Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie

Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie 18.06.2025, 10:18, Patryk Bielski 4263 komentarzy

Arsenal nie ma łatwego początku w Premier League 2025/26. Już na starcie Kanonierów czekają wyjazdy na Old Trafford i Anfield, gdzie zmierzą się z Manchesterem United i Liverpoolem. Pierwszy mecz londyńczycy rozegrają 17 sierpnia na stadionie Czerwonych Diabłów. Następnie, 23 sierpnia, podejmą u siebie beniaminka - Leeds.

Podopieczni Mikela Artety nie mają chwili wytchnienia, bo już 30 sierpnia czeka ich wyjazd do Liverpoolu, by zmierzyć się z aktualnymi mistrzami Anglii.

Wrzesień zapowiada się równie emocjonująco. Arsenal podejmie Manchesterem City na własnym stadionie 20 września, a tydzień później, 27 września, uda się do Newcastle. Patrząc na pozycje rywali z poprzedniego sezonu, Arsenal ma najtrudniejszy start spośród wszystkich drużyn.

Derby północnego Londynu odbędą się 22 listopada, kiedy to Tottenham pod wodzą Thomasa Franka zawita na Emirates. Rewanż z Kogutami zaplanowano na 21 lutego.

W okresie świątecznym Arsenal zmierzy się z Brighton 27 grudnia, a trzy dni później, 30 grudnia, podejmie Aston Villę. Na początku nowego roku, 7 stycznia, do Londynu przyjedzie Liverpool, a 18 kwietnia Kanonierzy odwiedzą Manchester City.

Sezon londyńczycy zakończą 24 maja meczem z Crystal Palace po wcześniejszym wyjeździe do West Hamu 9 maja. Ostatnie spotkanie na Emirates rozegrają przeciwko Burnley 17 maja.

Arsenal pozna swoich rywali w Lidze Mistrzów podczas losowania, które odbędzie się 28 sierpnia.

SIERPIEŃ
Niedz. 17 Manchester United (W)
Sob. 23 Leeds United (D)
Sob. 30 Liverpool (W)

WRZESIEŃ
Sob. 13 Nottingham Forest (D)
Sob. 20 Manchester City (D)
Sob. 27 Newcastle United (W)

PAŹDZIERNIK
Sob. 4 West Ham United (D)
Sob. 18 Fulham (W)
Sob. 25 Crystal Palace (D)

LISTOPAD
Sob. 1 Burnley (W)
Sob. 8 Sunderland (W)
Sob. 22 Tottenham Hotspur (D)
Sob. 29 Chelsea (W)

GRUDZIEŃ
Śr. 3 Brentford (D)
Sob. 6 Aston Villa (W)
Sob. 13 Wolverhampton Wanderers (D)
Sob. 20 Everton (W)
Sob. 27 Brighton & Hove Albion (D)
Wt. 30 Aston Villa (D)

STYCZEŃ
Sob. 3 Bournemouth (W)
Śr. 7 Liverpool (D)
Sob. 17 Nottingham Forest (W)
Sob. 24 Manchester United (D)
Sob. 31 Leeds United (W)

LUTY
Sob. 7 Sunderland (D)
Śr. 11 Brentford (W)
Sob. 21 Tottenham Hotspur (W)
Sob. 28 Chelsea (D)

MARZEC
Śr. 4 Brighton & Hove Albion (W)
Sob. 14 Everton (D)
Sob. 21 Wolverhampton Wanderers (W)

KWIECIEŃ
Sob. 11 Bournemouth (D)
Sob. 18 Manchester City (W)
Sob. 25 Newcastle United (D)

MAJ
Sob. 2 Fulham (D)
Sob. 9 West Ham United (W)
Niedz. 17 Burnley (D)
Niedz. 24 Crystal Palace (W)

Premier League autor: Patryk Bielski źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 14:21

@alexis1908 napisał: "Zresztą w 22/23 gdzie graliśmy najładniejszą piłkę za Artety nie było Havertza i patrz dawali radę w pressingu też i skrzydłowi byli jacyś skuteczniejsi ."

Według mnie najładniejsza była 23/24, ale no to już subiektywna opinia

W 22/23 graliśmy najlepiej na jesień kiedy zdrowy był Jesus i popatrz to też nie był napastnik, który jedne co ma przed oczami to strzelenie bramki, to był inny pomysł na grę, ale równie skuteczny, dlatego np idąc tym tropem też bym chętnie widział tu Alvareza i zobaczę IE tej większej ruchliwości w ataku, ale niestety kolejny który raczej jest nierealny

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 14:21

@kamo99111: Conte by tu wbił z tą obroną co mamy obecnie ugrałby mistrza w 1 sezonie może LM byśmy nie ugrali ale o ligę jestem spokojny . Klopp też myślę w 2 sezony by osiągnął znaczący sukces .

Damper komentarzy: 446121.06.2025, 14:20

@kamo99111: Nie wiem jak Ty to liczysz, ale Arteta miał 5 pełnych sezonów. Na 5 sezonów 3 to wicemistrzostwa.

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 14:19

@kamo99111 napisał: "Chcesz byc najlepszy to musisz pokonywać najlepszych. Jak trzeba bylo bilansu 18:0:0 to trzeba bylo to zrobić. Skoro ktoś tak potrafił to czemu my nie? Z drugiej strony czemu podajesz tylko jedna rundę? ;-)"

No właśnie o to chodzi, że nikt nie zrobił tego 18:0, to my odrabialiśmy straty do City po rundzie wiosennej i niestety zabrakło, a znaczenie Twojego ulubionego powiedzonka jest takie, że to my dumnie kroczylismy i to inni nas wyprzedzali

@kamo99111 napisał: "nowy trener nie miałby dostawać czasu jak Arteta... zrozum to. Arteta bedzie tu już 7 rok... czy to malo czasu? Nawet jeżeli uznać, ze pierwsze 3 sezony były na wyciągnięcie klubu z dołka to po przyszłym sezonie bedzie miał 4 lata na zdobycie znaczacego tytułu. To już chyba dużo czasu? Ile w takim układzie powinnismy dać czasu Artecie? 50 lat?"

Tak pod koniec tego roku będzie dopiero kończył 6 rok, a to dlatego że klub był w dołku i zaryzykował powolny wzrost, ale regularny i przywrócenie do ścisłego topu

I teraz jeżeli masz zespół i trenera który jest milimetr od tego, to musisz wskazać jasny cel i sygnał dlaczego go zwalniasz, dlatego uważam że to nie jest łatwa sytuacja, bo jeżeli robisz 3 razy wicemistrzostwo i chcesz czegoś więcej to nie możesz nagle od nowego trenera wymagać mniej, a wręcz więcej

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 14:18

@adek504: no do tej pory nie wiem po co go kupowaliśmy mógł siedzieć w Chelsea dalej . I sorry ale Edek nie dostawał co mecz 90 min czy grał dobrze czy nie jak Havertz . Jakby miał z automatu 1 skład tak jak ma Niemiec bo kosztował 80 mln to sądzę że jego wyniki strzeleckie jak i wyniki drużyny nie były by gorsze . Zresztą w 22/23 gdzie graliśmy najładniejszą piłkę za Artety nie było Havertza i patrz dawali radę w pressingu też i skrzydłowi byli jacyś skuteczniejsi .

kamo99111 komentarzy: 900121.06.2025, 14:12

@Olczyck napisał: "No jeśli porównujesz pierwsze sezony tych dwóch panów to trochę tak średnio KO dostało Arsenal a Slot Danie"

Czytaj ze zrozumieniem. Chodziło mi o to, ze nikt od Artety w pierwszych sezonach nie oczekiwał mistrzostwa. Ale gadanie po 6 latach, ze Arteta jest biedny bo dostal kadrę po kimś to trochę przesada. Bo od jakichś 2 lat kadrę już umeblowal według siebie. @adek504 napisał: "Ty chyba nie rozumiesz znaczenia tego powiedzonka, którego tak ochoczo używasz, np to można powiedzieć o Borrusii, która gra na swoim stadionie z miernym Mainz i to zaprzepaszcza na rzecz najsłabszego Bayernu od lat, a nie zespół, który na wiosnę robi bilans 16W 1 R i 1 P"

Chcesz byc najlepszy to musisz pokonywać najlepszych. Jak trzeba bylo bilansu 18:0:0 to trzeba bylo to zrobić. Skoro ktoś tak potrafił to czemu my nie? Z drugiej strony czemu podajesz tylko jedna rundę? ;-) @adek504 napisał: "Wiem, że ten sezon mega boli, bo poprzeczka była postawiona nisko, ale jak spojrzysz na całość to z takimi kontuzjami to drugie miejsce to naprawdę sukces
City miało kontuzje Rodriego, wydało 200 mln w zimę i nagle dla nich to kryzys, a my jak mieliśmy więcej kontuzji to oznaka że byliśmy w top formie"


Tak i bylismy najlepsza drużyna w lidze mistrzów xD @adek504 napisał: "Dla mnie to jest bez sensu żeby zatrudniać nowego trenera po to, żeby znowu dawać czas, Arteta miał farta w życiu bo trafił na klub w dołku, ale jak już go wprowadził do topu, to nie po to żeby go zmieniać i komuś teraz dawać czas, albo zostawiasz Artete i próbujesz załatać te detale, albo wprowadzasz kogoś nowego z jednym celem, wygrania PL albo LM"

Ale nowy trener nie miałby dostawać czasu jak Arteta... zrozum to. Arteta bedzie tu już 7 rok... czy to malo czasu? Nawet jeżeli uznać, ze pierwsze 3 sezony były na wyciągnięcie klubu z dołka to po przyszłym sezonie bedzie miał 4 lata na zdobycie znaczacego tytułu. To już chyba dużo czasu? Ile w takim układzie powinnismy dać czasu Artecie? 50 lat?

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 14:07

@alexis1908 napisał: "czyli wymieniłeś cechy które ma w zasadzie każdy napastnik ;)"

Kurcze jak ma to każdy napastnik, to po co my tego Havertza kupowaliśmy jak był Nketiah
Dziwnym trafem z tym Nketiahem zawodnicy dookoła nie wyglądali tak dobrze, a drużyna w pressingu nie była tak mocna

@alexis1908 napisał: "chcesz do kogos Havertza porównać to nie Lewy tylko Firmino bo on ma pełnić niby tą samą rolę co pełnił Firmino w LfC ale nie ma co się oszukiwać Brazylijczyk był piłkarzem o klasę lepszym Havertz w życiu nie będzie na tym poziomie ."

Nie porównywałem Havertza do Lewego, dałem przykład że Lewy ma kompletnie inne atuty niż Isak, a nie powiesz o nim, że Isak go przebija w dryblingu i jest lepszy

W ogóle cały czas mam wrażenie że mnie źle rozumiesz, jakby był dostępny Isak, Haaland (chociaż on mi nie do końca pasuje, ale jednak bym go przygarnął) czy Kane to z chęcią bym ich przygarnął za Havertza, ale nie są, to po pierwsze

A po drugie jak patrzę na ceny dzisiejszych piłkarzy, to Havertz w tym zestawieniu nie jest ani flopem, ani bogiem, tylko poprawnym transferem i dopóki nie ma możliwości ściągnięcia kogoś lepszego to trzeba jak najlepiej wykorzystać jego atuty, które już zostały pokazane i chociażby na wiosnę 24 mocno wykorzytane

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 14:01

@adek504: czyli wymieniłeś cechy które ma w zasadzie każdy napastnik ;) i nie nie on nie dość że nie ma wykończenia to jeszcze nie potrafi przyjąć często piłki i ma średnią technikę . Jak chcesz do kogos Havertza porównać to nie Lewy tylko Firmino bo on ma pełnić niby tą samą rolę co pełnił Firmino w LfC ale nie ma co się oszukiwać Brazylijczyk był piłkarzem o klasę lepszym Havertz w życiu nie będzie na tym poziomie .

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 14:00

@kamo99111 napisał: "Należy też zobaczyć w jakich okolicznościach tego wicemistrzostwa były. Pierwsze - ok. Tam bylismy czarnym koniem i nawet dla kibicow bylo to zaskoczenie. W kolejny sezon wchodziliśmy już jako drużyna bijąca się o mistrza tyle, ze zesralismy sie metr przed kiblem"

Ty chyba nie rozumiesz znaczenia tego powiedzonka, którego tak ochoczo używasz, np to można powiedzieć o Borrusii, która gra na swoim stadionie z miernym Mainz i to zaprzepaszcza na rzecz najsłabszego Bayernu od lat, a nie zespół, który na wiosnę robi bilans 16W 1 R i 1 P

@kamo99111 napisał: "Kolejny sezon - kolejne oczekiwania i nadzieje. I tym razem kończymy sezon z niczym. Tym razem wyprzedza nas liverpool, który nie był takim walcem jak City, a Coty zaliczyło najgorszy sezon od lat"

Wiem, że ten sezon mega boli, bo poprzeczka była postawiona nisko, ale jak spojrzysz na całość to z takimi kontuzjami to drugie miejsce to naprawdę sukces
City miało kontuzje Rodriego, wydało 200 mln w zimę i nagle dla nich to kryzys, a my jak mieliśmy więcej kontuzji to oznaka że byliśmy w top formie

@kamo99111 napisał: "oczywiscie od nowego trenera oczekiwałbym majstra lub LM, bo w takim miejscu jest Arsenal. Ale czy po pierwszym sezonie wicemistrzowskim należałoby go wywalać? Nie sądzę. On też będzie potrzebował czasu aby poukładać kadrę wedlug siebie"

Dla mnie to jest bez sensu żeby zatrudniać nowego trenera po to, żeby znowu dawać czas, Arteta miał farta w życiu bo trafił na klub w dołku, ale jak już go wprowadził do topu, to nie po to żeby go zmieniać i komuś teraz dawać czas, albo zostawiasz Artete i próbujesz załatać te detale, albo wprowadzasz kogoś nowego z jednym celem, wygrania PL albo LM

Olczyck komentarzy: 172321.06.2025, 14:00

@kamo99111 napisał: "Dodam tylko jeszcze, ze Slot to zrobił w jeden sezon. A gadanie, ze Arteta przejął po kimś kadrę po tylu latach to jak gadanie PISu po ośmiu latach, ze wina Tuska."

No jeśli porównujesz pierwsze sezony tych dwóch panów to trochę tak średnio KO dostało Arsenal a Slot Danie

Furgunn komentarzy: 1247521.06.2025, 14:00

Cezary Kulesza o tym, dlaczego Gareth Southgate nie zostanie selekcjonerem reprezentacji Polski:

„Podkreślam od początku: nie możemy sobie pozwolić, żeby przyszedł trener z dużym nazwiskiem, który nie zna naszych piłkarzy. Duże nazwisko to nie wszystko. Znajomość naszych piłkarzy jest kluczowa.

Dostaliśmy ofertę zatrudnienia Garetha Southgate’a, ale musimy pamiętać o jednej podstawowej kwestii: żaden zagraniczny trener nie da nam gwarancji awansu na mistrzostwa świata. Gdyby taką gwarancję dał – zatrudniłbym go od razu.

Fernando Santos jest doskonałym przykładem. Trener z sukcesami, wielkie nazwisko, każdy bił brawo, a weryfikacja była zaskakująca i bolesna dla nas wszystkich – ze mną na czele. Bo potem wszyscy mówili: „Nie no, porażka Kuleszy, kogo on wziął?”

Wyciągnąłem pewne wnioski z tamtej współpracy. Trzeba po prostu pamiętać, że trener nawet z największym nazwiskiem nie daje gwarancji sukcesu i trzeba uwzględnić znacznie więcej kryteriów niż tylko imponujące CV.”

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 13:54

@alexis1908 napisał: "nie nawet weźmiesz te cechy Isaka które wymieniłem postawisz Koło Lewego i nadal będzie gorszym napastnikem chciałeś znaleźć kogoś w podobnym stylu do Havertza podałeś Lewgo ."

Po prostu dałem przykład, że nie da się przyrównywać piłkarzy 1:1 nawet jak grają na tej samej pozycji, bo mogą być zupełnie inni, mieć inne mocne strony, a finalnie obaj będą tyle samo warci

@alexis1908 napisał: "Robert niby stylowo ma przypominać Kaia i widzisz nawet grając tyłem do bramki da się te bramki strzelać ba bić rekordy .Daj mi jedną cechę klasowego napastnika jaką ma Havertz i ogólnie wymień mi te jego mocne strony ."

Generalnie Havertz jest skrojonym napastnikiem pod obecny styl gry, tzn da się jak czasem Raya gra dalekim podaniem zawiesić na nim atak, jest w stanie przytrzymać piłkę i rozprowadzić skrzydłowych i jest bardzo mocnym punktem w pressingu

Właściwie to czego mu brakuje żeby powiedzieć, że to jest top na świecie to wykończenie i oczywiście można się śmiać, że jak to w ogóle rozpatrujemy go jako dobrego zawodnika, a nie ma wykończenia - no tak teraz piłka wygląda

Według mnie jak na swoją cenę w obecnych czasach się spłaca i skoro zespół z nim potrafił wchodzić na najwyższy poziom to znaczy że się wpasował w zespół i dobrze to działa, czego zabrakło to może właściwie tego, że Havertz też ma spadki formy i kiedy mu nie szło to należało go odciążyć, a niestety tego nie było

kamo99111 komentarzy: 900121.06.2025, 13:42

@adek504 napisał: "tylko jest jedna zasadnicza różnica, Kloppa nikt nie wyrzucał tylko sam odszedł i nikt od Słota nie wymagał tego mistrzostwa od pierwszego sezonu"

Od Artety też nikt w pierwszym sezonie nie wymagał mistrzostwa. @adek504 napisał: "Jeżeli mamy wyrzucać Artete po 3 wicemistrzostwach to jedynym logicznym wytłumaczeniem jest to że bierzemy kogoś kto w pierwszym sezonie ma za cel mistrzostwo
Czy to jest łatwo osiągalne? No niestety nie, a co w momencie jak tego nie zrobi?
Kolejna zmiana trenera? Więcej jest pytań niż odpowiedzi"


Należy też zobaczyć w jakich okolicznościach tego wicemistrzostwa były. Pierwsze - ok. Tam bylismy czarnym koniem i nawet dla kibicow bylo to zaskoczenie. W kolejny sezon wchodziliśmy już jako drużyna bijąca się o mistrza tyle, ze zesralismy sie metr przed kiblem. Kolejny sezon - kolejne oczekiwania i nadzieje. I tym razem kończymy sezon z niczym. Tym razem wyprzedza nas liverpool, który nie był takim walcem jak City, a Coty zaliczyło najgorszy sezon od lat. Arteta poukładał już te kadrę wedlug swojego widzi mi sie. Oprócz Saki i Martinellego nie ma w drużynie już chyba ani jednego zawodnika, który by grał pod poprzednim trenerem (Saliby nie liczę bo jeszcze nawet za Artety tułał się na wypozyczeniach).

I tak oczywiscie od nowego trenera oczekiwałbym majstra lub LM, bo w takim miejscu jest Arsenal. Ale czy po pierwszym sezonie wicemistrzowskim należałoby go wywalać? Nie sądzę. On też będzie potrzebował czasu aby poukładać kadrę wedlug siebie. Arteta miał na to 6 lat. Teraz bedzie miał 7. To już na prawde dużo czasu żeby sie ogarnąć. Niektórzy (w tym Ty) piszecie jakby Arteta byl tu dopiero drugi rok. A niestety tak nie jest i pora zeby zaczął ogarniać.

Garfield_pl komentarzy: 4107821.06.2025, 13:41

@arsenallord napisał: "Czyli po prostu przyznajesz że dla ciebie wystarcza TOP4 i gra w LM. Jasna deklaracja. I to rozumiem."
Nope, ale spodziewałem się takiej interpretacji:) ja wyraźnie pisze cały czas, że chce być na poziomie City, zdobywac regularnie trofea, a przy tym być w czołówce,czyli LM co roku. Jestem na tyle świadomy, że wiem, że nawet jak co 2 lata byśmy mieli mistrzostwo, to nadal w pozostałych trzeba być w elicie.

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 13:26

@adek504: nie nawet weźmiesz te cechy Isaka które wymieniłem postawisz Koło Lewego i nadal będzie gorszym napastnikem chciałeś znaleźć kogoś w podobnym stylu do Havertza podałeś Lewgo .Robert niby stylowo ma przypominać Kaia i widzisz nawet grając tyłem do bramki da się te bramki strzelać ba bić rekordy .Daj mi jedną cechę klasowego napastnika jaką ma Havertz i ogólnie wymień mi te jego mocne strony .

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 13:26

@kamo99111: tylko jest jedna zasadnicza różnica, Kloppa nikt nie wyrzucał tylko sam odszedł i nikt od Słota nie wymagał tego mistrzostwa od pierwszego sezonu

Jeżeli mamy wyrzucać Artete po 3 wicemistrzostwach to jedynym logicznym wytłumaczeniem jest to że bierzemy kogoś kto w pierwszym sezonie ma za cel mistrzostwo
Czy to jest łatwo osiągalne? No niestety nie, a co w momencie jak tego nie zrobi?
Kolejna zmiana trenera? Więcej jest pytań niż odpowiedzi

Szogun komentarzy: 32638 newsów: 321.06.2025, 13:24

@vitold: On już jest chyba w nowym klubie..Zdaje się w Napoli. Trafił tam za darmo a to byłby buckup lepszy od Jesusa.

kamo99111 komentarzy: 900121.06.2025, 13:20

Dodam tylko jeszcze, ze Slot to zrobił w jeden sezon. A gadanie, ze Arteta przejął po kimś kadrę po tylu latach to jak gadanie PISu po ośmiu latach, ze wina Tuska.

kamo99111 komentarzy: 900121.06.2025, 13:19

@Garfield_pl napisał: "Teraz sobie porównaj po kim przejął Slot, a po kim Arteta drużynę, i odpowiedz sobie na pytanie, dlaczego w live nie było potrzeby takiej wymiany zawodników,jaka była w AFC ;) potem porównuj, bo wiesz jeszcze może się okazać, że mimo takich wzmocnień live będzie miało gorszy sezon niż poprzedni, i wtedy będzie trzeba się zastanowić ile zasługi w mistrzostwie było Słota, a ile wciąż Kloppa ;)"

Wiesz gadka była, ze Liverpool już jest wypalony i ze Slot nic nie ugra. Mało tego pamietam jakie były śmiechy, ze tylko Chiese ściągnęli. A Slot wyciągnął na moje 110% z tego składu. Jak spojrzysz na United jak Fergie oddawał kadrę to też byli wypaleni. I tam następcy nie potrafili wyciągnąć z tej kadry tego co Fergie. Więc jednak na moje duza zasługa Slota w tym tytule.

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 13:18

@alexis1908 napisał: "człowieku czy ty porównujesz teraz Havertza do Lewego ? XD hahahahhahahah . Boże Lewy to jest teraz w każdym aspekcie gry lepszy od Niemca mimo że ma 38 lat i tak lewy i potrafił uderzyć z daleka i kiwnąć też potrafił ale wiesz co najważniejsze co miał czego nie ma Havertz wykończenie i potrafił piłkę przyjąć nie odskakiwała mu 10 razy ."

A czy Ty choć trochę czytasz ze zrozumieniem?
Podałem po prostu przykład, że możesz postawić obok Isaka nawet najwybitniejszego napastnika ostatnich lat, a i tak pezegra z nim w takich kategoriach jak drybling, ale to nie sprawia że jest gorszym napastnikiem od Isaka

Tak samo Havertz, nie jest poziomu Lewego, ale jest bardziej statycznym napastnikiem jak Isak czyli z założenia nie będzie miał takich atutów jak ma Isak

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 13:15

@adek504: człowieku czy ty porównujesz teraz Havertza do Lewego ? XD hahahahhahahah . Boże Lewy to jest teraz w każdym aspekcie gry lepszy od Niemca mimo że ma 38 lat i tak lewy i potrafił uderzyć z daleka i kiwnąć też potrafił ale wiesz co najważniejsze co miał czego nie ma Havertz wykończenie i potrafił piłkę przyjąć nie odskakiwała mu 10 razy .

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 13:05

@aguero10 napisał: "Jak byś zapłacił za kogoś 70 baniek to też byś na siłę udowadniał że to transfer TOP. Dla mnie Niemiec jest dobry ale na wejścia z ławki to samo Gabi"

Właśnie to jest problem, bo nikt nie mówi że to jest top transfer i jakiś majstersztyk

Ale jak przaeanalizujesz sobie całość transferów na świecie ile było mocnych flopow za tą cenę ile było mocnych nazwisk za tą cenę to wychodzi Ci taki poprawny transfer, tzn zawsze można było lepiej wydać takase ale równie dobrze zawsze można było mocno wtopić

KedzioRRz komentarzy: 401721.06.2025, 13:03

@alexis1908: o panie za długo żyje w cuda nie wierzę. Będzie 5 ale w ostatnim momencie okienka, Mkhitaryan i Kallstrom na wypożyczeniu xD

vitold komentarzy: 365321.06.2025, 13:03

Normalnie jutro bedzie news, ze interesujemy sie Jonathanem Davidem z Lille

aguero10 komentarzy: 891921.06.2025, 13:02

@alexis1908:

Jak byś zapłacił za kogoś 70 baniek to też byś na siłę udowadniał że to transfer TOP. Dla mnie Niemiec jest dobry ale na wejścia z ławki to samo Gabi .

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 13:01

@alexis1908 napisał: "Ty widziałeś bramki Isaka ? On potrafi sam sobie akcję wypracować minąć paru rywali uderzyć z dystansu rozbić nas na Emirates ? Kiedy Havertz dryblingiem albo uderzeniem z dystansu strzelił bramkę kiedy minął rywala ?"

Idąc tym tropem to można powiedzieć, że w sumie Isak w prime to jest lepszy od Lewego w primie, bo lewy nie miał takiego dryblingu i dynamiki, a myślę że każdy by brał w ciemno Lewego ponad Isaka

Gra napastnika jest często odzwierciedleniem gry drużyny, skoro Arsenal gra tak, że napastnik większość czasu gra tyłem do bramki i jest w polu karnym to znaczy ze z natury rzedziej będzie miał okazję strzelać bramki z daleka czy po dryblingu i jest potrzebny bardziej statyczny napastnik

Newcastle gra inaczej i tam wykorzystują zalety Isaka i tyle

losnumeros komentarzy: 1598121.06.2025, 13:01

@thegunner4life napisał: "dziwnym zbiegiem okolicznosci kazdy mowi to samo:
-henry
-2004
-LM
-Wenger
-Bergkamp itd.

Nikt jakos nie mowi

Nooo ja to zaczalem kibicowac Arsenalowi jak dostali 8-2 z United bo mo bylo ich żal hehe"


Do tego LM 2005/2006, niestety zakończony porażka

Szogun komentarzy: 32638 newsów: 321.06.2025, 12:58

Działania Liverpoolu są zdecydowane i wiedzą kogo chcą a My badamy rynek i targujemy się robiąc przedstawienie dla jednego lub drugiego klubu,że jesteśmy zainteresowani.

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:57

@KedzioRRz: Ale zaraz będzie 5 here we go xD

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:57

@adek504: Ty widziałeś bramki Isaka ? On potrafi sam sobie akcję wypracować minąć paru rywali uderzyć z dystansu rozbić nas na Emirates ? Kiedy Havertz dryblingiem albo uderzeniem z dystansu strzelił bramkę kiedy minął rywala ? Zresztą nie będę dyskutował dla mnie Havertz to flop i nie porozumienie takie liczby jak on wykręcą to i Eddie by wykręcił w perspektywie całego sezonu .

KedzioRRz komentarzy: 401721.06.2025, 12:55

Liverpool kompletuje drużyne jakichś Avengersów na ten sezon a my ciągle nie dostaliśmy oficjalki Zubimendiego xD a gdzie tu napastnik i reszta...

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 12:52

@Artetaballer napisał: "Tutaj nawet nie chodzi o transfery, po prostu dzisiaj wyjątkowo depresyjny nastrój na stronce xd"

A był tu kiedyś inny? xd

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 12:51

@alexis1908 napisał: "co ty co chwila odejmujesz karne karny to nie bramka ? To messiemu czy Ronaldo tez trzeba odejmować bramki żeby wiedzieć ile strzelają ?"

Wrzuciłem to jako ciekawostkę, bo nie mówię, że Havertz ma być warty 150 mln jak Isak, ale skoro był za połowę tej ceny kupowany, a robi podobne liczby bo on nie dostaje karnych to znaczy, że to 75 mln to nie żaden flop

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 12:50

@alexis1908 napisał: "Nie ma co z tobą na ten temat dyskutować bo ty jesteś po 1 fanatykiem Artety i nie widzisz wgl błędów w jego prowadzeniu Arsenalu"

No widzisz, nie uważam się za fanatyka tego co robi Arteta, po prostu staram się analizować i oceniać to i finalnie widzę, że tu nam niewiele brakuje tam nam niewiele brakuje czyli jest w ogólnym rozrachunku dobrze i trzeba załatać parę dziur żeby było wybitnie, a sądząc po Twoich wypowiedziach to wszystko jest źle i właściwie jakby ktoś nie znał kontekstu to można by wywnioskować, że wypowiadasz się o Fulham czy Brendford

@alexis1908 napisał: "po 2 wielkim fanem Havertza co w ciągu 6 lat raz strzelił 10 bramkę w lidze grając na 9 to jest to ."

Często ocena kogoś też jest różna przez to w jakim jest otoczeniu, Laca czy Giroud może robili lepsze liczby, ale pech ich polegał na tym że drużyna jako całość nie dojeżdżała przez co mieli surowsza ocenę
Natomiast Havertz jest w drużynie, która jest w topie i blisko szczytu, która w historii klubu wykręca rekordy i przez ten pryzmat jest oceniany

Artetaballer komentarzy: 116421.06.2025, 12:48

@Marcinafc93 napisał: "W przyszłym tygodniu tez się wiele nie zmieni, wróćcie w lipcu, co niektórzy :)"
Tutaj nawet nie chodzi o transfery, po prostu dzisiaj wyjątkowo depresyjny nastrój na stronce xd

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:47

@alexis1908: odejmować karne *

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:47

@adek504: I co ty co chwila odejmujesz karne karny to nie bramka ? To messiemu czy Ronaldo tez trzeba odejmować bramki żeby wiedzieć ile strzelają ?

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:46

@adek504: on robi liczby gorsze niż Giroud który był krytykowany non stop XD i podobne do Laci który też był krytykowany non stop i był uważany za flopa . Nie ma co z tobą na ten temat dyskutować bo ty jesteś po 1 fanatykiem Artety i nie widzisz wgl błędów w jego prowadzeniu Arsenalu ;) a po 2 wielkim fanem Havertza co w ciągu 6 lat raz strzelił 10 bramkę w lidze grając na 9 to jest to .

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 12:42

@alexis1908 napisał: "co tracimy czego nie dał by nam inny napastnik ze pressing zrobi i powalczy z obrońcami wow większość napastników to robi . Największy flop od lat 80 mln i gwiazdorski kontrakt i najgorsze że będzie się bujał tu pewnie do końca kontraktu albo jeszcze nowy dostanie bo nawet araby się na niego nie skuszą ."

Nie powiedziałem, że inny napastnik by tego nie dał, bo z tych informacji które są to szukamy też innego napastnika

Ty chyba nie widziałeś flopow, Havertz finalnie może powinien kosztować parę mln mniej i mieć trochę mniejsza tygodniówkę, ale porównując jego liczby do liczb Isaka bez karnych, w okresie kiedy Havertz został u nas przestawiony na 9 to nagle się okazuje że nie odstaje tak bardzo i przy tym jeden jest wyceniany na 150 mln, a drugi uważany za flopa za dwa razy mniejsza cenę

Jak chcesz zobaczyć flopa to porównaj sobie osiągnięcia Moutna który w tym samym czasie odchodził z Chelsea za podobną kwotę

Wielimek93 komentarzy: 80821.06.2025, 12:41

Liverpool rozpoczął formalne rozmowy z Crystal Palace w sprawie transferu Marca Guéhiego. To on ma zajęć miejsce Jarella Quansaha. [Fabrizio Romano]

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:36

@adek504: co tracimy czego nie dał by nam inny napastnik ze pressing zrobi i powalczy z obrońcami wow większość napastników to robi . Największy flop od lat 80 mln i gwiazdorski kontrakt i najgorsze że będzie się bujał tu pewnie do końca kontraktu albo jeszcze nowy dostanie bo nawet araby się na niego nie skuszą .

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 12:34

@alexis1908 napisał: "całe szczęście że tam biegał Merino a nie Niemiec bo z nim to byśmy nawet się tam nie znaleźli już widzę jak trafia tą bramkę co merino 10 razy by mu piłka odskoczyła przy tym ."

Może by nie trafił tej, a trafił dwie inne, nigdy nie wiesz
Może byłaby możliwość wprowadzenia np Merino z ławki i zaskoczenia przeciwnika
Można się wyśmiewać z Havertza, ale bez niego dużo tracimy oczywiście jeżeli ktoś się interesuje piłka trochę więcej niż ponad to, że biega po boisku 11 piłkarzy ;)

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:32

@alexis1908: co merino z realem *

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:31

@adek504: całe szczęście że tam biegał Merino a nie Niemiec bo z nim to byśmy nawet się tam nie znaleźli już widzę jak trafia tą bramkę co merino 10 razy by mu piłka odskoczyła przy tym .

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 12:31

@Er4s napisał: "w tym przypadku pisanie ze lepiej czekac latami na mistrzostwo zeby lepiej smakowało niż zdobyć je ad hoc tu i teraz to jakieś kuriozum"

Tylko, że Ty zakładasz z góry że zmiana trenera to 100% szans na mistrzostwo i to jest ten problem
Slot był chyba 3 trenerem który to zrobił w erze PL czyli lekko licząc to wychodzi raz na 10 lat

Jakby mi ktoś powiedział, że wywalenie Artety daje 100% na mistrza to też bym w to poszedł, ale nikt nie da takiej gwarancji i o to chodzi, skoro Arteta jest tak blisko i naprawdę ten skład z roku na rok robi postępy to logiczniejszym jest inwestowanie w to dalej niż robienie rewolucji i o to właśnie chodzi w domenie dojrzewania, a nie że z wiekiem nagle zaczynasz patrzeć zero jedynkowo

Er4s komentarzy: 553621.06.2025, 12:26

@adek504:
No w tym przypadku pisanie ze lepiej czekac latami na mistrzostwo zeby lepiej smakowało niż zdobyć je ad hoc tu i teraz to jakieś kuriozum.
My nie jesteśmy Leicester żeby się rozlecieć i wyprzedać po wielkich sukcesach, przeciwnie dopiero Ci zdolni coraz mniej młodzi chłopcy by nam urosli.
Wspaniały progres jaki przybył tu czynić Arteta z wielkim kredytem zaufania został poczyniony 3 lata temu - i hvala za to.
Od tamtego czasu jednak stoimy w miejscu żeby nie powiedzieć że sie cofamy (stylem gry na pewno).
Każdy ma swoją rolę w życiu i trzeba sobie zadać pytanie czy obecne wymagania i cele nie przerastają naszego Mikela.

adek504 komentarzy: 322921.06.2025, 12:26

@alexis1908 napisał: "super ze ostatnie 2 edycję LM wygrały napastniki tylko popatrz sobie na ofensywę PSG czy Realu w tamtym momencie tam nie biegał drewniany Havertz czy Martinelli z kiepskim wykończeniem tylko Vini w prime czy w PSG Dembele z Doue ."

Akurat z Havertzem to zły przykład bo po pierwsze z nim w podstawie Chelsea wygrała LM, a po drugie właśnie rozchodziło się o to, że w półfinale nie biegał tam Havertz tylko Merino ;)

@alexis1908 napisał: "co ty bredzisz Evra o United też szczerze gada . Zresztą Henry też powiedział że musimy zacząć wygrywać on też nam źle życzy nie zna się na piłce ? Masz rację każdy się uwziął na nas"

Każdy to wie, że musimy zacząć wygrywać i to nie jest żadne odkrycie, ale powtarzanie bezsensownych komentarzy Evry którym chciał zabłysnąć jest bezsensowne przez kibica Arsenalu, ale co kto lubi

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:22

@alexis1908: wygrały ekipy bez napastnika *

alexis1908 komentarzy: 749621.06.2025, 12:22

@adek504: super ze ostatnie 2 edycję LM wygrały napastniki tylko popatrz sobie na ofensywę PSG czy Realu w tamtym momencie tam nie biegał drewniany Havertz czy Martinelli z kiepskim wykończeniem tylko Vini w prime czy w PSG Dembele z Doue . Z naszej ofensywy w Realu przebił by się tylko Saka bo nie mają prawego skrzydła w PSG już nie jestem taki pewny czy by z marszu wszedł w 1 skład . A co ty bredzisz Evra o United też szczerze gada . Zresztą Henry też powiedział że musimy zacząć wygrywać on też nam źle życzy nie zna się na piłce ? Masz rację każdy się uwziął na nas .

jurasmolas44 komentarzy: 209921.06.2025, 12:20

@Furgunn napisał: "napisał: "A wygraną z Realem gdzie moim najlepszym.kumplem.jest ich równie zagorzały kibic dała mi tyle samo radości co trofeum bo do dziś mam witam sie z nim "piąteczką""

Piona z kumplem jak trofeum xD"


One nie stoją w moim salonie a pionę z kumplem daje co kilka tygodni:)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady