Szczegóły lukratywnej umowy Wengera

Szczegóły lukratywnej umowy Wengera 25.08.2010, 12:04, IceMan 74 komentarzy

Na mocy nowego kontraktu zarobki Arsene’a Wengera wynosić będą aż 6 milionów funtów rocznie, donosi Goal.com.

Francuski menadżer przedłużył niedawno umowę z Arsenalem do 2014 i, zważywszy na jej warunki, usadowił się na drugim stopniu podium spośród najlepiej zarabiających trenerów Premier League. Jedynie opiekun Chelsea – Carlo Ancelotti – może pochwalić się wyższymi dochodami niż Le Professeur.

Kontrakt Bossa zawiera klauzulę, dzięki której Wenger otrzyma dodatkowe wynagrodzenie za doprowadzenie Kanonierów co najmniej do eliminacji Ligi Mistrzów. Przypomnijmy, że dotychczas Arsene’owi udało się uczynić z drużyną z północnego Londynu aż 12 razy z rzędu.

Były trener Monako otrzyma również 20-procentową podwyżkę. Wcześniej zarobki Wengera oscylowały wokół 5 milionów funtów rocznie, nietrudno więc obliczyć, że do 2014 na konto 60-latka co roku wpływać będzie 6 milionów funtów.

Tym samym Francuz zostanie najlepiej zarabiającą osobą na Emirates Stadium wyprzedzając nawet Ceska Fabregasa, który co tydzień inkasuję sumę 110 tysięcy funtów (5,7 milionów rocznie).

Ten astronomiczny kontrakt dowodzi, jak wysoko ceniony w północnym Londynie jest trener, który wraz z wygaśnięciem umowy będzie miał już 64 lata na karku. Zarząd The Gunners ani przez chwilę nie zastanawiał się nad zasadnością przedłużenia umowy z pracującym w Arsenalu od 14 lat menadżerem, który już od pięciu sezonów nie zdobył z ekipą 13-krotnych mistrzów Anglii ani jednego trofeum.

Analizując zarobki trenerskich sław pracujących poza granicami Wielkiej Brytanii jedynie Jose Mourinho, który sięgnął z Interem Mediolan rok temu po potrójną koronę, zarabia wyraźnie więcej niż Wenger. The Special One co roku dopisuje bowiem do swojego konta aż 8,5 milionów funtów. Natomiast Carlo Ancelotti, który w swoim debiutanckim sezonie w Premier League zgarnął z ekipą The Blues dwa tytuły, może się pochwalić zarobkami rzędu 6,5 milionów funtów.

Biorąc pod uwagę warunki nowej umowy Wengera, Francuz grający niegdyś na pozycji stopera znacznie zbliżył się do liderującego na Wyspach Brytyjskich Ancelottiego. Podobnie lukratywny kontrakt do Arsene’a obowiązuje również selekcjonera Synów Albionu - Fabio Capello.

Tacy trenerzy jak: Roberto Mancini, David Moyes, Harry Redknapp, Roy Hodgson, Steve Bruce czy nawet Sir Alex Ferguson mogą jedynie marzyć o pieniądzach inkasowanych przez menadżera Arsenalu.

Według prasy, Arsene Wenger już w maju poinformował Ivana Gazidisa, Danny’ego Fiszmana, Kena Friara oraz Petera Hill-Wooda o zamiarze kontynuowania pracy z drużyną z Ashburton Grove. Zarząd Kanonierów chciał zapewnić przedłużenie umowy z doświadczonym menadżerem przed udostępnieniem klubowi 45 milionów funtów na wzmocnienia. Lwia część tej kwoty nie została jednak w tym okienku transferowym przez Arsene’a wykorzystana.

Fakt, że kontrakt został dopięty na ostatni guzik i ogłoszony jeszcze przed rozpoczęciem bieżącego sezonu Premier League pokazuje, że negocjacje między trenerem i zarządem przebiegły szybko oraz bezproblemowo.

Dzięki najbardziej lukratywnej umowie w karierze Arsene na dobre usadowi się na liście najbogatszych menadżerów światowego futbolu.

W rankingu przygotowanym na początku tego roku, fortunę Wengera oceniono na 17 milionów funtów. Taka suma uplasowała go na szóstym miejscu wśród sportowych menadżerów działających w Wielkiej Brytanii i Irlandii za takimi trenerami jak: Fabio Capello (34 miliony funtów), Roy Keane (30 milionów funtów), Sir Alex Ferguson (24 miliony funtów), Carlo Ancelotti (21 milionów funtów) oraz Giovanni Trapattoni (18 milionów funtów).

Dodatkowo Wenger czerpać będzie zyski z tytułu współpracy z francuską stacją telewizyjną TF1 oraz firmą Castrol.

Arsene Wenger autor: IceMan źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Gadu komentarzy: 40526.08.2010, 20:54

No to teraz, Bossie, w dowodzie wdzięczności za taki konktrakt poprosimy o 14. mistrzostwo na 14-lecie pracy na Highbury/Emirates :)

KanonierTH1411 komentarzy: 482826.08.2010, 12:41

Dobrze że dostał taki kontrakt bo trener na właściwym miejscu i we właściwym klubie ale jedno mi się w nim nie podoba (w kontrakcie). Wenger ma otrzymywać dodatkowe wynagrodzenia za zajęcie miejsca w pierwszej 4 ligi. To według mnie nie jest dobre, dodatkowe wynagrodzenie powinien dostać dopiero gdy wygra jakieś trofeum.

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 526.08.2010, 12:41

szalen >> twoje ostatnie zdanie jest bez sensu. Można wskazać każdego menadżera, bo jak udowodnisz, że nie zrobiłby więcej?

Osobiście jestem fanem Wengera i chciałbym żeby pracował u nas długie lata. Dobrze się stało, że podpisał ten kontrakt.

Ycu123 komentarzy: 30425.08.2010, 22:25

Wenger to Arsenal Arsenal to Wenger zawsze tak będzie

szalen komentarzy: 198225.08.2010, 20:47

To jest menadżer na swoim miejscu. Bardzo dobrze prowadzi klub, kupuje, kombinuje z zawodnikami sprowadzając ich do klubu. Nie rzuca pieniędzmi na prawo i lewo jak niektóre kluby. Więc nie rozumiem zarzutów niektórych użytkowników, że Wenger się nie nadaje. Wskażcie menadżera, który zrobiłby więcej dla klubu teraz niż Boss.

fabregas1987 komentarzy: 2581525.08.2010, 20:40

jest wana postacia w historii Arsenalu i chyba zaczynaja to dostrzegac ...

thegunner4life komentarzy: 899725.08.2010, 20:31

Zawsze możemy wziąć jakiegoś innego trenera, i wtedy albo coś wygramy albo znajdziemy się w środku tabeli :) Panom super Managerom z fify 10 manger już podziękujemy. To prawda strasznie dużo ale tego sezonu jeszcze nie przegrał. Jeżeli ktoś uważa, że już przegrał to jest wiele innych teamów. Chelsea, RMA, FCB, MAN UTD. MAN CITY. Tam możecie sobie iść :) Ja mam w dupię co arsenal wygra a co nie, kocham go bo to mój ulubiony klub. Dla mnie mógł by grać nawet w Coca Cola Leage two.

concrete13 komentarzy: 869825.08.2010, 20:00

niech będzie jak najdłużej z nami ..

Eboue komentarzy: 4125.08.2010, 19:55

youtube.com/watch?v=bAfgEWeN0lU

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27325.08.2010, 19:36

Arsenal1994-----> świetna kompilacja, jaki i podkład muzyczny;) dzięki za ten link- naprawdę jest co oglądać na tym kanale;)

Michal95 komentarzy: 111325.08.2010, 19:35

moim zdaniem to trochę przesada. Zauważmy, że więcej zarabiają tylko trenerzy klubów które zawsze szastają pieniądzmi. Arsenal natomiast zawsze oszczędza jak się da a tu takie pieniądze dla menedżera. Trochę to wszystko dziwne ale z drugiej strony gdzie znaleźlibyśmy kogoś takeigo jak Wenger...

Theo44 komentarzy: 426325.08.2010, 18:37

Ja mam mieszane uczucia...bo z jednej strony tniemy wydatki na pilkarzy do absolutnego minimum a tu taka pensyjka? Gdybym byl zlosliwy to bym powiedzial, ze to tlumaczy brak nowych ofert dla Gallasa i Sola, zeby pokryc tygodniowke Bossa;) ale ty byl oczywiscie zart...
Nie ma Arsenalu bez Arsena. Stad tak krotki okres do podpisania. Alex, Jose, Wenger to absolutna elita. O ile Mourinho to typ najemnika o tyle Alex i Arsen to rdzen swoich klubow. Wenger nigdy nie idzie na skroty. On prowadzi Arsenal jak businessman. Tnie koszta i zwieksza zyski a emocje zostawia kibicom i dziennikarzom. Ja bym chcial zeby po zakonczeniu kariery zostal Ministrem Finansow w Polskim rzadzie!...
Mozecie pisac o jegy blednych decyzjach...ale fakty sa i zawsze byly po jego stronie...brak trofeow przez 5 lat? bycie ciagle na topie w lidze jak i LM?...przyklad Liverpoolu jest tutaj najlepszy. 2 lata temu konczyli lige na 2gim miejscu!...a dzis zostalo tylko wspomnienie. Powypalani Gerrard z Caragherem...trudno sobie odpowiedziec na pytanie co tam jescze robi Torres a Mascherano blaga na kolanach o pozwolenie mu czmychniecia z tonacego statku...brak mlodych na lawce i totalny defetyzm na boisku...Oto obraz zespolu, kt. 2 lata temu walczyl o mistrza.
a wy piszecie o Denilsonie, Fabianie? blagam...czapki z glow, modlic sie o zdrowie i dziekowac Bogu, ze mamy taka osobowosc na czele...ale Arsen...bramkarz by sie przydal;)

soprano komentarzy: 44725.08.2010, 18:33

WSP-Jasne człowiek który nie osiąga sukcesów na płaszczyznie zawodowej od 5 lat (a nawet od 6- jesli nie kupi bramkarza to w tym sezonie znowu nic nie ugramy) zasługuje na pdwyżkę jak mało kto...

WSP komentarzy: 179425.08.2010, 18:25

Soprano - pewnie, bo kierowanie zespołem w stabilny sposób, to żadna zasługa. Sprowadźmy Manciniego i niech wydaje pieniądze w błoto i kupuje gwiazdeczki, a sprzedaje solidnych zawodników.

Co do naszego obecnego składu, to również nie mam zastrzeżeń oprócz bramkarza, którego transfer przydałby się na pewno.

Arsenal1994 komentarzy: 749725.08.2010, 18:22

youtube.com/user/22vladislav22#p/u/0/f7b4S4ETGAc

;););)

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27325.08.2010, 17:52

Erzet-----> co do Twoich poglądów na obecnych piłkarzy:
1)Bendtner- zgadzam się, końcówkę zeszłego sezonu miał faktycznie bardzo udaną, właściwie to nie spodziewałem się po nim, ze będzie grał tak dobrze w kolejnych spotkaniach i ze jest w stanie strzelić takie ładne brameczki jak np. ze Stoke (w drugim meczu- na 1:0) i z Wolves(drugi mecz na 1:0).
2)Diaby- również się zgadzam, dobry drybling, podania i mój szal radości po zdobytej bramce z LFC są argumentami ku temu, by sądzić ze to dobry gracz.
3)Almunia- mieszane uczucia, wątpię by grał "przyzwoicie", lepiej kupić nowego bramkarza.
4)Denilson- tu się nie zgadzam- mało aktywny, nie przydatny w defensywie, bardzo marny rozgrywający, mało waleczny... po prostu kiepski zawodnik. Jedynie wywarł na mnie wrażenie strzałami z dystansu, które czasem wychodziły mu wyśmienicie (np. pierwszy mecz z Wolves- gol na 1:0 [z rzutu wolnego]).

Szef komentarzy: 1303525.08.2010, 17:44

niezly kontrakt sobie wynegocjowal, 6 melonow rocznie łohohoh

soprano komentarzy: 44725.08.2010, 17:33

Za co ta podwyżka??? Za to że od 5 lat Arsenal niczego nie osiągnął???

luq007 komentarzy: 289925.08.2010, 16:58

No zeby jeszcze na transfery tak nie zalowali kasy tp by bylo dobrze.

vanpersie13 komentarzy: 5325.08.2010, 16:56

Ale fota :D

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3525.08.2010, 16:36

karol234 - no, ale czemu zakładasz, że wypadniemy z czwórki? Rok temu też mieliśmy wypaść, a przez cały sezon walczyliśmy o mistrzostwo.

Almunia, średni bramkarz, z bardzo dobrym sezonem 08/09, gdzie był wybrany trzecim zawodnikiem sezonu. Ostatni sezon beznadziejny, wiadomo. Jeśli chodzi o mnie, to wydaje mi się, że teraz Alu znowu będzie bronił na przyzwoitym poziomie [jak w 08/09], cały czas nie wie czy nie przyjdzie do klubu nowy bramkarz, w każdej chwili może zastąpić go Fabian [chociaż to raczej żadna presja na Almunii :P]. Fabiański to osobny temat do rozmowy.

Denilson? Chłopak zaliczył bardzo udany sezon, jeden z lepszych graczy. Jeśli ustabilizuje formę to będzie takim samym wymiataczem jak Song, sporo świetnych spotkań, ale nie obyło się bez wpadek [United u siebie]. Mimo wszystko Denilson zagrał bardzo dobry sezon, jeśli ustabilizuje formę, to będzie świetnym rezerwowym. Diaby tak samo jak Denilson, nie rozumiem czego od niego chcesz, w poprzednim sezonie w pewnym momencie był naszym najlepszym zawodnikiem. Bendtner? Proszę Cię, Nick z sezonu na sezon jest coraz lepszy, w zeszłym sezonie po powrocie zastąpił Robina [jeśli chodzi o dorobek bramkowy], drugi strzelec w zespole [drugi sezon z rzędu]. No, ale to jak widać za mało.

karol234 komentarzy: 45325.08.2010, 15:57

skoro tak musimy oszczędzać to skąd ta podwyżka dla Wengera.
hurej hurej wygraliśmy Emirates cup.
bądźmy poważni.

karol234 komentarzy: 45325.08.2010, 15:55

błędy w doborze zawodników proszę almunia i fabiański. jakimi bramkarzami są każdy widzi. denilson benthner diaby to kolejne przykłady graczy którzy nie posiadają odpowiednich umiejętności na teraz , które pozwalały by im na gra na najwyższym poziomie.
to tak na szybko.
podsumowując naszą dyskusję powinienem być zadowolony i ciszyć się połowicznym sukcesem jakim jest awans do LM.
to brzmi trochę jak usprawiedliwianie teraz rozpoczętego sezonu w którym możemy wypaść z czwórki i potem będziemy mówić jakim to było sukcesem się w niej utrzymywać.
ja powtórzę jedno.
Arsenal ma wygrywać!!! a nie tylko grać o najwyższe cele.
półśrodki mogą interesować kibiców Evertonu albo Valencii nie nas.

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3525.08.2010, 15:39

karol234 - przykład Liverpoolu pokazuje, jak liga angielska rośnie w siłę z sezonu na sezon. Wypadli z Czwórki, która została rozbita od iluś tam lat [nie pamiętam dokładnie] i niewiele wskazuje na to, by nagle sobie tam wrócili. Do gry włączyła się Petrochemia z Manchesteru, no i ten nieszczęsny klub, który też ma swoją siedzibę w północnym Londynie. Poradzić bez pieniędzy w LM na pewno byśmy sobie poradzili, ale chyba lepiej mieć kilkadziesiąt milionów więcej w kieszeni, prawda? Z tych pieniędzy spłacamy dług, dlatego tak na prawdę Wenger nie może dobrze 'zaszaleć'. Im szybciej go spłacimy tym lepiej dla nas. Chwalmy Pana, że przy takiej sytuacji mamy takiego managera, który nie potrzebuje 200 milionów co okienko, by wzmocnić skład.

