Wskrzesić radosny futbol: Arsenal vs Vitória SC

Wskrzesić radosny futbol: Arsenal vs Vitória SC 23.10.2019, 20:20, Patryk Bielski 1122 komentarzy

Kanonierzy w tym sezonie zdążyli nas już przyzwyczaić do mało efektownej gry, która często sprowadza się do oddania pola rywalom i bazowaniu na indywidualnych umiejętnościach poszczególnych piłkarzy. Zgoła odmiennie wyglądają jednak czwartkowe wieczory, kiedy Unai Emery desygnuje do gry drugi garnitur, który gra z większym polotem i potrafi przycisnąć swojego przeciwnika. Kibice ze sporym zainteresowaniem wyczekują meczów w Lidze Europy, gdzie mogą zobaczyć młode gwiazdy jak choćby będący w świetnej dyspozycji Gabriel Martinelli. Kolejną taką okazję fani The Gunners będą mieli już jutro, gdy Arsenal na The Emirates zmierzy się z Vitórią Sport Clube.

Unai Emery nie może narzekać na braki kadrowe. Jedynym piłkarzem leczącym obecnie uraz jest Reiss Nelson. Hiszpański szkoleniowiec zdecydował się jednak dać odpocząć swojej największej gwieździe - Pierre-Emerickowi Aubameyangowi, a także Davidowi Luizowi, którzy dziś nie trenowali z resztą zespołu. W nieco gorszej sytuacji jest trener gości, Luís Castro. Na murawę w Londynie nie wybiegną bowiem najprawdopodobniej Lucas Evangelista, Miguel Silva, Wałerij Bondarenko, Mubarak Wakaso oraz Andre Andre.

Vitória SC w Lidze Europy w porównaniu do Arsenalu znajduje się po przeciwnej stronie barykady i zajmuje ostatnie miejsce w tabeli z dwoma porażkami na koncie. W ostatnim meczu Portugalczycy przegrali u siebie z Frankfurtem 0-1. Jutrzejszy rywal Kanonierów zdecydowanie lepiej radzi sobie na krajowym podwórku, będąc czwartą ekipą Primeira Liga z trzema zwycięstwami, taką samą liczbą remisów i jedną porażką. Vitórii nie można nazwać drużyną na wskroś ofensywną. Wystarczy nadmienić, że najlepszymi strzelcami w obecnym sezonie są obrońca Edmond Tapsoba oraz napastnik Davidson - obaj mają w swoim dorobku po dwa trafienia. Klub, który swoją siedzibę ma w mieście Guimarães, polscy kibice mogą kojarzyć z występów Marka Saganowskiego, grającego tam w sezonie 2005/06.

Arsenal w całej swojej historii nigdy nie mierzył się z Vitórią SC. Kanonierzy na własnym stadionie dobrze radzą sobie jednak z portugalskimi ekipami. Z ostatnich pięciu takich potyczek czterokrotnie wychodzili zwycięsko, a raz remisowali.

W składzie klubu z północnego Londynu możemy spodziewać się wielu zmian. Najprawdopodobniej na murawie ponownie zobaczymy Kierana Tierneya oraz Hectora Bellerina. Unai Emery może zdecydować się również desygnować do gry powracających po kontuzji Alexandre'a Lacazette'a oraz Smitha-Rowe'a. Wszystko wskazuje na to, że czeka nas kolejny ciekawy wieczór z Ligą Europy. Miejmy nadzieję, że ponownie zwycięski.

Typ Kanonierzy.com: 4-0
Sędzia: Serdar Gözübüyük. (Holandia)
Stadion: Emirates Stadium (Londyn)
Czas: 24.10.2019; 21:00

Liga EuropyVitoria SCZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
losnumeros komentarzy: 1319024.10.2019, 13:39

@Redzik: Jak tak czasem widzę mecze hitowe Juve, to Ronaldo obniżył trochę loty i mam wrażenie, że pozostali zawodnicy nie chcą z nim grać za bardzo.

thegunner4life komentarzy: 906124.10.2019, 13:38

@dan:

Emery nic z naszej drużyny już nie wyciśnie, im szybciej go zwolnią tym lepiej.

dan komentarzy: 59824.10.2019, 13:36

https://m.sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/850481/premier-league-emmanuel-petit-bezlitosny-w-ocenie-emeryego-to-mnie-wka

Redzik komentarzy: 15391 newsów: 9224.10.2019, 13:26

Gość na Reddicie zrobił kompilacje rzutów wolnych Cristiano Ronaldo w Juventusie. Statystyki imponujące:
- 28 prób
- 0 goli
- 7 strzałów w bramkę
- 2 strzały niecelne
- 19 strzałów (!) w mur

[Damian Smyk na Twitterze]

WilSHARE (zawieszony) komentarzy: 17921 newsów: 824.10.2019, 13:20

Ibrahimović ponoć zimą w Napoli po zakończeniu kontraktu z LAG.

madej komentarzy: 58924.10.2019, 13:16

@darek250s: Chodzilo mi raczej o defensywne ustawianie. Nie wiem jaki styl ma Emery, aczkolwiek ofensywny to on na pewno nie jest. Defensywny, tez w sumie ciezko skoro na nasza bramke padka milion pincet strzalow :D
unai out.

madej komentarzy: 58924.10.2019, 13:14

@ZielonyLisc:
Modnie napisze #teamOzil od poczatku, nie od Shiefield :D

Jacek1s komentarzy: 764624.10.2019, 13:09

@Bednar napisał: "Z tym Ozilem to jest typówka na Kanonierach w tego typu sytuacjach. Ci co nie grają są spoko, bo nawet nie mieli okazji niczego spieprzyć, pal licho że wylecieli ze składu za słabą grę i wszyscy byli z tego powodu zadowoleni. Teraz zaczyna się szukanie zbawienia w Ozilu, gdzie jeszcze nie dawno był jechany jak pies."

Ja go umieściłem w mojej 11, bo nic nie gra, a gdzie ma wejść do składu jak nie na słabego rywala w LE? Może po przerwie pokaże jakiś podmuch świeżości?
Z resztą jesli ktoś gra w składzie słabo, to należy go zastąpić, a Xhaka nie gra nic dobrego, Ceballos zdecydowanie lepiej, ale też przygasł, więc nie widzę problemu dla którego Ozil miałby siedzieć i się kurzyć.
Właśnie dlatego, że w/w zawodnicy grali słabo, to powinni wylecieć, a wtedy znowu każdy byłby zadowolony. Nie rozumiem dlaczego to jest takie dziwne dla Ciebie. Dodatkowo nikt nie szuka w nim zbawienia, a zastępstwa za słabo grających obecnie piłkarzy, no a fakt, że jedzie się po słabo grających piłkarzach, to tutaj jest co mecz, więc nie rozumiem co to za argumentacja. Zawsze jak ktoś gra słabo, to jest krytykowany.
Dodatkowo LE, to jest piaskownica do "badania" formy piłkarzy, więc nie widzę żadnego sprzeciwu by Ozil nie mógł zagrać w LE.

WilSHARE (zawieszony) komentarzy: 17921 newsów: 824.10.2019, 13:03

Tak myślę jakiego gonga byśmy zaliczyli z Ajaxem na wyjeździe, a Chelsea Lamparda po jego 3-miesięcznym pobycie ich kroi młodzieżą.

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 13:01

@Bednar: Dokładnie tak jest.

SMTX komentarzy: 205024.10.2019, 12:59

@ZielonyLisc: Z tym Ozilem to jest typówka na Kanonierach w tego typu sytuacjach. Ci co nie grają są spoko, bo nawet nie mieli okazji niczego spieprzyć, pal licho że wylecieli ze składu za słabą grę i wszyscy byli z tego powodu zadowoleni. Teraz zaczyna się szukanie zbawienia w Ozilu, gdzie jeszcze nie dawno był jechany jak pies. Ludzie c'mon, to nie jest tak że jeden zawodnik decyduje o sile drużyny. My ogólnie gramy słabo i nawet zakładając że Ozil zacznie grać i będzie w formie, to conajwyżej przypudruje ten nędzny stan rzeczy.

Emery nam się gubi, ale jeszcze na trochę czasu zasługuje w tym sezonie. Niestety jego kulą u nogi jest Xhaka, którą sobie sam przywiązał. Na prawdę nie wiem na czym to polega, że Emery zaczyna od niego budowanie składu, gdzie ciężko spotkać dobra opinie na temat jego gry.

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 12:57

Ciekaw jestem czy w tym sezonie w lidze będziemy mieli przyjemność obejrzeć zestawienie takie jak poniżej, z tym że z inną linią ofensywną tzn. Pepe Łaca Auba

GunnerKaspi komentarzy: 70724.10.2019, 12:54

@PatGunner:
----------------------Martinez------------------------
Bellerin - Chambers - Holding - Tierney
----------------Torreira - Ceballos---------------
-------------------------Ozil-----------------------------
Pepe-------------------------------------Martinelli
--------------------Lacazette------------------------

Jacek1s komentarzy: 764624.10.2019, 12:53

Moja 11 na LE:

Saka-Martinelli-Pepe
Ozil
Guendouzi-Torreira
Tierney-Mustafi-Holding-Bellerin
Martinez

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 12:49

@lordpat: widzisz, już nie zalewa

darek250s komentarzy: 10357 newsów: 524.10.2019, 12:48

@madej napisał: "Z deszczu pod rynne... bezsens."

Park the buss to jest styl Mourinho. A jaki styl ma Emery? Jedyne co widzę to uparte rozgrywanie od bramkarza, zero pressingu, brak jakiegokolwiek stylu po prostu. Mourinho to 3 półki wyżej niż Emery.

lordpat komentarzy: 336624.10.2019, 12:47

@ZielonyLisc:

Hierarchia.
Ktos musi poprawic, bo az krew zalewa.

lordoftheboard komentarzy: 824424.10.2019, 12:46

@polandblood: na dziś 4-3-3 i 3-4-3 są ustawieniami topowymi.

Ale spokojnie za 2-3 lata może by powrót do 4-2-3-1 z dziesiątką.

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 12:44

@madej: Oczywiście, że jest adekwatny bo czemu nie?

Problem jest taki, że Ozil nawet nie podaje!! Nie wywiązuje się z podstawowych zadań naturalnych mu nadanych. Przecież w poprzednim sezonie gry grał dużo również zawodzi i znikał niczym pod peleryną niewidką.

Nie wiem o co tu się rozchodzi, nagle po porażce z Sheffield do łask wrócił Ozil?

lordoftheboard komentarzy: 824424.10.2019, 12:43

@ZielonyLisc: powiedział to co 99% z nas wie.

Mamy świetnie zapowiadających się zawodników.
Guendo, Tierney, Martinelli.
Ale jak będzie kasztan ich prowadzic to uciekną jak Gnabry po epizodzie u Pulisa.

madej komentarzy: 58924.10.2019, 12:40

@darek250s: Z deszczu pod rynne... bezsens.
Z jednego park the buss, na inny park the buss.

Szwed do konca rundy, przy dorbych wynikach oraz poprawie gry do konca sezonu. Prawda jest tak, ze przy takich rywalach, tak slabych rywalach gorzej byc nie moze.

thegunner4life komentarzy: 906124.10.2019, 12:39

@ZielonyLisc:
Został wybrany, bo ma romans z Emerym, tak jak Walcott miał romans z Wengerem.

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 12:37

Emmanuel Petit: "Wyobrażasz sobie, co Vieira robiłby w poniedziałek na boisku? Krzyczałby na wszystkich kolegów z drużyny, pytałby 'Co wy k***a robicie?!'. Nie wyobrażam sobie, aby Granit tak reagował. Inaczej jest z Guendouzim. Jako jeden z niewielu w drużynie pokazuje, że chce wygrać każdy mecz. Walczy jak lew"

"Emery bardzo polega na Guendouzim, ponieważ pokazuje on gniew na boisku. Nienawidzi przegrywać meczów. Widać po nim, że jest gotów walczyć o każdą piłkę. Zna swoje mocne strony i bardzo dobrze je wykorzystuje,"

"Czy ktoś mi może powiedzieć, co jest najlepszą cechą Xhaki? Nie mam pojęcia dlaczego został wybrany kapitanem drużyny. On nie ma żadnych cech przywódczych."

madej komentarzy: 58924.10.2019, 12:37

@ZielonyLisc: Nie wiem czy Twoj komentarz jest adekwatny do danej sytuacji...
Po to sa formajce, pozycje danych zawodnikow zeby sie ich trzymac. Wiadome, zdarzaja sie sytuacje, ze trener przesunie kogos na inna pozycje i wyjdzie mu to na lepsze ( jak u kolegi ponizej, swoja droga szanuje :D )
Skoro trener ma zawodnikow jakich ma, to powinien ustawic ich tak zeby kazdy sie dobrze czul na boisku oraz dawal z siebie max swoich umiejetnosci.

Kazdy ma inny charakter i inne zadania na boisku. Xhaka ma zapier Ozil ma podawac a Auba ma strzelac. Tak w skrocie, wiadomo ze jak Xhaka strzeli to bedzie super, raczej cud, choc ostatni strzal z woleja mial fajny :D

KAZDY MA SWOJE ZADANIA NA BOISKU I NA NICH POWINIEN SIE KONCENTROWAC.

darek250s komentarzy: 10357 newsów: 524.10.2019, 12:30

Niech biorą tego Mourinho do konca sezonu poki jeszcze sezon mozna uratowac.

Mihex komentarzy: 2360424.10.2019, 12:20

https://www.meczyki.pl/sportbuzz/stanowski_nie_zostawil_suchej_nitki_na_barcelonie_valverde/183264

Kurcze, przeczytałem tego tweeta i tak sobie myślę: Podmienić Valverde na Emery, LM na PL i Barcelona na Arsenal i aż przypominają mi się ostatnie dyskusje przed przerwą na kadrę na temat "słaby styl i punkty, a ładna gra" gdzie padały argumenty w stylu "Lepiej brzydko wygrywać jak przegrać ze stylem", bo niektórzy do wiadomości nie chcieli przyjąć możliwości z ładnym stylem i idącymi za tym wynikami xD

Marcel90 komentarzy: 819224.10.2019, 12:09

Vito Mannone :D

https://www.meczyki.pl/sportbuzz/ktora_lepsza_parada_1_czy_2_/183274

Od razu przypomina mi sie jego genialny mecz przeciwko Fulham :)

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 124.10.2019, 12:08

Ogólnie ile jest klubów, topowych klubów którzy grają tą mityczna 10, to nie jest już relikt przeszłości?

Alonso komentarzy: 1282424.10.2019, 12:06

@D14 napisał: "Nie wmowicie mi, ze gość jest słaby bo tak nie jest. Oczekujecie od 10 - PLAYMAKERA zeby zapieprzal w defensywie i robil robote za defensywnych?"
No i to jest problem Ozila, jest jednowymiarowy. Na 6/8 nie potrafi grać, na boczne strefy za mało dynamiczny, tylko 10 od której się odchodzi. Ma kreować i odbierać, tak to dzisiaj działa, tak robi De Bruyne i Eriksen a kto się nie dostosował idzie w zapomnienie jak Mata i Ozil.

Niemcy MŚ zdobyły w 2014 roku, od tego czasu Muller zapomniał jak się strzela a Niemiecki Messi Gotze przez problemy zdrowotne jest rezerwowym w Dortmundzie. Może jeszcze za atut przytoczysz jego liczby w mediach społecznościowych, będą równie przydatne co zdobyte mistrzostwo świata sprzed 5 lat.

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 12:05

Prawie każdym klubie (oprócz PSG) jest pewna chierarchia, do której wszyscy się dostosowują. Piłkarze podlegają trenerowi, trener podlega zarządowi. Skoro trener wymaga ode mnie czegoś nowego to zaczynam się z tego wywiązać. Koniec końców to i tak trener będzie odpowiadał za całokształt poczynań drużyny na boisku ale jeśli dany zawodnik nie wywiązuje się że swoich nowych obowiązków to trener ma prawo go odsunąć od gry.

Poza tym przymknął bym oko na boiskowe lenistwo Ozila w momencie, w którym czarowałby w ofensywie, a on nawet tego nie robi!!!!

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 11:56

@madej: słowa Ozila mają się nijak do jego poczynań. Z porównaniem do EX nawiązalem do sytuacji jaka obecnie panuje na stronie tzn. Wcześniej Ozil był tu jechany, na każdej płaszczyźnie, a teraz nagle stał się zbawcą Arsenalu.

Przychodzi nowy trener i wymaga ode mnie robienia wslizgow? Okej, skoro tego wymaga to zaczynam to robić.

Mój nowy pracodawca wymaga ode mnie żebym zaczął robić coś czego wcześniej nie robiłem? Okej, on tu dowodzi więc zaczynam robić. Zostal zwolniony? To on odpowiadał za całokształt więc poniósł za to odpowiedzialność.

madej komentarzy: 58924.10.2019, 11:51

Kurde, graliscie w pilke chocby w a klasach?
Mieliscie nowego trenera?
Na swoim przykladzie, gram takze za napastnikiem. Przyszedl trenrer ktoremu nie odpowiadalo to ze nie robilem wslizgow, nie walczylem, nie skoczylem do glowy. Co z tego ze strzelalem i asystowalem. Z meczu na mecz sciagal mnie coraz szybciej az skonczylem na lawie.
Po sezonie zwolnili goscia, przyszedl nowy z innym nastawieniem i zaczynal sklad ode mnie. Roznica kolosalna byla dla mnie a to glupia 5 liga. Co dopiero w takiej PL.

Zreszta Ozil nie jest jedynym takim pilkarzem. Jest jednym z wielu ktorzy grali slabo za trenera, a na taki obrot sprawy skladalo sie mnostwo czynnikow. Brak zaufania, inna koncepcja gry, inna wizja, klotnie itd.

Porownanie Ozila do bylej ex jest zalosne, przeciez Ozil jest ciagle w Arsenalu, podkresla w kazdym wywiadzie ze chce tu byc i kocha ten klub.

miki9971 komentarzy: 6639 newsów: 224.10.2019, 11:47

@ZielonyLisc: Uf!

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 11:46

@miki9971: Nie, nie napisałem tego z autopsji.

miki9971 komentarzy: 6639 newsów: 224.10.2019, 11:45

@ZielonyLisc napisał: "Z Ozilem jest tak jakbyście chcieli wrócić do swojej EX. Rozsraliscie się już jakiś czas temu bo ona kompletnie się nie angażowała w związek, była strasznie obojętna i stwarzala jedynie pozory, że jej na tobie zależy. Minął jakiś czas, ty jesteś nadal samotny, nie udało Ci się znaleźć nowej dziewczyny i sobie myślisz: hmmm, to lepiej mieć taką dziewczynę, nijaką ale jednak, no uj tam niech będzie."

Smutne doświadczenia :D

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 124.10.2019, 11:44

Ale Xhaka będzie grał czy wam się podoba to czy nie. Nie rozumiem codziennego płaczu o to że gra. Gadanie że w normalnym klubie by nie grał. To nie jest normalny klub. Ozil jest takim zbawca jak Wenger trenerem nadającym się do pracy w topowym klubie. Real i Bayern po prostu się zabijająo o Francuza. To nie 2004 rok.

Mihex komentarzy: 2360424.10.2019, 11:40

Uważanie Ozila za zbawienie gry w ataku to spora przesada, gość ostatnio grał słabo i częściej irytował niż cieszył grą. Jednak nie podoba mi się jak sytuacja z nim jest załatwiana. Iwobi i Miki byli uważani za niepotrzebnych to zostali sprzedani/wypożyczeni, a Ozil, mimo że nie gra, siedzi na trybunach i pobiera bardzo wysoką pensję zabierając miejsce w składzie.
Moim zdaniem panowie swoje niesnaski powinni załatwiać poza klubem, a w pracy zachować większy profesjonalizm tzn. Emery korzystać ze WSZYSTKICH zawodników, którzy są dostępni i mogą coś dać zespołowi (a Ozil mimo wszystko do takich zawodników należy), a Ozil powinien dawać z siebie wszystko, przełykając bez fochów jeśli przegra rywalizację.

Ale to tylko moje zdanie, które nic, a nic nie obchodzi obu stron konfliktu xD

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 11:39

Z Ozilem jest tak jakbyście chcieli wrócić do swojej EX. Rozsraliscie się już jakiś czas temu bo ona kompletnie się nie angażowała w związek, była strasznie obojętna i stwarzala jedynie pozory, że jej na tobie zależy. Minął jakiś czas, ty jesteś nadal samotny, nie udało Ci się znaleźć nowej dziewczyny i sobie myślisz: hmmm, to lepiej mieć taką dziewczynę, nijaką ale jednak, no uj tam niech będzie.

thegunner4life komentarzy: 906124.10.2019, 11:39

@ZielonyLisc:

Bo dalej tak jest liściu! To jest dalej ten sam irytujący Ozil. Tylko brak konsekwencji w postępowaniu Unaia, bo na boisku ciągle gra jeszcze bardziej irytujący Xhaka.

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 11:35

@Simpllemann: oczywiście, że tak. Jeszcze nie tak dawno Emery był chwalony za to, że ma twardą rękę do piłkarzy i nie boi posadzić się nikogo na ławce, że skończyło się głaskanie po główce itp, a teraz nagle o co chodzi? Ozil ma nagle zbawić Arsenal? Ozil który nie bez przyczyny zawitał na stałe poza wyjściowym składem. Od dawien dawna tutaj była jazda na Ozil, że człapie, że nie angażuje się w defensywie, że znika na boisku i nic nie wnosi.

Kompletnie tego nie rozumiem.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 224.10.2019, 11:31

Oraz Ramsey

2171 minut 6 bramek 8 asyst

Simpllemann komentarzy: 52856 newsów: 52424.10.2019, 11:28

Ozil w poprzednim sezonie: 2420 minut, 6 bramek i 3 asysty.
Wyśmiewany Iwobi: 2839 minut, 6 bramek i 9 asyst.
Wyśmiewany Mchitarjan: 2522 minuty, 6 bramek i 7 asyst.

Problem zawsze leży po obu stronach. Emery popełnia ostatnio masę błędów, ale nie można zrzucać na niego całej winy za słabą dyspozycję Niemca.

Dominik11 komentarzy: 2025024.10.2019, 11:23

@mallen: No i wiemy czemu nie gra Lucas chciał innych a dostał Lucasa i teraz obrażony.

ZielonyLisc komentarzy: 2029624.10.2019, 11:22

@D14 napisał: "PLAYMAKERA zeby zapieprzal w defensywie i robil robote za defensywnych? Albo ma kreowac, albo odbierac pilke, zdecydujcie sie"

Tak, właśnie tego oczekujemy od mistrza świata, przecież jedno z drugim można pogodzić. Problem jest taki, że Ozil nie grał tak nawet u schyłku ery Wengera. Taka postawa charakteryzuje najlepszych graczy na świecie jak i klub otacza się piłkarzami, dla których gra w defensywy nie jest problemem. Lacazette jakoś nie ma problemow z grą w defensywie. Chyba zgodzisz się, że Ozil w ofensywie zostawia wiele do życzenia.

Gunner18AFC komentarzy: 3441 newsów: 324.10.2019, 11:19

Uczepili sie Ozila ze nie pracuje w defensywie i człapie a w zamian za to wolą odgrywać takiego samego Ceballosa który za kilka miesięcy robi out do Realu. Gramy taką kaszane ze trzeba próbować innych opcji. Także z Ozilem

thegunner4life komentarzy: 906124.10.2019, 11:18

@D14:

Ozil z tego co kojarzę jest po prostu zdecydowanie lepszy na ten moment od XDaki i Willocka. XDaka nie jest na pewno DMF pomocnikiem też nie jest szkodnikiem. I dlatego mógłby nie grać. Obronę i tak mamy beznadziejną, wolałbym z przodu oglądać Cebule z Ozilem, za ich plecami Torreirę i mecze 5:4, 3:2 niż to co widziałem w poniedziałek.

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10324.10.2019, 11:17

Aż mną trzęsie, gdy myślę o tym, że nasmalcowanym dalej jest trenerem Arsenalu. Biada nam!

D14 komentarzy: 437324.10.2019, 11:16

@Alonso:
To może przedstawisz teraz statystyki, ile minut rozegrał przez te 50 spotkań + jak był rozstawiony?

Nie wmowicie mi, ze gość jest słaby bo tak nie jest. Oczekujecie od 10 - PLAYMAKERA zeby zapieprzal w defensywie i robil robote za defensywnych? Albo ma kreowac, albo odbierac pilke, zdecydujcie sie. Bez tego goscia, w Arsenalu obecnie nie ma nikogo kto wykona key pass w decydujacym momencie. Nie pamietam kiedy ostatnio widzialem prostopadle podanie miedzy 2-3 zawodnikami. Mesut to potrafil od zawsze. W ostatnim czasie brakowalo skrzydlowego, do ktorego Mesut moglby zagrywac swoje magiczne podania. Wczesniej byl Sanchez i funkcjonowalo to wzorowo. Teraz jak jest Pepe to drakula nie widzi Ozila na lawce xD gosc jest mistrzem swiata, osiagnal w pilce prawie wszystko, sam z tego co pamietam ma lepsze staty niz Xavi i Iniesta razem wzieci i On sie nie lapie w WIELKIM ARSENALU na lawe? W druzynie, ktora 3 rok gra w LE? Blagam. Ego kasztana niszczy nam najlepszego playmakera, ale ciesze sie cholernie, ze Ozil mimo wszystko chce zostac do konca kontraktu. Ma jeszcze wazna umowe przez 2 lata i nie odejdzie i to mi sie zayebiscie podoba. Skoro Arsenal nie chce korzystać z uslug mistrza swiata to niech placi za nic, bo trenerek ma zachcianki.

Redzik komentarzy: 15391 newsów: 9224.10.2019, 11:13

@ZielonyLisc napisał: "Na dodatek Ozil stał się zbawcą Arsenalu."

Dodajmy, że nie rozgrywając ani minuty od 24 września. xD

chrom komentarzy: 32024.10.2019, 11:09

mustafi przede wszystkim

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City38287391
2. Arsenal38285589
3. Liverpool382410482
4. Aston Villa382081068
5. Tottenham382061266
6. Chelsea381891163
7. Newcastle381861460
8. Manchester United381861460
9. West Ham3814101452
10. Crystal Palace3813101549
11. Brighton3812121448
12. Bournemouth381391648
13. Fulham381381747
14. Wolves381371846
15. Everton381391640
16. Brentford381091939
17. Nottingham Forest38992032
18. Luton38682426
19. Burnley38592424
20. Sheffield Utd38372816
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com