Komentarze użytkownika Armata500
Znaleziono 4507 komentarzy użytkownika Armata500.
Pokazuję stronę 103 z 113 (komentarze od 4081 do 4120):
@
mitmichael
Przepraszam, ale chyba nie wiesz o czym mówisz. Na PC swego czasu PES zdecydowanie królował. PES 5 czy PES 6 były rewelacyjnymi grami. FIFA w tamtych czasach mogła się schować. Więc nie wygaduj bzdur, że się nie przykładali na PC :)
Co nie oznacza oczywiście, że uważam, tych, którzy nie popierają Korwina za głupków. Żebyś sobie nic nie domówił. I sorry za 3 komentarz :)
A wiadomo, że społeczeństwo jako całość, nie musi być mądre, że tak powiem...
InArseneWeTrust
A czy on na to liczy? Właśnie nie. On nic nie mówi pod publiczkę. I o to mu chodzi i za to go cenię.
On nie chce niczyjej miłości. Robi swoje, a kto mu zaufa, ten mu zaufa. I tyle.
Lubię Lester i kibicuje im w każdym meczu prawie, ale jak dzisiają wygrają, to przypomnę co niektórym, że nas strącą z 3 miejsca na 4. Więc dla Arsenalu lepiej, żeby ten remis się utrzymał...
Oho, widzę, że nudzi się już niektórym tutaj i dyskusje o polityce się zaczęły.
Ja w parlamentarnych głosuje na partię Korwin, bo Korwin mnie najbardziej przekonuje z tych wszystkich świń korytowych, typu politycy PiS czy PO. Nie ze wszystkim się zgadzam, co mówi, ale w dużej części podzielam jego poglądy na otaczającą nas rzeczywistość.
Korwin wali prawdę między oczy, nawet jak jest ona brutalna. Nie owija w bawełnę, nie robi dobrej miny do złej gry. Jest szczery, wylewa swoje myśli. To mi się podoba. A przy tym nie zmienia poglądów co miesiąc, tylko trwa przy swoim. A to też u polskiego polityka RZADKOŚĆ.
Tym się wyróżnia właśnie od reszty cymbałów.
Ludzie mu nie ufają właśnie za to, że jest jaki jest, a telewizja robi z niego oszołoma i wariata, między innymi właśnie TVN(ale nie tylko), wyrywając zdania z kontekstu z jego wypowiedzi, dodając jeszcze uszczypliwe komentarze lektora i manipulują tymi, którzy to oglądają.
Korwin nie jest idealny, jak pisałem wyżej, nie popieram wszystkie co mówi, ale serio, wolę już Korwina, niż bandę złodziei która rządziła do tej pory i rozkrada kraj, i mam tu na myśli PiS sprzed 8 lat i PO przez ostatnie lata.
Co do muzułmańskich uchodźców, ma 100% racji. Nawet jego wrogowie tutaj muszą przyznać mu rację. UE niszczy Europę sprowadzając tutaj "śmieć ludzki", który nie chce pracować, nie chce robić NIC i liczy na utrzymanie przez państwo, które go przyjmie(a wiadomo, że my na to będziemy się składać, kto płaci podatki). Czyli to będzie pasożyt, nic nie da od siebie, a będzie dla państwa obciążeniem. I na to oni liczą wszyscy, którzy uciekają z kraju ogarniętego wojną. Nikt mi nie wmówi, że ten motłoch, który wykrzykuje Allah Akbar i niszczy wszystko na swojej drodze, będzie uczciwie pracował i zarabiał na swoje życie w obcym państwie cywilizacji zachodniej.
Wpuszczamy tutaj nierobów, a dodatkowo, oni nigdy się nie zasymilują z naszą kulturą. Oni jej nie cierpią w znacznej większości i jej nie zaakceptują nigdy. I kto wie, czy nie będą dążyli kiedyś do "przejęcia" Europy. To jest poważne zagrożenie. Francja się już o tym przekonuje, przyjdzie czas i na inne kraje.
Jak Europejczyk pojedzie do ich kraju, musi uważać na to co mówi i na to co robi. A UE zaprasza ich tutaj, oni włażą z buciorami i robią co chcą, mówią co chcą, obrażają kogo chcą, i będą zabijać. W imię Allaha, w imię swojej religii.
Ogólnie jestem za przyjęciem tylko potrzebująych rodzin. Ale gdzie nie spojrzę, to widzę w większości młodych, zdrowych i silnych mężczyzn, którzy zamiast walczyć o swój kraj, uciekają do obcej cywilizacji. Czy to nie dziwne?
A co do inwalidów. To bardzo kontrowersyjne co Korwin powiedział, ale czy nie powiedział brutalnej prawdy po prostu? No jest to bolesna prawda, wypowiedział się ostro, zgadzam się. Ale rozumiem jego tok myślenia.
I nie mówcie mi, że bredzę, bo sam od 3 lat jestem w związku z dziewczyną, która jest niepełnosprawna.
I ja szanuję ludzi niepełnosprawnych i mam o nich dobre zdanie, gardzę ludźmi, którzy się nabijają z takich ludzi, albo coś do nich mają.
Ale Korwin nic do nich nie ma, ani się nie nabija. Stwierdził fakty... Takie życie, life is brutal.
Zacznę wierzyć, że wracacie na najwyższy poziom, jak najpierw ogracie Dinamo kilkoma bramkami, czyli tyloma, iloma się powinno wygrywać z takimi zespołami, a potem wygracie z będącą w słabej formie Chelsea.
Wtedy tak. A póki to nie jest zrealizowane, buzia na kłódkę i grać. Słyszymy te śpiewki co roku. A potem się kończy jak zwykle.
Dzisiaj ogólnie świetne gole w Premier League.
I każdy inny, żeby było ciekawiej.
Matic bomba z 30 metrów pod poprzeczkę.
Benteke przewrotka.
Martial cudowana indywidualna akcja.
Blind świetny zawijas.
Cóż. Mecz w naszym wykonaniu muszę przyznać... No dobry. A nawet bardzo dobry. Zmiażdżyliśmy Stoke, stwarzamy multum sytuacji.
Gdyby w ataku był ogarnięty napastnik, ah..... Można sobie pogdybać, może strzeliłby dzisiaj 5 bramek jak Ronaldo, a my wygralibyśmy 6:0? Gdyby, gdyby, gdyby.
A fakty są takie jakie są. Wygraliśmy po golach Theo i Giroud.
Ale czy to był dobry występ Theo? Nie sądzę. Zmarnował mnóstwo sytuacji, strzelił jednego gola, fajnie. Ale od środkowego napastnika TRZEBA wymagać więcej. Na tyle sytuacji strzelić jednego gola, to mało.
Nie jestem hejterem Theo i nigdy nie byłem. Ale jeżeli Theo coś spierniczy,to spierniczy, i trzeba to napisać wprost. Po co wyzywać ludzie od hejterów, jak co niektórzy tutaj, gdy ludzie opisują to co widzą na własne oczy przed monitorem.
Gdy krytyka jest bezpodstawna, wtedy można nazwać ludzi hejterami. A jak Theo psuje akcje, to wtedy ta krytyka jest uzasadniona. A to, że najpierw ktoś napiszę "co on robiii" albo coś w tym stylu, nie przekreśla możliwości, by potem napisał "BRAWO THEO!!", jeżeli w końcu coś mu wyjdzie. Niektórzy tego nie rozumieją.
No ale nieważne.
Giroud zmarnował w głupi sposób setkę, a potem ładny gol banią, jak dla mnie miał 2 sytuacje i 1 gol padł, tragedii nie ma. W tej 3 sytuacji to według mnie był faulowany i nie mógł za wiele zrobić. To był karny.
Mecz spoko, ale na Chelsea musimy wyregulować celowniki. Nie możemy marnować tylu sytuacji.
MOTM Koscielny jak dla mnie. Czyścił wszystko i był niebezpieczny w ofensywie. Gratki.
Śmieszą mnie teraz ludzie, którzy wypisują "i co hejterzy"...
Dobrze się czujecie?
Strzelił jedną, fajnie, cieszę się i gratulacje, oby jak najwięcej takich brameczek. Ale ile wcześniej zmarnował w bardzo prostych sytuacjach? No właśnie...
Naturalne jest chyba że jak napastnik nie strzela z bliskiej odległości w światło bramki nawet, to się go krytykuje.
A jak strzeli, to się chwali.
Skończcie z tymi durnymi tekstami z hejterami.
Zorientował się ktoś, że Sobiech strzelił gola z Dortmundem na 1:0?
Tak, ten Sobiech. Artur Sobiech :D
@FabsFan
Akurat w LM to niech grają jak najlepiej, jak zresztą każdy zespół z PL, żeby w końcu od tej La Lipy odbić. Dla dobra Premier League.
Ale w lidze, to mogą grać tak zawsze jak dzisiaj :D Cieniasy :) Brawo EVERTON! :D
Niezłe jaja też z Chorwacją. Ależ tam jest walka o te 3 miejsca. Jak dzisiaj wygrają Włosi, to Chorwacja spada na 3 miejsce.
Ale Izrael jest cienki jak sik pająka... 0 strzałów jakichkolwiek. Wiadomo, grają z Walią(jak to brzmi), liderem grupy, ale no 0 strzałów przez 65 minut? To jakiś dramat, jak na zespół, który niby walczy o awans na Euro.
A Holandia jest jedną wielką żenadą. Niesamowite co się przez rok zrobiło z tą drużyną. To 3 drużyna świata przecież... W tej chwili na awans nie zasługują, ale będzie ich jednak brakowało na wielkim turnieju.
Kilka słów o reprezentacji.
Mimo tej porażki, jak chyba większość kibiców, jestem bardzo zadowolony ze stylu gry i walki, jaki wczoraj nasi pokazali na tle takiego rywala.
Momentami zbierałem szczenę z podłogi i nie mogłem uwierzyć, że to nasza reprezentacja gra jak równy z równym z mistrzem świata, najlepszym teamem na świecie na jego własnym terenie.
Tutaj już nie ma wymówek, że zmęczenie po mistrzostwach, itd. Zagrali najlepszym składem jaki mają obecnie(oprócz Reusa), nie byli zmęczeni no i to był dla nich bardzo ważny mecz.
Tym bardziej szacun się należy dla naszych za sposób gry. Tu nie było mowy o przypadku. Po prostu nasi potrafią tak grać. Gdyby dopisało nam więcej szczęścia przy sytuacjach Lewego czy Grosika, kto wie...
Nie wiem co ten Nawałka zrobił z tą drużyną. Przy 2:0 w pierwszej połowie nie tylko reprezentacje poprzednich selekcjonerów spuściłyby głowy i czekały na jak najniższy wymiar kary, ale zaryzykuje i stwierdzę, że bardzo dużo solidnych reprezentacji innych krajów by już siadło.
A oni grali dalej to samo, dalej swoją piłkę, jak gdyby nigdy nic, jakby nie grali z mistrzami świata. Ta reprezentacja się nie boi, ta reprezentacja walczy. Mamy świetnych wojowników. Niedostatek umiejętności nadrabiają chęcią, pasją i wolą walki. Takiej reprezentacji nie widziałem od lat, ostatnio chyba za Beenhakera z jego początków.
Wiadomo, że to porażka i nie ma co robić z tego jakiegoś sukcesu. 0 pkt to 0 pkt.
Ale chodzi o coś więcej niż o punkty tutaj. Styl gry świetny i to trzeba przyznać, chyba naprawdę nasza repra potrafi grać w piłkę :D
Jakbyśmy tak grali jak wczoraj z mistrzem świata, to możemy pocisnąć każdą reprezentację świata, przy odrobinie szczęścia, co w piłce jest zawsze potrzebne.
Teraz Gibraltar, potem Irlandia. Musi tu być 6 pkt. Remis ze Szkocją na wyjeździe, chociaż nie, jaki remis :D Szkocję trzeba ojechać :)
Awans bardzo blisko, trzeba tylko postawić kropkę nad i.
I może Nawałka będzie pierwszy trenerem od dziesiątek lat, który wyjdzie z grupy na wielkim turnieju.
Nie wierzę, że on tak dosłownie powiedział. Pismaki przekręcą wszystko, byle zrobić sensację.
Ale jeżeli by tak powiedział, to naprawdę zawiodłem się na nim.
Nie ma to sensu?
Właśnie ma to sens, bo chyba tylko głupiec może uważać, że z obecnym składem zdobędziemy mistrzostwo i zawalczymy o długą przygodę z LM.
Nawet jakby naszej kadry nie dokuczały ŻADNE kontuzje przez cały sezon, to i tak byłoby ciężko.
A jak wiemy, kontuzje przyjdą. To jest nieuniknione. I skończy się jak zawsze.
Chryste, jakim trzeba być naiwnym człowiekiem, by wierzyć w te bajki opowiadane przez Wengera. Wenger przespał to okienko i tyle.
To się dobrze nie skończy.
Tzn o TOP 4 oczywiście powalczymy, z grupy LM pewnie wyjdziemy. Ale co z tego? Kogo to do cholery zadowala? Bo na pewno nie powinno od dawna to zadowalać kibica Arsenalu.
Jak tym składem wygra mistrzostwo, to będzie to cud. Po prostu, cud.
Niby cuda się zdarzają... ale trzeba być naiwnym by na nie wyczekiwać.
@sielczykovsky
Oo, popisał się pan ekspert i znawca. No a ja dodam tylko, że Lewandowski 4 gole z Gibraltarem i 3 gole z Gruzją, ale cienias :/ Jest wart każdych pieniędzy zapewne. A może nie jest? Przecież to drewno prawda?
Czemu ludzię są tacy tępi...
Yarmolenko to świetny piłkarz, tylko czy serio na potrzebny, tego pewien nie jestem. Skrzydłowych mamy spoko. Kurczę, Wenger powinien się skupić na środkowym napastniku, ale tak długo zwlekał, że teraz nie wiem kogo sensowego można wyciągnąć. Będzie ciężko. W tej chwili to najciekawiej wygląda chyba Cavani albo Icardi.
Ale oczywiście jeżeli przyszedłby Yarmolenko, to na pewno bym się nie smucił.
Chociaż to pewnie i tak wyssane z palca informacje.
Pietras-->
Mylisz się. Austin nigdy nie był królem strzelców PL. W ostatnim sezonie, który był jego życiówką, strzelił 18 bramek i był dopiero 4. Królem strzelców był Aguero.
Według mnie powinniście podawać pisać więcej o występach poszczególnych zawodników.
Wiadomo, że jak ktoś strzeli gola czy zaliczy asystę, to można to napisać bo łatwo to sprawdzić, ale czemu np. przy Wojtku nie ma kompletnie nic napisane, prócz tego, że grał 90 minut?
Przecież to żadna informacja. Potencjalny odbiorca który nie oglądał meczu lub skrótu nie wie, czy zawinił przy golu, czy grał pewnie, czy niepewnie, czy popisał się jakąś paradą, czy uratował zespół. Nic na ten temat. Trochę słabo.
A Wojtek wczoraj popisał się fantastyczną paradą, ratując Romie 3 pkt w samej końcówce. Warto byłoby o tym wspominać.
I nie każę oglądać meczów, ale akurat bardzo łatwo się dowiedzieć jak bronił, więc informacja na ten temat byłaby wskazana.
Może mało kogo interesuje tutaj Barcelona, ale Verma właśnie zdobył gola na 1:0 z Malagą. I to bardzo ładnym uderzeniem z woleja z pola karnego. Oczywiście z lewej nogi.
Trochę tęsknie za Vermą, niech mu się wiedzie tak dalej ;)
Impotencja w przodzie aż w oczy kłuje.
Ale Wenger i tak powie, że mamy świetnych napastników.
Giroud jest ok, ale powinien mieć dobrego rywala.
Walcott? To jest dobry skrzydłowy. SKRZYDŁOWY, powtarzam. Ale nie środkowy napastnik. Dzisiejszy mecz fatalny w jego wykonaniu.
Mamy więc czekać na Welbecka aż wróci?
No ale tak jest co sezon.
W sumie, po co to wszystko piszę, i tak to nie ma sensu...
@Wiorek272
Na tym polega to wszystko. Jak dobrze idzie, to wiadomo, chwali się.
Jak grają do bani, to się krytykuje. Logiczny tok myślenia, takie jest życie i life is brutal.
Czego nie rozumiesz?
Jesteśmy żałośni w ofensywie, Walcott jest żałosny i beznadziejny. Gramy w 10, a mimo to okazji prawie nie ma.
A Wenger nadal będzie pieprzył, że nie potrzeba wzmocnień w ataku? Boże, ratuj.
Zobaczymy jak druga połowa będzie wyglądała, ale mówię rzecz jasna o pierwszej. Nie wygląda to dobrze.
I tu właśnie wychodzi arogancja Wengera, o którem mówił Neville.
Tak Papciu, masz rację co do Coqa, jest świetny. Nikt nie podważa jego umiejętności i wpływu na zespół, nikt nie uważa, że jest za słaby Papuniu.
Tylko wszyscy mówią o tym, co jak Coq wypadnie? To co wtedy? Kim go zastąpisz Papusiu? No kim? Wilshere to tykająca bomba kontuzjowa.
Arteta jest spoko, ale no niestety się starzeje.
Flamieniego nawet nie będę komentował.
To kim będziemy tam grali kto zapewni nam super jakość i walkę o najwyższe cele?
No właśnie! I o to Papciu wszystkim chodzi. Ale Ty tego nie dostrzegasz, bo jesteś naiwny i arogancki, nie dasz sobie nic powiedzieć, nikogo nie słuchasz bo nie chcesz słuchać.
No ale to Ciebie Papcoi potem rozliczą.
Aha, i naprawdę, życzę nam wszystkim i Papciowi, by jednak Coq nie wypadł przez cały sezon. Bo jak wypadnie, to naprawdę będzie źle.
Szmata??
Strzał nieudany, ale gol Guilherme szmatą? Gdzie Ty masz oczy?
Piłka z taką prędkością leci, tyłem do bramki stoi, piękna pięta zamierzona, faktycznie, szmata.
" ale to wydaje się normalne, że zawodnicy po dwóch, czy trzech meczach nie są jeszcze przygotowani na sto procent"
Ale bzdury. Aż się nóż w kieszenie otwiera i cisną się na usta naprawdę brzydkie słowa.
To od czego do jasnej cholery jest okres przygotowawczy przed sezonem? Z tego co wiem właśnie do odpowiedniego przygotowania do sezonu i do ligi.
Jeżeli jego piłkarze nie są odpowiednio przygotowani do ligi, nie są w 100% gotowi na jej start i dostają w dupę od WHU, to przepraszam bardzo, ale Wenger się właśnie skompromitował.
My mamy super wycieczki do Azji, super turniej w Londynie, super ośrodek treningowy, jeden z najlepszych w Anglii a może i w Europie.
I oni ku*a nie są przygotowanie do sezonu????
Takie Leicester nawet nie może się równać z nami pod tym względem(turniejów przedsezonowych, finansowo, potencjałowo, nie mają takiego ośrodka) a mimo to grają lepiej od nas i jakoś są przygotowani na 200% nawet bym powiedział.
O City nawet nie wspomnę. Jeżeli według Wengera w 2-3 pierwszych meczach normalnym jest, że piłkarze nie są w 100% gotowi, to ja się boję co będzie, jak City zacznie grać na 100%.
Chyba że już grają, to wtedy oznaczałoby to że Wenger prze....lił cały okres przygotowawczy i durno się tłumaczy, jak to co roku ma w zwyczaju.
Eh. Ja Wengera skreślał nie będę, ocenię jego pracę po sezonie. Ale mógłby chociaż nie pierniczyć farmazonów.
Cieszy się Wenger,
Cieszą się Ruscy,
Że tu dla nas wszystkich, jakość się zaczyna,
Że tu dla nas wszystkich, jakość się zaczyna.
Hej!
Koko Koko Rin Rin spoko, piłka leci w bramek okno
Wszyscy razem zaśpiewajmy, Ruskowi doping dajmy
Koko Koko Rin Rin spoko, Giroud płacze, Giroud skacze,
Wszyscy razem zaśpiewajmy, Kokorinowi doping dajmy.
Naaasz dzielny chłopiec,
To ruski wojownik,
Strzelić mu się uda,
Uciszy Girouda,
Strzelić mu się uda,
Uciszy Girouda!
Hej!
Koko Koko Rin Rin spoko, bramkarz płacze jak pacze,
Wszyscy razem zaśpiewajmy, Ruskiemu cześć oddajmy,
Koko Koko Rin Rin spoko, Wenger znów oszczędził złoto,
Wszyscy razem zaśpiewajmy, Bossowi szacun oddajmy.
Kokorinie biega,
Żwawo po murawie,
Zdobywaj gole,
I będzie po sprawie
Strzelaj piętą w okno,
I czasem z bani!
Hej!
Koko Koko Rin Rin spoko, kibic niech nacieszy oko,
Wszyscy razem zaśpiewajmy, Rusek jeest fajny!
Koko Koko Rin Rin spoko, Arsza przecież był też sławny,
Wszyscy razem zaśpiewajmy, ligi postrach witajmy.
Nie myśl sobie cepie,
Że on nie da rady,
Piłką w bramę jebnie,
I ligę wygramy,
Piętą strzeli gole,
I Europę mamy.
Już przygotowałem pieśń powitalną dla Kokorina. Teraz musi przyjść.
Wnuczka znajomego mojego taty pojechała na mistrzostwa i też miała rzucać młotem, ale niestety nie zawkalifikowała się. Szkoda :(
Ale jest młoda, talent ma, więc na pewno zrobi karierę jeszcze :)
simpllemann--> dlatego napisałem "nawet jeżeli". Bo ja tego nie wiem! Tak czy siak, jest jeszcze dość młody i na pewno się rozwinie. I jeżeli by Wenger go brał, to na pewno nie po to, by robił za maskotkę kibiców w Rosji, jak to robił Park dla kibiców z Azji, tylko po to, by grał. Więc coś by musiał w nim dostrzec jednak, jakiś potencjał, który na pewno jest.
Oczywiście, że każdy by wolał ku* Benzeme, Cavaniego, a ja bym najbardziej chciał Lewego i to jest moje marzenie, które zapewne nigdy się nie spełni, ale co poradzić, jak Wenger to Wenger. Za to co roku mamy szpital i taki Kokorin mógłby się przydać, jak nikt inny nie przyjdzie. Bo wcale się nie zdziwię jak wypadnie nam Giroud i Walcott jednocześnie, a Welbeck to widać jaka szklanka już.
Kokorin jest niezły, i nawet jeżeli jest to poziom Giroud, to zawsze to lepiej mieć dwóch Giroud do gry, niż jednego, o ile oczywiście Wenger nie ma na oku kogoś innego.
Giroud potrafi namieszać i tych parę bramek strzeli. Taki Kokorin też myślę by parę razy coś walnął, poza 0,5 po meczu, więc myślę, że braku laku lepiej już go brać, niż nikogo.
W ogóle co plota. Błaszczykowski przedwczoraj do Betisu, wczoraj do United, dzisiaj do nas :D
No, na bank by u nas pograł, w końcu nie mamy skrzydłowych, a do tego łóżka w szpitalu się marnują u nas, bo tam rzadko ktoś odnosi kontuzje, że Kuba byłby tu jak znalazł, z całym szacunkiem do jego osoby, wielkiego charakteru i wysokich umiejętności czysto piłkarskich, ale bądźmy poważni :)
Ja również chciałbym mocną grupę. Te nasze grupy ostatnio były bardzo nudne. Czas na coś mocniejszego :)
No i może faktycznie Wenger by się przestraszył i kogoś jednak kupił.
Redaktorze Knapik, 8 dla Cecha to żart?
To co ma zrobić według ciebie człowieku bramkarz, by dostać 10, prócz fenomenalnych parad i czystego konta? Zaliczyć asystę i strzelić gola w 94 minucie, a może stanąć na głowie i bronić nogami?
To był absolutnie występ na 10/10. Bez dwóch zdań, nie dało się lepiej zagrać w bramce. Po prostu NIE DAŁO. Cech był murem nie do przebicia, a jego bramka zaczarowana. Nie wpuścił gola, nie zaliczył wpadki, uratował zespół. I 8. A czemu nie 7?
Ocena dla Ozila też niezrozumiała. Zagrał bardzo solidnie i starał się kreować grę, piłka przez niego przechodziła. Gdyby go nie było na boisku, gralibyśmy katastrofalnie cały mecz prawdopodobnie. W drugiej połowie dominowaliśmy właśnie m.in. dzięki opanowaniu Ozila.
Z oceną Giroud za to się zgodzę. Nie zagrał bardzo dobrze, ale zagrał ok. Starał się, walczył, robił co mógł. Bardzo mi się to podobało. Gola nie strzelił, ale był pożyteczny. W pierwszej połowie jak graliśmy taką padlinę co mógł niby więcej zrobić? Tam by Ronaldo nic nie zdziałał osamotniony z przodu. Myślcie ludzie.
W drugiej połowie zespół zaczął grać lepiej, to i Giroud doszedł do sytuacji. Nie strzelił, bo fenomenalną paradę zaliczył Mignolet, dodatkowo przecież przewracał się już(chyba był lekko pociągany z koszulkę) i zrobił co mógł.
Sanchez spieprzył też niemalże setkę trafiając w słupek i co, nikt się nie rzuca o to do niego.
To uwzięcie się na Giroud jest żałosne już na tej stronie. Wiadomo że napastnik jest od strzelania goli, ale jak wyglądał wczorajszy mecz każdy widział. Obwinianie Giroud za wynik albo nie wiadomo za co, jest kpiną.
Wiadomo, są mecze gdy po prostu używam wszelkich dostępnych w polskim języku epitetów na określenie gry Giroud(a jest ich naprawdę wiele), ale wczoraj nie było tragedii.
Sanchez lepiej od Ozila?
Nie no, ja wychodzę... Bez komentarza.
"Wiedziałem, że będzie burza po tych ocenach. Redaktor ma przekichane :D"
No cóż. Nie chce się znęcać nad kimś, ale jeżeli ktoś jest tutaj redaktorem, to powinniśmy go podejrzewać o posiadanie wiedzy piłkarskiej na dość dobrym poziomie. Zresztą, nie neguje, może ją ma. Ale z tymi ocenami nie sposób się zgodzić. To tak, jakby facet oglądał inny mecz niż my wszyscy...
W sumie lepiej chyba zrezygnować z tych ocen, żeby nie było takiej zawieruchy w komentarzach potem.
A co miał powiedzieć, że Chambers zagrał fatalnie?
Wiadomo, że tak nie powie, nawet jeżeli tak myśli.
Ale oczywiście bzdurą jest to, że zachowaliśmy czyste konto dzięki obrońcom. Zachowaliśmy czyste konto dzięki wybitnym interwencjom Cecha i szczęściu, a nie dzięki obrońcom.
Może jeszcze Gabriel kilka razy ogarnął, ale Chambers to była katastrofa.
Nadal fart? A no tak, fart. Bo Pedro strzelał.
Co z tego, że gol i asysta w 30 minut, wszystko fart.
Nie bądźmy hipokrytami, Pedro rozgrywa po prostu póki co bardzo dobry mecz.
Wynik oczywiście mnie bardzo smuci :(
A WBA miało karnego i co? Zmarnowali w sposób żenujący. Niestety to się mści i się zemściło...
Szczęście, szczęście... Po prostu rykoszet, nie wiadomo jakby to wyglądało bez rykoszetu, ale cała akcja dobra.
Dobrze zabrał się z piłką i wszedł w pole karne, uderzył, efekt końcowy- gol. O to chodzi w futbolu, ale może wy lepiej rozumiecie ten sport niż ja.
Dla ligi byłoby dobrze, gdyby Pedro stał się crackiem.
Ale dla nas wiadomo, że tak średnio. Z drugiej strony trzeba patrzeć na siebie, a nie na rywali. Grać swoje i tyle.
Kurtua już broni???
Nie wiem, albo coś przeoczyłem, albo jestem głupi :P
Byłem pewien że jak się dostanie bezpośrednio czerwoną kartkę, to się pauzuje 3 mecze, a nie jeden.




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 32 | 23 | 7 | 2 | 76 |
2. Arsenal | 32 | 17 | 12 | 3 | 63 |
3. Newcastle | 33 | 18 | 5 | 10 | 59 |
4. Manchester City | 33 | 17 | 7 | 9 | 58 |
5. Nottingham Forest | 32 | 17 | 6 | 9 | 57 |
6. Aston Villa | 33 | 16 | 9 | 8 | 57 |
7. Chelsea | 32 | 15 | 9 | 8 | 54 |
8. Bournemouth | 33 | 13 | 10 | 10 | 49 |
9. Fulham | 32 | 13 | 9 | 10 | 48 |
10. Brighton | 33 | 12 | 12 | 9 | 48 |
11. Brentford | 33 | 13 | 7 | 13 | 46 |
12. Crystal Palace | 33 | 11 | 11 | 11 | 44 |
13. Everton | 33 | 8 | 14 | 11 | 38 |
14. Manchester United | 32 | 10 | 8 | 14 | 38 |
15. Tottenham | 32 | 11 | 4 | 17 | 37 |
16. West Ham | 33 | 9 | 9 | 15 | 36 |
17. Wolves | 32 | 10 | 5 | 17 | 35 |
18. Ipswich | 32 | 4 | 9 | 19 | 21 |
19. Leicester | 32 | 4 | 6 | 22 | 18 |
20. Southampton | 33 | 2 | 5 | 26 | 11 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 17 |
E. Haaland | 21 | 3 |
A. Isak | 20 | 6 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 16 | 5 |
Y. Wissa | 15 | 2 |
C. Palmer | 14 | 7 |
O. Watkins | 14 | 6 |
Matheus Cunha | 14 | 4 |
J. Mateta | 13 | 2 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Ja oglądam Legię. Ogólnie dobrze gra Legia, kilka ciekawych akcji, przewagę mają. Powinno być 0:1, ale Prijovic zamiast strzelać będąc sam na sam, postanowił sobie przełożyć piłkę i się poślizgnął..