Usmanow: Kupno Rooneya byłoby wielkim sukcesem

Usmanow: Kupno Rooneya byłoby wielkim sukcesem 20.06.2013, 19:19, Bartłomiej Rusek 51 komentarzy

Zdaniem udziałowca Arsenalu Aliszera Usmanowa zakontraktowanie Wayne’a Rooneya byłoby wielkim sukcesem dla obu stron – zarówno dla londyńskich Kanonierów jak i dla samego Czerwonego Diabła.

Arsene Wenger ma podobno w tym okienku możliwość operowania większymi kwotami niż zazwyczaj, aby wzmocnić skład, a napastnik Manchesteru United był już łączony z odejściem z drużyny Czerwonych Diabłów, gdyż podobno poprosił o możliwość opuszczenia drużyny pod koniec ostatniego sezonu.

- Jest on świetnym zawodnikiem. Jeżeli przyjdzie, będzie to wielki sukces zarówno dla Arsenalu jak i dla samego Rooneya – powiedział w udzielonym ostatnio wywiadzie Usmanow.

Rosjanin wyraził także poparcie dla Wengera, który zdołał poprowadzić zespół do wspaniałego zakończenia poprzedniego sezonu, za sprawą którego Arsenal ukończył kampanię 2012/2013 na czwartym miejscu.

- Moim zdaniem Arsene sam wie najlepiej co zrobić. Oczywiście my, jako udziałowcy, możemy powiedzieć, co nam się nie podoba w kierowaniu przez trenera drużyną i wskazać kierunek, w którym to powinno zmierzać. Jednak uważam, że jest on znakomitym trenerem, co zdołał udowodnić chociażby w tym sezonie – dodał 59-latek, który posiada obecnie 29,9 procent udziałów w klubie.

Aliszer UsmanowArsene WengerWayne Rooney autor: Bartłomiej Rusek źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Yakub97 komentarzy: 574628.06.2013, 20:26

Moyes nie jest taki glupi by sprzedawac takiego zawodnika do glownego rywala

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078424.06.2013, 14:02

Nie kupimy Rooneya, bo przychodzi Igła

Alonso komentarzy: 1282422.06.2013, 10:13

pierre_afc
Tak już widzę jak Roo chce zarabiać mniej, a to że będzie kasa to nie znaczy, że tyle by ten zarząd chciał mu dać :D Jego przejście jest nierealne, jak przejdzie do Londynu to do Chelsea.

DawidAFC komentarzy: 18097 newsów: 125122.06.2013, 01:44

Na pewno tak, ale pozostaje nam chyba Higuain ;p. Aż, albo tylko :)

pierre_afc komentarzy: 1207121.06.2013, 16:54

Dzięki na samym odejściu SS, Arshavina i Denilsona mamy o 10mln rocznie więcej na pensje bo tyle oni razem brali kasy. Więc kasa będzie, a jakby Roo przyszedł to by nie zarabiał 300k tylko sądzę, że pozwoliłby na zmniejszenie do 200k.

robbie1985 komentarzy: 5121.06.2013, 14:52

Te spekulacje są chore.
I tak wszyscy wiemy i nawet nie oczekujemy wielkich zmian.
Transfery bedą za koszta pilkarzy którzy odchodza z klubu. o ile sie orientuję to ok 300tys
Takze kasa jest
i niech nie placza
sam ruski bral 100 tak. eh

micarsenal komentarzy: 3521.06.2013, 12:08

pierre_afc
Tyle w temacie. Hehe. A skąd ma zarząd wziąć na to kasę, co? My nie mamy ani szejków, ani takiego Abramowicza. Teraz ponoć mamy troche kasy - 70 mln na transfery i jeżeli kupimy takiego Rooneya i damy mu duzżą tygodniówke to wiele z tej kasy nie zostanie na następne transfery. Nie mówiąc już co sie będzie działo w szatni Arsenalu jak taki szrek będzie miał spokojnie 3 razy tyle co reszta składu.

pierre_afc komentarzy: 1207121.06.2013, 11:58

Kiedyś największe transfery były za sumę max 5mln. Teraz są to kilkanaście razy większe sumy, a kiedyś nawet im się nie śniło tyle wydać na jednego zawodnika, nie mówiąc już o tygodniówce. Czasy się zmieniają i, aby Arsenal nie został w tyle choć po części musi zmienić ruchy transferowe. Poza tym jeśli Wenger stwierdzi, że będzie mu potrzebny to zarząd pozwoli mu na ten transfer. Tyle w temacie.

micarsenal komentarzy: 3521.06.2013, 11:17

pierre_afc
Na Rooneya nie mamy szans, porównaj sobie tygodniówki najlepszych zawodników w MU do naszych.

pierre_afc komentarzy: 1207121.06.2013, 10:52

Szczerze? Sądzę, że mamy załatwione transfery dotyczące Higuaina, Sanogo i Julio Cesara. Mówicie o środkowym obrońcy, ale po co nam on skoro i tak zapewne będziemy grać tylko trzema obrońcami na zmianę (Per, TV5, Kosa), według mnie póki co na ŚO nie jest potrzebny. Prawy obrońca? Sądzę, że zawodnik na tą pozycję zostanie sprowadzony może za rok, jakoś nie widzę, aby Sagna miałby się gdzieś wybierać. W przypadku odejścia Gervinho można pokusić się o Naniego. Przydałby się na pewno kreatywny DM, który mógłby nawet grać na b2b i tu widzę Fellainiego jako idealnego kandydata. Poza tym myślę, że jeszcze Wenger myśli nad jakimś ofensywnym pomocnikiem, który by jeszcze wzbogacił skład Arsenalu. Tutaj może być wiele zawodników do wyboru chociażby Grenier czy nawet Rooney. Tak Wayne, przecież on umie grać za napastnikiem co pokazał w MU, a taki transfer jeszcze zwiększyłby pole manewru Wengerowi.

rock4choice komentarzy: 34221.06.2013, 10:27

Wybaczcie post pod postem - zdaje sobie sprawę, że to co napisałem to i tak fikcja. Jak kupimy Higuaina (hipotetycznie) to pewnie będzie jeszcze 1/2 transfery, z których jeden piłkarz to jakaś młoda wschodząca gwiazda z ligi katarskiej.

rock4choice komentarzy: 34221.06.2013, 10:19

DObra, przydałby się też Julio Cesar.

rock4choice komentarzy: 34221.06.2013, 10:19

Dawać Higuaina, do niego 1/2 obrońców i 1 pomocnik który albo ma ciąg na bramke i siłe przebicia (Nani) albo kreatywny, jak Santi. Więcej nie trzeba, bo skrzydła są zajebiście obsadzone, w ataku mielibyśmy Pipite i Girouda z opcją Theo/Poldi... Ewentualnie pozbyć się DIabiego i brać Wanyame/Etię Kapu (hehe)/ albo Fellainiego, co jednak było by realne tylko w fifie.

pepe126p komentarzy: 66121.06.2013, 09:31


archterror; masz rację... każdy byłby wzmocnieniem.
Dobrze, że w ogóle myśli się o wzmocnieniach realnych, a nie tylko eksperymentalnych jak to było dotychczas.

archterror komentarzy: 428721.06.2013, 08:04

To może lepiej w ogóle transferów nie robić? O kim by się nie pisało to i tak będziecie narzekać.
Jak piszą o Higuainie, to niektórzy "wolą" Jovetica, jak piszą o Rooney'u to "wolą" Naniego. Prawda jest taka, że każdy z w/w zawodników byłby dla nas wzmocnieniem i nie narzekałbym na transfer żadnego z nich.

pierre_afc komentarzy: 1207121.06.2013, 00:05

Mimo wszystko zdaje się, że zostanie Wayne w United na następny rok, albo odejdzie do jakiegoś PSG czy coś w tym stylu. Bo ciężko mi uwierzyć, że Wenger sprowadziłby w jednym okienku Rooneya i Higuaina, a raczej ten drugi to pewny transfer.

PS transfermarkt.de/pl/fc-arsenal/startseite/verein_11.html

matek9009 komentarzy: 135520.06.2013, 23:01

Nani też fajna opcja dla nas;p i chyba za 9 milionów;p

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 320.06.2013, 22:50

Ta Rooney to ja już wole Naniego niż shreka...

aps119 komentarzy: 10420.06.2013, 22:40

Wymiana Persie-Rooney... jak zawsze z korzyścią dla United.

Oldgunner3 komentarzy: 1034420.06.2013, 22:38

Mógłby Alisher sprezentować szreka klubowi i kto wie czy nie zrobiłby tego gdyby nie to,że głównym udziałowcem jest Jankes.A swoją drogą czy on grałby u nas na odpowiednim poziomie ? - jakoś trudno mi sobie wyobrazić go w trykocie kanonierów.

matek9009 komentarzy: 135520.06.2013, 22:30

Nie dość że świetny piłkarz i charakterny to jeszcze marketingowo zajebisty ruch:)

pierre_afc komentarzy: 1207120.06.2013, 22:18

Możliwe, ale mimo wszystko sądzę, że dzięki temu zyskałby naprawdę bardzo wiele w oczach przede wszystkim NAS kibiców oraz ważniaków w Arsenalu :)

valeron komentarzy: 38320.06.2013, 22:06

Z United to Naniego, 10mln. to wielka okazja, Rooneya nie chcem bo to debil i nikogo nie szanuje, przy nim Balotelli to Albert Einstain, Higuaina brać, fochów nie strzela i jest zdrowy na umyśle

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57020.06.2013, 22:04

RooneyRvP
To jest śmieszne bawienie się w coś takiego. Zabrali Judasza, to teraz my byśmy musieli im zabrać ich gracza ? O ile transfer Rooney'a byłby dla nas wzmocnienie wielkim, to o tyle nie widzę Shreka w szatni Arsenalu "dobrze się czującego". Wolę Hiquaina i Jovetića z nimi przynajmniej nie było by kłopotów.

pierre_afc komentarzy: 1207120.06.2013, 22:01

@Rafson95
Ma udziały w AFC więc w pewnym stopniu Arsenal do niego należy. On też przecież dostaje procent zysku z klubu, a sama sprzedaż koszulek z nazwiskiem Roo zwróciłaby po części sumę transferu. Poza tym jakby pomógł nam w kupieniu jego inaczej wszyscy na niego by spojrzeli związani z klubem. Widzieliby w nim głównego udziałowca AFC. Więc gadanie, że to nie jest jego klub i głupotom na jego miejscu byłoby pompowanie kasy w nie swój klub jest nie na miejscu.

Verminator97 komentarzy: 1490020.06.2013, 21:45

Rooney w AFC - to jest chyba jedna z największych plot transferowych tego sezonu. Kto wypuścił tą plotę to ja nie wiem, ale zdrowy na umyśle to on nie jest xD

jaxie komentarzy: 25220.06.2013, 21:20

dawać Usmanowa- to byłby najlepszy transfer:)

Alonso komentarzy: 1282420.06.2013, 21:03

Ja jestem na nie nawet jak by nie miał tak kosmicznej pensji. Robi ciągle jakieś fochy i ostatni sezon też miał słaby, mało też by nie kosztował, a takie pieniądze można na lepszych zawodników wydać. Ten Shrek to problem MU, a nie AFC i najlepiej jak tak zostanie.

micarsenal komentarzy: 3520.06.2013, 20:58

JanoAFC
To co takiego ciekawego z grubsza piszą w tej książce??

Koroniarz komentarzy: 1041120.06.2013, 20:49

Co za typ, to niech wyłozy kase na Wazze i płaci mu po 250k p/w a nie pierniczy dyrdymały. O i tak powiem :p

Bialy95 komentarzy: 9720.06.2013, 20:45

ooo Zgadzam się z przedmówca w 100% polecam ksiązke i slowa Usmanowa radze interpretować z dystansem , gdyz w zarzadzie ma on malo do powiedzenia ..

JanoAFC komentarzy: 26520.06.2013, 20:42

Dla malo poinformowanych w kwestiach Kroenke, Usmanow polecam ksiazke "Arsénal. Jak powstał nowoczesny superklub".
Ktos przeczytał. Moim zdaniem ciekawa lektura.

DamianKNZ komentarzy: 13020.06.2013, 20:36


beznazwy
osobiście nie jestem za nim , również on mnie się wydaje podejrzanym typem .

Po 2 on chce wydać dużą kasy na transfery a Wenger raczej nie , więc jeżeli on miał by być szefem to musielibyśmy pożegnać Wengera a zawitać nowego trenera .

Rosomak komentarzy: 258420.06.2013, 20:06

@imprecis jak słusznie zauważałeś mówię o pensji a nie o cenie za takiego piłkarza bo jest ona okazyjna. Ale jak damy jednemu piłkarzowi 250 tys funtów tygodniowo to inni nasi piłkarze też będą chcieli podwyżek i zapewne niektórzy po grubo powyżej 150 tys tygodniowo to raz (czyli cena transferu może sporo wzrosnąć). A dwa za pensję w granicach 150 tys tygodniowo moglibyśmy zdobyć podpis takich piłkarzy jak: Hulk (w zenicie zarabia 7,5 mln euro), Gotze (zarabia koło 7 mln euro rocznie trzeba było uruchomić klauzulę odejścia wcześniej od Bayernu), Hamsika, Reusa Benzemę i jeszcze kilku by się znalazło ja bym wolał dwójkę z tych piłkarzy niż jednego Rooneya.

beznazwy komentarzy: 237120.06.2013, 20:01

Jak dla mnie to on jest jakiś podejrzany. Mówi jakim to jest wielkim fanem arsenalu i ile by dał hajsu, a nikt nie wie co by było jakby naprawdę nas przejął

thide komentarzy: 32391 newsów: 185220.06.2013, 20:00

Gdyby Kronke nie zarabiał na transferach Usmanova to Uzbek z miłą chęcią wykładałby bajońskie kwoty. Po prostu obaj panowie niezbyt darzą się sympatią.

micarsenal komentarzy: 3520.06.2013, 19:44

mateusz19191010
Dokładnie tak. Ja popieram Usmanova. przecież Usmanov jest bogatszy od Abramowicza z Chelsea a jakie tranfery robi Chelsea a jakie my??? Wszystko przez tego Kroenke który skąpi kasą i nie pozowli by Usmanov byl w zarządzie, bo przecież nie jest. Gdyby Usmanov był w zarządzie i miał więcej udziałów to na pewno już byśmy mieli Rooneya a tak to lipa.

SirAlex komentarzy: 100020.06.2013, 19:41

"Jest on świetnym zawodnikiem. Jeżeli przyjdzie, będzie to wielki sukces[...] i dla samego Rooneya"

Ciekawe jaki? o.O

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 120.06.2013, 19:39

Transfer Rooneya można wsadzić do szufladki z napisem abastrakcja w której już dawno umieszczeni są Lewy, Cavani itd.

ArseneAl komentarzy: 2341720.06.2013, 19:37

@mitmichael
Przecież gdybyśmy nie kupowali młodych zawodników za grosze co okienko to za kilka lat bylibyśmy w ciemnej dupie. Każdy klub to robi.
Z rezerw odeszło nam teraz 10 zawodników więc chyba musimy uzupełnić trochę skład...

Rosomak komentarzy: 258420.06.2013, 19:37

tygodniówka 250 tys za to można mieć 2 świetnych piłkarzy albo 1,75 rewelacyjnych ( po 150 tys funtów każdy) którzy daliby więcej drużynie niż jeden Rooney. Przy takiej pensji to wyrzucanie pieniędzy w błoto.

mitmichael komentarzy: 4924320.06.2013, 19:32

Niech wybija Wengerowi z głowy sciaganie kolejnych wschodzacych gwiazd typu Sanogo i jemu podobnych to bedzie OK bo Nam na ta chwile takich zawodnikow nie trzeba no chyba, ze znowu najwazniejsze bedzie 4 miejsce w lidze zamiast zdobycie jakiegokolwiek pucharu po tylu latach

Conquest komentarzy: 22520.06.2013, 19:31

Kroenke to najgorszy dziad w klubie :/

mateusz19191010 komentarzy: 130920.06.2013, 19:29

Gdyby Usmanow miał więcej udziałów to na pewno by sypnął milionami na świetnych zawodników.

Daniho komentarzy: 9765 newsów: 120.06.2013, 19:25

Taki Rooney to dałby nam kopa w następnym sezonie. Ale raczej niemożliwe aby do nas przeszedł

bmwz5 komentarzy: 6280 newsów: 34120.06.2013, 19:24

On by właśnie chętnie dał tę kasę. Ale sam nie może przecież o niczym decydować, a Kroenke nie chce mu odsprzedać swoich udziałów..

polishbrigadesx komentarzy: 1038220.06.2013, 19:21

Panie Usmanow jak sypnie pan groszem to go kupimy.

darek250s komentarzy: 10887 newsów: 520.06.2013, 19:20

tak? to daj kase :)

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Brentford - Arsenal 1.01.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
1 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady