Wystrzałowa końcówka i ważne 3 punkty! Arsenal 2-1 Wolves

Wystrzałowa końcówka i ważne 3 punkty! Arsenal 2-1 Wolves 24.02.2022, 22:45, Patryk Bielski 2720 komentarzy

Choć kwadrans przed końcem meczu nic nie wskazywało na to, by tego wieczoru Kanonierzy mieli świętować zdobycie trzech ligowych punktów, to jednak dzięki świetnej końcówce i bramkach Nicolasa Pepe i Alexandre'a Lacazette'a zwyciężyli w bardzo ważnym starciu z Wilkami i awansowali na piątą pozycję w tabeli Premier League.

Arsenal: Ramsdale, Soares (76' Nketiah), White, Gabriel Magalhaes, Tierney (90+2' Tavares), Partey, Xhaka, Saka, Odegaard, Martinelli (71' Martinelli), Lacazette.

Wolves: Jose Sa, Kilman, Coady, Saiss, Semedo (61' Jonny), Moutinho, Neves, Ait-Nouri, Hwang (75' Neto), Podence (90' Dendoncker), Jimenez.

Arsenal źle wszedł w to spotkanie. Pierwszy sygnał ostrzegawczy gospodarzom dał Saiss, który po stałym fragmencie gry skierował piłkę do siatki, ale jak pokazały powtórki, Marokańczyk znajdował się na pozycji spalonej i gol nie został uznany. Dwie minuty później było już jednak 0-1. Fatalny błąd popełnił Gabriel Magalhaes. Brazylijczyk, naciskany w bocznej strefie boiska przez Raula Jimeneza, zbyt lekko podał piłkę do Ramsdale'a, futbolówkę przejął Hwang i bez trudu trafił do pustej bramki.

Podopieczni Bruno Lage'a nie pozwalali na zbyt wiele swoim rywalom. Zakładali wysoki pressing, co wyraźnie sprawiało problemy londyńczykom. Gdy już Arsenal znalazł się w szesnastce gości, zawodził Lacazette, który miał wyraźne problemy z wykończeniem akcji.

Po przerwie ponownie dali o sobie znać piłkarze Wolverhamptonu. W 47. minucie w sytuacji sam na sam z Ramsdalem znalazł się Hwang, jednak górą okazał się Anglik, który zdołał trącić piłkę, a ta ostatecznie przeleciała obok słupka.

Arsenal mimo usilnych starań nie miał pomysłu na rozpracowanie obrony gości. Sytuacja zmieniła się, gdy na ostatni kwadrans na murawie pojawili się Nicolas Pepe i Eddie Nketiah. To właśnie akcja tej dwójki do spółki z Odegaardem dała Kanonierom wyrównanie. Norweg posłał piękną prostopadłą piłkę do Nketiaha, a ten odegrał ją do Pepe, który sprytnie obrócił się w polu karnym i pokonał Jose Sa.

Kanonierzy poczuli krew i przycisnęli rywala. Ostateczny cios już w doliczonym czasie gry zadał Lacazette, a w zasadzie Jose Sa. Francuski napastnik wykorzystał podanie Pepe i w sporym zamieszaniu w polu karnym dał ważne trzy punkty swojej drużynie. Czy kapitan Arsenalu strzelał, czy podawał? To już historia. Jak pokazały powtórki, futbolówka niekoniecznie zmierzała w światło bramki, jednak bramkarz gości niefortunnie interweniował i wydatnie pomógł londyńczykom! Zaraz po tej akcji sędzia Martin Atkinson zakończył mecz.

Premier LeagueRaport pomeczowyWolverhampton Wanderers autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Ryszard_Bocian komentarzy: 48804.03.2022, 20:28

@Rafson95:
Ludzie chyba nie zdają sobie sprawy, co był w stanie zrobić pracownik zajmujący się udzielaniem kredytów frankowych. 80% to była ściema dyktowana zapałem który brał się z widzenia przyszłości: "duża prowizja".

Rafson95 komentarzy: 1053004.03.2022, 20:23

@Rafson95: były korzystne wyroki sądów*, tzn z racją przyznaną dla kredytobiorców

SZYMON_TYROL komentarzy: 91804.03.2022, 20:23

Swego czasu pomagalem pośrednio przy kredytach, ludzie, którzy brali pożyczki we frankach, nie w złotówkach dali się omamić. Bo niby stabilna walutą, kurs złotówki niepewny i że długofalowo jest to bardziej oplacalne( Pan Petruxd). Żadnej pomocy od Państwa, jak pisał ktoś poniżej, każdy ponosi odpowiedzialność za swoje decyzję. Stopy pójdą do góry, na sto procent, jeśli ktoś z wynajmu nie odkładal wierząc że to stały zysk to teraz bedzie się martwić. Kredyty, podobnie jak obligacje, akcje, czy krypto- w ktore sam się bawię są ryzykiem i każdy świadomy człowiek powinien zdawać sobie z tego sprawe. Podobnie jak z prawem, jego nieznajomość nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. Koniec kropka

Rafson95 komentarzy: 1053004.03.2022, 20:23

@arsenallord napisał: "Klnę na ludzi co płaczą i oczekują pomocy bo mają kredyt we frankach. Kurde, jak się coś takiego bierze w innej walucie to trzeba być świadomym, że wartość pieniądza jest różna i czasami jest lepiej a czasami gorzej. Brałeś tak to płać i nie płacz" @Rynkos7 napisał: "Też tak uważam. Jak słyszę płacz jakiegoś "frankowicza" to zawsze mam takie pytanie w głowie czy zaczniemy rekompensować straty inwestorom giełdowym, albo biznesmenom, którym nie udał się biznes."

Nie mam nikogo w rodzinie z kredytem we Frankach, ale z tego co swego czasu czytałem, to umowy frankowe posiadały po prostu w sobie niezgodne z prawem zapisy. Jeżeli bank będący instytucją zaufania publicznego podpisuje z kredytobiorcami bezprawne umowy to rozumiem, że ludzie mają prawo czuć się oszukani.
Nigdy się nie zagłębiałem w żadne orzecznictwo w tej sprawie, ale jednak były wyroki sądów czy nawet Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w sprawach frankowiczów przeciwko bankom.

Ryszard_Bocian komentarzy: 48804.03.2022, 20:22

@Kredens: @Bednar:
Trafi się pacan, ale to w każdym kraju. Ja poznałem wielu Ukraińców bo 2 lata temu zajmowałem się ich zakwaterowaniem w Polsce u ich pracodawców, mam bardzo dobrą opinię, wręcz nie będę mówił więcej bo zaraz konfa przyśle Orzełka z misją nasrania mi na głowę, ale powiem tylko że to naprawdę fajni, pozytywni i pracowici ludzie. A że trafi się debil raz na jakiś czas, to mi w ogóle nie przeszkadzało, bo są narody w których trafiają się oni częściej.

Hans_Zimmer komentarzy: 594504.03.2022, 20:21

W dupie byliście gówno widzieliście. Ludzie przeżywają tragedie, a niektórzy jakieś syf o niechcianych pampersach wrzucają. Wstyd!

DeWu komentarzy: 85404.03.2022, 20:19

Flores na 1:0 w debrach!

Rynkos7 komentarzy: 677204.03.2022, 20:19

https://www.facebook.com/DEMAGOG/posts/4543591695746521

Tutaj odnośnie tej sytuacji z imigrantem z dalekiego wschodu i nożem. Fake news. Dlatego do wszystkich informacji trzeba podchodzić z dystansem, a najlepiej czekać aż "cały kurz opadnie" i zostaną tylko te potwierdzone newsy.

Chlopek komentarzy: 3587 newsów: 104.03.2022, 20:08

@Spejsik: Ich polityka jest oparta na stałych relacjach z Rosją, nawet w trakcie trwania wojny pojawiają się deklaracje o zmianie torów polityki, ale za słowami nie idą czyny.

SMTX komentarzy: 204804.03.2022, 20:08

@Kredens: Ja nie jestem zaślepiony i zdaje sobie sprawy, że mendy też uciekają z Ukrainy, ale rzucanie tezami tego typu to tylko woda na młyn dla ludzi, którzy mają nienawiść we krwi.

@Ryszard_Bocian: Inne, ale równie rzetelne.

Spejsik komentarzy: 341504.03.2022, 20:05

@Bednar napisał: "Coraz więcej dochodzi opinii że przybywający Ukraińcy (część ) jest bardzo zadowolona z warunków mieszkalnych w Polsce .

To ja się pytam skoro dobrze to dlaczego mieliby wracać do ojczyzny.

Źródło: Tak gdzieś usłyszałem"

Źródło: Rosja :D

Spejsik komentarzy: 341504.03.2022, 20:05

@Chlopek napisał: "Negujesz wszystko co do tej pory robią i oczekujesz innego wyniku?"
Nie rozumiem

Ech0z komentarzy: 1040304.03.2022, 20:01

@Kiepomen napisał: "no ale ogólnie Tomyiasu widać, że nie jest niezastąpiony i Cedric bardzo dobrze gra."
Ten jaki offtop zrobił , ogarnij się z tym spamowaniem o piłce nożnej m tutaj się pisze o wirusach i o wojnie a nie jakichs piłkarzach

Kredens komentarzy: 369404.03.2022, 20:00

ja tam jestem za tym, żeby im pomagać, tylko wkurza , że jak zawsze trafią się jakieś świnie co psują wizerunek

Kredens komentarzy: 369404.03.2022, 19:59

@Bednar, @Ryszard_Bocian

akurat takie info ja słyszałem z pierwszej ręki, dawali babce pieluchy Dada (to chyba te z Biedry) a ona na to " co takie tanie"

Ryszard_Bocian komentarzy: 48804.03.2022, 19:54

@Bednar: Czy jest to to samo źródło, z którego informację wziął kolega @aguero10: ?

SMTX komentarzy: 204804.03.2022, 19:51

@aguero10:

Coraz więcej dochodzi opinii że przybywający Ukraińcy (część ) jest bardzo zadowolona z warunków mieszkalnych w Polsce .

To ja się pytam skoro dobrze to dlaczego mieliby wracać do ojczyzny.

Źródło: Tak gdzieś usłyszałem

aguero10 komentarzy: 855704.03.2022, 19:44

Coraz więcej dochodzi opinii że przybywający Ukraińcy (część ) jest niezadowolona z warunków mieszkalnych w Polsce .

To ja się pytam skoro źle to powrót do ojczyzny .

Slaviola komentarzy: 1237704.03.2022, 19:33

@Ryszard_Bocian:

Cytując klasyka:

"Rosja to nie kraj to stan umysłu"

pLYTEK komentarzy: 411804.03.2022, 19:32

Sam mam kreche na mieszkanie, bo w wieku 26 lat nie ma w tym kraju innej mozliwosci na kupno wlasnego lokum zarabiając 6k na reke. Chciałem wziąć kredyt ze stałym oprocentowaniem widząc rozwoj pandemii, ale to "stałe" % jest tylko przez pierwsze 5 lat. Po tym czasie bank sobie przelicza i tak jesteś w doopie. Nie mam pretensji do banku, nikt mnie tam nie oszukał. Tak czy inaczej musialem ten kredyt wziąć i domyslam się ze duzo ludzi bylo pod scianą w podobnej sytuacji.

Rynkos7 komentarzy: 677204.03.2022, 19:32

@Dancer:

Pełna zgoda.

Dancer komentarzy: 11210 newsów: 40004.03.2022, 19:31

@Rynkos7: Wciskanie czyli szybkie powiedzenie że oczywiście możemy dać kredyt w pln, ALE... kredyt we frankach jest lepszy w tym, tym i tym. I pewnie masz racje, że padło słowo ryzyko, ale co z tego jak dostawałeś tak korzystną ofertę we frankach, a pracownik tak korzystną prowizję od udzielenia go, że ludzie w to szli. Generalnie motywacja każdej z 3 stron jest tutaj oczywista, bo każdemu się to na tamten moment opłacało. A że sytuacja się zmieniła to już trudno.

lordoftheboard komentarzy: 822604.03.2022, 19:21

@Rynkos7: od kwietnia 2020 leciały w radio i tv spoty przypominające że niskie stopy mogą nie trwać wiecznie

Rynkos7 komentarzy: 677204.03.2022, 19:10

@Dancer:

Ogólnie zgadzam się z każdym słowem. Jedyna rzecz, która dla mnie jest nie jasna to te "wciskanie" kredytów, nie wiem szczerze jak to wtedy wyglądało, ale z drugiej strony jestem dość nieufny do ludzi, dla których w interesie leży teraz przedstawienie banków i bankierów z tej najgorszej strony. Ciężko mi jednak uwierzyć, że nie padły takie słowo jak ryzyko, zmienność kursu. Pewnie padły, ale głupi ludzie nie słuchali, bo słuchali tylko to co się dla nich liczyło najbardziej czyli jak bardzo korzystny jest kredycik w tym momencie.

Dancer komentarzy: 11210 newsów: 40004.03.2022, 19:00

@Rynkos7: Tak, ale bank to instytucja zaufania publicznego i nie ma prawa wykorzystywać swojej reputacji i wiedzy na niekorzyść swoich klientów. Wciskanie tych kredytów było złe, ale branie ich również było głupie. No lampka się powinna zapalić, ale wtedy kurs franka był usztywniony i jeśli nie miałeś żadnej wiedzy na ten temat to nie mogłeś wiedzieć, że jest to możliwe, że za kilka lat będziesz musiał oddać dwa razy tyle ile ci powiedzieli. Żeby nie było, głupoty nie usprawiedliwiam, ale to ciekawy temat do poczytania.
A ze stopami procentowymi to wcale się nie zdziwie jak tak będzie. Pis spowodował, że ludzie zapomnieli, że coś takiego istnieje, a niektórzy nigdy o tym nie wiedzieli. Dopiero niedawno każdy o nich usłyszał i jak sytuacja się nie ustabilizuje to nieciekawe czasy kredytobiorców czekają, no ale cóż, tutaj akurat żaden bank niczego nie ukrywał, więc nikt nie będzie miał podstaw do żądań.

Chlopek komentarzy: 3587 newsów: 104.03.2022, 18:59

@Spejsik: Negujesz wszystko co do tej pory robią i oczekujesz innego wyniku?

Spejsik komentarzy: 341504.03.2022, 18:56

@Chlopek: To, że rozmawiali z Putinem (który z tego co widziałem sam do nich zadzwonił) nie oznacza, że już zaraz się będą z nimi dogadywali.
Pożyjemy, zobaczymy

Ryszard_Bocian komentarzy: 48804.03.2022, 18:54

"Putin zaznaczył, że ma nadzieję, iż podczas następnej rundy rozmów między Rosją a Ukrainą delegacja z Kijowa "przyjmie konstruktywną postawę", a oskarżenia o bombardowanie przez Rosjan dzielnic mieszkaniowych określił jako "brutalnie sfabrykowane"."

"Informacje o rzekomym zbombardowaniu Kijowa i innych dużych miast to nic innego jak prymitywne zmyślenia propagandowe" – cytuje Putina agencja AFP."

Jaki Matrix, taki Neoś.

Rynkos7 komentarzy: 677204.03.2022, 18:49

@Dancer:

No tak, ale to oczywiste, że bankier reprezentuje interesy Banku a nie Kowalskiego. Tu nie trzeba ogromnej wiedzy o finansach, bierzesz kredyt w obcej walucie i tu już zapala się czerwona lampka.
Równie dobrze ludzie zaczną się zaraz oburzać bo stopy procentowe rosną i koszty ich kredytu są dużo większe i tylko czekać aż ludzie się upomną o pomoc do państwa... Bo przecież nie wiedzieli, bankier namówił, bo kredycik taki tani...

Dancer komentarzy: 11210 newsów: 40004.03.2022, 18:45

@arsenallord: @Rynkos7: Ale to tłumaczenie ma troche wspólnego z prawdą. To nie tylko ich wina, ludzie z reguły mają małą wiedzę o finansach. Banki to wykorzystały i wciskały produkty niekorzystne dla klientów. Szczerze podejrzewam, że pracownicy banku, którzy im to wciskali też nie wiedzieli że tak się to skończy.
Długi temat, ale każdy sam odpowiada za swoje życie. Za złe decyzje się płaci, więc niech płacą. Nie widzę powodu, żeby im pomagać z podatków.

Chlopek komentarzy: 3587 newsów: 104.03.2022, 18:39

@Spejsik: Nie chodziło mi o wagę Państwa, ale o to, że wcześniej razem prowadzili politykę i pomimo deklaracji wsparcia Ukrainy, "niby" sankcji będą pierwsi do układów.

Rynkos7 komentarzy: 677204.03.2022, 18:32

@arsenallord:

Też tak uważam. Jak słyszę płacz jakiegoś "frankowicza" to zawsze mam takie pytanie w głowie czy zaczniemy rekompensować straty inwestorom giełdowym, albo biznesmenom, którym nie udał się biznes. I żadne wytłumaczenie, że bankier namówił albo coś mnie nie przekonuję bo każdy ma własny mózg i tak samo nikt w ciemno nie kupuje jakichś odkurzaczy lub garnków od ludzi co jeżdżą po domach i próbują nam je wciskać tak samo nikt nie bierze kredytu w ciemno.

Spejsik komentarzy: 341504.03.2022, 18:31

@Chlopek napisał: "Sankcje już są na glinianych nogach. Do kogo dzwoni Putin? Niemcy i Francja wiele się nie zmienia."
A do kogo ma dzwonić?
To są najważniejsze państwa na zachodzie

arsenallord komentarzy: 29697 newsów: 11704.03.2022, 18:22

Klnę na ludzi co płaczą i oczekują pomocy bo mają kredyt we frankach. Kurde, jak się coś takiego bierze w innej walucie to trzeba być świadomym, że wartość pieniądza jest różna i czasami jest lepiej a czasami gorzej. Brałeś tak to płać i nie płacz

Ryszard_Bocian komentarzy: 48804.03.2022, 18:14

EDIT a przepraszam, Zełenskiego nigdy nie zamordują tylko popełni samobójstwo ze wstydu aplikując sobie trudnodostępny polon lub opróżniając magazynek w skroń, albo ucieknie za granicę w worku, ewentualnie kanał Rossija 24 wskaże fakt, że padł na zawał serca spowodowany sztyletem.

Chlopek komentarzy: 3587 newsów: 104.03.2022, 18:05

@Ryszard_Bocian: Sankcje już są na glinianych nogach. Do kogo dzwoni Putin? Niemcy i Francja wiele się nie zmienia.

Ryszard_Bocian komentarzy: 48804.03.2022, 17:59

"Władimir Putin stwierdził w telefonicznej rozmowie z kanclerzem Niemiec Olafem Scholzem, że Rosja "jest otwarta na dialog z Ukrainą". Prezydent Rosji zastrzegł, że Kijów musi w pełni spełnić wszystkie żądania Moskwy."

Putin już się nie wycofa, Ukraińców czekają przykre czasy jeśli nie wydarzy się coś nieoczekiwanego. Włodek steruje Rosją przy pomocy rozbuchanej propagandy i kontroli mediów, ale na Ukrainie to nie zadziała, ponieważ ci ludzie wiedzą co się tam dzieje, znają okoliczności i nie uwierzą w kłamstwa, do których społeczeństwo rosyjskie przywykło, uznając je za prawdę.

Dlatego nawet gdy przegrają i wstawiony zostanie rząd "marionetkowy" ludzie będą nim gardzić, a rusków znienawidzą jeszcze bardziej, nie mówiąc o przypadku gdy zamordowany zostanie Zełenski, który stał się symbolem narodu. Będzie partyzantka, wiele ofiar, prześladowania i ciągłe napięcie. Nim to nastąpi, jeszcze jakiś czas będzie trwać opór.

Ciekawią mnie tylko 2 sprawy:
- Czy jeśli Putin "podbije" Ukrainę, to szerokie, obecne sankcje nadal będą trwały?
- Zakładając, że odpowiedź na pierwsze pytanie brzmi "tak" (a wcale nie mam w tym przypadku stanowczej opinii), to jak Putin zaplanował przetrwanie własnego kraju i kontrolę Ukrainy, podczas gdy Rosja już teraz jest odcięta od rozwoju,, a wręcz od kilku dni powstał proces cofania się w nim, nie wspominając że sankcje codziennie dochodzą nowe?

Może jednak jakiś przewrót pałacowy, albo jakiś przypadkowy 'polonik' na brzeżku szklaneczki by naprawił kolegę.

Dziadyga komentarzy: 825704.03.2022, 17:46

@Czerstwy napisał: "a ty pozostaniesz mentalnym dziadygą"

Czyli bedziemy wspólną,biedną szczesliwą rodziną,Ja bede mentalnym dziadygą a Ty czerstwym chlebem w tej bidzie Polskiej :D

MCX018 komentarzy: 138804.03.2022, 17:42

@Barney napisał: "Ufd club mem ,to co o nas mozna powiedziec?"

Spokojna głowa, mamy trzy mecze zaległe jeszcze ich przeskoczymy :D

grzegorz1211 komentarzy: 1028404.03.2022, 17:39

Nie znam się na tym ale skoro aktywa rosyjskich oligarchów takich jak Abramowicz maja być zamrożone, to jakim cudem Romek może sprzedać Chelsea???

Spejsik komentarzy: 341504.03.2022, 17:10

@pLYTEK napisał: "Oczywiscie, ze dobra decyzja i jedyna możliwa. Bardziej chodzi o to, żeby uświadomić ludzi, że z tą Ukrainą nie jest wcale tak dobrze jak podają media. Przekaz aktualnie jeat taki jakby Ukraincy mieli zaraz zdobyć Moskwę, a w rzeczywistosci pętla się zacieśnia na ich szyi coraz mocniej"
Według tego co słuchałem eksportów, jest praktycznie pewne, że Ukraina przegra.
Kwestia tego, jak ją Putin podzieli, jak bardzo Rosja się na tej wojnie wykrwawi i jak będzie wyglądać wojna partyzancka

Kiepomen komentarzy: 432904.03.2022, 17:07

Nie no ale ogólnie Tomyiasu widać, że nie jest niezastąpiony i Cedric bardzo dobrze gra. Jak dla mnie to nie jest jakaś fatalna informacja.

domino178 komentarzy: 242304.03.2022, 17:06

Mnie ciekawi dlaczego ONZ ogranicza się tylko do apeli i potępień. W odróżnieniu od NATO oni mają więcej narzędzi czy to dyplomatycznych czy nawet sił pokojowych. No i jest to koalicja ogólnoświatowa a nie tylko 30 państw.

Barney komentarzy: 2090504.03.2022, 17:02

@MCX018:

Ufd club mem ,to co o nas mozna powiedziec?

MCX018 komentarzy: 138804.03.2022, 17:00

Ponoć Chelsea ma zostać kupiona przez jakiegoś Turka, co ma w swoim posiadaniu firmę budowlaną.

Liczę na zjazd Chelsea, i zajęcie ich miejsca w Big Six za City i Liverpoolem na ten moment.

United nie liczę bo to klub mem, a KFC to bliżej do ligowego średniaka niż do mistrzostwa Anglii ;)

Ten sezon może być przełomowy dla Arsenalu o być albo nie być.

pLYTEK komentarzy: 411804.03.2022, 16:50

Oczywiscie, ze dobra decyzja i jedyna możliwa. Bardziej chodzi o to, żeby uświadomić ludzi, że z tą Ukrainą nie jest wcale tak dobrze jak podają media. Przekaz aktualnie jeat taki jakby Ukraincy mieli zaraz zdobyć Moskwę, a w rzeczywistosci pętla się zacieśnia na ich szyi coraz mocniej

Spejsik komentarzy: 341504.03.2022, 16:39

@pLYTEK napisał: ""The days to come are likely to be worse, with more death, more suffering, and more destruction, as the Russian armed forces bring in heavier weaponry and continue their attacks across the country,”
Allies agree that we should not have NATO planes operating over Ukrainian airspace or NATO troops on Ukrainian territory,”

Szef NATO, J. Stoltenberg

Krzyżyk na ukraińcach postawiony. Niestety coraz mniej widać dla nich nadziei.
Oby ruskie zatrzymały się na Kijowie, przynajmniej na jakiś dłuzszy czas."

Jeżeli nie chcesz iść walczyć z Ruskimi to to jest bardzo dobra decyzja.

domino178 komentarzy: 242304.03.2022, 16:34

@pLYTEK napisał: ""The days to come are likely to be worse, with more death, more suffering, and more destruction, as the Russian armed forces bring in heavier weaponry and continue their attacks across the country,”
Allies agree that we should not have NATO planes operating over Ukrainian airspace or NATO troops on Ukrainian territory,”

Szef NATO, J. Stoltenberg

Krzyżyk na ukraińcach postawiony. Niestety coraz mniej widać dla nich nadziei.
Oby ruskie zatrzymały się na Kijowie, przynajmniej na jakiś dłuzszy czas."


Bo to rozsądne wyjście. Nikt nie weźmie odpowiedzialności za wywołanie WWIII do tego z państwem, którego wodzem jest niezrównoważony człowiek z głowicami nuklearnymi.
Moim zdaniem po fiasku dwóch scenariuszy które zakładały wewnętrzny przewrót lub stuknięcie prezydenta został ostatni: Zrujnowanie doszczętne Ukrainy. To zapewni mu spokój na dziesięciolecia, bo nikt nie przyjmie do NATO czy UE kraju w który trzeba będzie wpompować biliony zielonych, żeby zaczął jako tako funkcjonować. A nawet jeśli znajdzie się taki co zapłaci, to odbudowa potrwa dziesiątki lat.

damianARSENAL komentarzy: 851704.03.2022, 16:34

Z tym Tomiyasu to tez niezła jazda. Łapie kontuzje, wraca, Mikel ryzykuje i go wystawia, znowu wypada, niby już dawno miał być gotowy do gry a są wątpliwości czy będzie gotowy na Watford.

Cartman_KG komentarzy: 363304.03.2022, 16:27

@Reamoner: ciekawe, u mnie w JG biega po parkingach dużych sklepów, gość i pokazuje fujarkę. Ale nie wiem czy to propaganda.... :)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool33228374
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Brighton3211111044
11. Wolves331271443
12. Fulham341261642
13. Bournemouth331191342
14. Crystal Palace33991536
15. Brentford34981735
16. Everton331081530
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd33372316
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com