Komentarze użytkownika Holloway

Znaleziono 605 komentarzy użytkownika Holloway.
Pokazuję stronę 7 z 16 (komentarze od 241 do 280):

Komentowany temat: Barcelona pomogła w leczeniu Ospiny? 31.01.2015, 19:44

@Agher

To tłumaczy jedną kontuzję bramkarza. Co z całą resztą?
Dla twojej informacji Ozil przed przyjściem do Arsenalu miał niewiele kontuzji.
Nie twierdzę, że cała wina leży po stronie sztabu medycznego. Trzeba było uważnie czytać moje posty.

Komentowany temat: Barcelona pomogła w leczeniu Ospiny? 31.01.2015, 19:40

JogaBonito7

Wow Żywa encyklopedia się odezwała. W takim razie wytłumacz wszystkim zgromadzonym dlaczego czołowe kluby potrafią zadbać o swoich graczy i posiadają mniejszą liczbę kontuzji. Słuchamy :)

Komentowany temat: Barcelona pomogła w leczeniu Ospiny? 31.01.2015, 17:38

@Agher

LOL razy 5. Diaby?! Co to za przykład. Gość ma ewidentne problem, który bardzo ciężko naprawić. To ewenement. On już nigdy nie wróci do sportu na najwyższym poziomie. Taka jest smutna prawda.
Z resztą skoro według ciebie jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle? Nie opowiadaj głupot, bo największe kluby nie mają aż tak dużych problemów co my. Wiesz dlaczego Chelsea i City skutecznie walczą o mistrzostwo? Bo mają szeroką kadrę, lecz przede wszystkim dbanie o zawodników i priorytet.
Dla twojej informacji wszystko zaczyna się właśnie od fizjoterapeutów, bo to oni zapewniają właściwą regenerację ciał zawodników, a tym samym ograniczają ryzyko kontuzji. Skoro istnieje potrzeba konsultacji z lekarze opłacanym przez Barcelonę to wniosek jest prosty. Nasz sztab nie jest na tym samym poziomie i wielu przypadkach zwyczajnie sobie nie radzi.

Komentowany temat: Barcelona pomogła w leczeniu Ospiny? 31.01.2015, 16:21

@Matmajka

Bzdury kolosalne. Spora liczba kontuzji była przed mistrzostwami. Z resztą skoro Ozil nie chce się leczyć pod okiem klubowych lekarzy to jak to o nich świadczy. Niezbyt dobrze mówiąc delikatnie. Od czegoś chyba są, prawda? W przeciwnym wypadku wystarczyłby specjalista od stwierdzenia typu urazu, a reszta należałaby do specjalistycznej kliniki, która z samym klubem nie wiele wspólnego? Brzmi to dla ciebie logicznie? Dla mnie nie. Jeśli zawodnicy leczą się za granicą, to jaki jest sens w utrzymywaniu drogiego sztabu? Pewnie mi powiesz, że oni są tylko od lekkich urazów. No cóż. W takim razie równie dobrze można sprowadzić tańszy sztab z Polski lol

Komentowany temat: Barcelona pomogła w leczeniu Ospiny? 31.01.2015, 14:53

@Matmajka

Czyżby? Leczenie Ozila poza Anglią też było normalne? To tylko jedno pytanie, bo można ich zadawać dziesiątki. Może znajdzie się ktoś, kto napisze, że tak duża ilość kontuzji to zwyczajny pech. Prawda jest taka, że kontuzje wynikają z przeciążeń treningowych i niedoleczeń. To się cyklicznie powtarza. Nawet drewniany Giroud załapał kontuzję, a facet wygląda na skałę.

Komentowany temat: Barcelona pomogła w leczeniu Ospiny? 31.01.2015, 14:14

@Dainc

Dla mnie nie. Dowodów masz aż nadto.

Komentowany temat: Campbell oficjalnie zaprezentowany 29.01.2015, 18:22

Albo Wenger kogoś ściągnie, albo znowu ,.genialne" ustawienie z jednym napastnikiem.

Komentowany temat: Arsenal dogadany w sprawie Gabriela 25.01.2015, 12:16

Zawodnik nie musi koniecznie spełniać warunku tych 75% spotkań w kadrze. Zbiera się specjalna rada i decyduje, czy określony zawodnik prezentuje wystarczającą wartość. Ogólnie wszystkie te obostrzenia są sensowne i mają na celu uniemożliwienie ściągania szrotu do ligi (tak jak jest to w polskiej ekstraklasie). No ale bądź co bądź nie można dać się zwariować. Inaczej PL miałaby samych kadrowiczów ;)

Komentowany temat: Arsenal dogadany w sprawie Gabriela 24.01.2015, 21:06

Spokojnie. Arsenal to nie legia. Tu raczej nie popełnia się administracyjnych gaf. Są świadomi, czy mogą zatrudnić gracza, czy nie.

Komentowany temat: Arsenal dogadany w sprawie Gabriela 24.01.2015, 18:58

Jeśli wszystko dojdzie do skutku, to będzie można powiedzieć, że Wenger swoją robotę odfajkował. Zobaczymy co dalej. Pytanie, czy dla niego minimum jest zadowalające, czy faktycznie poszukuje ,,quality".

Ja jestem na tak. Villareal w sumie nieźle radzi sobie w tym sezonie. Nie ma co wybrzydzać. Jeśli jest alternatywa dla króla entów Mertesackera, to przywitam go z otwartymi ramionami.

Komentowany temat: Oceny Kanonierzy.com: Manchester City - Arsenal 18.01.2015, 21:25

Bardzo ładnie. W końcu zagraliśmy jak należy z mocnym przeciwnikiem. Wykorzystana została słaba gra City i błędy. Nie tylko atak, ale i defnsywa (nareszcie) prezentowała się pewnie i wzbudzała zaufanie.

Komentowany temat: Arsenal ponownie zainteresowany Sanabrią? 18.01.2015, 16:37

Ściąganie młodzików i kolejne obiecanki, że za kilka sezonów będzie fajnie. Przyzwyczaiłem się.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 18.01.2015, 16:25

Powtarzasz ciągle to samo. Ten niby postęp trwa od kilku sezonów. Efektów nie widać. Tkwimy na 4 miejscu w lidze. Z resztą jak można mówić o rozwoju skoro mamy gorszy skład niż za czasów Fabregasa, Nasriego i van Persiego. Kogo obchodzi, że Arsenal buduje wizerunek w Azji? To jest wyłącznie marketing, a nie budowanie składu.
,,Żaden klub nie planuje sprzedaży swoich zawodników, a tym bardziej nie planuje kupna zawodników. Kupuje się tych, którzy są dostępni za rozsądną cenę, a nad transferami pracuje się miesiącami, ale tobie się wydaje, że City czy Chelsea mają to wszystko zaplanowane".
Widzę, że chyba nie wiesz o czym piszesz. Mi się nie wydaje, że Chelsea i City mają wszystko zaplanowane. Ja to wiem. Każdy trzeźwo myślący to wie. Nie po to Chelsea ściągnęła Murinho aby liczyć na transfery z łapanki. Facet dobrze wie czego chce i to dostaje. Tam istnieje takie pojęcie jak inwestycja. U nas tego nie ma. Jest tylko wieczne zasłanianie się niemożliwością kupna zawodnika z ,,quality". Przyszedł Ozil i Sanchez. Gra od razu zaczęła wyglądać lepiej. Niestety jak co sezon występuje plaga kontuzji, więc potencjał drużyny jest marnowany. Nikt mi nie wmówi, że masa urazów w każdym sezonie to pech lub przypadek. To są błędy i zaniedbania sztabu.
Dlaczego Arsenal musi się pozbywać przeciętniaków? Bo Arsenal ściągnął tych przeciętniaków. Tutaj koło się zamyka. Nasz dyskusja raczej też.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 18.01.2015, 13:15

Pniemy się w górę tak? Gdzie ty to widzisz? Ten sezon może być przełomowy tylko pod jednym względem. Od długich lat istnieje bardzo realne ryzyko, że nie zagramy w LM. Mówiłem już w tamtym sezonie, że MU stopniowo będzie się odbudowywało i mogą być wyżej w tabeli od nas. Liverpool w końcu może złapać wiatr w żagle i również nas wyprzedzą. Konkurencją jest także Tottenham i rewelacja Southampton.

,,Arsenal nigdy do 2010 roku nie był czołowym klubem europejskim. Nie był nawet czołowym klubem angielskim. To, że zdobywaliśmy mistrzostwo jest zasługą Wengera, a nie wielkością naszego klubu. Wenger od wielu lat wyciąga absolutne maksimum z tej drużyny. Jeszcze 10 lat temu byliśmy mrówką w porównaniu do giganta MU".
Czy ty się dobrze czujesz? Chyba sporo historii ci umknęło. Nie rozumiem ileż można ciągnąć temat spłacania stadionu i wiecznie usprawiedliwiać Wengera. Ktoś tu zauważył jedną bardzo istotną rzecz. Który dobry trener najpierw sprzedaje, a potem desperacko szuka zastępców? Takie są działania Wengera w ostatnim czasie. Radzę ci oprzytomnieć, bo Arsenal jest obecnie nowoczesnym klubem pod względem marketingowym i biznesowym, a nie sportowym. To spora różnica. Sorry, ale ja też dogłębnie obserwuję Arsenal i śmiać mi się chce na takie pocieszanie się, że już za sezon lub dwa na pewno będziemy fantastyczni. Na jakiej podstawie mam tak myśleć. Bo wytrenujemy super talenty, nie będzie kontuzji, przyjdą super gwiazdy? Ja mam w to niby uwierzyć? lol Nie po tych wszystkich ściemach. Poza tym za czasów Nasriego, Fabregasa, van Persiego były podobne komentarze. Niestety młodzi się rozwinęli i odeszli to lepszych klubów. Myślisz, że taki Sanchez będzie u nas tkwił w nieskończoność? W końcu dojdzie do wniosku, że nic tu nie osiągnie. Bez zdecydowanych ruchów Wengera i zarządu będzie tak samo. Ja nie noszę różowych okularów. Chelsea i City są już kilka kroków przed nami.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 18.01.2015, 11:16

@Necro

Odszedł Verma, Podolski wypożyczenie, Sanogo wypożyczenie. Bielik nie będzie grał w pierwszym składzie. Ubyło trzech zawodników. Nie przyszedł nikt konkretny. Jak co sezon plaga kontuzji. Może w twoich oczach Arsenal to potęga, ale wyniki są przeciwko twojej opinii. Nawet po prawej stronie w ciekawostkach autorzy strony zamieścili info odnośnie spotkań z MU. Przykro mi, ale Arsenal nie pokazuje nic specjalnego. Możesz się upierać, ale prawdy nie zmienisz.
Gadka o spłacaniu stadionu jest już tak eksploatowana, że aż nieznośna. Nie pamiętasz, że zarząd deklarował ostatnio wyłożenie sporej kasy na transfery? Doszedł Ozil, Sanchez. To są konkrety. Chambers to gracz na przyszłość. Debuchy jest niezły, ale na tle mocnych rywali podobnie jak Kościelny miewa sporo problemów. Welbeck też budzi mieszane uczucia, ale powiedzmy, że wystarczy. Z konkretnych transferów to w zasadzie wszystko. To niestety za mało do walki o mistrzostwo. No chyba, że dla Ciebie 4 miejsce to sukces. W tym wypadku zwyczajnie się nie rozumiemy.

Komentowany temat: Wenger: Wystosowaliśmy zapytania 18.01.2015, 11:03

Pewnie całość wygląda w ten sposób hehe

-Jesteśmy zainteresowani waszym graczem. Sprzedacie?
-Nie.
-Ok.

Pewnie w przypadku Chelsea, City, MU rozmowa trwa dłużej.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 23:28

Dla mnie wyznacznikiem jest fakt, że Arsenal nie jest w stanie wygrywać z najlepszymi i to w ostatnim czasie w większości ,,zasługa" obrońców. Sukcesy są ważnym kryterium i takie są fakty. W innym przypadku każdy mógłby powiedzieć, że mogłem być najlepszy, ale koledzy zawalili. Przypomnijcie sobie wyniki spotkań z Liverpoolem, City i Chelsea. 17 straconych bramek w 3 meczach. We wszystkich udział wziął Kościelny, więc on niby nie ponosi za to winy? Ponosi tak samo jak reszta obrony. Dodatkowo popatrzcie jak w obronie grało w zeszłym sezonie Atletico Madryt. Jeśli sukcesy nie są kryterium, to w takim razie co? Opinia kibiców? Bądźmy poważni. Wymienieni obrońcy zapewnili swoim drużynom więcej niż Kościelny i Mertesacker. Panowie. Takie są fakty.
Może kluby chcą, ale jest to trudne? haha Dlaczego niby trudne skoro Arsenal pozbywał się takich graczy jak Cole, Fabregas i van Persie? Po prostu większe kluby nie widzą w Kościelnym wzmocnienia i tyle.
,,Ekstremalnie rzadko duży klub kupuje piłkarza pierwszej drużyny innego wielkiego klubu". Bzdura niesłychanych rozmiarów. Każdy może podać całą litanię takich przypadków.
Co do kartek, to faktycznie nie skonkretyzowałem, że chodzi o kilka sezonów. Kościelny dostaje mniej kartek niż Flamini, czy obecnie Chambers, ale niestety popełnia błędy i niejednokrotnie prokurował duże zagrożenie pod naszym polem karnym. Czasami to wynik błędów króla entów, Flaminiego i innych, a czasami nieradzenie sobie w kryzysowych sytuacjach.
Po raz kolejny powtórzę. Kościelny jest dobrym obrońcą, ale nie należy do światowej czołówki. Potwierdzają to mecze z mocnymi drużynami.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 22:47

Gdyby babcia miała wąsy byłaby dziadkiem. Idąc twoim tokiem rozumowania wszystko może być subiektywne i nagle się okaże, że najlepszy jest jakiś John Smith z MLS. Tych 20 graczy zostało wybranych jako najlepsi, bo przyczynili się do sukcesów swoich drużyn. Oni wygrywali z najlepszymi, a Arsenal tymczasem dostawał baty od Chelsea i City. Kościelny niestety miał udział przy tych klęskach, więc jakim cudem można stawiać go ponad tymi z zamieszczonego rankingu? Takie są przykre fakty. Ty nie zamieniłbyś Kościelnego na żadnego z nich, a ja zrobiłbym to z wielką chęcią, gdybym miał cokolwiek do powiedzenia w tej kwestii. Z resztą skoro Kościelny jest taki wspaniały, to dlaczego inne wielkie kluby nie starają się o jego pozyskanie? To już jest raczej coś obiektywnego.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 22:13

Powiedz mi jedno. Co jest najważniejszym kryterium przy wyborze najlepszych? Moim zdaniem sukcesy. Piłkarze z tej listy te sukcesy osiągali. Osiągali je ze swoimi klubami. Co osiągnął Kościelny? Niestety niewiele. Równie dobrze teraz kibice Southampton mogą twierdzić, że mają obrońców ze światowego topu, bo ich drużyna spisuje się rewelacyjnie w najlepszej lidze świata, bo ich drużyna traci bardzo mało bramek. Ma to jakiś sens? No raczej nie, bo poza PL jest jeszcze Liga Mistrzów. W Lidze mistrzów Arsenal odpadał dosyć szybko. Kto jest dla mnie lepszym obrońcą? Piłkarze z tej listy. Dlaczego? Ponieważ moim zdaniem wartość dobrego obrońcy ocenia się na tle silnego rywala. Popatrz na niektóre wyniki Arsenalu z zeszłego sezonu i sam się przekonasz. Przykro mi bardzo, ale nie potrafimy w ostatnich latach wygrywać wielu spotkań z najlepszymi.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 20:58

Sorry, ale ja mam inny odbiór jego gry i niestety widzę te błędy. Mertesacker i Flamini prezentują się gorzej, ale też nie ma sensu zrzucać wszystkiego na nich. FIFA popełnia gafy, ale zamieszczony ranking zawiera 20 obrońców, a nie pięciu. Skoro wybierani są gracze z czołowych klubów, to chyba znaczy, że obrońcy spisywali się tam bardzo dobrze. Między innymi z tego powodu wymienione kluby osiągały sukcesy. Twierdzenie, że Kościelny należy do czołówki, a eksperci w tej czołówce go nie umieszczają jakoś nie trzyma się kupy. Bardzo możliwe, że gdyby Kościelny miał dobrego partnera, to byłby skuteczniejszy i wtedy eksperci nominowaliby go do nagrody. Póki co tak nie jest, a gra defensywna Arsenalu wygląda bardzo słabo.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 20:10

@Szogun
Co ty człowieku bredzisz i czego nadal nie rozumiesz w moich komentarzach. Gdzie ty tu widzisz sprzeczność? Już nie wiem co ci odpowiedzieć? Posklejałeś wątki wyrwane z kontekstu i nadal próbujesz coś udowodnić. Obecna gra Kościelnego mnie nie przekonuje. Popełnia wiele błędów. Dostał kilka czerwonych kartek, sprokurował wiele stałych fragmentów (w tym chyba trafiło się kilka karnych). Widać u niego niekiedy tą negatywną agresję. W wyniku tego dostaje kartki. Jednak OGÓLNIE jego umiejętności są dobre. Rozumiesz to?? Gdyby miał dobrego partnera, to byłoby spokojniej i być może CAŁA LINIA DEFENSYWNA popełniałaby mniej błędów. Dla mnie Kościelny prezentuje solidny poziom, ale nie należy go zaliczać do światowej czołówki. Chyba podobnie myślą eksperci z FIFA.

sport.tvp.pl/17816754/20-najlepszych-obroncow-2014-roku-wg-fifa#undefined

Komentowany temat: Wenger: Bielik transferem do pierwszej drużyny 17.01.2015, 19:11

@GarosS

Skoro wytykasz innym, że nie widzieli Bielika w akcji to założyłem, że ty jednak dysponujesz jakąś tajemną wiedzą i jednak widziałeś go w akcji. Dajesz przecież takie rewelacyjne rady.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 18:51

@100kgarmata

Również dlatego skład powinien zostać wzmocniony. Trudno zachęcić takiego Sancheza do pozostania ,,kusząc" go 4 miejscem i walką o LM w eliminacjach. Z taką dyspozycją Alex znajdzie lepszego pracodawcę z pocałowaniem ręki.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 18:01

@Szogun

Gdzie ty tu widzisz zaprzeczenie? Czytałeś wszystkie komentarze, czy łapiesz mnie za słówka?

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 17:48

@rysiek098

No to oby ten twój ,,styl" szybko się zakończył. Jeszcze trzy ostrzeżenia i do widzenia :) Chwasty trzeba wyrywać z korzeniami.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 17:33

@Szogun

Ale gdzie ja sobie zaprzeczam. Nie widzę w Kościelnym jednego na najlepszych obrońców na świecie, ale nie twierdzę, że to zły obrońca. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Myślę, że z dobrym partnerem na środku obrony Kościelny byłby wystarczający do walki o konkretne cele. Nie obwiniam go o całe zło, ale faktem jest, że popełnia sporo błędów. Również faktem jest, że Mertesacker i Flamini powinni wylecieć ze składu. Problem polega na tym, że nie ma ich kim zastąpić. Dlatego też potrzebne są transfery. Moim zdaniem 2 solidnych graczy mogłoby rozwiązać większość problemów. Latem ściągnęłoby się lewoskrzydłowego i może fajnego napastnika. Wtedy skład byłby na prawdę solidny i tylko od Wengera zależałoby co z tym zrobi.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 17:23

@AaronJamesRamsey

Wenger najwidoczniej jest zwolennikiem walki o LM w eliminacjach.

W tym okienku Chelsea nie ściągnęła nikogo ciekawego (jeszcze), ale poprzednia zima była całkiem interesująca.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 17:13

@AaronJamesRamsey

Chelsea, City mogą kupować fajnych graczy w zimę, a my nie? Dlaczego? Wystarczą dwa dobre transfery. Albo inwestujemy, albo dalej brniemy w stagnację.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 17:03

@Szogun.

Skoro twierdzisz, że miałem na myśli kupno 4 obrońców i posadzenie na ławce Kościelnego, to bardzo odbiegłeś od mojego toku rozumowania. Kościelny z dobrym partnerem wystarczyłby nawet do walki o mistrzostwo. Teraz wytłumacz Wengerowi aby tak się stało.
Kontry rywali często nas pogrążały, bo Mertesacker jest za wolny na wysoki pressing. On jest za wolny do czegokolwiek. Tak w ogóle to trudno mówić o kontrze po...rzucie rożnym, ale domyślam się, że chodziło ci ogólnie o stałe fragmenty.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 16:50

@rysiek098

A kiedy będziesz wnioskował o mózg dla siebie? Dodatkowo o kulturę osobistą, bo chamów jest na tym świecie wystarczająco dużo. Piszesz durnoty, więc nie dziw się, że ktoś zwraca na to uwagę. Nie każdy musi mieć umysł i maniery gimbusa ze slamsów.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 16:39

@Szogun

Czytałeś moje komentarze ze zrozumieniem? Te dane dowodzą, że Kościelny jest najlepszym graczem defensywnym Arsenalu, ale nie dowodzą, że jest czołowym obrońcą światowej piłki.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 16:24

Chyba chciałeś napisać, że akcje/kontry zaczynają się w środku pola. Zadaniem obrońcy jest niedopuszczanie napastnika do bramki. Środek pola zabezpiecza DM, którego de facto nie mamy. Kościelny zwyczajnie mnie nie przekonuje. W jego grze często widać zbyt dużo agresji, którą trzeba odróżniać od nieustępliwości. Dlatego zdarzały mu się czerwone kartki. Wolałem już Vermaelen w dobrej formie. Kościelny na tle Mertesackera (króla entów) wygląda jak tytan, ale mimo to popełnia sporo błędów. Dlatego też trudno mi go umieszczać na samym szczycie zestawienia najlepszych obrońców.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 16:10

Wnioskuję o ostrzeżenie dla rysiek098.
Tu nie ma miejsca na chamstwo. Gość chyba nigdy się nie nauczy.

Komentowany temat: Moreno już niebawem w Arsenalu? 17.01.2015, 16:09

@spazi_28

Kościelny w 11 marzeń? hehe No raczej nie. Dobry obrońca i nic więcej. Potrafi zagrać świetnie, ale też niepewnymi interwencjami albo osłabiał zespół albo prokurował stałe fragmenty gry.

Komentowany temat: Wenger: Bielik transferem do pierwszej drużyny 17.01.2015, 15:30

@Necro

Ja też nie powiedziałem, że Bielik nie może zagrać 30 minut w Pucharze Anglii, czy przeciwko Leicester. Ja twierdzę, że regularna gra w rezerwach da mu więcej niż ogony w PL. Na razie nie ma opcji na regularne występy w pierwszym składzie, a grać przecież musi.

Komentowany temat: Wenger: Bielik transferem do pierwszej drużyny 17.01.2015, 14:43

Oczywiście, że wiek ma tu dużo do rzeczy. Chłopak ma ledwie 17 lat. Jego psychika nie jest jeszcze w pełni uformowana, a to właśnie ona determinują w największym stopniu postawę i rozwój każdego człowieka. Na pewno ma talent, ale ten talent to ledwie 30-40% sukcesu. Reszta to ciężka praca i doświadczenie. Ofensywnemu zawodnikowi jest łatwiej, bo ma większe pole manewru. Jest w stanie kreować grę przy pomocy bardziej doświadczonych kolegów. W defensywie wszystko wygląda inaczej. Tam gracz często zdany jest wyłącznie na siebie. Bez dużej odporności, odpowiednik nawyków i doświadczenia takiemu Bielikowi można zrobić dużą krzywdę. Wenger na pewno o tym wie. Był przecież czas, że Szczęsny został oddelegowany na krótko do seniorów. Potem czekały go wypożyczenia. Bielik musiałby być wybitnym geniuszem aby z miejsca zagościć w pierwszym składzie. Moim zdaniem Wenger skieruje go na krótko do seniorów aby gość zobaczył jaki jest klimat. No i cała tajemnica.

Komentowany temat: Wenger: Bielik transferem do pierwszej drużyny 17.01.2015, 14:30

@GarosS

Powiedz mi gdzie ty niby widziałeś go w akcji? Na filmikach youtube? Mnie śmieszą porównania do Fabregasa i Wilshera. Po pierwsze Polska to nie ten poziom szkolenia. Po drugie Bielik to gracz defensywny. Każdy wie jak wygląda gra w PL. Najlepsi grają bardzo szybką, techniczną piłkę na jeden kontakt, a średniacy i słabsi grają fizycznie, na kontry, stałe fragmenty. Bielik zwyczajnie nie ma doświadczenia nawet na poziomie polskiej ekstraklasy. Jedynym sensownym powodem wysłania Bielika do pierwszego składu jest potrzeba aklimatyzacji. Wenger musiałbym upaść na głowę aby do końca sezonu trzymać go w seniorach. On przede wszystkim musi grać. Sam trening nawet z najlepszymi guzik mu da. Jego celem na początek powinno być wyrobienie sobie pozycji w drużynie rezerw. Tak więc nie mądruj się i nie pouczaj innych.

Komentowany temat: Wenger: Bielik transferem do pierwszej drużyny 17.01.2015, 10:57

Oby Wenger również nie kierował się filmikami na youtube hehe. Po jakiego grzyba bierze się młodzika bez ogrania do pierwszego składu? Niech zagra sezon do końca w rezerwach i można rozmawiać.

Komentowany temat: Agent Brozovicia: Marcelo chciałby zagrać w Arsenalu 16.01.2015, 18:12

Być może niepotwierdzona plotka. Środek pomocy faktycznie jest nieźle obsadzony. Z ofensywnych graczy mile widziany byłby lewoskrzydłowy. Wszyscy wiedzą kogo najbardziej nam potrzeba. Pytanie tylko, czy Wenger spełni te oczekiwania, czy wystawi głowę na szafot.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1