Wenger: Postępujemy jak najbardziej słusznie

Wenger: Postępujemy jak najbardziej słusznie 09.04.2011, 02:57, Michał Kowalczyk 61 komentarzy

W porównaniu z innymi zespołami z Premier League, czy głównymi europejskimi rywalami, Arsenal ma stosunkowo młodą drużynę. Arsène Wenger jest głęboko przekonany, że już wkrótce praca, jakiej dokonał z utalentowaną młodzieżą zacznie przynosić rezultaty.

- Zmieniliśmy politykę i skupiliśmy się na kupowaniu młodszych zawodników - powiedział Boss na piątkowej konferencji prasowej.

- To niezwykle ważne w fubolu, że istnieje inna opcja niż wyłożenie pieniędzy na stół i zakupienie gwiazdy. Sposób, w jaki prowadzimy klub jest właściwy. Niezależnie czy ci piłkarze grają u nas, czy gdziekolwiek indziej - są to wielcy zawodnicy.

- Jestem dumny z tej drużyny, z nastawienie zawodników i z piłki, jaką gramy. Tylko w tym kraju musimy sprostać tylu rzeczom.

- Najważniejsze to utrzymać tych piłkarzy razem. Nikt nie mówi o tym, że zbudowaliśmy nowy stadion. Mamy w składzie wielu rewelacyjnych zawodników. Przyszłość zresztą to pokaże - dodał Francuz.

Arsene Wenger autor: Michał Kowalczyk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
luq007 komentarzy: 289910.04.2011, 12:33

Fajnie Arsene ale prowadzimy klub za drobne, kosztem sukcesow. Niby wszystko jest fajnie zarzadowi pasi bo kaska jest caly czas na +, mamy stabilna sutuacje finansowa ale nic nie wygrywamy! Nie chodzi tu tez o wydawanie kasy na lewo i prawo. Ale gdyby kupil porzadnych zawodnikow na pozycje gdzie sa braki to napewno byloby inaczej. A tak dziura w obronie, dalej nie ma kto Songa zmienic, i mamy jednego porzadnego napastnika ktory co rok pol sezonu leczy kontuzje. No i gdzie tu sens? I co tu jeszcze robia Almunia,Denilson,Rosicky? Tych gosci juz dawno powinno nie byc. I jakiego mamy chociaz jednego doswiadczonego zawodnika w calej druzynie ktory ma mentalnosc zwyciezcy i moze ciagnac zawsze cala druzyne do walki i zwyciestw? Ktos taki robi sie z Jacka i to jego pierwszy sezon w podstawie. A reszta CO? Spi? no pytam sie..

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11509.04.2011, 19:40

Zamiast marzyć o mistrzostwie, które powoli nam ucieka lepiej byłoby zacząć punktować rywali, bo może zdarzy się jakiś cud i będzie zajebiści albo się uda albo wyprzedzą nas w tabeli i będzie wstyd.

wito88 komentarzy: 38709.04.2011, 18:56

edit://

*przez 6 kolejnych lat

wito88 komentarzy: 38709.04.2011, 18:56

piter1908:

Pytanie brzmi kto za 5 lat będzie pamiętał o braku pucharów przez kolejnych lat. Wszyscy będą patrzeć na Arsenal z zachwytem, że wygrali 4 razy z rzędu ligę i 2 razy LM :)

piter1908 komentarzy: 510909.04.2011, 18:05

Kto za 5 lat będzie pamiętał ze Arsenal był budowany na młodzikach i zajmował miejsca 2 ?
Wszyscy będą pamiętać o Pucharach zdobytych przez City które wydało 1mld w letnim okienku ...

Leehu komentarzy: 1049609.04.2011, 16:50

@Barney: To co powiedziałeś jest bez sensu to co że mają napastników i lepszą obronę liczy się to że my jesteśmy na drugim miejscu w PL i najdłużej liczyliśmy się we wszystkich 4 rozgrywkach może to teraz odbija nam się czkawką ale pokonaliśmy Barcelonę to o czymś świadczy, że potrafimy wyjść i walczyć jak równy z równym z przez niektórych uważany za najlepszy klub świata. Z reszto w rewanżu nie było gorzej gdyby Bentener nie zmarnował sytuacji w 89 minucie gralibyśmy dalej w CL. To czego nam brakuje to szczęścia bo od kilku sezonów w najważniejszym czasie dla nas trapią nas kontuzje.

Barney komentarzy: 2100609.04.2011, 15:40

scKanonier94sc klasowy klub na najwyższym poziomie musi miec co najmiej 2 napastników genialnych. My mamy tyko RvP, bo reszta to drewna, a i jeszcze Robn jest ze szkła i nie grał połowe sezonu. Chelsea ma Anelke i Drogbe nawet Kalou jest lepszy. Wolę piłkarzy dobrych technicznie i silnych jak oni niż drewniaków typu Crouch czy Benek.
Więc tak przydał by się napastnik to samo MU Rooney i Berba są świetni, można mowic, że Berba jest drewniany, ale cholera on zdobywa gole i potrafi się znalesc w sytuacji.

Obronę też wg mnie mamy gorszą niż CFC i MU. Song potrzebuje zmiennika cały sezon chcesz nim grac. Nie wie po co wymieniasz pomoc tą akurat mamy dobrze obsadzoną nie licząc dm.

mmcki komentarzy: 10409.04.2011, 14:29

Świetna polityka, tylko jak już Wenger wychowa sobie te gwiazdy, to zachce im się, jak to gwiazdom, sukcesów. A że nie mogą ich osiągnąć z Arsenalem, co jak widać staje się regułą, to zechcą odejść z Londynu. Naturalna kolej rzeczy. Spójrzcie na Fabregasa - marzy mu się Barcelona, ale nie tylko dlatego, że się tam wychował, ale też dlatego, że jest to klub z którym może sięgnąć po najwyższe cele. Jeszcze jeden taki sezon jak ten czy poprzedni i Nasri też stwierdzi, że ze swoimi umiejętnościami pora w końcu coś wygrać. A potem w ich ślady pójdą Wilshere, Walcott czy van Persie.

Poza tym, czy w United nie mają młodych zawodników w składzie? Ronaldo czy Rooney zaczynali grać w pierwszym składzie mając po 18/19 lat, teraz tak samo do składu wprowadzani są bracia Da Silva, Smalling czy Hernandez. Anderson też nie skończył jeszcze 23 lat. Grunt, żeby tacy młodzi zawodnicy mieli na boisku oparcie w bardziej doświadczonych zawodnikach, takich jak VDS, Giggs czy Scholes. Wenger zdaje się udawać, że tego nie wie.

scKanonier94sc komentarzy: 318909.04.2011, 13:58

Barney
sranie w banie po co nam gwiazda jak nam sie "urodzily juz gwiazdy" , juz teraz Nasri to podpora Francji, RVP to chyba nie trzeba mowic,Cesc, Jack, Song czy to nie sa gwiazdy?

Barney komentarzy: 2100609.04.2011, 13:55

Przyszłośc czyli 5 lat to za mało co nam da, że oni wygrają za 3 lata jakieś trofeum potem będą z kolei za starzy i równia pochyłą. Ta polityka Wengera do niczego nie prowadzi, niech uuje talenty, ale 2 gwiazdy trzeba kupic.

scKanonier94sc komentarzy: 318909.04.2011, 13:55

RomanAbramov
chyba przestarzala za rok , 2 to oni nie beda mieli kim grac tak na prawde beda musieli wydac znowu kase i pewnie duza

zuczek1987 komentarzy: 640309.04.2011, 13:49

mi tam taka polityka jak najbardziej odpowiada oby trzymali poziom i zeby jak równy z równym moglibyśmy konkurować z resztą świata a sukcesy same przyjdą z czasem

Ciasteck2 komentarzy: 446709.04.2011, 13:45

Trzeba stawiać na młodość, ale musi ona przynosić nam korzyści. Na razie skład jest bardzo dobry, tylko brakuje charakteru i mentalności zwycięzcy.

Barney komentarzy: 2100609.04.2011, 13:40

Przyszłośc czyli 5 lat to za mało co nam da, że oni wygrają za 3 lata jakieś trofeum potem będą z kolei za starzy i równia pochyłą. Ta polityka Wengera do niczego nie prowadzi, niech uuje talenty, ale 2 gwiazdy trzeba kupic.

samir87 komentarzy: 259309.04.2011, 13:24

@Henry

Nasri, jak jest w formie:)

Henry_14 komentarzy: 117709.04.2011, 13:07

U nas rewelacyjni zawodnicy to jak na razie Cesc, Robin, Verminator i Jack. Jest ktoś jeszcze?

Owenoo komentarzy: 26609.04.2011, 13:06

Oficjalnie żegnam się z zakupem kogokolwiek na poziomie w letnim okienku transferowym.

lordalastor komentarzy: 115709.04.2011, 13:03

miejmy nadzieję tylko że nie możemy sprzedawać zawodników lecz kupić jeszcze jednego stopera żeby nie tracić tyle goli

MatArsenal9870 komentarzy: 216709.04.2011, 12:50

Jak zostaną u nas to sukcesy będą, i tak w tym sezonie było blisko w następnym może w końcu coś wygramy. Gramy jeszcze o PL i trzeba o tym pamiętać, że je3szcze szansę na puchar są.

RomanAbramov komentarzy: 80309.04.2011, 12:42

scKanonier94sc

Spójrz na United nie wydają zawrotnej kasy a kosza wszystkich, czemu? Bo maja doświadczoną kadre.
Więc nie trzeba wydawać kasy, ale niech Wenger nie sprzedaje zawodników którzy dobija do 25-26 lat bo są za starzy...

RomanAbramov komentarzy: 80309.04.2011, 12:41

Oj przyniesie, przyniesie rozprzedamy 3/4 drużyny do francji/niemiec/hiszpanii/wloch i zaczniemy znowusz kupować 9 latków, a tamte kluby będą miały pożytek z naszych zawodników

scKanonier94sc komentarzy: 318909.04.2011, 12:24

zuczek1987
chodzilo o to ze przez nowy stadion arsenal mial ogromne dlugi lecz ostatnio juz ponoc wyszlismy na plus ale zgadzam sie ze po co nam jakas gwiazda, no oprocz obrony ? widac na przykladzie Chelsea kupili Torresa i co? City kupili tyle i co sa za nami. Wiec jezeli ludzie krytykuja Arsenal no to niech zobacza na te kluby ktore wkladaja olbrzymie pieniadze a i tak sa za nami/.

zuczek1987 komentarzy: 640309.04.2011, 12:13

jeśli teraz chcecie żeby wydał 50 - 100 mil na transfery to jaki był sens oszczędzać przez tyle lat? wystarczy tylko jeden transfer obrońcy chyba że Vermalen na dobre sie już wyleczy a jeśli tak to wypożyczenie B52 i kupno partnera dla RvP który i tak pół sezonu nie gra. Kontuzje to nasza największa bolączka a nie brak transferów ;/

scKanonier94sc komentarzy: 318909.04.2011, 12:13

wito88
zgadzam sie w Niemczech Francji i mozliwe ze nawet w Hiszpanie jest latwiej o mistrzostwo czy jakis puchar , tamte ligi to woda na mlyn dla Arsenalu ale niestesty jestesmy w najlepszej lidze swiata i trzeba sobie jakos radzic

wito88 komentarzy: 38709.04.2011, 12:05

Właśnie Borussia jest idealnym przykładem tego co stworzył i Wenger, z tą różnicą, że w Bundeslidze osiągnąć przy takim planie sukces w postaci trofea jest dużo łatwiejsze.
Parę lat temu zarząd stwierdził, że nie mają tyle pieniędzy aby konkurować z zakupami Bayernu którzy co sezon wykładają niemożliwą kasę w porównaniu z innymi zespołami, to zainwestowali w swoją szkółkę oraz w scoutów. Rezultat jest jaki jest. Angielska liga jest sto razy trudniejsza bo zamiast jednego Bayernu mamy tu Chelsea, Manure, Liverpool + wyrastające potęgi City i Kogutów a i drużyny ze środka czy nawet z końca tabeli zawsze jakąś niespodziankę potrafią zrobić.

Co do transferów to czy wy naprawdę myślicie, że wasze rozumowanie nie przechodzi również przez myśl Wengerowi? Tu raczej nie chodzi o to, że jest uparty i że nie chce wydawać pieniędzy tylko wynika to z konkretnego założenia. Gdy było pisane o tym 5-letnim planie Wengera, wspomniane zostało również, że zakup zawodnika nie wiąże się po prostu z niską ceną i umiejętnościami. Kryteriów kupna jest tu znacznie więcej, chociażby obsada jednej pozycji kupionym koniem i nie dawanie przez to szansy rozwoju innym. Takich kryteriów jest jeszcze wiele więcej co w rezultacie nie czyni kupna ot takim sobie wyłożeniem kasy.
Nad koncepcją Wengera na pewno nie pracował tylko on sam tylko masa specjalistów. Zapominacie o geniuszu tego człowieka, zaślepieni tym, że nie ma trofeów. Jak Wenger w 2002 roku bodajże mówił, że jego drużyna ma szansę przejść przez sezon bez porażki nie było osoby która by tego nie wyśmiała. 2 lata później zamknął tym wszystkim krytykom ryje czyniąc to co wydawało się niemożliwe.

Jeśli Wenger miałby zmienić teraz swoją koncepcję planu i zaczął kupować tak jak sobie tego życzycie całe te 6 lat bez trofeów wzięło by w łeb. Ja wole poczekać nawet jeszcze 3 sezony zanim ten system zacznie działać, bo jestem przekonany w 100% że będzie działał.

executer1 komentarzy: 267609.04.2011, 11:55

Budujac taki zespol musisz zatrzymac kluczowych graczy co sezon,a u nas wyglada to tak ze jak juz jakis pilkarz sie wybije to ucieka do lepszego klubu.

Witasgooner96 komentarzy: 95109.04.2011, 11:08

Przyszłość, przyszłość.. A doświadczeni zawodnicy, którzy potrafią wpakować w drużynę dodatkową motywację i chęć zwycięstwa ? Doświadczeni zawodnicy, którzy będą wzorem dla młodszych adeptów występujących na danej pozycji ? To też jest potrzebne. Rozumiem, że Arsene i szkółka chcą ich wszystkiego nauczyć, ale jest wiele czynników, których nie można zaaplikować zawodnikowi od trenera czy sztabu, którzy nie grali w wielkich klubach na danych pozycjach.. Zawodnicy z długim stażem bardzo by się przydali w naszych szeregach i zrobiliby naszą drużynę jeszcze dojrzalszą, mimo tego, że w tak młodym wieku nasza drużyna i tak jest dojrzała.. Ale nie ma mentalności zwycięzcy to trzeba w jakiś sposób wyzwolić we wszystkich graczach.

malyglod komentarzy: 649109.04.2011, 11:07

ArseFan->
masz 100% racji. Nasi zawodzą tylko w najtrudniejszych chwilach, kiedy już są o krok od sukcesu, bo brak ich kogoś kto ich poprowadzi do zwycięstwa.

ArseFan komentarzy: 53509.04.2011, 11:02

Arsene ma rację ale tylko w połowie. Kupowanie młodych zawodników jest dobre ale w takiej drużynie muszą być przynajmnieje jedna, dwie gwiazdy kupione za grube miliony, takie które pociągną zespół do sukcesów. Taki Walcott, Whilshere przez długie lata nie będzie w stanie tego zrobić. Wystarczy popatrzeć na Rafaela vdv lub Robbena bądź nawet Crisriano. Dzięki nim ich zespoły wspinają się na wyżyny swoich umiejętności.

Ajrron komentarzy: 10409.04.2011, 10:54

może za 10 lat zdobędziemy jakieś trofeum, chyba że zmieni sie ta dziwna i nie sprawdzająca się polityka, zmian nie będzie i w tym okienku o jakimś większym transferze możemy tylko pomarzyć

mizzuchu komentarzy: 7909.04.2011, 10:53

nie sądzę Borusia zaliczyła można powiedziec dobry sezon ale w Europie ona nie zawojuje

Szef komentarzy: 1303509.04.2011, 10:53

slyszelismy to juz tyle razy bossie

domino178 komentarzy: 244009.04.2011, 10:50

Porównuję datego że polityka obu klubów jest podobna, mają w swoim zespole piłkarzy o których walczą najlepsi w europie...Jeszcze zrzednie Ci mina jak Borussia powalczy w przyszlym sezonie. O ile nie sprzedadzą najlepszych piłkarzy

mizzuchu komentarzy: 7909.04.2011, 10:47

co ty wogóle porównujesz co takiego osiągnea borusia z ligi europejskiej odpadlą wcześniej niz Lech Poznań nie mając wcale taką silną grupe a w lidze prowadzą ze względu na słabszą postawe Bayernu

piresfan komentarzy: 104109.04.2011, 10:46

Owszem (z deja vu).
Ludzie rodzą się i umierają, i-pody
wypierają Nokię, wybuchają nowe
wojny, a Wenger trwa przy swoim
nieporuszony jak skała.

domino178 komentarzy: 244009.04.2011, 10:44

Ale Wy marudzicie....a popatrzcie na Borussie, oni przeszli taką samą drogę - postawili na młodzież i teraz zbierają owoce swojej pracy...Nie sztuka nakupić gwiazd za grube miliony i później ganić Wengera za zły dobór zawodników bo np. się nie sprawdzają, sztuką jest wychować gwiazdy i zrobić z nich zespół który co rok walczy o najwyższe cele a tak przecież jest jakby nie było co rok Top4, nie jeden by tak chciał.

gooner80 komentarzy: 129309.04.2011, 10:37

Powiedzcie, czy nie macie czasem deja vu, kiedy czytacie takie wypowiedzi Wengera? :P

mizzuchu komentarzy: 7909.04.2011, 10:37

hhehehehe za 50 lat chyba ale gadanie tego wengera mnie drażni

HellSpawn komentarzy: 618509.04.2011, 10:12

"Przyszłość" właśnie.. A co z teraźniejszością?

Gunner_995 komentarzy: 655009.04.2011, 10:09

cyniek1994---> Oj chyba za słabo znasz Wengera :D

Kredens komentarzy: 370709.04.2011, 10:07

A ja chyba wolę poczekać i żeby ta drużyna coś wygrała niż wydać te pare baniek i żeby wyszła racja tych co mówią, że bez wydania nic sie nie da wygrać.
Ciesze sie że nie wydajemy dużo, nie mamy długów a i tak walczymy o trofea.
W tamtym roku też wszyscy mówili, że jak nikogo nie kupimy za pieniądze za Kolo i Ade to popłyniemy, a jak wyszło wszyscy wiemy.
Czasem tez mnie wkurza gadanie Wengera (zwłaszcza po przegranych meczach), ale ja tam nie wymagam od niego, żeby kogoś kupił. Lubie tych zawoników co mamy, no może oprócz Denilsona i Almunii i czekam aż coś wygramy.

cyniek1994 komentarzy: 56109.04.2011, 10:03

Nie znacie się wenger kupi jakiegos obronce bo musi miec na ławce kogos i sprzeda pewnie benia bo nic nie gra a kupi moze hazarda ja na jego miejscu bym tak zrobił to by pomogło druzynie

aguero10 komentarzy: 859509.04.2011, 09:48

troche tłumaczenia ...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3009.04.2011, 09:44

@samir87
Akurat z tamtym komentarzem tego dziecka muszę się zgodzić ;D

Ale fakt faktem, Arsene trochę poleciał w ciula... zobaczymy czy Keown miał rację. I hope so...

Gunner_995 komentarzy: 655009.04.2011, 09:38

samir87---> Aha spoko. Na nic innego go nie stać. Zero argumentów. Tzw. Dziecko neo ;)

Gunner_995 komentarzy: 655009.04.2011, 09:38

Jak nie będzie tranferów to podzielimy los Liverpoolu albo i jeszcze lepiej, ze Squillacim na środku obrony z Denilsonem na DP i bez Cesca, który będzie grzał ławę w Farcy...

samir87 komentarzy: 259309.04.2011, 09:37

@Gunner_995

Nie zwracaj na niego uwagi. Ostatnim jego komentarz jaki pamiętam był o treści:
"Maks20 ty kretynie"
To jakieś dziecko

Arsenalhooligan komentarzy: 24009.04.2011, 09:34

Chyba nie bedzie transferów.Wenger daje nam teraz swoja wypowiedzią to do zrozumienia.

Gunner_995 komentarzy: 655009.04.2011, 09:32

martin77888----> O co ci chodzi ?

samir87 komentarzy: 259309.04.2011, 09:32

@martin77888

Gorzej Ci?

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1