Komentarze użytkownika Garfield_pl

Znaleziono 40296 komentarzy użytkownika Garfield_pl.
Pokazuję stronę 848 z 1008 (komentarze od 33881 do 33920):

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 21:57

@alexis1908 napisał: "No Lipsk jest bardzo młodym klubem :) ale ogólnie ich model prowadzenia jest bardzo w porządku duzo bardziej wole cos takiego niż City :)"
Niby tak, ale dla kibica, jeśliby jego klub zmienił właściciela, i mógł kupować jak takie City czy Chelsea, to nie byłby problem. Historia klubu historią, ale świat się zmienił i generalnie nikt by wyrzutów nie miał gdyby non stop były sukcesy i topowe transfery. Mi to nie przeszkadza, że City ma tyle siana, wkurza czasem to przy sytuacjach jak łamali FFP itp, ale z klubów top6 najmniej mnie wkurzają, a skoro Arsenal nie walczy o Mistrza to niech oni wygrają, byle nie utd itd. Być może wszystko sprowadza się do tego, że kibice, których chyba wiele w pl nie ma, tutaj nie przychodzą kozaczyć gdy idzie dobrze i nie wkurzają, daje City ta większą sympatię u mnie. Choć kuraka tutaj nie kojarzę żadnego, a i tak ich nie cierpię ;) 2 miejsce utd w moim rankingu prywatnym, 3 smerfy i live ;)

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 21:42

@alexis1908 napisał: "Lipsk nie wydaje jakiejś mega kasy na tranafery oni madrze inwestują w mlodych których potem sprzedają z zyskiem."
Mi chodzi bardziej o kontekst " historii" klubów, co prawda nie jestem pewien, ale RB nie istnieje jakoś długo? Chodzi mi o to, że kibice stawiają zarzuty, że nowe kluby nie powinny wręcz powstawać, bo to nie fair, ale też właśnie zmiana właściciela na takiego który ma masę siana, też jest be, bo akurat nie ich klub kupił :) wtedy takie twory są złe, sztuczne itp., ale gdyby to dotyczyło np Arsenalu, to by już walizki Kroenke pakowali ;)

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 21:38

@alexis1908 napisał: "Faktycznie tez 7 lat moze cos w tym jest ale dla mnie przypadek :)"
To nie przypadek, ponoć człowiekowi charakter zmienia się co 7 lat i widocznie zagrało się to idealnie z początkiem i końcem Kloppa w poprzednich klubach ;) ale chyba nikt nie rozważa jego zwolnienienia, przy tej ilości kontuzji, a i tak trzyma się blisko top4.. Zresztą nie widzę jakiegoś lepszego rozwiązania dla live w tym momencie.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 21:34

@losnumeros napisał: "Tylko oni sobie zapracowali na taką kasę. A City i CFC, gdyby nie właściciele, to nadal by grali w środku tabeli."
A co powiesz o RB Lipsk? Hoffenheim też chyba podobna historia. To źle, że takie kluby powstają? Czasy się zmieniły, i nikt by nie płakał zapewne, gdyby czy to Kroenke czy nowy właściciel, zaczął tyle hajsu wykładać co właściciele Chelsea czy City,psg itp. Czyli jakby w sumie Newcastle przejął ten książę arabski, to by nie było problemu, bo klub ma za sobą całkiem długa historie? City czy Chelsea też nie są " młodymi"klubami tak szczerze mówiąc.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 21:30

@losnumeros napisał: "Oglądam teraz 2 połowę Live-City. Dlaczego Diaz nie dostał czerwonej, kartki za faul na Salahu? Nie interesowała go piłka i przeszkodził zawodnikowi w strzeleniu bramki. Gorszy faul niż Luiz z wilkami"
A no dlatego, że to nie Luiz :D w meczu z City luiz tak faulował i wyleciał z czerwoną ;)

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 21:27

Rudiger :D

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 21:18

@solszan napisał: "Nie przyszedłem tu kozaczyć, po prostu niektórzy mają tu jakaś wiedzę i fajnie się czyta niektore komentarze.
Żal mi że musza czytać komentarze pseudokibiców Arsenalu ktorzy ciesza się z mistrzostw ligowego rywala.
United nie gra fatalnie ale i nie gra najlepszej piłki, City gra z polotem, wyglądają jak maszyna i mogę to przyznac bez bólu dupska ale daleko mi do stwierdzenia że cieszyłoby mnie mistrzostwo innej drużyny.
Do usłyszenia za tydzień."

Nie wiem czy wiesz, ale to jest strona kibiców Arsenalu a nie pseudokibiców, więc nie rozumiem twojego żalu, że musisz czytać nasze komentarze, bo to twój wybór, że tutaj przychodzisz ;) ja tak samo wolę mistrzostwo City lub Leicester tym bardziej kosztem utd, live, totków i chelsea, bo zwyczajnie tych klubów nie lubię, a City gra ładnie. Niby szejkowie, ale i utd i live i chelsea wiele mniej nie wydają, więc żal kibiców innych drużyn o to jest trochę śmieszny. My nie możemy, to niech Pep sobie wygra mistrza w tym sezonie ;) Leicester w dalszej kolejności, bo za Rodgersem nie za bardzo przepadam, ale na pewno nie mistrz dla utd, ot tak, po złości, po prostu, bo nie lubię utd tak samo jak totków :D

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 20:27

Smerfy fart teraz :D

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 19:12

Foden mega grajek.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 19:08

Gdyby nie te dwie porażki, mielibyśmy 3 pkt straty do Live, ale ze sędziowie nam raczej nie pomagają, to jest jak jest. Brawo City!! No i Leno > Allison :D

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 14:06

@ljungberg77 napisał: "myślę, że skoro go nie wykopali w grudniu to Arteta dostanie dwa pełne sezony niestety czyli jeszcze z rok sie pomęczmy aż przyjdzie Arteta nr2..., te wszystkie kluby Kroenke poza nielicznymi wyjątkami są nastawione dokładnie na takie średniactwo: przeciętni gracze/managerowie bez ambicji, mało wymagający naiwni fani, idealnie tak jak teraz Arsenal..., nie spaść, pokręcić się przy 7-8 miejscu, w pucharach cośtam pograć ale bez przesady bo jak jest sukces sportowy to są wymagania, presja, trzeba kasy dawać więcej itp. - wie to Abramowicz i bossowie z Madrytu Manchesteru czy Barcelony.... teraz mierny Arsenal stabilnie zarabia kase, taki Arteta bierze 1/10 tego co wziąłby taki np. Tuchel czy Allgieri, młodych jak Tierney czy Saka się wytransferuje ładnie i trochę się skosi sianka i skoro się fajnie zarabia to po co trząść łódką, my na bank modelu finansowego takiego molocha nie zmienimy tak że lepiej napić się pysznego piwka i mieć wywalone ;)"
Widzę, że dalej brniesz ze swoimi glupotami ;) ja rozumiem narzekanie, ale ta gadka o Kroenke jest mega zabawna ;)

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 12:01

@Dominik11 napisał: "Pisanie że Klopp w pierwszym sezonie nie miał super wyników ok tak zgadzam się , ale tam od razu było widać różnicę w grze i z meczu na mecz poprawę.

Gra była lepsza może wyniki nie koniecznie ale gra tak i od razu było widać warsztat Kloppa.

Oczywiście Arteta może być super trenerem za 4-5 lat ale został rzucony na głęboką wodę i czy sobie poradził nie."

Tyle że wiadomo miał doświadczenie, ale też nie dostał skłóconej szatni i wielu innych problemów w klubie i mógł się skupić na pracy. Zajęło mu też trochę czasu ogarnięcie składu, ale dobrze pamiętam, jak kibice chcieli go zwalniać, po 1 i 2 sezonie. Tam nie było problemu z piłkarzami i uch sprzedażą itd. Jesteśmy w innym miejscu, trzeba przetrwać, zobacz że utd wreszcie zmadrzalo ( ja osobiście uważam że Ogs i tak jest za słaby) , ale przestali zmieniać trenerów. mieli moyesa, van Galla, Mou, każdy ściągnął swoich piłkarzy, i dopiero za Ogs zaczęli to sprzątać, i mimo że często na farcie punktuja, to jest jakiś tam Wreszcie plan. Być może Ogs posprzata, weźmie na siebie i ktoś, spije śmietankę, ale gdyby np wzięli Allegriego, i ten znów by nic nie ugral ( w sensie dla utd) to mieliby kolejnych piłkarzy, za miliony i następnych do wywalenia bo nie pasują do koncepcji trenera. Ba nawet City, pomijając to że mają top szkoleniowca, chcę z nim dalej współpracować, mimo kryzysu. Romek to zmienia jak rękawiczki, potem płaci odprawy, ale może po prostu tak pierze hajs :D

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 11:50

Ciekawe czy AMN zagra w podstawie. Może właduje gola kurakom :D

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 11:38

@Pietraszko napisał: "asystent główny u Pepa zawsze ma dużo wiedzę trenerską. Sam Pep mówił, że Mikel dużo umie i sobie poradzi. Hiszpan nie potrafi jednak dojść do piłkarzy i nie ma w sobie charyzmy. Tego się nie da wyuczyć."
Nie ma sensu Ci w zasadzie odpisywać, bo trolujesz każdego i zaprzeczasz sobie komentarzami, ale powiedz mi skąd wiesz czy Arteta ma charyzme, i czy nie dociera do piłkarzy? Daj mi dowody na to ewidentne, bo najczęściej każdy kto z nim współpracował mówi kompletnie odwrotnie niż Ty i raczej się nie zmówili. Chyba nie myślałeś, że sterlinga, SANE po tygodniu odmienił? Że Ci się chce tak trollować, i że masz na to czas, no ale lockdown pewnie szkoła zamknięta, otworzą to i znikniesz ;)

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 11:32

@arsenalfreak napisał: "Kolego Ty co sezon ganisz wszystkich sceptyków i mówisz żeby wiernie kibicować i czekać na tabele na koniec sezonu, co sezon się potem z Ciebie śmiejemy i znów potem w nowym sezonie u Ciebie ta sama śpiewka czyli wielkie plany i marzenia mimo robienia dokładnie tego samego co było - słowem: jesteś jak obecny, wiecznie zadowolony z siebie, niereformowalny Arsenal i w sumie ten kot z kresówki i to niestety nie jest komplement."
Mi to lotto generalnie, bo sceptycy wyłażą po takich meczach jak wczoraj, tak to was nie ma. Śmiejecie się, to ok, tylko jakoś mimo wydarzeń z Emerym i tak awamsowaliśmy do LE, gdzie sceptycy wieszczyli totalną klapę sezonu. To samo do stycznia byli tu, i głosili walkę o utrzymanie, potem zniknęli, i teraz się pojawiają. Ja jestem optymistą, i uważam, że musimy to przejść i posprzątać wreszcie raz a porządnie, wy chcecie znów narobić syfu. Sezon się nie skończył i tak, znów twierdzę, że trzeba kibicować i wspierać, nie musicie, ale mojego zdania nie zmienicie :)

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 11:24

@tenZparagwaju napisał: "Jeszcze mniej środków, jeszcze bardziej spada atrakcyjność klubu, trenerem także nie przyciągniemy bo jednak Arteta to nie Klopp, Pep czy Ancelotti. My naprawdę stajemy się średniakiem."
Arsenal to Arsenal i piłkarze będą przychodzić, bo dobrze płacimy, sezon się nie skończył więc nie jest powiedziane, że nie zagramy. Może Arteta to nie Klopp czy Pep, ale teraz piłkarze i tak przychodzą bardziej ze względu na hajs czy trenera, mimo to Arteta już paru przekonał do dołączenia. Oczywiście rozumiem że wielu użytkowników tutaj wie lepiej jakim jest człowiekiem i jak postrzegają go inni, ale chyba jednak się mylą, bo Arteta ma szacunek ludzi, umie z nimi rozmawiać, potrafi przekonać, o czym mówią sami piłkarze itd. Pewnie stwierdzi ktoś zaraz że to tylko PR, bo zwyczajnie nie pasuje im to, ale to już problem ludzi. Wbrew waszym subiektywnym opiniom, nie dostał tej roboty po znajomości, ma poparcie wielu ludzi, którzy w tym fachu pracują, no ale wiadomo, Ljunbergi itp., wiedzą lepiej. Wszystko by ogarnęli raz dwa, pokazaliby rządy silnej ręki i bla, bla, bla, tylko, że kompletnie nie mają pojęcia o tym jak to wygląda wewnątrz klubu, jak zarządzać ludźmi itd. Nikt z nas tego nie wie, i ok, można oceniać, ale chociaż trochę przy tym pomyśleć realnie a nie przez pryzmat FM czy fify. Swoją drogą to tak ciśniecie Artetę, to zapytam inaczej, dlaczego Mou wylatuje co chwilę z pracy, tak doswiadczony trener? Dlaczego taki Sarri nie został dłużej? Jak Tuchel wyleci w następnym sezonie to jak wytłumaczycie go? To są doświadczeni trenerzy, mają niby jaja, charyzme, doświadczenie, a prace zmieniają co chwilę, i raczej nie z własnego wyboru ;) nie ma gwarancji, że nowy trener, z doświadczeniem ogarnie to co mamy w Arsenalu, ale wiadomo, po gorszym wyniku ta sama gadka. Dlaczego nie było tu tych ekspertów gdy wygrywaliśmy ostatnio?

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 00:34

@MarioG napisał: "nie no fajnie. Tylko mówię że nikogo porządnego nie sprowadzimy grając słabo i nie potrafiąc się dobić do top6"
Totalne bzdury, to wciąż Arsenal, który dobrze płaci, i uwierz to obecnie na największe znaczenie, zresztą ile klubów z nami o zawodników konkurowało, miały LM itd, a zawodnik wybierał AFC... Teraz do klubów premier league niezależnie od miejsca w tabeli, przychodzi wielu zawodników, choćby dlatego, żeby w PL grać, ale przede wszystkim hajs jest dużo lepszy,reszta to dodatki.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 00:29

https://twitter.com/TikiTakaConnor/status/1358181429436383234?s=19

Takich ludzi powinni dożywotnio banować w sieci, i potężne kary finansowe nakładać. Można być wściekłym itd., ale nie na miejsca na takie zachowanie.. To tylko piłka, ale jakby te same osoby, ktoś tak potraktował byłby jęk... Tfu

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 00:21

@FabsFAN napisał: "Garfield powinien zmienic avka na tego piesela w palacym sie pokoju, ktory mowi, ze wszystko jest fajniutko xD"
Nie mówię że jest fajniutko, bo straty pkt są bolesne, ale widać progres. Lubią niektórzy na wszystko narzekać, tak po prostu, ale jeszcze bym zrozumiał na 3 kolejki przed końcem i wielką strata do rywali, ale nie na tym etapie, gdzie i rywale potencjalnie w pewnych meczach, dają ciała.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 00:13

@Alonso napisał: "Dziesiąte miejsce w tabeli, zaraz będzie strata 10 punktów do szóstego miejsca, nie pierwszego ale szóstego a gość widzi wyjście z kryzysu."
Kolejny raz powtórzę, tabela ma znaczenie na koniec sezonu, aktualnie nie widzę kryzysu, tylko 2 porażki, z kryzysu wyszliśmy póki co. Nie wiem jak liczysz, ale do 4 miejsca w tej chwili tracimy 9 pkt, i zaległe mecze innych nie oznaczają 3pkt dla nich ;)

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 07.02.2021, 00:03

@Alonso napisał: "Przeskok z asystenta na trenera dużego klubu to żadne ryzyko."
Nie no w ogóle :D oj jak to łatwo się pisze, ale jak mówiłem z wygodnego fotela w domu przed lapkiem to wszystko banalne ;)

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 23:59

@MarioG napisał: "w zimie nawet nie ściągnął zastępy dla Tierneya. Co mu mamy dawać czas, na co? Zaraz nikt do klubu nie przyjdzie"
Dodam jeszcze, że wypozyczyliśmy piłkarzy i w razie gdy nie odpala nic nie tracimy, nie blokujemy miejsca. Uprzedzajac tekst o wykupie Odegaarda, będzie rozmowa między klubami po sezonie, więc okienko zrobione z głową i Arteta jasno mówił, że jeśli nie uda się celów głównych klepnąć, to nie będą pochopnie kupować, więc wypozyczyliśmy. Ryan na koniec sezonu chyba może być u nas za free, a Odegaarda być może będziemy mogli wykupić, ale tam więcej czynników potrzeba.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 23:56

@MarioG napisał: "w zimie nawet nie ściągnął zastępy dla Tierneya. Co mu mamy dawać czas, na co? Zaraz nikt do klubu nie przyjdzie"
Przejrzyj to co wydarzyło się w okienku. Do dzisiejszego meczu nie przeszkadzał brak Tierneya, bo Cedric bardzo dobrze dawał radę, dziś błąd i nagle problem. Po drugie chcieliśmy i był dogadywany ale się rozmyslił, a Koła pewnie tak jak Oezil itd wypożyczony, bo być może był jednym z tych co robili kwas, tego się nie dowiemy. Okienko bardzo dobre, Ryan się sprawdził jako zastępca, Odegaard pokazał próbkę umiejętności, teraz po prostu musi zagrać od początku, żeby go ocenić, tygodniówki zwolnione, Oezila nie ma, a Ty chcesz zwalniać, i na siłę szukasz powodu :D

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 23:52

@Alonso napisał: "No ale co ryzykował? Masz odpowiedz czy dalej będziesz bredził o jakiś ideach w korpo klubach? xD Wielkie wyzwanie iść do klubu który wydaje po 30 albo 50 mln na piłkarzy podczas covidu, wyzwanie to miałby w Championship jakby ktoś mu kazał zrobić awans z Derby."
Choćby karierę, która po klęsce w Arsenalu niekoniecznie mogła by iść tak jak chciał, dla ciebie to nie wyzwanie? Czyli rozumiem że wbijasz do Arsenalu i ogarniasz wszystko, bo to łatwizna, już mówiłem łatwo się ocenia sprzed kompa, bez żadnej odpowiedzialności ;) zarządzanie ludźmi w małych grupach nie jest łatwe i nie każdy nawet odważy się to robić, a co dopiero w takiej korporacji. Jednak trzeba mieć tam jaja, pewność siebie, inteligencję, szczególnie że dodatkowo z mediami non stop masz kontakt. Może się ludziom wydaje, że to luz, ale stresu jest tam sporo, i nieważne ile za to hajsu. Mógł zwyczajnie sobie odpuścić, siedzieć w City, zgarniac hajs a za jakiś czas iść do championship czy gdzieś próbować. Wybrał, podjął się zadania, i przetrwał najgorszy okres w klubie, wychodzi z kryzysu, będą wpadki, porażki, remisy, piękne wygrane, wygrane fartem, ale na tą chwilę zaczyna wszystko trybić, i idzie w dobrą stronę, ale nie przekonam uprzedzonych, tak jak oni mnie, stąd dyskusja. Koniec końców zależy nam na tym samym, ale osobiście uważam że musimy być cierpliwi i kibicować, jeszcze pocierpieć czasem, ale potem będzie smakowało lepiej.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 23:43

@Gunner915 napisał: "czy warto dawać kolejny sezon Mikelowi? Jak wszyscy dobija do 23 kolejki to możemy być 14 w tabeli, a 3 kolejne mecze to miedzy innymi City u siebie i Lisy na wyjeździe... do tego drużyny przed nami również maja mniej rozegranych meczów Kuraki, Everton, Aston Villa po 21... szczerze top6 to byłby fantastycznych finisz na jaki się nie zapowiada @Garfield_pl w skrócie mamy takie same szanse na top4 jak Polska na wyjście z grupy na mundialu w trzecim meczu po dwóch wcześniejszych porażkach..."
Ale to nie są 3 kolejki do końca, i też nie ma żadnej pewności, że te drużyny swoje zaległe mecze wygrają, a niektóre na pewno stracą pkt bo grają że sobą. Mi chodzi o to, że nie ma sensu teraz rozdawać miejsc w tak pokręconym sezonie. Serio, ostatnio WHU klepie AV, dziś ledwo zremisowalo z Fulham, live klepie Totki i Fulham, by dostać od Brighton i Burnley, i teoretycznie dominowali. Może się złożyć tak, że jutro Leicester, Chealsea, Totki, live lub City stracą punkty, wydaje się niemożliwe teoretycznie, ale nic mnie nie zdziwi.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 23:39

@Jack_Herrer napisał: "Brakuje nam takiego Sancheza. Typa który się nie pie... i któremu się nogi nie plączą."
Lub Grealisha, myślę że to byłby transfer idealny, nawet jeśli resztę dziur byśmy latali wypożyczeniami. Swoją drogą Ryan dał radę, nie dał powodów do obaw w razie wypadniecia Leno.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 23:36

@arsenallord napisał: "To czym się sugerować jak nie tabelą? Posiadaniem piłki i klepaniem Holdinga z Gabrielem? Dzisiaj zagraliśmy dno jak przed meczem z Chelsea a może i gorsze."
Zagraliśmy słaby mecz, ale nie dno. Przegraliśmy przez własny błąd, zgadza się. To inaczej, sugerując się kilka tygodni temu tabela, o czym mówil big Sam walczyliśmy o utrzymanie, a Spurs biło się o Mistrza, dziś jesteśmy obok siebie w tabeli. Patrz na całokształt, bo aktualnie w Arsenalu nie tylko na boisku są zmiany ale w całych strukturach, wiele zrobiono, wiele pozostało, nie wszystkie decyzję czy plany da się zrealizować,lub są trafne. Co kolejkę są wyniki których by nikt się nie spodziewał, każdy klub ma jakieś problemy, a nadal tracimy tylko 9 pkt do 4 miejsca, chyba tylko City dzięki dużej kadrze i jakościowej jest w stanie utrzymać formę, ale i tak przez pewien okres miało problemy. Ja wiem, że krytyka idzie w pierwszej kolejności na Artetę, piłkarzy, to normalne, ale tu w momencie porażki, to jest takie szambo, że dramat. Cierpliwości, nie da się wszystkiego ogarnąć tak szybko jak chcecie. Tabela jak to chyba Mou powiedział czy ktoś inny, tak naprawdę interesuje głównie media i kibiców, a trenerów na koniec sezonu. Na mistrza szli już Everton, live, totku, utd, Leicester, itd, a wystarcza dwie/ trzy kolejki i już są na 8 miejscu. Zobaczymy co będzie na koniec sezonu. Trzymajmy kciuki żeby wrócili po kontuzjach zawodnicy i się nie lamali już, to najważniejsze, a i sezon pójdzie dobrze.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 23:25

@Alonso: bzdury, ryzykował dużo, mógł właśnie iść za jakiś czas zacząć w niższych ligach bez presji itd, ale wybrał większe ryzyko, świadomie. Dla mnie taka gadka jak twoja, to trochę wygląda bardziej na zazdrość, zawiść niż argumenty. Zapracował sobie na to, podjął się wyzwania, sam mówi o tym, że wie jakie mogą być konsekwencje itd. Nie sądzę że przyszedł ze względu na hajs,czy żeby zgarnąć odprawę ( takie rzeczy to bardziej wielki Mou). Mam nadzieję że zarząd będzie konsekwentny i będzie wspierał Artetę latem, bo to jest potrzebne klubowi, stabilizacja przede wszystkim, i wtedy będzie mniej do ogarnięcia i wyniki oraz forma dużo, dużo lepsze.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 23:11

@arsenallord napisał: "10 miejsce w tabeli a jak inni powygrywaja mecze to może być nawet 12. O utrzymanie nie walczymy piszesz, spoko. A ty chcesz mu dać jeszcze jeden sezon. Chłopie, jesteś ma stronie Arsenalu a nie Burnley."
Skończył się sezon? Gramy dno jak przed meczem z Chelsea? Nie, więc tak chce mu dać czas, tabela dla mnie nie ma znaczenia w tym momencie. To jaka masz propozycje, zmiana znów trenera i od nowa to samo? Chelsea nie jesteśmy, nie mamy Romka co zmienia jak rękawiczki i pompuje hajs, chyba że chcesz z Arsenalu zrobić klub typu Watford, tam co chwilę zmiana szkoleniowca, w ekstraklasie również, no a efektów jak nie było tak nie ma.. Ja osobiście nie chce żadnych Allegrich, Sarrich, Mou, i huk wie jeszcze kogo, bo jak widać nawet Ci doświadczeni nic ostatnio wielkiego nie zadziałali. Największym błędem dla mnie jest pochopne działanie, a w klubie żeby cokolwiek działało potrzeba czasu i przypominam, że to klub w totalnej przebudowie. Klopp w Lfc to przerabiał, tyle że miał doświadczenie dużo większe, Arteta może i takiego nie ma, ale widać że jest gościem inteligentnym, z charyzma i głową na karku ( wbrew opiniom niektórych ludzi, którzy są jak wiadomo najmadrzejsi, a pewnie niejeden z nich nie zarządzał nawet mała grupka ludzi). Wam się wydaje że to jest takie proste wszystko ogarnąć na pstryknięcie, ba może niejeden z tych doświadczonych zwyczajnie się wystraszył, że nie da rady, i odpuścił. Serio to nie jest grą komputerowa, i to nie jest idealny świat, to jest olbrzymią grupa ludzi do ogarnięcia, i to są ludzie, popełniają błędy, mają gorsze dni, różne charaktery, i trzeba powoli to poukładać. Arteta bierze na siebie krytykę i idzie krok po kroku do przodu. Dużo bardziej wierzę opiniom piłkarzy i ludzi z nim współpracujacych, niż opiniom ludzi, którzy wydają je sprzed kompa. Ja osobiście liczę na następny sezon z Artetą i dobre letnie okienko, ale póki co jeszcze w tym sezonie jest sporo pkt do zdobycia i rywale też tracą punkty. Szkoda naszych 6 teoretycznie najłatwiejszych, ale może te w tych teoretycznie trudnych meczach wpadną, i odrobimy je.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 22:55

Utd :D ale jeszcze jest Var więc...

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 22:51

@grzegorz1211 napisał: "Ty myślisz że my coś za oszczędziliśmy?? To tylko Kroemke zszedł z kosztów. Liczysz że będą transfery?? Z tego że nie ma kibiców na stadionie stracimy ponad 200 mln w tym sezonie."
No i w takim razie nie ma i czym gadać ;) z tym Kroenke to podobnie jak z Gatesem :D to w takim razie jesteśmy biedakami, spadniemy z ligi, nikt do nas nie dołączy, itd. :D

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 22:48

@Gunner915 napisał: "Teraz niby burdel trzeba sprzątać kilka okienek, ale Mikel przychodzac tutaj zapewniał, ze w 3 okienka przywróci dawny blask Arsenalowi i wrócimy na salony, będziemy rywalizować o mistrzostwo i LM. Zostało mu 1 okienko, a obecnie mamy 10 miejsce w tabeli. Co powie Mikel w październiku jak dalej będziemy zbierać baty od średniaków i oglądać plecy topu to wiemy, ze znowu potrzebuje kolejnych okienek, bardziej ciekawe co Ty wymyślisz na jego obronę."
Tak jak napisałeś, na jeszcze 1 okienko, a tabela w tym momencie jest nieistotna, ma znaczenie na koniec sezonu, bo nie walczymy o utrzymanie. Nadal jest bardzo ciasno, a my nie bijemy się o Mistrza, tylko o Top4. Żal tych 2 rezultatów, bo rywale dziś też tracą pkt, co koniec końców jest naszym fartem przy naszym wyniku. Nie wiem co będę mówił w październiku, ale od początku mówiłem że przynajmniej do końca tego sezonu daje czas Artecie, w tej chwili chętnie dam mu kolejny sezon, bo idzie to w dobra stronę, wbrew opiniom wielu ludzi.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 22:20

@grzegorz1211 napisał: "I co to sprzątanie przyniosło?? Zawodnicy którzy odeszli w tym sezonie w sumie zagrali kilka minut. Odchodzi jeden szrot, przychodzi nowy szrot, albo sami go hodujemy. I tak na okrągło"
A to że zwolniły się tygodniówki, już zaoszczedziliśmy do lata. Jaki szrot przyszedł? Bo Willian nie odpalił, ale sezon wcześniej grał bardzo dobrze, więc teoretycznie dobry ruch, ale nie każdy wypali. I na pewno nie każdy transfer będzie trafiony, ale ruchy latem i zimą pokazały, że wreszcie zmienia się podejście do transferów itd., do tego piłkarze z Akademii już od Emeryego dostawali szansę i coraz więcej z nich trenuje z naszym 1 składem. Być może w następnym sezonie dostaną szansę w pucharach, być może niektórzy nie dostaną szansy w AFC, ale dzięki kilku występom czy wypożyczeniom dostaniemy dobry hajs za nich. Do tej pory sprzataliśmy syf w kontaktach itd., po poprzednikach, i jeszcze masa pracy, ale jest dobrze. Może za chwilę wreszcie zaczniemy zarabiać, sprzedawać na czas i za dobre pieniądze, bo wcześniej była lipa, ale nie ogarniesz tego w jedno okienko. Zarzut dla Artety że potrzeba kilka okienek i ze jest beznadziejny że tak mówi, jest śmieszny, bo w zasadzie powiedział prawdę, a jeśli kogoś to z piłkarzy uraziło, to albo go zmotywuje do pracy i jednak pozostanie w klubie, albo pokaże, że gość nie pasuje. Za wiele decyzji, dla kibiców kontrowersyjnych, Arteta bierze odpowiedzialność, ale ktoś to musiał zrobić, no ale dla niektórych to brak jaj. Jakby nie miał jaj, to by tutaj nie przyszedł, miał dobry hajs w City i mniej stresów, ale sprzed kompa się łatwo ludziom wypisuje mądrości. Przebudowa klubu w każdym aspekcie jeszcze potrwa, i ja osobiście liczę na to, że zarząd i właściciel będą wspierać Artetę, choć chciałbym zebysmy wygrywali wszystko już, natychmiast, niestety to nie takie proste wszystko jak się wydaje.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 21:59

@Elastico07 napisał: "I tak 5 rok z rzędu."
Dlatego wreszcie sprzątamy z sensem. @ELAdzik napisał: "nikt nie mówi, że Arsenal nie ma kasy. Zaraz koło Bayern byliśmy drugim najlepiej zarządzanym klubem jeśli chodzi o $$$. Kluby z Hiszpanii zawsze miały długi i to nie małe. A teraz mają przez to problemy. O takim Realu i Barcelonie mówiło się mniej bo mają ogromne dochody, ale długi i tak zostawały."
No jak to nie, co okienko jest ta sama nawijka, nie mamy kasy, dramat, klub mem, a co okienko letnie wjeżdża nazwisko konkret. I deal z Pepe, przecież tutaj co chwilę wypominane są raty, bo ludzie myślą że tylko Arsenal tak płaci, co zwyczajnie rozpowszechniły media, bo to dobre klikbajty. Przykład Barcy pokazuje, że kluby nie dość że kupują na raty, tak samo niektóre nie za bardzo je spłacają, tylko że ludzie łapią temat, i obrzucają Arsenal błotem bezpodstawnie. Chyb nawet utd ma spore długi, kojarzy mi się taki ranking.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 21:47

@Rafson95 napisał: "No ale zgodni są wszyscy, że Emery nie sprawdził się w AFC i słusznie został zwolniony. A Arteta zamiast nowej jakości serwuje nam grę i wyniki na spokojnie porównywalne do Unaia, więc coś jest nie halo"
Z Emerym nie do końca wiadomo, co by było gdyby piłkarze się nie obrazili, i tak zastanawiam się czy to właśnie nie Ci którzy dopiero teraz polecieli z klubu. On odstawił Oezila, i zaczął się kryzys, udało się raz, próbowali i z Artetą. Kret chyba z klubu poleciał, atmosfera się poprawiła, wszystkiego nie wygramy i tych dwóch meczów żal, bo teoretycznie łatwiejsze. Nie wszystko trybi, są jak na złość kontuzje, choć i tak nie tak dużo, ale konsekwentnie gramy swoje, styl ( wbrew opiniom) zaczyna się kreować. Niestety niektórzy pod formą, inni jeszcze jej nie ustabilizowali, pechowe decyzje sędziów, błędy indywidualne i jest jak jest. Można jednak patrzeć pozytywnie na resztę sezonu, i póki szanse są w obu rozgrywkach grać o wszystko. Kto wie, może wbrew pozorom w następnych meczach bedzie łatwiej, to piłka..

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 21:40

@ELAdzik napisał: "co nam da LM. Liga mistrzów da nam jedno $$$$$. A to nie są małe pieniądze. LM to też dobra karta przetargowa więc ta LM daje nam dużo."
Więcej ciut hajsu, ale to nie jest jakiś wielki problem w AFC, tzn., wg dziennikarzy jest ;) a że LM jest kartą przetargową hmm, nie do końca, bo Arsenal to Arsenal, jak widać przez lata bez LM, przyszły tu nazwiska całkiem niezłe jak np Auba, Partey.

Swoją drogą bekowy jest ten częsty argument o tym za Pepe na raty, wstyd itd. Widzieliście ile zalega klubom Barcelona? :D no ale wg niektórych to tylko biedny Arsenal, ośmiesza się, bo nie makasy :D a to jest popularna praktyka w świecie futbolu ;)

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 21:34

@Rafson95 napisał: "Różnica jest jednak taka, że brak wyników Emerego to był 1 pkt straty do Top4 i finał LE, a pod Arteta mamy w jego pierwszym pełnym sezonie 10 miejsce po 22 kolejkach"
Z drugiej strony Emery nic nie wygrał, graliśmy w LE, potem go zwolnili. Arteta wygrał FA Cup i tarcze wspólnoty, gramy w LE, Arteta jest w klubie i na koniec sezonu zobaczymy gdzie skończymy. Emery ugral to w pełnym swoim sezonie, Arteta przychodząc w połowie ;) i tak można szukać w obie strony ale po co.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 21:27

@kwiatinho napisał: "Jeśli już celować w trenera to Nagelsman świetny wybór ale Allegri również choć ja bym chętnie zobaczył Gasperiniego.

Mimo wszystko mam nadzieję że Arteta dostanie szansę prowadzić dalej zespół. Założę się że jak go dogadywali to dostał zapewnienie że będzie mógł przebudować zespół po swojemu a kiedy udało mu się pozbyć niechcianych piłkarzy miałby wylecieć?
To właśnie dopiero w to lato powinien zacząć budować swój Arsenal.

Z piłkarzy których chciał ma Gabriela Parteya i Williana. Jeden niewypał. Za to Holding Leno Pepe Laca Saka ESR Elneny Tierney grają lepiej niż kiedykolwiek.

Chyba każdy zdawał sobie sprawę że to jest jego pierwszy klub który prowadzi samodzielnie i że będą grube trudności?!

Mourinho często wylatuje po drugim czy trzecim sezonie a co dopiero Mikel który dopiero jest na starcie swojej kariery trenerskiej.

Pora na lincz..... czas start"

Dlatego ja jestem zwolennikiem tego, żeby dostał czas i dokończył sprzątanie, bo nowy trener, to znów "porządki " po poprzednim i inni zawodnicy grają, inni siadają na ławce, itd., na nowo często kompletnie inna taktyka, i tak w kółko. Ja widziałbym w tym momencie jedynie Nagelsmana, jeśli miałaby być zmiana, ale liczę że zarząd będzie cierpliwy i to zaprocentuje.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 21:18

@kwiatinho napisał: "Nie jestem fanem Xhaki i gdyby to ode mnie zależało to już dawno by go tu nie było ale tak jak pisałem kolejny trener jest z niego zadowolony.
Z Luizem jest trochę inaczej bo jest Saliba a Brazylijczykowi kończy się umowa. Nie trzeba nic zrobić żeby się go pozbyć.
A dla Xhaki trzeba by znaleźć nowego pracodawcę co nie będzie łatwe.

Oczywiście ostatnio gra bardzo dobrze i pewnie przez to że może grać wyżej mając obok siebie Parteya. Więcej gra do przodu i podejmuje mniej głupich decyzji a nawet jak podejmuje to nie są tak opłakane w skutkach

Nadal jednak uważam że wymiana Xhaki to tylko pobożne życzenie kibiców a nie realny scenariusz na lato. Jest tak dużo dziur do załatania że Xhaka stoi pewnie gdzieś daleko w tej kolejce.

Mówi się że możemy pożegnać Bellerina nie ma zastępstwa dla Tierneya wciąż nie mamy swojej ani 8 ani 10. Lacazette będzie wchodził w ostatni rok swojego kontraktu
Trzeba zadziałać jeszcze z Guendo Kolasinacem i Torreirą. Lato będzie tak pracowite że ciężko jest uwierzyć że wezmą się za porządki w rejonie gdzie są zadowoleni z piłkarza"

Zgadzam się z Tobą, wszystko zależy od końcowegi wyniku Arsenalu tak naprawdę, i przynajmniej na ławkę kogoś potrzebujemy. Luiz mam nadzieję odejdzie i Saliba wskoczy do składu, ale serio nie zdziwi mnie kolejne przedłużenie. Nie wiem ile Xhaka ma do końca kontraktu, bo żebyśmy się nie wkopali w nowy, z nadzieją że go może rok później sprzedamy. Bardzo dobre występy mogą skutkować dobra oferta za niego, i wtedy taki właśnie Anguissa ( czysto teoretycznie) za grosze ze spadkowicza mógłby wskoczyć a resztę np na inne pozycje przeznaczyć. Dla mnie i Anguissa i Bissouma przynajmniej o level lepsi od Xhaki, no ale oczywiście to tylko gdybanie. Fakt, faktem, wciąż wiele pracy przed Edu i Arteta, mimo dobrych ruchów zimą. Może jeszcze uda się im przekonać Baloguna do pozostania, może ktoś z akademii wskoczy znów do składu latem. To tematy po sezonie, teraz trzeba grać do końca sezonu i wygrywać jak najwięcej, mimo tych 2 porażek, wciąż wszystko do ugrania i zależy tylko od nas.

Komentowany temat: Kolejna porażka w lidze: Aston Villa 1-0 Arsenal 06.02.2021, 21:08

@losnumeros napisał: "Allegri latem obejmie klub, tylko gdzie"
Byle nie w Arsenalu, jeśli mielibyśmy zmieniać trenera, to na kogoś typu Nagelsman, a nie Allegri, to niech wtedy Papcio wraca, do czasu aż Nagelsman będzie wolny.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady