Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie

Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie 18.06.2025, 10:18, Patryk Bielski 4263 komentarzy

Arsenal nie ma łatwego początku w Premier League 2025/26. Już na starcie Kanonierów czekają wyjazdy na Old Trafford i Anfield, gdzie zmierzą się z Manchesterem United i Liverpoolem. Pierwszy mecz londyńczycy rozegrają 17 sierpnia na stadionie Czerwonych Diabłów. Następnie, 23 sierpnia, podejmą u siebie beniaminka - Leeds.

Podopieczni Mikela Artety nie mają chwili wytchnienia, bo już 30 sierpnia czeka ich wyjazd do Liverpoolu, by zmierzyć się z aktualnymi mistrzami Anglii.

Wrzesień zapowiada się równie emocjonująco. Arsenal podejmie Manchesterem City na własnym stadionie 20 września, a tydzień później, 27 września, uda się do Newcastle. Patrząc na pozycje rywali z poprzedniego sezonu, Arsenal ma najtrudniejszy start spośród wszystkich drużyn.

Derby północnego Londynu odbędą się 22 listopada, kiedy to Tottenham pod wodzą Thomasa Franka zawita na Emirates. Rewanż z Kogutami zaplanowano na 21 lutego.

W okresie świątecznym Arsenal zmierzy się z Brighton 27 grudnia, a trzy dni później, 30 grudnia, podejmie Aston Villę. Na początku nowego roku, 7 stycznia, do Londynu przyjedzie Liverpool, a 18 kwietnia Kanonierzy odwiedzą Manchester City.

Sezon londyńczycy zakończą 24 maja meczem z Crystal Palace po wcześniejszym wyjeździe do West Hamu 9 maja. Ostatnie spotkanie na Emirates rozegrają przeciwko Burnley 17 maja.

Arsenal pozna swoich rywali w Lidze Mistrzów podczas losowania, które odbędzie się 28 sierpnia.

SIERPIEŃ
Niedz. 17 Manchester United (W)
Sob. 23 Leeds United (D)
Sob. 30 Liverpool (W)

WRZESIEŃ
Sob. 13 Nottingham Forest (D)
Sob. 20 Manchester City (D)
Sob. 27 Newcastle United (W)

PAŹDZIERNIK
Sob. 4 West Ham United (D)
Sob. 18 Fulham (W)
Sob. 25 Crystal Palace (D)

LISTOPAD
Sob. 1 Burnley (W)
Sob. 8 Sunderland (W)
Sob. 22 Tottenham Hotspur (D)
Sob. 29 Chelsea (W)

GRUDZIEŃ
Śr. 3 Brentford (D)
Sob. 6 Aston Villa (W)
Sob. 13 Wolverhampton Wanderers (D)
Sob. 20 Everton (W)
Sob. 27 Brighton & Hove Albion (D)
Wt. 30 Aston Villa (D)

STYCZEŃ
Sob. 3 Bournemouth (W)
Śr. 7 Liverpool (D)
Sob. 17 Nottingham Forest (W)
Sob. 24 Manchester United (D)
Sob. 31 Leeds United (W)

LUTY
Sob. 7 Sunderland (D)
Śr. 11 Brentford (W)
Sob. 21 Tottenham Hotspur (W)
Sob. 28 Chelsea (D)

MARZEC
Śr. 4 Brighton & Hove Albion (W)
Sob. 14 Everton (D)
Sob. 21 Wolverhampton Wanderers (W)

KWIECIEŃ
Sob. 11 Bournemouth (D)
Sob. 18 Manchester City (W)
Sob. 25 Newcastle United (D)

MAJ
Sob. 2 Fulham (D)
Sob. 9 West Ham United (W)
Niedz. 17 Burnley (D)
Niedz. 24 Crystal Palace (W)

Premier League autor: Patryk Bielski źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Garfield_pl komentarzy: 3822202.07.2025, 10:48

Fun fact: the arrival of Kepa means that #AFC have now signed more goalkeepers than forwards (wingers/strikers) under Mikel Arteta.

Seven goalkeepers: Runarsson, Ryan, Ramsdale, Turner, Raya, Neto, Kepa

Six forwards: Willian, Jesus, Trossard, Marquinhos, Havertz, Sterling

Taki komentarzy: 226702.07.2025, 10:25

@Theo10: Jest taka możliwość... Jedna z wielu. Niestety.

Theo10 komentarzy: 898302.07.2025, 10:18

Liczby Rodrygo w Realu generalnie nie powalają (jak na 100mln), ale myślę że w pewnym stopniu jest to kwestia bycia w cieniu Viniego i makembe oraz faktu gry na nieswojej pozycji.

ozzy95 komentarzy: 2777 newsów: 102.07.2025, 10:00

@Be4Again napisał: "Jego liczby nie rzucają nikogo na kolana, potrafi genialny mecz pokryć 2-3 spotkaniami z rzędu gdzie notuje 20 kontaktów z piłką. Każdy kibic RM może to potwierdzić, wystarczy wejść na fanbase RM i poczytać co piszą kibice. Jest to zawodnik momentów, coś jak u nas Leo, a my potrzebujemy przede wszystkim stabilności i regularności na lewej flance."

tak, tak. Pamiętam jak ci sami kibice Realu wygwizdywali w przeszłości CR7 gdy nie strzelił bramki w 3 spotkaniach z rzędu, albo regularnie grillowali Bale'a. Ot taka specyfika tego klubu i kibiców. Rozpieszczona do granic możliwości fanbaza. Ja rozmawiałem w sobotę z fanem Realu i stwierdził, że gdyby Rodrygo dostawał takie wsparcie i regularność jak Vini to go zjada w dłuższym okresie. Zawodnik momentów? No szczególnie w LM - 3.883 minut 25G i 24A, czyli średnio gol lub asysta co 79 minut. Często ma te swoje momenty w najbardziej prestiżowych rozgrywkach w Europie ;)

Sprawdziłem sobie historię z jego minutami na boisku w lidze i to w praktyce:

24/25 - 22 spotkania, g/a średnio co 165 minut
23/24 - 26 spotkania, g/a średnio co 159 minut
22/23 - 26 spotkania, g/a średnio co 132 minuty
21/22 - 17 spotkania, g/a średnio co 191 minut
20/21 - 11 spotkania. g/a średnio co 140 minut.

Dla porównania Gabi:

24/25 - g/a średnio co 191 minut,
23/24 - g/a średnio co 203 minut,
22/23 - g/a średnio co 133 minuty,
21/22 - g/a średnio co 155 minut.

Jak widać te słabe sezony Rodrygo wciąż statystycznie i liczbowo się bronią, to jest zawodnik który robi je pomimo dużej rywalizacji, często bywał rzucany na prawe skrzydło, a mimo to robi dobre liczby w lidze i fenomenalne w LM. Po prostu gra w giga klubie, w którym jest ogromna rywalizacja, przez co gra nieregularnie, często nie na swojej pozycji.

@Be4Again napisał: "Osobiście uważam, że Rodrygo nie da nam dużo więcej od tego co daje Gabi. Oni obaj grają w bardzo podobny sposób."

Podobnie, a jednak inaczej. Rodrygo częściej i skuteczniej od Gabiego drybluje. 4,27 dryblingu na mecz vs 3,15 Gabiego w tym sezonie. Skuteczne 53% do 35%. Jak parzę to chłop w ostatnich latach regularnie notuje po 50% skutecznych, Gabi nie ma podjazdu w tej statystyce. Nie wiem czy 90 mln to za dużo, ale cały praktycznie sezon dyskutuje się o tym jak podnieść poziom naszej pierwszej 11, wskazując przy tym ograniczenia Gabiego. Dla mnie spośród wszystkich opcji Williams, Leao, nie mówiąc o jakichś Gittensach itd. Rodrygo to ktoś półkę wyżej, dla nas być może gamechanger. Ktoś kto ma wyraźnie lepsze cechy ofensywne od Gabiego, będąc przy tym graczem drużynowym, pracującym. Jeśli Real chce sprzedać i zawodnik chce odejść to dla mnie no brainer.

Theo10 komentarzy: 898302.07.2025, 09:47

@Er4s: okej, to zmienia postać rzecz. Sugerowałem się rocznikiem z profilu.

@bizooon: W cenie do 10-11mln euro byłby ciężko takich kupić :p

Garfield_pl komentarzy: 3822202.07.2025, 09:46

@Be4Again napisał: "Rodrygo za 90mln wolałbym pójść po Rogers, Eze lub nawet Semenyo, którzy nie dość że będą kosztować z 20-30mln mniej to zadowolą się 1/2 tygodniówki gwiazdeczki z Realu. Zaoszczędzone środki rozlokować na inne pozycję lub kupić wonderkida pokroju tego młodego Greka."
Semenyo podpisał nowy kontrakt, za Rodrygo w funtach czyta się o kwocie 77 baniek, Eze 68, Rodgers? Myślę że koło 100 krzyknie villa, która nie musi sprzedać, bo właśnie sprzedała żeńską drużynę, żeby ogarnąć PSR ;) ja tam brałbym Eze i Rodrygo, tym bardziej że można rozłożyć płatności, a Brazylijczyk aż tak wiele droższy nie jest ( kwota transferu) , wiadomo tygodniówka spora pewnie, ale właśnie Partey zwolnił trochę siana.

Garfield_pl komentarzy: 3822202.07.2025, 09:42

@Er4s napisał: "Zgadzam się z Tobą że Martinelli z Trossardem nie dowieźlli natomiast dla mnie Rodrygo to póła niżej niż Saka, który wygra Ci co któryś mecz w pojedynkę i jak nie będzie dostawał piłek od 10ki w topowej formie albo klepy „ze ściany” od rasowej 9ki to nie będzie w Premier League wielką gwiazdą. Dlatego na tych dwóch pozycjach widzę priorytety transferowe a w kontekście Brazylijczyka mówimy o 90 milionach po delikatnie mówiąc anonimowym sezonie w jego wykonaniu."
Rodrygo musiał grać na PS ,bo po przyjściu Mbappe zabrakło dla niego miejsca, a jak u nas będzie miał 1 skład na swojej pozycji, to myślę że zobaczymy co potrafi, i moim zdaniem może być dodatkiem w stylu Snacheza ( nie 1:1) i warto, a kwota, poza Williamsem który ma klauzulę ale chcę iść do Barcy, każdy inny skrzydłowy będzie się kręcił w podobnej cenie, tyle że jak podadzą w funtach, wygląda że mniej kosztuje. A że z Realem mamy dobre relacje w sumie, to wydaje mi się, że jest opcja rozbicia tego na raty, i dzięki temu możemy mieć i LS i jeszcze jakiś transfer in , a co jak co, to Rodrygo nie jest leszczem, doświadczenie na najwyższym poziomie ma, i potrzebuje tylko zaufania i gry na swojej pozycji, i może zluzować też Sake, a dzięki takiemu piłkarzowi na LS, Bukayo powinien mieć więcej miejsca, bo niestety Gabi zapomniał, że jest inne rozwiązanie niż bieg do linii końcowej, i wystarczy 1 obrońca żeby go zatrzymać.

bizooon komentarzy: 801102.07.2025, 09:35

@Theo10 napisał: "Przecież to były w większości świetne transfery uzupełniające skład „na teraz” - w postaci Luiza czy Jorginho i jestem pewny, że Kepa też będzie takim transferem.
Sterling był flopem, ale wypożyczonym za darmo i opłacanym tylko w połowie."

Całe szczęście że kupilśmy Kepę a nie jak Liverpool jakichś nieodbitych od Chelsea zawodników z 11 sezonu swoich lig ... (sarkazmowane)

Garfield_pl komentarzy: 3822202.07.2025, 09:35

Mikel Arteta has spoken to Declan Rice about Eberechi Eze, and the Arsenal midfielder gave a glowing endorsement of his international teammate.

While Tottenham maintain their interest, Eze is understood to prefer a move to Arsenal, the club he supported growing up.

Snapi komentarzy: 62702.07.2025, 09:31

La Liga president Javier Tebas: “As of today, Barcelona CAN’T register Nico Williams.”

Er4s komentarzy: 499902.07.2025, 09:11

Kibic od 98.
Nastolatek łap w cudzysłów.

Er4s komentarzy: 499902.07.2025, 09:10

@Theo10:
90’

Theo10 komentarzy: 898302.07.2025, 09:03

@Er4s: „ No chyba że jesteś po stronie tych nastolatków i urodziłeś się w dobie późnego Wengera/Emerego jak niektórzy tutaj to 2 miejsce w lidze bez szans na mistrza w styczniu i frajerskie outta w 1/2 ligi mistrzów będą będą dla Ciebie jak puchary świata.”

I mówi to rocznik 95, który na pewno świetnie pamięta wszystkie największe triumfy Arsenalu, a nie pamięta „frajerskiego outta” w finale LM xd (bo dla ciebie widać wszystko inne niż 1. miejsce to frajerstwo)
Btw. Nastolatek urodzony za kadencji Emery’ego/późnego Wengera? Coś tu matematycznie nie gra ^^

Er4s komentarzy: 499902.07.2025, 09:02

@Garfield_pl:
No nie wiem z tym że narzekam na transfery do obrony to mnie chyba z kimś pomyliłeś bo ja od zawsze uważam obronę za kluczową formacje i jestem wielkim zwolennikiem White’a, Timbera, Gabriela czy Saliby - to chyba moi ulubieni piłkarze Arsenalu. Jedyne co mnie irytowało to wydawanie 50 milionów na Calafiorego i przedłużanie kontraktu z Tomiyasu nie wyjaśniając jednocześnie spraw Kiwiora, Zinchenki czy Tierneya (o Skellym wtedy jeszcze świat nie słyszał).
Zgadzam się z Tobą że Martinelli z Trossardem nie dowieźlli natomiast dla mnie Rodrygo to póła niżej niż Saka, który wygra Ci co któryś mecz w pojedynkę i jak nie będzie dostawał piłek od 10ki w topowej formie albo klepy „ze ściany” od rasowej 9ki to nie będzie w Premier League wielką gwiazdą. Dlatego na tych dwóch pozycjach widzę priorytety transferowe a w kontekście Brazylijczyka mówimy o 90 milionach po delikatnie mówiąc anonimowym sezonie w jego wykonaniu.

Be4Again komentarzy: 489802.07.2025, 08:57

@Er4s napisał: "Osobiście jakby przyszedł pakiet w postaci Gyokeres/Sesko + Eze/Rogers nie ruszałbym nic na LS i zostawił Trossarda/Gabiego. 90 milionów jakie woła Real za Rodrygo roziwenstowałbym bym właśnie w Mosquere, Hato i ewentualnie jakiś talent do wypożyczenia. Bida na rynku na tym LS straszna, bierzesz takiego Rodrygo po słabym sezonie, kot w worku a musisz położyć prawie setę bo Real."

Oczywiście, że tak. Rodrygo to jest taki zawodnik a`la wisienka na torcie. Kupujesz takiego zawodnika jak masz kompletny skład i wykładasz luźne 90mln na "magika z Brazylii". Rodrygo gra ładnie, efektownie, dla takich zawodników kibice kupują koszulki i przychodzą na stadiony, ale całkowicie obiektywnie należy stwierdzić, że jest to zawodnik bardzo nieregularny i mocno przehypowany. Jego liczby nie rzucają nikogo na kolana, potrafi genialny mecz pokryć 2-3 spotkaniami z rzędu gdzie notuje 20 kontaktów z piłką. Każdy kibic RM może to potwierdzić, wystarczy wejść na fanbase RM i poczytać co piszą kibice. Jest to zawodnik momentów, coś jak u nas Leo, a my potrzebujemy przede wszystkim stabilności i regularności na lewej flance.

Osobiście uważam, że Rodrygo nie da nam dużo więcej od tego co daje Gabi. Oni obaj grają w bardzo podobny sposób. Dlatego uważam podobnie jak Ty, że zamiast wykrwawiać się i sprowadzać na siłę Rodrygo za 90mln wolałbym pójść po Rogers, Eze lub nawet Semenyo, którzy nie dość że będą kosztować z 20-30mln mniej to zadowolą się 1/2 tygodniówki gwiazdeczki z Realu. Zaoszczędzone środki rozlokować na inne pozycję lub kupić wonderkida pokroju tego młodego Greka.

Theo10 komentarzy: 898302.07.2025, 08:49

@bizooon: “ Co w Chelsea mają na naszych to lepiej nie wiedzieć. W każdym razie co okienko musimy im kasą sypnąć, to nie jest normalne”

I z jednym wyjątkiem (Kai), to zawsze jest to transfer za grosze (maks 10mln) zawodnika, którego oni wcześniej kupowali za kilkadziesiąt milionów.
Przecież to były w większości świetne transfery uzupełniające skład „na teraz” - w postaci Luiza czy Jorginho i jestem pewny, że Kepa też będzie takim transferem.
Sterling był flopem, ale wypożyczonym za darmo i opłacanym tylko w połowie.

Marcinafc93 komentarzy: 33633 newsów: 102.07.2025, 08:46

Teamnewsandtix: Arsenal are really STRUGGLING to agree a deal with RB Leipzig for Benjamin #Sesko.
The club are still trying to get a deal done, though. #AFC

Snapi komentarzy: 62702.07.2025, 08:35

“RELEASE CLAUSE FOR NICO SET TO BE PAID”, reports Diario Sport

arsenallord komentarzy: 31938 newsów: 11702.07.2025, 08:34

Patrząc na sytuację z Rodrygo to dobrze, że jest ten klubowy mundial bo szybciej można wyciągnąć wnioski, że nie pasuje do taktyki Alonso i mamy więcej czasu na transfer.

Mastec30 komentarzy: 939102.07.2025, 08:32

@Garfield_pl napisał: "więc hajs jest"

Trochę uproszczenie bo widać że się mocno gimnastykujemy żeby tego hajsu starczyło na trzech. Równie dobrze może nam się nie udać i skończymy z dwoma. Ten hajs niby jest a jednak nadal go brakuje

arsenallord komentarzy: 31938 newsów: 11702.07.2025, 08:28

Liczę dziś na oficjalke jakąś bo dawno nie było.

miki9971 komentarzy: 7846 newsów: 202.07.2025, 08:24

@bizooon napisał: "Co w Chelsea mają na naszych to lepiej nie wiedzieć. W każdym razie co okienko musimy im kasą sypnąć, to nie jest normalne"

No... Dokładnie, żeby sobie czasem za te 5mln za Kepę, nie ustawili życia.

miki9971 komentarzy: 7846 newsów: 202.07.2025, 08:23

@vitold napisał: "Nie jestem Rivaldo, ale wiem o kim mówicie. W sumie przypomni mi ktoś dlaczego zniknął?" @vitold napisał: "po prostu proszę żeby ktoś mi powiedział co się z nim stało, jeżeli już mi Garfield zarzucił :p"

Zapewne wyjechał by szukać idealnej 9'tki.

bizooon komentarzy: 801102.07.2025, 08:22

@Spejsik napisał: "Uff dobrze, że kogoś z Chelsea już ściągnęliśmy.
Przynajmniej tej obowiązkowy element mamy już odhaczony i można się skupić na reszcie wzmocnień."

Co w Chelsea mają na naszych to lepiej nie wiedzieć. W każdym razie co okienko musimy im kasą sypnąć, to nie jest normalne

vitold komentarzy: 126202.07.2025, 08:20

@miki9971: po prostu proszę żeby ktoś mi powiedział co się z nim stało, jeżeli już mi Garfield zarzucił :p

miki9971 komentarzy: 7846 newsów: 202.07.2025, 08:17

@vitold napisał: "Nie jestem Rivaldo, ale wiem o kim mówicie. W sumie przypomni mi ktoś dlaczego zniknął?"

RIVALDO nikt się tutaj nie przejmuje. Więc to musisz być Ty - skoro pytasz sam o siebie.

miki9971 komentarzy: 7846 newsów: 202.07.2025, 08:15

@Garfield_pl napisał: "avid w Juve, kolejna 9 ucieka"

Chłop przepadnie i się odbije od tej Serie A. 2/3 lata i wróci do Ligue 1.

vitold komentarzy: 126202.07.2025, 08:14

Nie jestem Rivaldo, ale wiem o kim mówicie. W sumie przypomni mi ktoś dlaczego zniknął?

Garfield_pl komentarzy: 3822202.07.2025, 07:45

@Er4s napisał: "Rodrygo sam w sobie jest w stanie grać jako klasa światowa - wiemy bo widzieli.
Problem polega na tym jak wyglądał jego ostatni sezon, coś jak z Odegaardem. Duże pytanie przy wydawaniu takiej kasy o jakiej się mówi czy Arteta będzie w stanie go odbudować.
Osobiście jakby przyszedł pakiet w postaci Gyokeres/Sesko + Eze/Rogers nie ruszałbym nic na LS i zostawił Trossarda/Gabiego. 90 milionów jakie woła Real za Rodrygo roziwenstowałbym bym właśnie w Mosquere, Hato i ewentualnie jakiś talent do wypożyczenia. Bida na rynku na tym LS straszna, bierzesz takiego Rodrygo po słabym sezonie, kot w worku a musisz położyć prawie setę bo Real."

Czyli piszesz że trzeba porządnych wzmocnień żeby wygrać mistrzostwo, a za chwilę chcesz zostawić LS i kupować obrońców ( na które to transfery narzekasz że cały czas obronę wzmacniamy) , dodatkowo gdy na ten moment wygląda że szukany 3 ofensywnych grajków, więc hajs jest ;) gdzie tu logika, bo o ile nie ma tragedii na LS, to wszyscy wiemy, że trzeba kogoś lepszego bo Gabi z Leo niestety nie pociągnęli tego w zeszłym sezonie. Zostawić co najmniej Gabiego na ławkę, niech ma motywację, a do podstawy Rodrygo niech robi zagrożenie z lewej jak Saka z prawej. Gabi może się wtedy wreszcie ogarnie walcząc o 1 skład, a jak nie, to za rok i jego wymienić, aczkolwiek wierzę w niego i będzie może jeszcze ważnym elementem drużyny, takim Leo z ławki.

Garfield_pl komentarzy: 3822202.07.2025, 07:33

David w Juve, kolejna 9 ucieka

aguero10 komentarzy: 874802.07.2025, 07:29

@Er4s:

Ogólnie to cały Real był słaby w poprzednim sezonie . Myślę że gdyby dalo mu się więcej swobody na LW to w końcu pokazał by ze jest kozakiem na skrzydle .

Er4s komentarzy: 499902.07.2025, 06:59

U nas to woda stoi w piwnicy i czeka na pompę jaką będzie napastnik i SPO w formie bo z zeszłego sezonu różowi pamiętają tylko 5:1 z City i dwumecz z Realem a mało kto katorgi i krwawiące weekend w weekend oczy w meczach ze środkiem tabeli. Potem się można za dach brac.
No chyba że jesteś po stronie tych nastolatków i urodziłeś się w dobie późnego Wengera/Emerego jak niektórzy tutaj to 2 miejsce w lidze bez szans na mistrza w styczniu i frajerskie outta w 1/2 ligi mistrzów będą będą dla Ciebie jak puchary świata. Nic nie trwa wiecznie niestety, nawet „drugość” więc pytanie czy w najbliższym sezonie chcesz być mistrzem czy walczyć o TOP4 i skakać na kiju bo United ma gorzej.

Er4s komentarzy: 499902.07.2025, 06:48

Rodrygo sam w sobie jest w stanie grać jako klasa światowa - wiemy bo widzieli.
Problem polega na tym jak wyglądał jego ostatni sezon, coś jak z Odegaardem. Duże pytanie przy wydawaniu takiej kasy o jakiej się mówi czy Arteta będzie w stanie go odbudować.
Osobiście jakby przyszedł pakiet w postaci Gyokeres/Sesko + Eze/Rogers nie ruszałbym nic na LS i zostawił Trossarda/Gabiego. 90 milionów jakie woła Real za Rodrygo roziwenstowałbym bym właśnie w Mosquere, Hato i ewentualnie jakiś talent do wypożyczenia. Bida na rynku na tym LS straszna, bierzesz takiego Rodrygo po słabym sezonie, kot w worku a musisz położyć prawie setę bo Real.

Garfield_pl komentarzy: 3822202.07.2025, 02:19

Arsenal view Rodrygo as a perfect fit. Real winger will hold talks with Xabi Alonso once back from the Club World Cup to clarify his future. #AFC yet to learn if he is open to leave, but Real are prepared to sanction an exit for around €90m.

Rodrygo viewed as the dream left-winger target, but comfortable at right-wing, a position he's often been deployed at Real.

Noni Madueke is another idea on the right side, but no offer made yet to player or Chelsea. Enzo Maresca still values Madueke. However, #CFC could entertain bids of £45m+, with add-ons on top, especially if they secure another attacker.

Eberechi Eze is a separate matter, unlinked to any of the above targets or positions, even though he can also be utilised as a left-winger.

Theo10 komentarzy: 898302.07.2025, 00:35

@kamo99111: “ Zacznijmy remont od cieknącego dachu, a nie odmalowania salonu.”

Chłopie, jaki dach cieknący… przyznaj szczerze, że po prostu chcesz nową dachówkę, żeby była ładniejsza od tej somsiada, a nie jakieś bajki wymyślasz. A salon możesz spokojnie odmalować w tzw międzyczasie.

A tak serio, to zrób sobie może z miesiąc przerwy od tego emocjonującego okienka transferowego, bo prawdopodobnie będą jeszcze dwie oficjalki SP, zanim kupimy napastnika. Nie wiem jak Ty to nerwowo wytrzymasz

Dzulian komentarzy: 343502.07.2025, 00:17

Rodrygo będzie do wyjęcia jak nic. Alonso na tym tournee od razu mu daje do zrozumienia, że nie będzie pierwszym wyborem.

4 mecze i 49 minut z ławki. Zero w podstawie.
Jak to mówił Romano "Jak Rodrygo i Real dadzą zielone światło, to Arsenal tam będzie"

85 mln euro +/- i mamy deal

metjuAFC komentarzy: 6363 newsów: 102.07.2025, 00:11

Wszystkie przesłanki wskazują na to, że obecnie trwające okienko może być jednym najbardziej przełomowych. Co prawda jak dotychczas potwierdzony został tylko Kepa, ale kolejne wzmocnienia są kwestią czasu. Arsenal potrzebował solidnego bramkarz nr 2 i takiego właśnie sprowadził. Zubimendi to cel Artety jeszcze z ubiegłego sezonu więc trener tak naprawdę dostanie to czego chciał. W obliczu odejścia Jorginho i Parteya na ostatniej prostej jest transfer Norgaarda. Duńczyk może nie jest tak klasowym zawodnikiem jak Thomas, ale to solidny rzemieślnik, którego doświadczenie w PL na pewno pomoże w kolejnej kampanii. Młodzian z Valenci na pozycję środkowego obrońcy bardzo chce dołączyć do elipy Kanonierów. Będzie to inwestycja zarówno w przyszłość jak i zapewne zastępstwo za Salibę w meczach pucharowych. Pozostaje pytanie kim będą trzej zawodnicy do przedniej formacji? Na co postawi Arteta? Eze wydaje się bardzo przemyślanym ruchem. Jest jeszcze kwestia skrzydłowego i napastnika. Szczególnie nowa 9tka rozpala nadzieje wszystkich fanów bo nie ukrywajmy, od czasów Aubameyanga nie było w Arsenalu snajpera z prawdziwego zdarzenia. Pozostaje czekać.

Ryszard_Bocian komentarzy: 56801.07.2025, 23:57

@kamo99111 napisał: "Zacznijmy remont od cieknącego dachu, a nie odmalowania salonu. Bo w momencie jak się weźmiemy za dach może się okazać, że ten salon jest zalany i I tak musimy go odmalować raz jeszcze."
Ogólnie porównanie bardzo fajne! Mega mi się podoba, tylko powinno być tak:
„Zacznijmy remont od cieknącego dachu, a nie odmalowania salonu. Bo w momencie jak się weźmiemy za salon to może się okazać, że dach znowu przecieknie i na nowo trzeba będzie poprawiać salon”.
Pewnie o to Ci w sumie chodziło, ale nie dopiąłeś szczegółów bo sprawa wydawała Ci się oczywista i się po prostu zamyśliłeś :D

Lysy1111 komentarzy: 99701.07.2025, 23:33

@artur759 napisał: "Tego już w ogóle nie rozumiem. Napisałem przecież tylko, że potencjalna ławka: Trossard, Havertz, Eze, Nwanieri, Jesus byłaby wystarczająco silna, żeby postraszyć nawet bez nowego LS"

Ja przeczytałem Nie było by kim straszyć a napisane
No byłoby kim straszyć.
Nie wiem jak to zrobiłem szczerze.
Sorry

Lysy1111 komentarzy: 99701.07.2025, 23:30

Te transfery in które zrobiliśmy to mistrzostwo,za bardzo małe pieniądze i to mocne back up + Zubimendi no i oczywiście liczę tego kota z Valencii też że nasz, Arsenal mu w głowie to dobrze o nim świadczy że tylko chce do nas.Już go lubię,mam nadzieję że będzie podobnie z Gyökeresem.
Zapowiada się bardzo dobrze to okienko.
Wobrażacie sobie takie coś
Gyökeres, Rodrygo, Zubimendi,Kępa,Norgard,, Mosquera,Eze,
Nie wykluczam Hato,bo może odejść Zinchenko i Kuba?
Oszalał bym z radości chyba.
Wierzę że takie transfery są możliwe.

artur759 komentarzy: 108001.07.2025, 23:23

@Lysy1111 napisał: "To jeśli nie znajdziemy odpowiedniego napastnika to nie musimy się spieszyć i nie kupować?"

Przecież ja pisałem o LS w przypadku, gdy dopniemy Eze + Sesko/Gyokeresa, a nie o napastniku.

@Lysy1111 napisał: "W takim razie będzie grał Havertz w ataku, a wcześniej piszesz że mając go na ławce nie ma kim postraszyć?"

Tego już w ogóle nie rozumiem. Napisałem przecież tylko, że potencjalna ławka: Trossard, Havertz, Eze, Nwanieri, Jesus byłaby wystarczająco silna, żeby postraszyć nawet bez nowego LS.

adek504 komentarzy: 226601.07.2025, 23:19

@kamo99111 napisał: "Zacznijmy remont od cieknącego dachu, a nie odmalowania salonu. Bo w momencie jak się weźmiemy za dach może się okazać, że ten salon jest zalany i I tak musimy go odmalować raz jeszcze."

Strasznie źle dobierasz porównania
Jak masz cieknący dach to faktycznie może zalać Ci już ten odmalowany pokój, jak brakuje Ci bardziej napastnika niż bramkarza to możesz prowadzić negocjacje dwutorowo, a tym bardziej idąc Twoja nomenklatura wiedząc, że jeszcze długo nie będzie padał deszcz
No i jak ugrasz na cenie dachu to może jeszcze sobie basen wybudujesz

Garfield_pl komentarzy: 3822201.07.2025, 23:14

@sidtsw napisał: "jestesmy za, ale bedzie konkurencja, jakis Bayern, Man City itp...oby wybrał nas"
Może go koledzy z repki namówią, i "najlepszy trener na świecie" ;)

Swoją drogą odkąd tyle dobrych wieści na temat wzmocnień, chyba sezon na pomidory się zaczął, co za zbieg okoliczności;)

adek504 komentarzy: 226601.07.2025, 23:12

@kamo99111 napisał: "sędziowie
- kontuzje (tak to jest głupia wymówka jeżeli weźmiemy ją w kontekście ostatniego letniego i ostatniego zimowego okienka - bo można było zrobić wiecej. I zeby nie bylo mialo to na pewno realny wplyw na walke o najwyzsze cele ale w kontekscie prowadzenia okienek to ta wymowka jest po prostu glupia)"


Nigdy nie powiedział z tego co kojarzę że przez sędziów nie wygraliśmy trofeów, później w sezonie to już nawet nie odnosił się do błędów sędziowskich, a na początku z tymi dziwnymi kartkami za odkopniecie to nie dziwię się że się wypowiadał

Co do kontuzji to masz sam sprzeczność, bo niby rozumiesz że to ma znaczenie, a potem jednak że w sumie to nie można tak mówić
Ja uważam że kadra była na mistrzostwo i wcale inne kluby nie mają szerszych kadr, ale tyle kontuzji to już jest coś ponad możliwości

@kamo99111 napisał: "Arsenal był najlepsza drużyna w lidze mistrzow" xD"

Po pierwsze czy to była wymówka dlaczego nie wygraliśmy LM?
A po drugie kiedyś Ci to tłumaczyłem, dlaczego akurat tak mógł się wypowiedzieć

@kamo99111 napisał: "Tak jak pisałem jeżeli do 19.07 będziemy mieli Gyo/Sesko, Zubimendiego, Norgarda, Mosquere, Kępę, a w późniejszym czasie Eze i LS to dla mnie będzie to najlepsze okienko ever i zostaną wykonane wszystkie transfery o których pisałem, że trzeba dokonać. Kwestia timingu bo o ile LS'a jestem w stanie zrozumieć w późniejszym terminie - bo tu rynek jest trudniejszy niż w przypadku napastnika - o tyle napastnik do 19.07 musi się zameldować w klubie."

Cały czas nie potrafię Cię zrozumieć, skoro to wszystko wiesz to czemu nagle po ogłoszeniu Kępy się odpalasz że trzeba było zacząć od pilniejszych pozycji

sidtsw komentarzy: 366201.07.2025, 23:08

@Garfield_pl: jestesmy za, ale bedzie konkurencja, jakis Bayern, Man City itp...oby wybrał nas

Lysy1111 komentarzy: 99701.07.2025, 23:07

@Garfield_pl napisał: "Rodrygo nie wszedł nawet z ławki, oj super byłoby go kupić"
Właśnie o to mi chodziło,warto poczekać aż Real skończy KMS.

Garfield_pl komentarzy: 3822201.07.2025, 23:06

@kamo99111: nie chce mi się kolejny raz pisać tego samego, bo i tak nie przyjmujesz do wiadomości tego ;) powiem tak, sezon zweryfikuje, a 1 czy tam 2 września będziemy wiedzieć jaki mamy skład ostatecznie, tak jak i reszta ligi, a jak tam chcesz to przeżywaj transfery innych, że szybko zrobili;)

Lysy1111 komentarzy: 99701.07.2025, 23:04

@Garfield_pl napisał: "Valencia have offered a new deal with an important salary to Cristhian Mosquera. However, the player's desire is very clear: Arsenal, Arsenal, Arsenal. He wants to play for Arsenal. It's now on Arsenal and Valencia to reach an agreement. [@FabrizioRomano]

Dla tych co oglądać im się nie chce;)"


Fajnie, bardzo ciekawy transfer.
Za taką kasę piękna sprawa,oby szybko załatwili sprawę .

Garfield_pl komentarzy: 3822201.07.2025, 23:03

Rodrygo nie wszedł nawet z ławki, oj super byłoby go kupić

kamo99111 komentarzy: 820701.07.2025, 23:03

@adek504 napisał: "A jakie niby słyszałeś te głupie wymówki Artety?"

- sędziowie
- kontuzje (tak to jest głupia wymówka jeżeli weźmiemy ją w kontekście ostatniego letniego i ostatniego zimowego okienka - bo można było zrobić wiecej. I zeby nie bylo mialo to na pewno realny wplyw na walke o najwyzsze cele ale w kontekscie prowadzenia okienek to ta wymowka jest po prostu glupia)
- "Arsenal był najlepsza drużyna w lidze mistrzow" xD

No i pewnie jeszcze kilka by się znalazło;-) @adek504 napisał: "Narazie patrząc po zapowiedziach będzie robione lepiej niż ostatnie, już są praktycznie klepniete 3 bardzo mądre transfery, do tego N, LS i będzie ogien"

Tak jak pisałem jeżeli do 19.07 będziemy mieli Gyo/Sesko, Zubimendiego, Norgarda, Mosquere, Kępę, a w późniejszym czasie Eze i LS to dla mnie będzie to najlepsze okienko ever i zostaną wykonane wszystkie transfery o których pisałem, że trzeba dokonać. Kwestia timingu bo o ile LS'a jestem w stanie zrozumieć w późniejszym terminie - bo tu rynek jest trudniejszy niż w przypadku napastnika - o tyle napastnik do 19.07 musi się zameldować w klubie. @Garfield_pl napisał: "Tłumaczyłem Ci już to, że Live pracowało miesiącami nad tym transferem, i nie utargowalo nic, zapłacili ile musieli, tyle, że Wirtz był zdecydowany tylko na live i Bayer nic więcej by nie ugrał, licząc na batalię o zawodnika."
Nikt nam nie bronił aby negocjować wcześniej. Zresztą jak już wcześniej ustaliliśmy te negocjacje rzeczywiście były. Pytanie ile ugramy na tak długich negocjacjach.. Bo jeżeli będziemy negocjować jeszcze miesiąc i nie ugramy nic albo 5 milionów to będzie śmieszne, nie sądzisz? Ja rozumiem ugrać 10-20 milionów. Ale póki co się zapowiada, że i tak wybulimy na Gyo 75 boksów, a to taka kwota o jakiej się mówi od miesiąca, że Sporting chce. Tak więc trzeba zamykać i tyle. @Garfield_pl napisał: "Dziwne żeby live nie musiało zastąpić tta czy Robertona w 1 kolejności, bo mieli od razu dziurę w podstawie, my mamy mimo wszystko dość dobrze zbudowaną kadrę, która zdrowa mogła rywalizować luźno z live, a teraz my chcemy się wzmocnić a nie wypełniać luki. O ile 9 to pozycja która potrzebuje transferu od dawna, tak LS czy 6 to są transfery, które po prostu będą lepsze od dotychczasowych zawodników."

Nie zgodzę się, że mamy dobrze obsadzony LS I napastnika. Martinelli od dwóch lat kopie się po czole. Obrońcy przeciwnika go czytają na tyle, że oda już w ciemno do linii bo każdy we co Brazylijczyk zrobi. I zazwyczaj jego akcje kończą się albo wyjściem poza boisko albo niecelnym dośrodkowaniem. Trosard wejście maial dobre ale z biegiem czasu to równia pochyla. I o ile obaj dobrze wyglądają jako zawodnicy do rotacji lub na ostatnie 15 minut o tyle mistrzostwa nimi nie wygramy. Havertz to trochę inna melodia. Chłop jest dobry. Ale, właśnie tylko dobry. Zobacz jak Halaand czasem ciągnął City. Ile razy było tak, że City przegrywało/remisowało, a chłop wchodził cały na biało i walił bramę na punkty dla City? Śmiem twierdzić, że gdyby nie Haaland to dwa lata my byśmy świętowali mistrzostwo. Albo inaczej - gdybyśmy my mieli kogoś porównywalnego na 9 to myślę, że mistrz byłby nasz. Prawda jest taka, że długi czas przespaliśmy te pozycje i porą w końcu zrobić porządek i tu. @Garfield_pl napisał: "O ile 9 to pozycja która potrzebuje transferu od dawna, tak LS czy 6 to są transfery, które po prostu będą lepsze od dotychczasowych zawodników."

O ile z 6 się zgadzamy o tyle z 9 i LS nie. Jak dla mnie LS jest bardziej naglący. Wyjaśnienie masz powyżej. Havertz daje coś drużynie. Nasi LS w tym sezonie kopali się mocno po czole. @Garfield_pl napisał: "Za rok znów będzie okienko i wzmacnianie np pozycji Ode, jeśli pojawi się lepsza opcja, a nie znaczy to, że Ode będzie leszczem, po prostu drużyna musi się rozwijać. To że dla nas bramkarz za 5 baniek to też uzupełnienie ważnej pozycji, smuci Cie bo nie jest on za 30 baniek?"

Ale gdzie ja powiedziałem, że Kępa to słaby transfer? To już są Twoje urojenia. Zacznijmy remont od cieknącego dachu, a nie odmalowania salonu. Bo w momencie jak się weźmiemy za dach może się okazać, że ten salon jest zalany i I tak musimy go odmalować raz jeszcze.

Ode nie jest leszczem ale i nie jest world class. Jego decyzyjność pozostawia wiele do życzenia i w wielu meczach to widać o czym tez nie raz pisałem- kiedy ma czysta okazję podaje do gorzej ustawionego kolego, kiedy ma lepiej ustawionego kolegę to próbuje strzelać. Najgorsze jest to,czego te sytuację mają miejsce w meczach na styku lub bardzo ważnych. Dodatkowo czesto swoimi obrotami w srodku boiska spowalnia akcje i daje czas przeciwnikom na powrot i odbudowanie ustawienia. Dlatego bardzo się cieszę z tego, że mówi się o Eze. Mam nadzieję, że jak Norweg poczuje oddech na plecach to wróci to swojego bardzo dobrego poziomu (nie wybitnego), a jak dalej będzie grał piach to poleci grzać ławę. Choć wątpię w to bo to ulubieniec Mikela i choćby strzelił 8 samobojow w meczu o mistrzostwo to i tak będzie grał. @Garfield_pl napisał: "Naprawdę zachowujesz się, jakbyś nie ogarniał na czym polega okienko, i dla Ciebie to jak FM czy FIFA, a i tak tak łatwo nie ma ;)"

Nie mówię, że jest łatwo ale inni potrafią dopiąć szybko te najważniejsze transfery z punktu widzenia swojego składu. I te drużyny od lat biją się o najwyzsze cele i trofea (nie mówię tu tylko u wyłącznie o lidze angielskiej). Prawda jest taka, że Edu to był ciapa. Nowy dyro zapowiada się lepiej ale to dopiero będzie można oceniać 19.07 w zależności kogo jeszcze sprowadzi do tego czasu (oprócz Kępy, Zubiego I Norgaarda). @Garfield_pl napisał: "Podpowiem Rodrygo jeśli chcesz mieć w drużynie, to zapomnij że będzie to szybko, chyba że faktycznie zaraz ogłosi że chce odejść i negocjacje pójdą sprawnie, ale trzeba czekać aż skończą się co najmniej KMŚ"

Pisałem to już nie raz. Na Rodrygo jestem w stanie poczekać albo na innego LS'a bo tu sytuacja jest trudniejsza. Bo albo zawodnik chce za dużej tyogniowki ja Williams albo klub nie chce puścić swojego zawodnika jak np. Rodrygo. W przypadku napastnika mamy 2 super cele i prawda jest taka, że jest to tylko i wyłącznie kwestia dpowiednich pieniędzy.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady