Komentarze użytkownika Damper

Znaleziono 3334 komentarzy użytkownika Damper.
Pokazuję stronę 2 z 84 (komentarze od 41 do 80):

@Embix napisał: "@Damper napisał: "Nie kupimy przecież dwóch napastników, zwłaszcza, że skrzydłowy również będzie musiał przyjść. Do tego trzeba pamiętać o koszcie zakupu pomocnika (prawdopodobnie 60 mln. za Zubimendiego)."

Właśnie dlatego powinniśmy się skupić na tego typu graczach którzy są dużo tańsi przez wygasający kontrakt.
Nie rozumiem wogóle zakupu Zubimendiego dopiero latem gdy wisi klauzula i mógłby być już teraz oraz potrzebny jest na wczoraj"


Mając w tej chwili Parteya i Jorginho pewnie uznano, że Zubimendi nie jest niezbędny od razu, być może klub też liczył/liczy na to, że kasa w zimie może być potrzebna na zawodnika ofensywnego. Nie wiemy też do końca jak wygląda sprawa finansów i czy np. dopiero latem nie będziemy mieć dostępnych większych środków. Zwłaszcza, ze należy pamiętać, że kaluzulę trzeba opłacić jednorazowo i tak jak np. za Rice płaciliśmy w 3 ratach po 35 mln, tak tutaj trzeba od razu opłacić całą kwotę.

A co do Davida to myślę, że on sam jest niechętny, aby teraz robić transfer. W jego interesie jest poczekać do lata, gdzie jako wolny zawodnik będzie miał do wyboru multum opcji, a dzięki temu, że nie będzie trzeba płacić odstępnego to wynegocjuje sobie wysoki kontrakt i premie za podpis.

@Embix napisał: "W tym momencie opcję budżetową jaką widzę to David z Lille np za 15-20mln i zostaje jako 2gi napastnik a latem ruszamy po prawdziwego napadziora"

Nie kupimy przecież dwóch napastników, zwłaszcza, że skrzydłowy również będzie musiał przyjść. Do tego trzeba pamiętać o koszcie zakupu pomocnika (prawdopodobnie 60 mln. za Zubimendiego).

@nt2b napisał: "Oczywiście pod szeregiem warunków. Np. redukcja zarobków o 30, 40 czy 50%, ewentualnie zamiast tego jakieś klauzule zależne od poziomu gry i kontrakt 1+1, żeby się chłopinie chciało walczyć."

I Ty myślisz, że on się zgodzi na coś takiego? Tutaj jest właśnie problem z takimi zawodnikami jak Partey czy Trossard. Chciałbyś mieć ich w kadrze, bo do rotacji to idealni zawodnicy, natomiast żeby ich przedłużyć to trzeba zaoferować coś więcej niż jednoroczny kontrakt, a pod kątem finansów też wiadomo, że nie będą chcieli zejść z oczekiwań, bo np. w Arabii mogą dostać tyle i tyle. To są zawodnicy po 30 i walczą o ostatnie wysokie kontrakty, natomiast wiadomo, że ich wpływ i rola w zespole będzie coraz mniejsza. I o ile uważam, że trzeba przedłużyć Trossarda, to z Parteyem mam poważne wątpliwości czy byłby to dobry pomysł.

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 26.01.2025, 14:00

@Garfield_pl napisał: "Który to był typek wcześniej, co jest teraz tym płaczkiem 44 , ktoś już tak wklejał jakieś żale xD"

Paul77

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 26.01.2025, 10:34

@Er4s napisał: "dzisiejsze City dostaje po 4 od juniorów PSG"

Mówiąc o tych juniorach masz na myśli 19-letniego Doue ściągniętego za 50 mln. i 20 letniego Nevesa kupionego za 60 mln? W takim wypadku Wolves grało wczoraj z juniorami Arsenalu, tylko nasi juniorzy są młodsi i nie kosztowali ponad 100 mln tylko przyszli z akademii.

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 19:13

@Er4s napisał: "Nie no jak ktoś dyskutuje z tym że Havertz od jakiegoś czasu jest tragiczny i nie daje drużynie nic oprócz pudeł to dział siatkówka może"

Co daje w tym sezonie Odegaard?

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 18:54

@thegunners101 napisał: "Ale walenie po Kaiu za dziś to chyba nieśmieszny żart użytkowników. Bez Niemca żadnego zwycięstwa by z Wilkami nie było, na dodatek jedyny bez kontuzji niemal musi sobie radzić bez Saki (dziś nawet bez Odegaarda i w 10 do tego)."

O to właśnie chodzi. Ode leży sobie w łóżeczku, a pretensje do Havertza, że jak zwykle dostępny i zapierdziela dla Arsenalu. Gdzie my bylibyśmy tak naprawdę w tym sezonie, gdyby nie Havertz? Gdyby Saka był dostępny to miałby tych bramek więcej (chociaż 14 goli we wszystkich rozgrywkach i tak nie jest złym wynikiem). Użytkownicy piszą, że to żenada, że napastnik Arsenalu ma tyle goli, a ja pytam czy nie jest żenadą, że główny kreator Arsenalu w ogóle nie dojeżdża w tym sezonie?

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 15:53

@arsenallord napisał: "@Gunnerrsaurus: O czym ty w ogóle gadasz człowieku? Już widzę jak celem Fulham czy Soton był tytuł mistrzowski przed tym sezonem."

Nottingham w poprzednim sezonie zajęło 17 miejsce, czyli ostatnie, które nie spadło, a teraz mają 6 punktów więcej niż City, więc różne rzeczy mogą się zdarzyć.

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 14:08

@coooyg11 napisał: "Tak więc lecimy:

1) City:
- wydane 903,90 mln
- zarobione 582,47 mln
- różnica - 321,43 mlc"


Nie ma sensu patrzeć ile niby wydało City. Weźmy przykład takiego Savinho. Kupują sobie za 20 mln. zawodnika, za którego normalnie na rynku trzeba zapłacić 60 mln. Tylko dlatego, że Girona i City mają tego samego właściciela i ten oto właściciel każe swojemu mniejszemu klubowi za bezcen sprzedać najlepszego zawodnika swojemu głównemu klubowi, po to, aby w księgach tego głównego klubu wszystko się zgadzało i nie było żadnych problemów z FFP (które swoją drogą jest fikcją, bo łamią je, a i tak nie ponoszą z tego tytułu żadnych konsekwencji). A potem dzięki takiemu myczkowi jak z Savinho mogą sobie w zimie rzucić gruby hajs na Marmousha. A ktoś na dole jeszcze pisze- no da się za niewielki hajs wyciągnąć dobrego zawodnika i podaje przykład Savinho...

Druga sprawa to kwoty płacone agentom i pośrednikom przy transferach. Tutaj Arsenal wydaje najmniej z czołówki, a między nami a takim City, Chelsea czy United jest przepaść. Weźmy przykład Haalanda. Płacą niby 60 mln. za zawodnika, tylko co najmniej drugie tyle idzie na prowizje dla Raioli i ojca Haalanda. Ale tego tabelka z transfermarkt nie uwzględnia.

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 24.01.2025, 21:12

@Olczyck napisał: "Nie wiem jak wy ale ja mam cicha nadzieję że będzie *******niecie jak z Parteyem cisza cisza nagle bum i zawodnik jest nasz"

Z Parteyem była cisza? Temat jego transferu i wpłacenia klauzuli przewijał się wtedy przez całe okienko, tylko transfer się opóźniał, bo nasi próbowali jeszcze wcześniej wyciągnąć z Lyonu Aouara. Tylko z Parteyem była o tyle prosta sprawa, że nie musieliśmy negocjować z klubem.

Komentowany temat: Komforotwe zwycięstwo: Arsenal 3-0 Dinamo Zagrzeb 23.01.2025, 17:12

Paczek dobry wariat- pisze, że miał kiedyś racje jak coś pisał, a to przecież jego pierwszy komentarz, czyli typek wprost się przyznaje, że multikonto założył. Może napisz ze swojego prawdziwego konta, a nie przepraszam, zbanowane.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 16:21

@sickstick napisał: "@ArsenalChampion napisał: "ale to przeciez nie arteta zajmuje sie negocjacjami"

No właśnie... a kto się zajmuje po odejściu Edu, skoro jeszcze nie znaleziono zastępcy?"


Jason Ayto, wspomagany przez Garlicka i Lewisa.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 15:58

@metjuAFC napisał: "Nie rozumiem jednak dlaczego Arteta tak wolno reaguje na to co trzeba zrobić czyli transfery."

Może po prostu nie on wykonuje transfery. On może powiedzieć kogo potrzebuje (mówi zresztą na konferencjach, że potrzeba wzmocnienia ofensywy), ale w tym wszystkim są jeszcze właściciele, zarząd i dyrektor sportowy.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 14:30

@Nicsienieda napisał: "Rozumiem frustrację dwóch dekad frajerstwa (tu mówię ogólnie, nie nt. twojego komentarza), ale frustracja nic nie zmienia i nikogo nie obchodzi. Co mnie to obchodzi, że 'zawsze czegoś brakuje' - co to zmienia? Sam fakt że wyrabiamy drugie miejsce w lidze z taką sytuacją kadrową i wrzucaniem do składu niedoświadczonych 18 latków to powinno być pozytywne zaskoczenie i plus na korzyść Artety. To mały cud, że Skelly i Nwaneri tak dobrze wyglądają i trzeba to docenić. Po prostu niektórzy nie są w stanie zdzierżyć trzeci sezon z rzędu bez mistrzostwa, kompletnie nie patrząc na kontekst, bo 'znowu to samo'"

Pełna zgoda.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 14:27

@Nicsienieda napisał: "Liverpool na każdej pozycji potężny też nie jest."

Po prostu nie zostali jeszcze przetestowani, a Slot nie musiał się do tej pory mierzyć z żadnym kryzysem kadrowym. Tak naprawdę wcale nie są lepiej zabezpieczeni, po prostu nie wypada im nikt kluczowy, do tego mają swoją największą gwiazdę w najwyższej formie. Slot klepie co mecz środek Gravenberch, MacAllister, Szoboszlai- wystarczy, że wypadnie na dłuższy czas Gravenberch to zabezpieczeniem jest Wataru Endo. Sami doskonale wiedzieli, że to za mało i chcieli w lecie wziąć Zubimendiego. Ściągnięcie Chiesy to jest ruch gorszy niż nasz ze Sterlingiem, tylko to wszystko jest tuszowane tym, że Salah gra cały czas i nikt nie musi go zastępować. Co się dzieje w Liverpoolu jak zaczynają się jakieś problemy kadrowe widzieliśmy w poprzednim sezonie jak wypadli Salah i Trent a potem wrócili w słabej formie. Posypali się kompletnie i wypuścili przewagę.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 14:10

@Nicsienieda napisał: "@Dawid04111 napisał: "Różnica między nami a Live jest taka,"

że oni nie mają kontuzji, a my mamy najgorszą sytuację, ex aequo z Tottenhamem, który zajmuje 15 pozycję w lidze, a my drugą. Mam dość udawania, że kontuzje nie mają wpływu na wyniki drużyny. Z taką liczbą kontuzji nic nie ugramy i sezon jest skończony, ale innych czynników tu nie ma."


Generalnie ja uważam, że żeby wygrać tytuł w Premier League (najbardziej konkurencyjnej lidze świata) nie będąc hegemonem jak City, tylko klubem pokroju Arsenalu czy Liverpoolu to po prostu musisz mieć też szczęście i musi ci się wszystko dobrze układać. Po pierwsze brak dłuższych kontuzji kluczowych zawodników, po drugie ogólnie niewielka ilość stałych absencji w składzie no i gdzieś też w dalszej kolejności decyzje sędziowskie, typu czerwone kartki, dyktowane karne, nieuznane bramki- tutaj w ogólnym rozrachunku nie można być na dużym minusie, bo szanse zwyczajnie topnieją. Mam wrażenie, że w obecnym sezonie te wszystkie czynniki działają na naszą niekorzyść, wiec ciężko liczyć na mistrzostwo w takich okolicznościach. Ktoś powie, że to wymówki i powinniśmy być na to przygotowani. Być może, natomiast ja jestem realistą i nie wierzę w takie cuda, że tracisz na długi czas swojego najlepszego zawodnika, do tego twój kapitan i 2x player of the year też ma wcześniej dłuższą kontuzję i wraca całkowicie bez formy strzelając jedną bramkę przez pół sezonu (i to z karnego), do tego masz ciągle inne problemy w składzie i mimo tego wszystkiego jakby nigdy nic zdobywasz tytuł. To nie jest liga niemiecka czy francuska, a my nie jesteśmy Bayernem czy PSG w tych ligach, żeby takie sytuacje nie miały na nas wpływu.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 10:19

@marimoshi napisał: "Saka to ile razy było narzekanie, że gra beznadziejnie, jest zajechany, a 5 minut później bramka czy asysta."

Jest po prostu lepszym piłkarzem. W porównaniu poziomu Saki i Odegaarda na korzyść Norwega zawsze wpływały aspekty wizualne. Na Odegaarda przy piłce po prostu dobrze się patrzy- a to zrobi jakieś kółeczko, zwiedzie balansem, odegra zewniakiem. To jest oczywiście bardzo dobry piłkarz- fajnie klepie na małej przestrzeni, dobrze zakłada pressing, natomiast żeby być topowym playmakerem musisz dostarczać zespołowi więcej efektu. Dobre, zasięgowe podanie (nie muśnięcie piłki na 5 metrów), strzał z obu nóg, precyzyjne dośrodkowanie- to u Odegaarda kuleje. On jak sobie nie przełoży na lewą nogę to nie istnieje, a nawet i te strzały są dość anemiczne. Piłka nożna to gra konkretów, a tych zdecydowanie za mało dostarcza Norweg. Bukayo to jest pan efektywność- on nawet jak podchodzi do rożnego to człowiek ma poczucie, że zaraz coś się wydarzy.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 09:19

@Czeczenia napisał: "Mnie zastanawia przede wszystkim, co się stało z naszym kapitanem."

Potrzebuje więcej czasu po kontuzji/dziecko się urodziło i nie dosypia w nocy/ ew. Arteta zabił w nim radość z gry. Generalnie zawsze jest dla niego usprawiedliwienie.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 08:58

@Czeczenia napisał: "@Furgunn napisał: "Przecież co chwila ktoś wspomina o Ode"


Nie zgodzę się. Martinelli, Jesus, Havertz czy Partey non stop smażą się na grillu. Martin ślizga się na opinii z przeszłości plus kontuzja jest pewną wymówką."


Zgadzam się z Tobą. Wczoraj na szybko patrzyłem sobie komentarze w trakcie i po meczu to cały czas tylko Havertz to, Merino tamto, Martinelli itd. O Odegaardzie to może jakiś maluteńki skrawek, a był zdecydowanie najgorszy ze wszystkich. On cały czas ma jakąś taryfę ulgową, czego by nie zrobił. Nawet w meczu z MU- zawalił karnego, którego wywalczył Havertz- po meczu i tak wszystkie cięgi zebrał Havertz, że swoje sytuacje zmarnował, a Odegaardowi jak zawsze wszystko uszło płazem.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 00:20

No cóż, niebawem zniknie odwieczny problem z Parteyem grającym na PO, bo Parteya nie będzie już w klubie.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 23:33

@Garfield_pl napisał: "Solanke’s absence such a cruel blow for Tottenham as they enter a crucial period.
New (unconfirmed) info indicates the injury is affecting the striker’s knee but either way Postecoglou has had terrible luck with the fitness of his players this season. Big games ahead.

Kury to mają dopiero kryzys kontuzji, tyle że słabszy manager i są gdzie są ;) z mulami walka o utrzymanie, coś pięknego:)"


A ponad 600 mln. wydanych w 3 lata i 15 miejsce w tabeli. I co, nadal nie mają gotowej kadry? Ciekaw jestem czy ich kibice wściekają się bardziej na to, że nie byli odpowiednio zabezpieczeni na kontuzje Romero, Vicario, Van de Vena i Udogiego, czy jednak większe pretensje mają o brak alternatywy dla kontuzjowanych Solankiego i Richarlisona?

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 23:03

@metjuAFC: Nie popadaj w skrajność z jakimś ryzykiem wypadania z top-4. To, że tytuł nam odjeżdża nie oznacza, że top-4 stanowi dla nas jakąś kwestię.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 22:31

@metjuAFC napisał: "@Damper: o proszę jaki pracownik archiwum się trafił. Brawo. Chyba lubisz takie gierki i to szczególnie z moim profilem, ale spoko skoro sprawia Ci to przyjemność to pozwalam ;-) Niestety Sterling okazał się niewypałem, a Merino jak na razie nie nadąża za standardami Premier League więc po prostu się pomyliłem."

Bez urazy, mi nie chodzi w ogóle o to, żeby Ci coś wypominać, bo każdy się myli i moje predykcje transferowe też na pewno wiele razy okazywały się błędne. Po prostu jestem uczulony na to, że teraz nagle po fakcie króluje narracja, że letnie ruchy klubu były całkowicie od czapy, a wtedy każdy pisał, że chce nowego LO (bo Zina ciągle nie dojeżdżał) i nową lewą 8 (bo wciąż nie ma następcy Xhaki, a Kai został przesunięty na 9, gdzie dobrze sobie radził). Do tego backup Saki- gdzie Sterling idealnie pasował jako krótkoterminowa opcja na skrzydło. Skoro sam chciałeś takich ruchów to teraz tak kategorycznie nie ciśnij po klubie. Jakby Saliba razem z Gabrielem wypadli na dłuższy czas to byłaby śpiewka, że Arteta zwariował, bo nie zabezpieczył odpowiednio defensywy. Po prostu nie jesteś w stanie przewidzieć wszystkiego co się stanie i mieć odpowiedniego zabezpieczenia na każdy wypadek. Liverpool jest drugi od końca w lidze jeśli chodzi o kontuzje w tym sezonie, Forest ma najmniej kontuzji no to kręcą takie wyniki. My jesteśmy akurat w top-3 zespołów z największą ilością urazów- jak jeszcze weźmie się pod uwagę, że to byli (są) czołowi gracze no to wygląda to tak jak wygląda. Jestem bardzo rozczarowany stratami punktów. Myślę, że na mistrzostwo jest już naprawdę niewielka szansa, mimo wszystko nie zamierzam szukać winnych bo wiem jakie są okoliczności i jak na to co nas spotyka w tym sezonie to i tak jesteśmy w dobrej pozycji. Żaden klub nie utrzymałby mistrzowskiej formy mając takie problemy personalne jak my w tym sezonie. Trzeba to po prostu wziąć na klatę.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 21:57

@metjuAFC napisał: "Nie potrafię tego zrozumieć podobnie jak sprowadzenia Havertza, Merino a przede wszystkim Sterlinga. Kto za to wszystko odpowiada? Przecież to jest rzucenie ręcznika na ring."

Weź już się uspokój. Wiesz co sam pisałeś w poprzednim okienku transferowym?

20.08.2024: Idealny scenariusz na ostatnie dni okienka to: sprzedaż Nketiaha, Nelsona i Ramsdale'a, zakup Merino, drugiego i trzeciego bramkarza oraz pokuszenie się o wzmocnienie ławki skrzydłowym/napastnikiem. Wypchnięcie Vieiry byłoby pobożnym życzeniem. Pytanie czy cokolwiek z powyższego się sprawdzi.

22.08.2024: Jeśli to co pisał Orni jest prawdą i Arsenal szuka zawodnika na skrzydło do rotacji to jak dla mnie niezłą kandydaturą jest Sterling.

Krótko mówiąc- klub zrobił wtedy wszystko czego sobie życzyłeś, a teraz mówisz, że to była amatorka. Po prostu nie wierzę w to co czytam.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 21:16

@M4rcin napisał: "Odegaard jest chyba największym rozczarowaniem w premier league. Tragiczna forma od samego początku. Ofensywny pomocnik w druzynie która średnio pewnie z 60% czasu jest przy piłce strzela 1 bramke to jest tragedia. Nie da sie wygrać ligi z takim zawodnikiem."

No właśnie o to chodzi. Wypada Saka (swoją drogą mam nadzieję, że ten sezon definitywnie zamknie temat kto jest najważniejszym piłkarzem ofensywy Arsenalu) to Ode powinien być pierwszym do wzięcia odpowiedzialności za zespół. To kapitan i nasza dziesiątka. Nie robi tego w ogóle, a ludzie mają pretensje do wszystkich wokół tylko nie do niego.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 20:55

@enrique napisał: "@Damper napisał: "Świetnie, że wymienia się wszystkich tych graczy a zupełnie nikt nie wspomina o Odegaardzie, który zawalił najbardziej z nich wszystkich."

Martin od początku kariery zmaga się z problemem wahań formy. Niektórzy klasowi piłkarze poniżej pewnego poziomu nigdy nie schodzą, Martin niestety tak."


No niestety, ale widać, że najbardziej dostaje się zupełnie innym zawodnikom. W kółko tylko Merino to, Merino tamto. To tak jakby np. w City winą za to jak wygląda gra wszyscy obarczyli Kovacica, podczas gdy de Bruyne nie byłby w stanie posłać żadnej dobrej piłki.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 20:47

@gunner1990 napisał: "Z czym do ludu? Z merino? Havertzem? Sterlingiem? Martinellim? Trosardem?"

Świetnie, że wymienia się wszystkich tych graczy a zupełnie nikt nie wspomina o Odegaardzie, który zawalił najbardziej z nich wszystkich. Jak już ciśniecie po Martinellim, Merino, Havertzie, Artecie to może weźcie też pod lupę to co robi na boisku nasz kapitan. Saka dawał sobie radę bez Odegaarda. Odegaard bez Saki nie dojeżdża. Ponad 1500 minut gry w sezonie a Odegaard jako nasza 10 i lider zespołu 1 bramka. Wyśmiewany przez wszystkich Kai 13 goli. Jak już krytykujemy to zachowajmy chociaż jakiś elementarny obiektywizm.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 18:15

@damianARSENAL napisał: "@Garfield_pl: to że rozegrał parę spotkań na SO nie czyni go środkowym obrońcą."

Parę spotkań, czy całą karierę w Ajaxie?

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 16:05

@batigol222: https://www.transfermarkt.pl/antony/profil/spieler/602105

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 14:16

@Barney napisał: "@coooyg11:

juz nie chodzi o skutecznosc przy transferach, ale to ,ze Havertz dostal prawie 300k tyg najwiecej w zespole ,a był po tragicznej grze w Chelsea to jest kompromitacja."


Tutaj się zgodzę, że tygodniówka KH jest zawyżona. No i sama kwota transferu też była, o jakieś 10-15 mln.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 14:11

@Be4Again: Mówisz, że ja wybieram sobie kluby do porównania, żeby coś usprawiedliwić, a sam wyskakujesz z anomalią typu Leicester, która zdarza się raz na 50 lat. Liverpool ok- tu się mogę zgodzić. Klopp wykonał tam nieziemską pracę i świetnie trafiał z transferami. Że wydał mniej- nie lubię takich porównań, bo po prostu inflacja rośnie w czasie. 40 mln teraz, to nie 40 mln 10 lat temu.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:48

@Be4Again napisał: "@Damper napisał: "Ale odnotowałeś fakt, że ten Tottenham 6 sezonów z rzędu kończył ligę przed Arsenalem? No ale, ok, nie mogą być punktem odniesienia. Ja rozumiem ambicje kibicowskie itd., ale Arteta nie przejmował Realu Madryt ligi angielskiej."


Rozumiem, że jak Ty wtopisz 200k w nietrafione akcje na giełdzie to nic sobie z tego nie robisz jeżeli sąsiad uwalił 300k? Musimy patrzeć na siebie, a nie porównywać się do jakiegoś KFC... Jak oni przepalają kasę to My też możemy. Rozumiem, że jak oni nie zdobywają trofeów to my też nie musimy?"


Oczywiście, że nie. Po prostu nie jestem na tyle naiwny, żeby oczekiwać, że przy przeprowadzaniu w klubie rewolucji wszystkie ruchy okażą się perfekcyjne. To jest zwyczajnie niemożliwe. Złap trochę szerszy horyzont. Z jakiego punktu startowego odbudowywaliśmy projekt, gdzie w tym czasie sportowo byli nasi rywale, czy ich transfery okazują się w 100% trafione itd. Nie da się uniknąć błędów, ja oceniam całokształt polityki transferowej i tutaj Arsenal wykonał przez ostatnie lata naprawdę dobrą robotę.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:43

@Be4Again napisał: "W półtorarocznej przygodzie w AFC tak naprawdę był formie przez pół roku... styczeń-maj 2024."

Nie jest to prawda. W dobrej formie to był już od listopada 2024, natomiast jeśli chodzi o ten sezon to jest to po Sace najlepszy ofensywny zawodnik Arsenalu pierwszej części sezonu.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:37

@pawel_1986 napisał: "@Damper: Oczywscie ja nie twierdzę, że wszystko z transferów na nie ale dla mnie znacząca większość była nietrafiona lub "taka se"."

Twoja opinia, natomiast zwyczajnie wyniki przeczą Twojej tezie. Powiesz pewnie zaraz, że nie ma tytułu. OK. Tylko 2 sezony walki o tytuł do samego końca (w poprzednim sezonie do ostatniej kolejki), teraz lecimy 3 sezon i jako wicelider jesteśmy w grze. Takie wyniki byłyby po prostu niemożliwe gdyby tak jak twierdzisz transfery w większości były nieudane.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:33

@Be4Again napisał: "Jak naszym punktem odniesienia ma być KFC to chyba kibicujesz nie temu klubowi co trzeba. Ile Chelsea wygrała w ciągu ostatnich 20 lat, a ile Arsenal?"

Ale odnotowałeś fakt, że ten Tottenham 6 sezonów z rzędu kończył ligę przed Arsenalem? No ale, ok, nie mogą być punktem odniesienia. Ja rozumiem ambicje kibicowskie itd., ale Arteta nie przejmował Realu Madryt ligi angielskiej.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:17

@Be4Again napisał: "@Damper napisał: "Ramsdale, Raya, Gabriel, Timber, Partey, White, Rice, Jorginho, Odegaard, Trossard Havertz- rzeczywiście mało."


Willian, Mari, Lokonga, Nuno, Fabio, Kiwior, Tomiyasu, Zina, GJ, Sterling, Soares i póki co Merino."


No spoko, tylko takie transfery jak Willian, Sterling, Mari, Tavares to są transfery bez odstępnego, albo za stosunkowo niewielkie kwoty. Ciężko oczekiwać tutaj cudów.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:13

@Be4Again napisał: "Niestety koledze @pawel_1986: trzeba przyznać poniekąd rację. MA wydał prawie 800mln, sprowadził/wypożyczył do klubu 34 zawodników, a my nadal nie mamy kompletnej kadry, a problem braku napastnika trwa nieprzerwanie od kryzysu formy Auby (2021). Podobnie z backupem na prawym skrzydle. To nie są małe pieniądze, tak naprawdę za ostatnie 5 lat jesteśmy w gronie najwięcej wydających klubów w Europie."

To nie są małe pieniądze, ale wiesz, że taki Tottenham wydał od sezonu 20/21 823 mln. euro. No i gdzie są teraz? Mają kompletny skład? Wystarczyło kilka kontuzji i okupują 14 miejsce w tabeli z 20 punktami straty do Arsenalu. Chelsea brutto przez ten okres wydała 1,7 miliarda euro.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 13:07

@pawel_1986 napisał: "niewiele tam było na plus"

Ramsdale, Raya, Gabriel, Timber, Partey, White, Rice, Jorginho, Odegaard, Trossard Havertz- rzeczywiście mało.

Do tego Jesus, Zinchenko- tutaj można mieć wątpliwości czy można zakwalifikować to jako udane transfery, natomiast nie można zaprzeczyć, że te transfery pociągnęły nas na poziom walki o tytuł.

Calafioro, Merino- za wcześnie na ocenę tych transferów.

Generlanie tam gdzie szły duże pieniądze tam te transfery okazały się udane. Jedynym jednoznacznie nieudanym transferem powyżej 20 mln. okazał się Vieira.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 16.01.2025, 07:19

@pablofan napisał: "Takie rzeczy, które wczoraj odwalaliśmy, to nie wiem czy kiedykolwiek widziałem na boiskach PL…"

Uwielbiam te hiperbole i skrajnosci. Widac malo ogladales.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 16.01.2025, 07:02

@BizoNxd6 napisał: "Martinelli, havertz i Jesus według mnie out w lato."

Ta, wszystkich od razu sprzedamy. Zostawimy Sake i dokupimy 5 innych zawodników ofensywnych.

Następny mecz
Ostatni mecz
Nottingham Forest - Arsenal 26.02.2025 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - West Ham 22.02.2025 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady