Komentarze użytkownika Corthal

Znaleziono 1127 komentarzy użytkownika Corthal.
Pokazuję stronę 8 z 29 (komentarze od 281 do 320):

Komentowany temat: Sky Sports: Arsenal i AS Roma prowadzą negocjacje 22.07.2015, 16:17

W obecnej sytuacji to tak naprawdę najlepsze wyjście- gdyby chodziło o obrońcę, pomocnika, napastnika, to rozumiem- rotacja i wszyscy będą zadowoleni. Ale bramkarz? Wojtek to zawodnik który ma za sobą kilka sezonów w bramce 13-krotnego Mistrza Anglii, dobre występy w Premier League i CL. Zawodnicy z takim dorobkiem nie siadają w wieku 25 lat na ławce i nie godzą się na występy w FA Cup.

Kupno Cecha przy lukach na środku ataku, lewym skrzydle, defensywnej pomocy i lewej obronie było kretyńskim pomysłem, ale skoro to się już stało to najlepsze co można zrobić to Szczęsnego wypożyczyć- dziwnie oddawać ukształtowanego, młodego bramkarza na wypożyczenie, ale niech tak będzie- wróci kiedy Cech będzie przechodził na emeryturę.

Jakby nie patrzeć, też ma tam Ligę Mistrzów więc poziom porównywalny.

Komentowany temat: Ajax zainteresowany Szczęsnym? 20.07.2015, 15:14

Można wspomnieć przypadek Kuszczaka w United.

Młody, perspektywiczny, robiący zawczasu furorę w West Bromwich Albion, wydawało się że cierpliwość w czekaniu na emeryturę Van der Sara opłaci się w postaci bluzy z numerem 1 w ekipie Czerwonych Diabłów. Guzik z tego- Polak zrobiony przez Fergusona na szaro, aktualnie poza światłami fleszy, na zapleczu Premier League.

Czy po przyjściu Cecha Wojtek ma szansę na bycie Kuszczakiem 2.0? Moim zdaniem nie, bo on już swoją wartość na światowym poziomie udowodnił i dalej zachodzę w głowę jak można mu wystawiać ocenę tylko za zeszły sezon kiedy przed nim po boisku biegały w duecie takie tuzy jak Flamini i Mertesacker. To nie to że Ospina bronił jakoś wybitnie, po prostu w rundzie wiosennej sezon życia notował Coquelin który przyczynił się do tego że rywale mieli po prostu o wiele mniej do gadania.

Traktowałbym więc problemy Wojtka jako chwilowe trudności z dostaniem się do składu (plus minus do dwóch lat), i kompletną głupotą byłoby puszczanie takiego zawodnika do Ajaxu na stałe; Cech jako bramkarz spokojnie ma przed sobą jeszcze kilka sezonów na wysokim poziomie, ale z drugiej strony nie ma 20 lat więc tylko szaleniec pozbywałby się zastępcy na takim poziomie, który w przypadku emerytury/obniżki formy Czecha jest w stanie zastąpić go z miejsca na takim samym poziomie.

Komentowany temat: Lacazette dostępny za 35 milionów funtów 16.07.2015, 18:08

Chciałbym zauważyć że, jak to mówią, chytry 2 razy traci.

Wydaliśmy rok temu 14 melonów w funtach na Welbecka po jego skamlaniu w DD pod gabinetem Wielkiego Wu, kiedy to byliśmy właściwie w identycznej sytuacji jak teraz- potrzebowaliśmy na gwałt bramkostrzelnego napastnika żeby włączyć się do walki o Mistrza.

Jak to się skończyło to wiemy, nazwiska Anglika w zestawieniu najlepszych strzelców Premier League 14/15 próżno szukać.

Prosta matematyka: 35-14= 21.

21 milionów funciaków faktycznej straty z budżetu zarezerwowanej w celu wyjaśnienia sytuacji na środku ataku nie wygląda już tak tragicznie. Można było te pieniądze zaoszczędzić i wydać w odpowiednim momencie.

Wniosek jest prosty- jeżeli mamy wrócić do ery w której zdobywaliśmy trofea, musimy wydawać pieniądze. Z głową, ale musimy je wydawać.

Napastnik o klasie jakiego szukamy kosztuje odpowiednio więcej niż Giroud czy Welbeck- trzeba się z tym pogodzić. Mimo wszystko lepiej wydać raz 40 baniek załatwiając sprawę luki na danej pozycji niż kupować rokrocznie ciamajdów na tę samą pozycję za połowę tej kwoty- boisko wszystko weryfikuje.

Komentowany temat: Składy: Arsenal vs Singapore XI 15.07.2015, 14:13

Jedyne rozsądne wytłumaczenie dla obecności Flaminiego w tym zestawieniu to chęć zaprezentowania go potencjalnym nabywcom.

Chociaż znając Wielkiego Wu, Francuz może po prostu rozgrzewać się przed właściwym sezonem, w którym obejmie rolę pierwszego wyboru z ławki rezerwowych- jednym słowem, skandal, czy też używając synonimu: u nas po staremu. :)

Komentowany temat: Powraca temat Benzemy 14.07.2015, 12:54

ZelGrey- co rozumiesz przez wszechstronność Benzemy, i czemu (tak wynika z kontekstu) uważasz to przynajmniej częściowo za zaletę?

Moim zdaniem ten zawodnik się u nas nie sprawdzi. Rozumiem przez to że nie jest w stanie zapewnić nam przynajmniej 20 bramek w samej lidze, a tego wymagam od kilera środka napadu za niemałe pieniądze.

Napastnik ma strzelać gole. Kropka. Liczby Francuza w Lidze w ciągu ostatnich sezonów to 15/17/12/21/15/8, czyli innymi słowy ilość bramek jaką zapisywał na swoim koncie w Primera Division co sezon. Tylko raz udało mu się przekroczyć 20 trafień, w klubie w którym jak ktoś słusznie zauważył co roku przekracza barierę 100 strzelonych goli, w Lidze w której Messi i Ronaldo nabijąją 40 bramek z ogurasami.

Czy to jest bramkostrzelny zawodnik który dostanie jedną piłkę w meczu i ją wykorzysta? Nie, i Karim nigdy takim piłkarzem nie był. We Francji było to samo. Nie można mu odmówić zmysłu gry kombinacyjnej, techniki, mobilności, ale to nie jest kiler. Wypisz wymaluj- Wayne Rooney. Zawsze mnie to zdumiewa jak Ci dwaj są uważani za czołówkę napastników globu, a jeżeli brać pod uwagę jedynie umiejętność zdobywania bramek to wypadają przeciętnie. Owszem, obaj byliby wybitnymi zawodnikami na pozycję tego drugiego, cofniętego napastnika w systemie 4-4-2, ale Man Utd tak nie gra, Real tak nie gra, my też tak nie gramy.

Potrzebujemy napastnika który umie zdobywać bramki, nie kolejnego reżysera albo asystenta- przede wszystkim skuteczność powinna się dla nas liczyć.

Komentowany temat: Wenger: Przed Özilem bardzo ważny sezon 13.07.2015, 18:37

Średnio nadążam za tokiem myślenia tej wypowiedzi Wielkiego Wu.

Faktycznie, dawno dawno temu, za górami za lasami, w czasach jego gry w Realu, Ozil był jedną z najlepszych 10-tek na świecie.

Od dwóch sezonów przeczy tym faktom, w swoim pierwszym sezonie grając tragicznie, a w drugim mając przebłyski dawnej formy.

Na ten moment naszym najlepszym kreatorem gry jest Cazorla. Koniec i kropka. Od niego w głównej mierze zależy jak cała jedenastka prezentuje się w spotkaniu i śmieszą mnie głosy które wysyłają Hiszpana na emeryturę.

Jeżeli Niemiec chce wskoczyć na krzesło reżysera kina akcji musi to najpierw udowodnić na boisku- stałą formą. I zgadzam się że poprawił grę w obronie, ale przede wszystkim powinien sobie przypomnieć co kiedyś wyrabiał w grze ofensywnej- tego się od niego przede wszystkim oczekuje. Na razie tego brakowało, czekamy czy odpali w tym sezonie.

Komentowany temat: Schneiderlin zawodnikiem Manchesteru United 13.07.2015, 17:52

Ziom- ale nie chodziło o to żeby sprowadzać Schneiderlina do pierwszego składu.

Tak jak sam słusznie zauważyłeś Coquelin był objawieniem rundy wiosennej i co więcej, utrzymał formę do końca sezonu.

Problem polega na tym że DM to dosyć kontaktowa pozycja, i nawet jeżeli do tej pory kontuzje Francisa się nie imały, nikt nie zagwarantuje że przykładowo w październiku nie wypadnie do końca sezonu.

Dlatego ważne było sprowadzenie równorzędnego DM, takiego jak Morgan. Nie możemy sobie pozwolić na trzymanie w odwodzie Artety, który jest już niestety emerytem pod względem formy, albo, co gorsza, liczenie na takie tuzy defensywnej pomocy jak Flamini.

Duży błąd wielkiego Wu, który jak to ma ostatnio w zwyczaju skupił się na łapaniu okazji i zamiast mieć Schneiderlina za 25 baniek wywalił połowę z tego na nowego bramkarza który był nam tak naprawdę niepotrzebny.

Zobaczymy kto nam sprzątnie sprzed nosa Lacazette.

Komentowany temat: Wenger: Podolski potrzebował transferu 09.07.2015, 19:22

Analizując przekrojowo jego karierę, Podolski najlepiej czuł się jako cofnięty napastnik, w systemie z dwoma wysuniętymi napastnikami. Do nas po prostu nie pasował- ani z niego skrzydłowy, ani wysunięty środkowy napastnik.

Aktualnie nie mamy ani jednego zawodnika który nominalnie gra na lewym skrzydle, co w takim klubie jak Arsenal jest skandalem.

O tyle dobrze, że może tam występować zarówno Chamberlain jak i Alexis, co nie przekłada się w zauważalnym stopniu na spadek jakości w ich grze, więc w pierwszej kolejności powinniśmy kupić DM, ŚŃ i ŚO.

Zaryzykowałbym nawet tezę że bardziej potrzebujemy transferu lewego obrońcy na pozycję którego mamy aktualnie 2 solidnych graczy niż nowego zawodnika który nominalnie występuje na lewym skrzydle.

Komentowany temat: Lampard: Zakup Čecha to dla Arsenalu wielkie wzmocnienie 09.07.2015, 17:48

Czeski gigant przychodzi po to żeby grać w pierwszym składzie, co do tego nie ma wątpliwości.

Nie wiem która opcja lepsza- czy taka żeby sprzedać Ospinę i zostawić Wojtka na ławce żeby się uczył od Cecha (marnotrawstwo talentu), czy też puścić Szczęsnego na wypożyczenie a pozostawić Kolumbijczyka na ławce w razie nieszczelności czeskiego hełmofonu.

Jeżeli Wojtek zostanie w klubie to moim zdaniem posadzi bardziej utytułowanego kolegę na ławie najpóźniej po 2 sezonach. Powód jest bardzo prosty- jedyne w czym czeski bramkarz przewyższa naszego zawodnika z numerem 1 to koncentracja i skromność, zarówno na boisku jak i poza nim. A to na pewno przyjdzie Wojtkowi z czasem, bo bramkarz i 25 lat to wciąż młokos.

Komentowany temat: Lacazette na celowniku Arsenalu? 29.06.2015, 16:40

Jeżeli przyjdzie do nas Lacazette, i to za takie pieniądze, to będzie można wybaczyć kupowanie Wielkiemu Wu z łapanki, to jest transfery Vidala i Cecha.

W sensie, zarówno Czech i Chilijczyk to będą wzmocnienia do pierwszego składu, tyle że my nigdy nie byliśmy klubem który wydaje miliony monet, stąd uważam że w sytuacji w której najbardziej potrzebujemy napastnika, DM i ŚO, kupowanie bramkarza i pomocnika B2B w pierwszej kolejności jest błędem.

Może jednak trzeba zweryfikować swoje poglądy i Arsenal stał się właśnie klubem który kupuje, bo MOŻE, a niekoniecznie dlatego że MUSI... ciekawe.

Jak rozumiem Wielki Wu będzie w razie kontuzji/obniżki formy Coquelina próbował na DM Vidala i Wilshere'a, nauczony jego pozycją z reprezentacji- czy to dobrze? Song, kiedy zmienił preferencje z typowego DM na tryb Songinho pozostawił rywalom sporo miejsca w środku pola, obniżył też loty w destrukcji- nie można zjeść ciastko i mieć ciastko.

Mimo wszystko, sam transfer takiego napastnika pozwoli nam na poważnie włączyć się do walki o Mistrza/rywalizacji w CL, bo tego głównie brakowało.

Poczekajmy na jakieś poważniejsze doniesienia.

PS. Czemu niektórzy tutaj wypowiadają się w dobrym tonie o Benzemie? On nigdy nie był skutecznym supersnajperem, a przede wszystkim takiego zawodnika który umie punktować nam na atak potrzeba. W czym jest on lepszy od Giroud, który też potrafi odgrywać piłki i czasem coś strzelić, poza trochę lepszą motoryką?

Komentowany temat: Feler: Vidal podpisał umowę z Arsenalem 28.06.2015, 19:03

Pauleta19- zgadzam się, ten transfer to kretyństwo.

Według Transfermarkt Chilijczyk jest wart 42 bańki w eurosach... dodając do tego 11 melonów w funtach za Cecha, Wielki W miałby wydać około 57 milionów papierów w euro...

Na kogo? Na typowego B2B, która to pozycja jest najlepiej obsadzona w klubie- Ramsey, Wilshere, Arteta (?); umówmy się też że w ciągu ostatnich 2 sezonów Rosicky swoim stylem gry bardziej przypomina B2B niż rozgrywającego z czasów Borussii Dortmund.... to co? Kolejny dramat taktyczny? Zamiast Ozila/Ramseya na lewym skrzydle, teraz będziemy grać 4-5-1 z 5 środkowymi pomocnikami? PARANOJA.

Do tego transfer bramkarza- w sytuacji w której mamy jednego wybitnego i jednego dobrego bramkarza do rotacji w pucharach...

Podsumowując: 57 melonów.... za taką kasę można kupić, albo przynajmniej złożyć poważną ofertę praktycznie za każdego DM w Europie- wydawać to na transfery bramkarza i pomocnika B2B to po prostu zbrodnia. Taki hajs również pozwala złożyć liczącą się ofertę na większość napastników biegających po europejskich boiskach.

Ten Wielki Wu... powinien zadzwonić do Mourinho i zapytać jak wydawać gruby hajs żeby to miało ręce i nogi.

Komentowany temat: Welbeck: Choroba uczyniła mnie silniejszym 26.06.2015, 12:43

To fajnie, i co z tego?

Był niedawno u nas taki gigant, nazywał się Johan Djourou. Miał nawet swój program w ramach Arsenal TV. Taki śmieszek trochę.

Że się powtórzę: to fajnie i co z tego?

Szwajcar już u nas nie gra, i poza serią 3-4 meczów w pewnym momencie po których wydawało się że może to będzie to, zaliczył regres do swojego zwyczajowego poziomu. Dzisiaj go już z nami nie ma.

Welbeck nie miał nawet tej serii 3-4 meczów. Anglik jest dla mnie na wylocie, nawet jeżeli nie z klubu to na stałe na trybuny.

Czasy w których w 18-stce meczowej 4-5 graczy to patałachy które grają bo Wenger widzi w nich coś więcej powinny już odchodzić do lamusa.

Metamorfoza Ramseya była wyjątkiem który potwierdza regułę, czasem po prostu siłą rzeczy któryś z takich karakanów będzie odpalał, pytanie tylko czy nie lepiej budować kadrę tylko w oparciu o graczy powyżej przeciętnej. Welbeck powyżej tej linii nigdy nie wystawiał nawet całej głowy, ten sezon utwierdził mnie tylko w tym przekonaniu.

Komentowany temat: Ospina potwierdza rozmowy z Fenerbahce 22.06.2015, 19:29

Hot995- w samo sedno.

Żeby mieć wybitną drużynę trzeba kupować tak jak Mourinho- potrzebuje napastnika to wykłada na niego hajs, nie przegląda kart zawodniczych bramkarzy do wzięcia.

U nas to wygląda inaczej, Wielki Wu przeszedł ostatnio z etapu "biorę Messiego made in China" do etapu "biorę Messiego z przeceny".

To fajnie że Ozil i Sanchez byli do wzięcia, ten drugi na dokładkę całkiem po taniości- nie o to w budowaniu drużyny chodzi, trzeba się wzmacniać tylko tam gdzie brakuje jakości.

Cech jest bramkarzem wybitnym. Co do tego nie ma wątpliwości. Wybitny bramkarz za naście melonów? Okazja bez dwóch zdań, tyle że mamy w szeregach bramkarza który nie tak dawno temu zgarnął razem z owym Cechem złote rękawice za Ligę; i nie, ten bramkarz nie ma na nazwisko Ospina...

W momencie w którym Ospina wszedł do bramki, sezon życia notował Coquelin. Ciekawe jak Kolumbijczyk poradziłby sobie z Flaminim z przodu. Śmiem wątpić czy wyglądałoby to też tak kolorowo.

Tak naprawdę Ospina nic nie pokazał. Nic też nie zawalił, ale to nie jest materiał na bramkarza wybitnego, więc dobrze się stanie jeżeli odejdzie w sytuacji w której Cech podpisze z nami kontrakt, bo w kadrze zrobi się za ciasno.

W żaden sposób nie rozumiem natomiast czemu Czecha w ogóle ściągamy- mamy Wojtka który potrafi wyciągnąć niemożliwą piłkę i trzeba go ogrywać, bo przed nim jeszcze cała kariera. A że jest trudny i robi błędy wizerunkowe? Wilshere znowu odpalił ostatnio a szykują mu nowy kontrakt. Anglikom wolno?

Te naście melonów to 1/2 DM i 1/4 napastnika których nam potrzeba do walki o wielkie cele. Teraz Cech, ktoś tam wspomina o Vidalu na box to box którą to pozycję mamy najlepiej obstawioną w klubie; czekam w takim razie na kolejnego Welbecka ostatniego dnia okienka, bo "nikt rozsądny nie był dostępny na rynku".

Komentowany temat: Di Marzio: Arsenal walczy o Kondogbię 18.06.2015, 01:20

Ktoś na poziomie na DM w tym okienku przyjść musi- czy będzie to Kondogbia czy inny Schneiderlin w sytuacji w której Coquelin wyrósł przez ostatnie pół roku na kandytata do 11-stki sezonu 2015/2016 Premier League ma raczej drugorzędne znaczenie.
Po prostu musi to być transfer który takim gamoniom jak Flamini pokaże miejsce na trybunach.

Chciałbym zauważyć że Aston Villa podpisała właśnie 4-letni kontrakt z Micah Richardsem. Facet ma dopiero 26 lat i właśnie wrócił na wyspy. Szkoda że go przepuściliśmy- nie jego wina w kadrze City na przestrzeni ostatnich kilku lat był Pablo Zabaleta. Moim zdaniem, gdyby Anglik sumiennie przepracował sezon przygotowawczy, utworzyłby z Koscielnym jedną z najlepszych par stoperów w lidze, a już na pewno posadziłby Mertesackera na ławce.

Na pewno będę dalej śledził losy tego zawodnika. :)

Komentowany temat: Özil namawia Niemców na Premier League 15.06.2015, 23:23

Środkowy obrońca na wynos do 1 składu jest kluczowy.

Na ten moment jedyny człowiek który gwarantuje efekt stoperanu napastnikom światowego topu w naszych szeregach w tej części boiska to Kościelny.

Mertesacker to niestety nie ta liga. Poradzi sobie z wyrobnikami z Premier Leage, ale ten sezon przy utrzymaniu składu i sprowadzeniu bramkostrzelnego napastnika może być naszym szturmem po coś więcej niż FA Cup, więc miejsca dla niego w 1 składzie po prostu być nie może.

Czy Paulista to jest gracz do pierwszego składu? Nie miał jeszcze okazji się wykazać ani skompromitować więc ciężko go oceniać. Chambers jest jeszcze młody, 2-3 sezony w charakterze rotacji na ŚO źle mu nie zrobią.

Pan z Schalke, poza tym że można przeczytać jego wypowiedź w której deklaruje chęć pozostania w klubie, to dobra opcja.

To byłby świetny transfer, ale jakieś 3 lata temu.

Gość w październiku będzie miał 29 lat- lepiej już z nim nie będzie. My potrzebujemy na tę pozycję kogoś przyszłościowego, w wieku około 25 lat, o podobnej charakterystyce- większość słusznie patrzy w stronę Lyonu, czas pokaże co się wydarzy.

Martinez to by niestety rozwiązanie na chwilę, to już chyba lepiej sprowadzić z powrotem van Pershinga, 2 lata starszy i nasz były supersnajper... oczywiście żart, ale pokazuje że to nie jest profil zawodnika na którym powinniśmy się skupić, ze względu na wiek, a nie w kontekście umiejętności.

Komentowany temat: Lacazette dołączy do PSG? 08.06.2015, 15:47

Norad- nie twierdzę że przy obecnych sumach odstępnego za karty zawodnicze kwota 22 baniek za gracza którzy ładuje 31 goli w sezonie w dość mocnej lidze francuskiej jest logiczna. Bazuję po prostu na informacjach które można znaleźć w internecie, w tym w treści artykułu pod którym dyskutujemy.

W naszej sytuacji jesteśmy w stanie dać za niego nawet 2 razy więcej (jak nie więcej), więc wciąż uważam że facet jak najbardziej jest w tym okienku w naszym zasięgu finansowym.

Komentowany temat: Lacazette dołączy do PSG? 08.06.2015, 15:29

Edit: oczywiście "he scores when he wants", o to mi chodziło. :)

Komentowany temat: Lacazette dołączy do PSG? 08.06.2015, 15:28

Przede wszystkim musimy wrócić do dynastii Strzelców z Arsenalu. Zawsze było tak że mieliśmy zawodnika który gwarantował 20 bramek w samej Lidze, bądź też oscylował wokół tej granicy bijąc się o króla strzelców. Dzięki temu nawet jeżeli odpadaliśmy z CL/walki o Mistrza przez głupie błędy, to i tak byliśmy drużyną która mogła wygrać z każdym i nikt, absolutnie nikt nie przyjeżdżał na Highbury/Emirates po zwycięstwo. Teraz to się zmieniło, głównie z powodu braku bramkostrzelnego napastnika który jak to się mówiło chociażby o van Pershingu "scores when we wants", a przecież nie był to nawet poziom kolan Henryka.

Po odejściu van Pershinga ten trend nie został utrzymany.

Co by nie mówić, statystyki grają na korzyść młodego Francuza. 31 bramek w 40 spotkaniach naprawdę robi wrażenie. Jedyny minus że są to gole w Ligue 1, a nie w Premier League. Czy w Anglii powtórzy ten wynik, albo chociaż powtórzy go w akceptowalnym jak na rasowego kilera wymiarze 74% swojej tegorocznej normy (w lidze Lacazette nastukał 27 goli)?

Prawda jest taka że nie jesteśmy aktualnie konkurencją dla takich klubów jak Real czy inne Man City, które jeżeli nawet nie nakrywają nas renomą, to robią to skutecznie zaporową mamoną rzucaną na stół.

Lacazette może być naszym nowym kilerem. Może, ale nie musi. Jeżeli nie sprowadzimy go w tym sezonie będzie tak jak z Hazardem i innymi z Ligue 1- później po prostu będzie miał już lepsze oferty.

Jeżeli ta kwota 22 melonów jest prawdziwa, to brak przynajmniej wystosowania oficjalnej oferty za niego byłby skandalem... że tylko przypomnę statystyki z tego sezonu naszej Gwiazdy Koordynacji, Apostoła Ataku, Jego Ekscelencji Daniela W. kosztującego nas podobne pieniądze:

Welbeck: 37 meczów/8 bramek/gol co 314 minut

Lacazette: 40 meczów/31 bramek/ gol co 112 minut.

Ryzyko na pewno jest, ale to jest najlepsza opcja na Rynku, aktualnie wciąż w naszym zasięgu finansowym.

Komentowany temat: Arsenal złożył ofertę za Higuaina? 05.06.2015, 14:09

Ani on, ani Martinez.

50 baniek... chyba upadli na głowę. Za 50 melonów lub część tej kwoty to my możemy patrzeć w stronę Diego Costy z Chelsea i sprawdzać co w trawie piszczy, lub część tej kwoty przeznaczyć na Lewandowskiego z Bayernu albo Lacazette z Lyonu.

Higuain to była opcja do zastanowienia jak mówili mu cześć w Realu, chociaż facet od zawsze charakteryzował się tym czym u nas zawodnik na szpicy po prostu nie może się legitymować- słaba skuteczność.

Komentowany temat: Milner wybrał Liverpool 04.06.2015, 17:27

Kamo99111- w którym momencie w AV zapowiadał się na kozaka? Albo raczej może zdefinuj termin kozak. :) Dla mnie Milner zawsze był typowym angielskim wyrobnikiem, z radością witam news o tym że jednak nas nie zasili- wypisz, wymaluj, plotki transferowe o Kalou albo innym Pedro. Tak jak napisałeś, poziom CL to to nie jest, nigdy nie był i nigdy nie będzie.

Niesamowitą sprawą jest dla mnie zarządzanie klubem z czerwonej części Liverpoolu. Płacą gruby hajs za przeciętnych piłkarzy (Milner będzie zarabiał 150 tys. tygodniowo?!), a za podobne pieniądze wydawane z głową mogliby bez większego trudu mieć skład na poziomie Chelsea. No, ale to już nie nasz problem. :)

Komentowany temat: Szczęsny: Nigdy nie chciałem odejść 04.06.2015, 01:07

On już niczego nie musi udowadniać- złote rękawice w Premier League raz już zdobył.

Jego problemem była obecność przez całą pierwszą część tego sezonu w składzie Giganta Destrukcji, Tytana Spokojnego Wślizgu i Kamiennej Opoki Defensywy czyli Mathieu Flaminiego. Nie ma przypadku w tym że w okolicach stycznia mieliśmy bramki stracone na poziomie 7-8 miejsca w lidze, a skończyliśmy sezon będą pod tym względem gorsi jedynie od Chelsea i ekipy Świętych. Coquelin zrobił robotę. Kropka.

Nie wyobrażam sobie innego scenariusza niż powrót między słupki Wojtka w nowym sezonie. On ma predyspozycje żeby być wielki, niejednokrotnie wyciągał piłki których nie miał prawa wyciągnąć. To charakteryzuje wielkich bramkarzy. A on wciąż jest bardzo młody.

Musi po prostu uważać na prasę, bo nie ma jej zbyt dobrej- każdy błąd wizerunkowy przechodzi głębokim echem, a taki Wilshere dla kontrastu może kurzyć ile wlezie bo to reprezentant Anglii.

Z porządnym DM jakim można bez wątpienia po ostatnich 5 miesiącach nazwać Coquelina Wojtek w końcu będzie miał kogoś kto wesprze defensywę, i unikniemy łańcucha katastrofy, czyli Osi Flamini-Mertesacker. Po cichu liczę na transfer środkowego obrońcy który stworzyłby z Kościelnym duo na miarę 11 sezonu Premier League.

Komentowany temat: Giroud o kibicach i swojej bramce na Wembley 01.06.2015, 12:24

Tyson880- dokładnie tak jak napisał Elastico07, źle sądzisz. Giroud to świetny zawodnik na średniaka Premier League którzy stawiają nam autobus w bramce i musimy mieć napastnika który potrafi grać na ścianę i się przepchnąć.

Nie oszukujmy się jednak że my gramy docelowo o najwyższe cele, i Francuz jest po prostu na coś powyżej 1/8 CL, 3-4 miejsce w Lidze o jedno, dwa tempa za wolny.

Do klubu musi przyjść typowy zabójca gwarantujący te 25+ goli tak jak wspomniałeś, ale przede wszystkim taki który będzie je gwarantował w CL i w spotkaniach z czołówką na krajowym podwórku, zawodnik który będzie potrafił też strzelić coś z niczego kiedy nie idzie całej drużynie albo jest odcięty od podań.

Komentowany temat: Kike Marin: Martinez trafi do Arsenalu 26.05.2015, 00:23

Lukaskol- rozsądne obserwacje i wnioski. :)

O ile temat środkowego napastnika nie podlega dyskusji, czemu ewentualny transfer Vidala trafił w komentarzach na taki podatny grunt?

Nam jest potrzebny typowy defensywny pomocnik, który obstawiłby razem z Coquelinem tę pozycję na cały sezon i 4 równoległe drabinki rozgrywek.

Wielki Wu powinien już metodą prób i błędów dojść do wniosku że kupowanie Ozila na lewe skrzydło albo Sancheza na lewe skrzydło/atak w zależności jak leży bo na obu Panów była promocja, a są rzekomo obaj #worldclass to nieporozumienie- owszem, musimy wzmacniać się najlepszymi, ale nie mogą to być transfery na najlepiej obsadzone pozycje w klubie z Ramseyem i Wilsherem w składzie bo akurat nadarza się okazja sprowadzić wielkie nazwisko.

Bender, Schneiderlin... to są gracze środka pola o charakterystyce których Wielki Wu powinien ściągać do klubu w te lato.

Komentowany temat: Kike Marin: Martinez trafi do Arsenalu 25.05.2015, 21:28

2-3 sezony za późno. Facet który stanowiłby dla nas wzmocnienie, ale w tym momencie ma już 28 lat, a w październiku stuknie mu 29. :)

Za te pieniądze wypadałoby już poszukać zawodnika do okolic 26 wiosen, który byłby naszym seryjnym zabójcą od zadań specjalnych na lata.

Ciekawi mnie co myślą w tym momencie osoby zachwalające owego czasu transfer Welbecka, za którego daliśmy, bagatela, 20 melonów. Kasa za tego supersnajpera który skamlał pod gabinetem Wengera ostatniego dnia okienka błagając o angaż mogła pójść już wtedy na napastnika z prawdziwego zdarzenia, a nie jakąś felerną podróbkę.

Podaję liczby naszego asasyna od zadań specjalnych w tym sezonie Jego Ekscelencji Daniela Welbecka Nieskoordynowanego:
37 występów; 8 goli i 6 asyst... bramka co 314 minut. Z taką linią pomocy i ofensywnym ustawieniem zespołu jaki prezentujemy to czysty skandal.

Komentowany temat: Pedro do wzięcia za 7 milionów funtów 21.05.2015, 16:08

Po co nam drugi Silvestre za pół darmo, tym razem na skrzydło?

Już pojawiają się plotki o tym że Chelsea interesuje się Griezmannem z Atletico. To jest lewoskrzydłowy który stanowiłby dla nas idealne wzmocnienie, Wielki Wu i tak już przespał tego zawodnika kiedy przechodził do klubu z Madrytu i był spokojnie do wzięcia. Żeby nie skończyło się tak jak z Diego Costą i w konsekwencji kupowaniu takich odpadów jak Pedro ostatniego dnia letniego okienka.


Na ten moment w zbyt gorącej wodzie kąpany.

Umiejętności niezaprzeczalnie ma, ale ile razy widziałem go na tle jakiejś klasowej drużyny to facet się za bardzo podpalał i knocił.

Moim zdaniem nawet jak odejdzie do jakiegoś Realu to czeka go ławka, chyba że ostygnie i dojrzeje piłkarsko- na ten moment nie wyobrażam żebyśmy postawili na niego wymagane żetony żeby móc powiedzieć sprawdzam.

Jak już to nam jest potrzebny lewonożny skrzydłowy, który docelowo gra na lewym skrzydle. O środkowym napastniku-zabójcy nie wspominając.

Za podobne pieniądze które trzeba by wyłożyć na Anglika zawitałby do nas chociażby Antoine Griezmann.

Komentowany temat: Gray: Arsenal nie potrzebuje liczb, ale jakości 07.05.2015, 18:11

Wzmocnienia polegają na tym że kupuje się, czy też nawet przepłaca tylko za graczy na pozycje które są w klubie najsłabsze- mając w składzie Sancheza moglibyśmy przykładowo wydać okazyjne 80 mln za Messiego gdyby Barca chciała go sprzedać po taniości, ale po co? Lepiej te 80 baniek zainwestować w topowego napastnika, topowego lewego skrzydłowego czy topowego środkowego obrońcę.

Mistrzem takich celowanych transferów jest Mourinho, który kupuje tylko takich graczy których potrzebuje, budując drużyny które zdobywają majstra w Premiership- przykład takich zawodników jak Drogba, Cech, Carvalho czy Essien... bądź też obecnej generacji- Fabregas czy inny Matic.

Z niego Wielki Wu powinien brać przykład i się zastanowić, zanim kupi kolejnego prawego napastnika/skrzydłowego albo środkowego pomocnika.

Komentowany temat: Bellerin: Gra w przeszłości na skrzydle mi pomogła 27.04.2015, 19:57

Dawno nie mieliśmy na prawej obronie zawodnika który dawałby tyle w grze do przodu- i to nie tylko w zakresie prostej wrzutki ze skrzydła ale również pod względem gry kombinacyjnej i strzału z dystansu. Ostatni z tej bajki był chyba Eboue...

Hiszpan musi poprawić powtarzalność- grę w obronie już ma na bardzo dobrym poziomie, co potwierdzają tak jak ktoś tu już wspomniał nazwiska które zatrzymał w tej części sezonu.

Nie może być tak że w pierwszej połowie mamy w składzie Cafu juniora, a w okolicach 70-80 minuty Bellerin prokuruje rzut karny/faul na żółtą kartkę w okolicach pola karnego- to poprawi i jak najbardziej za 2-3 sezony będzie stałym gościem w 11-stce sezonu Premier League.

Komentowany temat: Fani Barcelony chcą powrotu Bellerina 08.04.2015, 21:17

Czekamy na komentarz profesor genetyki Pana Prof. dr hab. Xaviera Hernandeza.

Bellerin ma zadatki na topowego obrońcę Ligi- biega od lini do lini, strzela, asystuje, broni. Jedyne co musi poprawić to koncentrację, bo zbyt często zdarzają mu się głupie faule w drugiej części spotkania przez które łapie kartki, czy też ostatnio sędzia wycenił go na rzut karny.

Ewidentnie zawodnik który- jeżeli utrzyma progres w rozwoju- powinien za 1-2 sezony na stałe wskoczyć do 11-stki sezonu Premiership.

Komentowany temat: Wilshere: Jestem gotowy do gry 08.04.2015, 11:37

Czarnykruk- zgadza się, ale mówisz o Angliku sprzed kilku sezonów. Ostatnimi czasy jest niestety cieniem samego siebie i zasługuje co najwyżej na ławkę przy aktualnej formie naszej 2 linii.

Rotacja jest jednak ważna, i jakieś tam swoje szanse powinien do końcu sezonu dostać.

Zgadzam się również że w formie od tego człowieka powinno się rozpoczynać ustalanie naszej linii pomocy, problem polega na tym że dawno tej formy nie mieliśmy okazji oglądać- oby to się zmieniło w przyszłym sezonie.

Komentowany temat: Giroud o zdobyciu nagrody zawodnika miesiąca 03.04.2015, 21:10

Giroud w formie gwarantuje 15 bramek w lidze na sezon- warto mieć takiego zawodnika w drużynie.

Nie jest to jednak gracz wybitny, nie poprowadzi nas ani do Mistrzostwa ani do CL.

Było miło z Welbeckiem, ale czasy w których piłkarze grali u nas bo Wenger w nich wierzył powinny się już skończyć- zaryzykował, wyrzucił kretyńsko 20 baniek w błoto- nie udało się, trudno- w lecie powinien do nas w końcu przyjść napastnik zabójca albo wybitny lewoskrzydłowy- człowiek który pozwoli nam na poważnie włączyć się do rywalizacji o najwyższe cele.

Komentowany temat: Özil o współpracy z Alexisem i Cazorlą 31.03.2015, 16:29

Moim zdaniem to wygląda na zupełnie coś przeciwnego- każdy z nich chce być reżyserem kina akcji i ma inny pomysł na grę. Nie zapominajmy tez o Ramseyu który z tej plejady jest chyba mimo wszystko najmniej "roszczeniowy".

Arsenal sprzed 7-8 lat to już nie ekipa the Invincibles, ale wciąż akcje na jeden kontakt i szybka wymiana piłki nawet pomiędzy bocznym obrońcą i napastnikiem. Teraz to bardziej liczenie na formę dnia i schematyczne zagrania do których nasi zawodnicy zamiast wyjść i zrobić ruch bez piłki są zajęci zastanawianiem się co autor miał na myśli.

Nie mówię że zawsze musimy grać piękny futbol, ale jeżeli aspirujemy do wygrania CL i Mistrzostwa jak na 13-krotnego Mistrza Anglii przystało, a nie mamy trenera który ustawi taktykę jak Mourinho albo wyciągnie 300% z byle biedaków jak Ferguson to musimy umieć grać w piłkę.

Biorąc pod uwagę że w końcu mamy DM (oby utrzymał formę) i przez to zbilansowaną 2 linię, liczę że w przyszłym sezonie nasi ofensywni piłkarze środka pola w końcu zaczną tworzyć kolektyw a nie będą biegać we wszystkich kierunkach nie wiedząc czy aktualnie któryś z nich ma dublować zadania Flaminiego czy czekać na piłkę od obrońców żeby wyprowadzić kontratak.

Komentowany temat: Dudek: Szczęsny powinien opuścić Arsenal 26.03.2015, 19:11

Holloway- racja, nie patrząc na daty zasugerowałem się terminarzem który wyskakuje w panelu po prawej stronie- myślałem że automatycznie pokazuje tylko spotkania które jeszcze zostały do końca sezonu- mój błąd. :)

Komentowany temat: Dudek: Szczęsny powinien opuścić Arsenal 26.03.2015, 16:55

Kiedyś była podobna sytuacja z Almunią- Wenger doszedł do wniosku że Hiszpan będzie numero uno, decyzja godna Wielkiego Wu- nie więcej niż 10 spotkań później okazało się że to była pomyłka.

Tutaj myślę będzie podobnie- mając w składzie bramkarza który już notował Złote Rękawice ex aeqo z nie byle kim bo z samym Petrem Cechem po prostu nie sadza się go na ławie dla zasady.

Żeby Wojtek miał szansę wrócić do łask Ospina musiałby coś sknocić- o to w tym sezonie będzie już trudno, bo gramy tak naprawdę w Lidze z trudnych meczów jeszcze tylko z the Citizens.

Zabawne że taki Wilshere kurzył i imprezował mocniej a zawieszony nie został, mało tego, nikt już o tym nie pamięta- czego nie robi się dla nadziei angielskiej piłki i Reprezentanta Anglii- podwójne standardy. :)

Liczę na to że Wenger z nowym sezonem się opamięta, bo co prawda nasze statystyki w tym sezonie w defensywie są tragiczne, ale ja bym tutaj upatrywał przyczyny w obecności w pierwszej częsci sezonu duetu marzeń, boskiego combo, zapory ostatecznej żenady czyli formacji Flamini- Mertesacker. Można powiedzieć że były spotkania które zaczynaliśmy w 9-tkę.

Komentowany temat: Gabriel: Powołanie jest dla mnie ogromną zachętą 23.03.2015, 19:52

To dobrze że na razie Coquelin nie dostaje powołania- niech dogra sezon nie schodząc poniżej pewnego poziomu i wejdzie w nowe rozgrywki jako człowiek z metką pierwszego składu.

Eksploatowanie młodych zawodników w Lidze, Pucharach i Reprezentacji jednocześnie zarzynając ich po 90 minut w każdym spotkaniu kończy się w naszym przypadku zazwyczaj kontuzją vide Ramsey, Walcott.

Młody jest, jeszcze się nagra dla swojego kraju. :)

Komentowany temat: Wenger o szansie na tytuł 16.03.2015, 20:24

Widzę że najwyraźniej nie można wrzucać tutaj linków- wpisz sobie w wyszukiwarkę:

reus+arsenal+offer+2014

31,7 milionów funciaków, czyli ~44 eurosów papierów.

Komentowany temat: Wenger o szansie na tytuł 16.03.2015, 20:18

Hot995- nie interesuje Cię co Wenger robił 2 lata temu? Szkoda, jest to o tyle istotne że wciąż popełnia te same błędy.

Alexis grał jako wysunięty napastnik bo musiał- Twoje 2 z 4 opcji na atak były kontuzjowane, a z tym Sanogo to mam nadzieję że żartowałeś. Moim zdaniem to i tak cud że zaciął się dopiero niedawno/nie złapał żadnej kontuzji.

Z tym styczniem też mylisz fakty, Welbeck dołączył do nas w lecie- wyśpij się dzisiaj. :)

Jeżeli Ty święcie wierzysz że Welbeck nie przychodził jako podstawowy snajper to ja Cię nie przekonam, potrzebne Ci do tego głównie to co działo się w poprzednich sezonach co jak wspomniałeś Cię "nie interesuje".

Tutaj obiecany artykuł, źródło pierwsze z brzegu z wyszukiwarki:

www.sbnation.com/soccer/2014/9/1/6093615/marco-reus-arsenal-transfer-rumors-borussia-dortmund

Komentowany temat: Wenger o szansie na tytuł 16.03.2015, 12:27

Theo100- jasne, błędy transferowe=błędy Wengera.

Piszę tylko o tym czego potrzebuje Wenger żeby liczyć się w walce o Mistrza, taki Ferguson z obecnym naszym składem byłby w tym momencie 5 punktów przed Chelsea.

Komentowany temat: Wenger o szansie na tytuł 16.03.2015, 12:09

Hot995- mój tok rozumowania jest jak najbardziej poprawny, to Ty masz problem żeby spojrzeć na to z szerszej perspektywy.

Wenger całe lato nieudolnie zabiegał o napastnika z prawdziwego zdarzenia (biorąc pod uwagę słynną ofertę 40+1 z zeszłego okienka za Suareza to od stycznia). Wykładał nawet 40 baniek za Reusa ale ostatecznie Marco do nas nie przyszedł (moim zdaniem dobrze się stało.) Gdy już się stało jasne że nie ma opcji na nikogo innego, Wenger podpisał kontrakt z zawodnikiem który czekał jak pies pod jego gabinetem od świtu (bo reprezentacja Anglii miała tego dnia trening w London Colney) i był jedyną dostępną opcją.

Welbeck nie przyszedł dlatego że ktoś go wybrał, zauważył, cokolwiek- nie. Anglik przyszedł bo Wenger wolał kupić kogoś na modłę chamakhowską niż nie kupić nikogo. Moim zdaniem błąd, bo teraz chcąc kupować prawdziwego napastnika za 40 melonów (po mniej toto nie chodzi), 20 milionów funciaków już byśmy mieli w kieszeni. Chytry 2 razy traci.

A teraz co do mojej logiki. Skoro Wenger sprowadza napastnika do pierwszego składu (nie zgodzę się że docelowo Anglik przychodził do na ławkę), to ja mam prawo żądać i spodziewać się że będzie w klubie 13-krotnego Mistrza Anglii ładował 20+ bramek w sezonie. Bo tego się od napastnika w takim klubie wymaga. Nie spełnia tego kryterium (delikatnie powiedziane) więc zasługuje na krytykę.

Rysiek098- Welbeck ma 24 lata, zaliczył już 24 występy w Reprezentacji Anglii i od 2008 roku w pierwszej drużynie Manchesteru United- to nie jest nieopierzony junior. Mimo takiego CV facet nie umie prosto przyjąć piłki. Jeżeli tak jak wspomniałeś Giroud od którego często gęsto piłka odbija się i wpada do bramki potrzebował prawie 2 razy mniej minut żeby strzelić prawie 2 razy więcej bramek w lidze to nie świadczy to źle o Francuzie ale wręcz tragicznie o Angliku.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady