Villas-Boas odpowiada na zarzuty Wengera

Villas-Boas odpowiada na zarzuty Wengera 29.06.2011, 16:03, IceMan 61 komentarzy

Nowy trener Chelsea - Andre Villas-Boas - odpowiedział na zarzuty Arsene'a Wengera, który oskarżył Romana Abramowicza o stosowanie "finansowego dopingu" na rynku transferowym.

Portugalski menadżer rozumie i szanuje politykę transferową Arsenalu, jednak podkreśla, że jego celem jest po prostu wygrywanie, a droga do sukcesów nie jest istotna.

- My jesteśmy w stanie działać na rynku w pewien sposób, a Arsenal - w inny. Kanonierzy potrafią "wykopać" niesamowite młode piłkarskie talenty. Nas i The Gunners dzieli w tej sprawie kulturowa wręcz przepaść. Szanujemy kluby, które są prowadzone zgodnie z odmienną koncepcją.

- Naszym nadrzędnym celem jest zajęcie pierwszego miejsca w Premier League. Czy dotrzemy tam jedną drogą, czy inną - nie ma znaczenia.

- Szanuję pracę Arsene'a Wengera. Jeśli on nie szanuje naszego sposobu postępowania - jego prawo. To tylko jego osobista opinia. Po prostu postrzegamy rynek transferowy na różne sposoby.

Andre Villas-BoasArsene WengerChelsea FC autor: IceMan źrodło: Footylatest.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
TOmm1 komentarzy: 121530.06.2011, 23:28

Wielki szacunek za to czego dokonał z Porto. Chelsea w nowym sezonie może wrócić zupełnie odmieniona z takim trenerem.

crux4 komentarzy: 1830.06.2011, 12:15

Walka po między Arsenalem a Chelsea trwa od wieków na różnych frontach.

Ciasteck2 komentarzy: 446730.06.2011, 10:09

Coś mi się wydaję, że wróci stara dobra wojna między trenerem Chelsea, a trenerem Arsenalu. Tak więc...fight!

IPiotrek komentarzy: 213930.06.2011, 08:26

Miało być: (...)nie ma w niej nic z dyplomacji(...)

IPiotrek komentarzy: 213930.06.2011, 07:50

Ktoś napisał, że to dyplomatyczna wypowiedź ?

Jak dla mnie nie ma w niej nic z polityki, Boas otwarcie powiedział jak jest. Chelsea będzie nadal wydawać ogromne pieniądze i sprowadzać najemników, żeby jak najszybciej coś wywalczyć. Czyli droga na skróty.

Ciekawe jak to wszystko będzie wyglądało po wprowadzeniu zasady finansowego fair-play.

adaminho77 komentarzy: 332530.06.2011, 03:33

A co do samej wypowiedzi to jest bardzo spokojna i rozsądna. Chelsea ma inną taktykę w dążeniu do zwycięstwa, a my inną i tyle w temacie. Chciałbym, żeby Wenger choć raz wydał kupę kasy na wzmocnienia. :)

Sorki za 2 posty. ;)

adaminho77 komentarzy: 332530.06.2011, 03:31

Widziałem Villasa-Boasa jako następce Wengera, a on niestety poszedł do Chelsea. Chciałem, żeby był takim naszym zabezpieczeniem na wypadek gdyby w przyszłym sezonie znowu nam nie wyszło i podziękowano by Wengerowi. Mógł zostać jeszcze sezon w Porto, ale cóż jego decyzja i nie ma się co dziwić, bo poszedł w ślady swojego mentora Mou. :P

pawciunio komentarzy: 103030.06.2011, 00:29

I jeden i drugi ma rację. Brawo dla tego pana za kulturalną wypowiedź.

kwiatinho komentarzy: 1312830.06.2011, 00:01

Bardzo dyplomatyczna ale ciekawa wypowiedz... Nie szuka zaczepek wypowiada sie dosc klarownie dobrze dobiera slowa... Wielki plus dla trenera Chelsea

fabregas1987 komentarzy: 2578529.06.2011, 23:32

a ja myslalem, ze Roman za cel No1 bierze sobie Lige Mistrzow :PP
widac, ze Villas-Boas tez bedzie mial takie odzywki jak Mouringo, portugalski temperament ;/

DECOFCB87 komentarzy: 7029.06.2011, 23:19

"Wyślij go do na wyspy, no niech będzie do tej Chelsea. Niech wygra Mistrzostwo, puchar Anglii i tarczę za jednym razem wtedy zwrócę Ci honor"

czyli te 10 pucharów to o uja robić Twoim zdaniem? Nie wiem czy wy pamiętacie rok 2008. Jak wyglądała Barca na wiosne a jak na jesieni. samo się zrobiło. Każdy by tak zrobił...teraz łatwo się tak mówi.

Siwyy666 komentarzy: 55029.06.2011, 23:02

Arnold14

Piłkarzy może nie wychował,to zrobił klub ale drużynę zbudował on.Z gotowego materiału zrobił świetną drużynę,ok.Zgadzam się,Mou jest lepszym trenerem od Pepa.Ale Mou w Porto,Chelsea czy Interze dysponował też piłkarzami światowej klasy,wiec to nie jest ,ze Mou wygrał wszystko sam.

Arnold14 komentarzy: 130729.06.2011, 22:50

Skoro sądzisz, że dobra drużyna to podstawa, to ja się z tym zgadzam. Skład jest bardzo ważny, tylko powiedz mi go go zbudował i kto ich piłkarko ukształtował ?

Nie mówię tu o jakichś kpinach typu Buskets.

Xavi, Iniesta, Messi, Pujol ? Wszystko zawdzięczają niejakiemu Frankowi Rijkaardowi i taka jest prawdą. Jeszcze Luis van Gall, na samych początkach kariery, dał szanse Xaviemu(20-21 lat) i podajże Iniescie, którzy zaprezentowali się z takiej strony, że zaczęły bić się o nich kluby z całego świata na czele z Manchesterem United.

Pep ich połączył, lecz ich nie wychował, tym bardziej zbudował. A w mojej opinii on jeszcze nic nie wygrał. Wyślij go do na wyspy, no niech będzie do tej Chelsea. Niech wygra Mistrzostwo, puchar Anglii i tarczę za jednym razem wtedy zwrócę Ci honor. Tylko że to nie jest Liga dwóch klubów, a przy takim obiegu spraw Chelsea wylądowałaby zapewne gdzieś poniżej pierwszej czwórki. I taka jest prawda. Guardiola jeszcze nic nie wygrał, a na pewno nie zbudował tej drużyny i tych ludzi, którzy stanowią dziś jej siłę. I taka jest moją opinia.

Zakończę tą małą puentą:

realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=34064

Pozdrawiam.

Siwyy666 komentarzy: 55029.06.2011, 22:34

"Guardiolę - człowieka który według mojego zdania "nic" nie wygrał"

"Pep jak na razie do pięt mu nie dorasta, a skład jakim dysponuje Barcelona, bez problemu mógłby poprowadzić zagorzały nastolatek kibicujący Katalonii, bez obawy o przegraną"

Przecież te cytaty mówią o tym ,że Pep to trener ,który nic nie zrobił dla Barcelony (jako trener.)Jeżeli tak w twierdzisz to dlaczego jjego poprzednik nie odniósł takich sukcesów?
Pamiętam ,że po odejsciu Holendra Barca była rozsypana,3 czy 4 miejsce w lidze.
Ok,Pep ma genialnych piłkarzy ale to nie wszystko żeby odniesc sukces.Dobra drużyna to podstawa.

Arnold14 komentarzy: 130729.06.2011, 22:27

Siwy666
Do Ciebie również nie kierowałem swojej wypowiedzi, ale rozumiem Twoje argumenty.

Lecz, gdzie masz napisane przeze mnie, że Guardiola nie ma wkładu w sukcesy Barcelony ? No właśnie, w tej chwili sam się ośmieszasz. Według mnie to Barcelona wygrała ligę mistrzów a nie Pep Guardiola, dlatego zastosowałem nic w cytacie.

To nie news o Katalończyku, lecz o byłym uczniu Mourinho. Przy Portugalczyku Hiszpan jest dosłownie nikim. Prześledź sobie osiągnięcia obydwu panów, i w ilu klubach Mourinho dokonywał rzeczy po prostu wielkich. Pep jak na razie do pięt mu nie dorasta, a skład jakim dysponuje Barcelona, bez problemu mógłby poprowadzić zagorzały nastolatek kibicujący Katalonii, bez obawy o przegraną. I takie są fakty. Pep dostał gotowy skład, i wyjął kilku boiskowych idiotów z rezerw które sam prowadził. Przez takich frajerów jak Buskets, cierpi cały futbol. Cały światowy futbol. Do dziś pamiętam sytuacje z Thaigo Mottą.

Rozumiem, Twoje odmienne zdanie i szanuje je, lecz chyba nie zrozumiałeś do końca intencji moich słów, mam nadzieję, że trochę Ci rozjaśniłem swój tok rozumowania. Pozdrawiam

ELViS95 komentarzy: 70829.06.2011, 22:16

dobrze koleś prawi...

MichalM komentarzy: 63129.06.2011, 22:13

grand92

przykro mi czytać takie komentarze...Chelsea wydaje dosłownie miliardy na zawodników i ich pensje, tym samym niszczy rynek transferowy tak jak RM czy MC. Niszcza piękny sport jakim jest piłka nożna i jeszcze mi powiesz, ze zachowuje się chamsko w stosunku do nich potępiając taki sposób prowadzenia klubu?

Wenger ma głowę na karku.

Siwyy666 komentarzy: 55029.06.2011, 22:08

Arnold14

Mówisz,że Guardiola nie ma wkładu w sukcesy Barcelony?Śmieszne,bardzo śmieszne:)
Podam ci argumenty ,które obalą twoją tezę:
1.Guardiola sprzedaje wypalonych R10 i Deco,co okazuje się dobrym ruchem.
2.Za 6 mln kupuje Pique z MU,wynik?Pique staje się jednym z najlepszych obrońców świata.
3.Do pierwszej drużyny wprowadza młodego Perdo i Busquetsa,jak wiemy dziś to gwiazdy Barcelony i reprezentacji Hiszpanii.
4.Tworzy wspaniały duet w środku pola Xavi-Iniesta.
5.Za jego inicjatywą klub kupuje Dani Alvesa,uważanego za najlepszego prawego obrońca świata.
Ok,przyznam ,że nie wiem jak Pep poradziłby sobie w innym klubie niż Barcelonie ale nie można mu odmówic tego ,że miał świetny pomysł na tą drużynę i widac teraz tego sukcesy.

Arnold14 komentarzy: 130729.06.2011, 21:42

Ducken - widzisz tam gdzieś żebym kierował swoją wypowiedź do Ciebie ? Nie. A więc nie udzielaj się pod moim adresem.

KanonierTH1411

Nie wiem do czego pijesz, ale czasy Mourinho akurat pamiętam. Co do mojej wypowiedzi chodziło mi o Guardiolę - człowieka który według mojego zdania "nic" nie wygrał. I tu nie bede się rozgadywał, i się podpiszę pod wywiadem Mourinho po meczu z Barceloną.

Każdego boli brak trofeów, Mourinho oczywiście je wygrywał, i dlatego napisałem o tym światełku w tunelu. Lecz asystent to nie manager, Boas to nie Mourinho.

MoHras komentarzy: 23729.06.2011, 21:30

Rozsądna, spokojna, dojrzała riposta. Niczym Don Corleone...:)

Limon_94 komentarzy: 2129.06.2011, 21:25

grand92->
lepsze bylo by okreslenie dziecinnie.

grand92 komentarzy: 793729.06.2011, 20:58

Wenger to że Ty nie wydajesz kasy to nie znaczy że inni nie mogą , nie wiem jaki był sens atakowania Chelsea za ich polityke transferową skoro ich polityka przynosi efekty a nasza ( chodź mi to się podoba że Wenger szlifuje młode talenty) nie sprawdza się przy zdobywaniu trofeów . Fajnie że w kulturalny sposób odpowiedział na zarzuty Wengera , w tej sytuacji muszę przyznać że Wenger zachował się troszkę chamsko

xGun komentarzy: 45029.06.2011, 20:54

W kwestii formalnej: obecny trener Chelsea urodził się w Portugalii(piękny kraj i wspaniali ludzie plus bardzo niedoceniona liga BTW), ale pochodzenie ma angielskie;)

W temacie: Obawiam się, że CFC zrobiła coś, co pod koniec sezonu będzie nazwane genialnym posunięciem, tudzież hitem transferowym. Ich zarząd pokazał, że ma cojones i nie boi się podjąć ryzyka...
Brakuje tego w naszym klubie, zarówno wśród kadry, jak i managera i zarządu AFC.

Ducken komentarzy: 729.06.2011, 19:59

pełna rówieśników szatnia nie ma tu nic dogadania, jako iż z najstarszymi z zespołu miał już okazję niejeden sezon obcować ;)

Ducken komentarzy: 729.06.2011, 19:59

pełna rówieśników szatnia nie ma tu nic dogadania, jako iż z najstarszymi z zespołu miał już okazję niejeden sezon obcować ;)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56729.06.2011, 19:55

Polaczkos > pewnie, że tak było, ale IMO powinien zakończyć temat nim się zaczął, bo jest na Wyspach od tygodnia i na razie powinien się przejmować tym, żeby nie zjadła go własna, pełna jego rówieśników szatnia, a nie polityką transferową rywali.

KondzioElite komentarzy: 618729.06.2011, 19:47

Widać, że oprócz umiejętności menedżerskich potrafi także celnie zripostować.

KanonierTH1411 komentarzy: 482829.06.2011, 19:06

Arnold14
Mourinho był trzy sezony w Chelsea. W pierwszym sezonie wygrał Mistrzostwo i Puchar Ligi, potem jeszcze Tarczę Wspólnoty na dobre rozpoczęcie nowego sezonu, którego zakończył z drugim z rzędu mistrzostwem. W trzecim i ostatnim sezonie wygrał z The Blues Puchar Anglii i Puchar Ligi.

PS Gdyby to była odpowiedź Mourinho to Portugalczyk odpowiedziałby Wengerowi jednym ale bolesnym słowem: Puchary/Trofea....

KanonierTH1411 komentarzy: 482829.06.2011, 18:55

Niestety nowy trener Chelsea ma rację. Nie ważne jaką drogą ważne żeby ta droga była skuteczna bo w takich klubach liczą się puchary. Jeśli Chelsea może sobie pozwolić (po raz ostatni) na takie wydatki bo mają właściciela od tego to takie jest ich (Abramovicza) prawo. To jego kasa i może z nią zrobić co tylko chce.

Polaczkos komentarzy: 3529.06.2011, 18:31

Vpr - panie redaktor, zapewne jakiś dziennikarz przytoczył wypowiedź Wengera odnośnie polityki transferowej i poprosił Boasa o skomentowanie tej wypowiedzi. Myślisz pan, że Boas wyszukał w necie słowa Wengera i zadzwonił do gazety żeby to skomentować? Oj redaktor, a nie rozumie podstawowych mechanizmów.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 129.06.2011, 18:28

Zgadzam się z Wengerem, ale tylko w części. Zespoły powinny nie powinny przynosić strat. Jednak nazwanie finansowego wspierania klubów przez bogatych właścicieli -"finansowym dopingiem" to przegięcie. Przede wszystkim doping jest nielegalny i haniebny. Miliony pompowane w klubu są tylko kontrowersyjne. Wenger zapomniał, że głównym zadaniem klubów jest zdobywanie trofeów i wygrywanie, a nie przynoszenie jak największych zysków.

Ducken komentarzy: 729.06.2011, 18:11

Arnold14, chyba kpisz. "Nie podoba mi się, że dopiero co wkroczył na angielskie (tak, małą literą) boiska i już zabiera głos" - liczyłeś pewnie, że będzie siedział cicho aż do rozpoczęcia sezonu?

ArsenalTheBest komentarzy: 102629.06.2011, 18:06

Zripostował :)
Mi tam wisi i wieje w jaki sposób Chelsea prowadzi swoją politykę finansową.
Ale jedno wiem wkońcu im tych pieniążków zabraknie :]

Arnold14 komentarzy: 130729.06.2011, 17:35

Wenger powinien zająć się naszą polityką transferową i zaklepać kilka konkretnych transferów.

Co do Boasa. Nie podoba mi się, że dopiero co wkroczył na Angielskie salony, i już zaczyna zabierać głos. Portugalia to nie Anglia, Liga Europejska to nie Liga Mistrzów. Nie zapominajmy, że ten człowiek był asystentem Mourinho, i trudno jest go określić i nie wiadomo jeszcze czego po nim możemy się spodziewać.

To tak jakby mieszanka specjalnego z guardiolą = tak na prawdę nic jeszcze nie wygrał, ale widać spore światełko w tunelu. Na chwilę obecną nie podoba mi się to, ale coś czuje w kościach, że gość wyleci po 1-2 sezonach, tak samo jak : Hiddink, Ancelloti, i właśnie jego mentor Mourinho.

Podsumowując, nie spodziewam się niczego wielkiego z jego strony.

varosso komentarzy: 87029.06.2011, 17:28

@Czeczenia

Nie żebym coś mówił ale Wenger juz od 6 lat mówi to samo o "młodych piłkarzach głodnych sukcesów" a dalej jest wyprzedaż najlepszych i walka o 3-4 lokate.

Koleś powiedział w wyrachowany sposób że Arsenal i Chelsea mają inne koncepcje budowania składu i już kilka osób mu "ciśnie".

Ciekawe jakby ta grupka zareagowała gdyby obraził Klub twierdząc że taka polityka transferowa jest beznadziejna , zapewne także dostałoby mu się ( i słusznie) a w tym wywiadzie szczerze uniknął takiej odpowiedzi.

karolzzr komentarzy: 43629.06.2011, 17:25

Odpowiedział bardzo mądrze, ciekawe czy za jego wypowiedzi pójdą w parze z osiągnięciami na boisku :)

Szef komentarzy: 1303529.06.2011, 17:18

niestety ale odpowiedzial bardzo dobrze Wengerowi

niski93 komentarzy: 581629.06.2011, 17:15

Już go nie lubie. Wymodelowana portugalska gwiazdeczka medialna. Pfff...

concrete13 komentarzy: 869829.06.2011, 17:11

ktoś chce tutaj zaistnieć... zobaczymy jak w przyszłości będzie się wypowiadał...

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56729.06.2011, 17:09

Heh, a kiedy ostatni raz Wenger mówił o finansowym dopingu? Dawno, na pewno jeszcze przed zatrudnieniem Villas-Boasa.
Szukasz problemów jak Jose, synku? Nie tutaj.

Czeczenia komentarzy: 1248129.06.2011, 17:07

Sezon zweryfikuje która polityka jest skuteczniejsza.

damian199656 komentarzy: 762629.06.2011, 17:03

Dobrze powiedział

radzio_TRN komentarzy: 2714 newsów: 1329.06.2011, 17:02

Zmiażdżył teraz Wengera, bo nie dał się zniżyć do poziomu złośliwości i odpowiedział z pełną klasą.

evelred komentarzy: 369129.06.2011, 16:59

uefa już niedługo ukróci takie metody, które prowadzą tylko do wojny szejków

HusarzAFC komentarzy: 150229.06.2011, 16:51

Lepiej niech Wenger zajmie się naszym klubem i solidnie go wzmocni, bo w przyszłym sezonie kibice Arsenalu mogą być naprawdę wściekli jeśli w kolejny roku nie zdobędziemy jakiegoś trofeum.

Leehu komentarzy: 1049629.06.2011, 16:42

No, no trener z wyglądu, jak i z historii prowadzenia klubów podobny do Murinho, ma do niego podobną filozofię, troszkę inaczej się wyraża ale raczej więcej ich łączy niż dzieli pewnie za dwa lata przejdzie do Interu ;)

Qbek komentarzy: 15129.06.2011, 16:37

widze że Boss rzucił kamyczek do ogródka nowemu trenerowi Chelsea już na starcie.

odpowiedz była piękna - trzeba się było ugryź w język Szefie :) - bo co nas obchodzi polityka transferowa The Blues? nie mamy własnych problemw?

Dariog66 komentarzy: 14429.06.2011, 16:36

i Bardzo dobrze mu odpowiedział Liczy się efekt. W sporcie najważniejszy jest efekt!!! jak Wenger ma zrytą głowę to nie znaczy,że wszyscy maja zakładać przedszkola i kraść i uprawiać kidnaping.Niech sie ten Wenger stuknie w głowę i zamiast zajmować się innymi klubami zacznie we Własnym działać należycie aby mieć choćby szanse na trofea bo to co się dzieje obecnie to akurat tą szansę zmniejsza do minimum

SamirRosicky komentarzy: 285329.06.2011, 16:27

Andre Villas-Boas 1:0 Wenger.

xGun komentarzy: 45029.06.2011, 16:25

Ten człowiek powinien trenować Arsenal od następnego sezonu.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com