Stary, dobry Arsenal przegrywa w Walii 1-2

Stary, dobry Arsenal przegrywa w Walii 1-2 09.11.2014, 17:58, Sebastian Czarnecki 3593 komentarzy

Jak widać podopieczni Arsene'a Wengera świetnie się bawią przegrywając spotkanie za spotkaniem, więc kolejna porażka na wyjeździe nie powinna nikogo dziwić. Liberty Stadium jest trudnym terenem, a podopieczni Garry'ego Monka niejeden raz udowadniali, że potrafią grać w piłkę. W spotkaniu z Arsenalem dominowali przez większą część meczu, częściej stwarzali zagrożenie i przede wszystkim bardziej zależało im na wygranej, dlatego też zasłużenie sięgnęli po trzy punkty. Francuski menedżer Arsenalu z kolei potwierdził, że całkowicie zatracił się w tym, co robi na Emirates Stadium i że nie potrafi poukładać tej drużyny.

Arsenal to w tym momencie najbardziej niestabilna drużyna w lidze i nigdy nie wiadomo, do czego będzie zdolna w danym dniu i o danej godzinie. Londyńczycy zdołali już potwierdzić, że w żadnym wypadku nie można ich oceniać jako kandydata do tytułu mistrzowskiego, a celem maksimum na ten sezon powinna być standardowa i coroczna walka o miejsce w Wielkiej Czwórce.

Swansea: Fabiański - Rangel, Bartley, Williams, Taylor - Ki, Carroll (86. Britton) - Emnes (67. Barrow), Sigurdsson, Montero, Bony (76. Gomis)

Arsenal: Szczęsny - Chambers (90. Sanogo), Mertesacker, Monreal, Gibbs - Chamberlain, Flamini (80. Wilshere), Ramsey (79. Walcott), Cazorla - Sanchez - Welbeck

Początek spotkania nie przyniósł nam większych emocji. Obie drużyny podeszły do rywala z ogromnym respektem i nie chciały się zbytnio wychylać z agresywnymi akcjami zaczepnymi. Oglądaliśmy więc spokojną wymianę podań w środkowej części boiska i wyczekiwanie na błędy rywala.

Na pierwszą groźną akcję musieliśmy czekać do dziewiątej minuty, kiedy to groźny rajd Jeffersona Montero nieprzepisowo powstrzymał Alex Chamberlain. Rzut wolny z groźnej pozycji na asystę chciał zamienić Gylfi Sigurdsson, który dobrze posłał piłkę w pole karne Arsenalu, ale Chambers zdążył z interwencją.

W 14. minucie nastąpiło drobne nieporozumienie pomiędzy Chambersem a Szczęsnym. Obaj panowie wyszli do piłki, a polski golkiper zostawił przy tym pustą bramkę. Sytuację tę próbował wykorzystać Marvin Emnes, ale obrońcy Arsenalu zdołali zapobiec katastrofie.

Czas mijał a przewaga Swansea się powiększała. W 20. minucie Wilfried Bony sygnalizował sędziemu rzut karny po ewidentnym przewinieniu Chambersa, jednak ten pozostał niewzruszony. Akcja Łabędzi wciąż jednak trwała, a strzał z ostrego kąta oddał Jefferson Montero, ale dobrze interweniował Szczęsny.

Pięć minut później do głosu znowu doszedł ekwadorski skrzydłowy, ale znowu nie potrafił znaleźć drogi do bramki Szczęsnego. Tym razem jego strzał z półwoleja minimalnie minął się z bramką Polaka.

Piłkarze Arsenalu zdecydowali się nieco ożywić dopiero po dwóch kwadransach, kiedy to groźna akcja środkiem pola zakończyła się zablokowanym dośrodkowaniem Caluma Chambersa. Mimo wszystko, to wciąż nie był atak najwyższych lotów.

Na dziesięć minut przed końcem pierwszej połowy ze świetną kontrą ruszyli zawodnicy Garry'ego Monka. Brak Kierana Gibbsa na lewej obronie spowodował, że mnóstwo wolnej przestrzeni otrzymał Marvin Emnes. Czarnoskóry skrzydłowy pokazał jednak, że nie jest najlepszym finisherem, a jego uderzenie bezproblemowo zatrzymał Szczęsny.

Kanonierzy obudzili się dopiero w ostatnich minutach pierwszej połowy, lecz nie potrafili zagrozić bramce Łukasza Fabiańskiego. Były bramkarz Arsenalu pewnie zatrzymał uderzenie Welbecka.

Do końca pierwszej części meczu wynik nie uległ zmianie. Obie drużyny zeszły do szatni przy bezbramkowym remisie.

Druga połowa zaczęła się od dobrej akcji ze strony Arsenalu. Alexis uruchomił wybiegającego Chamberlaina, a ten huknął na bramkę Fabiańskiego, który dobrze poradził sobie ze zmierzającą w jego stronę piłką.

Kolejne minuty to wyrównana walka w środkowej części boiska. Zarówno Walijczycy jak i goście z Londynu stwarzali sobie sytuacje, ale nie na tyle groźne, by zagrozić golkiperom.

W 61. minucie dobry strzał z dystansu oddał Santiago Cazorla, ale pewnie interweniował Łukasz Fabiański. Polski golkiper pod wpływem deszczu nie potrafił jednak za pierwszym razem złapać piłki, ale i tak był przy niej szybszy niż biegnący Hiszpan.

Trzy minuty później Kanonierzy wychodzą na prowadzenie! Świetny kontratak zakończył się fantastyczną akcją Welbecka prawą stroną boiska, który wparował w pole karne Swansea, zwiódł defensorów i wyłożył piłkę Sanchezowi niemalże na pustą bramkę. Chilijczykowi pozostało jedynie dostawić nogę, 1-0!

W 74. minucie dobrą akcję środkiem boiska przeprowadził Barrow, który chwilę wcześniej zastąpił na boisku Marvina Emnesa. Gambijczyk został jednak nieprzepisowo powstrzymany przez Kierana Gibbsa, a arbiter podyktował rzut wolny dla Swansea.

Strzał ze stałego fragmentu gry w kapitalnym stylu na gola zamienił Gylfi Sigurdsson, który z 25. metra huknął prosto w okienko bramki strzeżonej przez Szczęsnego!

Chwilę później na boisku zameldował się Bafetimbi Gomis, który zmienił Wilfrieda Bony'ego.

I to właśnie francuski snajper pokonał Szczęsnego dwie minuty po swoim wejściu na murawę! Jefferson Montero zrobił wiatrak z Chambersa i dośrodkował prosto na głowę byłego napastnika Lyonu, który się nie pomylił. 2-1 dla Swansea!

Arsene Wenger jak zwykle w porę zareagował z błyskotliwymi zmianami. W 80. minucie Walcott i Wilshere zmienili Ramseya i Flaminiego. Rychło w czas!

Kanonierzy szukali okazji do wyrównania stanu meczu, ale grali tak fatalnie, że nie potrafili zagrozić bramce Łukasza Fabiańskiego.

Do końca meczu wynik nie uległ już zmianie i Arsenal zasłużenie poległ na Liberty Stadium z o wiele lepszymi Łabędziami.

Premier LeagueRaport pomeczowySwansea City autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Verminator97 komentarzy: 1490011.11.2014, 15:21

daryl25 > To fajnie. Pochwal się mamie. :)

BigPower > Też nie rozumiem do końca tego hejtu na Cazorlę. Ze Swansea zagrał przyzwoicie. To on zagrał kapitalną piłkę do Welbza przy kontrze, dzięki której wyszliśmy na prowadzenie. Oddał też jeden bardzo groźny strzał z którym problemy miał Łukasz. Nie miał wielu strat i ogólnie dobrze się spisywał w tym meczu. A niektórzy na niego jadą, jak nie wiem co.

Daniho komentarzy: 9765 newsów: 111.11.2014, 15:19

Na papierze niby nasz sklad ladnie wyglada ale patrzce.
Wilshere w karierze mial kilkanascie dobrych meczow.
Cazorla, Rambo , Merte jeden dobry sezon.
Gibbs, Walcott, Ox oni wszyscy maja co chwile kontuzje.

Z topowych pilkarzy w naszym klubie którzy pokazuja to cos na boisku to : Kosa, Sanchez, Walcott(jak jest zdrowy), Giroud (tu moze byc hejt ale gosc swoj poziom trzyma caly czas, a gdy nie gra w kazdym meczu i ma odpoczynek jest naprawde grozny)

Kowalczyk11 komentarzy: 326611.11.2014, 15:19

BigPower , liczba wypowiedzi Ozila w których mówi że jego ulubioną pozycją jest dycha raczej nie potwierdza tego że lubi grac na skrzydle.

Cazorla - nie strzela , nie asystuje , traci piłki , holuje bezsensownie nawet jak ma proste granie przez co wstrzymuje akcję , a mobilny to jest Sanchez nie on.

BigPower komentarzy: 2672 newsów: 211.11.2014, 15:18

Marimoshi

Fakt udało mu się zatrzymać, na jeden sezon bo widocznie Suarez nie był tak zdeterminowany do odejścia jak tego lata, mimo że przedłużył kontrakt i wywalczył króla strzelców i wicemajstra.

Traitor komentarzy: 10406 newsów: 2411.11.2014, 15:18

@BigPower
Cazorla to nic nie gra od sierpnia, jego wystawianie jest kompletnie bezsensownie, praktycznie 0 kluczowych podań, z normalnym wykończeniem powinien mieć już z 6 bramek na koncie, a jego ostatnia strzelona w lidze to z Liverpoolem w tamtym sezonie, jakas komedia ^^ Dziwi mnie, czemu Rosicky nie dostaje zadnej szansy

daryl25 komentarzy: 17011.11.2014, 15:16

szczerze to tak uwazam!

BigPower komentarzy: 2672 newsów: 211.11.2014, 15:15

Ozil widocznie lubi grać na skrzydle, schodząc do środka, w realutak grał tutaj też tak gra, to nie fanaberia wengera tylko wynik jego obserwacji ozila.

Aaron i Jack to świetni piłkarze i wenger to widzi, dlatego nimi gra.

Cazorla gra niby słabo bo nie strzela goli czy jak? Jak gra to jest aktywny - nie zawsze mu wychodzi ale potrafi rozkręcić akcje jak drużyna jest bierna w ataku. Jest filigranowy i mobilny także nie ma się co dziwić, że gra, zwłaszcza że Ozil ma kontuzje.

Traitor komentarzy: 10406 newsów: 2411.11.2014, 15:14

ahh, z hull jeszcze chyba&

Dancer komentarzy: 11210 newsów: 40011.11.2014, 15:14

mskafc

Czy ty jesteś mądry? :D Masz 4 warny, a zachowujesz się jak gdybyś miał 0.

Traitor komentarzy: 10406 newsów: 2411.11.2014, 15:14

moze mi ktos powiedziec ile goli strzelil Welbeck w Arsenalu w PL? Tylko ten z Aston Villa, czy cos jeszcze bylo?

Verminator97 komentarzy: 1490011.11.2014, 15:13

mskafc > To dobrze. :) Ale gdy miałeś w avku herb Bayernu to przegrałeś jakiś zakład czy jak? :P

mskafc komentarzy: 579611.11.2014, 15:11

v97

Nieeeeeeee, tylko Arsenalowi.

bigpower

Chcieli odejsc bo wiedzieli, ze z siwym nic dobrego ich nie czeka :P

marimoshi komentarzy: 477711.11.2014, 15:11

Jeżeli zna kroś z was przykład, że trener ( siłą czy czymś innym) zatrzymał piłkarza, który chiał odejść to niech to tutaj powie.

Suarez :D

Kowalczyk11 komentarzy: 326611.11.2014, 15:09

No i potrzebni są zawodnicy , ktoś za Pera żeby Kosa miał z kim pograć w defie , ktoś za Artete żeby był szybki i umiał też zagrać do przodu , ktoś na pozycje nr 8 jeśli Ramsey się nie ogarnie , a potem na końcu napastnik z prawdziwego zdarzenia , chociaż ja akurat do Dannego nic nie mam i tak jest niewątpliwie najlepszym naszym snajperem.

Verminator97 komentarzy: 1490011.11.2014, 15:08

daryl25 > Tak, masz rację! Hazard i Di Maria lepsi od Alexisa, Fabs lepszy od Ozila. Wenger OUT bo kupił słabiaków! Gratuluję!!! :)

Kowalczyk11 komentarzy: 326611.11.2014, 15:06

W tym klubie jest potrzebny trener Hitler , a nie kolega wszystkich grających zawodników który nie patrzy na umiejętności tylko na to kto ile jest w klubie i jak kiedyś grał.

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11711.11.2014, 15:04

Ja to już nawet nie wiem jak można bronić Wengera. Mam do niego ogromny szacunek, ale powinien odejść.

Verminator97 komentarzy: 1490011.11.2014, 15:03

mskafc > A ty nie kibicujesz też Bayernowi? :P Żeby nie było mogłem Cię z kimś pomylić...

BigPower komentarzy: 2672 newsów: 211.11.2014, 15:03

Song, Persil czy nasri sami chcieli odejść a Wenger miał ich na sznurku przywiąza, aby ich zatrzymać?
Przegapił Hazarda czy Costy ale Mamy Alexisa i Ozila - równie dobrych graczy.
Jeżeli zna kroś z was przykład, że trener ( siłą czy czymś innym) zatrzymał piłkarza, który chiał odejść to niech to tutaj powie.

Przegapiliśmy Hazarda czy Coste? Skąd wiesz czy nie staraliśmy się równie mocno o nich co Chelsea (kasa romka robi swoje)

Wenger to nadal top trenerow na świecie, może podejmuje irracjonalne decyzje lecz czy jest na świecie trenr, który błędów nie robi?

Prawda jest taka, że Wenger się przeliczył ( znowu) przez kontuzje, pewnie sądził, że jak sprowadził caluma i debuchego to kontuzje w obronie go ominą, lecz od tego u nas plaga kontuzji się zaczeła.

Wenger wierzy w Artete ( bo wg Wengera potrafi dobrze operować piłką i odbierać) ja jestem zdania, że Arteta jest średni i tylko na ławkę. Z kolei flamini pierwszy sezon miał nawet ok. Lecz teraz indywidualne jego błędy spowodowały stratę kilku punktów ( gdyby nie to to pewnie nikt by tak nie hejtował Wengera). Nikt nie mógł by tego przewidzieć, że flamini będzie tak grał słabo, dlatego Wenger nie kupował DM i go nie kupi w Styczniu bo ma Flaminiego, który robi jeden błąd na mecz, który może kosztować bramkę, lecz widocznie dla Wengera to za mało aby nie zasługiwał na rolę rezerwowego.

Dlaczego Campbell nie gra? Mamy kilku skrzydłowych jeszcze gnabry, który zapewne zastąpi Podolskiego, także Joelowi nie wróżę tutaj kariery.

Zarzucamy Wengerowi brak taktyki : np. Ze Swansea Arsenal się nie cofnął ( niby to) i straciliśmy bramki i o to pretensja a jak byśmy się cofnęli i stracili to już byłaby pretensja dlaczego się cofnęliśmy.

Metody treningowe są u niego przestarzałe, Powoli nadchodzi czas aby go zastąpić, jednk Wenger to żywa Legenda Arsenalu i na szacunek zasługuje, póki jest trenerem Arsenalu to mu wsparcia nie odmówię bo jest człowiekiem, który wykreował wielu piłkarzy - pod tym względem jest jedym z najlepszych, ciś za coś bo pod względem taktycznym już trochę gorzej.

Naprawdę mamy wiekiego trenera w naszych szeregach, lecz nawet on wszystkiemu nie da rady zapobiec. Klopp byłby idealnym zastępcą, lecz jakiś nołnejm to jeszcze zapłaczemy za Wengeram - zobaczycie.

daryl25 komentarzy: 17011.11.2014, 15:03

hehe sam nurkujesz chyba w wannie wieczorem :) pod kazdym !

Verminator97 komentarzy: 1490011.11.2014, 15:02

daryl25 > Niby pod jakim względem? Gdyby nie karne i nurkowanie to on by bramkę wbijał raz na 2 miesiące. :)

daryl25 komentarzy: 17011.11.2014, 14:57

lekkie sprostowanie hazard > sanchez :) !!!

Kowalczyk11 komentarzy: 326611.11.2014, 14:56

maciek , i ta wieczna rozterka Wengera , komu dam szanse komu nie dam kogo na skrzydło może Ozila żeby Wilsherek nie płakał no ale też mam Cazorle to bym mu dał pograć i tak w kółko. Normalnie to powinno zostać ustawione Ozil jest najlepszy na 10 to gra na 10 i koniec kropka , skrzydłowych mamy kozaków to niech grają a nie my wiecznie coś przestawiamy żeby każdy mógł sobie pograć , niech gra taki skład który wygrywa a nie taki żeby wszyscy byli zadowoleni. Niektórzy mówią o rotacji , jakoś inne zespoły są w stanie klepać tą sama 11 pół sezonu i nikt nei ma problemów , rotacja to może być jeden lub dwóch zawodników , a nie co weekend 5 zmieniać , w ten sposó to nigdy nie bedzie stabilności w tej drużynie. Tyle że żeby mieć stabilność to też trzeba mieć tych zawodników dostępnych a my mamy 10 kontuzjowanych przez cały sezon więc też nie wszystko jest winą papcia

Verminator97 komentarzy: 1490011.11.2014, 14:55

mskafc > A skąd wiesz, że Wenger nie starał się o Hazarda czy Costę??? Może po prostu wybrali Chelsea??? O Sancheza też się starał LFC, ale wybrał Arsenal ze względu na to, że gramy co roku w LM i też dzięki Wengerowi, który przedstawił mu plan budowy drużyny. Prawdopodobnie nawet kosztem mniejszych zarobków przeszedł do nas. Czy ty naprawdę myślisz, że Wenger nie chciał kupić Hazarda? Na pewno się o niego starał, ale w tamtym momencie nie mógł sobie pozwolić na taki wydatek. Teraz zresztą i tak mamy lepszego gracza w postaci Alexisa. Costa z tego co pisały media był już dogadany z Chelsea przed okienkiem transferowym, więc na niego szans nie było.

Koroniarz komentarzy: 1035811.11.2014, 14:55

Transfery to nie wszystko, wystarczy spojrzec na Atletico Madryt. Ale wobec tylu kontuzji rok w rok my musimy kupowac wiecej niz inni. Pytanie tylko czemu od zawodzacych zawodnikow nie wyciaga sie konsekwencji ? Santi gra kupe to zamiast dac szanse komus innemu to Arsene go z uporem maniaka wystawia co tydzien.

mskafc komentarzy: 579611.11.2014, 14:54

"Wenger nie chce Hazarda, wolal Parka" czy jak ten jeden z wielu niewypalow sie nazywal :)

Ashburton komentarzy: 457311.11.2014, 14:53

mskafc

Jaki Hazard, jaki Costa? Wenger sam mówił że nie było ich stać na Hazarda, a Costa był już umówiony z ****ami rok przed transferem.

maciek987 komentarzy: 296611.11.2014, 14:52

Dancer przyjdzie i pozamiata

maciek987 komentarzy: 296611.11.2014, 14:52

Ja się nie wdaje w dyskusje o Wengerze, bo uważam, że ślepe patrzenie jaki on świetny nie ma sensu tak samo jak wywalanie go z klubu i obrażanie.

mskafc komentarzy: 579611.11.2014, 14:51

mało mi ***** CB mało mi ***** DM :)

maciek987 komentarzy: 296611.11.2014, 14:50

Kowalczyk11
Mnie najbardziej wkurza Cazorla i Ramsey. Jacka jeszcze przeboleję, bo jak gra to daje z siebie wszystko. Nawet jak mu nie idzie to biega i próbuje odbierać piłkę. Czasem nawet pobiega za dwóch. Ale Ramsey i jego pietki wołaja o pomstę do nieba. Rozumiem takie zagrania w zeszłym sezonie ale nie teraz? SZkoda słów. Cazorla to już w ogóle jest tragedia. 2 sezony temu był z niego piłkarz jakich mało , sezon temu grał w miarę, potrafił strzelić, fajnie dograć. Teraz wolę Ozila na skrzydle który nie boi się rozgrywać.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.11.2014, 14:50

Nie wydaje ?! przecież kupił Debuchy'iego, Chambers'a, Ospine, Sancheza itp, itd, mało wam ?
nie mamy tyle pieniędzy co city, chelsea, psg ... Wenger chociaż wydaje z głową a nie ...

Koroniarz komentarzy: 1035811.11.2014, 14:49

Podejrzewam, ze Wenger i zarzad juz oskubali wiekszosc kibicow dajac tylko FA Cup.

youtube.com/watch?v=YSWloBozOO8&list=PLub7sJmces1S0Ua4yM6kkOheZlDMsyOJb

Transferami Ozila i Sancheza tylko mydlą oczy, bo co z tego że Alexis strzeli 2 gole jak Nacho z Flamem pomogą stracić 3.
Nie chce juz pisac o transferach, bo kazdy wie kogo potrzebujemy, co najmniej dwoch nowych graczy. Albo i trzech, bo ostatnio to nawet nie mamy rozgrywajacego wiec Alexis musi sie wracac po pilke w kolo srodkowe.

mskafc komentarzy: 579611.11.2014, 14:46

Super, co roku liga mistrzow, co roku dodatkowe pieniadze do max 1/8 ale co kuzwa z tego, jak on tych pieniedzy nie wydaje? Boze, szanujcie sie.

Kowalczyk11 komentarzy: 326611.11.2014, 14:44

maciek , masz racje przesadziłem. Ale jak wchodzę na stronę i widzę 5 wywiadów z Arteta w których mówi : Ten ma potencjał ten ma potencjał ten jest dobry ten bedzie dobry mamy potencjał mamy jakosc mozemy udowodnic pokazemy to pokazemy tamto wygramy z tymi wygramy z tamtymi , a potem widzę dwóch trzech zawodników w formie na boisku to troche sie złoszczę. Z czego wynika brak formy Ramseya Jacka Cazorli ? Każdy z nich umiejętności ma światowe , no ale żeby je pokazać trzeba być w formie fizycznej której nie ma za grosz u naszych ostatnio.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698211.11.2014, 14:43

To tak naprawdę zasługa Wenger, że co roku jesteśmy w LM i w pierwszej 4 w lidze. Nie jego wina, że ciągle ktoś wypada z powodu kontuzji, albo odchodzi do innego "lepszego" klubu. To Wenger sprowadził tak naprawdę Ozila i Sancheza i wielu innych, ponieważ to PAPA jest rozpoznawany na całym świecie. Moim zdaniem on zasługuje na jeszcze jedną szansę od nas, kibiców.

maciek987 komentarzy: 296611.11.2014, 14:43

Gadanie gadaniem, ale właśnie o to chodzi. Skąd ta pewność, że gdyby przyszedł ktoś inny zaczęlibyśmy wygrywać? Może byłoby jeszcze gorzej. Mozę byśmy byli na 10 miejscu w tabeli bez LM, przegrywając 10:0 z czołówką. Chodzi o to, że każdy tutaj ma swoje prognozy, które nijak się mają do prawdziwego świata piłki. Może by był inny trener i do niego by nie chcieli przychodzić piłkarze.

"Wengeroutowcy" wierzą, że po odejściu Wengera kibice będą w niebie. "Wengersteje" wręcz przeciwnie. Obie strony mają jakieś madre argumenty. Ale żeby od razu kogoś obrażać i wyzywać bo ma inne poglądy dotyczące trenera Arsenalu? Kibicowanie powinno łączyc a nie dzielić.

mskafc komentarzy: 579611.11.2014, 14:41

Ok teraz rzuciles czlowieku argumentem desperata ktory ( pewnie i tak masz t o w dupie ) sprawil, ze stracilem ochote na dyskusje, wiec odpisze tylko na ten "argument wengerin'a "

"dzieki" wengerowi wedlug Ciebie mamy alexisa i ozila, super, naprawde super, ale gdybysmy mieli menagera ktory nie ma zatwardzenia umyslowego, to nie przegapilibysmy transferów Hazarda, Costy, nie oddalibysmy persiego nasriego songa, mielibysmy sklad marzenie. Poitrzebowaismy tylko trenera z charakterem i z jajami, wenger nie ma ani jednego ani drugiego. Mial, kiedys, owszem, ale futbol idzie do przodu a on wciaz caly w kurzu.

maciek987 komentarzy: 296611.11.2014, 14:38

Kowalczyk11
Rozumiem, że nasi piłkarze grają słabo ale żeby ich do Najmana porównywać? Nie obrażajmy ich.

lays komentarzy: 3987111.11.2014, 14:38

Gadanie.

A jakby byl inny trener, to moze bylby ktos inny??? Jakby to Wenger byl wielkim masterem i tylko on mogl sprowadzic gwiazde.

Kowalczyk11 komentarzy: 326611.11.2014, 14:36

kozz10 , a Cazorla fajnie by było jakby zaczał grać a nie pajacować z ta piłką i tracić ją bezsensownie.

Ostatnio zauważyłem że nasi piłkarze są podobni do Najmana , wywiad za wywiadem gadanie za gadaniem a na boisku połowy tego nie pokazują.

Verminator97 komentarzy: 1490011.11.2014, 14:34

maciek987 > Racja. To nie było do Cb! :D

maciek987 komentarzy: 296611.11.2014, 14:33

Verminator
Janie psiocze :P Tylko stwierdzam fakty które popierają dowody. To nawet na jego korzyść, bo chyba żaden klub nie utrzymywał siętak długo tak wysoko w tabeli. A co do Ozila i Alexisa zgadzam się.
Tylko, że tego co jest dobre się nie zauważa tak jak to co złe. Niestety ;/

Verminator97 komentarzy: 1490011.11.2014, 14:30

Psioczycie na Wengera, a gdyby nie On to Ozila i Alexisa by nie było. Sami przyznali, że w głównej mierze fakt pracy z Wengerem przekonał ich do transferu do nas i też wizja przyszłości klubu przedstawiona przez Wengera. :)

maciek987 komentarzy: 296611.11.2014, 14:28

Tylko pozazdrościć :P

kozz10 komentarzy: 372411.11.2014, 14:28

co do tematu Wengera, to nawet Cazorla mówił, że najlepszym trenerem z jakim pracował był Pellegrini

Novazzy komentarzy: 351011.11.2014, 14:24

zapodaj.net/19b9c775b495a.jpg.html *

Novazzy komentarzy: 351011.11.2014, 14:24

zapodaj.net/19b9c775b495a.jpg.

Novazzy komentarzy: 351011.11.2014, 14:24

Moze nie ma Haj Kłality ale widać :)
http://zapodaj.net/19b9c775b495a.jpg.html

Novazzy komentarzy: 351011.11.2014, 14:23

@maciek
od naszego trenera PN.
Kiedyś kolekcjonował i mi dał ;)

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady