Watts: Arsenal odbył rozmowy z Willianem
24.07.2020, 20:26, Tomasz Kowalski 63 komentarzy
Według Charlesa Wattsa z redakcji Goal.com, Arsenal odbył rozmowy ze skrzydłowym Chelsea - Willianem.
Brazylijczyk niemal na pewno pożegna się z ekipą The Blues po 7-letniej przygodzie na Stamford Bridge i zostanie wolnym agentem. 31-latek od pewnego czasu jest łączony z przenosinami do Arsenalu.
Oto, co na temat szans powodzenia takiego ruchu powiedział Charles Watts:
- Naprawdę myślę, że jest szansa na transfer Williana. Arsenal pała do niego sympatią. Odbyli już z nim rozmowy. Kia Joorobchian jest jego agentem, co może ułatwić całą sprawę. Willian nie przedłużył umowy z Chelsea z powodu propozycji 2-letniej umowy, o czym mówiło się od dawna. Moim zdaniem Arsenal zaoferuje mu taki kontrakt, jeśli oczywiście będzie ich na niego stać. W najbliższych tygodniach cała sytuacja się wyklaruje. Willian kocha Londyn i naprawdę nie chce z niego wyjeżdżać.
źrodło: goal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Nastepny c*els z polecenia kroenke do ustawiania meczy.
Fajny zawodnik ale nam niepotrzebny na skrzydłach jest Auba, Pepe, Saka i Martinelli. Także całkiem niezły zestaw graczy. Mamy inne potrzeby. Środkowy obrońca i pomocnik typu B2B to priorytety
@AlexVanPersie:
Fajnie ze obejrzeales moneyball ale chyba pamiętasz ze ten domek ze statystycznych kart rozpadł się równie szybko jak powstał?
Okazało się ze w sporcie oprocz cyfr istotne sa takze czynniki zmienne i zewnetrzne. Psychika, aklimatyzacja, zycie prywatne, zgranie i setka innych. Niestety swiat sportow zespolowych, w tym futbolu zwlaszcza idzie w troche innym kierunku niz opisany przez Ciebie model. Coraz czesciej jest tak ze pilkarz, ktory robi furore i swietne cyfry w zespole x, w zespole y znika z powierzchni. Przykladow dziesiatki a Ty tu o algorytmach....
@Forever4:
Dostajesz profesjonalny artykuł, oparty na faktach i rozmowach wewnątrz klubu a zarzucasz mi, że to moja opinia?
Stary, masz problemy z odróżnieniem czy dyskutujesz ze mną czy z artykułem, zarzucasz mi że porównuję MLS do PL, a ja nic takiego ie powiedziałem, to tylko fragment artykułu.
W tym artykule nie chodzi o młode talenty, chodzi o skauting, o to jak ważne jest obserwacja rynku i wyłapywanie takich perełek jak np boczni Liverpoolu.
Możesz mieć swoje "domowe" wyjaśnienia sukcesu, ja jednak bardziej ufam ludziom, którzy robią to zawodowa i nie mają problemów ze spokojnym i racjonalnym wyrażaniem emocji, które ty masz.
@Forever4:
Twoje opinie na temat Liverpoolu możesz sobie zatrzymać.
Tu masz jak to wygląda w rzeczywistości i na czym polega budowanie wielkiego klubu.
"Henry ściągnął do klubu Billy'ego Jamesa, który dzięki doskonałemu wykorzystywaniu danych i statystyk bardzo pomógł ekipie Oakland. To był znakomity ruch. Henry uważał, że dzięki danym, liczbom i informacjom, których nie mają inni, można osiągnąć przewagę, właściwie na każdym polu działalności. On sam wzbogacił się na transakcjach handlowych. Zasada, która pomagała w biznesie, sprawdziła się w baseballu, miała przynieść też efekty w piłce nożnej.
Odpowiednikiem bostońskiego Billy'ego Jamesa na Anfield Read, a zarazem szefem analityków Liverpoolu został Ian Graham, doktor fizyki teoretycznej. To on pomaga w przekładaniu tego, co sugerują liczby na rozwiązania boiskowe. To on też za pomocą liczb analizuje przydatność zawodników do drużyny, a nawet ocenia, jak będą ze sobą współpracować. "
https://www.sport.pl/pilka/7,65080,26076304,zbudowali-najlepszy-obecnie-klub-pilkarski-na-swiecie-bylo.html
@Forever4:
Nie denerwuj się tak, wyzywając mnie nie zmienisz tego, że mam rację w większości spraw.
Arsenal jest na 10 miejscu w lidze i kaszni.
Kasy malutko i brak pomysłu na przyszłość.
Transfery są robione po mafijnemu.
Pisałem, że tak będzie rok temu i niemal WSZYSTKO się sprawdza w 100%.
A to, że Martinez odpalił po tym jak przez 10 lat nikt go nie chciał kupić i wypożyczyć, to jest nawet zabawne i uratował tak naprawdę tyłek naszym zarządzającym.
Ale JEDEN Martinez nie zmieni ogólnego obrazu zarządzania klubem i transferami.
No i nie zmieni tego, że jesteśmy na 10 miejscu w lidze po raz pierwszy od 25 lat.
A co do Liverpoolu to poczytaj sobie jak analiza matematyczna zdominowała ich skauting. Tam pracują doktorzy matematyki w ich dziale skautingu. To nie żart.
My nie mamy nawet już takiego działu jak skauting. Mamy "znajoming".
Jeśli nie potrafimy znaleźć młodych tanich , perspektywicznych zawodników na świecie to MUSIMY brać zawodników ze stajni Kia.
Za frajerstwo i nieudacznictwo musi być kara.
Do tych 40-50mln jakie wydamy na Williana przez 3 lata (52x250/300x3 plus podatki, ubezpieczenia itp) należy jeszcze doliczyć premię dla agenta, jakieś 15mln, skoro za Luisa wziął tylko 8 mln premii.
Kolejny genialny interes po zakupie "po znajomości" Pepe za 100mln (wliczając kasę dla kumpli Raula).
O taki Arsenal protestowałem.
Max 2 lata +1
Ale Aubie to byście dali kontrakt na 5 lat.
Zobaczymy co Brazyliczyk pokaże w finale, może po tym meczu wszyscy będą go u nas chcieli.
A może to kolejny agent Chelsea, specjalnie szkolony aby pociągnąć nasz klub jeszcze bardziej na dno? Zobaczymy, tak czy inaczej nie mamy żadnego wpływu na decyzje transferowe Arsenalu.Generalnie zgadzam się z tym co pisze @Embix, powinniśmy polować na takie okazje
Willian jest spoko, wciąż niezłe się rusza i będzie z niego więcej pożytku niż z Ozila, ale żeby od razu na 3 lata?!? I would say NO.
A teraz fakty - Willian jest jednym z najlepszych strzelców i asystentów w Chelsea. Myślę, że przyda nam się jako zmiennik i jako doświadczony zawodnik do drużyny. Także ja nie rozumiem waszego lamentu i płaczu..
@borucek12: i daj mi 500 zł że tak będzie dla Arsenalu grał
.. co Ty na to?
@RIVALDO700: To zwalniaj. Ja bym przyspieszył. Ten przestarzały przeciętniak ma 9 goli i 7 asyst w PL a łącznie 11 goli i 9 asyst we wszystkich rozgrywkach. Źle? Moim zdaniem nie. Oczywiście 3 lata to za dużo ale do rotacji to młodzi mogli by się od niego uczyć. Ja bym mu zaproponował na 2 lata z opcją o rok. Oczywiście opcja z której nie skorzystamy :p
Pora się zacząć przyzwyczajać że Arsenal zbiera złom. Zespoły z aspiracjami do tytułu po słabym sezonie wietrzą szatnie i wydają gruby chajs na wzmocnienia , ale nie Arsenal. Zresztą widać to po tym kto u nas gra i jakie ruchy transferowe przeprowadza. Arsenal stał się średniakiem ligi i nic więcej . Co do Williama to nie będę go oceniał. Boisko zweryfikuje.
@RIVALDO700: ja bym jeszcze Vidala kupił.
@ZielonyLisc: Popieram i szanuje, ale nie rozumiem skąd zaskoczenie takimi ruchami. Kilka strzałów typu Alexis, Özil, Auba i Pepe nakręciło hype na Arsenal i obudziło nadzieję w kibicach. Ale czy w parze z tym przyszły wyniki? Nie. Od kilku sezonów pikujemy sportowo, finansowo i mentalnie. Jeśli mam wybrać między Willianem, a kolejnym znakiem zapytania jak Pepe to wole Brazylijczyka.
Ogólnie nie jestem zadowolony, bo jest masa zawodników lepszych i młodszych. Jest też masa klubów, które potrafią zaoferować lepsze warunki i piłkarsko są atrakcyjniejsze.
Uzupełnienie składu — ok. Spójrzmy na ławkę rezerwowych w tym sezonie. Warto mieć w obiegu takich zawodników, bo Nelsonem czy Willockiem Anglii nie zawojujemy, a gdzie jeszcze mowa o Europie.
@patryksz: nie, nie boli nas to, że to zawodnik lokalnego rywala tylko to, że Arsenal poraz 3 skupuje złom z Chelsea, zawodnika który nie chce wjeżdżać z Londynu bo mu tu dobrze. Obawiam się, że może być tak jak z Cechem i Luizem, zagra jeden dobry mecz na 5 i tyle. Zresztą porównajmy ruchy transferowe Chelsea, a Arsenalu, widać kto chce grać na poważnie, a kto stwarza pozory klubu walczącego o trofea. Trudno żeby po 5 latach zgadania 30 latków i ciągłego regresu klubu być zadowolonym z takiego transferu.
@Kredens: nie wyprzedzajmy faktów, póki co jest graczem Chelsea
Laca-Willian to chyba bedzie moj ulubiony duet od kiedy ogladam Afc. Brakuje jeszcze Pedro. I otwieram szampana.
a pisanie, że przychodzi za darmo, to dać mu za to rok kontraktu, ale dla mnie to po prostu wyrzucanie pieniędzy w błoto jak i tak ten rok pewnie i tak przesiedzi
@patryksz napisał: "Zaangażowaniem na boisku napewno"
Teraz tak, bo chce się pokazać, zobaczysz co będzie jak przyjdzie i dostanie kontrakt.
Ze jeszcze się ni enauczyliście
Ja pier..ole.
Szykuje nam się Ozil 2.0 ?
Koleś który może z rok coś pogra a potem będzie plaża za 250k tygodniowo.
@RIVALDO700: Zaangażowaniem na boisku napewno
Z pół roku pobłyszczy, może wygra jakiś mecz na święta, a później przez 2,5 roku Arsenal będzie się zastanawiał co zrobić z jego kontraktem.
Może spójrzcie na tabelę zanim nazwiecie kogoś odpadem.
Was najzwyczajniej w świecie boli fakt, że to zawodnik lokalnego rywala.
Willian ma jeszcze sporo piłkarsko do zaoferowania i podniesie poziom naszej ofensywy. Blokuje młodych? Głupota. Większość z nich musi grać, także polecałbym wypożyczenie. Saka gra na lewej, Gabi to bardziej szpica, także im nie zagrozi.
Ten transfer ma same plusy.
Zawodnik z ligi, brak odstępnego, krótki kontrakt.
Czas się przyzwyczaić w końcu.
@borucek12 napisał: "Rozumiem frustrację.. ale Williana nazywać odpadem? Rzeczywiście na 3 lata to za długo. Ale obecnie gość zjada Pepe i Nelsona na śniadanie.. niestety."
z tym ze obecny Willian zjada Pepe na sniadanie to bym mocno zwolnił.
Rozumiem frustrację.. ale Williana nazywać odpadem? Rzeczywiście na 3 lata to za długo. Ale obecnie gość zjada Pepe i Nelsona na śniadanie.. niestety.
Śmieszne, co to był jakiś hołd Londynski, że skupujemy piłkarzy Chelsea po 30stce, którzy nie chcą wyjeżdżać z Londynu? Aaa, no tak, przecież Arsenalik nie ma pieniędzy i musi brać takich ochlapów
Nie rozumiem waszego lamentu nad 3-letnim kontraktem. Gdybysmy musieli go kupić za nawet ok 10mln, dać 2 lata kontraktu + i tak bonus za podpis to kazdy by powiedzial ze do uzupelnienia skladu spoko transfer bo takie sie robi. A ze zamiast kwoty za transfer dajemy rok kontraktu? Dla mnie to bez różnicy tak szczerze. Kazdy mowi ze z ławki spoko a realia sa takie iż jest lepszy od baszych wszystkich skrzydłowych i bedzie miec pierwszy skład.
Tak samo Luiz - też dajecie na niego hype ale tak naprawde to nasz najlepszy stoper taka prawda + Mustafi przy nim lepiej troche nawet gra.
Tak mruczycie, psioczycie a ja bym jeszcze kilka takich transferow zrobił. Dla mnie to mamy "sredni" 1 skład a lawki nie mamy wogole. Jak ktos z lawki wejdzie to jest bo jest.
Przywitalbym jeszcze takiego Frasera np.... tego Sarra z Francji. Nawet jak duzo chca to to transfery bezgotowkowe i wyzsza pensja. Tak jakby mieli kontrakty to dostaliby 50k mniej pensji, i transfery za takiego Williana (ok 20mln), Frasera (20-30), Sarra (10-15mln).
CFC robi zakupy, a my bierzemy odpady...
Sezon fatalny. Nasi skrzydłowi również ale jak już piszą o skrzydłowym, który jest lepszy od każdego z naszych poza Pepe(nie w tym sezonie) to lament, że po co jak mamy Nelsona itd. To w końcu chcecie zmian czy lecimy po top tym co mamy?
Skoro kudłaty chłopaczyna kocha London to może znajdzie tam jakąś robotę z tygodniówką £500?
Kryzys kryzysem ale może nie aż tak.
Kia Joorobchian FC. Po co w ogóle nam sieć skautingu? I tak bierzemy piłkarzy na kilogramy od koleżki Edu.
Willian nie jest zły, ale warunki na jakich ma trafić do Arsenalu już tak. Powinniśmy patrzeć na młodych, rozwijających się piłkarzy, którzy mają światu coś do udowodnienia jak Depay, Benrahma, F.Torres czy Everton, a nie brać podstarzałych piłkarzy na wysokich tygodniówkach szukających ostatniej przystani w karierze.
Willian jak wejdzie z ławki to przynajmniej stworzy jakieś zagrożenie, nie tak jak nasi młodzi. To moim zdaniem mam nadzieję, że jest to wzmocnienie ławki a nie podstawowego składu.Taki ruch akceptuję, bo jest to ograny zawodnik w PL i przynajmniej potrafi dryblować do przodu a nie podawać do tyłu.
Tragedia Posejdona
Nie rozumiem płaczu co niektórych. To jest gracz, którego Chelsea chciałaby zatrzymać na dwa lata, a nie odpad z ich składu. Potrzebujemy jakichś alternatyw w drużynie i nawet jeżeli miałby jeden z 3 sezonów leżeć do góry brzuchem to sam fakt pozyskania go za darmo sprawia, że warto.
'''Willian kocha Londyn i naprawdę nie chce z niego wyjeżdżać.''
no i o czym my tu mowimy... ta sama sprawa co z piotrusiem czechem -- goscia interesuje lokalizacja i spokojne granko
i jaki to jest sygnal dla takich partejow, upamekanow\innych kocurow?
Jak Willian jest lepszy od wszystkich obecnych skrzydłowych Arsenalu :P
boze oby nie
Moim zdaniem dobry ruch. Gość jest zdecydowanie lepszy niż Nelson i jakikolwiek inny ławkowicz u nas. Poza tym pamiętajcie, że czasy, gdzie piłkarz 30+ jest emerytem powoli idą w siną dal, także przed nim spokojnie 3 lata grania na najwyższym poziomie (o ile będzie dbał o swoje zdrowie). Arsenal jest w takiej pozycji finansowej, że taki transfer jest bdb. Gdyby go ściągnął Juve lub Bayern, którzy mają w zwyczaju ściągać za darmo dobrych zawodników, to myślę, że większość twierdziłaby, że to świetny ruch.
Do pomocy koniecznie kawalera. Najlepiej Parteya, puścić Cebulke i na jego miejsce jakiegoś kreatywnego fajnego dorzucić i oczekiwać wypadu Ozila
PLS no.
Mikel nie ściągnie nikogo takiego xD
Mówi o wywalaniu syfu a tym by stworzył go sam
@fabregas1987: może Martinelli idzie na szpice, bo Laca i Auba odchodzą
Żaden smerf nie prezentował się tak samo u nas jak w Chelsea . A wogole co to jest za modą żeby ściągać wiekowych z tego klubu ??
2lata ok na nie najgorszej tygodniówce ale 3 rok z obniżką pensji
To jest zawodnik na pozycję Pepe i tego właśnie w tym ruchu nie rozumiem. Tam też gra Nelson czy ewentualnie Martinelli, dlaczego zawsze sprowadzamy zawodników na pozycje które już są obsadzone?
ŚO, DP/ŚP, ŚPO - to są pozycje, które wymagają wzmocnienia, a jeśli chodzi o "głębię składu" to wolę na ławce mieć zawodników typu właśnie Gabi, Reiss, Eddie czy wracający po sezonie Smith-Rowe niż 32-latka z kontraktem na ćwierć miliona tygodniowo
Cały czas ten przeklęty Kija!
Serio już 7 lat tam jest :O
Gunnerinhos