Komentarze użytkownika Damper

Znaleziono 3547 komentarzy użytkownika Damper.
Pokazuję stronę 5 z 89 (komentarze od 161 do 200):

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 22.04.2025, 22:08

@Be4Again napisał: "Czego nie rozumiesz?

W obecnym sezonie Rice i Ode grają na podobnej pozycji tyle, że w po przeciwnych stronach. Ode pod nieobecność Saki nie mógł grać jako typowa 10tka, ponieważ na prawej stronie robił nam się korytarz do bramki."


Nie rozumiem ciągłego usprawiedliwiania Odegaarda, tym, że nie wykonał swojej głównej roboty, bo musiał robić coś innego. Heatmapy pokazują, że Rice jednak dużo więcej czasu niż Norweg spędzał będąc cofniętym, operował też częściej na całej szerokości boiska. Może i Ode miał więcej zadań defensywnych podczas gdy grał Nwaneri, tylko czy wykonywał je należycie? Mówisz, że Rice grał na podobnej pozycji, tylko po drugiej stronie, tylko że on we wszystkich statystykach defensywnych Odegaarda po prostu miażdży. Czyli nie dość, że jak sam przytoczyłeś wykreował więcej szans, to jeszcze w obronie prezentuje wręcz nieporównywalny poziom. Skoro Rice może robić tyle rzeczy na raz, to mam prawo oczekiwać od Odegaarda, że chociaż z jednego zadania wywiąże się w zadowalający sposób. Skoro oczekujemy zdobywania trofeów to powinniśmy od niego wymagać więcej.

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 22.04.2025, 21:26

@Be4Again napisał: "Za lekkim rozgrzeszeniem Norwega przemawia fakt, że ten przez roszady w składzie i taktyce spowodowanej kontuzjami gra po prostu niżej niż sezon lub dwa wcześniej. Często to on przejmuje role rozgrywającego i cofa się po podanie między naszych dwóch ŚO."

Rozumiałbym ten argument, jeśli Partey i Rice byliby poza grą, tyle, że oni cały czas byli dostępni. Więc coś tu nie gra i albo Partey nie spełniał swojej roli, albo szukamy na siłę usprawiedliwienia dla słabej dyspozycji Odegaarda. No bo mając takich piłkarzy za plecami to do jego podstawowych zadań powinno należeć kreowanie, asystowanie i strzelanie, a nie rozgrywanie z głębi, od tego jest Partey.

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 22.04.2025, 16:47

@Artetaballer napisał: "Z obecnego składu Realu chyba tylko Camavinge chciałbym, ale gdyby zgodził się pełnić rolę rezerwowego."

Mam wrażenie, że wyeliminowanie Realu przez Arsenal trochę niektórym zaburzyło trzeźwe spojrzenie na rzeczywistość. No sorry, ale pisanie, że nie chciałbym nikogo z Realu to jest dla mnie jakaś abstrakcja, kiedy posiadają oni absolutnie topowych zawodników na swoich pozycjach. Nie chciałbyś Bellinghama? Ja bym chciał, gdyż jest lepszy od każdego z naszych pomocników, może z wyjątkiem Rice'a.

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 21.04.2025, 22:18

@Artetaballer napisał: "Ma w tym sezonie 3 asysty."

Ma 5 asyst, czyli tyle samo co Merino.

Komentowany temat: Wielkanocna dominacja, Ipswich Town 0-4 Arsenal 21.04.2025, 19:26

@GunnersFan9: Nie wiem jak Ty to liczysz, ale Merino ma 13 g/a z czego 3 przed zmiana pozycji w pierwszej czesci sezonu. Wiec w okresie o ktorym piszesz ma 10 g/a, natomiast Havertz ma w tym sezonie 20 g/a. Jak podwoi swoj wynik to wtedy porozmawiamy. Merino robi swoja robote, ale niektorzy juz naprawde ostro przesadzaja z tym, ze on jest lepszy w ataku niz Havertz. Przeciez cala nasza ofensywa w pierwszej czesci sezonu opierala sie na Kaiu i Sace, natomiast w poprzednim sezonie po przesunieciu na 9 Niemiec wykrecal najlepsze liczby w lidze obok Palmera i Haalanda (16 g/a w ostatnich 16 kolejkach bez karnych).

@KapitanJack10 napisał: "Przede wszystkim Ode był słaby dzisiaj w rozgrywaniu i miał dużo złych decyzji. Natomiast jego poruszanie się po boisku, szukanie gry, skoki pressingowe czy kilometry jakie robi to wciąż bardzo ważny element naszej układanki."

To wszystko robił też Havertz, dokładając do tego lepsze liczby, a i tak był wyśmiewany.

Touches: Rice 49, Ode 36
Key passes: Rice 2, Ode 2
Accurate passes: Rice 96%, Ode 81%
Clearances: Rice 3, Ode 0
Blocked shots: Rice 2, Ode 0
Interceptions: Rice 4, Ode 0
Tackles: Rice 2, Ode 0

Hołd dla pomocnika kompletnego i prawdziwego lidera, Declana Rice'a.

2 mecz z Realem, 2 raz Declan z nagrodą MOTM. Prawdziwy przywódca i kapitan, tyle, że bez opaski.

Pozdro dla wszystkich, którzy powtarzali cały czas o końcu projektu, wypaleniu się Artety, braku progresu itd. 5-1 z Realem w ćwierćfinale LM. Trzeba być niespełna rozumu, żeby kwestionować umiejętności trenerskie Mikela. Pod kątem organizacji gry jesteśmy absolutnym topem. Nam jedynie brakuje ciut więcej indywidualności w ofensywie. No i tak jak cały czas powtarzam- Saka, pomimo zmarnowanego karnego pokazał, że jest topem i przesądza o wyniku. Natomiast Ode- kolejny raz zawód. Merino, który tutaj przez większość był oceniany jako transferowa pomyłka Artety odwalił robotę za Martina.

Heh, Rice zawodził, bo nie wykonywał roboty, do której wykonania zobligowany był Odegaard. Życzę każdemu piłkarzowi, żeby utrzymywał taki poziom występów jak Rice, bo tak jak ktoś niżej wspomniał, albo są to występy dobre, albo występy na poziomie MOTM. Mecze, gdzie zawiódł można policzyć na palcach jednej ręki. Facet po Salahu, Palmerze i Sace wykreował najwięcej dogodnych okazji z całej ligi. Poza tym Rice samym prowadzeniem piłki przenosi akcje i zdobywa teren, podczas gdy Ode w tym czasie kręci swoje kółeczka. Statystyki defensywne? To już jest istna deklasacja.

Blocks: Rice 10, Odegaard 0
Interceptions: Rice 23, Odegaard 3
Tackles: Rice 46, Odegaard 18
Clearances: Rice 41, Odegaard 3

@ksowa90 napisał: "Wiadomo co z Thomasem?"

Podobno nic groźnego.

@alexis1908 napisał: "@Damper: sory nie rozumiem co napisałeś kluby PL robią lepsze liczby niż napastnicy w tych zespołach ?"

Dziesiątki w tych zespołach robią lepsze liczby od dziewiątek. Pisałem o pozycji na boisku.

@alexis1908 napisał: "@Damper: i był tak tragiczny w tej pomocy że dopiero przesunięty na 9 zaczął robić jakieś liczby . Ty chyba meczów nie oglądałeś że nie pamiętasz jak Havertz super grał w pomocy XD wziąłeś porównanie które jest tu nie na miejscu porównując 9 z pomocnikiem . Jak już chcesz pokazać że Ode jest niby taki tragiczny to porownuj go z pomocnikami . I tak zgadzam się u Ode zawodzi decyzyjność w tym sezonie ale żeby go sprzedawać i porównywać z Havertzem trzeba ostro coś nie tak mieć ;)"

Havertz grał słabo w pomocy i tak jak przywołałem grał tam przez ponad poł sezonu, a mimo wszystko wykręcił 8 g/a lepszy wynik od Odegaarda. Mówisz, że mam porównywać liczby Odegaarda z pomocnikami, ale to mam go porównywać z Parteyem, albo Ricem? Przecież Odegaard w naszym systemie spełnia rolę praktycznie 4 atakującego, więc mam prawo wymagać od niego liczb. Proszę bardzo, mogę go porównać z Fernandesem, Palmerem, czy Maddisonem. Piszesz, że to logiczne, że napastnik będzie miał lepsze liczby, więc podaję przykłady 10 klubów Premier League, które robią lepsze liczby niż napastnicy w tych zespołach. I przy okazji, o wiele lepsze niż Odegaard.

@alexis1908 napisał: "@Damper: To od kiedy Havertz gra w pomocy ? Przecież on od 2 lat gra na 9 chyba logiczne że strzeli więcej niż Ode"

Ale Ty sobie żarty teraz robisz? Havertz ponad połowę pierwszego sezonu grał w pomocy.

@marimoshi napisał: "@Damper:
Najlepsze, że osoby broniące Ode w pierwszej kolejności chcą wywieźć z Emirates Martinellego, który ma lepsze liczby, w obronie gra bardzo dobrze oraz nie boi się ryzyka jak Norweg.
No cóż całe szczęście, że parasol ochronny nad kapitanem się skończył wraz z kontuzja Kaia. Ludzie zaczynają dostrzegać jego fatalny sezon, ale i tak absurdalne wymówki dalej funkcjonują jak narodziny dziecka, brak Saki itp."


Nie wiem czy ten parasol się skończył, spójrz jak określane są cele transferowe Arsenalu. Każdy jak mantrę powtarza, że potrzeba lewoskrzydłowego i napastnika. W domyśle- Martinelli/Trossard sprzedaż/ławka i nowy skrzydłowy do pierwszego składu, Havertz ławka i nowy napastnik do pierwszego składu. W ogóle nie bierze się pod uwagę opcji, że to Odegaard miałby wylądować na ławce, szuka się bolączek i pola do poprawy wszędzie, tylko nie u niego. On jest nietykalny, ma jakiś immunitet? W zestawieniu z tym co oferuje to jest to bardzo przeceniany zawodnik. Największe od lat zwycięstwo Arsenalu, 3-0 przeciwko dominatorowi LM:

https://www.youtube.com/watch?v=rZKOrIiw_rg

Skrót z najlepszymi akcjami meczu. Nie uświadczycie tutaj nawet dotknięcia piłki przez Norwega. Wszystkie najgroźniejsze sytuacje, całe zagrożenie zostało wygenerowane bez jego udziału. Zwróćcie nawet uwagę na to w jaki sposób zostały wywalczone te wolne, po których Rice zdobywał bramki. Wywalczył je w obu przypadkach Saka i zrobił to w środkowym sektorze boiska. Jako skrzydłowy odwalił tak naprawdę robotę, której wykonanie powinno należeć do Odegaarda.

@marimoshi napisał: "Tak na prawdę kluczowy dla Naszego pressingu jest Havertz. Te powroty Martina to też mityczne bo za każdym razem przegrywa fizycznie i w obronie nic nie daje"

Zgadzam się, natomiast już z braku laku wymyśla się właśnie takie argumenty na obronę Norwega. Że się wraca (tak jakby inni nie wracali), że pressuje (tak jakby inni tego nie robili). Można by rzec, że wykonuje tytaniczną pracę, z której była zawsze taka beka, kiedy wykonywał ją Laca. Tylko, że mimo wszystko nawet z tamtej było chyba więcej efektów.

@Dziadyga: Trochę przykre jest to, że fatalny sezon de Bruyne to są wciąż liczby 2 razy lepsze od Odegaarda.

@Dziadyga napisał: "Szczerze już drugi,ale ten jest już tak tragiczny,że w końcu co niektórzy nie boją się skrytykować.W drużynie cały czas jest otoczony kordonem.Wszyscy obrywają a Martinek święta krowa."

Tak to niestety wygląda. Podam przykład pierwszy z brzegu.

Havertz od momentu dołączenia do Arsenalu- 33 g/a w Premier League
Odegaard w tym samym czasie- 25 g/a w Premier League

Havertz w tym okresie- największa krytyka zebrana spośród wszystkich graczy + w świadomości większości kibiców potrzeba zastąpienia przez nowego zawodnika

Odegaard w tym okresie- najpierw nagroda dla gracza sezonu, a później szereg usprawiedliwień (wrócił po kontuzji, dajmy mu czas, dziecko mu się urodziło, nie śpi po nocach, nie ma Saki koło siebie, nie ma z kim pograć, dajmy mu innego napastnika, to pokaże na co go stać, a tak w ogóle to przecież słabszy sezon każdemu może się zdarzyć).

Najśmieszniejsze jest to, że zaraz odzywają się osoby, które mówią- ale jak to, przecież Odegaard jest krytykowany, po czym właśnie przedstawiają któreś z usprawiedliwień mających wybielić Odegaarda. Czyli tak naprawdę nie krytykują go, tylko cały czas bronią. To ja pytam, kiedy będzie można zacząć krytykować. Bo wychodzi na to, że jedna strzelona bramka z gry po 32 kolejkach to nadal nie jest wystarczający powód. To powiem tylko, że więcej bramek strzelili Saliba, Magalhaes, Calafiori, Partey, Rice, Merino, Martinelli, Trossard, Saka, Havertz, Nwaneri i Jesus.

@Dziadyga napisał: "Ten Odegard całe życie chuchany,dmuchany i żeby nic złego na bebe nie powiedział a co gra ten koleś to jest nieporozumienie.Moze trzeba właśnie przysłowiowego żołnierskiego słowa do niego,bo to już jest śmieszne...Kibice podobnie boją się go krytykować ci miejscowi,żeby chłopczyk się nie popłakał czy co?"

Zgadzam się z Tobą. Ten parasol ochronny musi w końcu zostać zdjęty. Ciągle szuka się odpowiedzialnych wszędzie, tylko poza nim. Tymczasem on, jako kapitan i ponoć główny kreator zespołu powinien być pierwszy w kolejce do rozliczeń.

Komentowany temat: Użądlić i nie dać się użądlić 12.04.2025, 20:40

Odegaard wygenerował jakieś zagrożenie, czy jego rola po raz kolejny ograniczyła się do zagrzewania?

@arsenallord napisał: "Są lepsze opcje. Odpuścić go."

Kogo proponujesz?

@KapitanJack10 napisał: "@Rynkos7: Ale, że Gabriel gra twardo i jest duży, to już wystarczy mu do bycia kapitanem? Odegaard dyryguje całą grą, a jego podejścia do pressingu to sygnał do ataku dla całej drużyny. Czego więcej oczekujesz od kapitana?"

Ja oczekuję tego, żeby swoimi zagraniami potrafił przesądzać o losach meczów. Żeby raz na jakiś czas dał jakiś namacalny impuls dla zespołu, konkret. Żeby potrafił coś zrobić w pojedynkę, tak jak często to robi Saka. Żeby nie trzeba było używać usprawiedliwień typu- bo Ode nie ma z kim pograć. Żeby znajdował efektywne, proste i skuteczne rozwiązania dla zespołu.

@damianARSENAL napisał: "@sebaarsenal: Ty na pewno wiesz kto ma mental żeby być kapitanem Arsenalu, bo ty co mecz jesteś w szatni. Nie wspominając o tym, że jesteś na każdym treningu i w życiu prywatnym Martina i widzisz jakie życie prowadzi."

Przecież Ty sam pisałeś przed meczem, że czekasz na mecz z Realem żeby ocenić na jakim etapie mentalnie jest zespół. Czyli Ty masz prawo oceniać mental zespołu, ale komuś zarzucasz, że śmiał zakwestionować predyspozycje mentalne danego zawodnika. To jest hipokryzja.

Komentowany temat: This is It! Arsenal vs Real Madryt 09.04.2025, 07:39

@Rafson95: Już nie odgrywaj takiego świętego. Mam prawo krytykować, nawet w takich okolicznościach. Tak jak Ty krytykowałeś Havertza jak Arsenal też wygrywał. Wtedy broniłeś swojego prawa do krytyki, a teraz do mnie wyskakujesz, że ja się dopierdzielam. Arsenal odniósł wielkie zwycięstwo, ale należy pamiętać dzięki komu je odniósł, a kto zawiódł.

Komentowany temat: This is It! Arsenal vs Real Madryt 09.04.2025, 00:07

Declan Rice: "Martin said to cross, and I said to Bukayo- it doesn't make sense to cross, and he said- if you feel it, hit it!"

Odegaard był bliski spieprzenia tego, co wyszło.

Komentowany temat: This is It! Arsenal vs Real Madryt 08.04.2025, 23:46

@adek504 napisał: "Rok temu było na odwrót, był mecz z Bayernem i praktycznie tylko Ode dojechał"

Szkoda, że to jego dojechanie nie przekłada się na liczby. Spójrz co robi Rice w takim meczu jak z United, teraz z Realem, w poprzednim sezonie z Chelsea. Tak gra prawdziwy lider, potrafi coś dostarczyć w pojedynkę. Kiedy Odegaard sam coś zrobił z niczego?

Komentowany temat: This is It! Arsenal vs Real Madryt 08.04.2025, 23:37

Nie chcę szukać dziury w całym, ale dzisiaj potwierdziło się wszystko to co mówię na temat Odegaarda. Przychodzi wielki mecz, a okazuje się, że kapitana nie ma. Zespół ciągnęli wszyscy, tylko nie ten, co najbardziej powinien.

Komentowany temat: Wyjazd na Goodison Park: Everton vs Arsenal 05.04.2025, 23:59

@batigol222: To nie Ty twierdziłeś, że Onana to jest półka wyżej niż Raya?

Komentowany temat: Wyjazd na Goodison Park: Everton vs Arsenal 05.04.2025, 23:07

@KapitanJack10: Nie widzę jakoś skrupułów żeby "wymieniać" Havertza czy Martinelliego, a dali w tym sezonie więcej, niż dał Odegaard. Kapitanem być nie powinien- jest kilku zawodników, którzy bardziej zasługują na opaskę, bo po prostu potrafią wziąć odpowiedzialność i zrobić różnicę. Że grał bez Saki czy White'a? Saki to jakoś nie obchodziło, że nie miał koło siebie Odegaarda- robił swoje. Bruno Fernandes, mimo, że ma paralityków wokół siebie pokazuje jakość i robi liczby. W przypadku Odegaarda ciągle szuka się jakichś wytłumaczeń. 1 gol strzelony z gry w Premier League w tym sezonie. 10 Arsenalu, kapitan. To jest żenada i trzeba to mówić głośno.

Komentowany temat: Wyjazd na Goodison Park: Everton vs Arsenal 05.04.2025, 22:32

@Gunnerrsaurus napisał: "Nie wiem czy zauważyliście jak dzisiaj bez Odegaarda nasze rozgrywanie kończyło się na obronie (naszej.)"

Nie jest to prawda. Arsenal wymienił 116 podań w finałowej tercji boiska i była to 1/4 wszystkich wymienionych podań. Po drugie, jeśli uznamy, że to mało, to Odegaard po wejściu nie zrobił nic, żeby taki stan rzeczy poprawić.

Komentowany temat: Wyjazd na Goodison Park: Everton vs Arsenal 05.04.2025, 21:34

@arsenallord napisał: "Jeszcze co do Odegaarda. Jak w przyszłym sezonie będzie tak grał to trzeba fajnie pogadać z Wirtzem."

Zanim Arsenal przejrzy na oczy co do Odegaarda, to Wirtz już będzie w City albo Bayernie.

Komentowany temat: Wyjazd na Goodison Park: Everton vs Arsenal 05.04.2025, 13:00

@adek504 napisał: "Generalnie to mecz o nic, a on tak ryzykuje"

Ciekaw jestem, czy jak Raya albo Rice dostaną kontuzji to Mikel będzie chwalony, że fajnie zrotował odpuszczając ligę, czy jednak wtedy pojawią się zarzuty, że niewystarczająco.

Komentowany temat: Wracamy do gry: Arsenal vs Fulham 01.04.2025, 22:33

@pablofan napisał: "Martinelli klasycznie. Nie potrafi skończyć akcji."

Ty to dobry jesteś. Najlepszy zawodnik na boisku, ale akurat jego zagranie musisz skomentować i akurat to nieudane.

Komentowany temat: Wracamy do gry: Arsenal vs Fulham 01.04.2025, 19:51

Nie no Haaland to jest półka wyżej niż Isak. Nie wiem jak można mieć co do tego jakieś wątpliwości.

Komentowany temat: Wracamy do gry: Arsenal vs Fulham 31.03.2025, 20:34

@Kaczaza: Rzeczywiście, nastrzelał więcej Estonii i Azerbejdżanowi.

Komentowany temat: Wracamy do gry: Arsenal vs Fulham 31.03.2025, 19:45

@Szogun: Nie, 70 milionów za 27-latka z ligi portugalskiej to nie jest promocja, jakby się tam nie prezentował.

Komentowany temat: Wracamy do gry: Arsenal vs Fulham 31.03.2025, 17:39

@Marzag napisał: "15 Goli w lidze to Havertz robi co strzela 1/10 sytuacji sam na sam"

Żebyś się jeszcze nie zdziwił, jak te bramki, które strzela Havertz nie okażą się wcale taką oczywistością przy nowym napastniku. Bo mam wrażenie, że tutaj to jest przekonanie typu- ktokolwiek przyjdzie- gorszy od Havertza nie będzie, a to co robi Havertz to traktuje się jako pewnik- że nowy napastnik zrobi wszystko to co Havertz, tylko jeszcze dołoży. Wcale to nie jest takie oczywiste.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 23.03.2025, 12:13

@Nicsienieda napisał: "Zresztą przytoczone tu statystyki są niefair w klubie, gdzie głównym napastnikiem jest ktoś pokroju Havertza."

Tak, wina Havertza, że Odegaard nie dojeżdża. W reprezentacji też ma za słabą 9, że wykręca podobne liczby asyst? Tak, pewnie Haaland nie jest wystarczająco dobry. Problem w tym, że te jego wykreowane szanse, to są głównie podania do Saki na 3 metry do przodu.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 23.03.2025, 11:47

Odegaard- 0,39 g/a na mecz
Havertz- 0,48 g/a na mecz
Saka- 0,52 g/a na mecz

W przeliczeniu na minuty gry wygląda to jeszcze gorzej dla Norwega i w takiej statystyce g/a/90 minut wyprzedzają go jeszcze zarówno Trossard, jak i nawet GM. Jednocześnie opaska kapitana, parasol ochronny, ułamek krytyki, którą otrzymują inni zawodnicy i nagrody dla gracza sezonu Arsenalu. Masakra.

Komentowany temat: Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea 23.03.2025, 10:35

@Dziadyga napisał: "Bo Ode jest po prostu dobry,ale nie wybitny jak niektórzy tu się zachwycają.
Wybitny to De Bruyne czy Lampard był."


Tyle, że tutaj nie trzeba sięgać do legend Premier League. Masz choćby Bruno, Maddisona, Palmera, którzy pod względem kreatywności i efektywności przewyższają Ode. Guimaraes robi podobne liczby- czy Guimaraes jest 10?

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady