Wenger odnośnie zmiany przepisów

Wenger odnośnie zmiany przepisów 26.12.2009, 11:15, Kamil Pniak 49 komentarzy

Gdyby Arsene Wenger mógł zmienić jeden z przepisów w piłce nożnej, to zastąpiłby wykonywanie autów rękoma przez wprowadzanie piłki nogą zza linii bocznej boiska. Boss twierdzi, że niektóre zespoły mają przewagę przy wykonywaniu autów, bowiem potrafią rzucić futbolówkę dalej niż reszta.

- Na przykład Stoke ma Rorego Delapa, dla którego wyrzut z autu jest niczym dośrodkowanie w pole karne - powiedział Francuz. - Według mnie jest to trochę nieuczciwe, ponieważ używa siły, która nie jest zazwyczaj wykorzystywana w futbolu. Dlatego jestem za wykonywaniem autów nogą. Myślę, że gra byłaby wtedy szybsza.

Wenger uważa, że wprowadzenie jego przepisu nie byłoby radykalną zmianą.

- Piłka nożna jest najpopularniejszą grą zespołową na świecie i pewnego dnia jakiś szalony facet powiedział "nie używamy rąk" - wyjaśnił menadżer.

Arsene Wenger autor: Kamil Pniak źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Arsenalius komentarzy: 151728.12.2009, 12:23

To było by dobre rozwiązanie.

KxAxNxOxNxIxExR komentarzy: 49827.12.2009, 19:07

W sumie ma prawde.Skoro rożne się wykonuje z nogi to czemu auty nie.? Przecież to piłka NOŻNA...
a nie RĘCZNA.

Marchwik komentarzy: 868 newsów: 10827.12.2009, 09:43

boże arsene, co Ty znowu wymyślasz?? xDD
ja cie krece, nasz boss ma ostatnio nieźle nawalone pod sufitem:DD

IronHide_AFC komentarzy: 164226.12.2009, 21:47

bergkamp albo w futsalu ;)

bergkamp komentarzy: 111026.12.2009, 21:16

Auty nogą? Tak się gra u mnie na podwórku xD

trumi komentarzy: 114626.12.2009, 21:03

Jakoś nie mógłbym wyobrazić sobie meczu w którym auty są wykopywane. Wole te zasady które obowiązują dzisiaj.

R4d3k99 komentarzy: 169026.12.2009, 20:56

Aut nogą? Nie.. Już lepiej wprowadzić czujniki w bramki i do piłek, aby nie było wątpliwości czy piłka przekroczyła linię bramkową. Tak jak jest w hokeju.

muchia komentarzy: 12026.12.2009, 20:20

przesada :/

i niech bramkarz gra bez uzywania rak a napastnik bez glowy bo jeden moze byc wyzszy a drugi nizszy i to tez nie jest uczciwe :/

Oldgunner3 komentarzy: 973426.12.2009, 17:22

Aut jest sprawą marginalną ;dużo ważniejsze jest wprowadzenie techniki video i starczy.

waldek_89 komentarzy: 573526.12.2009, 16:17

dla mnie to bez znaczenia jest jeśli chodzi o aut;p

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 526.12.2009, 15:10

Wystarczy, że po prostu jeden z naszych piłkarzy nauczy się wrzucać tak samo i Bossowi przejdzie pomysł zmieniania przepisów. Od zawsze tak było, że auty wykonuje się rękoma, więc po co teraz to zmieniać. Swoją drogą przydałby się ktoś taki, bo akurat tych autów na wysokości pola karnego parę w meczu zawsze jest.

beniomk komentarzy: 16526.12.2009, 14:55

Myslę że pan Wenger trochę przesadził to że stoke ma dobrego gracza w wyrzucie piłki ręką to nie oznacza że odrazu mają się zmienić przepisy heh :)

IronHide_AFC komentarzy: 164226.12.2009, 14:06

Do czegoś takiego nie dojdzie ...
Boss powinien wstawiać się lub inicjować takie zmiany dużo wcześniej ...

Hajto rzucał tak przez całą karierę również jest taki gość w Eradivisie który rzucał z autu na 45 metrów i bramki z tego padały ;)
dla jednych absurd dal nie których spory skandal
te radykalne zmiany nie wejdą w życie mi to akurat nie przeszkadza
Tak jak był wyjątkowy Chilavert i Gattuso tak jest też Delap =]

kanonier1916 komentarzy: 4026.12.2009, 13:45

ja jestem za tym pomyslem...:)

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11526.12.2009, 13:31

adaminho77 --> gdyby nie twój komentarz nie oświeciłoby mnie ;]

Topek komentarzy: 13943 newsów: 12626.12.2009, 13:31

Niektórzy zbyt poważnie biorą wypowiedź Wengera. Słuchałem wywiadu z którego pochodzi to pytanie na żywo i Arsene sobie tak gdybał z przymrużeniem oka, bo musiał coś powiedzieć na szybko. Przecież nie będzie wysuwał petycji do FIFA.

adaminho77 komentarzy: 332526.12.2009, 13:28

LordCarrington-->Byłem szybszy. :D

GoODSenSI komentarzy: 5026.12.2009, 13:20

Boże idiotyczne*

GoODSenSI komentarzy: 5026.12.2009, 13:20

Hmm, to byłoby identyczne. Crouch wysoki, wyrzucić go z PL, albo odciąć głowe, Delapowi odciąć ręce albo j.w. Walcotowi odciąć... nogi bo jest za szybki! Dać mu zakaz gry w piłke nożną, toż to straszne i niesprawiedliwe ;/.

A na serio to każdy ma swoje walory. Delap silne ręce, Walcot szybki, itd.
O to chodzi, by menadżer zbudował zespół w ten sposób, żeby każdy zawodnik robił to, w czym jest najlepszy. Arsha biegi przez PK, RVP strzały, Walcot rozruszanie akcji swoją szybkością. W Stoke coś takiego jest, tylko że Stoke to dużo gorszy zespół od Arsenalu, ludzie!

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11526.12.2009, 13:19

Aha, zapomniałem. Jeżeli mamy ulepszać piłkę to tylko za pomocą dodatkowych sędziów za bramkami lub powtórkami. Sam zainteresowany był zwolennikiem tego pomysłu, więc czemu wymyśla nowego problemy, zamiast przypomnieć o lepszej inicjatywie.

Zgadzam się też co do wytykania Delapa. To, że ktoś potrafi daleko wyrzucać piłkę z autu, tylko pokazuje jakie ten zawodnik ma możliwości. Nie można dawać za przykład kogoś kto wykazuje się większym sprytem niż umiejętnościami i na odwrót, bo równie dobrze Stoke mogłoby się kłócić o Walcotta, który jest dla nich zbyt szybki, Croucha który jest za wysoki, Drogbę bo jest za bardzo bramkostrzelny czy Vermaelena, bo jest nowy i pozwala sobie na zdobywanie tak wielu bramek mimo, że jest niski i jest też obrońcą. Wenger chyba tego nie przeanalizował. ;)

Polas komentarzy: 55126.12.2009, 13:19

Zdecydowanie uważam, że ten pomysł jest zły. To raczej nie przyspieszy gry, a nawet ją opóźni. Na dodatek na boisku zacząłby panować zbytni chaos. Oby ten pomysł nie wszedł w życie.

adaminho77 komentarzy: 332526.12.2009, 13:13

Co innego wcześniejszy pomysł Wengera za wprowadzeniem dodatkowych sędziów za bramkami - tu byłbym jak najbardziej na tak. 'Nurkowanie' już nie byłoby tak częste. ;)

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11526.12.2009, 13:12

Nie jestem zwolennikiem zbyt wielu zmian w piłce nożnej, w której zasady pozostają niezmienne od wielu lat, ale jeśli ten pomysł miałby zwiększyć atrakcyjność gry, to czemu nie. Ten element należy do futsalu i świetnie się tam spisuje, ale futbol to jednak trochę inna dyscyplina, w której bardziej niż technika liczy się taktyka. Rozumiem, że Wenger chce ulepszać ten sport i ma takie prawo, bo jest kimś kto wiele w nim osiągnął, ale myślę, że to nie wejdzie w życie, bo to kolejny pomysł Wengera. ;)

Piłka nożna to jak sama nazwa wskazuje sport, w którym częściej niż innych części ciała używa się nóg, ale nie możemy zmieniać wszystkiego, na co przyjdzie nam ochota. Długie, zaskakujące wyrzuty z autu takich zawodników jak Delap również są elementem piękna piłki nożnej. Czasami wydaje mi się, że on chciałby wprowadzać zmiany dla własnego dobra i dla korzyści swojej drużyny. Wszyscy przecież pamiętamy jak skuteczny był gracz Stoke, kiedy wyrzucał piłkę z autu. ;) Francuz mówi o tym zupełnie tak, jakby chciał jeszcze, żeby bramkarze bronili tylko nogami. Jak dla mnie jego pomysł to absurd, ale jeśli FIFA się na to zgodzi, to zobaczymy jak to funkcjonuje. :) Musimy kibicować naszemu menadżerowi. :)

marjan1 komentarzy: 8526.12.2009, 13:09

No Wenger się nie popisał. Macie racje. Tym bardziej, że tak dobrze sobie radzimy z rzutami rożnymi, że jeśli auty by się w ten sposób wykonywało to byłby gwóźdź do naszej trumny...

adaminho77 komentarzy: 332526.12.2009, 13:04

Auty z nogi?! To bez sensu. Przecież wiele autów byłoby wtedy wykorzystywanych podobnie jak rzut wolny - żeby wrzucić piłkę w pole karne. Auty wykonywane ręką są jak najbardziej odpowiednie. Wenger się nie popisał. :|

Lee-->Dokładnie.

aRamsey komentarzy: 948626.12.2009, 12:59

mi tam lotto.... choć fakt, że rozpoczynanie nogą było by szybsze... ogólnie mi to nie przeszkadza, nie jestem za ani przeciw

Lee komentarzy: 1471 newsów: 8326.12.2009, 12:59

Idiotyczna argumentacja, bo Stoke ma kogoś, kto dobrze wykonuje auty. To tak jak mieć pretensje do Croucha, że jest wysoki albo jak ktoś niżej pisał do Walcotta, że szybki...

sebo656 komentarzy: 182526.12.2009, 12:57

Przekombinował...
Najlepiej niech zmienią coś z sędziowaniem.
Takie rzeczy jak auty z ręki nie powinny sie nigdy zmienić.

Malina komentarzy: 122626.12.2009, 12:50

...a Stoke może mieć pretensje, że mamy Walcott'a, najszybszego piłkarza PL..

krzysk90 komentarzy: 47726.12.2009, 12:39

jedyna zmiana powinna dotyczyc dodatkowego sedziego w polu karnym ... zadne powtórki sytuacji itp itd

xantiv komentarzy: 7826.12.2009, 12:39

Aj tam się czepiacie :P po Prostu jakiś internauta zadał pytanie co by zmienił jakby mógł jedną rzecz w przepisach to wymyślił coś ;]

fabri04 komentarzy: 338526.12.2009, 12:37

Ehhh...Bossie na stare lata ci się zachciewa zmian, rzuty z autu są dobre i nie widzę żadnych powodów, żeby to zamieniać na wykonywanie ich nogą, po pierwsze, bo 99% piłkarzy na całym świecie jest przyzwyczajona do tego, że wykonuje się rzuty z autu ręką i to sprawi tylko głupie straty piłek, bo ktoś się pomyli, nie to jest beznadziejny pomysł i jestem stanowczo na nie, sory Wenger ale co jest to jest i trzeba to przyjąć, po co zmieniać tradycję, co z tego że jakiś tam Delap rzuca strasznie daleko(chociaż dzięki temu przegraliśmy ze Stoke w tamtym roku 2-1 :/), może to o to chodzi :p ale już graliśmy ze Stoke Bossie heh żart ale to nie ma sensu, taka jest taktyka paru zespołów, my gramy po ziemi dużo, bardzo dużo to co mają nam zabronić grać po ziemi więcej niż 10 podań??? Tradycję trzeba pielęgnować :p

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 226.12.2009, 12:32

Niech Wenger juz nie tworzy i zajmie sie ustalaniem taktyki na AV:/ niech nie upadabnia pilki noznej do futsalu...
Co on sobie wyobraza zeby takie radykalne zmiany wprowadzic na calym swiecie , ciekawe kto bylby ich zwolennikiem , naprawde niech on sie wezmie z druzynie , a nie "ulepszaniem" pilki noznej

"Według mnie jest to trochę nieuczciwe, ponieważ używa siły, która nie jest zazwyczaj wykorzystywana w futbolu"
to zdanie mnie dobilo...az zal mi czytac to

To moze Boss bedzie chcial zmniejszyc bramki bo nie wszyscy sa wysocy i to jest nieuczciwe?

jacobthegunner7 komentarzy: 35126.12.2009, 12:30

byłbym za gdyby tak jak na hali byłyby wykonywane 'po ziemi' .

Szef komentarzy: 1303526.12.2009, 12:23

wg mnie to troche zly pomysl, straca magie rzuty rozne i zespoly broniace sie beda mogly latwiej przedostac sie pod bramke rywali przez takie dosrodkowania z zza linii

Henry komentarzy: 49726.12.2009, 12:11

Ciekawe, ale wtedy tracą sens rzuty rożne. W tym przypadku nie zgadzam się z Bossem.

rurek komentarzy: 8026.12.2009, 12:04

napewno to by nie przysmieszaloby gry tylko opuzniało, bo za kazdym razem gdy pilka wyjdzie na aut ustawianie pilki, pewnie przeciwnicy by mur ustawiali ;p

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9826.12.2009, 11:54

Ciekawy pomysł ale nigdy nawet o czymś takim nie pomyślałem. Wydaje mi się jednak, że takie "nożne" auty powinny być wykonywane tylko po ziemi, bez dośrodkowań itp. Byłoby bez sensu bo np przy linii zawodnik zamiast jechać dalej nabije kogoś i ma aut co oznacza dośrodkowanie w pole karne jak z wolnego. Takie coś miałoby miejsce już od 30 metra od bramki bo co to za problem dośrodkować nawet z połowy boiska, ze stojącej piłki dla klasowego zawodnika? Albo kiedy zespół się utrzymuje przy piłce przy korzystnym wyniku i wywala aut daleko da obrońców aby zyskać czas. Auty rozpoczynane nogą tylko po ziemi i jest git, a takie coś na pewno przyspieszyłoby rozgrywkę.

Cortez komentarzy: 579 newsów: 126.12.2009, 11:53

Niech zostanie wyrzut z łapy, za dużo wolnych byłoby w meczu :S

Cesc_Fabri_4 komentarzy: 113426.12.2009, 11:52

Hehe auty nogą. Ciekawe czy każdy by tak chciał.

soprano komentarzy: 44726.12.2009, 11:48

Człowieku skończ już bo żal czytać...

wschowiak komentarzy: 159726.12.2009, 11:45

czemu nie... zresztą ja się Bossowi wcale nie dziwie ..tyle lat jest trenerem w PL więc chciałby jakiś zmian w końcu :D..

Kozak0700 komentarzy: 92026.12.2009, 11:45

juz widze te ciagle ustawiania pilki do wrzutek oraz to przymierzanie sie do niech ;/

Bossman komentarzy: 80226.12.2009, 11:37

Wlasnie o to chodzi ,ze kazda druzyna ma kogos albo i nie ma kto ta pilke potrafi wrzucic tak a nie inaczej.

KxAxNxOxNxIxExR komentarzy: 49826.12.2009, 11:29

- Piłka nożna jest najpopularniejszą grą zespołową na świecie. ;)

leon31 komentarzy: 125826.12.2009, 11:26

Nieee, jedynym dobrym pomysłem Bossa było "Powtórki Video".

Rozgrywanie nogą jest po prostu dziwne ;p

faglagg komentarzy: 4126.12.2009, 11:19

że niby taki futsal na trawie :U .. On tak na poważnie? Wydaje mi się, że z roku na rok Boss robi się coraz dziwniejszy :p

Cesc_Fan komentarzy: 452426.12.2009, 11:19

Ja tam wolę jak wyżucają piłkę z ręki :D
Gdyby auty było można wprowadzać piłkę nogą to wtedy były by co chwile rzuty wolne :D Dziwne trochę . Moim zdaniem na hali już wystaczy ,że tam się nogą wprowadza ,a nie na boisku . Niech lepiej coś zrobią z większą ilością sędziów podczas meczu . Powinno być jeszcze dwóch dodatkowych za bramkami .

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com