Komentarze użytkownika ArsenalChampion

Znaleziono 8122 komentarzy użytkownika ArsenalChampion.
Pokazuję stronę 18 z 204 (komentarze od 681 do 720):

Komentowany temat: Powtórka z Anfield. West Ham 2-2 Arsenal 16.04.2023, 19:25

Znowu nas sędziowie na varze wydymali, bo nie sprawdzili czy Declan Rice zagrał ręką. Ja *******e niech oni już może dadzą te mistrzostwo City, bo nie wiem czy to jest do wygrania jak co chwilę rzucają kłody pod nogi

Komentowany temat: Wygrać kolejne derby: West Ham vs Arsenal 16.04.2023, 16:01

Paqueta się zaczął kłaść na murawę zanim poczuł kontakt, ten karny przepisowo się broni, ale ja *******e nie powinno być czegoś takiego w futbolu że zawodnik może kontynuować akcję to woli się wywrócić.

Komentowany temat: Wygrać kolejne derby: West Ham vs Arsenal 15.04.2023, 18:51

Temu Haalandowi to niech zrobią porządne testy antydopingowe

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 14.04.2023, 13:01

@BarcArsenal napisał: ", bo Mychajło ma przed sobą wiele lat grania, jest zawodnikiem bardzo młodym i posiada wielki potencjał. Kto wie, czy za kilka lat nie będzie on elitarnym skrzydłowym. Czy wtedy też będziemy mówić o szczęściu w postaci zakupu Trossarda? Perspektywa może być zupełnie inna i nie ma co już teraz forować wyroków."
Ale gdzie on ma wiele lat grania? Na poziomie Champonship? Bo na razie ten najwyzszy poziom to jest dla niego brutalna weryfikacja. Jesli płacisz za pilkarza 100 mln i on nawet nie pokazuje nawet małej części swojego potencjału, to jest coś nie tak. I to juz jest transfer przestrzelony, bo jesli ja bym zapłacił 100 mln za pilkarza to jednak trzeba oczekiwać ze on juz w tym momencie coś zrobi. A on poprostu gra koszmarnie i w tym momencie jest pilkarzem do wypozyczenia. Dlatego zgadzam się z tym ze za takie kwoty trzeba unikać takich transferów.
jesli by Mudryk kosztował 30-40 mln to inaczej by tu mozna bylo rozmawiać

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 14.04.2023, 12:54

Nie no bez przesady z tym ze ludzie mieli kisiel w majtkach na myśł o Mudryku w Arsenalu, Wiekszość ludzi to wogolnie nie widziała kto to jest? i na jakiej to podstawie się płaci taką kase za gościa z ligi Ukraińskiej. Ci co mieli kisiel w majtkach to była mniejszość, bo usłyszeli od jakiegoś eksperta z Ukrainy ze to gość do wygrania zlotej piłki, albo ze lajkuje zdjęcia Arsenalu na instagramie. W ten sposób się buduje hype na danego zawodnika, co niektórzy poprostu dali się wciągnąć na ten haczyk

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 13.04.2023, 22:44

Dla Lecha to i tak szacun ze dali rade awansować do ćwierćfinału

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 13.04.2023, 14:07

Prędzej Liverpool wróci na szczyt niz Chelsea. Moim zdaniem Chelsea to tam trzeba z 2 czy 3 lata cierpliwej budowy, od****li maniane i teraz będą mieć problem. A ten ich własiciel to jakoś nie wygląda na cierpliwego typka. Z kimś takim bedą miec duze problemy, to jest coś jak Mioduski w Legii, który jak przejmował Legie, była ona klubem który finansowo deklasował reszte ligi razem wzięta. Dzisiaj finansowo Legia stoi gorzej niz Raków czy Lech

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 13.04.2023, 07:38

No i widzicie Panowie. To jest pilka nozna, jeszcze parę tygodni temu wydawało się że Napoli i Benfica łatwo sobie poradzą z bedacymi wtedy w słabej formie Interem i Milanem, a przegrały. Więc przestańcie *******ic z taką pewnością że Arsenal przegra na Etihad, bo City złapało formę

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 12.04.2023, 22:10

@arsenallord napisał: "Słabe to Napoli co ich widzie. Nie ta liga co my. Kvicha może jest niezły, ale to nasz Gabi jest lepszy a nie mówię już o Bukayo"
Tylko ze Napoli ostatnio wpadło w dołek formy, jeszcze są bez swojej najwieksze gwiazdy Osihena. No ale po tobie i twoim wybiórczym ocenianiu to czego sie spodziewać

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 11.04.2023, 22:37

@BizoNxd6: z Bayernem rezerwami? Ty to masz łeb

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 11.04.2023, 22:28

Upamecano jak Mustafi

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 09.04.2023, 19:31

te śmiecie z Liverpoolu to nie mogły zagrać tak z City jak grali z Arsenalem w 2 połowie?

Komentowany temat: Piłkarskie widowisko na Anfield: Liverpool 2-2 Arsenal 09.04.2023, 18:45

Sędzia wypierdalaj z boiska

Komentowany temat: Odczarować Anfield: Liverpool vs Arsenal 09.04.2023, 18:19

Sędzia dramat dzisiaj

Komentowany temat: Odczarować Anfield: Liverpool vs Arsenal 09.04.2023, 18:15

Kopie go w łeb, nawet wolnego nie ma xD

Komentowany temat: Odczarować Anfield: Liverpool vs Arsenal 09.04.2023, 18:12

Jakby Xhaka się przewrócił to Arnold dostał by czerwo

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 08.04.2023, 00:07

@aguero10: ale to jest totalna bzdura z tymi dronami. Drony to fajnie wyglądają w Internecie i potem takie Bartosiaki sprzedają swoje książki jak to drony odmieniaja losy bitwy. Ale i tak kluczowe są czołgi i w to inwestuje większość państw nie tylko polska. Stanem umysłu to jesteś Ty

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 20:41

@Rynkos7: inaczej po prostu Polska na kryzysie energetycznym nie oberwalala tak jak inne państwa w Europie. A według wielu pesymistycznych wizji to miał tu być blackout. I nigdzie nie napisałem że Chiny nie są wpływowe, bo są 2 najpotezniejszym państwem na świecie, ale do USA im jescze bardzo dużo brakuje. A Ty postawiłem tezę że Chińczycy świetnie dadzą sobie radę bez zachodu. Na co ci przedstawiłem statystyki że tak nie jest. Więc nie odwracaj kota ogonem. Dlaczego zaczynasz mi przypisywać zdania, których nie napisałem. Oczywiście że gdyby Chiny odciely się od zachodu to byśmy oberwali potężnym kryzysem. Ale to Chiny są bardziej zależne od zachodu niż odwrotnie, co nawet zauważyłeś że zależy im na utrzymaniu więzi handlowych. To USA jest odwazniejsze w prowadzeniu wojny handlowej, bo tak ma zdecydowanie lepsze narzędzia żeby ja prowadzić

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 18:55

Jak Chiny mają wygrywać z USA jak oni nawet nie mają klasy średniej, jak napedza swoją gospodarke jak odpłynie im kapitał zagraniczny. Do tego sprowadzają większość surowców z zachodu. Najwiekszy ich zysk z handlu pochodzi z krajów zachodu. https://www.worldstopexports.com/chinas-top-import-partners/
To by bylo na tyle o tyle o tych bzdurnych tezach ze gospodarka chińska da sobie rade bez zachodu. Wiekszośc technologii zżynają z zachodu sprzedając jako swoje, tam nie ma zadnej mysli innowacyjnej. najlepsi studenci chińscy studiują na zachodzie . Dolar dalej odpowiada za wiekszosc transakcji miedzynarodowych.
Więc gdzie niby te Chiny wygrywają z USA.

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 18:38

@Rynkos7 napisał: "Co xD Chiny pod wieloma względami są już uniezależnieni od USA. Mają własne technologie a brak inwazji na Tajwan jest zwyczajną obawą o wojnę z USA. Gospodarka Chin da sobie świetnie radę współpracując z Indiami, Arabami i innymi nacjami. Świat nie kończy się na Niemcach i USA."
Bzdura. Chiny nadal przegrywają pod każdym względem z USA. To dalej Amerykanie są światowym hegemonem, który ma wpływ praktycznie na cały świat i może sobie podporządkować większość państw. Chiny są jescze za słabe i nie wiadomo Czy kiedykolwiek będą tak silne.
To skoro Chińczycy sobie tak świetnie dadzą radę to dlaczego nie zerwą wiezi handlowych z zachodem? Przecież to Amerykanie rozpoczęli wojnę handlową za prezydentury Trumpa @Rynkos7 napisał: "Na ten moment to Chiny mają większy wpływ na świat niż USA co pokazały ostatnie lata. Twój portfel na pewno to poczuł kupując nowy telewizor, ubranka itd."
Kolejna bzdura. Skąd ty bierzesz takie informacje? To że chiny sobie coś zapiszą w statystykach, to nie znaczy że tak jest naprawdę. Takie państwa autorytetne jak Chiny czy Rosja, to sprawiają często tak naprawdę silniejszych niż są rzeczywistosci. dlatego że jest tam olbrzymią korupcja @Rynkos7 napisał: "Co? A my nie robiliśmy? Skąd płynął do nas gaz i ropa? Kto przed wojną ogólnie nie robił interesów z Rosją?"
A jakie państwo wzywalo do zmiany strategii pozyskiwania surowców? Do uniezalezniania się od Rosji i przestrzegał przed ta polityka? Polska już od dawna zaczęła budować gazociągi i porty, które teraz umożliwiły to że nie oberwala tak mocno na kryzysie energetycznym. I tutaj też wracamy do dyskusjach jakie deale przechodzily za rządów platformy, więc jak widać sam to zauważyłeś że. I tu też wracamy do dyskusji dlaczego biznesy z Niemcami nie są opłacalne, jak widzisz te państwo potrafiło narzucić innym państwom swoją politykę, które dla innych państw była niekorzystna. I dlatego dzisiaj większość państw się zastanowi czy wchodzić w deale z Niemcami. Cieszę się że to zauważyłeś

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 16:20

W Arsenalu to tez nie pracuje z jakimiś byle jakimi nazwiskami. To nie jest Crystal Palace

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 16:13

@Be4Again napisał: "Arteta nie nadaje się do RM. Tam potrzeba trenera, który z miejsca robi wynik, a nie bawi się w projekty i szkolenie młodzieży. Inna polityka klubowa. RM potrzebuje trenera, który potrafi zarządzać dużymi nazwiskami. Może za jakieś 10 lat będzie wręcz skrojony do objęcia RM, ale jeszcze nie teraz. Takie moje zdanie. Wątpię żeby Arteta odszedł szybciej niż za 2-3 sezony."
Arteta bawi się w projekty i szkolenie młodzieży, bo tego wymagała sytuacja w Arsenalu. Jeśli by dostał drużynę gotową do walki o najwyższe cele to chyba logicznym faktem jest to ze jego praca by się zmieniła. I dlatego właśnie w celu zmiany Arteta moze spróbować nowego wyzwania. Skąd ty możesz wiedzieć ze Arteta się nie nadaje do Realu Madryt, przecież równie dobrze może świetnie zarządzać dużymi nazwiskami

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 16:10

@Rynkos7 napisał: "A w jaki sposób Niemcy nie są wiarygodne w biznesie? To największa demokratyczna gospodarka w Europie. Co oni robią niewiarygodnego? Kogoś oszukują? Zawierasz z nimi umowę biznesową i masz pewność, że będzie zrealizowana zgodnie z umową. Powiedziałbym, że z perspektywy czysto biznesowej Niemcy są bardziej wiarygodne niż Polska."
Niemcy wiarygodne? Dla kogo? Europy środkowo wschodniej? Jak Niemcy mogą być wiarygodni skoro robili interesy z państwem nastawionym wrogo wobec całego regionu. Skoro woleli kierować się egoistycznym podejściem niz robić partnerami, z którymi sa przeciez w sojuszu i Unii. No wiarygodność 100%. Jeszcze przeciez kazde panstwo regionu sobie zdaje sprawe z tego ze Nord stream był tylko przykrywką, a nie zadnym projektem biznesowym. Ty myśłisz ze Niemcy nie wiedziały jakie zamiary ma Rosja? Dlaczego Niemcom nie przeszkadzało robić interesów z panstwem, które stosuje szantaże polityczne? Dokonuje inwazji na Ukraine?
Ukraina ma ufać Niemcom, podczas gdy te taktowały te państwo jako Rosyjska strefa wpływów. Zarty sobie ropbisz, czy ty tak na powaznie pierzesz? To ze ktoś ma najwiecej pieniedzy nie czyni go wiarygodnym @Rynkos7 napisał: "A my rozmawiamy o gospodarce i ekonomii a nie o partnerstwie militarnym regionu."
Jedno nie wyklucza drugiego. Jesli bedziesz zbyt zalezny ekonomicznie, nie bedzie mógł prowadzić własnej suwerennej polityki @Rynkos7 napisał: "Czy Chiny albo Tajwan uzależniły się od USA współpracując z nimi? W jaki sposób Czechy miałyby skorzystać na współpracy z Polską zamiast z Niemcami, dalej nie odpowiedziałeś na to pytanie. Czemu w interesie Czech miałaby być współpraca z Polską a nie z Niemcami czy Austrią. Mylnie myślisz, że wzrok Czechów skierowany jest na wschód kiedy tak nie jest."
Oczywiście z Chiny i Tajwan sa uzależnione od USA. Przeciez USA ma mozliwośc wpływania na polityke Chin, tak aby je sobie podporządkowywać. Gdyby tak nie było to juz dawno temu miałbyś inwazje na Tajwan. A tak Chiny musza kalkulować czy ich gospodarka nie runie.
Oni sa bardziej zalezni od USA niz Rosja.
Każde państwo dąży do tego aby prowadził własna politykę gospodarczą, jesli doprowadzisz do sytuacji, gdzie jedno państwo jest dużo silniejsze gospodarczy czy militarnie od innych to tracisz tą możliwość. Obecnie Niemcy sa na tyle silne gospodarczo ze sa w stanie narzucać innym państwom swoją politykę, co jak widzisz często robią. Rolą Polski jest w tym regione stworzenie pewnej przeciwwagi dla Niemiec i tylko od niej zalezy czy się uda. Pod tym względem Putin mocno pomógł to zrobić @Rynkos7 napisał: "To jest najważniejsze spojrzenie. Mógłbym to samo napisać, że zbyt bardzo pragmatycznie na to patrzysz jakby po wojnie mielibyśmy mieć jakiś przywilej tylko dla tego bo tak bardzo wspieramy Ukrainę."
Nie to nie jest najważniejsze spojrzenie xD o czym ty piszesz. Świat nie jest czarno biały i ty po prostu masz tak uproszczone spojrzenie na politykę. Niemcy straciły wizerunek i swoją wiarygodność i tego nie będzie już łatwo odzyskać.

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 15:48

@danielosik: Istnieje prawdopodobieństwo ze Arteta odejdzie. Sam przeciez wspomniał ze ma tu do wykonania projekt i on ma jakieś etapy, ale co jeśłi uzna ze on go już zakończył i więcej nie wyciśnie. Jako młody trener może poszukać nowych wyzwań. Przykładowo w takim Realu.
Oczywiście to się nie stanie szybko. Ale za 2 czy 3 lata to kto wie.

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 15:31

@Rynkos7: W ogóle jak można robić z kimś biznes jeśli partner nie jest wiarygodny. Rozumiem ze jak ktoś ci coś przedstawi w excelu da ci jakieś cyferki, to ty już dostajesz samego orgazmu na myśl o tym ile mozesz zarobić. Ale czy faktycznie cię przy tym nie oszuka, albo weźmie więcej dla siebie to juz jest dla ciebie nie istotna kwestia? Bo przeciez są cyferki.
A obecnie Niemcy i Rosja to są państwa skompromitowane właśnie na takiej zasadzie

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 15:24

@Rynkos7 napisał: "A co ma Nord Stream do uzależniania Polski od Niemców? My mamy własny gazoport, do którego sami sprowadzaliśmy gaz z Rosji i możemy sprowadzać z innych źródeł, do tego rurociąg "Przyjaźń". O czym ty mówisz w ogóle."
To ze Nord stream uderzał w cały region Europy wschodniej działał z pominięciem tego regionu. Co to jest rurociąg "przyjaźn". Zupełnie inna przepustowość. Nord stream to nawet nie był aspekt biznesowy, tylko polityczny aby Europa wschodnia była zalezna od pozyskiwania gazu z Rosji i ewntualnie Niemiec. I narazie to Polska buduje sobie mozliwości sprowadzania gazu, własnie problem był istotny ze z jakiś powodów to własnie za rzadów pewnej innej partii Polsce nie przeszkadzało być zależnym od Rosji i NIemiec. @Rynkos7 napisał: "Nie zrozumiałeś. Jaki interes mają Czechy i Słowacja aby spod buta Niemieckiego przejść pod Polski? Zresztą jak wspomniałem polityka Czech jest nastawiona na Niemcy i oni patrzą się na zachód na nie na wschód. Skąd w ogóle pomysł, że im zależy na stworzeniu tutaj na wschodzie jakiejś konkurencyjnej gospodarki."
Taki zeby rozwijać swój potencjał gospodarczy, a nie być zlewnymi od Niemiec. Jesli robisz interesy z wiekszym państwem to chyba logicznym faktem jest to ze w dużym stopniu się od niego uzależniasz. A dobrze wiemy ze w obecnym czasie mało kto juz ufa Niemcom.
Do tego Europa wschodnia tez się kieruje innymi wartościami w zyciu i przestrzega innych wartości, jest bardziej konserwatywna, tradycyjna niz Zachód Europy i te multi kulti i pseudo tolerancja. A obecnie to zachód stara się wschodowi narzucać jak ma żyć @Rynkos7 napisał: "A ktoś ufa Polsce rządzonej przez Kaczyńskiego?"
No tak nikt nie ufa Polsce, która w obliczu trudnego momentu jako jedna z nielicznych stanęła aby bronić wartości Europejskich wspierając Ukraine, podczas gdy reszta państw na zachodzie schowała głowę w piasek.
a USA czy Ukraina robiąc z Polski najwazniejszego partnera w Europie to zrobiły to tak przypadkiem.
Weź nie wyskakuj tu z takimi tekstami "kto ufa Polsce rzadzonej przez Kaczyńskiego" Bo czym tu się roznisz od takich pisiorów ogldajach 24/h na dobę którzy takie same hasełka kierują w strone Tuska. @Rynkos7 napisał: "Co najwyżej rolę mediacyjną lub propagandową w mediach. O żadnej wielkiej roli gospodarczej na razie być nie może, to jest kwestia "nastu" jak nie kilkudziesięciu lat."
Przez inwazje Putina zmieniło się kompletnie postrzeganie Niemiec i Polski w Europie. Za bardzo patrzysz z biznesowego punktu widzenia, masz strasznie wąskie spojrzenie na rzeczywistość przez to. Faktem jest to ze to jednak Polska ma politykę tego żeby Rosja nie zyskiwała wpływów w tym regionie i wypychała z Europy Rosje, a nie Niemcy i takie państwa jak Łotwa, Estonia, Litwa czy Ukraina mają teraz traktować niemców poważnie?
Przecież te państwo ma kompletnie inna polityke, podczas gdy Polityka polski jest zbieżna

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 14:17

@Rynkos7 napisał: "A jesteśmy uzależnieni?"
Gdyby USA nie storpedowały Nord streamu to tak dzisiaj bylibyśmy w pełni zależni od Niemiec i Rosji, bo Niemcy by pozyskiwały tanio energie i przekazywały reszcie Europy, a my byśmy musieli liczyć czy przypadkiem Ruskim coś do łba nie strzeli i nie postanowią odłączyć gazu. @Rynkos7 napisał: "Do tego trzeba mieć przemysł, technologię i usługi. Na ten moment możemy sobie tylko o tym marzyć. Bez Niemiec i ich gospodarki nie mamy żadnych atutów w Europie środkowo wschodniej. Nawet Czesi wolą współpracować z Niemcami niż Polską bo co my możemy komukolwiek zaoferować? Dlatego jeżeli chcemy cokolwiek znaczyć w tej części Europy musimy mieć silną gospodarkę i przedsiębiorstwa. W jaki sposób socjalizm i lewicowe poglądy gospodarcze PiS-u mają nam tutaj pomóc?"
No to po to się tworzy konkurencyjne gospodarki w tym przypadku współpraca Polska, Czechy,Słowacja, Ukraina zeby móc się przeciwstawić potedze gospodarczej NIemiec, bo przy takim podejściu to Niemcy sobie tutaj skolonizują Europe środkowo wschodnią jako tanią siłe roboczą.
A gdzie ja coś pisałem o socjalu i lewicowych poglądach w gospodarce, akurat tego totalnie nie popieram. @Rynkos7 napisał: "Słowakom miałoby być na rękę aby to Polska przejęła pałeczkę lidera w tej części regionu?
Nie zapomnij, że jak zacznie się proces odbudowy Ukrainy to co pojedzie dokładnie do tego regionu? Koparki JCB, części od Bosha, wkręty Fishera, Ropa od Arabów i USA no i na końcu Polski robotnik. W obecnym stanie rzeczy wszystkie przemyślenia o Polsce jako potędze tego regionu to mrzonki."

Oczywiśce ze Ukraińcy bedą robić biznes z Niemcami, bo to się bedzie opłacać tak jak Czesi, Słowacy. Ale problemem państwa NIemieckiego jest to ze to państwo kompletnie straciło wiarygodność. Polityka Niemiec w ostatnich 30 latach została obnażona przez agresje Putina. Niemcom juz nikt nie zaufa. Tego się łatwo nie obuduje. To pokazało ze w trudnych chwilach nie mozesz zwrócic się z pomocą do Niemiec.
Przez głupi ruch Putina otworzyła się dla Polski ogromna szansa aby odgrywać kluczową role w całej Europie.

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 11:58

@Rynkos7 napisał: "Trzecia sprawa, jeżeli myślisz, że Polska ma w ogóle jakąś sprawczość w polityce międzynarodowej i że w jakikolwiek sposób wpływa na Niemcy czy Francje to radzę też zejść na ziemie."
Przeciez cała obecna Polska polityka opiera się na tym zeby stworzyć w Europie środkowo wschodniej przeciwwagę dla Niemiec i Francji, w bliskich relacjach z innymi państwami jak Czechy, Słowacja i Wegry a szczególnie Ukrainia, bo jest to największe państwo w tym regionie obok Polski, faktycznie może się to udać.

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 07.04.2023, 11:53

@Rynkos7: Prowadzenie interesów za danym krajem, a totalne uzaleznianie się od niego to sa dwie zupełnie inne sprawy. Nord stream pokazał ze polityka NIemiec i Rosji przeciw Polsce była wroga, cały te nord stream to było tylko polityczne narżędzie podporządkowania sobie Europy wschodniej przez Niemcy i Rosje. Poprzednia władza, przyzwolila na takie działania i tu mozna się zastanowić jaka oni faktycznie prowadzili polityke, czy w interesie Polski czy Niemiec? Z Niemcami nigdy nie bedziemy mieć po drodze, bo zarówno Polska i Niemcy mają aspiracje aby odgrywać kluczową role w tym regionie. Niemcy daza do dominacji w całej Europie, Polska chce odgrywać kluczową role w Europie środkowo wschodniej.

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 06.04.2023, 13:50

@KapitanJack10 napisał: "Nie wierzę, że jest ktoś tutaj, co nie patrzy w terminarz, nie zastanawia się kto, gdzie i z kim może pogubić punkty i nie przelicza punktów końcowych w różnych scenariuszach. Po prostu nie wierzę."
No ja tego nie robie. Co ma być to będzie, może bym się zastanawiał gdyby to Arsenal był 2, a City bylo 1 z przewagą punktową w tabeli

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 06.04.2023, 13:41

@TlicTlac napisał: "Inzaghi we wtorek leci z Interu (Benfica w LM), a w jego miejsce Conte na ratunek?"
To by było troche dziwne jak na to ze Conte strzelił focha na właścicieli Interu.

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 06.04.2023, 11:59

Wy sobie tak wyliczacie z kim City może stracić punkty, ale ludzie to jest pilka nozna, nieprzewidywalny sport. Równie dobrze City może stracić z ogórkami, a z mocnymi wygrać naprzekór waszym przewidywaniom. A tak wogole po cholerę na to patrzeć? To Arsenal jest liderem z przewagą punktową na City, to Arsenal ma wszystko w swoich nogach. To City musi liczyć że Arsenal z kimś zgubi punkty.

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 06.04.2023, 10:02

Jak już tak Chelsea idzie w trenerów, których wcześniej zwalniała to może niech zatrudnią od nowego sezonu Grahama Pottera.

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 05.04.2023, 20:09

@Gunerxxx: To było to okienko z Havertzem, Wernerem, Chilwellem itd

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 04.04.2023, 10:09

@ozzy95: No to powodzenia w pozbywaniu się tego szrotu z Chelsea. Koulibaly, Sterling jeszcze zaraz dojdzie Lukaku. To są tygodniówki na poziomie 300k. Ruchy tak sensowne ze kupujesz 20 zawodników, wydajesz miliard na transfery, zwalniasz 2 trenerów i juz do odpalenia masz zawodników, którzy pozbycie się bedzię graniczyć z cudem

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 02.04.2023, 22:08

Nagelsamnn w Chelsea, Potter w Tottenhamie obstawiam

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 02.04.2023, 22:05

Potter zwolniony, a pamietam te gadki ekspertów z programów o Angielskiej piłce ze własciciel Chelsea to racjonalny typek, który buduje temu trenerowi skład na przyszlość i ze w tym sezonie to on nawet Pottera nie bedzie oceniał, tylko zacznie od następnego xD
Wiedziałem ze w tym sezonie Potter nie dotrwa do końca

Komentowany temat: Szybka odpowiedź na wygraną City: Arsenal 4-1 Leeds 02.04.2023, 15:23

Jak West ham dziś przegra to staną się faworytem w walce o spadek

Komentowany temat: Utrzymać przewagę: Arsenal vs Leeds 01.04.2023, 18:20

@3rdpitch: człowieku o co ci chodzi z tym Vieirą. Arsenal wygrywa wszystko jak leci, lidzie się cieszą, a Ty prowadzisz jakąś nagonkę na Portugalczyka. Ale z Ciebie żałosny człowieczek.

@Taki: dlaczego Ty zawsze piszesz o zawodnikach, którymi akurat zainteresuje się Liverpool? Wcześniej pewnie nawet nie wiedziałeś kto to jest

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1