Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025

Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 18.06.2024, 10:17, Mateusz Rosłoń 4486 komentarzy

Poznaliśmy terminarz Arsenalu na przyszły sezon Premier League. Nowa kampania rozpocznie się 17 sierpnia, 90 dni po zakończeniu poprzedniej, i potrwa do niedzieli 25 maja 2025 r., kiedy to tradycyjnie wszystkie mecze ostatniej kolejki wystartują w tym samym czasie.

Liga poczyniła ustalenia, aby zapewnić drużynom więcej czasu na odpoczynek podczas trzech kolejek świątecznych, przy czym żaden mecz danej drużyny nie odbędzie się przed upływem 60 godzin od poprzedniego i nie będzie spotkań w Wigilię Bożego Narodzenia. Z kalendarza usunięto również przerwę zimową, aby umożliwić rozpoczęcie rozgrywek w połowie sierpnia. Celem takiego zabiegu jest zapewnienie dłuższej przerwy letniej, dzięki której wszystkie kluby Premier League będą mogły umożliwić swoim zawodnikom nieprzerwany trzytygodniowy odpoczynek zamiast krótkiej przerwy w zimie.

Poniżej przedstawiamy porządek, w jakim odbędą się spotkania Arsenalu. Terminarz może oczywiście ulec zmianom ze względu na transmisje telewizyjne, krajowe rozgrywki pucharowe oraz rozgrywki europejskie. Premier League zobowiązała się do informowania kibiców o takich zmianach z co najmniej sześciotygodniowym wyprzedzeniem do grudnia 2024 r. i z co najmniej pięciotygodniowym wyprzedzeniem od stycznia 2025 r. do przedostatniego meczu sezonu.

SIERPIEŃ
Sobota, 17.08 Wolverhampton Wanderers (H)
Sobota, 24.08 Aston Villa (A)
Sobota, 31.08 Brighton & Hove Albion (H)

WRZESIEŃ
Sobota, 14.09 Tottenham Hotspur (A)
Sobota, 21.09 Manchester City (A)
Sobota, 28.09 Leicester City (H)

PAŹDZIERNIK
Sobota, 5.10 Southampton (H)
Sobota, 19.10 Bournemouth (A)
Sobota, 26.10 Liverpool (H)

LISTOPAD
Sobota, 2.11 Newcastle United (A)
Sobota, 9.11 Chelsea (A)
Sobota, 23.11 Nottingham Forest (H)
Sobota, 30.11 West Ham United (A)

GRUDZIEŃ
Wtorek, 3.12 Manchester United (H)
Sobota, 7.12 Fulham (A)
Sobota, 14.12 Everton (H)
Sobota, 21.12 Crystal Palace (A)
Czwartek, 26.12 Ipswich Town (H)
Niedziela, 29.12 Brentford (A)

STYCZEŃ
Sobota, 4.01 Brighton & Hove Albion (A)
Wtorek, 14.01 Tottenham Hotspur (H)
Sobota, 18.01 Aston Villa (H)
Sobota, 25.01 Wolverhampton Wanderers (A)

LUTY
Sobota, 1.02 Manchester City (H)
Sobota, 15.02 Leicester City (A)
Sobota, 22.02 West Ham United (H)
Wtorek, 25.02 Nottingham Forest (A)

MARZEC
Sobota, 8.03 Manchester United (A)
Sobota, 15.03 Chelsea (H)

KWIECIEŃ
Wtorek, 1.04 Fulham (H)
Sobota, 5.04 Everton (A)
Sobota, 12.04 Brentford (H)
Sobota, 19.04 Ipswich Town (A)
Sobota, 26.04 Crystal Palace (H)

MAJ
Sobota, 3.05 Bournemouth (H)
Sobota, 10.05 Liverpool (A)
Niedziela, 18.05 Newcastle United (H)
Niedziela, 25.05 Southampton (A)

Premier LeagueTerminarz autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Barney komentarzy: 2142619.06.2024, 18:19

Dla mnie dobrze Kai podawal tamten nie ogarnal

Paul77 komentarzy: 1018519.06.2024, 18:11

Jeśli miał by Partey odejść, to pasuje żeby przyszła klasyczna, kreatywna 8ka.

Paul77 komentarzy: 1018519.06.2024, 18:11

Jeśli miał by Partey odejść, to pasuje żeby przyszła klasyczna, kreatywna 8ka.

Garfield_pl komentarzy: 3092919.06.2024, 18:06

Arsenal could choose to revive their interest in Pedro Neto, GIVEMESPORT sources have revealed. There is a belief among Wolves insiders that a deal could be struck in the coming weeks, with Neto pinpointed as their expected big-money departure of the summer. [@DeanJonesSoccer]

darek250s komentarzy: 10751 newsów: 519.06.2024, 17:12

@Marzag:

Na szpicy gra.

Marzag komentarzy: 41826 newsów: 119.06.2024, 17:10

Partey to jest kreatywny zawodnik, za niego nie może przyjść "silny murzyn", tam trzeba kogoś kto jest dobry w destrukcji i zagra prostopadłe podanie które minie kilku przeciwników.

Paul77 komentarzy: 1018519.06.2024, 17:09

Onana jest bardzo surowy, ma sens sprowadzenie go gdyby został Partey. Jeśli Arteta chce kupić Daglaza Luiza czy Guimaraesa to nie ma sensu kupować Belga.

Marzag komentarzy: 41826 newsów: 119.06.2024, 17:02

Juz poprawili ;p

Marzag komentarzy: 41826 newsów: 119.06.2024, 17:01

Havertz wg flashscore dziś na LO

Imtari komentarzy: 5519.06.2024, 16:57

Na ten moment mecze 'outsiderów' ogląda się o wiele lepiej niż pretendentów ;-D

1886gunner1886 komentarzy: 160519.06.2024, 16:54

Oj Chorwacja chyba ostatnie miejscd w grupie

Marzag komentarzy: 41826 newsów: 119.06.2024, 16:30

@Rynkos7 napisał: "Skąd takie info? Bez żadnej ironii pierwsze słyszę, że Harvetz był dogadany już tak długo przed podpisaniem kontraktu. No a z tym "kilka dni przed" to też trochę przesadziłeś. 2 tygodnie przed oficjalką, może nawet trochę wcześniej były już przecieki i pogłoski tylko nikt nie brał ich na poważnie a nr 1 w mediach były licytacje z City o Rice'a. Pamiętam jak dyskutowaliśmy o jego umiejętnościach i tego na jaką pozycję "teoretycznie" był planowany."
Gdzieś albo Edu się wypowiadał, że każdy transfer jest poprzedzony wielomiesięcznymi negocjacjami albo Havertz wspominał, że rozmawiał z Edu/Artetą kilka miesięcy przed tym jak podpisał kontrakt z Arsenalem.

adias komentarzy: 763 newsów: 819.06.2024, 16:28

@Dziadyga: przekładając to na język faktów to dziennikarze nie wiedzą jaki Arsenal ma plan.

My zapewne konsekwentnie realizujemy założenia, a przynajmniej w to wierzę :D

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26419.06.2024, 16:21

Onana to jest trochę inny rodzaj zawodnika. Jest bardzo dobry w destrukcji, w kut szybki (chyba prawie 36,5 km/h), dynamiczny, silny, agresywny, i potrafi się odnaleźć pod bramką rywala. To nie będzie zawodnik do rozegrania, chociaż czasami potrafi rzucić fajną piłkę. Mógłby być klasyczną "6", ale jego parametry pozwalają też ustawiać go jako "box to box". Nie powiedziałbym, aby był słabszy od Parteya: ma po prostu inny profil.

Dziadyga komentarzy: 868019.06.2024, 16:03

Tak będąc szczerym to coś nasz klub chyba nie ma pomysłu na ten ostateczny krok by drużynę utrzymać czy jeszcze poziom podnieść.Same plotki o sredniakach typu Ona,żadnych konkretów z gośćmi z topu.Zle to widzę,ale czekam.

Reamoner komentarzy: 476219.06.2024, 15:51

@Ranczomen: nie, po prostu jest słaby. Everton to dobry klub dla niego

Adi17 komentarzy: 318219.06.2024, 15:48

Chorwaci widzę przygotowani na ME :D

Ranczomen komentarzy: 1246319.06.2024, 15:48

Spójrzmy prawdzie w oczy. Hejtujecie Onane, bo jest czarny.

kaljot (zawieszony) komentarzy: 85219.06.2024, 15:35

de jong to polamaniec z duza tygodniowka a dajcie spokoj . ma to cos ale ma to za rzadko ;p
jak sie okaze ze nie ma odpowiedniego napastnika to
Diamande fofana Simons Eze i jazda:D

ozzy95 komentarzy: 2122 newsów: 119.06.2024, 15:30

Jeśli odpuścimy napastnika to niewykluczone, że ściągniemy dwóch pomocników w tym okienku. Onana da głębie na pozycji 6, poza tym możemy też w dalszym ciągu grać double pivotem wtedy Belg byłby partnerem dla Declana. Jeśli odejdzie Partey to tym bardziej taki scenariusz staje się realny. Przypominam, że Jorginho też zostanie z nami maks na rok, więc potrzeby na większą głębię w środku pomocy już się mocno rysują na horyzoncie. Ściągnięcie Onany wcale nie wyklucza transferu jeszcze jednego zawodnika do środka pola moim zdaniem. Oczywiście w nieco innym typie, bardziej na pozycję nr 8, ktoś kto będzie pchał grę bezpośrednio do przodu, progresował. Ja wyczuwam zestaw Onana i De Jong.

kaljot (zawieszony) komentarzy: 85219.06.2024, 15:28

@Womanizer: 1.85 fofany wystaarczy :D

Womanizer komentarzy: 1013319.06.2024, 15:11

Onana 1,95 cm. Nicolas Jover już ma nocne polucje, na myśl o nowych schematach stałych fragmentów.

artur759 komentarzy: 75019.06.2024, 15:07

Onana to chyba najgorsza opcja z możliwych. Nie jest zły, ale to średniak. Przez te dwa sezony w Evertonie poza kilkoma meczami nie pokazał nic specjalnego.

Piłkarsko słabszy od Parteya, więc raczej downgrade zamiast wzmocnienia. Do poszerzenia składu fajna opcja, ale do pierwszej 11 to raczej średnio.

kaljot (zawieszony) komentarzy: 85219.06.2024, 15:06

@Garfield_pl: nieeeeeee:(

Garfield_pl komentarzy: 3092919.06.2024, 14:46

Keith Wyness (ex-Everton chief executive): “Amadou Onana is one who I think will go. I believe from my sources, there is interest from Arsenal & that’s something which could materialise. I’ve heard certainly that negotiations are ongoing.” [@footyinsider247] #afc

artur759 komentarzy: 75019.06.2024, 14:37

@Mastec30 napisał: "i tak rejestracja jest od lipca wiec równie dobrze może je zrobić teraz"
Okienko otworzyło się na wyspach 14 czerwca, więc już można rejestrować.

Mastec30 komentarzy: 699219.06.2024, 14:27

@ArsenalChampion napisał: "Nic się nie dzieje, bo Arsenal dopiero zacznie robić jakieś konkretne transfery dopiero od Lipca, gdzieś czytałem info ze jest to związane z FFP i wtedy wejdzie jakiś nowy okres rozliczeniowy czy coś takiego."

Przecież wszystkie transfery teraz będą robione od Lipca niezależnie od tego czy ktoś zaczął rozmowy 1 lipca czy ogłosił transfer 19.06. i tak rejestracja jest od lipca wiec równie dobrze może je zrobić teraz

Womanizer komentarzy: 1013319.06.2024, 14:11

After new contacts today, still NO agreement between Juve and McKennie on exit conditions.
He could be removed from swap deal for Douglas Luiz; Juve and Villa considering other options.

#AVFC will only proceed with swap deal if convinced on both technical/financial factors.

Jest nadzieja, że komuś narkotyki zniknęły z krwiobiegu i nie dopuści do oddania Luiza za 2 średniaków i 20 mln.

Dzulian komentarzy: 285419.06.2024, 13:39

@artur759: Dlatego napisałem że dla nas to półśrodek aktualnie.
To jest piłkarz na dorobku. On jak ma iść od klubu, gdzie zagra 1100 minut, to już lepiej niech siedzi w Bologni i pokopie w Lidze Mistrzów.

artur759 komentarzy: 75019.06.2024, 13:32

@Dzulian napisał: "Największym atutem Zirkzee jest cena. 40 mln euro klauzuli to 34 mln funtów.
W takiej cenie, mógłby być niemal 1:1 za Nketiaha, z dokładką 9-10 mln. A potencjał na pewno dużo większy."

Tylko jak on ma się nam rozwinąć przy Havertzu i Jesusie? Nketiah po zmianie pozycji Havertza na 9, nie dostał praktycznie w ogóle żadnych minut. Będzie taka sama sytuacja jak z Vieirą - kupimy potencjał, ale nie będzie kiedy go ogrywać i w końcu trzeba będzie go pożegnać za pół darmo.

Tak jak ktoś napisał w reprezentacji Holandii jest mniej ceniony niż Gakpo, Weghorst czy Depay.

Mamy obecnie na tyle dobrą kadrę, że aby ją wzmocnić trzeba naprawdę mocnych zawodników.

Obecnie na rynku jest kilka opcji na wzmocnienie PS: Olise, Bakayoko, Nico Williams, ten Ukrainiec z Girony, być może Raphina.

Na ataku mamy Havertza, Jeusa a i Trossard i Martinelli mogą tam zagrać, więc nie jesteśmy na musiku.

Barney komentarzy: 2142619.06.2024, 13:06

Jeszcze w czerwcu musimy kupić chyba Raye żeby był wliczony za zeszły okres rozliczeniowy

Barney komentarzy: 2142619.06.2024, 13:05

@Dzulian:

Jeśli to prawda ,że city go chce to myślę ,że on sam by ich wybrał ,ale zobaczymy. Nie przepadam za nim

ArsenalChampion komentarzy: 838319.06.2024, 12:55

Nic się nie dzieje, bo Arsenal dopiero zacznie robić jakieś konkretne transfery dopiero od Lipca, gdzieś czytałem info ze jest to związane z FFP i wtedy wejdzie jakiś nowy okres rozliczeniowy czy coś takiego.

Rynkos7 komentarzy: 733819.06.2024, 12:54

@Marzag napisał: "Z Havertzem Arsenal się dogadał pół roku przed dołączeniem do klubu a ludzie się dowiedzieli o tym transferze kilka dni przed finalizacją."

Skąd takie info? Bez żadnej ironii pierwsze słyszę, że Harvetz był dogadany już tak długo przed podpisaniem kontraktu. No a z tym "kilka dni przed" to też trochę przesadziłeś. 2 tygodnie przed oficjalką, może nawet trochę wcześniej były już przecieki i pogłoski tylko nikt nie brał ich na poważnie a nr 1 w mediach były licytacje z City o Rice'a. Pamiętam jak dyskutowaliśmy o jego umiejętnościach i tego na jaką pozycję "teoretycznie" był planowany.

Dzulian komentarzy: 285419.06.2024, 12:51

@Barney: Bruno Gumiś ma ważną klauzule 100 mln funtów do końca czerwca.

Jak tutaj sie nic nie wydarzy, to już nikt nic nie wie o naszych celach. Można strzelać po omacku. Aż wyskoczy jakiś De Jong z czapy i kibice będą sie drapać po głowie, jak przy Havertzie.

Barney komentarzy: 2142619.06.2024, 12:46

@Marzag:

Tak ,ale przeważnie jest jak z Ricem długa saga transferowa.
Mi chodzi kiedy wypłynie info dla nas teraz nic się nie dzieje może jak skończą euro. Nuda nuda i nuda to ,że kogos dogadali po cichu i o tym nie wiemy nie ma znaczenia

Marzag komentarzy: 41826 newsów: 119.06.2024, 12:31

@Barney napisał: "Te gadanie o transferach takie na siłę każdy chyba ma świadomość ,że nic się nie dzieje zaawansowanego.
Wszyscy skupieni na euro, co innego jakby ornstein napisal,że poszła jakaś oferta.
Tak same płoty nic więcej."

Transfery są być może dogadane już w lutym, z tym że warunki umów, finansowanie transferów itp może się ciągnąć. Z Havertzem Arsenal się dogadał pół roku przed dołączeniem do klubu a ludzie się dowiedzieli o tym transferze kilka dni przed finalizacją.

Mastec30 komentarzy: 699219.06.2024, 12:29

@Barney napisał: "Te gadanie o transferach takie na siłę każdy chyba ma świadomość ,że nic się nie dzieje zaawansowanego."

No to jest najgorsze. Jeszcze nas czekają co najmniej 3 tygodnie takiej posuchy informacyjnej

Barney komentarzy: 2142619.06.2024, 11:53

Te gadanie o transferach takie na siłę każdy chyba ma świadomość ,że nic się nie dzieje zaawansowanego.
Wszyscy skupieni na euro, co innego jakby ornstein napisal,że poszła jakaś oferta.
Tak same płoty nic więcej.

Dzulian komentarzy: 285419.06.2024, 11:23

Największym atutem Zirkzee jest cena. 40 mln euro klauzuli to 34 mln funtów.
W takiej cenie, mógłby być niemal 1:1 za Nketiaha, z dokładką 9-10 mln. A potencjał na pewno dużo większy.

Ale na dzisiaj to jest dla nas półśrodek, Havertza nie wygryzie.

Be4Again komentarzy: 380319.06.2024, 11:10

@Paul77 napisał: "Ciekawe czy ten Zirkzee sprawdził by się PL. Nie widziałem go w akcji, ale parametry podobne do Sesko."

Jako zastępstwo za Nketiaha pewnie by był ciekawą opcją, ale na pierwszy skład raczej bez szans. W reprezentacji wyżej cenią Depaya czy Weghorsta... więc to już jest też jakiś wyznacznik jego umiejętności. Gdyby nie kontuzja Teuna Koopmeinersa to by w ogóle nie został powołany. Jest to po prostu zawodnik słabszy od takiego Gakpo czy Koopmeinersa, może ma potencjał na bycie lepszym od w.w. dwójki, ale na dzisiaj nie jest. 11 goli w Serie A nikogo na kolana nie rzuca.

Marzag komentarzy: 41826 newsów: 119.06.2024, 10:52

@Garfield_pl napisał: "Mi bardziej realne wydaje się podejście po Sesko za rok, chyba, że pojawi się naprawdę mega okazja, nawet za więcej, ale pewny upgrade, czyli Isak ;)"
Arsenal się pewnie dogaduje z zawodnikami o których Jurki z Twittera nie mają pojęcia że Arsenal może się nimi interesują i nawet nie wymyślają plotek związanych z tymi zawodnikami.

Adi17 komentarzy: 318219.06.2024, 10:28

@artur759 napisał: "Największym znakiem zapytania jest czy dobra forma Havertza wynikała z zmiany pozycji czy po prostu trafił w okres swojej świetnej formy. Postawienie na Havertza jako naszej podstawowej 9 jest sporym ryzykiem, bo Niemiec chyba tylko raz w karierze przebił barierę 15 goli w lidze. Jest jeszcze w obwodzie Jesus, więc to trochę minimalizuje ryzyko."

Właśnie to jest bardzo ważne kwestia. Tak patrząc czasami na jego anemiczne strzały czy jak kończy akcje to nie wydaje mi się, że jest to zawodnik na 15-20 bramek w sezonie.
Już kiedyś był ten temat poruszany - Liverpool z Firmino w ataku czy Real z poprzedniego sezonu grali bez typowego napastnika. Hiszpania zdobywała trofea grając 6 pomocnikami, w tym Cesc w ataku.
To są tylko przykłady na to, że da się. Z resztą Arsenal w poprzednim sezonie strzelił mase goli i przegrał mistrzostwo o włos.

Paul77 komentarzy: 1018519.06.2024, 10:26

Ciekawe czy ten Zirkzee sprawdził by się PL. Nie widziałem go w akcji, ale parametry podobne do Sesko.

artur759 komentarzy: 75019.06.2024, 10:13

Tak naprawdę to na rynku nie ma lepszego napastnika niż Havertz z 2024 po zmiennie pozycji na 9.

Niemiec miał 8G +5A w 13 spotkaniach po zmianie pozycji, wygrywał górne piłki, naprawdę ostro pracował w pressingu, strzelał ważne i decydujące bramki.

Oczywiście nie twierdzę, że jest to napastnik idealny, na pewno ma kilka mankamentów i próba jest mała (Hojlund też miał taką jedną serie świetnych meczy a przed i po niej była trochę lipa) ALE chodzi mi o to, że na rynku w mojej opinii nie ma napastnika prezentującego wyższy poziom od Niemca z 2024.

Największym znakiem zapytania jest czy dobra forma Havertza wynikała z zmiany pozycji czy po prostu trafił w okres swojej świetnej formy. Postawienie na Havertza jako naszej podstawowej 9 jest sporym ryzykiem, bo Niemiec chyba tylko raz w karierze przebił barierę 15 goli w lidze. Jest jeszcze w obwodzie Jesus, więc to trochę minimalizuje ryzyko.

69Hunter1997 komentarzy: 64719.06.2024, 09:52

@Garfield_pl napisał: "pewny upgrade, czyli Isak"

szczerze mówiąc nie do końca rozumiem zachwytów nad Isakiem. Nie deprecjonuje jego umiejętności bo jest dobrym zawodnikiem ale.. wydaje mi się, że jest zbyt szklany by aż tak się na nim skupiać. Sprawdziłem na transfermarkt i w ciągu ostaenich dwóch sezonów opuścił 31 spotkań... uważam że to sporo

Be4Again komentarzy: 380319.06.2024, 09:26

Dla mnie Osimhen to nie jest zawodnik, dla którego należałoby rozbijać "bank". 70mln to max co można za niego zaproponować i to też bardziej za potencjał niż aktualną jakość piłkarską. Osimhen zostanie na kolejny sezon w klubie, w którym już nie chce grać, znowu zaliczy przeciętny sezon z 15 golami na koncie i w przyszłym roku De Laurentis będzie się cieszył jak ktoś za niego będzie skłonny dać chociaż 50-60mln. Napoli jest w kryzysie, wielu ważnych zawodników odejdzie i przebudowa, która ich czeka nie zwiastuje szybkiego powrotu do CL. Bez sprzedaży Osimhena i Khvivchy będzie ciężko wygospodarować środki na sensowną przebudowę kadry.

Garfield_pl komentarzy: 3092919.06.2024, 08:50

@pablofan napisał: "Jeśli prawda jest, że faktycznie się o niego pytali, to kwota jaką Arsenal proponuje z pewnością nie jest dużo wyższa niż ta, którą był w stanie zapłacić za Sesko. Inaczej wyglądałoby to jak akt desperacji z naszej strony. Mam nadzieję, że z nim nie skończymy. Ogromny koszt i tak naprawdę więcej znaków zapytania niż pewności, że będzie przydatny dla zespołu."
Mi bardziej realne wydaje się podejście po Sesko za rok, chyba, że pojawi się naprawdę mega okazja, nawet za więcej, ale pewny upgrade, czyli Isak ;)

pablofan komentarzy: 262019.06.2024, 06:17

@Garfield_pl: „ Arsenal are NOT currently considering a bid for Victor Osimhen, sources have told Football Insider. Osimhen has a £113m release clause, but it is believed Napoli would accept an offer of around £90m, however, that outlay is seen as unacceptable by Arsenal. [@SportsPeteO] #afc”

Jeśli prawda jest, że faktycznie się o niego pytali, to kwota jaką Arsenal proponuje z pewnością nie jest dużo wyższa niż ta, którą był w stanie zapłacić za Sesko. Inaczej wyglądałoby to jak akt desperacji z naszej strony. Mam nadzieję, że z nim nie skończymy. Ogromny koszt i tak naprawdę więcej znaków zapytania niż pewności, że będzie przydatny dla zespołu.

bizooon komentarzy: 731118.06.2024, 23:28

Czesi mega fizole, nie lubię Portugalii ale kupon uratowan

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl