Wenger: Nie potrzebuję Sorensena

Wenger: Nie potrzebuję Sorensena 09.02.2010, 15:54, Łukasz Klimkiewicz 66 komentarzy

Szkoleniowiec Kanonierów - Arsene Wenger - na konferencji prasowej przez meczem z Liverpoolem w dwóch słowach zdementował doniesienia, które w trakcie styczniowego okna transferowego mówiły, że Arsenal jest bliski pozyskania bramkarza Stoke City - Thomasa Sorsensena.

W jednej z poprzednich wypowiedzi Francuz wyznał, że do samego końca ostatniego dnia okna transferowego starał się sfinalizować transfer, który byłby przydatny dla drużyny, ale na jego 'liście życzeń' nigdy nie pojawiło się nazwisko Sorensena.

- Nie, nie - opowiedział Wenger zapytany o plany transferowe wobec duńskiego bramkarza.

Arsene WengerThomas SorensenTransfery autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Kondzior12 komentarzy: 490010.02.2010, 18:44

Niech pomyśli nad sprowadzeniem bramkarza ale nie Sorensena tylko jakiegoś lepszego.

szalen komentarzy: 198210.02.2010, 18:41

Sorensen okazałby się dobrym zawodnikiem na pozycję, gdzie zawodnicy w Arsenalu nie mają praktycznie żadnej konkurencji.

Filip151 komentarzy: 1885 newsów: 210.02.2010, 14:08

Moim zdaniem niech boss robi jak uważa, ale widocznie było widać w meczu z Manu i Chelsea że Almunia bronił bardzo słabo, i powinien boss postarać się w letnim okienku zakupić bardziej doświadczonego bramkarza.

Piotrex komentarzy: 112910.02.2010, 11:29

Latem Wenger musi na spokojnie pomyśleć o jakimś nowym bramkarzu.

Wie ktoś może kiedy kończy się umowa Almuni?

rol18 komentarzy: 192910.02.2010, 10:47

Szkoda bo bramkarz by sie przydal ale lepszy od sorensena

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.02.2010, 08:09

Jakby się tak zastanowić, to chyba właśnie Sorensen był tym piłkarzem, którego pozyskania "byliśmy bardzo, bardzo blisko". Stoke sprowadziło Asmira Begovicia za jakieś 4 miliony, to nie jest drużyna która takie kwoty wykłada na rezerwowych. Nie stać ich na to. Pewnie czekaliśmy, aż The Potters znajdą zastępcę dla Duńczyka, ale coś po drodze nie wypaliło. Nie wystarczyło czasu?

Kruszel komentarzy: 6610.02.2010, 07:19

Adrius zgadzam się z Tobą. Jak patrzę na grę Hart'a to normalnie nie mogę się napatrzeć. Takie piły co On wyciąga to kosmos.

Adrius komentarzy: 12609.02.2010, 22:22

Najbardziej rozsądnym transferem byłoby wykupienie Joe Hart'a. Pokazał, że ma potencjał na miarę solidnego bramkarza i świetnie bronił w kilku meczach, ratując wynik drużyny. Z pewnością będzie kosztował znacznie mniej niż reszta tych tzw."klasowych bramkarzy".

damson komentarzy: 5709.02.2010, 21:25

Erzet - może i tak ale powiedzmy sobie szczerze Kuszczak rywalizuje z jednym z najlepszych bramkarzy PL i ma się czego uczyć.. A Fabian przechodząc rywalizuje z przeciętnym Almunia.. Moim zdaniem Wenger źle zrobił że nie postawił na Fabiana gdy ten przechodził bo jak już pisałem był to kompletny bramkarz...

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3509.02.2010, 20:48

damson - no z jednej strony masz rację, z drugiej popatrzymy do naszych rywali zza miedzy i na pana zwanego Tomkiem Kuszczakiem. Jego czas nadszedł? Nadszedł. Dobrze bronił? Dobrze bronił. Można? Można.

Więc jeszcze dla Fabiana nic straconego, ale po tym co pokazuje Manonne i Szczęsny to bałbym się na jego miejscu, oj bałbym się :P

damson komentarzy: 5709.02.2010, 19:54

Moim zdaniem Fabiański przechodząc do Arsenalu był kompletnym bramkarzem. Największym błędem było to że Wenger nie dał jemu od razu szansy.. Teraz Wenger może żałować bo zmarnował i dalej marnuje dobrego bramkarza.. Teraz wpuszcza Fabiańskiego na pare meczów FA CUP i wszyscy myślą że nagle Fabiński zamuruje bramke.. Jak bramkarz nie ma ogrania i nie zaczyna grać regularnie to wiadomo że nie będzie gór przenosić... Życze powodzenia Fabiańskiemu bo wierze że odbuduje się i pokaże jeszcze na co go stać...

Raszer komentarzy: 2009.02.2010, 19:51

widze ze Almunia nie jednemu z was przeszkadza ; d ciezko mi tu zaproponowac bramkarza ale wsumie dobrym rozwiazaniem był by bramkarz ktory jest znakomity na akcjie 1v1 badz katry, bo z takich wlasnie sytuacji tracimy najczescie bramki ... nigdys to byl Boruc ... teraz liczmy az sie szczesny rozwinie ... Ewentualnie Lloris

Nafciarz1990 komentarzy: 90609.02.2010, 19:43

Sorensen bardzo dobry bramkarz. Według mnie byłby świetnym wzmocnieniem. Może jest już trochę stary, ale po co mamy ciągle kupować zawodników na zapas? Na zapas mamy Mannone i Szczęsnego, także nie warto kupować młodych bramkarzy. Po pierwsze będą na pewno dużo drożsi, a po drugie mniej doświadczeni w Angielskiej lidze.

Cesc_Fabri_4 komentarzy: 113409.02.2010, 19:29

Ja bym chciał Llorisa, bo to młody i o niebo lepszy od naszego Almuni.

ostriket komentarzy: 676009.02.2010, 18:45

Sorensen jest nieiwele lepszy od Almunii, więc tak samo jak wszyscy poniżej chciałbym zobaczyć któregoś z francuzów w naszej bramce... Fabian byłby dobry gdyby grał często w jakimś słabszym klubie, np. Blackburn. Tak więc bramkarz jest nam na gwałt potrzebny.....niestety....

fabregas1987 komentarzy: 2608809.02.2010, 18:43

R4d3k99 -->
o Frey'u ja tez juz kiedys pisalem, on jest francuzem wiec Wenger by go na pewno mile widzial... Llorisa tez ;]
ja bym chcial takich bramkarzy:
1. Frey/Lloris/Akinfeeyew
2. Mannone
3.Szczęsny

yatq komentarzy: 146709.02.2010, 18:42

jest tylu wspaniałych bramkarzy - Akinfeev, Adler, Neuer, Lloris, Frey, Mandanda...

a tu zonk - ALMUNIA

R4d3k99 komentarzy: 169009.02.2010, 18:39

Sorensena akurat nie potrzebujemy, ale potrzebujemy bramkarza na gwałt. Hugo Lloris lub Sebastian Frey to wg. mnie byliby odpowiedni bramkarze.

Oldgunner3 komentarzy: 1026109.02.2010, 18:38

Wenger mówi prawdę - Sorensen to ''tylko'' dobry bramkarz,a my potrzebujemy minimum wybitnych graczy klasy np.Reiny,Cecha czy Friedel`a.

fabregas1987 komentarzy: 2608809.02.2010, 18:38

ostriket -->
zgadzam sie z toba...
a tak w ogole to trzeba bylo kupic tego napastnika(albo chociaz wypozyczyc)

ostriket komentarzy: 676009.02.2010, 18:26

Qrcze Wenger nikogo nigdy nie potrzebuje...a potem się tylko wykłóca ze wszystkimi po przegranym meczu...

evelred komentarzy: 369109.02.2010, 18:24

robimy transfery nawet świetne, tylko, że za późno, np. zawodnik odchodzi, a my dopiero za rok kupujemy kogoś, kto go zastąpi

fabregas1987 komentarzy: 2608809.02.2010, 18:22

dlaczego sadzicie, ze Akinfeeyew bylby taki drogi ??
a jesli tak to kto waszym zdaniem moglby zastapic Almunie na bramce ?? wiem, ze to tylko gdybanie, ale chcialbym poznac wasze opinie.

cescfabregas1991 komentarzy: 136609.02.2010, 18:14

everled---> problem w tym, że my nie robimy żadnych transferów...

fabregas1987 komentarzy: 2608809.02.2010, 18:13

evelred -->
nie chcesz transferow jak barca, ale takie sukcesy jakie oni osiagneli to sie marza kazdemu

evelred komentarzy: 369109.02.2010, 18:05

sorensen przeciętniak? ricardo w Arsenalu? błagam

co do zmian, to już wolę, żebyśmy grali tym co mamy niż robili takie "transfery" jak barca

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9809.02.2010, 18:04

Axxxe ---> Zgadzam się i według mnie najpewniej broniącym bramkarzem w Arsenalu (niestety) jest Wojtek Szczęsny, który znajduje się na wypożyczeniu. Szkoda, że ma tyle lat ile ma bo Wenger pewnie będzie uparcie stawiał na Almunię i Fabiana. Hiszpan tak jak napisałem wcześniej jest najbardziej średnim ze średnich bramkarzy a Łukasz nie pokazuję się tak jak większość z nas sobie go w bramce wyobrażała. Po odejściu Jensa nie ma u nas dobrego bramkarza a Boss nie kwapi się do robienia zakupów na tej akurat pozycji. Sorensen wydaje się być świetnym kandydatem do objęcia pozycji bramkarza numer 1 w klubie ale za pewne nigdy go z armatą na piersi nie zobaczymy.

fabregas1987 komentarzy: 2608809.02.2010, 18:01

Henry -->
nie po jednym meczu, tylko po 5 ... latach bez zadnego trofeum
nie uwazasz, ze klub pokroju AFC powinien cos wygrywac ??
nie rozumiem polityki transferowej Bossa, a przeciez zmiany sa potrzebne zawsze...
zobacz na Barce, kupili Ibrahimovic'a chociaz i tak bez niego wygrali lige i lige mistrzow ...

cescfabregas1991 komentarzy: 136609.02.2010, 17:59

nie rozumiem was trochę... przecież sorensen to też przeciętniak w sumie....
akinfeev, ricardo... takich bramkarzy wolał bym widzieć w bramce arsenalu

Armata25 komentarzy: 88309.02.2010, 17:57

hollarafal---> podobno Wenger chcę kupić tę słynną książkę Onyszko, z jego autografem :O

piootrek2 komentarzy: 101809.02.2010, 17:53

Nie potrzebuje Sorensena.... Ciekawe czy rzuci jeszcze jakimś żartem z rękawa bo ma je wyśmienite. Axxxe właściwie oddał wszystko co chciałem napisać na ten temat.

hollarafal komentarzy: 28509.02.2010, 17:51

ploty głosza ze arek onyszko sie konaktowal z arsenem :D

evelred komentarzy: 369109.02.2010, 17:48

Fabian na dobrą sprawę nigdy nie dostał szansy i takiego kredytu zaufania co almunia, więc trudno oceniać jego możliwości, teraz wszyscy patrzą na niego negatywnie bo ostatni mecz miał zły, mało kto pamięta o świetnym poprzednim

Szczęsny sprawia wrażenie bramkarza, który najlepiej by się u nas sprawdził, gdy grał miewał świetne interwencje i nie popełniał błędów, kibice brentford mówią, że jest to już bramkarz na poziomie premier league
niestety Wenger przy wyborze gk, najpierw patrzy na jego wiek, a potem umiejętności

kubss komentarzy: 46109.02.2010, 17:47

Po co nam Sorensen ??? Almunia jest słaby ale Fabian naprawde gra na europejskim poziomie. Wenger powinien dac mu szanse.

Henry komentarzy: 49709.02.2010, 17:44

fabregas1987-->
Człowieku, ty masz pojęcie o piłce? Po jednym sprzedawać pół składu. Świetny pomysł!

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11509.02.2010, 17:32

Co mnie obchodzi, że Wenger go nie potrzebuje? Pragnie go nasz klub, który aż ugina się od przeciętności bramkarzy. Pozycja ta wymaga dużej odpowiedzialności, którą zdecydowanie nie dysponuje żaden obecny golkiper. Jestem pewien, że Sorensen byłby rozwiązaniem naszych problemów na bramce na długie lata, bo wcale nie jest jeszcze w tak zaawansowanym wieku. Zakup Duńczyka byłby świetną opcją, ponieważ jest on jednym z najlepszych bramkarzy w PL i jeśli chcielibyśmy go zakontraktować musielibyśmy zapłacić niewielkie pieniądze, ale po co kupować kogoś kto mógłby decydować o sile Arsenalu, skoro mamy fantastycznego Super(Man)uela, popełniającego amatorskie błędy Fabiańskiego i zawodników takich jak Mannone i Szczęsny, którzy nie są gotowi na grę w podstawowej jedenastce. Gratuluje naszemu menadżerowi obojętności, upartości i lenistwa, bo jego odpowiedź w tej sprawie jest krótsza niż niejeden komentarz na tej stronie. Ale wstyd.

ostriket komentarzy: 676009.02.2010, 17:30

Szef>>> zgadzam sie z fabregas1987...
cenę można wytargowac zawsze, a jeśłi bysmy cos wygrali to by nam się to zwróciło szybko...^^

KanonierTH1411 komentarzy: 482809.02.2010, 17:30

Po co nam Sorensen? Mamy Fabiańskiego i dwóch młodych i bardzo uzdolnionych (Monnone i Szczęsny)

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26409.02.2010, 17:21

No szkoda, to dobry bramkarz...

Szef komentarzy: 1303509.02.2010, 17:08

fabregas1987>>> Akinfeev i Mata ? czlowieku przeciez razem by kosztowali pewnie z 60 mln funtow, takich pieniedzy jakie chca za nich ich kluby nie oplaca sie wykladac

fabregas1987 komentarzy: 2608809.02.2010, 17:08

no dobra czyli lepiej znow skonczyc na 3-4 i nie robic zadnych postepow...

pedro61 komentarzy: 219909.02.2010, 17:05

Fabregas1987--->na szczęście nie Ty podejmujesz Arsenalu decyzje transferowe,bo gdyby tak było to w sezonie 2011/2012 gralibyśmy w niższej klasie rozgrywkowej,a Arsenalem rozpoczął zarządzanie syndyk masy upadłości

fabregas1987 komentarzy: 2608809.02.2010, 17:01

a reszte z rezerw...

fabregas1987 komentarzy: 2608809.02.2010, 17:00

bacary-->
ale spojrz prawdzie w oczy, Arsenal od 5 lat nic nie wygral ...
jesli ogladales mecz z chelsea na C+ to slyszales jak komentator zacytowal slowa Mourinho ??
" chyba w arsenalu nie licz sie trofea, bo Wenger trenuje ten klub bez suskcesow od 5 lat"
wiec na tej podstawie sadze, ze jakies wzmocnienia by sie przydaly i nie chodzi mi tu o najwieksze gwiazdy, tylko np. Chamakh, Akinfeeyew(czy jakos tak), Mata ...

kjubol komentarzy: 101009.02.2010, 16:59

fabregas1987--> a może od razu sprzedajmy cały skład? :D

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3509.02.2010, 16:58

fabregas1987 - aha, spoko...

Arsenal1994 komentarzy: 749709.02.2010, 16:57

Fabregas ---> z tym Nasrim i Rosickym to już lekka przesada. Tak, sprzedamy 8 graczy a przyjdzie jak to w naszym stylu 1 i to po wielkich męczarniach - czyt. negocjacjach i kogo poźniej do składu wsadzić?

kjubol komentarzy: 101009.02.2010, 16:56

Może się nim interesuje, tylko nie chce powiedzieć tego, bo może zranić uczucia Almuni, i Hiszpan zacznie jeszcze gorzej bronić (Apokalipsa) ;P hehehe ;D

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1109.02.2010, 16:55

fabregas1987 --> Dla Ciebie najlepiej żeby Wenger ich sprzedał i sam odszedł, po czym szejk z Mancity nas przejmie, kupi Torresy,Ronaldy,Kaki itp. oraz jakiegoś, np. Svena Gorana Erikssona co nie??
Ale dobra odszedłem od tematu, Almuni ma formę huśtawki niestety ale tak jest, ale i tak niekiedy dobrze broni.

fabregas1987 komentarzy: 2608809.02.2010, 16:43

po meczu z chelsea stwierdzam, ze gracze, ktorych powinnysmy sprzedac to:
Almunia, Fabian, Sagna, Silvestre, Denilson, Nasri, Rosicky, Eduardo, a i trzeba by tez zmienic menagera...

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady