Wenger z ograniczonym zimowym budżetem

Wenger z ograniczonym zimowym budżetem 02.01.2009, 09:36, Mateusz Kolebuk 131 komentarzy

Prezes Arsenalu - Peter Hill-Wood przyznał, że klub nie może pozwolić sobie na duże wydatki podczas zimowego okna transferowego.

Wydawało się, że Kanonierzy zostaną po Nowym Roku zasileni przez kilku doświadczonych zawodników. Okazuje się jednak, że mimo wielu nazwisk, które łączone są z klubem, Arsenal zasili najprawdopodobniej niewielka liczba zawodników za niezbyt wysokie pieniądze.

Arsene Wenger ma już sporą stratę do lidera w wyścigu o tytuł Premier League, jednak nie zamierza rozbijać banku, aby rozwiązać klubowe problemy.

- Posiadamy pieniądze, jednak nie jestem pewien, czy zamierzamy je wydać - mówi Hill-Wood dla Daily Star. - Będziemy starać się kontynuować naszą politykę finansową w sensowny sposób. Musimy być świadomi, że w najbliższej przyszłości nie oczekujemy dużego przypływu finansów.

- To może wydawać się nudne, ale nie zamierzamy wydawać fortuny na graczy, którzy nie pomogą nam osiągnąć czegoś lepszego, niż sytuacja, w jakiej obecnie się znajdujemy.

- Arsene posiada wielu młodych, utalentowanych graczy i wydaje mi się, że da on najprawdopodobniej szansę jednemu lub dwóm z nich.

Arsene WengerPeter Hill-Wood autor: Mateusz Kolebuk źrodło: Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
edgar149 komentarzy: 18702.01.2009, 12:17

Ale ja myslę że to (Wenger z ograniczonym zimowym budżetem) jest plotka. Że Arsenal ma fundusze na transfery .

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 12:11

adgar149> z tym że wyraźnie widać że są. Już nie patrzmy na to że jesteśmy na 5 miejscu w tabeli.
Popatrz ile kontuzji. Trudno jest zastąpić Fabregasa.
Czas pokaże czy Wenger miał rację, ale jeśli nie to powinny być jakieś tego konsekwencje.

groch876 komentarzy: 68402.01.2009, 12:10

Kupowac kupowac i jeszcze raz kupowac ...
Potrzebne sa transfery...

hollarafal komentarzy: 28502.01.2009, 12:09

Jak on uwaza ze młodziakami z rezerw zdobedzie jakis puchar to ma fajnie :) i znowu kupia jakies gwiazdy 13 letnie za 5 mln funtow ;/

edgar149 komentarzy: 18702.01.2009, 12:07

Ja ARSENALOWI też sporo lat kibicuje może 8. Też chciałbym żeby kogoś kupili bo wiadomo nowa krew może wnieść nowego ducha do zespołu. Ale Trzeba swojemu klubu kibicować przecierz w każdych momentach złych i dobrych. A nie odwracać sie plecami. Jeżeli Wenger mówi że transfery nie są potrzebne to trzeba to uszanować i wierzyć że ma rację.

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 12:07

Rahu- co Ci się nie podoba ;/
Taka jest prawda. Wiele osób zaczęło się interesować Arsenalem w tamtym sezonie.
Bo niespodziewanie prowadziliśmy w lidze, grając przy tym ładną dla oka piłkę. Po za tym skoro ty oceniasz ludzi po kilku chwilach, zresztą nie znając ich to Twój problem.
Ja ciebie szanuje, bo jesteś najprawdopodobniej współtwórca fajnej stronki, która naprawdę jest dobrze prowadzona.

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26402.01.2009, 12:05

No to mamy transfery... ale i tak lepiej kupić jednego porządnego gracza niż kilku nastolatków...

Cesc_Fan komentarzy: 452402.01.2009, 12:02

Za te pieniądze które oferujemy Zenitowi za Arshavina to może lepiej sprowadzić Diego z Werderu ? :) Uwielbiam jego grę . Ten piłkarz też by mógł u nas grać na skrzydle czy też za napastnikami .

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214302.01.2009, 12:02

"Większość ludzi na tym wortalu zaczęła sie interesować Arsenalem w tamtym sezonie kiedy tak dobrze szkło." - nie dość że świetny z Ciebie ekonomista, matematyk, to teraz jeszcze statystyk.

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 11:58

adgar149 zacząłem kibicować w tym samym roku co kupiono Henrego gdyż po mundialu w 98 zacząłem się nim interesować " oczywiście pod względem piłkarskim" No i pokochałem ten klub. Pamiętam wszystkie gole, transfery itp. obserwuje tez inne ligi i wiem jaka jest sytuacja w innych klubach.
Większość ludzi na tym wortalu zaczęła sie interesować Arsenalem w tamtym sezonie kiedy tak dobrze szkło.
Nie kłóćmy się, mam nadzieje że coś się stanie i kogoś kupią.

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 202.01.2009, 11:52

Federer--> pamiętaj że oni też są zadłużeni i taka oszczędność transferowa też ich czeka.

edgar149 komentarzy: 18702.01.2009, 11:51

Christian czemu tak naprawdę kibicujesz ARSENALOWI ??? no powiedz ??? Jeżeli chodzi Ci o te transfery WENGERA to chyba wiedziałeś od samego początku jak on podchodzi do tej sprawy.. Jak Ci to nie pasuje teraz to nie wiem czemu zaczynałeś wogóle kibicować THE GUNNERS !!!

orange komentarzy: 2202.01.2009, 11:51

Kurde po co najezdzacie na Christiana???
nie rozumiem chlopakowi lezy na sercu dobro waszego klubu i sie wypowiedzial a wy tu ze herezje jakies glosi...Bez wkladu nie ma trofow.Dosc powiedziec ze najlepszym okresem Wengera byl ten do 2006 roku a potem co Arsenal osiagnal???Zmiany sa konieczne i juz...

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 202.01.2009, 11:50

Jestem ciekawy ile wyniesie budżet. W lato dawali 70 mln i wydaliśmy mało. Teraz pieniądze są nam niezbędne to dadzą pewnie z 20 mln :/

lecho komentarzy: 96902.01.2009, 11:50

trochę to głupie. Nie rozumiem. Zawsze praktycznie zarabiamy. Mieliśmy tyle kasy na transfery w lecie, a teraz nagle nie mamy. Spoko :(
Nie wiem do czego to zmierza. Chcemy coś zdobyć czy dopiero za 5 lat??

Federer komentarzy: 6102.01.2009, 11:49

No jasne ta pieprzona polityka transferowa odpowiada wszystkim. Inne kluby z wielkiej 4 sie cieszą jak my kupujemy kolejnogo ciankiego bolka a oni sprowadzają gwiazdę np. Berbatov. Hill-Woodowi to też sie podoba bo on nie musi wydawać wielkiej kasy na to wszystko. A klub traci i inni zaczynają mówić że Arsenal to niby cały czas w wielkiej czwórce a jednak zawsze obok.

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 11:45

kamil_malin> może i często narzekam, ale ja widzę problemy a nie wynoszę na wyżyny po jednym wymęczonym meczu. ;/
co roku zakładamy że wygramy ligę. A na czym się kończy. Sorry ale skoro wy chcecie cukrować każdą wygraną, a na porażki przymykać oko to proszę bardzo.
Podobnie robi zarząd i jakie są efekty. 5 miejsce w lidze.
Zresztą czas pokaże czy coś w tym sezonie osiągniemy czy nie. Zobaczymy czy potwierdzą sie słowa Wengera że to najlepszy skład jaki miał.

kamil_malin komentarzy: 933202.01.2009, 11:40

Christian--> weź chwilami coś pomyśl zanim napiszesz bo to nie pierwsze twoje "mądre" komentarze.

Zobaczymy ile wyniesie ten budżet? Ciekawe czy Boss kogoś jednak ściągnie.

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 11:30

Wiecie, co to że mamy spłacić dług z Emirates+ te wszystkie wydatki o których mówił Rahu. To oczywiste i każdy o tym wie. My wydajemy bardzo mało kasy jeśli chodzi o transfery.
A zyski mamy bardzo duże. Szkoda że nie ma kasy na chociaż jednego piłkarza, który naprawdę grałby świetnie.
Ten sezon jest stracony ale nie do końca. Niech Wenger już szuka kogoś i zacznie składać kasę by w czerwcu działać trochę na tym rynku transferowym.
Bo przykro tak patrzeć jak Arsenal kolejny sezon traci. Wenger ma problemy z kontuzjami, ale one są w każdym roku to nie może być jego tłumaczenie.

RAVENAFC komentarzy: 86302.01.2009, 11:28

"To może wydawać się nudne, ale nie zamierzamy wydawać fortuny na graczy, którzy nie pomogą nam osiągnąć czegoś lepszego, niż sytuacja, w jakiej obecnie się znajdujemy." tutaj chodzi chyba o Arshavina ktory wedlug mnie nie nadaje się zbytnio do naszej ekipy

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214302.01.2009, 11:27

Christian, myśl o tym co piszesz, nie odwrotnie.

RAVENAFC komentarzy: 86302.01.2009, 11:25

olo_18 wiem że nie są gotowi żeby grać co mecz w podstawowej 11 ale czy zaraz trzeba ich sprzedawać??za pare lat będą graczami światowego formatu...

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 11:24

podwyżki

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 11:24

Marex> Diaby to nie pierwsza 11
Rohu> mistrzostwem jest to że ty tu z kucharkami wyjeżdżasz ;/
Te "podstawy: tak to nazwę są co roku i wcale nie jest tego tak dużo. Może nie mamy kasy bo od wakacji papryka w górę poszła, a typo który kosi trawę żądał podwyszki

RAVENAFC komentarzy: 86302.01.2009, 11:21

a wogule zastanawiam się co wy macie do Diabego i DEnilsona moim zdaniem rozgrywają ostatnio przyzwoite mecze...

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214302.01.2009, 11:17

"Christian: Pytam się gdzie zyski z meczów, transmisji, gadżetów."

Opowiadam: Spłata długu/długów, pensje zawodników, pensje dla personelu (nawet dla pani kucharki w ośrodku treningowym w London Colney), koszty eksploatacji stadionu, obiektów treningowych, samolotów, autokarów, no i przede wszystkim wynagrodzenie dla zarządu (chyba nie myślałeś, że oni są tam wyłącznie z miłości do klubu) i wiele, wiele innych wydatków.

Łatwo Ci laiku rzucać milionowymi kwotami, podczas gdy nie masz bladego pojęcia w temacie.

PS. Zmienić zarząd - hit roku :)

RAVENAFC komentarzy: 86302.01.2009, 11:17

panowie spokojnie!! Drogi zawodnik wcale nie jest zawsze lepszy niż ten tańszy myśle że dobrym rozwiązaniem byłoby sprowadzenie Artety i jeszce Tosica który prawdopodobnie zrezygnował z transferu do MU pomimo iż przeszedł dobrze testy medyczne....wyjdziemy z tego!! myśle że na tych dwóch grajków nie wydamy więcej niż 15 mln funtów...Tosić 21 letni skrzydłowy a Arteta już od paru lat gra na wysokim poziomie w Evertonie;] java289 każdy może mieć własne zdanie i nie przejmuj się Crystianem bo bez takich ludzi jak on było by tu nudno^^

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 11:14

Ja się tylko boje że niektórzy piłkarze mogą odejść, bo będą głodni sukcesów. Adebayor pokazał już że wcale dużo nie potrzebuje by odejść z klubu.
Fabregas będzie kuszony jak co roku, mówił że nie odejdzie. Ale już wielu tak mówiło.
Theo, będzie na 100% kuszony przez Man CIty ale to że on zostanie jest pewne.
Mam nadzieje nie stracimy tych najlepszych, bo wtedy będziemy mieli bardzo ciężką sytuację.
Ktoś może powiedzieć że Arsenal radził sobie już bez najlepszych w niektórych meczach.
Tak ale czy poradzi sobie w większej ilości spotkań

edgar149 komentarzy: 18702.01.2009, 11:13

Jeżeli mówice prawię wiekszaśc z was że Wenger prowadzi złą politykę transferową to czemu chcą go pozyskać taki klub jak Real Madryt czy też była kiedyś inforamcja że MiLAN...

Energiser komentarzy: 1292 newsów: 13002.01.2009, 11:10

Nic jeszcze nie wiadomo, ale jak to prawda, to ja sie załamię. ;)

edgar149 komentarzy: 18702.01.2009, 11:09

Thunderon zgadzam się z Tobą też myśle że będzie transfer Niespodzianka może nie w styczniu ale w lato napewno :)

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 11:07

edgar149 a co do tego Liverpoolu i Man Utd> zobacz jakie oni mają roczne zyski
moim zdaniem wyjdą z tych długów w ciągu 3 lat.
po za tym popatrz jaką wartość mają sami piłkarze, jak byliby w dołu to sprzedaliby Ronaldo za 100 mln do Man City

Knolek komentarzy: 266402.01.2009, 11:07

christian - za duzo hip hopu chyba sie nasluchales hyhyhy "nie powiedziałeś w pysk to nie powiedziałeś nic."

a ja sie z Java289 zgadzam jeśli chodzi o Christka ;P

Thunderon91 komentarzy: 9702.01.2009, 11:06

Ja uważam, że zarząd to wszystko robi specjalnie, żeby uciszyć spekulacje transferowe. Zobaczcie tutaj co się porobiło goalkick.pl/news/1586/Styczen_a_wraz_z_nim_spekulacje_Kolejny_raz_w_roli_glownej_Arsenal
Cała prasa angielska pisze o ogromnych sumach jakie Wenger ma wydać zimą na transfery. Przecież dla klubów, od których chcemy kupić zawodnika np. Zenit, to doskonała okazja, żeby zerżnąć jak najwięcej kasy się da (bo teraz Arsenal ma góry złota). Każdy z nas wie, że bez kupna zawodników w tym okienku czeka nas Puchar UEFA. Wenger musi kupić zawodników, mówi się, że ma na to kasę, to każdy do kogo się zwróci, będzie chciał ogromnych sum, bo Wenger "skąpił przez parę lat" to teraz musi mieć. Arsenal nie ma potrzeby wychylać się przed szereg z pieniędzmi. Zawsze lepiej gdy przeciwnicy myślą, że masz mniej, bo uważają, że w wyścigu transferowym się nie liczysz. Zresztą idealnym przykładem jest letni transfer Robinho. To już było tak pewne, że Chelsea zaczęła robić koszulki z jego nazwiskami, a w demo Fify09 Robinho śmigał w Chelsea. Wszystko było już ustalone, aż tu nagle Manchester City, po którym nikt się nie spodziewał wyskoczył z ofertą 40mln funtów. To były ostatnie godziny okienka i Chelsea nie dała więcej, ale myślę, że gdyby Manchester City afiszował się pieniędzmi na Robinho kilka dni wcześniej, to Scolari tak męczyłby zarząd Chelsea, że kupiliby go za 50 milionów. A tak Scolari pewien transferu Robinho następnego dowiaduje się, że Robinho nie ma, bo zarząd nie chciał się licytować z Manchester City.
Według mnie zarząd i Wenger dobrze robią, że nie chwalą się jaką kasę mają, bo gdyby Wenger dzisiaj wyskoczył, że on ma 50 milionów na wydanie, to Zenit za Arshavina zamiast 20 zachciałby 30 milionów, bo wie, że Arsenal MUSI kogoś kupić!
Ja na razie pozostanę bierny wobec tego newsa, nie zamierzam sobie od rana psuć humoru, zresztą wczorajsze objawienie Toure mi wystarczy :)

manu1234 komentarzy: 128102.01.2009, 11:05

Rozumiem, że klub stara się utrzymać swoją politykę finansową i transferową, ale dlaczego nie mogą sobie pozwolić na jednorazowy wydatek, który mógłby pozwolić na znaczne wzmocnienie drużyny i uszczęśliwienie kibiców. Właśnie teraz kiedy jest ku temu okazja, a transfery wydają się niezbędne to szanowny Pan Prezes Peter Hill-Wood oświadcza że jednak nie zamierza przeznaczyć większej sumy dla Wengera na zakup piłkarzy, którzy mogliby odrodzić Arsenal. Moim zdaniem sytuacja jest bardzo dziwna. Najlepiej podsumował tego Newsa >>>>RAHU>>>> w swoim komentarzu. Zgadzam się z Nim w 100 %. Według mnie cały ten zarząd to jedna wielka zmowa milczenia.

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 11:04

adgar149> Arsenal rocznie spłaca 25 mln.
a sam Henry poszedł za 24
Pytam się gdzie zyski z meczów, transmisji, gadżetów.
;/
Przecież na wakacjach było 50 mln.
Wenger na transferach zarobił jakieś 20 mln
to teraz nie mają na jednego dobrego piłkarza;/

edgar149 komentarzy: 18702.01.2009, 11:03

Mnie tam nie interesują co piszą inni na temat Arsenalu :) przecież każdy ma pie******* prawo do wyrażania swoich decyzji, opinii :)..!!!

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223702.01.2009, 11:02

Nie sprzedawac , nie kupywac najlepiej znowu polowac na 3-4 miejsce :/ CO tam ze lawke mamy lekko mowiac slabo , ale nam nikt nie jest potrzebny ... Oczywiscie !

edgar149 komentarzy: 18702.01.2009, 11:01

Ale zobacz że my niemamy tylu pieniędzy co Real czy tam Barcelona ... Ile mln Euro poszło na Emirates sam kiedyś Arsene mówił że muszą spłacić dług za budowę .... A chyba niechcesz żeby popadli w większy dług??? Zobacz ManuUtd , Liverpool też są w długach i jeszcze w większych od nas , a co oni Robili??? kupywali piłkarzy za pieniądze pożyczone .... A spłacić to teraz bedzię jakos trzeba.

Fabregas_25 komentarzy: 21802.01.2009, 11:00

"Mówi Hill-Wood dla Daily Star."
ej no to przecierz nic pewnego, może tylko kolejna próba zrobienia napięcia na lini Klub-Kibice...

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 10:54

edgar149> ok ok z tym że Henry grał cały czas dobrze a tam był tylko pół roku. Wcześniej w Monaco grał dobrze.
Ale w tej chwili ja z 1 jedenastki zostawiłbym Nasriego, Fabregasa, Theo, Clichego, Sagne, Gallasa, Toure, Adebayora, vP, Reszta jest słaba. Rosicky jest kontuzjowany to go nie liczę.

A gdzie ławka rezerwowych. Pamiętaj że inne kluby tez myślą przyszłościowo. Nie możemy kupować piłkarzy z myślą że za 3-4 lata będą dobrzy bo w innych klubach. Tacy piłkarze zostaną kupieni, i Nadal szanse będą równe.
Wenger powinien sprzedać kogoś. Tak jak się to robi w Lyonie za duże pieniądze. wziąć 2-3 wychowanków i kupić 2-3 sensownych piłkarzy.

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 202.01.2009, 10:49

Christian--> jak ci się podoba ich zarząd, gra, praca trenera i papier toaletowy to wejdź na polską strone kibiców Barcelony lub Realu i zacznij im kibicować.

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 10:48

Najlepsze jest to że spora część kibiców marzyła o piłkarzach pokroju Riberego, Senny, czy Alonso :/
Jak mamy kasę na 2-3 przeciętniaków.

edgar149 komentarzy: 18702.01.2009, 10:48

Christian piszesz że Henry, Pires , Bergkamp ,Cambell czy Ljunberg Tworzyli Historie.. To prawda Tworzyli ale zobacz w jakim wieku ich sprowadzil Wenger do Arsenalu??? Odrazu niebyli kluczowymi piłkarzami zespołu... Henry grał na skrzydle w Juve, nic nie pokazywał, Bergkamp jak do nas odchodzil z Interu to prezes Tamtejszego Klubu śmiał się żę przepłaciliśmy czy tam Vieira był przecierz rezerwowym a zobacz póżniej co z nich wyrosło ?? Gwiazdy!!! Musimy Cierpliwie czekać kiedy Ci chłopcy którzy są w The Gunners staną sie Gwiazdami a wierze w ta że staną sie!!! a Co do pucharów to nie koniec swiata jakbysmy nie awansowali do LM! Powrocilibysmy z podwojna siłą!!!!

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 10:46

Rahu>
W Barcelonie od kombinowania kasy itp jest Laporta
Nie jest on właścicielem tego klubu, tylko jest przewodniczącym zarządu.
Podobnie jest w Realu.
Tak samo jest w Man Utd.
A u nas kasa była i nagle się ulotniła. Tego nie rozumiem.
Tym bardziej że sam zarząd z Wengerem na czele odpuszcza walkę w połowie sezonu.

Java289 komentarzy: 115302.01.2009, 10:45

Wezcie go z tad blagam ... i zaluje ze nie moge ci tego powiedziec w "pysk" naprawde

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 10:43

java289> nie powiedziałeś w pysk to nie powiedziałeś nic.
I tu z Tobą kończę.

A co do transferów.
Arsenal dostał tyle kasy za piłkarzy + to że nie wydał tych pieniędzy co były przeznaczone na wcześniejsze okienko transferowe.
Gdzie są te pieniądze.
Arsenal słabnie z dnia na dzień.
I taka jest prawda, bo nie powiecie że 18 latek który przyjdzie do klubu go wzmocni.
To jest rozwiązanie przyszłościowe> i to jest pod dużym znakiem ??

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56702.01.2009, 10:42

Wiecie co myślę? Albo chcą uciszyć plotki o Arszawinie/Alonso, żeby w spokoju doprowadzić transfer do końca, albo na odwrót, Arszawin się wypiął na Arsenal i podpisał z Barcą i zamiast się przyznać, że gracz uciekł w ostatniej chwili zwalają na budżet... Pożyjemy, zobaczymy...

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214302.01.2009, 10:41

Nie rozumiem tego, co napisałeś, napisz po polsku jeżeli oczekujesz odpowiedzi z mojej strony.

Christian komentarzy: 342702.01.2009, 10:40

Rahu.
Sorry. Ale w każdym klubie takowy zarząd jest w Barcelonie przewodniczącym jest Laporta (właścicielem nie jest) i od niego zależy czy klub ma kase na transfery czy też nie..

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1