W drodze po FA Cup: Rewanżowe spotkanie z Leeds United

W drodze po FA Cup: Rewanżowe spotkanie z Leeds United 19.01.2011, 12:14, Mateusz Marchewka 592 komentarzy

Już dzisiaj o godzinie 21:00 czasu polskiego na Elland Road rozpocznie się rewanżowy mecz Pucharu Anglii pomiędzy Leeds United i Arsenal FC. Jak dobrze pamiętamy pierwsze spotkanie 3. rundy FA Cup na Emirates Stadium pomiędzy tymi zespołami zakończyło się niespodziewanym remisem 1:1. Remisem, który w Kanonierzy uratowali w samej końcówce spotkania golem z rzutu karnego. Czy tym razem będzie inaczej?

Leeds United, beniaminek npower Championship jest na jak najlepszej drodze do drugiego z rzędu awansu do wyższej klasy rozrywkowej. Obecnie Pawie zajmują piąte miejsce w tabeli, dające możliwość gry w barażach o awans do Premier League. Jednak strata do pozycji wicelidera (bezpośredni awans) nie jest duża i wynosi zaledwie dwa punkty. W ostatniej kolejce ligowej Leeds pokonali na własnym boisku przedostatnie w tabeli Scunthorpe United aż 4:0.

Arsenal z kolei funduje swoim fanom wielką huśtawkę nastrojów. Jest jedyną drużyną w Anglii, która wciąż walczy na wszystkich czterech frontach. Tyle, że nadmiar meczy ma widoczny wpływa na formę podopiecznych Arsene Wengera. Kanonierzy grają bardzo nierówno - po remisie z Manchesterem City i dwóch bardzo słabych meczach z zespołami z niższej klasy rozgrywkowej Leeds i Ipswitch Town The Gunners pewnie pokonali w derby Londynu ekipę West Ham United 3:0. Świetne zawody rozegrali Robin van Persie i Theodore Walcott, którzy we dwójkę rozbili defensywę WHU.

Na poprzedni mecz przeciwko Leeds Arsene Wenger wystawił taką oto jedenastkę:

Wojciech Szczęsny – Kieran Gibbs, Sebastien Squillaci, Johan Djourou, Emmanuel Eboue – Denilson, Alex Song, Tomas Rosicky, Andriej Arszawin – Marouane Chamakh, Nicklas Bendtner.

Dziś z pewnością na boisku nie zobaczymy kontuzjowane Sebastiena Squillaciego, którego zastąpi inny francuski stoper Laurent Koscielny. Wydaje się też, że pomyłką było wystawienie w wyjściowym składzie dwóch bardzo podobnych stylem do siebie napastników Chamakha i Bendtnera – dziś jeden z nich powinien usiąść na ławce. Inni zawodnicy Arsenalu, których na pewno w tym spotkaniu nie zobaczymy: Manuel Almunia (kontuzja), Łukasz Fabiański (kontuzja) i Thomas Vermaelen (kontuzja). Z pewnością wystąpi za to młody Polak Wojciech Szczęsny, który skorzystał na kontuzji Łukasza Fabiańskiego i jak już zapowiedział Wenger, wskoczył do wyjściowej jedenastki na przynajmniej trzy najbliższe spotkania.

Miejmy nadzieję, że tym razem zobaczymy ekipę waleczną, pełną charakteru i chęci zwycięstwa – czyli tę z rozgrywek Premier League. Takich meczy jak przeciwko Ipswich Town oglądać już nie chcemy, jeden w sezonie zupełnie nam wystarczy.

Leeds United - Arsenal FC

Rozgrywki: 3. runda FA Cup – mecz rewanżowy

Miejsce: Anglia, Leeds, Elland Road

Czas: 19 stycznia 2011 roku, 21:00 czasu polskiego

Skład Kanonierzy.com: Wojciech Szczęsny - Kieran Gibbs, Johan Djourou, Laurent Koscielny, Emmanuel Eboue - Denilson, Jack Wilshere, Aaron Ramsey – Tomas Rosicky, Nicklas Bendtner, Andriej Arszawin.

Typ Kanonierzy.com: 0:2

FA CupLeeds United autor: Mateusz Marchewka źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Gunner_995 komentarzy: 655019.01.2011, 19:14

fabregas1987-----> Nie, nie i jeszcze raz nie!
Jak wyjdzie taki skład to się bardzo zdenerwuję...;/
Theo nie może zagrać, bo chłopakowi trzeba dać odpocząć, a Chamakh już narazie pokazał co potrafi.To jest mecz o śmierć i życię, więc ja widzę tylko taki skad!:

Wojtek
Eboue---Kosciel-----Johan----Clichy
Ramsey----Denilson----Rosicky
Samir----RvP----Arshavin
Dopiero jak Robin z Samirem załatwią sprawę to można dać im odpocząć...

fabregas1987 komentarzy: 2582219.01.2011, 19:13

BOSS89 -->
tylko, ze napastnicy ktorych podales sa czesto najlepszymi zawodnikami w druzynie i bardzo ciezko jest i ch z tamtad "wyciagnac" ...

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52019.01.2011, 19:12

@how
>>> a wtedy na skrzydle i tak zastąpi go

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 219.01.2011, 19:11


Boss89 to jest twoja opinia i ją szanują ale z napastników, których wypisałeś to żaden się nie nadaje również do Arsenalu

maciekbe komentarzy: 1245819.01.2011, 19:10

@fab1987 też chciałbym dzisiaj zobaczyć w składzie Bakarego, ale Wenger da jeszcze chyba szansę Eboue...

Song musi odpocząć, Jack i Fabs to samo, także środek może wyglądać tak, jak napisałeś, ewentualnie Samirek od początku. Mam nadzieję, że rusek dzisiaj błyśnie, bo juz mi powoli działa na nerwy, a mam do niego sporą cierpliwość :P

BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 119.01.2011, 19:09

@howareyou

Moje zdanie jest następujące- OBAJ nie prezentują poziomu predestynującego do gry w takim klubie, jak Arsenal.
Obaj mają olbrzymie braki techniczne, wcale nie grają jakoś rewelacyjnie głową (W samej PL można znaleźć przynajmniej dziesięciu napastników lepiej grających głową), są zadziwiająco nieskuteczni (Bendtner- patrz mecz z Burnley na ES w sezonie 2009/2010, Chamakh- patrz pudła z metra w meczach z Blackpool i Evertonem), powolni, i co najważniejsze, obaj nie czują istoty futbolu kombinacyjnego, chociaż w tej materii lepszy jest Duńczyk, który przynajmniej schodzi do środka, tworząc nowe warianty rozegrania, przynajmniej STARA się grać częściej z klepki, głównie nieskutecznie, ale jednak.
Reasumując, moje zdanie jest następujące:
OBAJ SĄ ZA SŁABI NA ARSENAL, KONIEC KROPKA.

@sebasz

W słabszych klubach Premier League można znaleźć WIELU lepszych napastników od Chamakh'a/Bendtner'a, niekoniecznie bardzo drogich, oto oni:

Ricardo Fuller (STOKE)
Hugo Rodallega (WIGAN)
Frederic Piquionne (WEST HAM)
Bobby Zamora (FULHAM)
Kenwyne Jones (STOKE)
i wielu, wielu innych...

fabregas1987 komentarzy: 2582219.01.2011, 19:06

moj typ: 1:3
moj sklad:
------------------Szczęsny--------------
--Sagna--Koscielny--Djourou--Gibbs--
-----Ramsey-----Denilson-----Rosicky---
--Walcott--------Chamakh------Arshavin--
ławka:
Shea, Miguel, Eboue, Song.B., Fabregas, Nasri, V.Persie.

maciekbe komentarzy: 1245819.01.2011, 18:57

btw Barcelona jest najniższą drużyną Europy. buahahahahahah.

AlexVanPersie komentarzy: 806419.01.2011, 18:57

W dyskusji popieram zdanie howareyou

Między Robinem a resztą jest zbyt duża przepaść. Jak weźmiemy jeszcze pod uwagę jego kruchość to już w ogóle tak nie może być.

Nie wygramy nic zawodnikami, którym nogi same zaplątują się w supły.

A co najgorsze, Chamakh i Bendtner blokują i osłabiają naszą pomoc, bo nie umieją z nią grać

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52019.01.2011, 18:51

@how
Odstaje to "chyba" ale Bendtner od Robina ,chyba że o czymś nie wiem ?? Każdy chciałby nowego napastnika ja być może także ale realnie dajmy szanse tym których mamy. Często zdarza nam się zbyt szybko skreślać. Mi również.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 719.01.2011, 18:50

Przepraszam za literówki w poprzednich komentarzach, zdarza się.

@sebasz
Czyli zasugerowałeś, że brak nam pieniędzy? To nie jest prawda. Przywołałeś inne drużyny... ok. Tylko, że United ma Berbatova, City ma Dżeko, Balotelliego i Ade (!), w Chelsea na szpicy może grać Anelka, a wtedy na skrzydle i tak zastąpi go Kalou, a nawet Benzema z Madrytu jest o niebo lepszy, niż nasi rezerwowi. Jeżeli chodzi o pozycję "napastnik" - wypadamy tragicznie.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52019.01.2011, 18:46

@BOSS89
Ale ja nie neguję tego co napisałeś bo to oczywista prawda. Właśnie dlatego w składzie mamy RvP. Wiele klubów o dużo lepszej jak wszystkim wam się wydaje kadrze też ma problemy. MU w tamtym sezonie przegrało wszystko kiedy Rooney złapał kontuzję ,Chelsea bez normalnego Drogby w tym sezonie słabowało i słabuje niemiłosiernie. LFC raz tylko był blisko mistrza gdy zdrowy był Torres a tak to katastrofa. Mourinho płacze że nie ma napastnika. Piszecie kupmy napastnika trochę słabszego od RvP. Łatwo powiedzieć trudno zrobić. Wielu takich nie jest naszym zasięgu bo mówimy absolutnym topie i nawet lepszych od Robina. Villa Etoo Tevez - nie ma szans ,może Torres ale musiało by być bardzo gorąco w LFC i być może będzie. MC się chyba nasycił ,do Realu chyba by nie poszedł ( wiadomo Atletico ) także full oferta. Hulk też opcja ale kwoty bardzo wysokie.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 719.01.2011, 18:40

@sebasz
Jak "tak" ma każda drużyna? Każda ma jednego napastnika, który odstaje poziomem jak Robin od Bendtnera? Nie, tak niejest. Nie musimy "klonować" Robina. City też nie sklonowało Teveza, United Rooneya, Chelsea Drogby... Liverpool za to nie sklonował Torres, ale nie zrobił niczego więcej - zobacz, jak skończył.

@BOSS89
Ciekawi mnie twoje zdanie na temat Bendtnera - konkretniej, jego porównanie z Chamakhiem. Moje stanowisko jest takie, że w takim klubie jak nasz powinien grać MAKSYMALNIE jeden z tych panów, a ty co o tym myślisz?

matttiii21 komentarzy: 5419.01.2011, 18:37

ja mam tylko nadzieje ze zagramy pierwszym skladem i pokazemy leeds ze tamto to byl tylko wypadek. Znajac jednak Pana Wengera:) zobaczymy dzis polowe rezerwy ktora moze nie sporstrac zadaniu..
Pozdrawiam

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52019.01.2011, 18:34

@how
Ale nie wiem czy wiesz ale każda drużyna tak ma. Nie da się wszystkiego obstawić po zęby. Potrzebujesz zmienników ,a zmiennik to zmiennik - na pewno nie to co gracz podstawowy. Tak już po prostu jest. U nas inni zawodnicy też potrafią strzelać gole ,wiem co napiszesz że od Robina ogromnie wiele zależy i nikt z kadry tego nie zapewni i to jest prawda ale go nie sklonujemy przecież.

BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 119.01.2011, 18:32

@CharlieTheUnicorn

Właśnie, nie rozumiem, dlaczego Wenger nie daje JET'owi kompletnie okazji, aby ten mógł się wykazać.

To jest zawodnik postury Drogby, a jego gra w meczu sparingowym ze Sturmem Graz znamionowała naprawdę dużą klasę (uważni obserwatorzy mogli dostrzec jego potencjał do gry kombinacyjnej), i nie zraża mnie w ogóle jego jego nieudane wejście w meczu z Wigan w CC, krótkie co prawda, ale jednak.

@maciekbe

Dzięki, być może w niedalekiej przyszłości dam sobie spokój z pisaniem o Chamakh'u.

@sebasz

Pamiętasz, jak dyskutowaliśmy na temat meczu z Barcą?
Teraz wyobraź sobie Marouane na boisku w meczu z Barcą, wyobraź sobie ostry pressing Barcelony.
Przecież Chamakh dostałby "małpiego rozumu", włóczyłby się bez sensu po boisku (coś jak Arshavin w tegorocznym meczu Na Emirates), dla Puyol'a i Pique stałby się niezwykle łatwym celem, TEN GRACZ KOMPLETNIE NIE CZUJE ISTOTY FUTBOLU KOMBINACYJNEGO.
Dla mnie nie ma znaczenia, że przyszedł za darmo, i że to jego debiutancki sezon, jeśli chcemy się rozwijać, to tacy gracze NIE POWINNI grać w Arsenalu.
Sebasz, z takimi Chamakh'ami na murawie całe twoje taktyczne przemyślenia pójdą na marne.

@helikopter666

Chętnie podyskutuję z każdym, kto pisze w kulturalny sposób.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 719.01.2011, 18:29

@aRamsey
Afobe jest póki co tylko w rezerwach, a JETa pominąłem z tego powodu, że nie wiemy właściwie, na jakiej pozycji będzie grać - przypuszczamy, że środkowy napastnik to najlepsze rozwiązanie, ale Wenger może go wcisnąć wszędzie...

Ta luka w punkcie "B" jest cholernie ważna i jak Robin po raz kolejny wypadnie z powodu kontuzji to dam nam się we znaki podobnie jak Squillaci.

karlo komentarzy: 906919.01.2011, 18:26

No mam nadzieję, że to będzie udany wieczór?

maciekbe komentarzy: 1245819.01.2011, 18:26

A co to walki na wszystkich frontach to mam nadzieję, że się to nam nie odbije na koniec sezonu...

aRamsey komentarzy: 948619.01.2011, 18:22

w opcji b) brakuje tylko zmiennika na tę chwilę w Arsenalu, a tak podstawiając pod luki zawodników to masz

RvP > tu luka > Chamakh > a młodzianem jest JET/Afoebe

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1119.01.2011, 18:22

@how
No niestety, ja tam mam nadzieję i po cichu liczę, że Wenger zaskoczy nas w tym okienku, albo letnim i będzie to wyglądać tak:

Robin > Lukaku > Chamakh > JET

Ahh, moje nierealne marzenia.

AlexSong7 komentarzy: 35219.01.2011, 18:22

Jeżeli tego nie wygramy, to na pewno będzie lżejszy kalendarz, ale mimo wszystko wstyd odpaść z dużo niżej notowanym rywalem. ja stawiam na 3:1 dla naszego zespołu.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 719.01.2011, 18:19

W wielkim skrócie:

a) Jest:

Robin >>>> Chamakh > Benio > nikt

b) Powinno być:

Robin > jego solidny zmiennik > Chamakh > jakiś utalentowany młodzian

Nie trzebaby wykładać zbyt dużo kasy, a jaka piękna poprawa skuteczności i jakości gry mogłaby nastąpić...

concrete13 komentarzy: 869819.01.2011, 18:15

pomimo słabszej gry ( przez jakiś czas myślałem że to tylko zmęczenie....) Szamana... oceniać go powinno się po zakończeniu sezonu ... on miał spełniać inną rolę w naszej drużynie i w końcu to jego debiutancki sezon...

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1119.01.2011, 18:14

@how
No niestety, właśnie tu jest ten minus po stronie Wenger, że boi się wydać tych zielonych, które ma i niestety musimy czekać, aż przekona się do JETa i dopiero wtedy będzie taki super zmiennik dla Robina.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52019.01.2011, 18:13

Widzę że Chamakha wzięliście w obroty. Także i ja coś dodam. Pamiętajcie że nabyliśmy go za 0 funtów 0 centów. Jego statystyki z początku sezonu są naprawdę świetne i wydaje mi się że w roli strażaka i teraz rezerwowego napastnika się sprawdza. Nasz system gry jest trochę inny niż kiedyś. Teraz bramki zdobywamy zdecydowanie częściej dzięki skrzydłom a i Cesc potrafi rozpocząć i wykończyć akcję. Co do odpoczynku Maru to nie wydaje mi się by już odpoczął. W pierwszej części sezonu został zajechany a z tego podnieść fizycznie jest się bardzo trudno i żaden tydzień czy dwa tego nie odbudują. Być może jego organizmu wolno się regeneruje i ot cały problem także skreślaćgo niewolno. Nasz środkowy napad składa się z RvP wyrwanego za 2,5 mln funtów Bendtnera za drobne jakieś 250 tys euro i Chamakha za darmo i jesteśmy w ścisłej czołówce i walczymy na wszystkich frontach. Czyż to nie genialne ??

maciekbe komentarzy: 1245819.01.2011, 18:13

@how masz 100% rację co do problemów kadrowych w napadzie. Mamy kilku pseudonapastników, ale tylko jednego, jeśli mówimy o drużynie, która ma zdobywać trofea. Zobaczymy jeszcze, co będzie z Walcottem. Wg mnie chłopak powinien latać po prawej stronie, świetnie rozumie się z Bakarym i Robinem i nie powinien być liczony jako środkowy napatnik.

gargamel800 komentarzy: 53219.01.2011, 18:11

Musimy wygrać ten mecz!

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 719.01.2011, 18:07

Może nie sam Suarez, bo on trafi pewnie gdzie indziej (Liverpool, może Smurfy), ale zawodnik o takim stylu gry - przebojowy, z dobrym strzałem... Zmiennik dla Robina, po prostu. Czujący grę, nie musi być nawet tytanem. (A co, Bendtner i Chamakh może są?) Wtedy mamy fajny układ sił: Van Persie, jak on wypadnie to ma solidnego zmiennika, który może zagrać od biedy na skrzydle (bo Nicklas NIE MOŻE i koniec kropka), a jak będzie potrzeba wysokiego napastnika - zostanie Chamakh. Wszystko ładnie, jasno, przejrzyście. Bez utrudniania sobie życia.

Jest jeszcze jedna alternatywa - wysoki zawodnik, który mimo wzrostu będzie potrafił huknąć czy przedryblować kawałek boiska - ale taki piłkarz po prostu musi być drogi, więc nie liczyłbym tutaj na jakiekolwiek nasze działania... Możemy sobie jedynie takiego wyhodować. :

helikopter666 komentarzy: 9819.01.2011, 18:07

@BOSS89

Amen
dzięki za te komentarze, fajnie posłuchać kogoś kto ma pojęcie ;)

maciekbe komentarzy: 1245819.01.2011, 18:06

@BOSS cholera, Tobie Bendtner płaci, żebyś cały czas jechał po Chamakhu, czy co ? :D daj sobie już spokój :P Twoje spostrzeżenia były bardzo trafne i mnie np przekonały, ale wszystkich nie przegadasz i będziesz się tylko niepotrzebnie denerwował :P pozdrawiam

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3019.01.2011, 18:02

@how
Prędzej uwierzę, że Boss się połasi w lecie na Suarez'a niż, że JETzilla wskoczy przebojem a'la Jacek do składu.

A tak nawiasem mówiąc to właśnie takiego Suareza Nam potrzeba, byłby genialny w połączeniu z Rubinem bądź też zmieniając się z Nim.

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1119.01.2011, 17:59

@patryk
Niech zgadnę, tym 0.01% jesteś Ty ?:P a tak w ogóle, to ja do tej koalicji nie należę, ja tam uważam, że gra dobrze, ale nie aż tak, żeby przebić się do pierwszej jedenastki.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 719.01.2011, 17:59

@BOSS
Ja niczego nie muszę nikomu tłumaczyć, bo moje zdanie jest jakie jest - i nie do końca mnie obchodzi, co na temat mojej opinii sądzą inni. Jeżeli jednak ktoś pisze, że jeżeli chodzi o pozycję napastnika, to stoimy dobrze - to chyba zwariował. Mamy tutaj takie same braki jak na jednym miejscu na stoperze. Van Persie / Vermaelen - kontuzje, na obronie mamy perspektywicznych Kossera, Djou i tragicznego Squillaciego, a na napadzie jest wręcz... gorzej - nie dający wielkich nadziei Bendtner i nie dający żadnych Chamakh, który na chwilę obecną jest chyba lekko lepszy od swojego równie drewnianego kolegi. U naszych rywali jest znacznie lepiej, my za to nadrabiamy cudowną pomocą... ale gdyby uzupełnić również i atak, to mogłoby z tego wyjść coś ciekawego - szkoda, że za Wengera pewnie nie będzie nam dane zobaczenie solidnego zmiennika Robina - chyba, że JET przebojem wejdzie do drużyny, w co jednak szczerze wątpię.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9819.01.2011, 17:58

Widzę, że rodzi się jakaś koalicja antyChamakowa. To dziwne biorąc pod uwagę to jakiego bonera miało 99.99% ludzi tutaj kiedy oficjalnie do nas przeszedł...

BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 119.01.2011, 17:57

Korekta:

Żewłakow- Boruc (mecz z Irlandią Płn. na Windsor Park, youtube.com/watch?v=k_6xJb0NJ84)

Neville- Robinson, youtube.com/watch?v=GtF9tl5SLdA

Błąd Enckelman'a:
youtube.com/watch?v=mLawwFbGWS0

Topek komentarzy: 13964 newsów: 12619.01.2011, 17:54

nie zgodzę*

Topek komentarzy: 13964 newsów: 12619.01.2011, 17:54

bacary, ja się zgodzę. Wolałbym grać w jedenastu.

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1119.01.2011, 17:53

@how
Chyba ? Nie przesadzaj, jak dla mnie tak, ale to jest moje skromne zdanie, każdy ma inne, lecz wszyscy na stronie zgodzą się co do tego działania niżej:
Bendtner+Chamakh

BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 119.01.2011, 17:51

@Endrjum

Niestety, nie startujemy w żadnych wyborach :(((

Można przytoczyć jeszcze inne cytaty:
"Gdy posiadamy piłkę, to męczy się przeciwnik".
"Najlepszą obroną jest atak".

Zresztą będąc w posiadaniu piłki praktycznie niemożliwa jest strata bramki- no chyba, że posiadamy w składzie duety: Żewłakow- Boruc (mecz z Irlandią Płn. na Windsor Park, www.youtube.com/watch?v=k_6xJb0NJ84) i (Neville- Robinson, www.youtube.com/watch?v=GtF9tl5SLdA), bądź też Fina Petera Enckelman'a na bramce: www.youtube.com/watch?v=mLawwFbGWS0

@howareyou

"Chamakh akurat zawsze biega, on ma serce do walki. Jedyną jego słabością jest to, że to bardzo mierny piłkarz".

Howareyou, masz rację, piszę o tym od dawna, ale niestety mało kto to rozumie.
Imałem się już różnych sposobów, i nie wiem jak mam to uzmysłowić tutejszej społeczności, może Ty spróbujesz?

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 719.01.2011, 17:50

To, że się przyzwyczai do gry, jakoś radykalnie jego umiejętności nie zwiększy. Od Benia chyba i tak jest lepszy, ale jest również starszy i chyba nie aż tak ambitny - jednego trzeba się pozbyć, to jest pewne.

@Topek
Wyszkolenie techniczne podobne, tylko Benio czasem zagra piętką i jest wyższy... oraz przystojniejszy, naturalnie! Chyba, że chodziło nadal o Chamakha - w tym wypadku preferuję urodę Brożka. (Pawła, Piotr to brzydal)

Rafi komentarzy: 128119.01.2011, 17:50

Howareyou*

Rafi komentarzy: 128119.01.2011, 17:49

Howeareyou ma racje.Chamakh i Bendtner sa za slabi na Arsenal.Dwa drewna.Z tym ze Marokanczyk mial dobry poczatek sezonu...Potrzebujemy lepszych napastnikow bo sam Robin nie wystarczy...

andrzej31794 komentarzy: 93819.01.2011, 17:49

sport.pl/pilka/1,96012,8967834,Transfery__FourFourTwo
__Arsenal_poluje_na_Rudnevsa.html

Śmiech na sali

Topek komentarzy: 13964 newsów: 12619.01.2011, 17:48

bacary, nah, ale nie jestem też idiotą.

howareyou, słaby to jest Brożek :P

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1119.01.2011, 17:45

@Topek
Jak tak to przedstawiasz, to napiszę jak to miało wyglądać: Najpierw, że każdy z nas zauważył, że jest zmęczony, potem, że odpoczął, bo prawie w ogóle nie grał i że teraz będzie grał i przyzwyczai się do gry w PL.

Teraz jest to jaśniejsze trochę ?:P

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 719.01.2011, 17:44

... bo jest słaby, podobnie jak Bendtner. Nawet, jeśli ten od czasu do czasu dostawi kłodę. Ameryka odkryta! :P

Topek komentarzy: 13964 newsów: 12619.01.2011, 17:42

bacary, no przecież, to Ty napisałeś totalne masło maślane. Najpierw "jest zmęczony", później "odpoczął" i na koniec "potem się przyzwyczai".

Chamakh już dawno odpoczął, a i tak nie strzela.

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1119.01.2011, 17:39

@Topek
No przecież napisałem, że ten odpoczynek co teraz dostał powinien spowodować to, że będzie znowu strzelać i asystować :P

maciejewski2345 komentarzy: 23519.01.2011, 17:37

Areanal wygra dzisiaj bez problemu w jakim składzie czy podstawowym czy rezerwowym

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1