Arsenal nie zdobywa trofeów dla kibiców? A Emirates Cup!? :D

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3525.08.2010, 15:32

karol234 - najlepiej gdyby zmienić wieczne malkontenctwo kibiców... Nie mówię, że trzeba ślepo wierzyć w zespół, bo każdy ma jakieś zarzuty wobec Wengera, czy któregoś z zawodników. Jednak jeśli za te 10 lat Arsenal dalej będzie w gronie trzech najlepszych klubów Anglii, jeśli co roku będzie dochodził przynajmniej do ćwierćfinałów LM to ok. Mamy młody, ambitny zespół i świetnego managera, który ma swoją wizję na drużynę. Jego obecny skład jest jak hmmm... ogródek. Zanim będziemy mieli piękne kwiaty, plony potrzeba trochę czasu i cierpliwości, co w dobie jedzenia w 5 minut i klubów pokroju Manchesteru City nie jest proste :P

Błędy w doborze zawodników? Nie licząc Silvestre'a [który w sumie na coś się przydał, bo strzelił bramkę Tottenshitom] to ja takich błędów nie widzę, konkrety proszę.

I ja wcale nie atakuję, ot po prostu konwersujemy ;)

karol234 komentarzy: 45325.08.2010, 15:23

ja chce żeby Arsenal coś wygrał dla swoich kibiców a nie zarabiał na lidze mistrzów i oszczędzał na kupowaniu zawodników. to jest jeden najbardziej rozpoznawalnych klubów na świecie i jeden sezon sobie poradzi bez pieniędzy z LM. zresztą te pieniądze nie idą na wzmocnienia więc o co gramy.
i chyba nie o czwórkę chodzi a o mistrzostwo?!?!

karol234 komentarzy: 45325.08.2010, 15:20

przede wszystkim nie twierdze że kiepski z niego manadzer. nie mówię także aby go zwalniać. ale on popełnia rażące błędy w doborze zawodników a także razem ze swoim sztabem w jakiś sposób doprowadzają zawodników do stanu w którym kontuzja staje się chlebem powszednim.
i ludzie ślepa wiara w niego do niczego nie prowadzi. za parę lat będziemy żyć sukcesami wengera z przed 10 lat i mówić jaki on jest wspaniały. czas coś zmienić a nie dawać mu podwyżkę. i nie musicie mnie atakować od razu wygłaszam swoje zdanie.
p.s. argument z capello też taki sobie bo w dwóch sezonach poprzedzających podjęcie pracy z reprezentacją Anglii zdobył 3 mistrzostwa lig w których pracował. a mistrzostwo świata zdobywa 1 drużyna na kilkaset raz na 4 lata, więc trudno wymagać od jakiegokolwiek trenera na świecie choćby nie wiem ile zarabiał aby wygrał to mistrzostwo.

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3525.08.2010, 15:12

karol234 - mega-idiotyczne myślenie. 'Niech wypadną z czwórki, ale zdobędą Puchar Anglii'. Człowieku, przecież o tą czwórkę głównie chodzi, gra w LM = ogromne pieniądze. Drużyny grające w Lidze Europejskiej dostają 10 razy mniej [na przykładzie drużyn Old Firm - Rangersi za występy w LM dostali 14 milionów funtów, Celtic za występy w LE 1,5 miliona...].

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3525.08.2010, 15:08

karol234 - szczególnie Capello, mistrzostwa świata w wykonaniu jego reprezentacji były wyśmienite. Ten to się nazdobywał trofeów z tą reprezentacją Anglii, aż mu się półka w domu ugina od ich ciężaru.

No, a Wenger? Raptem trzy tytuły mistrzowskie [w tym to bez porażki zwieńczone wygraną na WHL], cztery Puchary Anglii, cztery Community Shield, finał pucharu UEFA, finał Ligi Mistrzów, trzykrotny manager roku w Premier League. Do tego przeprowadził nas na nowy stadion, dzięki niemu nie popadliśmy w ogromne długi z tego tytułu. O otwarciu Highbury Square już nie będę wspominał, bo to przecież mało znaczące wydarzenie. Dupa nie trener z tego Wengera, wy****ć go na zbity pysk!

karol234 komentarzy: 45325.08.2010, 15:03

ten argument do mnie zupełnie nie przemawia. skoro naszym celem i sukcesem ma być utrzymanie w big four i gra w fazie grupowej LM to niech wenger nie mówi że chce wygrywać co się da.
dla mnie pierwsza czwórka nie jest czymś co mnie cieszy. wolałbym aby wypadli na sezon z czwórki i zdobyli Puchar Anglii na przykład. bo granie co rok o ligę mistrzów w której nic nie możemy potem zdziałać przypomina walkę o marchewkę której nie można potem zjeść.

kubala5 komentarzy: 1029 newsów: 225.08.2010, 14:40

karol > ale tylko Wenger umie zbudować dobrą drużyne, która utrzymuję się w big four, nie wydając przy tym nie wiadomo jakich majątków

karol234 komentarzy: 45325.08.2010, 14:36

osobiście uważam że to przesada aby tyle zarabiał.
w przytoczonym artykule znalazły sie przykłady manadzerow zarabiających więcej od wengera ale oni zdobywają trofea. ci co zarabiają mniej też coś wygrywają. wenger musi w końcu zacząć spłacać ten dług zaufania którym jest obdarzony. mówicie że tylko on potrafi zrobić silną drużynę nie wydając dużej kasy. a ja na to odpowiadam że inaczej na to patrząc to każdy manadzer potrafi zrobić drużynę która nic nie wygrywa. takie są fakty, i wniosek jest taki że wenger dobrze ustawić się potrafi. niech przyjdą wyniki będę cicho, ale wszyscy mamy dość kolejnych przegranych sezonów,po których nic się nie dzieje nikt nawet w zarządzie nie pierdnie. zero presji. a wenger mając takie uposażenie nie powinien ciągle tych samych błędów popełniać,o czy mówię wiecie wszyscy.

AlexVanPersie komentarzy: 806425.08.2010, 14:23

maniek56-> Masz rację ale częściowo. To prawda, że kochamy Arsenal za piękny futbol, politykę transferową i szkolenie młodzieży. Ale już czas dołożyć najważniejszy element, ZWYCIĘSTWA. Futbol to nie konkurs kto wyszkoli więcej młodzieży albo kto poda więcej piłek w meczu. To jest ważne, ale tylko wtedy jeśli prowadzi to do sukcesów. Nie można tych dwóch rzeczy rozdzielać.

kampop1 komentarzy: 29325.08.2010, 13:55

ja bym chciał tyle zarabiać

maniek56 komentarzy: 300725.08.2010, 13:39

Arsene to według mnie najlepszy menadżer na świecie, nie sztuką jest prowadzić klub wydając co roku setki milionów na wzmocnienia, sztuką jest prowadzić taką politykę jak Wenger, Arsenal kocha się nie za trofea, nie za wielkie transfery tylko za najpiękniejszy na świecie futbol, za historię, za politykę transferową i szkolenie młodzieży i jeśli ktoś tego nie rozumie to nie może nazywać siebie kibicem tego klubu, ktoś kto szuka spektakularnych transferów i setek milionów wydawanych na gwiazdy a nie interesuje go piękna szybka, finezyjna gra, niech zacznie kibicować MC albo Chelsea.

Gunner48 komentarzy: 792925.08.2010, 13:27

Arsene jest niesamowity!
Każdy chyba wie, ca co go cenimy :P
Myślę jednak, że czas na zmianę czegoś...musimy coś wygrać, aby to osiągnąć piłkarze jak też trener będą musieli zmienić swoje nastawienie...które na tę chwilę to LM i big4 ;/

AlexVanPersie komentarzy: 806425.08.2010, 13:18

Wielu dziwi się tutaj, że Arsene zarabia tak dużo a sam żałuje wydać każdego funta. Ale jemu za to właśnie tyle płacą!! Za to, że jako jeden z niewielu potrafi za niewielkie pieniądze zrobić b. dobrą drużynę. Każdy trener potrafiłby wydać 200mln jak Chelsea i MC i zrobić drużynę z Big4. Ale tylko Arsene potrafi to zrobić nie wydając nic i jeszcze odłożyć 30mln. Pod tym względem to geniusz. Prawdziwy Madafaka:)

jogaBonito komentarzy: 8525.08.2010, 13:16

ToMo_18 czytanie ze zrozumieniem nie boli. Czy ja gdziekolwiek napisałem, żeby zdymisjonować Wengera? Napisałem jedynie, jak moim zdaniem, wygląda postawa piłkarzy, działaczy i trenera. Nie chcę zmiany szkoleniowca, chcę, żeby w końcu zaczął coś wygrywać, a piłkarze zmienili podejście do gry.

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1525.08.2010, 13:14

widać koledzy z dołu to majstersztyk analitycy futbolu:P nie no skąd że Wenger nic nie odnosi trener który pracuje tu szmat czasu nic nie osiąga DO DYMISJI Z NIM ! żal patrzeć na takich dzieci :P
oczywiście nie wliczam w to mariana56:P

maniek56 komentarzy: 300725.08.2010, 13:07

Trzy poprzednie posty to jakaś prowokacja tak?

arsenalkings komentarzy: 30025.08.2010, 13:05

powinni zmienic trenera.. co z tym że to legenda już... ważniejsze są wyniki...

arsenalkings komentarzy: 30025.08.2010, 13:04

"Potrzebny nam taki Gattuso, Kean. Ktoś, kto nie odstawi nogi, z Rooneyem złapie się za bary. To nie balet. To PL. "

nie jeden chłopak na podwórku tak gra... wiem bo sam tak gram i koledzy narzekają że za twardo... ale tak trzeba...

jogaBonito komentarzy: 8525.08.2010, 12:55

benu lepiej się tego ująć nie dało. Nikt w tym klubie nie ma cohones. Liczy się tylko zysk. Piłkarze biegają jak panienki. Potrzebny nam taki Gattuso, Kean. Ktoś, kto nie odstawi nogi, z Rooneyem złapie się za bary. To nie balet. To PL. Tu liczą się wyniki, a nie piękno gry. Już rzygam tymi finezyjnymi zagraniami, które prowadzą nas do 3/4 miejsca w lidze. A skąpiec AW zarabia więcej niż Cesc. W głowie się nie mieści.

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1525.08.2010, 12:49

aguero10--> nie chodzi mi tu o trofea tylko regularna LM top4 itd:P LFC czeka na mistrza 20 lat a ty srasz 5 lat:P

benu komentarzy: 27525.08.2010, 12:48

klubowi to i tak na rękę. da jemu 6 mln, nic na transfery nie wyda, co rok zajmujemy 3/4 miejsce, więc kasa z LM jest...
brakuje osób z mentalnością zwycięzcy, zarówno wśród piłkarzy, jak i kierownictwa/AW...
przykre, ale prawdziwe, bo ważniejszy jest dla nich coroczny zysk, niż podjęcie ryzyka, zainwestowanie i wygranie czegokolwiek..

krzysk90 komentarzy: 47725.08.2010, 12:43

hmm coś mi sie to nie podoba zarobki piłkarzy są podawane w tygodniach a nie w miesiącach

jeżeli by zarabiał 110 tyś funtów miesięcznie to
110 000 x 12 miesięcy = 1 320000 czyli nieco ponad milion rocznie
wiec kubala5 umiemy czytać ale niestety wkradł się błąd

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 525.08.2010, 12:41

Widzisz kubala, po co to hasło "nie umiesz czytać?" skierowanie do piootrka? Nie można się spokojnie zastanowić? :)

aguero10 komentarzy: 856525.08.2010, 12:41

ToMo_18-chyba nie liczysz ostatnich piciu sezonów

mikypl komentarzy: 107125.08.2010, 12:41

@gooner92: Ej no! Wyprzedziłeś mnie z komentarzem :) No, ale tak czy siak piątka w Twoją stronę!

mikypl komentarzy: 107125.08.2010, 12:39

@kubal5: A Ty umiesz czytać i liczyć??

W artykule jest błąd. 110tys *12 miesięcy = 1,32 mln. A Cesc zarabia 110tys na tydzień (nie na miesiąc) * 52 tygodnie = 5,72 mln i jeśli o to chodziło uzytkownikowi piootrek2 to ma racje.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com