Wenger: Nie jesteśmy konsekwentni w tym, co robimy

Wenger: Nie jesteśmy konsekwentni w tym, co robimy 15.11.2008, 22:27, Mateusz Kolebuk 45 komentarzy

Arsene Wenger udzielił pomeczowego wywiadu dla oficjalnej strony Arsenalu. Francuz komentuje dzisiejsze spotkanie z Aston Villą, które zakończyło się stratą dwóch bramek i przegraną drużyny z Londynu.

O dzisiejszym spotkaniu

Spotkanie nie należało do dobrych, ale było to spotkanie tego rodzaju, w którym możesz wygrać 1-0. Czy mogliśmy przegrać mecz w pierwszej połowie? Tak. Dziś przegraliśmy, podczas gdy nie powinno się to już nam zdarzyć. To był rodzaj meczu, w którym nie możesz sobie pozwolić na błąd w obronie. Uważam, że zostaliśmy z tego powodu ukarani.

O kontrowersyjnych bramkach

Przy bramkach możemy mówić o pechu. Pierwszy gol padł po tym, jak Bacary Sagna upadł na boisko kontuzjowany. Uważam także, że przed utratą drugiej bramki Carlos Vela był faulowany w narożniku pola karnego Aston Villi. Gdy mieliśmy szansę na wyrównanie, strzelono nam bramkę i przegrywaliśmy 0-2. Arbiter w obu przypadkach powinien zatrzymać grę, ale nie będę narzekał z tego powodu.

O grze w kratkę

Taki jest futbol. Jak wyjaśnić kiepski mecz Aston Villi w zeszłym tygodniu, kiedy przegrali z Middlesbrough, podczas gdy dziś zaprezentowali się wyśmienicie? To samo tyczy się naszego przypadku. Gra na najwyższym poziomie wymaga konsekwencji. Na chwilę obecną nie jesteśmy na tyle konsekwentni, by prezentować ten sam poziom co tydzień. Trzeba zrozumieć i zaakceptować to, że w meczu grają ludzie, których wytrzymałość fizyczna nie jest nieskończona. Bardzo ciężko jest nam racjonalnie wytłumaczyć to, co się dziś stało. Drużyna chciałaby otrzymać odpowiedź na to pytanie, ale to podobna sytuacja do wcześniejszych spotkań z tego sezonu, gdzie również nie wiedzieć dlaczego nie wykorzystywaliśmy naszego potencjału w stu procentach.

Co oznacza porażka w walce o tytuł

Myślę, że nie ma co mówić o tym, czy będziemy mistrzami, czy nimi nie zostaniemy. Jeżeli chce się zdobyć trofeum, należy być konsekwentnym, a my w chwili obecnej tacy nie jesteśmy. Wydaje mi się, że mimo tego, iż nie zagraliśmy najlepiej, mecz ten był meczem do wygrania. Przegraliśmy w momencie, w którym nie powinniśmy przegrać. Gdybyśmy przegrali ten mecz już po pierwszej połowie, powiedzielibyśmy 'okej, mieli swój dzień, wygrali z nami'. Ale my przegraliśmy dziś mecz w momencie, w którym nie powinniśmy go przegrać.

O zasługiwaniu na porażkę

Wiele razy na konferencji prasowej twierdziłem, że zasługiwaliśmy za zwycięstwo, podczas gdy przegraliśmy, a wszyscy inni twierdzili, że to całkowicie normalne. Teraz powiem, że Villa zasłużyła na wygraną. My przegraliśmy w momencie, w którym zaczynaliśmy powoli przejmować inicjatywę spotkania. To był mecz, w którym nie można popełniać błędów w defensywnie. Nie zagraliśmy wystarczająco ostro, co przyczyniło się do porażki. Kiedy zrobiliśmy zmiany, było 0-0. Mecz zakończył się przegraną 0-2. Można znaleźć wytłumaczenie tego, ale uważam, że jako drużyna nie byliśmy wystarczająco ostrzy.

O szansach Aston Villi na "pierwszą czwórkę"

Nie chcę mówić o Aston Villi, ponieważ nie znam tej drużyny bardzo dobrze. Dziś zagrali oni bardzo dobry mecz, ale gdy oglądałem ich spotkanie z Middlesbrough, gdy mogli przegrać dużo wyżej, niż przegrali, bardzo ciężko jest mi oceniać. To drużyna z dużym potencjałem, jeżeli spojrzysz na dzisiejszy mecz w ich wykonaniu.

O cenie braku doświadczenia zespołu

Być może coś w tym jest, nie wiem. Jeżeli chodzi o defensywę, to może być wyjaśnienie, ale jeżeli chodzi o atak, to wytłumaczenie to jest mniej sensowne. Mamy bardzo młodych pomocników. Zagraliśmy przeciwko bardzo doświadczonym pomocnikom, gdyż pomocnicy każdej drużyny w tej lidze są bardziej doświadczeni od naszych. Nie przeszkadza to jednak nam w dominacji.

O kontuzji Sagny

To poważny uraz. Bacary będzie wyłączony z gry przez kilka tygodni, gdyż ma problemy z kostką.

O styczniowych wzmocnieniach

Jest na to za wcześnie. Mamy środek listopada i musimy poczekać, aby zobaczyć, w jakiej sytuacji będziemy się znajdować pod koniec grudnia. Tak czy inaczej, na tę chwilę spekulacje na temat transferów niczego nie zmienią i nie pomogą.

Arsene Wenger autor: Mateusz Kolebuk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Iwcio123 komentarzy: 57716.11.2008, 23:00

Panie Wenger... pan jest wlasnie zabardzo konsekwentny w niekototrych aspektach, mam tu na mysli wystawienie bendtnera mimo ze od 2 meczów pokazal sie z nienajlepszej strony, to pan konsekwetnie postawil na niego mimo ze 99,9% kibiców AFC chcialo na ten mecz Vele...

EkEl komentarzy: 298916.11.2008, 14:25

W styczniu trzeb zrobić przynajmniej jeden transfer. Myślę że nowy zawodnik obudziłby Arsenal i zaczelibyśmy wygrywać xD

Floydpink komentarzy: 81716.11.2008, 12:47

Christian - ja bym widział w tej roli za kilka lat Wilshere'a, Czesiek ostatnio nie byłyszczy niestety...

No i oczywiście boss nic nie wie o powodach przegranych, oczywiście wg niego mogliśmy wygrać, oczywiście znów narzeka na sędziów (choć akurat w sprawie Sagny się z nim
zgadzam), oczywście znów nie widzi nic dziwnego w grze w kratkę i nie mysli o transferach. Ale JUŻ WIDAĆ POPRAWĘ!: gdyż boss zaczyna się widocznie zasanawiać o wpływie braku doświadczenia na grę zespołu: "Być może coś w tym jest, nie wiem"...

Christian komentarzy: 342716.11.2008, 12:39

lemlas>>> masz rację potrzebujemy kogoś takiego jak Gerrard..
Fabregas może być kimś takim w przyszłości ale trzeba ogoś takiego już teraz..

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 116.11.2008, 11:52

Troche boli ze Boss uparl sie przy Bendtnerze i ze Theo caly czas gra na skrzydle a nie w ataku.Ale cala druzyna grala slabo.

pewues komentarzy: 59716.11.2008, 11:39

no cóż aby pomyśleć o jakims trofeum koniecznie trzeba sprowadzić napastnika klasy benzemy i obrońce bo osobiście już nie pamiętam ile sezonow temu tak grali obrońcy masakra!!!.
Mój typ na ten sezon: 4 miejsce i to by było na tyle.
Dwa sezony temu byliśmy tak beznadziejni jak teraz ale tylko w ataku no teraz dochodzi obrona jednym słowem KAŻDEMU MOŻEMY DOKOPAĆ I KAŻDY DOKOPAĆ NAM MOŻE. TAKA PRZYKRA PRAWDA.

Wkocin komentarzy: 79916.11.2008, 11:17

wenger się już wypalił na stanowisku trenera arsenalu. moim zdaniem nie jest w stanie zmotywować zawodników do stałej dobrej gry. sądzę, że pod koniec sezonu trzeba będzie pomyśleć o zmianie na stanowisku trenera, niezależnie od tego czy trofea będą czy nie

Arsenal1994 komentarzy: 749716.11.2008, 11:00

Sitok - Adebayor nie gral bo byl kontuzjowany, a bendtner jest za pewne wystawiany bo gramy jednym napastnikiem ktory musi być wysoki ( niestety to drewno procz tego nie moze nic wiecej zaoferować naszej druzynie :/ ) Ja tez nie chce go w 11 ale tak to jest jak sie nie ma lawki, i kiedy jest kontuzjowany Eduardo, Robin zawieszony jeszcze na mecz z MC i adebayor ktory tak jak wczesniej koledzy powiedzieli co z tego ze strzeli w jednym meczu hat ricka jak w drugim go w ogole nie widać. A wenger nic z tym nie zrobil :/

Theo10 komentarzy: 831716.11.2008, 10:49

Jest tylko jedno wytłumaczenie....mieliśmy pecha. I tak jest zawsze....Wenger najpierw kupuje młodych zawodników a potem zwala całą winę na niedoświadczenie,pecha bądz mocny wiatr z zachodu ....co z tego że napisał w końcu że brakuje nam doświadczenia skoro zachwilę się pokaże news że Wengr jest zaintrersowany jakimś 14 latkiem....to jest już poporstu śmieszne..on nie wyciąga wnisków z własnych błędów.Wina za nasze przegrane nie spoczywa na zawodnikach tylko na decyzjach Wengera bo to on podejmuje decyzje przez które przegrywamy....przecież to nie jest wina Bendtnera że Wenger go wystawia w pierwszym składzie.

Zgadzam się z poprzedmnikami ...brakuje nam typowego egzekutora jakim był Eduardo,strzałów z dystansu, def.pomocnika ,wzmocnień w obronie... Fabregas jest bezformy, Clichy ciągle popełnia głópie błędy, Sagna jest kontuzjowany ,Gallas też gra tak sobie,o Bendtnerze i Almuni wogóle nie wspominając,najgorsze jest to że nie mamy ich kim zmienić a nawet jakbyśmy mieli to Wenger pewnie dalej by na nich stawiał...bo jak to napisał LEMLAS Wenger się chyba boi że się obrażą czy co...ehh mógłbym tu jeszcze dużo napisać,ale po co?? I tak Wenger wie swoje :/

Koti komentarzy: 127716.11.2008, 09:43

I jeszcze jedno. DLACZEGO WALCOTT NIGDY NIE GRA W ATAKU ? Jest prawie tak dobry jak Messi o szybkości nie wspomne ?

Koti komentarzy: 127716.11.2008, 09:37

sorry za pare literówek xD

Koti komentarzy: 127716.11.2008, 09:37

titi_henry ma racje także myśłe że Vela jest o niebo lepszy od Bendtnera. Wczoraj Bendtner wyglądał jakby potykał się o własne buty. NIc mu nie szło o przejmowaniu piłki nie wspomne. Najbardziej denerwyje mnie to że praktycznie Arsenal(pomoc i atak) chcą wejść z piłką w bramke zamiast strzelać z daleka. Nasri Toure Fabregas DIABY Ramsey oni POWINNI w każdym meczu strzelać a nie.

titi_henry komentarzy: 357016.11.2008, 09:01

Kwestia nie w tym, ze po mistrzostwie jest praktycznie bo mamy strat 9pkt, bo na tym etapie mozna to jeszcze spokojnei odrobic. Kwestia w tym, ze po prostu kazdy jeszcze straci pkt, ale my mysle duzo wiecej niz Chelsea czy Liverpool patrzac na gre.. ;/ Rownie dobrzem oglismy przegrac z ManU a wygracze Stoke, niewiele by to zmienilo. Arsene wg. mnie po prostu boi sie zawodnikow.. Dlatego Gallas jest ciagle kapitanem, dlatego Bendtner gra, choc powinien aktualnie grac Vela i np Ade, Van Persie na lawce, i powiedzmy sobie Simpson, a Bedtnera to w zasadzie bym nawet sprzedal, na tym etapie nie ma czasu aby czekac az nauczy sie przyjmowac pilke ;/ W obronie kapitanem zrobilbym Toure, czesciej dawal szanse Ramseyowi, no bo skoro forma jest, to czemu nie? Jesli juz gra Fabregas, to obok dalbym szanse Diaby'emu, na skrzydle NAsri i na drugim Walcott, lub Eboue. No i boki obrony Sagna i Clichy, zas towarzysz Toure, to hm.. Silvestre badz Djourou moznaby przetestowac, bynajmnie jwysoki jest i nie tracilibysmy byc moze tylu bramek po rzutach roznych.. ;/

lemlas komentarzy: 27916.11.2008, 08:44

"Mamy bardzo młodych pomocników. Zagraliśmy przeciwko bardzo doświadczonym pomocnikom, gdyż pomocnicy każdej drużyny w tej lidze są bardziej doświadczeni od naszych..." tak to sie tlumaczyc mozna caly czas... jak sie sprowadza malolatow i sie nimi gra to usprawidliwenie jest zawsze... a bo sa nie doswiadczeni, a bo sa jeszcze niedojrzali, abo to , a bo tamto... ogarnij sie czlowieku

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56716.11.2008, 08:42

Obawiam się, że O'Neill nie jest głupi. Nie wypuści Gabby'ego, a jeśli tak to nie za NB, którego widział już w akcji ;) Znając Wengera, nic nie kupi. Więc niech przynajmniej da szansę Veli. Jeżeli będzie regularnie grał, za 2 lata duet Vela-Eduardo będzie niezniszczalny. A w zapasie J. Simpson. AW mówi, że Carlos będzie świetny gdy się rozwinie, ale, na Boga, żeby się rozwinąć musi GRAĆ!

lemlas komentarzy: 27916.11.2008, 08:41

a moim zdaniem, w arsenalu brakuje kogoś takiego jak np. Gerrarda w l.pool'u, Lamparda z chelsea, jak nawet taki Ronaldo z Manunited... kogoś kto zdowbywa te bramki w odpowiednim momencie i w odpowiednim meczu, ktory pokieruje gra, nie ma u nas tego jednego czy dwoch zawodnikow (jak henry kiedys) ktory czasami potrafi sam przesadzic mecz... ;( i jak to jest, ze potrafimy wygrac z manu, a przegrac ze stoke... nie rozumiem... tu juz chyba nawet nie chodzi o lekcewarzenie przeciwnika... wenger po prostu boi sie zmieniac zawodnikow, ktorzy sa danego dnia beznadziejni jak bendtner wczoraj... a dlaczego? bo sie obawia, ze jego moralne spadna i sie obrazi ;(

Christian komentarzy: 342716.11.2008, 08:22

Vpr>> racja nasz atak jest do bani..;/
Wenger patrz czy Adebayor potrafi strzelić co nam z tego hat-3 skoro potem nie radzi sobie z obrońcami..
;/
tak samo van Persie Fabtegas strzela lepiej wolne bo jakieś zagrożenie jest a nie jak van Persie w trybuny..
nam potrzeba 2 napastników..
Najpierw pozbyć się Bendtnera bo on ani teraz nie jest dobry ani na takiego nie wygląda..
a patrzcie taki Agbonlahor same zalety strzela bramki ma ich więcej niż Ade czy vP i nie ma takich podań od kolegów..
Anglik niektórym kibicom Wenger zamknąłby buzie.. jest młody (Wenger nigdy nie kupi doświadczonego napastnika) gra w Anglii więc szybko przystosowałby się..

no dając im Bendtnera + 10 mln byłby nasz

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56716.11.2008, 08:11

Może to zabrzmi śmiesznie ale potrzebujemy wzmocnień w ataku. Może mamy wielu napastników ale jakich:
R v. Persie - jest kruchy, choć, odpukać, na razie nic mu się nie dzieje. Jest jednym z zawodników grających w kratkę, ale gdy ma dobry dzień jest naszą siłą napędową, jak w meczu z THFC.
Adebayor - dobry napadzior, ale często daje sobie przylepić ŚO i przez to nie widać go na boisku. Pozatym przez słabsze drużyny jest traktowany jak Walcott, tzn. jeżeli spróbuje się ruszyć = kosa.
Dudu - nasza jedyna nadzieja. Egzekutor z prawdziwego zdarzenia. Ale nie ma pewności, że będzie grał jak kiedyś :(
Bendtner - ....
Vela - nadzieja na przyszłość, ale widać Boss mu nie ufa, preferuje Prętnera :(
Potrzebujemy naprawdę klasowego napastnika, takiego za co najmniej 10-15 mln, w pełni rozwiniętego a nie młodzika. Przed sezonem mówiło się o wymianie między Arsenalem, a Barcą - Adebayor za zestaw Eto'o + 10 mln. To byłby układ tysiąclecia, bo S. Eto'o jest teraz Królem Strzelców Primera Division z 13 bramkami w 10 meczach. Anglia to trudniejsza liga, ale na te 8-9 bramek byłoby go stać.

O wzmocnieniach w pozostałych formacjach nie będę pisał, bo o tym że trzeba kupić DP, a może i skrzydłowego, wszyscy wiemy. Najlepiej byłoby jeszcze uzupełnić skład jakimś DOBRYM zmiennikiem dla ŚO. Wtedy moglibyśmy już grać stałą rotacją piłkarzy na podobnym poziomie i dzięki temu nikt nie byłby zmęczony. Dobrym pomysłem byłoby też częstsze wprowadzanie naszych wschodzących gwiazd, bo ostatnio dwukrotnie pokazali że są lepsi i skuteczniejsi od Iszego składu - zdobyli 9 bramek w dwóch meczach.
Trochę się rozpisałem. Znowu ;)

trumi komentarzy: 114616.11.2008, 08:08

Bendtner który nie nadaje się do tego zespołu, jest po prostu cienki jak podpaska grał od pierwszych minut, a Ade oraz Vela grzali ławę. Dlaczego??? Chciałbym żeby Wenger nam to wytłumaczył.

Sitok1989 komentarzy: 19616.11.2008, 01:07

Niestey nikt nic nie pisze więc muszę coś powiedzieć . Przypomnijmy sobiue mecze w PL lub nawet w PU gdy wtedy nic nie wygralimy a jak płakałem po tym finale przybajmniej wiedziałem że bylismy leppsi a dzis wstawienie do 1 skladu Bendtnera zal dlaczego neie gral Ade Lub Vela ???? Bo AW ma swoja filozofkie i bedzie sie jej trzymac

Niestety on juz taki jest jest i zamiasy wpuscic Ade nie przyzna sie do bledu i powie ze Nicklas zagral dobry mecz;/

Sitok1989 komentarzy: 19616.11.2008, 00:56

A Ci piłkarze jakbu kto,ś nie wiedział to Dennis Begkamp, Patrick Vieira, Emannuel Petit, Marc Overmars przypomnijmy sobie te czasy niestey jak widze dzisiejszy ASNL to tylko łzy i mic więcej

Sitok1989 komentarzy: 19616.11.2008, 00:53

goonersaurus masz racię AW myśli niestety że ma takich piłkarzy jak DB, PV,EP, czy MO niestety czasy sie skonczyly:/

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214316.11.2008, 00:52

goonersaurus: Dobrze prawisz, jestem tego samego zdania. Przepraszać chyba powinni Ci, co piszą komentarze na jedną linijkę. :)

Sitok1989 komentarzy: 19616.11.2008, 00:39

Chce ni się płakać ponieważ kibnicuje tmu klubowi od kied ybył Graham (a mam dopiero 19 lat) pamiętam te lata w których nic nie wygywaliśmy ale mmoi to jestem wierny . Mimo ż e zaczynam niestety poątpiwać w Arsene mam cały czas ze zdobedzie LM bo nie wydajwe mi sie żeby cokolwiek zawalczyl o PM lib FM;/

goonersaurus komentarzy: 6016.11.2008, 00:27

Drodzy fani. Rozumiem wasze wielkie rozczarowanie i to iż jesteście zdruzgotani...powiedzmy sobie szczerze: czas na jakieś istotne zmiany. Nie mówię tu że od razu musimy wywalać Bossa ale myślę że jest to odpowiedni moment aby wywrzeć troszku większą presję na Wengerze. Szanuję jego wszelkie decyzje ale wystawianie Bendtnera w pierwszym składzie pownno być karane grzywną odesłania na trybuny. Szefie! gdzie ty masz oczy ja sie pytam??? Mamy Carlosa ktory ma predyspozycje na super snajpera. Bajeczna technika i chirurgiczna precyzja wykanczania akcji przy tym wieku. Czegoz chciec wiecej? Wenger mowi ze nie jest gotowy. Czas aby nasz Aztek zaczynal mecze w pierwszej jedenastce. Ale nie mowmy jeszcze iz era Wengera sie zakonczyla. Wiem ze tyle chudych lat boli, lecz zarzad powinien pociagnac za kilka sznureczkow. Nacisnąć Francuza aby ten byl troche chojniejszy. Jesli juz musza byc to młodzi zawodnicy, to niech beda oni o klase wyzsi anizeli wymieniony przeze mnie wczesniej Nicklas ktory wydaje mi sie jest na lige angielska po prostu za slaby. Tyle z mojej strony. Wybaczcie ze moj koment jest taki dlugi ale wypowiadam sie tu po raz pierwszy i specjalnie dla tego jednego komentarza sie zalogowalem. P.S. Jest tylko jeden klub, który nie kupuje gwiazd. On je tworzy...

Miodek komentarzy: 83815.11.2008, 23:57

ja kocham arsenal ale ludzie nie ludzimy sie... mistrzostwa nie bedzie.. w tamtym sezonie jak dlugo bylismy liderem i co... wenger jest swietnym trenerem lecz chyba zapomnial jak sie zawodnikow motywuje..

neptun11 komentarzy: 16115.11.2008, 23:54

mądre słowa brak realizacji
co się dzieje Arsene ??????????????????
zaczynam powątpiewać w to co robisz ;(
i to jet przykre

Arsenal1994 komentarzy: 749715.11.2008, 23:51

Miodek przeczytaj najpierw wczesniejsze komentarze a pozniej komentuj

Miodek komentarzy: 83815.11.2008, 23:48

arsenal1994 uwazasz ze chelsea z takimi pilkarzami bedzie miala kryzys... watpie natomiast 9pkt straty do lidera to bardzo duzo.. a jeszcze sporo ciezkich meczy nam zostalo. legia w tamtym sezonie miala 10pkt straty do wisly i co dogonila ja...

Arsenal1994 komentarzy: 749715.11.2008, 23:41

Kazdy moze miec kryzys, ja tez tych osob nie rozumiem ktorzy mowia ze nie mamy szans na mistrza, ja uwazam ze nie mamy szans na mistrza jesli bedzie sie tak dalej dzialo ale oczywiscie sam to powiedziales tak nie musi byc :) bo do konca sezonu jest wiele kolejek ale przylaczam sie do osob ktore chca nie wielkich zmian w druzynie

Miodek komentarzy: 83815.11.2008, 23:38

to juz koniec marzen o mistrzostwie... Z taka gra mozna tylko walczyc o 4 pozycje. nie mamy doswiadczonego zawodnika ktory by pomogl w trudnych sytuacjach. co taki wspomniany ponizej denilson pomoze.. rozwija sie dobze lecz my potrzebujemy zawodnika rozwinietego! inaczej bedziemy szkolka pilkarska a nie profesjonalnym klubem i bedziemy sprzedawac gwiazdy.. zero perspektyw na mistrza...

kamil_malin komentarzy: 933215.11.2008, 23:33

Arsenal1994 --> nie będę mówił tak jak co nie którzy, że już na pewno nic nie ugramy w tym sezonie bo nigdy nic nie wiadomo. Skąd wiesz czy takiego kryzysu nie będzie miał Liv'pool, Chelsea, ManU. Taki kryzys nie może trwać wiecznie. W styczniu powinniśmy mieć wszystkich graczy dostępnych, może wtedy nasza gra będzie wyglądała cudownie? Dlatego wolę myśleć pozytywnie niż skreślać zespół w takim momencie kiedy nic tak na prawdę nie wiadomo. Ważne jest podnieść się z tego i iść tą dobrą drogą.

Arsenal1994 komentarzy: 749715.11.2008, 23:28

kamil_malina - fajnie ze jestes takim optymista ale nie sadze zeby bylo wielu ktorzy by sie przylaczli do twojego komentarza bo kazdy jest zdlowany co pokazujemy. Jesli mamy wrocic do gry potrzebne sa transfery!!! Jesli wenger nie wie co to znaczy to mu wytlumacze transfer - jest to taka rzecz gdzie jeden pilkarz przechodzi z jednego klubu do drugiego. Bo myslisz ze Denilson ktory ( powtorze to jeszcze raz ) powinien siedziec na lawce albo grac w mlodziezowce "dotrwa" do konca sezonu bo mi sie wydaje ze nie, ale powtorze slowa LordaCarnigthona(sorry jesli zle napisalem twoj nick :) ) Jak sobie Wenger zrobil na poczatku sezonu tak ma chodzi mi tu o to ze kupil tylko porzadnego pilkarza Nasriego.

White_Eagle komentarzy: 6915.11.2008, 23:27

A może czas na "boring, boring Arsenal"? Jeden sezon ze zdobytym trofeum, a później powrót do pięknego futbolu z wysokimi moralami? I znów usłyszymy na trybunach ironiczne "Boring, boring Asrenal" po fantastycznej akcji?

kamil_malin komentarzy: 933215.11.2008, 23:15

Kolejny zawodnik wypada ze składu. To nie był nasz mecz to było widać od początku spotkania. Aston Villa przeważała i mieliśmy farta, że już po pierwszej połowie nie prowadzili.
Christian -- > ty tylko potrafisz narzekać i krytykować. Niektóre twoje komentarze do taki żal, że szok. Po zaledwie kilku nieudanych spotkaniach ty wyskakujesz z tekstem, że Boss powinien odejść. Widać jaki z Ciebie kibic. Jakbyś choć trochę wiedział co zawdzięczamy Wengerowi to byś tak nie mówił. Jeszcze zobaczysz, że ten sezon będzie dla nas udany. Tak jak mówi Boss jest dopiero połowa listopada, w takiej fazie mistrzostwa się nie wygrywa/przegrywa. Ciekawe co wtedy powiesz?

Christian komentarzy: 342715.11.2008, 23:05

kamo99111>> jak się trochę znasz na piłce to powinieneś wiedzieć że jak zespół gra w kratkę to nie ma szans na wygraną tym bardziej że Chelsea i Liverpool idą jak burza oni mają napastników którzy im strzelają bramki Anelka jest w życiowej formie ma na koncie 12 bramek w 13 meczach..
a my nasi wszyscy napastnicy łącznie nie mają tyle ;/

kamo99111 komentarzy: 693115.11.2008, 22:56

Jeszcze nic straconego... w tamtym sezonie mieliśmy w pewnych momentach przewagę nad MU 9 pkt a jak się skończyło wszyscy wiedzą! Poza tym po zwycięstwie nad MU wszyscy mówili co innego!! Pamiętajcie o zasadzie PRAWDZIWEGO kibica dumni po zwycięstwie wierni po porażce!!

Christian komentarzy: 342715.11.2008, 22:55

on powiedział sam żeby zdobyć tytuł trzeba być konsekwentnym a my nie jesteśmy ;/
wina transferów i tak wg to wszystko się kiedyś kończy nawet Wenger..
Zrobił dużo dla Arsenalu, Arsenal potrzebuje świeżości czegoś nowego innego pomysłu..

Stefczyk16 komentarzy: 21515.11.2008, 22:52

I to jest właśnie to... "Nie jesteśmy konsekwentni..." to dlaczego nic z tym nie robimy ?? Kontuzja Sagny to znowu wielka załamka dla całego zespołu. Przypomnijmy sobie jak w zeszłym sezonie brakowało nam Bacary`ego :/ Oby szybko wrócił ,bo bez niego nie widze zbyt dużej szansy na dogonienie np. Liverpoolu... Chociaż po meczu z Aston Villą można nawet zacząc się zastanawiac czy dogonią Liverpool z Sagną ;/

DawidAFC komentarzy: 155815.11.2008, 22:45

No to pięknie poważna kontuzja Sagny :( A Toure gra słabo na prawej... Dużo lepiej na środku. Po odejściu J.Hoyta nie mamy żadnego zmiennika dla Sagny bo nie liczę młodziutkiego G.Hoyta...

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223715.11.2008, 22:35

W ty momencie wierze jedynie , co zaskakujace w LM , jesli Arsenal zagra tak dalej jak do tej pory to poprostu jest to pewne ze zajdzie daleko ! GO GO GUNNERS !

niski93 komentarzy: 581615.11.2008, 22:34

Nie jesteśmy konsekwentni, czyli nie chcemy mistrzostwa. :/

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223715.11.2008, 22:33

No niestety , zawsze bylem optymista , ale teraz nie wierze juz w EPL w tym sezonie ... poprostu 9pkt. straty to naprawde kolosalnie duzo w tym sezonie

White_Eagle komentarzy: 6915.11.2008, 22:33

Panie Wenger, brak sił, kiedy zawodnicy nie ugrali nawet połowy sezonu jest troche dziwne... Czyżby złe przygotowanie przed sezonem? "O grze w kratke" - "Taki jest futbol" Ludzie!!!! Z takim tłumaczeniem to do V ligi, a nie Premiership. Klub z takimi zawodnikami i historią nie powinien przegrywac z beniaminkami. szkoda Sagny mam nadzieje, że nic mu nie jest, ale boss powinien sie ostro wziąźć za chłopaków, co chyba że celują w LM i inne puchary, w co wątpie...

Energiser komentarzy: 1292 newsów: 13015.11.2008, 22:32

No to za Bacari'ego Toure musi wejść!

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1