Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie

Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie 18.06.2025, 10:18, Patryk Bielski 1001 komentarzy

Arsenal nie ma łatwego początku w Premier League 2025/26. Już na starcie Kanonierów czekają wyjazdy na Old Trafford i Anfield, gdzie zmierzą się z Manchesterem United i Liverpoolem. Pierwszy mecz londyńczycy rozegrają 17 sierpnia na stadionie Czerwonych Diabłów. Następnie, 23 sierpnia, podejmą u siebie beniaminka - Leeds.

Podopieczni Mikela Artety nie mają chwili wytchnienia, bo już 30 sierpnia czeka ich wyjazd do Liverpoolu, by zmierzyć się z aktualnymi mistrzami Anglii.

Wrzesień zapowiada się równie emocjonująco. Arsenal podejmie Manchesterem City na własnym stadionie 20 września, a tydzień później, 27 września, uda się do Newcastle. Patrząc na pozycje rywali z poprzedniego sezonu, Arsenal ma najtrudniejszy start spośród wszystkich drużyn.

Derby północnego Londynu odbędą się 22 listopada, kiedy to Tottenham pod wodzą Thomasa Franka zawita na Emirates. Rewanż z Kogutami zaplanowano na 21 lutego.

W okresie świątecznym Arsenal zmierzy się z Brighton 27 grudnia, a trzy dni później, 30 grudnia, podejmie Aston Villę. Na początku nowego roku, 7 stycznia, do Londynu przyjedzie Liverpool, a 18 kwietnia Kanonierzy odwiedzą Manchester City.

Sezon londyńczycy zakończą 24 maja meczem z Crystal Palace po wcześniejszym wyjeździe do West Hamu 9 maja. Ostatnie spotkanie na Emirates rozegrają przeciwko Burnley 17 maja.

Arsenal pozna swoich rywali w Lidze Mistrzów podczas losowania, które odbędzie się 28 sierpnia.

SIERPIEŃ
Niedz. 17 Manchester United (W)
Sob. 23 Leeds United (D)
Sob. 30 Liverpool (W)

WRZESIEŃ
Sob. 13 Nottingham Forest (D)
Sob. 20 Manchester City (D)
Sob. 27 Newcastle United (W)

PAŹDZIERNIK
Sob. 4 West Ham United (D)
Sob. 18 Fulham (W)
Sob. 25 Crystal Palace (D)

LISTOPAD
Sob. 1 Burnley (W)
Sob. 8 Sunderland (W)
Sob. 22 Tottenham Hotspur (D)
Sob. 29 Chelsea (W)

GRUDZIEŃ
Śr. 3 Brentford (D)
Sob. 6 Aston Villa (W)
Sob. 13 Wolverhampton Wanderers (D)
Sob. 20 Everton (W)
Sob. 27 Brighton & Hove Albion (D)
Wt. 30 Aston Villa (D)

STYCZEŃ
Sob. 3 Bournemouth (W)
Śr. 7 Liverpool (D)
Sob. 17 Nottingham Forest (W)
Sob. 24 Manchester United (D)
Sob. 31 Leeds United (W)

LUTY
Sob. 7 Sunderland (D)
Śr. 11 Brentford (W)
Sob. 21 Tottenham Hotspur (W)
Sob. 28 Chelsea (D)

MARZEC
Śr. 4 Brighton & Hove Albion (W)
Sob. 14 Everton (D)
Sob. 21 Wolverhampton Wanderers (W)

KWIECIEŃ
Sob. 11 Bournemouth (D)
Sob. 18 Manchester City (W)
Sob. 25 Newcastle United (D)

MAJ
Sob. 2 Fulham (D)
Sob. 9 West Ham United (W)
Niedz. 17 Burnley (D)
Niedz. 24 Crystal Palace (W)

Premier League autor: Patryk Bielski źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Theo10 komentarzy: 890521.06.2025, 08:44

@thegunner4life: W szachach to akurat nie ma praktycznie żadnej komponenty losowości, więc ciężko tam szukać jakichkolwiek wymówek ;D

Garfield_pl komentarzy: 3723721.06.2025, 08:36

@arsenallord napisał: "Dalej jedno i to samo. Arteta nje przejął Arsenalu sezon temu. Okres ochronny ile trwa? 10 lat? Ile trzeba wydać? 5 miliardów funtów?"
Nie kolego, to nie to samo, wystarczy trochę spojrzeć na sytuacje. Od 3 lat wreszcie wróciliśmy do walki o najwyższe trofea, po przebudowie.Zabraklo szczęścia, doświadczenia i wiadomo brak trofeów irytuje, natomiast Klopp zostawił doświadczona drużynę, ominęły ich kontuzje kluczowych zawodników i dopisało szczęście w lidze, choć gdzie indziej już nie, gratki, wygrali. Powiedz mi jednak, co, jeśli okaże się, że w kolejnych latach nic nie wygrają, będą np tylko w top4, to czy nadal będzie narracja że Slot taki super trener? Nam brakuje tej kropki nad i, wszyscy się z tym zgadzamy, i trzeba robić wszystko, żeby ją postawić. Póki co Arteta robi dobrą robotę, i niech kontynuuje, jak zaliczymy regres naprawdę, to pożegnamy go moim zdaniem, tyle że zarząd nie jest tak emocjonalny jak niektórzy frustraci tutaj. Bo ja pytam regularnie, kto za niego, i jaki cel ma osiągnąć w jakim czasie? Patrząc na ekspertów tutejszych, to nowy trener wjeżdża i robi minimum mistrza w pierwszym sezonie, no bo chyba nie chcą dawać mu czasu i kolejnego procesu, tylko od razu robi robotę, bo to nie amator jak Arteta ;)

thegunner4life komentarzy: 982821.06.2025, 08:32

@arsenallord:
Graham zatrudniony w 1986

Mistrzostwo 89, 91

Wenger zatrudniony w 1996

Mistrzostwo 98, 02, 04

Arteta zatrudniony w 2019

drugie miejsce 2030,31,32,33,34

alexis1908 komentarzy: 470121.06.2025, 08:25

@alexis1908: nie opinia tylko fakt *

alexis1908 komentarzy: 470121.06.2025, 08:25

@Patriko: czerwona dla motty to był skandal ile tam katalonce symulowali przewracali się od powietrza ? Druga sprawa jakby Motta nie wyleciał z czerwoną kartką to Inter by się rozpaczliwie nie bronił cały mecz i mógł spokojnie kontrę wyprowadzić ;) Katalonce w wielu meczach byli przepychani za guardioli i to nie fakt tylko opinia nie wyszły ich powiązania z sędzią w Hiszpanii ? Kto wie czy w Europie też nie było .Mecze Real Bayern bodajże 2 gole Ronaldo ze spalonego ewidentnego które wyrzucały Niemców . W meczach Realu w LM to też było więcej wałków faul na Donnaromie z PSG co zrobili „remontade” jasne błędy są zawsze ale nigdy sędziowie się nie mylili tyle na korzyść innych drużyn co Barcy i realu .

arsenallord komentarzy: 31654 newsów: 11721.06.2025, 08:24

@Garfield_pl: Dalej jedno i to samo. Arteta nje przejął Arsenalu sezon temu. Okres ochronny ile trwa? 10 lat? Ile trzeba wydać? 5 miliardów funtów?

Garfield_pl komentarzy: 3723721.06.2025, 08:21

@kamo99111 napisał: "Patrząc na sytuację Liverpoolu, trudno nie zadumać się nad losem Arsenalu. Jeszcze dwa sezony temu — piąte miejsce, potem trzecie — i nagle mistrzostwo Anglii pod nowym trenerem. Arne Slot wszedł do Premier League z przytupem, rozwalając drzwi razem z futryną. Z zawodników, których wielu uznało za wypalonych — Salah, van Dijk — wycisnął maksimum. Bez rewolucji kadrowej. Bez tłumaczeń. Z gotowego materiału wykuł drużynę mistrzów."
Teraz sobie porównaj po kim przejął Slot, a po kim Arteta drużynę, i odpowiedz sobie na pytanie, dlaczego w live nie było potrzeby takiej wymiany zawodników,jaka była w AFC ;) potem porównuj, bo wiesz jeszcze może się okazać, że mimo takich wzmocnień live będzie miało gorszy sezon niż poprzedni, i wtedy będzie trzeba się zastanowić ile zasługi w mistrzostwie było Słota, a ile wciąż Kloppa ;)

thegunner4life komentarzy: 982821.06.2025, 08:20

@arsenallord:
Pomyśl o tych wspaniałych chwilka gdzie po 15 latach będziemy wspominać ten dream team 4x zdobywcy drugiego miejsca.

thegunner4life komentarzy: 982821.06.2025, 08:11

@jurasmolas44:
Nie chce mi się nawet na to odpisywać.

@Theo10 napisał: "Mnie to zawsze fascynuje, czy ludzie piszący takie teksty, stosują tę filozofię tylko wobec innych czy są też konsekwentni wobec siebie."

Ja stosuję taką filozofię jak gram w szachy. Zawsze szukam potem co źle zrobiłem i czy mogłem to naprawić. Tylko, że ja jestem amatorem.

No i jak chce sobie odpuścić trening to też sobie wymyślam, że mistrz nie odpuszcza treningu hehe :D

aguero10 komentarzy: 870921.06.2025, 08:08

@kamo99111:
Tak czy siak większość powie Ci żebyś zobaczył co dzieje się w MU . Powinieneś cieszyć się że masz Artete i walczysz o mistrza .

Theo10 komentarzy: 890521.06.2025, 08:06

@kamo99111: “A potem klasyczne: „sędziowie, kontuzje, kalendarz, VAR”…
Dość. Jeśli chcesz być mistrzem, przestajesz szukać wymówek — i zaczynasz szukać rozwiązań.”

Mnie to zawsze fascynuje, czy ludzie piszący takie teksty, stosują tę filozofię tylko wobec innych czy są też konsekwentni wobec siebie.

arsenallord komentarzy: 31654 newsów: 11721.06.2025, 08:02

Oczywiście, że przyszły sezon będzie i powinien być decydujący dla Artety. I znając życie za rok to samo. Później znowu i znowu. I po dziesięciu latach kolejnych wicemistrzostw i wydanych 4 miliardach funtów może wreszcie zrezygnuje przepełniony sukcesami wicemistrzostw i jednym FA Cupem i poszuka nowych wyzwań.

jurasmolas44 komentarzy: 200121.06.2025, 07:46

@thegunner4life napisał: "Jakiego giganta? Gigantem to jest nie wiem jest City, Bayern w swojej w lidze, albo Barcelona z Realem Madryt. My nic nie osiągnęliśmy tak naprawdę.

Na topie albo jestes pierwszy albo jestes nikim. Za 10 lat kazdy bedzie mial w dupie te 2 miejsca jak nic nie wygramy."


Napisałem o gigancie bo tak o nas napisali w kontekście transferów i to nie jest mój wymysł

Albo jesteś pierwszy albo jesteś nikim?? Nikt tego nie będzie pamiętał??

Po co z taką teorią w ogóle kibicować???

Jakim.cudem drużyny spoza topu mają w ogóle kibiców?

Myślę że każdy kibic będzie pamiętał w jaki sposób wróciliśmy do topu i z jakiego gówna się wygrzebaliśmy bo właśnie od tego kluby mają kibiców dla których nie liczy sie tylko i wyłącznie wygrany sezon i tylko taki będą pamiętać

kamo99111 komentarzy: 789721.06.2025, 07:20

Patrząc na sytuację Liverpoolu, trudno nie zadumać się nad losem Arsenalu. Jeszcze dwa sezony temu — piąte miejsce, potem trzecie — i nagle mistrzostwo Anglii pod nowym trenerem. Arne Slot wszedł do Premier League z przytupem, rozwalając drzwi razem z futryną. Z zawodników, których wielu uznało za wypalonych — Salah, van Dijk — wycisnął maksimum. Bez rewolucji kadrowej. Bez tłumaczeń. Z gotowego materiału wykuł drużynę mistrzów.

A Arteta? Zamiast progresu — déjà vu. I to w najgorszym możliwym stylu, coraz częściej przypominającym porażki jego poprzedników. Dlatego jeśli ten sezon znów skończy się bez trofeów, zarząd powinien zacząć się rozglądać. Bo przykład z Anfield pokazuje jedno: perełki wśród trenerów są do znalezienia. Trzeba tylko mieć odwagę ich szukać.

1. Gra pupilkami

Najbardziej irytujący zarzut? Prowadzenie drużyny sercem, nie głową.
Ødegaard to wzorcowy przykład. Przez większą część sezonu wyglądał na wypalonego i przygaszonego. Decyzje podejmował w złych momentach — podawał, gdy powinien strzelać, strzelał, gdy koledzy mieli lepszą pozycję. Pudła z kilku metrów w kluczowych meczach to już niemal jego znak firmowy — nawet w sezonach, w których niby był w top formie.

A mimo to miał pewny skład. Kapitanem był z urzędu, nie z charakteru. Tymczasem Rice i Gabriel pokazali, czym jest prawdziwe przywództwo na boisku. To oni dźwigali zespół, gdy brakowało ognia.
A Ødegaard? Chował się. Jakby sam nie wierzył w to, co robi.

Dla mnie — symboliczna scena: Arteta patrzący w Ødegaarda jak w lustro. Dwa talenty, którym zawsze czegoś brakowało, żeby naprawdę rządzić na szczycie.

2. Przerost formy nad treścią

Taktyczne origami Artety często wygląda imponująco… na tablicy. Na boisku to papierowy samolocik, który spada po trzech sekundach lotu.

Początek sezonu ciągnięty przez stałe fragmenty gry. Brak płynności, przewidywalność, zero planu B. Przeciwnicy rozgryźli nas już jesienią. A my? Jak zwykle — bez reakcji.

3. Transferowe absurdy

Potrzebujemy napastnika? Kupmy lewego obrońcę.
Potrzebujemy kogoś na już? Poczekajmy do zimy.
A w styczniu, gdy atak wyglądał jak z Championship? Siedzimy i patrzymy.

To okienko mogło być przełomowe. Liverpool był w zasięgu. City traciło pazur. Ale nie — jak co roku, Arsenal się zesrał w decydującym momencie. Bez przeprosin. Bez refleksji.

4. Brak mentalności mistrza

Dwa sezony z rzędu wszystko było w naszych rękach. I dwa razy pękliśmy.
Nie w starciach z topką — w meczach, które trzeba było po prostu „dowieźć”. Brak iskry. Brak mocy. Gdy przyszła presja — nerwy. Gdy przyszła stawka — pustka.

A potem klasyczne: „sędziowie, kontuzje, kalendarz, VAR”…
Dość. Jeśli chcesz być mistrzem, przestajesz szukać wymówek — i zaczynasz szukać rozwiązań.

_____________________________

Reasumujac - To jest sezon prawdy.

Arteta musi dowieść, że potrafi wygrać coś konkretnego.
Nie budować. Nie analizować. Nie tłumaczyć.
Wygrywać.

Bo Arsenal to nie projekt badawczy. To klub, który powinien walczyć o trofea każdego roku. I przede wszystkim miec regularność w ich zdobywaniu.

Zubimendi już jest. Napastnik i lewoskrzydłowy prawdopodobnie dołączą.
Jeśli więc w tym sezonie znów nie będzie pucharów — nie będzie też więcej wymówek.

Arteta uczestniczy w transferach. Ma wpływ na kadrę. Więc i odpowiedzialność musi być jego.

A jeśli zarząd znów będzie zasłaniał się „procesem”, to niech pamięta:

Kibice nie są ślepi. I cierpliwość kiedyś się kończy.

Patriko komentarzy: 598521.06.2025, 05:02

@pawel_1986 napisał: "@damianARSENAL: pewnie nie ostatni, niestety. On uchodzi za boga i ukręcił bata z gowna. Strach pomyśleć co mogło by być, gdyby do nas nie trafil. Ale to właśnie teraz powninni dać mu kredyt zaufania i dać dofinansowanie na to, czego potrzebuje i wtedy wóz albo przewóz. Z drugiej strony nasz pan i władca zza oceanu liczy słupki i jeśli się zgadzaj, to ma w dupie jakiekolwiek sukcesy bo one według wielu na tej stronie już są. Smutna prawda i tak zostanie zapewne na kolejne lata."
Nie ma w tym nic smutnego, w każdym klubie liczą się słupki... I skąd wiesz, że Kroenke nie chce żeby Arsenal w końcu wygrywał trofea? Bo jeszcze nie zwolnił Artety? To jedyny argument według wielu na tej stronie. Są i tacy właściciele jak ten z Tottenhamu czy Chelsea co zmieniają trenerów jak rękawiczki, nasz daje trenerom trochę więcej czasu i zaufania, klubem też takim biednym z nim wcale nie jesteśmy co nie potrafi wydać pieniędzy na wzmocnienia, tym bardziej od kiedy więcej władzy i zainteresowania nad Arsenalem oddał synowi.

Patriko komentarzy: 598521.06.2025, 04:44

@alexis1908 napisał: "Ale ty mi nie mówisz mówić że to był cyrk to wie każdy kto oglądał mecz xD po prostu mieliśmy realne szanse na wyrzucenie barcy a oni byli wtedy fest faworyzowani u sędziów i trzeba było nas udupic , przecież to samo było z interem jak motta dostał czerwoną tylko Inter się wtedy wybronił cudem ."
W tamtym dwumeczu półfinału LM w 2010 gdzie Motta dostał czerwo, w pierwszym spotkaniu gdy Inter wygrał z Barceloną 3-2, gol Bojana dla Barcelony zdobyty prawidłowo nie został uznany, z kolei jeden z goli Interu strzelony przez Militao był po spalonym (pamiętałem, że coś było nie tak z tamtym dwumeczem poza tym czerwem i sobie to odświeżyłem).
Ta kartka dla Van Persiego to oczywiście skandal :/ Ale tu pamiętam też, że Barcelonie w pierwszym meczu na Emirates gwizdnęli spalonego przy bramce na 0-2 którego dzisiaj nie byłoby mowy żeby var nie anulował i uznał im bramki, później to my dwie strzeliliśmy i wygraliśmy 2-1.

Pisałeś jeszcze o pchaniu Realu, w meczach np z Bayernem gdy grał dla nich jeszcze CR też były sytuacje gdzie sędzia mylił się na korzyść Niemców, też był karny dla Bayernu którego nie powinno być, gol który dał im dogrywkę błędnie uznany, ale najłatwiej zapamiętać tylko te błędy na korzyść zwycięzców. Ja nie twierdzę, że w sporcie w tym w piłce nie ma i nie było korupcji, ale jakbym miał takie przeświadczenie jak @losnumeros, że to jedna wielka mafia i wszystko to jeden wielki szfindel to bym przestał to oglądać, bo wtedy to byłoby bez sensu. Nie każda pomyłka to "ustawka".

Patriko komentarzy: 598521.06.2025, 04:25

@thegunner4life napisał: "Jakiego giganta? Gigantem to jest nie wiem jest City, Bayern w swojej w lidze, albo Barcelona z Realem Madryt. My nic nie osiągnęliśmy tak naprawdę.

Na topie albo jestes pierwszy albo jestes nikim. Za 10 lat kazdy bedzie mial w dupie te 2 miejsca jak nic nie wygramy."

Normalnego, przecież ci napisał, że tak w mediach piszą o Arsenalu przy okazji transferów związanych z Arsenalem, to że ty masz tego inną definicję i patrzysz tylko na wygrane laury nie zmienia faktu, że Arsenal jest obecnie jednym z najlepszych klubów w Anglii i Europie, w dziesiątce najlepszych ogólnie na pewno, stąd to określenie.

alexis1908 komentarzy: 470121.06.2025, 01:57

@Garfield_pl: ale Liverpool nie potrzebował wzmacniać defensywnego pomocnika ;) oni robią przemyślane i dobre transfery w tym sezonie i tu nawet nie chodzi o Wirtza bo to jest bonus . Potrzebowali graczy na boki obrony to wzięli Frimponga i Kerkeza wiem według Ciebie Kerkez to nic wielkiego ale to będzie Robertson 2.0 .glosno się mówi o Guehim który wzmocni im środek obrony i odciąży Van Dijka i Konate . Niech dokupią napastnika i mają najbardziej kompletny skład w w PL . Plus genialnego Salaha .

Garfield_pl komentarzy: 3723721.06.2025, 00:33

@thegunner4life napisał: "Ale bez przesady ze to jest drugi Ferguson."
Nikt tu tak o nim nie pisze :)

losnumeros komentarzy: 1559621.06.2025, 00:21

Teraz jest var i są większe jaja i ustawki niż kiedyś. To jest dopiero hit

losnumeros komentarzy: 1559621.06.2025, 00:19

@alexis1908: Tego meczu nie widziałem ( za młody i tylko skrót widziałem), ale podobny cyrk był gdy UTD przerwało naszą passę wygranych meczów bez porażki. PSG vs Barcą, Real też miał pomoc. Najlepszy finał LM to Live z Milanem. Milan poczuł się zbyt pewnie po wyniku 3:0 , takiego finału już nigdy nie będzie

alexis1908 komentarzy: 470121.06.2025, 00:15

@losnumeros: no dokładnie i to nie jedyne mecze gdzie katalonce byli pchani przez sędziow później to samo było robione z Realem ;)

losnumeros komentarzy: 1559621.06.2025, 00:14

Do dzisiaj dziwię się że Ballack nie znokautował sędziego w tym cyrku. Może wtedy mieliby szansę na awans po czerwonej kartce dla zawodnika i znokautowania sędziego. Też tam był cyrk.

losnumeros komentarzy: 1559621.06.2025, 00:09

@alexis1908: To samo było z CFC gdzie ich udupili

alexis1908 komentarzy: 470121.06.2025, 00:08

@losnumeros: Ale ty mi nie mówisz mówić że to był cyrk to wie każdy kto oglądał mecz xD po prostu mieliśmy realne szanse na wyrzucenie barcy a oni byli wtedy fest faworyzowani u sędziów i trzeba było nas udupic , przecież to samo było z interem jak motta dostał czerwoną tylko Inter się wtedy wybronił cudem .

losnumeros komentarzy: 1559620.06.2025, 23:57

@alexis1908 napisał: ") to samo z barca na Camp Nou co Robin wyłapał czerwo za kopnięcie po gwizdku"

Przecież ta kartka to był cyrk. Zresztą piłka nożna to jawna mafia jak kościół i jest git. Ludzie nadal kupują bilety czy dają na ofiarę, chociaż swoje widzą i dobrze większość obecnych osób tutaj wie że są robione jawne walki w czasie meczów

losnumeros komentarzy: 1559620.06.2025, 23:52

@thegunner4life napisał: "Albo ten meczyk co dostalismy od Milanu 4:0 i potem w rewanzu nam jednej bramki zabraklo. Ale cisnelismy 90 minut."

Cieszyłem się jak małe dziecko gdy zaczęliśmy robić swoje. Chyba Kościelny strzelił pierwsza lub 2 bramkę z różnego. Tam było ciśnienie. RVP w momencie gdy mógł dać remis to zamiast strzelić swoje to zachciało mu się kombinacji jak panenka w karnych i nie umiem do dzisiaj zrozumieć co miał w głowie żeby dołożyć stopę i byłby gol.

thegunner4life komentarzy: 982820.06.2025, 23:39

@Garfield_pl:
Nikt go nie zwolni tak dlugo jak jest w top4. To oczywiste dla wszystkich. I nikogo innego w sumie za niego w tej chwili tez nie ma dostepnego.

Ale bez przesady ze to jest drugi Ferguson.

thegunner4life komentarzy: 982820.06.2025, 23:30

@jurasmolas44:
Jakiego giganta? Gigantem to jest nie wiem jest City, Bayern w swojej w lidze, albo Barcelona z Realem Madryt. My nic nie osiągnęliśmy tak naprawdę.

Na topie albo jestes pierwszy albo jestes nikim. Za 10 lat kazdy bedzie mial w dupie te 2 miejsca jak nic nie wygramy.

alexis1908 komentarzy: 470120.06.2025, 23:29

@thegunner4life: ten mecz z Milanem tam Persie miał meczowke jakby wyżej podbił nad Abbiatim ;) to samo z barca na Camp Nou co Robin wyłapał czerwo za kopnięcie po gwizdku … tam też nie wiele brakło Lord miał na czubku buta awans ;) no z PSG zdecydowanie jakbyśmy mieli napastnika w tym roku mogli byśmy powalczyć .

jurasmolas44 komentarzy: 200120.06.2025, 23:17

Arteta nie zasługuje na krytykę, tylko na szacunek i wsparcie. Przypomnijcie sobie, gdzie byliśmy przed jego przyjściem. Klub dryfował, bez pomysłu, bez tożsamości, bez planu na przyszłość. Arteta od podstaw zbudował nie tylko drużynę, ale całą kulturę zwyciężania.

ChatgGPT ale Dokładnie tak myślę

W ciągu kilku sezonów doprowadził Arsenal z miejsca w środku tabeli z powrotem do walki o tytuł w Premier League. Wygraliśmy Puchar Anglii już na początku jego pracy, a potem, krok po kroku, odbudowywał klub. Dziś mamy młody, ambitny zespół, który regularnie gra w Lidze Mistrzów i rzuca rękawicę takim gigantom jak City.

Czy brakuje jeszcze trofeów? Tak, ale żeby wygrać z machiną Guardioli trzeba czasu i cierpliwości. Arteta to projekt długofalowy i dopiero teraz zaczyna zbierać owoce. Stabilność, progres, identyfikacja z klubem — tego nie było od lat. Wolę Arsenal, który rośnie, niż Arsenal, który latami się staczał.

Krytyka? Tak — konstruktywna. Ale mówienie, że Arteta się nie nadaje, to brak szacunku dla drogi, którą przeszliśmy i którą jeszcze idziemy. Tu się buduje coś

Garfield_pl komentarzy: 3723720.06.2025, 23:14

@hanzo88h napisał: "Sorry w sumie nie potrzebnie pytałem i tak nie chce mi się gadać."
No dostałeś jasna odpowiedź, na ten moment nie ma mocnych argumentów, żeby pozbyć się Artety, bo " nic nie wygrał " to dla mnie za mało

jurasmolas44 komentarzy: 200120.06.2025, 23:04

@Dziadyga napisał: "Ostatni sezon Artety powinien być,a Garfield i adek bracia bliźniacy mogą sobie mieć bekę :)"

Tak się zastanawiam czym Ty się tak naprawdę sugerujesz dając Artecie ostatni sezon??

Odkąd przybył na 5 sezonów mamy trzy razy vice gdzie dwa razy do samego końca....

Ilu było trenerów w ostatnich piętnastu latach, którzy zrobił z nas z powrotem "giganta" bo tak o nas piszą w kontekście transferów gazety?

Masz kogoś na liście chcącego i gwarantującego minimum to co robi Arczi?

Rozwijamy się a ostatni sezon nieco to przytłumił przez kontuzje ale tu jest temat rzeka obrońców i przeciwników podawania tego jako powodu zajęcia bądź co bądź porażka kolejny drugie miejsca

Skład wymienimy na coraz lepszy, tuzy zostają na podwórku, inne do nas przychodzą a zarząd wydaje coraz więcej wiec po co szukać nowego trenera zamiast właśnie udoskonalenia jego składu i pomysłu bo ten w pełnym składzie jest bardzo dobry i przyjemny do oglądania

Ja tak jestem jak narazie za szukania optymalnego składu i w końcu przyjdzie to szczęście którego zabrakło nam sezon temu

hanzo88h komentarzy: 176320.06.2025, 23:03

@Garfield_pl

Sorry w sumie nie potrzebnie pytałem i tak nie chce mi się gadać.

Garfield_pl komentarzy: 3723720.06.2025, 23:01

@alexis1908 napisał: "Ale po co jak im Gravenberch odpalił oni nie mieli braków na tej pozycji"
Żeby się wzmocnić;)

thegunner4life komentarzy: 982820.06.2025, 23:00

@alexis1908:
Albo ten meczyk co dostalismy od Milanu 4:0 i potem w rewanzu nam jednej bramki zabraklo. Ale cisnelismy 90 minut.

Mysle ze jakby z PSG byl normalny napastnika to by nam lepiej poszlo. A tak jak nie ma kto strzelac to trzeba wrzutki z autu robic.

alexis1908 komentarzy: 470120.06.2025, 22:53

@Garfield_pl: Ale po co jak im Gravenberch odpalił oni nie mieli braków na tej pozycji

alexis1908 komentarzy: 470120.06.2025, 22:51

@thegunner4life: wtedy to fajnie piłka grali aż się chciało oglądać te mecze ;) ja mam z 10/11 Persiego jak barce ograliśmy 2-1

Garfield_pl komentarzy: 3723720.06.2025, 22:51

@hanzo88h napisał: "A jeśli Areta wyda w tym okienku z 200 mln i nic nie wygra. To należy go nadal trzymać w klubie?"
Jeśli będzie nadal w czołówce to należy go zostawić, jeśli wypadnie z top4 pożegnać;)

Garfield_pl komentarzy: 3723720.06.2025, 22:50

@alexis1908 napisał: "no nie ma co się dziwić byli po zmianie trenera nie wiadomo było w którą to stronę pójdzie nie pewne kontrakty największych gwiazd z perspektywy w tamtym momencie Arsenal wydawał się bardziej rozwojowa i stabilna opcja ."
No ale mogli spróbować ponownie, przecież Wirtza od kilku miesięcy negocjowali, to mogli podbić jeszcze raz :)

thegunner4life komentarzy: 982820.06.2025, 22:46

@alexis1908:
Ja z tego sezonu mam koszulke Arsenalu w ogole.

Garfield_pl komentarzy: 3723720.06.2025, 22:45

@Dziadyga napisał: "Ostatni sezon Artety powinien być"
Dlaczego ostatni? Bo wuja Dziadyga tak twierdzi? XD

adek504 komentarzy: 182620.06.2025, 22:42

@Dziadyga napisał: "Ostatni sezon Artety powinien być,a Garfield i adek bracia bliźniacy mogą sobie mieć bekę :)"

Niby z czego ta beka?

alexis1908 komentarzy: 470120.06.2025, 22:40

@thegunner4life: liczby i tak całkiem dobre wykręcił jak na to że z ławki często wchodził ;) no i nawet 3 Porto w LM trafił ale potem fakt odleciał chlop

Dziadyga komentarzy: 1026120.06.2025, 22:40

Ostatni sezon Artety powinien być,a Garfield i adek bracia bliźniacy mogą sobie mieć bekę :)

thegunner4life komentarzy: 982820.06.2025, 22:37

Pamietam jego hattricka z Porto. Ucielo posta sorki

thegunner4life komentarzy: 982820.06.2025, 22:36

@alexis1908:
Poki mu calkiem na leb nie siadlo, to Wenger go wystawial jak Robin byl wiecznie w szpitalu i jakos tam pokracznie strzelac strzelal. Ale potem mu siadlo na leb calkiem i sie skonczyl.

hanzo88h komentarzy: 176320.06.2025, 22:34

@Garfield_pl

A jeśli Areta wyda w tym okienku z 200 mln i nic nie wygra. To należy go nadal trzymać w klubie?

adek504 komentarzy: 182620.06.2025, 22:34

@alexis1908 napisał: "no tak bo ty wiesz że miał oferty prowadzisz spis ;)"

Dokładnie, ktoś musi ;)

alexis1908 komentarzy: 470120.06.2025, 22:33

@Garfield_pl: no nie ma co się dziwić byli po zmianie trenera nie wiadomo było w którą to stronę pójdzie nie pewne kontrakty największych gwiazd z perspektywy w tamtym momencie Arsenal wydawał się bardziej rozwojowa i stabilna opcja .

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady