3k99 -> zgodzę się z tobą ale zauważ że oni grają innym systemem gry ale faktem jest że u nas rezerwowi delikatnie mówiąc się nie popisują ;/

Wazza komentarzy: 20425.04.2011, 15:35

" Każdy nasz piłkarz z marszu by wszedł do waszej pierwszej 11 w przyszym sezonie"

Nie pisz juz wiecej bo naprawde stwierdzenie ze kazdy gracz Arsenalu gralby w pierwszej 11 MU oprocz Clichyego jest zalosne...Spojrz na tabele:) Mimo ze ogolnie gramy slaby sezon to i tak jestesmy przed wami..Moge sobie tylko wyobrazic co bedzie w przyszlym jak Ferguson wzmocni sklad i zamiast 20 to bedzie miec 25 zawodnikow mogacych grac non stop..

W United nie do wygryzenia sa:VDS(szczesny nie ma startu w przyszlym sezonie De Gea lub Neuer to tez Szczesny nie ma co sie z nimi porownywac)Evra bije na glowe Clichy'ego,To samo nasza para srodkowych obroncow jest 2 razy lepszy od waszej..Sagna jest lepszy od Rafaela ..W pomocy skrzydla Nani-Giggs sa lepsze od waszych Nasri-Walcott..Srodek Fletcher-Scholes jest gorszy od waszego Fabregas-Wilshere(zalozylem ze Scholes juz nie wroci do formy:) bo gdyby byl w formie to juz Henry zreszta powiedzial kogo uwaza za najlepsze pilkarza z jakim mial kontakt w PL:) I nastepnie nasi napastnicy sa lepsi od waszych..Reasumujac :Do pierwszego skladu od was maja szanse wejsc Wilshere,Fabregas i Sagna...Nasri nie ma szans z Giggsem to samo z Nanim ...

executer1 komentarzy: 289025.04.2011, 15:31

Ja bym chetnie zobaczyl Jagielke u nas nawet gdyby trzeba bylo przeplacic za niego.

R4d3k99 komentarzy: 169025.04.2011, 15:31

Moze i Rooney jest cieniem samego siebie, może Berba aktualnie nie strzela, choć jest liderem klasyfikacji strzelców, może Chicharito jeszcze brakuje do światowej klasy napastnika, ale to wszystko odchodzi na bok. Rooney, Chicharito i Berbatow są lepszymi napastnikami niż Chamakh, Bendtner i v.Persie. W Arsenalu oprócz Holendra nie strzelają Chamakh i Nicklas. W Manchesterze aktualnie strzelają Chicharito i Rooney. Berbatow siedzi na ławce, bo przegrywa rywalizację z Meksykaninem. Wyobrażasz sobie Wengera, który sadza na ławkę najlepszego strzelca zespołu, tak jak zrobił to SAF? Bo ja nie..

zuczek1987 komentarzy: 640325.04.2011, 15:30

wronka25 - ile twoim zdaniem nam brakuje żeby sięgnąć bo jakieś trofeum? mi sie wydaje że bardzo mało a pomysł na prowadzenie drużyny jest bardzo dobry. Piłkarz z jajami czyt. Vermalen - jestem przekonany że jakby grał w tym sezonie to by sytuacja wyglądała z goła inaczej.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady