Wenger o utracie kluczowych zawodników
12.12.2012, 19:35, Marcin Stefaniak 192 komentarzy
Arsene Wenger wyraził swoją frustrację po utracie najlepszych zawodników na przestrzeni ostatnich sezonów. Po porażce z Bradford Francuz wrócił pamięcią do kilku ostatnich okienek transferowych.
- Żałuję tego, że już 2 czy 3 lata temu mieliśmy świetną drużynę, która była w stanie walczyć na 4 frontach. Przegraliśmy 1/8 finału Ligi Mistrzów z Barceloną, a mogliśmy strzelić w ostatnich minutach, a chwilę później odpadliśmy z walki w Premier League.
- Czułem jednak, że ta ekipa ma wielki potencjał i pomyślałem sobie "ok, poradzimy sobie z tym", kilka miesięcy później drużyna się rozsypała. Czasami po kilku latach ciężkiej pracy jesteś zły na to, że musisz zacząć wszystko od nowa.
- Oczywiście utrata takich zawodników jak van Persie, Song, Fabregas i Nasri na przestrzeni dwóch lat to wielki cios. Nie mówię, że nigdy nie popełniam pomyłek. Mam nadzieję, że przez 16 lat pracy dla klubu szanowałem wszystkie tradycje.
- Czuję się wielkim szczęściarzem, dlatego, że mogłem tu pracować tak długo. Zawsze robiłem wszystko, by odwdzięczyć się ludziom związanym z klubem za wiarę i zaufanie, jakie we mnie pokładali.
źrodło: Sky SportsDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
to brzmi jak pozegnanie...
Jedno wiemy na pewno jesteśmy w mega głębookim dole i nie wiemy jak sięz niego wygrzebać jeszcze jak Wenger odejdzie to znajdą się tacy zawodnicy co strzelą focha i dopiero będzie jazda
No nie Viduka hehe
Nie odchodź ;( ;( tylko nie Ty !!!!
Mówi jakby chciał się już żegnać. :|
Moze powinien glosno mowic o tym problemie, powiedziec wszystkim jakie sa realia i nikt nie bedzie sie napalal na jakiekolwiek osiagniecia ;)
Cos musi byc na rzeczy skoro Arsene tak mówi:'Czuję się wielkim szczęściarzem, dlatego, że mogłem tu pracować tak długo. Zawsze robiłem wszystko, by odwdzięczyć się ludziom związanym z klubem za wiarę i zaufanie, jakie we mnie pokładali.'
Wiora
no to byłby chyba najlepszy pomysł ;p
Wenger pójdzie powie potrzeba kasy.. zarząd wtedy na to nie bo nie ma i co on ma zrobić ? podwija ogon i spada do szatni albo na trening robić coś z niczego taka prawda
Zioomy heheh, jedzmy do Londynu i rozjebmy zarzad
Nawet jak by Murinho z Guardiolą i Benitezem wpadli razem to i tak nie zdziałają nic bo nie mogą koniec kropka to zarząd ustala regóły i Pan Amerykaniec
Kuba
Ale co on może ?? wyobraż sobie tak jesteś moim szefem przychodzę do ciebie i mówie że nie podobająmi się godziny mojej pracy i chce podwyżkę co robisz ? zgadasz się ? nie bo ty jesteś szefem i mówisz że jak sięniepodoba to tam sądrzwi Wenger jest tylko podwładnym on może siępostawićale co z tego jak zarząd ma go głęboko w dupie ?
To troche brzmi jak pozegnanie lub jego rozpoczęcie
Pytanie jest jakie: czy jeżeli Wenger odejdzie to będzie lepiej, czy gorzej? Bo przede wszystkim zarząd się nie zmieni. Potrzebna nam zmiana właściciela. Stan nie rozumie, że będzie na Arsenalu zarabiał coraz mniej.
Ja to widzę tak: Kroenke wyciśnie z Arsenalu ostatnie soki, Usmanov się już dawno zniechęci i zostaniemy z niczym.
Mówicie o odejściu Wengera, ale podkreślacie, że również powinny się posypać głowy w zarządzie. A kto niby wywali tych z góry? Stan, któremu obecny stan rzeczy odpowiada? Bo klub zbiera kasę od fanów za bilety i za transmisje, a nie wydaje? Jeżeli Wenger ma odejść to razem z zarządem. Inaczej spadniemy na samo dno i będzie lament, bo Guardiola nie wytrzyma psychicznie i poda się do dymisji po jednym sezonie.
Trzeba przestać słuchać *******enia Wrighta i spółki, bo oni o obecnej sytuacji w klubie wiedzą tyle co my, czyli gówno.
Wright już się klubowi przysłużył i mógłby zamknąć jadaczkę. Jedyne czego nam potrzeba to "mała wojna domowa" w klubie.
tego burdelu nie uprzątnie się już w tym sezonie, trzeba czekać na zakończenie i wtedy Wenger powinien podjąć decyzje. Wydaje mi się, że wszystko będzie zależało od tego ile Wenger dostanie na uporządkowanie drużyny, bo jeżeli zarząd powie, że top 4 ich zadowala, a w następnym sezonie są przygotowani na na brak kwalifikacji do Lm to ja się już załamię.
Oczywiście odejście Wengera w trakcie sezonu będzie gwoździem do trumny. Nie podniesiemy się po takim wstrząsie.
viduka
Wlasnie o to chodzi ze Wenger jest czlowiekiem ktory w 100% akceptuje polityke klubu. Jest za tym i nie chce tego zmieniac. Dlatego nie ma sukcesów.
Zgadzam sie ze wszystkimi, ktorzy kochaja klub, nawet gdy mu nie idzie i zdaja sobie sprawe ze to Bossowi zawdzieczamy wszystkie sukcesy na przelomie jego kadencji. To ze nie idzie to wina zarzadu( nie calego ) i kazdy kto jest fanem od ponad dekady( ja jestem od 15 lat), wie ze Kroenke to palant i to on jest glowna przyczyna slabych wynikow. Mam nadzieje, ze cos w zarzadzie sie zmieni, bo jak tak dalej bedzie do powaga jest po nas. Arsene nie jest temu winien( choc popelnia bledy jak kazdy), bo jest tylko czlowiekiem i nic nie moze poradzic, skoro nie chca dac wyzszych tygodniowek player'om. Jak dla mnie jest geniuszem, bo lata dziury zawodnikami nie tego samego kalibru a i tak potrafimy zagrac zajebisty mecz, choc w walce o tytul raczej nie bierzemy udzialu. Mozecie sie ze mna nie zgodzic, ale nie widze innego godnego trenera, ktory da rede zrobic cos wiecej, majac do dyspozycji takie srodki pieniezne i niech mnie nikt nie rozsmiesza ze Guardiola tu cos zmieni, bo to mu sie nie uda( widac jak Tito odstawil Real w lidze). On mial do dyspozycji pilkarzy najwyzszej klasy, ktorzy graja i bez niego genialne( moge sie mylic ale maja lepszy start w lidze niz z Pepem za jego kadencji) i to powinno dac do myslenia tym, ktorzy twierdza ze jest w Top Coach of World. Jest dobry ale z tymi pilkarzami to nawet Franek Smuda(palczan jakich malo), dal by sobie rade. Pozostaje anm wierzyc, ze jakims cudem Walcott nie odejdzie a zanim Backi i nasz kolcz a przyjdzie ktos kto faktycznie nas wzmocni. Dla tych, ktorzy maja Arsenal w sercu pozdro, bo hejterow na tej strone nie brakuje o czym sie przekonalem a takich ludzi nie szanuje. Jest dobrze to jest bosko, jest zle to wyje.... by caly klub, polowe pilkarzy i trenera a to nie na tym polega. Tez sie denerwuje jak widze ze przegrywamy z slabszymi a ich kibice z nas szydza jak wczoraj z Bradford ale po tym poznajemy charakter ludzi jak sa w stanie zareagowac na potkniecia zespolu i sie podniesc po upadku. Szacun dla naszych najwierniejszych fanow
Kuba
ja wiem że nie możemy myśleć sentymentami ale sam Wenger to za mało największym problemem jest zarząd co z tego jak przyjdzie nowy trener jak dalej będzie to samo ... dostanie może raz 20mln na wydanie w najlepszym wypadku a później sytuacja będzie się powtarzać trener tak naprawdę ma gówno do gadania jak zarząd inaczej myśli przecież pracownik nie będzie szantażował swojego szefa ... to jest nasz wielki problem
Co nam dałby zawodnik grający a 50% ? Nawet taki Fabregas, który dopłacał do transferu.. Co miał do tego Wenger ? Przecież on tam chciał jak najszybciej uciec, i nie dlatego, że nie mieliśmy szans na trofeum. W 2008 roku graliśmy lepszą piłkę niż Barcelona. Tylko oszustwa i błędy sędziów odebrały nam triumfy w PL i bardzo prawdopodobny triumf w LM..
viduka
Jak narazie to z Wengerem schodzimy na dno, nie mozemy caly czas myslec sentymentami. Jak narazie to kazdy sie smieje z Arsenalu ze sprzedaje wszystkich, ze nie zdobywa trofeów. Czas na zmiany bo jak tak dalej pojdzie to juz nie bedzie czego zmieniac ;)
To brzmi, jak złożenie broni i kapitulacja Wengera. Wow, nie myślałem, że tego dożyję...
There's only one Arsene Wenger..
Jeszcze zatęsknicie za Wengerem.. sęk w tym że zmiana trenera nie wiele zmieni a może być jeszcze gorzej to ludzie w zarządzie dają ciała bo wszystko blokują co on może zrobić ? nawet jak pójdzie i powie im co o tym myśli i tak się wypną bo dla nich liczy się tylko kasa... Jak Wenger odejdzie to czeka nas jeszcze długa droga oj długa żeby wyjść na prostą zobaczycie .
Ciężko będzie się pożegnać, ale jest na to najwyższa pora.
Marex > dokładnie tak.
o "szit" czyżby pożegnanie?
To cały ten żałosny zarząd jest do wymiany, a nie trener... Słowa Wengera naprawdę wzbudziły we mnie lekki szok bo nie wiem co myśleć :( nie wyobrażam sobie Arsenalu bez naszego Bossa.
Tak, to brzmi jak pożegnanie i jest na to najwyższa pora. Wiem, że Arsene, to jeden z najbardziej zasłużonych ludzi Arsenalu, ale jego czas powoli mija. Arsene zrobił dla klubu bardzo dużo, ale cóż... starzeje się i naprawdę dla dobra klubu lepiej będzie jeżeli odejdzie, no i oprócz tego musi się posypać kilka głów z zarządu, oprócz tego dobrze było by kogoś kupić na szpicę i będzie ok. :)
C'mon gunners.
wszystko ma swoje priorytety , niestety
kutwa to brzmi jak pożegnanie.. nie żegnaj się jeszcze Arsene.
Arsene nawet jak odejdziesz zawsze będziesz naszą legendą.
Prawda jest taka, że gdyby nie Arsene, nie było by takiego Arsenalu, dzięki któremu przeżyliśmy tyle pięknych chwil. Mimo tego, że teraz nam nie idzie. Gdyby nie Wenger, nie było by nawet tej wspaniałej bazy treningowej.. Przecież za pieniądze ze sprzedaży Anelki wybudowali bazę. Gdyby nie nos Wengera nie było by jej. To on jest architektem tego klubu. Powinien mieć dożywotni kredyt zaufania.
Aż mi się przykro zrobiło. 16 lat....
kwiatinho- masz rację
Brzmi jak pożegnanie
Chyba "powoli" dobiega czas, kiedy trzeba coś zmienić, odświeżyć ten klub. Samo odejście Wengera będzie co najwyżej połowiczne, aby to wszystko miało większy sens to więcej głów musi polecieć. Co by się nie działo, dla większości Arsenal to faktycznie - Wenger, tylko starsi pamiętają czasy poprzednich szkoleniowców. I w jakim stylu by się nie rozstał, to wszyscy będą z pewnością wzruszeni tą chwilą.
Wenger nie możesz się teraz poddać!
Ty razem z fanami wyciągniecie z zarządu wszystko co się da.
Te tzw "WENGER OUT" to wg mnie jeszcze nic - bo to widać ze nie szanuje sie w żadnym stopniu tej osoby która zrobiła najwiecej niż nie jeden trener Arsenalu - Ale mnie denerwuja ludzie tzw "Kibice Arsenalu " którzy widzą jak Arsenal wygrywa to mówi ooo dobry klub a jak przegrywa to łeeee cioty z cieniasami przegrywa - wkurza mnie to - kibicem sie jest nawet wtedy gdy jest źle
Wolałbym zmianę zarządu, a jakby to nic nie dało, to dopiero, żeby Wenger odszedł, ale przez trudne chwile nie można obwiniać Wengera w taki sposób. Dla mnie to on nas sezon temu doprowadził do 3 miejsca a nie RvP.
Wenger nie odchodź ;/ zarząd niech odejdzie!
Dymisja jak dymisja, ja mysle ze Wenger sam zlozy rezygnacje, napewno to nastapi predzej niz zwolni go Zarzad , ktoremu napewno nie usmiecha sie wyplacanie odszkodowania...
Kurde, mówi, jakby dymisja wisiała w powietrzu. Też to widzę :P
Najlepsze jest to, że wszyscy wypisują Wenger out, bo nie wiem, chcą wylać żale, mimo tego wiedzą, że on nie odejdzie. Nagle pojawia się jakaś informacja, z której może wynikać, że Wenger powoli się żegna z klubem i wszyscy nagle chcą aby został, wszystkim robi się nagle smutno.. To trochę dziecinne. Rozumiem złość i frustrację. Ale trzymajmy się jednego zdania.
Ta wypowiedz mnie o tyle interesuje jakby już odchodził...Troche dziwnie sie to czytało ale widać po tej wypowiedzi jaki on ma żal do zarządu że sprzedawali jego najlepszych zawodników i słusznie... bo jeżeli ma sie drużyne i zawodników takich jak - RvP, Song, Fabregas, Nasri i zara będzie Wallcott i Sagna (bo są juz spekulacje o to że przejdzie do PSG zimą) bo ja sb myśle od czego jest ten zarząd...wg mnie od psucia dobra drużyny bo mogli tak - zostawić w spokoju tych zawodników (RvP, Song, Fabregas, Nasri ), podpisac nowy kontrakt na odpowiednia tygodniówke i co najważne uzupełniać skład tak zeby była konkurencja to NIEE.. Zarząd wołał sprzedawać a myśle tak ze Wenger nie miał nic do gadania w sprawie ich sprzedaży...Powinien sie zarząd zmienić i dać wsparcie Wengerowi to Nie bo po co...A cała ta przykra dla wszystkich baśń zaczeła sie od Gazidisa aż po Kroenke - Obiecywał zarząd dużo że beda pieniądze na trasfery, że bedą klasowi zawodnicy i wgl a tak naprawde to Wenger jak dobrze pamietam w lecie dostał 40 mln na transfery a tera zima może dostać 30 mln z czego załoze sie Wenger nie dostanie ani grosza bo przecież Arsenal musi oszczędzać - SKANDAL - wydaje sie że Aliszer Usmanov by poukładał wszystko od A-Z i bynajmniej Wenger by miał wszystko jeśli chodzi o transfery....sorry za długą wypowiedz ale myśle że przynajmniej w częsciach ktoś sie ze mną zgodzi
"czuję się wielkim szczęściarzem dlatego że mogłem tu pracować tak długo" podkreślam mogłem. czyżby???
Ej smutno mi się zrobiło. To prawie jak pożegnanie... No ale cóż. Może to za wczas, ale Dziękujemy!
jak Arsene odejdzie to obawiam się że nic już nie będzie z Arsenalu
macie racje koledzy to brzmi jakby mial odchodzic
Wypowiada się jakby już się żegnał
To wygląda jakby miał zamiar odejść.. oby nie, nikt nie zna Arsenalu tak jak Arsene
Ars3n | nie uwzględniłem tego w poprzednim komentarzu, sorry.