Komentarze użytkownika Frytek

Znaleziono 3205 komentarzy użytkownika Frytek.
Pokazuję stronę 12 z 81 (komentarze od 441 do 480):

Komentowany temat: Dwie różne połowy, Arsenal 5-0 Lincoln 12.03.2017, 15:27

Chyba karny na Allim.

Komentowany temat: Dwie różne połowy, Arsenal 5-0 Lincoln 12.03.2017, 14:37

simpllemann

Myślisz, że jest to stan faktyczny? Wydaje mi się, że oni znają decyzję Wengera, tylko po prostu chcą się wstrzymać jak najdłużej z jej ogłoszeniem. Chociaż z drugiej strony wytworzyła się bardzo kiepska aura w okół naszego klubu w ostatnich tygodniach.

Komentowany temat: Dwie różne połowy, Arsenal 5-0 Lincoln 12.03.2017, 14:23

Lucas wczoraj trochę wstyd, kontakt był ale bardzo nie lubię jak ktoś pada jak mucha po lekkim dotknięciu. Bardzo dobra decyzja Taylora.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 13:32

Alexis musi dostać tyle na ile zasługuje. Jest naszym najlepszym zawodnikiem, jednak bardzo mnie ciekawi, czy kością niezgody są finanse jak było plotkowane. Nie wiem, bardzo mnie ciekawi jak to będzie wyglądać, dziwna aura panuje nad naszym klubem. Jeszcze tak niepewnie nigdy się nie czułem.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 13:20

Illpadrino

Tak, dzisiaj się obudziłem tak dosłownie dzisiaj. W meczu na Camp Nou nie było kontrowersji i sam się wykruszyłem pisząc o tym bo ,,mi żal dupę ściska". Nie należy na takie zachowanie zwracać uwagi. Sędzia zagwizdał to zagwizdał, miał rację. Awansowała lepsza drużyna bo lepiej zagrała na Camp Nou. I ponownie i ostatecznie zamykam dyskusję z mojej strony.

Skoro 280 dla Ozila to jak z Sanchezem? Jakieś ofert padały? W następnym sezonie kontrakty wygasają jeszcze Oxowi, Ramseyowi i Gibbsowi. Ciekawe jak będzie/

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 13:01

Illpardino

No dokładnie. Gadam jak potłuczony. Zostańmy przy tym. Szacunek za komentarz i wyjaśnienie. Tylko pozazdrościć ;)

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 12:57

Simpllemann

Sporo. Ciekawe czy dostanie tyle i przyjmie. Widac, że finansowo Arsenal już dorównuje reszcie stawki.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 12:47

Poczytaj jeszcze raz co pisałem bo nie mam do czego się odnieść a po raz kolejny nie będę się powtarzał. Faktycznie tylko ja widzę błędy sędziego.

UEFA nie powinna zawieszać sędziego bo to Veratti Silva i reszta zagrali słabo. Powinni zawiesić Emeryego i resztę.

No oczywiście, że wolałbym PSG. Jak każdą inną drużynę, która gra z honorem i nie podejmuje się podobnych do ,,kosmitów" zachowań. Szkoda, że tylko Mascherano potrafił się przyznać do błędu, że wykosił Di Marię.

No nic, ,,kosmici" zasłużyli meczem na Camp Nou. Mecz na Parc de Princes nie ma znaczenia. Kończę ten temat, wszystko zostało już napisane.

Ozil podobno ma dostać 300 tys. £ na tydzień. Prawda to?

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 12:29

Na czas nieokreślony sędzia zostaw zawieszony. To też wina PSG, bo słabo grali. Może sędzia w wyjaśnieniu poda to za przyczynę błędów.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 12:24

Dont Cry

Przeczytaj o czym pisałem a nie sugeruj, że nie uznaję geniuszu piłkarskiego tych pilkarzy.
Za każdym razem podkreślam ich umiejętności...

...oraz to, że bardzo zniesmaczają piłkę nożną.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 12:22

Simpllemann

No to prawda. Żółte kartki to nic. Piłkarze nigdy się nie nauczą. Stempniewski także jest za zawieszeniami za symulowanie. To ograniczy teatr.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 12:15

Piszę pracę na studia a moralnoś w piłce nożnej to jeden z rozdziałów. Chętnie czytam jak to się ma w praktyce.

Warto przypomnieć, że ,,karny" na Suarezie to tylko 1 z 6 kontrowersji na korzyść Barcelony.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 12:10

W przypadku Arsenalu bledy sędziowskie zdarzały się dwukrotnie. Kościelny z Burnley i Sanchez z Hull. O wiele więcej jednak było sytuacji na niekorzyść Arsenalu. W przypadku Barcelony rownież oczywiste było nieuznanie gola lub ewidentny faul na karnego. Zawsze mogę to napisać i nie mam z tym problemu. I pisałem akurat o niesłusznym golu Kościelnego na fb co jest do sprawdzenia.

Tylko dalej nie wiem jak te błędy sędziego mają się do zachowania Neymara i Suareza? Jak Ty to napisałeś nie tak bardzo bulwersuje mnie to, że sędzia nie podyktował karnego za rękę Mascherano, nie dał czerwonej Neymarowu za kopanie od tyłu bez piłki, nie dał Karnego za faul Mascherano na Di Marii. Nie, to mnie tak bardzo nie bulwersuje. Bulwersuje mnie jedynie to żenujące zachowanie ,,kosmitów" Suareza i Neymara. Napisałem poniżej, że sędzia raczej nie wystawiałby się swoim zachowaniem na publiczne linczowanie. Podjął decyzje bo pewnie uważał, że są słuszne. Chodzi o zachowanie tego ,,więcej niż klubu".

Wolę odpaść 2-10 niż awansować podejmując się takiego zachowania. I tak, ciężko szanować kogoś za coś takiego. Nienawidzę. Faktycznie, nienawidzę takiego zachowania.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 12:03

W przypadku Arsenalu bledy sędziowskie zdarzały się dwukrotnie. Kościelny z Burnley i Sanchez z Hull. O wiele więcej jednak było sytuacji na niekorzyść Arsenalu.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 11:53

Platinium

No dokładnie tak. Masz rację.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 11:52

Dont Cry

Ta sama Barcelona zagrała żenujący pierwszy mecz. Więc o obie drużyny zagrały jeden mecz wybitny i jeden tragiczny z tym, że PSG nikt nie pomagał strzelić 4 bramek.

Zawsze pisałem szacunek dla Barcelony za walkę do końca, ale dla mnie zachowanie Neymara i Suareza jest upokorzeniem człowieka i piłkarza. Zawodnicy z klasą potrafią odpaść z honorem. Dla mnie zachowanie Neymara i Suareza to anty futbol. To nawet nie jest symulacja, tylko bezczelna próba oszustwa. I niezależnie kto się tego dopuszcza, czy Real czy Barca czy nawet Arsenal. A jeśli uważasz, że bredzę, bo napisałem o kardynalnych błędach sędziego, o żenadzie tych ,,kosmitów" to gratuluję. I nie rozumiem co ma kiepska postawa PSG do tej żenady. Nie można tym przykrywać czegoś takiego.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 11:40

A co ma słaba gra do kompromitacji sędziego i zawodników Barcelony to wie tylko Dont Cry.

Jak można tym usprawiedliwiać ten anty futbol?

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 11:01

Sędzia mógł kierować się podpowiedziami bocznych, zabramkowych itd. myślę, że nie wystawiałby się na potępienie.

Ale za niszczenie piłki nożnej Neymar i Suarez powinni ponieś surowe konsekwencje. Neymar kopnął gościa bez piłki od tylu. Xhaka dostałby banicje na Wyspę Świętej Heleny za to. Mascherano kopie od tyłu Di Marię jak ten biegnie sam na sam. Nie no szkoda komentować nawet to czego dopuścili się ci ,,kosmiczni" piłkarze. Kolejny raz.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 10:40

Po prostu Colina, legenda sędziów wie, że piła nożna nie ma nic wspólnego z ,,widowiskiem" jakie zafundowali nam piłkarze Barcelony z całym szacunkiem to ich walecznej postawy. Ale czasami człowiekowi naprawdę nie wiele brakuje mimo usilnych starań a nie daje rady. Arsenalowi też 2 razy bardzo mało brakowało do cudownego come backu z Mialnem i Monaco. Nam nikt nie pomagał.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 10:34

Suarez kładł się 3 razy podobnie jak Neymar.

Jeśli przy drugim karnym Suareza nie ma większych kontrowersji to ja nie mam pytań. Chłop nie wie za co się łapać, przy każdej okazji do symulowania wywraca się nie dotknięty a ktoś pisze, że nie było większych kontrowersji. Faktycznie tak jak wspomniał maciekbe wczoraj. Nie ma sensu tutaj się jakoś specjalnie przejmować już bo człowiek jedyne co to się denerwuje. Jeśli dzisiaj o wyniku w piłce nożnej ma decydować coś takiego to straciło to już sens. Podobnie jak skoki, już nie decyduje kto skacze najdalej. W tym meczu było 4-5-6 kontrowersji bardzo na rzecz Barcelony. Ani jednej na korzyść PSG. Dla mnie Suarez jest upokorzeniem się jako człowieka. Żenada nie ma co tłumaczyć nawet czegokolwiek.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 10.03.2017, 10:20

apapus

Bez Reda czy wyższej karty napewno zapłacisz za bilet dużo więcej niż posiadacze kart. Nie ma innej opcji niż kupno ze stron pośredniczących przy sprzedaży biletów a wtedy niestety są one dużo droższe.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 15:44

Ja nie rozumiem co mają niewykorzystane czy niewykreowane sytuacje do błędów sędziego?

the gunner4life

Bardzo Cię szanuję, nie wiem do czego zmierzasz pisząc swój komentarz o zbliżonym bilansie 2:10, ironię widać, ale nie wiem do czego w tym przypadku ona służy. Zostawiając z boku całe zamieszanie wobec Arsenalu, totalny brak formy, ogromne rozczarowanie i blamaż na AA, którego niestety doświadczyliśmy to mecz na Emirates i błędy sędziego miały ogromny przebieg na losy MECZU, nie DWUMECZU, MECZU. Wenger ani razu nie wspomniał o tym, że błędy sędziego wypaczyły wynik dwumeczu, nie wspomniał nawet słowa o tym, że jakby nie błędy mógł odwrócić losy awansu. Bayern w 100% zasłużył na awans i nikt nie ma tutaj wątpliwości. Przy stanie 1-0 dla nas Walcott był faulowany na rzut karny, do sytuacji z karnym dla Bayernu nie powinno w ogóle dojść, ponieważ Lewandowski był na widocznym spalonym. Jak Wenger o tym mówił to użytkownicy k.com się śmiali, w TV nie było nawet powtorek z tego zdarzenia a spalony ewidentny. Wenger na konferencji prasowej zaznaczył, że Bayern to świetna drużyna itd itp. Prawda jest taka, że Bayernowi karny się nie należał, nie powinno w ogóle do niego dojść. Mecz zupełnie inaczej mógłby się toczyć i tylko o to Wengerowi chodziło. Że sędzia zatruł, zabił całą II połowę, w której Arsenal mógł odnieść KORZYSTNY wynik. I tyko o to mu chodziło. Bo taka jest czysta prawda.

A odnośnie wczorajszego meczu pisałem pod spodem. Więc nie będę się powtarzał. Co mają niewykorzystane sytuacje, niewykreowane sytuacje do błędów sędziego. Daje to jakieś przyzwolenie na dyktowanie karnych z kapelusza, kopanie rywala od tyłu bez piłki czy faulowanie w polu karnym? Barcelona awansowała w skandaliczny sposób. Czy to ma coś wspólnego z piłką nożną..?

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 13:30

Gunner

Ja studiuję Football Studies na University Of Bedfordshire

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 13:29

DontCry

Nie ustosunkuję się nawet do Twojej wypowiedzi bo to nie ma sensu. Podwójna moralność bo nie zgadzam się z błędnymi decyzjami sędziego? No grubo pojechałeś. Naprawdę.

Jeśli chodzi o Arsenal, to nie awansowaliby i tak o czym pisałem już wczoraj, przedwczoraj. Ale śmieszy mnie jak ktoś wytyka Wengerowi, słowa z konferencji prasowej dodatkowo manipulując jego wypowiedź. Wenger nie powiedział, że sędzia zabrał mi awans, tylko, że zatruł mecz i przez jego błędne decyzje Arsenal nie osiągnął ciekawego wyniku. Z czym tu się nie zgodzić? Obiektywnie patrząc za mecz na AA trzeba mocno krytykować. Ciężko wybaczyć piłkarzom to co mam zafundowali. Ale w drugim meczu sędzia odebrał wszystkim emocje i możliwość honorowego pożegnania się z rozgrywkami o czym mówią nawet kibice w Anglii razem z dziennikarzami.

Obie drużyny zagrały jeden mecz wybitny i jeden beznadziejny. Z tym, że PSG nikt moe pomagał przy strzelaniu Barcelonie.
Aden

Mascherano kopnął od tylu Di Marię. Do czego przyznał się po meczu.

Niestety w sporcie już nie decyduje czynnik sportowy i umiejętności. Idealny przykład to wczorajszy mecz i skoki narciarskie gdzie nie wygrywa już ten, który skacze najdalej.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 12:10

Emery po meczu:

,,Sędzia nas skrzywdził"

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 12:09

Przepraszam, nie korzystnego tylko ciekawego.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 12:08

Trochę manipulacja jego wypowiedzi. Wenger nie mówił o awansie tylko, że sędzia przeszkodził im w odniesieniu korzystnego wyniku. A to co innego. I oczywiście miał racje.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 11:35

MiEvo

Jasne, że bez spiny. Normalna dyskusja. Przykro, że ta ,,kosmiczna'' drużyna podjęła się zeszmacenia.

Kiedyś byłem przeciwny. Teraz powtórki są nieodzowne.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 11:31

Może większość ,,brzydzących" tak, nie wiem. Ja jednak jestem typem człowieka, który woli wygrać uczciwie, albo przegrać z klasą i pokorą. I trzymam się tego w każdej dziedzinie życia.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 11:25

MiEvo

Patrząc obiektywnie brzydzę się takim zachowaniem nie zależnie od tego kto się tego podejmuje. Wstydziłbym się za taki awans.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 11:04

maciekbe

Ja tak przesiąkłem futbolem, że nie umiem tego wszystkiego nie brać do siebie, ale Twoje podejście jest zdecydowanie dużo lepsze i zdrowsze :)

Ja rozumiem w 100% również zdanie Tomassiniego. Barca gra bardzo szybko. Nie wszystko da się dostrzec. Nie szukam również spisku o czym pisałem wczoraj. Chodzi mi o to, że sędzia widział kilkakrotnie jak Neymar i Suarez już tak bezczelnie się kładą, że powinien chociaż podstawowe wnioski wyciągnąć na temat ich rzutów karnych. Najśmieszniejsze było wczoraj studio NC+. Trzeba tam zachować podstawowy obiektywizm, ale jak komentatorzy widzieli i eksperci widzieli co tam się działo to aż z trudem powstrzymywali śmiech przy sytuacjach Neymara czy Suareza. Powtórki powtórkami. Przez sędziego zabramkowego chociaż było bardzo widoczne zarówno symulacja SUareza za co dostał żółtą kartkę jak i potem sytuacja przy rzucie karnym, kiedy sam Suarez nie wiedział za co się łapać przy swojej padolince. Druga sprawa to Neymar, też żedana. Główny na początku pokazał ,,wstawaj" zabramkowy potem nakazał zmianę decyzji, przy płaczu zawodników Barcelony. Wygrywać i przegrywać trzeba umieć z klasą. Ja zawsze będę pamiętał, bo kibice są po to żeby pamiętać. Dziwne, że nie było powtórek po sytuacji Mascherano - Di Maria ponieważ tam dosyć ładnie widać kopnięcie od tyłu do czego przyznał się Mascherano po meczu. Jedno wielkie wypaczenie. I nie mówimy tutaj o 1 kontrowersji tylko o 3-4?

Nie ma prawa, by nazywać ich kosmicznymi. Kosmiczny mecz to zagrał Liverpool z Milanem, Liverpool z Borussią, my z Reading. Tak jak mówię, wielki szacun dla nich za walkę do końca bo oni naprawdę gryźli trawę żeby wygrać, ale czasami ambicja, serce i walka nie wystarcza. Czasami trzeba pogodzić się z porażką mimo włożonego trudu. Jeśli zdobędziemy się na oszustwo, na totalne oszustwo to nasza heroiczna postawa nie może być chwalona.

Moja dziewczyna uwielbia Arsenal i bardzo szanuje Wengera. Ogląda tylko mecze Arsenalu, reszta piłki nożnej ją nudzi. Podczas meczu malowała paznokcie. Kiedy widziała co robią zawodnicy Barcelony powiedziała;

,,Już wiesz dlaczego nie mam zamiaru oglądać piłki nożnej?"

Wenger jest dużym przeciwnikiem symulowania i wiem też, że zabrania symulowania. Podczas pewnego meczu z Shefield bodajże w Pucharze Anglii Arsenal wygrał po wątpliwej bramce, która padła właśnie po takiej sytuacji. Po meczu Wenger zaproponował ponowne rozegranie meczu. Sheffield z radością przyjęło propozycję. Arsenal wygrał 2-1.

KLASY NIE KUPISZ

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 10:30

maciekbe

Nie jest tak, żę przejmuję się tym jakoś specjalnie, chociaż mam na głowie pół miasta za Barceloną i chodzą teraz z flagami po ulicach.

Nie chciałem tego pisać, ale ile decyzja pana w czarnym może dać i przyczynić się do globalnego wygłaszania opinii pokazał mecz Arsenalu z Bayernem i Barcy z PSG. Teraz można spokojnie się zastanowić, jeśli sędzia odgwizdałby karnego na Walcottcie przy 1-0 i podniósł chorągiewkę przy sytuacji Lewandowskiego wynik meczu byłby z goła inny. Jak powiedział Wenger, mecz skończyłby się ciekawym wynikiem, może byłoby to 5-3, może 5-4 ale nikt nie mówiłby o kompromitacji. A tak każdy widział.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 10:06

Czasami człowiek bardzo chce, chce ze wszystkich sił, walczy jak lew a mimo to nie jest w stanie osiągnąć czegoś. Walka do końca i gryzienie trawy nie oznacza i nie może dawać przyzwolenia do okradania przeciwnika, ponieważ jest to grubym zaprzeczeniem właśnie tej wcześniejszej postawy.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 09:59

Pozwólcie, że powielę moją opinię z wczoraj.

Maciekbe

Ja jednak wolę odpaść niż zeszmacić się divami jak SUarez albo Neymar ;)

Serio jeszcze ktoś tutaj broni Barcelony i sędziowania? :)

Nie róbmy z piłki nożnej patologii. Mecz skandaliczny. Szkoda, że teraz będzie odbierany jako jeden z największych come backów w historii. Jak dla mnie wniosek jest prosty.

Oczywiście nie ma obu karnych dla Barcelony. Nie ma karnego dla PSG za wślizg Mascherano. Czerwona dla Neymara za celowe kopnięcie od tyłu. Czerwona dla Suareza za chyba 3-krotne symulowanie w polu karnym. Nie jestem pewien ale Di Maria chyba był kopnięty od tyłu przy sytuacji sam na sam.

Na koniec mogę Wam napisać tylko tyle. Wolę odpaść z wynikiem 2-10 niż awansować w taki sposób. Obraz Suareza i Neymara z tego meczu tak oszpecił mi piłkę nożną, że w sytuacji kiedy znajomy- fan siatkówki powiedział, że siatka jest lepszym sportem, po raz pierwszy w życiu nie protestowałem. Po prostu tak bardzo byłem zniesmaczony zachowaniem tych WYBITNYCH piłkarzy, że nie miałem w sobie siły by nawet się odezwać. Wisiało mi to kto awansuje. Ale jak dla mnie takie mecze to skandal, poziom udawania, symulowania i płakania to skandal. Ktoś dodał, że przecież Di Maria miał setkę. A co ma setka do kompromitacji sędziów i piłkarzy Barceony? Mascherano jeszcze dodał po meczu, że kopnął od tyłu Di Marię, powinien być rzut karny. Jestem w szoku, że ktoś w kontekśćie tego meczu może być pod wrażeniem Barcelony. Nie będę tego porównywał do Arsenalu. Jednak trzeba mieć jakąś klasę i pogodzić się z faktem, że po prostu w dwumeczu nie zasłużyło się na awans. Tutaj dochodzi wprost do kradzieży bramek, do zeszmacenia się całej piłki nożnej. Jeśli po takim meczu nadal są wątpliwości co do powtórek to ja nie wiem.
W nosie mam czy uznali bramkę Barcelonie czy nie w lidze. Nam też co mecz nie dają karnego albo gwiżdżą dla rywali w chorych. okolicznościach.

Jak w meczach LM Barcelony zapamiętałem przede wszystkim:

-skandal na Stamford Bridge, prawdopodobnie największa grabież w historii piłki nożnej, niepodyktowane 4 rzuty karne dla Chelsea, niektórzy dopatrzyli się nawet 6, nie róbmy jaj, 4 były podręcznikowe,

-skandal z udziałem sędziego kiedy przy stanie 1-1 dał drugą żółtą van Persiemu za kopnięcie piłki ułamek po gwizdku sędziego, kiedy van Persie był już w fazie strzału, do tego momentu Arsenal bardzo dobrze się bronił, sędzia skutecznie skończył dwumecz,

-skandal na Camp Nou z Mourinho i Interem w tle, kiedy doskonałe symulowanie Busquetsa przyczyniło się do pokazania czerwonej kartki bodajże Mottcie, słynne zerkanie przez dłonie Busquetsa,

-skandal na Bernabeu kiedy przy stanie 0-0 z Realem czerwoną dostał Pepe, a Alves zszedł z boiska na noszach, myślałem, że karetka go weźmie do szpitala, po czym zobaczyłem powtórkę, że tam nie było nawet kontaktu, kilka minut wcześniej za brutalny faul na Xabim Alonso zawodnik Barcelony nie wyleciał z boiska.

Nie będę pisał więcej, nie szukam też teorii spisowych, wydaje się to natomiast co najmniej dziwne. Podkreślam, wolę przegrać 2-10 w dwumeczu niż dopuścić się takiego zeszmacenia jak Suarez i Neymar.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 09.03.2017, 00:24

Serio jeszcze ktoś tutaj broni Barcelony i sędziowania? :)

Nie róbmy z piłki nożnej patologii. Mecz skandaliczny. Szkoda, że teraz będzie odbierany jako jeden z największych come backów w historii. Jak dla mnie wniosek jest prosty.

Oczywiście nie ma obu karnych dla Barcelony. Nie ma karnego dla PSG za wślizg Mascherano. Czerwona dla Neymara za celowe kopnięcie od tyłu. Czerwona dla Suareza za chyba 3-krotne symulowanie w polu karnym. Nie jestem pewien ale Di Maria chyba był kopnięty od tyłu przy sytuacji sam na sam.

Na koniec mogę Wam napisać tylko tyle. Wolę odpaść z wynikiem 2-10 niż awansować w taki sposób. Obraz Suareza i Neymara z tego meczu tak oszpecił mi piłkę nożną, że w sytuacji kiedy znajomy- fan siatkówki powiedział, że siatka jest lepszym sportem, po raz pierwszy w życiu nie protestowałem. Po prostu tak bardzo byłem zniesmaczony zachowaniem tych WYBITNYCH piłkarzy, że nie miałem w sobie siły by nawet się odezwać. Wisiało mi to kto awansuje. Ale jak dla mnie takie mecze to skandal, poziom udawania, symulowania i płakania to skandal.

W nosie mam czy uznali bramkę Barcelonie czy nie w lidze. Nam też co mecz nie dają karnego albo gwiżdżą dla rywali w chorych. okolicznościach.

Jak w meczach LM Barcelony zapamiętałem przede wszystkim:

-skandal na Stamford Bridge, prawdopodobnie największa grabież w historii piłki nożnej, niepodyktowane 4 rzuty karne dla Chelsea, niektórzy dopatrzyli się nawet 6, nie róbmy jaj, 4 były podręcznikowe,

-skandal z udziałem sędziego kiedy przy stanie 1-1 dał drugą żółtą van Persiemu za kopnięcie piłki ułamek po gwizdku sędziego, kiedy van Persie był już w fazie strzału, do tego momentu Arsenal bardzo dobrze się bronił, sędzia skutecznie skończył dwumecz,

-skandal na Camp Nou z Mourinho i Interem w tle, kiedy doskonałe symulowanie Busquetsa przyczyniło się do pokazania czerwonej kartki bodajże Mottcie, słynne zerkanie przez dłonie Busquetsa,

-skandal na Bernabeu kiedy przy stanie 0-0 z Realem czerwoną dostał Pepe, a Alves zszedł z boiska na noszach, myślałem, że karetka go weźmie do szpitala, po czym zobaczyłem powtórkę, że tam nie było nawet kontaktu, kilka minut wcześniej za brutalny faul na Xabim Alonso zawodnik Barcelony nie wyleciał z boiska.

Nie będę pisał więcej, nie szukam też teorii spisowych, wydaje się to natomiast co najmniej dziwne. Podkreślam, wolę przegrać 2-10 w dwumeczu niż dopuścić się takiego zeszmacenia jak Suarez i Neymar.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 08.03.2017, 22:48

Macie może link do żółtka Suareza? :)

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 08.03.2017, 14:24

Rafson

Po prostu, uważam, że Lewy bardzo dobrze zanurkował i wykazał się ogromnym cwaniactwem coś ale Wayne Rooney i jak ktoś w Sky zauważył, nie pierwszy raz widzi to u niego w tym sezonie. Uważam, że jeśli Lewy upadł by właśnie wtedy po kontakcie z nogami, to karny mógłby być dyskusyjny, ale on upada dopiero w momencie kiedy sam odpycha Koscielnego rękami z czego śmiali się nawet na stronie Bayernu. Druga sprawa, to fakt, że nawet nie ma co rozpatrywać tej sytuacji ponieważ jej nawet nie powinno być. Ewidentny spalony i to nawet nie wątpliwy. Naprawdę do wychwycenia. Trzecia sprawa to czerwona kartka. Masakra. Czwarta to karny na Walcottcie o wiele bardziej ewidentniejszy. A piąta sprawa, że i tak byśmy odpadli, jednak bilety na ten mecz kosztowały od 60-70 funtów w górę i pan w czarnym powinien się wykazać ludzkim instynktem i w takiej sytuacji nie gwizdać karnego przeciwko drużynie, która walczy jak równy z równym, ponieważ wcześniej nie odgwizdał faulu na Theo. Mógł się wykazać instynktem ludzkim i po prostu nie zabijać meczu i nie odbierać tym ludziom (nawet nie przed TV, chociaż ja cały tydzień czekałem na ten mecz) ale ludziom na stadionie tych emocji, które z pewnością przez całą drugą połowę by były, ponieważ Arsenal był o wiele bliżej bramki na 2-0 niż Bayern na 1-1.. Na koniec, szanuję również zdanie przeciwników Wengera. Jednak nigdy nie zgodzę się z obwinianiem go za tę porażkę. Pisanie, że nie powinni dać sobie strzelić 4 bramek po karnym, ok. Jedna z tych bramek również padła ze spalonego. Arsenal dalej chciał grać, oczywiście to samobójstwo, ale przynajmniej grali do końca a nie murowali się, bo jeśli bronili by się w 16 każdy by krytykował, że nawet nie chcieli atakować, że gdzie ta mentalność itd. Nie ma w nich ducha, niewątpliwie coś jest nie tak, ale jeszcze słabsi mentalnie są użytkownicy tej strony.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 08.03.2017, 14:10

Fabri

Ja przeczytałem. Bardzo dobra książka wg mnie.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 08.03.2017, 14:09

Rafson

Dziwne, że w tej fazie filmiku Lewandowski pewnie stoi na nogach skoro został wcześniej faulowany. Powinien już na tych dwóch sekundach leżeć, a on pada w momencie kiedy sam odpycha Kościelnego. Spora część kibiców i dziennikarzy uważa, że karnego nie było. W moim odczuciu rownież, ponieważ nie robię z piłki sportu dla baletnic. Ale z całym szacunkiem dla ciebie wyrażam moje zdanie bez takich pięknych epitetów jakich używasz ty. Z resztą ten komentarz świadczy tylko i wyłącznie o twojej kulturze a raczej o jej braku.

Spalonego w tej sytuacji rownież nie było.

Komentowany temat: Ile jeszcze można? Arsenal 1-5 Bayern (2-10) 08.03.2017, 13:10

https://twitter.com/GeorgieTheGoona/status/839231878225866755

Nie było karnego na Lewym.

http://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/17161100_756219054540371_118716882_n.png?oh=a2f46702c148452a2004f730838d0027&oe=58C1A248

Spalony przy podyktowanym karnym.
Wychodzi na to, że 3 bledy sędziego w 1 akcji. Karmy na Walcottcie też do odgwizdania.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady