Wright wściekły na zarząd i Wengera

Wright wściekły na zarząd i Wengera 06.07.2012, 16:53, Marcin Stefaniak 68 komentarzy

Były gwiazdor Arsenalu - Ian Wright - zaatakował zarząd po tym, jak Robin van Persie ogłosił, że nie przedłuży kontraktu z klubem.

Anglik, który zdobył dla Kanonierów 185 goli, przyznał, że nie czuje urazy do Holendra, a największą winą obarcza zarówno zarząd, jak i Wengera.

- Byłem przekonany, że kapitan jest u nas szczęśliwy i po najlepszym sezonie w całej jego karierze niedługo podpisze nowy kontrakt. Myślę, że każdy fan Arsenalu jest zawiedziony słysząc z ust Robina, że klub nie jest prowadzony w odpowiedni sposób.

- Nie zamierzam winić go za podjętą decyzję. Nie wydaje mi się nawet, żeby miał jakikolwiek inny wybór. Jest ambitnym zawodnikiem, który może osiągnąć zamierzone cele z każdym klubem.

- Teraz nadchodzi czas Wengera i zarządu. To oni muszą powiedzieć, co zamierzają zrobić. Są to winni kibicom, którzy przez 7 lat stali za nimi murem i wspierali ich w dobrych i złych momentach. To po prostu niedopuszczalne, żeby tak wielki klub co roku opuszczał kluczowy piłkarz.

- Od momentu odejścia Thierry'ego Henry'ego wielu zawodników opuściło Arsenal tylko z powodu ambicji. Fabregas, Nasri, Cole, Clichy, Toure czy Adebayor, oni wszyscy odeszli z tego samego powodu, chcieli osiągnąć coś większego.

Ian WrightRobin van Persie autor: Marcin Stefaniak źrodło: sport360.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
KedzioRRz komentarzy: 381208.07.2012, 18:34

Wright zazwyczaj mądrze się wypowiada... szkoda tylko że zarząd tego nie widzi

niski93 komentarzy: 581607.07.2012, 21:54

Wright mądrze mówi, szkoda że i tak nikt tego nie dostrzeże...

mikros7 komentarzy: 114607.07.2012, 20:39

malyglod

Dokładnie tak myślę (podjął decyzję po rozmowie z AW). Podejrzewał, że będzie lipa z transferami, zarobkami i że jedyne czego doczeka w AFC to odejścia najlepszych zawodników - Wenger go w tych kwestiach upewnił!

Mówiąc o transferach mam na myśli najbliższe 2-3 lata a nie tylko to okienko - z taką polityką jak do tej pory można spodziewać się tylko gorszej sytuacji!

Weźmy pod uwagę ostatnie 2-3 lata:
przyszli - Chamakh, Squillaci, Arteta, Santos, Kościelny, Benayoun, Park, Jenkinson, Gervinho, Mertesacker

odeszli: Nasri, Fabregas, Toure, Gallas, Eboue, Clichy, Adebayor..

widzisz różnicę klasy!? Połowa nabytków to ludzie którzy widzą w AFC piłkę raz na rok, albo ludzie nadający się maksymalnie do Sunderlandu czy Stoke! Zawodnicy, którzy odeszli to w większości klasa światowa!

piter1908 komentarzy: 505107.07.2012, 19:08

100% racji !!
Niech Gazidis mi wyśle tu sprawozdanie raz dwa bo go rozniosę :D

malyglod komentarzy: 648507.07.2012, 15:57

mikros7->
To dlaczego nie chciał rozmawiać o kontrakcie wcześniej?
Uważasz, że podjął decyzję po rozmowie ostatniej z Wengerem?
Mimo, że ten kontraktuje króla strzelców Ligue1 i czołowego napastnika Bundesligi? To nie są wzmocnienia?
Jeśli liczył na wielkie pieniądze, to chyba zapomniał ile tu się zarabia. Zresztą mówił, że one są nieistotne.
Umów "śmieciowych" dla trzydziestolatków już dawno u nas nie było. Poza tym Robin ma 28 lat.

mikros7 komentarzy: 114607.07.2012, 15:51

Zarząd i Wenger chcą żeby został? Tylko że Robin chce odejść? Ludzie opanujcie się...

Zarzą: Chcemy żebyś został, ale... nie zrobimy znaczących wzmocnień (nie będziemy równorzędnie walczyć o tytuły) i nie damy Ci znacznej podwyżki... ale chcemy żebyś został!

Robin wspomniał, że po rozmowie z AW doszedł do wniosku, że mają inne cele i prognozy na przyszłość... gdyby Wenger powiedział mu że będą robić transfery i da mu podwyżkę to już dawno kontrakt byłby podpisany! Było zapewne całkowicie odwrotnie - dowiedział się, na transfery nie ma kasy a podwyżki nie dostanie bo AW ma taką politykę i koniec! A jak skończy 30 (czyli niedługo) to będzie dostawał "śmieciowe" kontrakty!

malyglod komentarzy: 648507.07.2012, 15:32

amaciekco->
najpierw poznaj fakty, potem krytykuj. Sprawdź jak nie pamiętasz, a nie się błaźnisz.
Reyes rozegrał koło 70 meczy przez 3 sezony. Był podstawowym zawodnikiem, ale miał problem z
"klimatem londyńskim". Po prostu tęsknił za Hiszpanią.
Parlour - gdzie ja piszę, że nie odszedł ze względu na wiek? Odszedł, bo więcej siedział na ławce
niż grał. Ale był filarem na przełomie XX i XXI w.
Keown - mogę się zgodzić. Odszedł z powodu wieku. Ale był filarem na przełomie XX i XXI w.
Kanu - ze względu na wiek? Miał 28 lat! On odszedł, bo ostatni sezon był tylko dżokerem. A tak był nawet w początkowych sezonach filarem zespołu na przełomie wieków.
Wiltord - odchodząc kończył 30 lat. Nie był stary. Odszedł po końcu kontraktu, bo dłużej nie mógł
utrzymać miejsca w podstawowej 11. Po prostu byli od niego lepsi. Ale jako rezerwowy też strzelał. Jakbyśmy teraz tak kogoś puścili, pewnie byłoby rozdzieranie szat.
Vieira masz rację, ale ja nie piszę dla czego odszedł. Tylko że był filarem! Podobnie jak reszta
wymienionych przeze mnie graczy. Ale był filarem na przełomie XX i XXI w.

Van Bronckhorst i Overmars grali u nas 8-10 lat? Nie kompromituj się. Ten pierwszy zaliczył 2 sezony ( był po kontuzji ), Overmars chyba 3 sezony.

Wszyscy wymienieni prze ze mnie gracze odeszli w ciągu sześciu sezonów. Wszyscy w pewnym momencie byli filarami. W mniejszym lub większym stopniu. Może poza Giovannim.
Odchodzenie kluczowych graczy to nie jest nowy trend.

IwoSzymon komentarzy: 60907.07.2012, 14:42

Racje ma Wright, ostatnio wszyscy to samo gadają, a zarząd nie wyciąga z tego żadnych wniosków. Wszyscy udają, że nic się nie stało. A z roku na rok jest coraz gorzej, próbują nam zapchać usta jakimiś transferami zawodników, któzy nie powinni biegać w koszulkach Arsenalu. Wszystkie transfery robione są na odczepne. Pozbywamy sie kluczowych zawodników i jak chcemy coś osiągnąć? Prawda jest taka, że jesteśmy największymi przegranymi, jak Valencia w Hiszpanii. Stajemy się pożywką dla innych lepszych klubów. Pora to zmienić, bo będziemy średniaczkiem. A szkoda tych wszystkich zawodników....

malyglod komentarzy: 648507.07.2012, 13:26

michel78->
problem w tym, że Wenger nie chce żeby Robin odchodził. Nie chce też tego zarząd. To Holender chce odejść. I to na pewno przemyślana decyzja. Ogłasza ją na początku okienka transferowego i to dopiero po pierwszej rundzie negocjacji w sprawie nowego kontraktu. On na dobrą sprawę nie dal szansy, żeby go przekonać do pozostania.
Ja to widzę tak:
- początek sezonu 2011/12 - Robin zastanawia się, co tu robić, bo sprzedaliśmy Cesca i Nasriego i przegrywamy z MU.
- świetny sezon Persiego i do tego bez kontuzji. Pojawiają się głosy, żeby przedłużyć z nim natychmiast kontrakt. Ale Sam Persie się do tego nie kwapi. Sam powiedział, że odkłada to na czas po sezonie.
- koniec sezonu. Praktycznie nie zaczęły się na poważnie negocjacje. Z tego co wiemy, było chyba tylko jedno spotkanie.
- Robin ogłasza, mimo prośby klubu o nie wypowiadanie się publiczne, że nie przedłuży kontraktu.

Zaznaczam, że nie wiem, czy tak było oczywiście. Ale chyba wcześniej zdecydował, że chce zmienić klub. Bo przecież negocjacje ledwie się zaczęły. Sam powiedział, że nie liczą się pieniądze.
I w tym czasie klub właśnie zaczął się poważnie wzmacniać i jedynym ważnym ogniwem, który mógłby ewentualnie odejść jest sam Robin. Żadnych poważnych plotek o sprzedaży np Songa czy Artety nie było.

KanonieR14 komentarzy: 6507.07.2012, 13:12

Zgadzam się w 100% z Wrightem. tak nie może być!!

stałem zawsze murem za Wengerem, wierzyłem mu, ale od poprzedniego sezonu zachwiała się moja wiara w niego a teraz już sięgnęła dna. Henry, Fabregas, Nasri, van Persie, jeśli w tym sezonie nic nie wygramy to mam nadzieję, że do wymienionych zawodników dołączy WENGER. Dłużej tak nie może być! dla Wengera i zarządu liczy się tylko kasa w portfelu a nie trofea w gablocie!!

amaciekco komentarzy: 47307.07.2012, 12:47

"Arsenal prawie co sezon tracił wybitnych graczy. To jest reguła.
Zobacz kiedy odchodzili Overmars, Dixon i Adams ( ci dwaj kończyli karierę ), Reyes, Bronckhorst, Wiltord, Parlour, Keown, Kanu i Vieira.
Wszyscy w ciągu 5-6 lat. To byli zawodnicy tworzący trzon zespołu."

Lol, Reyes kluczowym zawodnikiem? Parlour, Keown, Kanu, Wiltord odeszli ze względu na wiek, Viera nie z powodów ambicji, tylko chęci podjęcia innego wyzwania. W ciągu 5-6 lat? :D Hahaha, Bronckhorst czy Overmars to chyba w ciągu 8-10 lat :)

MatArsenal9870 komentarzy: 216707.07.2012, 12:29

* Dobrze, że Podolski i Giroud przyszli to może jeszcze coś z naszym atakiem będzie dobrego.

MatArsenal9870 komentarzy: 216707.07.2012, 12:26

jak Robin odejdzie to boje się co z powodu ambicji może zrobić w przyszłości Jack Wilshere. Dobrze mówi Wright popieram w 100%.

michel78 komentarzy: 11507.07.2012, 11:32

Robin jednak czesto strzelał decydujące bramki. 30 goli to mało na sezon? Prawie Alana prześcignął.
Te bramke w voleya z liverpoolem nie zapomne. PARACZKA!!!!

K1cKer komentarzy: 57407.07.2012, 11:18

Ja tam cały czas wierze, że podpisze ten kontrakt ;p
Jestem rozczarowany jego decyzją, która jest dla mnie osobiście szokiem, złapie jedną kontuzję w innym klubie i koniec.
U nas jest liderem, ikoną tego klubu z dorobkiem króla strzelców poprzedniego sezonu.
Mimo to ma zamiar odejść, naprawdę jestem zaskoczony jego postawą.

Artek87 komentarzy: 7907.07.2012, 11:03

Przede wszystkim RvP w innym klubie będzie "dodatkiem" do całej druzyny u Nas jest numero uno,liderem... Nie po to dostał opaskę kapitana.Tym powinien się też kierować,a z drugiej strony jeśli się z tym liczy to zna konsekwencje jakie wiążą się z odejściem do innego klubu z BPL.Nam czy to się podoba czy nie będziemy musieli to zaakceptować,czy szanować ? to każdy niech sam sobie odpowie.Ja już dałem sobie spokój z myśleniem co to będzie.Pokładam wiarę że Theo zostanie Gervazy wybuchnie z formą Poldi będzie godnie występował z armatką na piersi to samo reszta ekipy.Będzie dobrze !

mikros7 komentarzy: 114607.07.2012, 10:30

Poza tym jeśli Robin odejdzie to będzie jego koniec... wystarczy poczekać do pierwszej jego kontuzji... w innym klubie - w szczególności pokroju MCity - nie będzie miał takiego kredytu zaufania jak u Nas! Nikt nie będzie na niego czekał - w szczególności MCity - po powrocie siądzie na ławe i będzie na niej siedział dopóki nie odejdzie/zostanie sprzedany/oddany jako towar wymienny!

mikros7 komentarzy: 114607.07.2012, 10:26

Nasz pier*****y zarząd powinien pójść z City na wymiane... przecież tam połowa ekipy jest na wymiane: Dzeko, Toure, Tevez, de Jong, Johnson! Jest w czym wybierać! Np. RvP za Dzeko i de Jonga.

W innym przypadku utrata RvP będzie oznaczała upadek Arsenalu bo potem odejdzie Walcott, Arshavin już odszedł (nie mówię, że będę tęsknić ale jednak). No chyba, że zarządowi chodzi tylko o systematyczne spłacanie długów, egzystencję klubu i zgarnianie kasy do swoich kieszeni - w tedy rozumiem co się teraz dzieje.

Sprzedać: Squillaciego, Chamakha, Diaby, Bendtnera, Denilsona i zacząć wykorzystywać sytuację np. Manchesteru City itp. Dokładnie tak samo jak inni wykorzystują nas!

DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125107.07.2012, 09:59

I takie reakcje potrafię zrozumieć..Ktoś w końcu musi zmienić ten zarząd, a jak wiadomo najskuteczniejsi w takich sytuacjach są kibice ;). I nie obarczałbym też winą Wengera bo przecież co on może zrobić przy takim zarządzie ;x.

DavidJR komentarzy: 111007.07.2012, 09:51

mam kase...

michel78 komentarzy: 11507.07.2012, 09:29

Nie rozumiem Wengera. Robin pociągnął zespół. Taka prawda, a oni chcą sie pozbyc kluczowego zawodnika. Jesli dalej tak bedzie to będzie to ostatni sezon w LM. I tak mieliśmy dużo szczęścia. Ale zarząd tylko chce zarabiac i spłacać kredyt. Troche wiecej ambicji. Podolski to nie Van Persie z całym szacunkiem ale dobrze by sie uzupełniali. Zatrzymać Robina - dac 3 letni kontrakt i bedzie dobrze.

malyglod komentarzy: 648507.07.2012, 09:06

KanonierTH1411->
no dobrze, to trzech. A reszta?
Arsenal prawie co sezon tracił wybitnych graczy. To jest reguła.
Zobacz kiedy odchodzili Overmars, Dixon i Adams ( ci dwaj kończyli karierę ), Reyes, Bronckhorst, Wiltord, Parlour, Keown, Kanu i Vieira.
Wszyscy w ciągu 5-6 lat. To byli zawodnicy tworzący trzon zespołu.

Nie wiem w czym jest teraz problem, może w tym, że nowi są słabsi od tych co odchodzą? A może trudniej jest wchodzić do drużyny, która nie składa się już z mistrzów? Bo na pewno łatwiej wejść do składu, który pamięta trofea i wie jak się je zdobywa.

Nie popadajmy w przesadę, że to się teraz zaczęły jakieś koszmarne czasy. Poczekajmy też na reakcję zarządu.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320707.07.2012, 08:00

Prawda jest taka, ze aby miec ambicje to trzeba miec kase na transfery.. a Wenger do takich ludzi mowi tak : 'Ian Wright jest bogaty, to moze mi dac troche kasy na transfery' :) ostatnio tak z Campbella zazartowal...

henry1996 komentarzy: 129407.07.2012, 00:47

jak można osiągnąć "coś więcej" skoro rok rocznie najlepsi 1,2 lub 3 najlepszych piłkarzy opuszcza klub? to jest błąd logiczny

Artek87 komentarzy: 7907.07.2012, 00:15

Mam nadzieję,że wypowiedzi Wrighta,Ray'a,list Usmanova który biore na pół serio.Coś wskórają bo czy nie może być gorzej ? gdy co okienko dowiadujemy się że ktoś od nas ucieka a najlepsze jest to że "nasz lider".Zarząd zmień polityke do póki nie jest za późno.I zwróc należne miejsce temu klubowi,a nie róbcie targu !

KanonierTH1411 komentarzy: 482806.07.2012, 23:40

malyglod
Henry też nie ma prawa niczego żałować. W pierwszym sezonie by najlepszym strzelcem Barcelony (choć strzelił tylko 19 bramek), w drugim był jak Titi z sezonu 2005/06 tylko że grał na skrzydle i biegał od bramki do bramki i jak zawsze dużo pomagał w defensywie. Dlatego miał mniej bramek od Messiego, który miał wolną rękę i robił co chciał, nie wracał się nawet jak sam stracił i Eto'o który był odpowiedzialny tylko i wyłącznie za zdobywanie bramek + Eto'o i Messi dzielili się karnymi, Thierry ich nie strzelał. Henry miał bardzo duży wkład w każde trofeum Barcelony (no ewentualnie przy drugim mistrzostwie nie było już takich zasług Titi'ego).

Fabregas nawet strzelał strzelał bramki w Superpucharze Europy i finale Klubowych Mistrzostw Świata i jednak przez 3/4 sezonu był graczem podstawowej jedenastki. Xavi'ego nie wyryzł, ale nie grał wiele mniej od niego. Przynajmniej przez ponad połowę sezonu grał w pierwszym składzie jako "fałszywa dzięwiątka". To m.in. dlatego Del Bosque też tak wykorzystywał Fabregasa na Euro. Cesc w Barcelonie też gral czasem w pomocy gdy Xavi lub Iniesta musieli odpocząć. Końcówkę sezonu już nie grał za dużo bowiem nie miał już takiej formy a tam ma go kto zastapić żeby mógł sobie odpocząć i znowu złapać formę, to m.in daltego Fabregas był świrzy i w formie na Euro. Ale jakby nie patrzeć nie grał wiele mniej niż taki Xavi i w Barcelonie jest tak mocna kadra że Guardiola cały czas stosował rotację w składzie więc każdy gra mniej więcej tyle samo (oczywiście wśród pierwszoplanowych postaci).

KanonierTH1411 komentarzy: 482806.07.2012, 23:31

Cole odszedł jeszcze przed Thierry'm.

archterror komentarzy: 428706.07.2012, 23:17

Zmiany w zarządzie są tak samo realne jak zmiany w PZPN

Serafin13 komentarzy: 11606.07.2012, 22:44

W pełni zgadzam sie w @KondzioElite. Zarówno Ian jak i Parlour swoimi wypowiedziami powiedzieli wszystko to, co myśli każdy kibic Arsenalu. Czas na zmiany!!

koperr komentarzy: 2106.07.2012, 22:11

Lato na prezesa! - Nie ,nie bez żartów (głupich żartów). Teraz tylko czekać na transfer Oxy'ea. To by było gwoździem do trumny :(.

KondzioElite komentarzy: 618706.07.2012, 21:30

Ian na dyrektora, Parlour do zarządu!

sympatyk komentarzy: 84206.07.2012, 21:19

nasza najwieksza ambicja jest gra w CL i to wszystko wiec czego mozna oczekiwac wiecej eh... szkoda gadac a najgorsze ze po kolei tracimy swoich idoli zawodnikow których kochalismy ogladac z armata na piersi.

mitmichael komentarzy: 4924306.07.2012, 20:43

Ian Wright na dyrektora sportowego Arsenalu :)

malyglod komentarzy: 648506.07.2012, 20:20

Większość z tych, którzy odeszli do "lepszych" klubów, była w nich raczej dodatkami i mimo trofeów nie stanowili filarów swoich klubów. Wyjątkiem jest chyba Cole. O nim śmiało można powiedzieć, że przenosiny wyszły mu na dobre i nie skończył przygody z Chelsea po 2 sezonach.

technik1302 komentarzy: 14206.07.2012, 20:20

Ja rowniez nie mam najmniejszego zamiaru obarczac wina Robina bo Kazdy doskonale wie po ktorej stronie zle sie dzieje....Banda bezmozgich pier...ych biznesmenow udupia nasz Klub z kazdym sezonem!!!!! Czy ktos z Was pamieta czasy zeby cociazby jeden kluczowy pilkarz opuszczal Nasz klub co Sezon>??????? A tak wlasnie sie dzieje odkad Kroenke przeja Klub!!!!! Rzygac mi sie chce jak widze tego palanta i innych frajerow z zarzadu ktorzy tylko dbaja o wlasny portfel!!!!!!

ramsey20 komentarzy: 54806.07.2012, 19:58

obie strony są winne van persie bo odszedł a wenger i zarząd się nie kwapili wcześniej do podpisania rok temu

koperr komentarzy: 2106.07.2012, 19:42

Tródno powiedzieć który klub jest "tym" klubem mażeń, zazwyczaj piłkarze po transferze mówią "zawsze chciałem grać w ..., no i jestem :)". Na twiterze czy na innym "takim tam" piszą że "do końca życia będe "kanonierem" i będę miał ten klub w sercu".- Ja go mam i tego jestem pewien.- Co do Wengera to też mógłby walnąć ręką w stół i powiedzieć dość tego! Dajcie więcej szmalu a dam wam i kibicom trofea.

damian199656 komentarzy: 762606.07.2012, 19:12

Prawda w każdym akapicie, ale to nic nie zmieni. W tym roku pewnie sprzedamy 2 kluczowych zawodników i posypiemy się już do reszty

srv92 komentarzy: 60206.07.2012, 19:09

Poza Fabregasem reszta poszla za kasą, a nie trofeami.

Maciek_AFC komentarzy: 248606.07.2012, 19:04

Sypie się nam klub, nie jest dobrze

Ars3n komentarzy: 1235406.07.2012, 19:01

koperr
Porownanie pracy w np. urzedzie nijak ma sie w porownaniu do pracy jako pilkarz.Jesli kochasz to co robisz,to kasa jest niewazna ,a jesli jeszcze grasz w swoim klubie marzen to tym bardziej.Z reszta porownanie 2/3 tys.zl do 100tys. zl tez nijak sie ma, bo idziesz by zarabiac wiecej,bo chcesz lepsze zycie i zarabiac te 4tys(miesiac), a zgarniajac 400tys (miesiac) juz je masz,wiec czego chciec wiecej.Mozesz miec wszystko ,a jesli chcesz tylko zbierac kase z ktora nic nie zrobisz,to wybierasz inny zawod (makler),a nie pilkarza.

Keane komentarzy: 54006.07.2012, 19:00

Gdyby nie to, że Węgiel pozwalał na taką polityke to by tak nie było. Jest za bardzo wpływowy.

berni33 komentarzy: 138906.07.2012, 18:52

heh dla mnie wenger był niewinny kika lat pod rząd ale już nie wierze że on nie może zrobić coś więcej żeby zmienić działanie zarządu lub zawodników. A to że jest 4 najlepiej zarabiającym trenerem na świecie to dla wygląda na to że tyle kosztuje milczenie wengera :/

Dekarz123 komentarzy: 118606.07.2012, 18:34

Po za ostatnim zdaniem zgadzam się z nim w 100 % . No nigdy nie uwierzę , że Ca$hley odszedł bo chciał trofea zdobywać .

eriko komentarzy: 87006.07.2012, 18:33

Winny jest tylko zarzad.Wenger jest niewinny po prostu nie dostaje kasy od zarządu.

koperr komentarzy: 2106.07.2012, 18:25

Nie ma co się oszukiwać. Jeden z najbogatszych klubów na świecie, a zgredzą kasy i tyle. Ciągle wierze i kocham ten klub, ale dziś wszystkim rządzi kasa i każdy o tym wie. Czy któryś z was zostałby w firmie w której po rozmowie z szefem nie ma jakichkolwiek szans na rozwinięcie się, na awans? Czy przeszedł by do innej firmy dostając z miejsca lepszą kasę za wykonywanie tej samej pracy. Dostajesz możliwość rozwijania się i awansu? Ja tak zrobiłem i nie żałuje. Bądzmy szczerzy "kto stoi w miejscu ten się cofa". Powodzenia Robin!

michal192837465 komentarzy: 765406.07.2012, 18:11

Wszystkie jego słowa to prawda.

xrafxx komentarzy: 206.07.2012, 18:05

grzegorz1211- tyle ze od momentu przejecia Chelsea przez Abramowicza ten klub zaczal odnosic sukcesy.poza tym Romek nie szasta juz tak kasa jak na poczatku.ale po to laduje sie kase w klub by osiagal on sukcesy.a jak chce sie zbijac na czyms interes to niech lepiej wlasciciel arsenalu otworzy miedzynarodowa siec burdeli i zostawi ten klub w spokoju.bo mimo ze kibicuje Chelsea to szanuje Arsenal i strasznie irytuje mnie to ze ten wspanialy klub po prostu sie stacza(moze to zbyt drastyczne okreslenie - ale ja tak to przynajmniej widze)

vinio komentarzy: 254706.07.2012, 18:04

Widziałem, że robin odejdzie i tak myślę, że może to i dobrze, bo będzie nadzieja na zmianę polityki i że przybędzie jakiś szybki napastnik, jestem kanonierem ale Robin to nie był ten napastnik jaki sobie wyobrażałem za bardzo się przyzwyczaiłem do TH napastnik w Arsenalu musi być szybki dobra głowa i technika brakowała mi czasem, że RVP jest trochę za wolny i egoistyczny. Liczę, że dojdzie jeszcze jeden napastnik pomocnik i obrońca

Ars3n komentarzy: 1235406.07.2012, 17:57

Ian Wright przemowil :O jak taka postac zaatakowala zarzad, to ja czekam na Henry'ego az sie wypowie.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6