Komentarze użytkownika KapitanJack10

Znaleziono 6281 komentarzy użytkownika KapitanJack10.
Pokazuję stronę 1 z 158 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Oficjalnie: Kepa Arrizabalaga nowym bramkarzem Arsenalu 03.07.2025, 20:01

Ja nie wiem po co w ogóle ktokolwiek już wrzuca na twittera kolejne "newsy" o Gyo i Sesko. Trochę się źródełka zaczynają błaźnić pisząc od tygodni w kółko te same rzeczy typu "poczyniono spore postępy", "prowadzi zaawansowane rozmowy", "nastąpił przełom w rozmowach".

Ta saga już nawet nie jest sagą. Od pojawienia się pierwszych plotek do teraz jesteśmy dokładnie w tym samym miejscu. W zależności od źródła już finalizujemy jednego, po czym urywają się rozmowy po czym znowu jesteśmy blisko. Nie ma znaczenia, czy piszą o Gyo czy Sesko. Rzygać się chce. Chciałbym mieć jakiś tydzień ciszy i wtedy jakiś konkret nawet w postaci Here We Go, a nie codziennie czytać te same zdania ze zmieniającym się nazwiskiem.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kepa Arrizabalaga nowym bramkarzem Arsenalu 02.07.2025, 22:01

No i wygooglowałem tego Gyokeresa bez koszulki jak tak zachwalacie.. Teraz muszę usunąć historię wyszukiwania, żeby nie wyjść na ciepłego, ale warto było :] jest dzik

@darek250s napisał: "Jeszcze nawet o lipiec nie chodzi. Póki oficjalnie żaden transfer nie będzie klepniety, nie można bazować na here we go. Różnie w życiu bywa."
Dokładnie tak. Ale obok tego trzeba dodać, że brak podpisu pod kontraktem nie oznacza, że klub nie robi absolutnie nic, żeby wzmocnić skład.
Co rok widzimy, że transfery są procesem, co roku widzimy jak ciężko się dogaduje z klubami i co roku narzekamy, że nie ogarniamy wszystkich tematów w tydzień.

@DavidSilva21: W przypadku nawet dobrych warunków za Eze, to Rodrygo raczej tylko w przypadku odejścia Gabiego. Trossard zostaje, więc nie kupimy czwartego skrzydłowego za taką kasę jaką łącznie za poprzednich trzech wydaliśmy.

@Damper: Ale oczywiście Eze też będzie przyjęty z otwartymi ramionami, ale tak jak mówisz jako alternatywa dla Rodrygo, a nie upgrade. Dobrze, że mamy jakąś hierarchię potencjalnych wzmocnień i dobrze, że jako plan B albo C jest Eze, a nie Guedes czy inny Almiron. To wciąż dobry grajek.
Kiedyś jak nam się sypał skład i cele transferowe to na szybko musieliśmy ściągać jakichś Cedricow albo Mariego.

Ja uważam, że Rodrygo nie miał takiego sezonu jak Alexis w Barcie, ale casus podobny. Sanchez też musiał być w cieniu, bo Messi jest tylko jeden, ale tam też La Massia rządziła z Iniestą, Xavim, Busquetsem. Alexis nie miał szans tam być gwiazdą pełnego formatu. I podobnie jest z Rodrygo. Vini jest lepszy, teraz każdy patrzy na Mbappe, Bellinghama, kiedyś na Benzemę, Modricia czy Kroosa. Rodrygo zawsze gdzieś z boku robił swoją robotę, ale na tyle dobrze, że przez 4 lata przy takich transferach on cały czas miał granie. Czuję, że jak się wyzwoli z tych okowów bycia w cieniu innych, to może wystrzelić jak Alexis kiedyś.

@Reamoner napisał: "Ale to rywalizacja zawodnika który ciągnie zespół z zawodnikiem którego Real oddałby bez sentymentów. Real ojechaliśmy w LM z Newcastle regularnie nas klepało w tym sezonie więc porównywanie klubów nie jest miarodajne."
Tak no Gordon lepszy. Ciągnie Newcastle od 2 lat doprowadzając ich do 7 i 5 miejsca w lidze, robiąc w tym 'lepszym' sezonie zawrotne 6G 5A. Zdecydowanie lepszy od przereklamowanego Rodrygo mającego 2x Ligę Mistrzów na koncie.

@artur759 napisał: "Olise i Raphina też byli kupieni z średniaków PL, a raczej każdy z nich obecnie jest większą gwiazdą niż Rodrygo kiedykolwiek był."
To jak tak mamy do tego podchodzić, to zamiast po Gyokeresa mogliśmy iść po Delapa, bo ze słabszych drużyn też się sprawdzają. Zamiast Zubimendiego mogliśmy wziąć Ndidiego. Po co Liverpool płacił 150mln za Wirtza jak mogli wziąć np Kluiverta z Bournemouth.
Martinelli za 7mln z 4 ligowego klubu w Brazylii był lepszym transferem niż Hazard do Realu.

Po co w ogóle dyskutujemy o transferach? Po co negocjujemy drogich zawodników? Wychodzi na to, że to nie ma w ogóle znaczenia.
Jeśli mamy wychodzić z założenia, że olewamy podstawowego skrzydłowego Realu, bo fame leci do Viniego i bierzemy Eze, bo przecież Olise się sprawdził to nigdzie nie dojdziemy i przestaniemy się rozwijać.

@Reamoner: A sorka, gadka ciągle o Eze to założyłem, że Twój koment też o nim.
Gordon od Eze dużo lepszy, lepszy klub, bardziej pasuje do naszej gry. Tylko wciąż Newcastle nie umywa się do Realu. Jak możemy w takiej samej cenie dostać Rodrygo co Gordona, to dla mnie wciąż no brainer.

@Reamoner napisał: "Liczby charakter ograny w PL jest liderem swojego zespołu a nie tak jak Rodrygo siedzi 5 lat w realu i nikt go tam poważnie nie traktuje."
Sory, ale próba wywyższenia gościa z Crystal Palace ponad gościa co od 4 lat nie traci miejsca w składzie Realu, grając obok Viniego i Mbappe/Benzemy to brzmi jak desperacki fikołek logiczny.

A może wysypał się Sesko i Gyokeres i Berta obsrał zbroję, że go kibice zjedzą i zaczął brać wszystko jak leci bez zbędnych gadek? XD

To dlatego losnumeros taki wyszczekany.

@Joker_224 napisał: "Szybko i z zaskoczenia, nawet słowa i proszę here we go"
Ostatnio tak nam poszło z Vieirą. Mam nadzieję, że nie rozpoczniemy nowej tradycji :D

Partey'a zawodnika szkoda i to bardzo, ale chyba mu na głowę padło, jeśli oczekiwał tego, o czym pisały gazety.
Mieliśmy kiedyś przypadek gościa po 30, co uciekał z Chelsea, bo chciał dużo zarabiać i mieć długi kontrakt. Williana każdy pamięta, miał się przydać i nagle zostaliśmy z ręką w nocniku, bo chłop na kontrakcie bezużytecznie siedzi.

Partey zachowuje się jak Casemiro odchodząc z Realu. Chyba czuje, że to dla niego ostatnia szansa na grubszy hajs, za rok to już na pewno nikt mu takiej kasy nie da, więc szuka szansy na pewną emeryturkę. W tym okienku jak nie Arsenal to może Arabia się skusi.

Ostatecznie dobrze, że nie ulegliśmy, przynajmniej w mojej opinii.

@darek250s napisał: "W ogóle u nas Neto zagrał chociaż jeden mecz? Coś sobie przypominam, że jeden w pucharze chyba xD"
Neto to był tylko po to, żeby za 20 lat w quizie o zawodnikach Arsenalu był jakiś trudny level.

@BizoNxd6 napisał: "Zaraz Liverpool sprzeda nuneza i weźmie sesko albo gyko. Pozdrawiam."
Czekam na to, bo wtedy będzie można zaobserwować rzadkie zjawisko, w którym zawodnik poddawany wątpliwościom przez wielu userow nagle staje się fantastycznym nabytkiem i strzałem w 10.

@alexis1908: ale lidera też można kupić. Z Alexisem się udało, z Aubą też. Musimy sprowadzić personę, która już ma pozycję w Europie, ale wciąż coś do udowodnienia. Rodrygo jest jak dla mnie idealnym przykładem takiego kogoś.

Niestety nie jesteśmy w stanie pozwolić sobie na Viniciusa, Mbappe albo Yamala. Z ludzi dostępnych, najlepszy możliwy i z największym nazwiskiem jest właśnie Rodrygo. No chyba, że pójdziemy po Raphinie ale to też raczej abstrakcja.

@artur759 napisał: "Świetny przykład to Casemiro - podstawowy, utytułowany gracz Realu - transfer nad którym rozpływali się w Kanale Sportowym, podczas gdy my wydaliśmy krocie za jakegoś wyhajpowanego Angola Rice..."
Tak idealny przykład. Facet koło 30 widzi u stóp zmianę pokoleniową w drużynie i decyduje się na kosmiczne zarobki w klubie z Ligi Europy. Ciekawe po co. A tutaj gość 24 lata, niedoceniany, w cieniu innych gwiazd, bez możliwości grania na swojej pozycji i decyduje się walkę o tytuł w innej lidze bez jakiejś znacznej podwyżki zarobków.
Nie no, dokładnie ten sam casus. @alexis1908 napisał: "masz rację Bayern wziął wyhajpowanego Olise który walczył z CP o utrzymanie na pewno żałują i wpłynęło to na postrzeganie klubu ."
Olise nie jest Brytolem, jest młodszy, tańszy i nie zgrzybiał w tym CP jak Eze. Poza tym Bayern Bayern miał Sane, Comana, Gnabry'ego, Musiale i Mullera, więc ten Olise gdyby nie odpalił to by nie płakali jak w przypadku Palhinhi.
Podobny przypadek co Eze, ale jednak inny.

Zresztą Bayern mając w składzie Kane'a, Neuera, Musiale, Kimmicha może sobie pozwolić na niekonwencjonalny transfer. My potrzebujemy nazwisk, bo od 3 lat jedziemy na kolektwnej drużynie, a nie mamy poza okazjonalnie Saką kogoś, na kogo można skierować światła reflektorów i kto pociągnie ten wózek jak inni nie będą mieli dnia.
Liverpool wygrał ligę Salahem, City wygrało Haalandem. Real ma Viniego, a teraz jeszcze Mbappe, Barca ma Yamala. Każdy już w tunelu wprowadza niepokój u rywala. U nas też jest taki potrzeby. A nie kolejny solidny element układanki.

@DyktatorArsene napisał: "Zamiast ladowac nie wiadomo ile w Rodrygo to wystarczy nam sciagnac sprawdzonego w lidze Eze i problem czy sie sprawdzi, wytrzyma i nie zesra praktycznie z glowy."
Chyba powinniśmy zrezygnować z kupowania dobrych zawodników z ekip top10 i niżej i celować w grubsze ryby. Tacy grajkowie jak Eze, Cunha, Bowen, Delap, Maddison, McNeil to są transfery w stylu Tottenhamu.
Być może Eze się sprawdzi, ale na postrzeganie klubu będzie zupełnie inne, jak weźmiemy podstawowego skrzydłowego z Realu z workiem trofeów na plecach niż wyhajpowanego Brytola, który po 5 latach walczenia o utrzymanie postanowił zrobić krok naprzód.

A dodatkowo stosunkowo rzadko zdarzało nam się robić transfer kogoś z absolutnego topu, ale jak już się decydowaliśmy to nie mieliśmy czego żałować. Ozil, Alexis, Aubameyang to jedyna trójka jaka mi przychodzi do głowy i każdy był kozakiem.

Ten Madueke to ciekawy gość do poszerzenia składu, ale chyba faktycznie te transfery z Chelsea zbyt często okazywały się logiczne i dobre tylko na papierze xD

Kurde szkoda, że tak to wychodzi z tymi Sterlingami i Mountami, bo zawsze uważałem Chelsea za taki szwedzki stół niewykorzystanych gwiazdek. Szkoda tylko, że poza Palmerem tam wszyscy są do ogruzowania i zawsze jest szansa, że znowu zmarnujemy hajs.

@Mastec30 napisał: "Najgorszy jest ten czas jaki tracimy na Parteya. Jak mi się oferta nie podoba to już miesiąc temu trzeba było go skreślić i sondować sprawdzenie kolejnego pomocnika. A nie czekać na jaśnie Pana"
Tylko, że sprowadziliśmy nowego pomocnika.

@Womanizer napisał: "To trochę sam sobie zaprzeczasz. Bo napastnik wyleciał łącznie z dublerem. Jesus w styczniu. Havertz 5 lutego.
I co wtedy? Trzymać trzech dublerów na pozycje żeby sie zabezpieczyć?"

No dokładnie. A w pierwszej połowie sezonu mieliśmy w kadrze 9 obrońców na 4 pozycje do obsadzenia (White, Timber, Tomi, Saliba, Gabi, Kiwior, Zina, Calafiori, Tierney), a z Liverpoolem w październiku kończyliśmy mecz czwórką Partey-White-Kiwior-MLS.

Mieliśmy pecha z kontuzjami nie przez to, że one były, bo zawsze będą. Mieliśmy pecha z tym jakie to kontuzje. Wchodziliśmy w sezon z 2 pozycjami, na których byli goście, którzy mają monopol na granie i nie mamy solidnych zmiennikow na ich pozycje - Ode i Saka. Obaj mieli dłuższe przerwy. W ataku mamy 2 opcje - obie niedostępne w jednym czasie. Wypada Calafiori? Wypada też Zina. Timber gra na LO? Wypada White. Przed meczem z PSG nie mamy Partey'a? Wypada Jorginho.

Normalnie wypada ci gość, to wrzucasz zmiennika, pozostała 10 bez zmian i jakoś dajesz radę. Np Kiwior wszedł 1 do 1 do zgranej defensywy i dał radę. Ale wypada ci podstawowy i zmiennik, to musisz przemeblować pół składu, żeby to spiąć. To był nasz problem z kontuzjami, a nie wąska kadra.

@KapitanJack10 napisał: "Czy jest w ogóle jakakolwiek rzecz, którą moglibyśmy zrobić, żebyś powiedział, że jesteś zadowolony, mamy szanse na tytuł i działamy lepiej niż Liverpool?" @pawel_1986 napisał: "Tak, pokażmy wreszcie, że mamy jajca i nie zesrajmy sie metr przed kiblem bo póki co to nasza domena. Uzupełnijmy skład i grajmy. Nam wiecznie czegoś brakuje. Pozniej tacy jak Ty szukają wytłumaczenia w kontuzjach i złej murawie a nie w trenerze, braku mentalu czy braku odpowiednich transferów."
Czyli nie ma.

@arsenallord napisał: "Poleci kto jakiś dobry film albo serial?"
All or Nothing: Arsenal.

A tak serio to oglądam właśnie Konklawe i pozytywnie się zaskoczyłem. Pewnie oglądałeś, bo głośno było, ale jeśli nie, to warto.

@Womanizer napisał: "I obraziła sie Primadonna. On tu chce popłakać i ponarzekać. Bo nic innego na tym koncie nie robi. A Ty go "atakujesz" xD"
Zdecydowanie masz rację. @pawel_1986 napisał: "Przestań pierd.... jak potłuczony. Nie kupił nikogo bo miał odpowiedni skład i mental aby zdobyc mistrza. Za to teraz też kupują i znów będziesz im tyłek wąchał."
Czy jest w ogóle jakakolwiek rzecz, którą moglibyśmy zrobić, żebyś powiedział, że jesteś zadowolony, mamy szanse na tytuł i działamy lepiej niż Liverpool?

@pawel_1986: No ale co mnie obchodzi jak oceniasz transfery Artety? Mówiłem o tym, że obecny rynek wygląda tak, że nie do wyjęcia jest coraz większa grupa zawodników, a ci potencjalnie do wyjęcia, są regularnie przepłacani. Dlatego nie jest łatwo powiedzieć "powinniśmy kupić tego" albo "powinniśmy kupić jakiegoś kozaka w stylu x". A jak już znajdziesz, to trzeba negocjować ile się da. Bo przy Neymarze czy Mbappe można było powiedzieć, że cena nie gra roli, ale nie przy Sesko albo Gyokeresie.


A poza tym pragnę zauważyć, że wychwalany Liverpool w poprzednim okienku transferowym w lecie nie kupił nikogo i wygrał Mistrzostwo. Więc aktualnie mamy okienko na poziomie przyszłego mistrza Anglii. Nikt tego nie docenia ;)

@pawel_1986 napisał: "Lepiej być wydymanym i coś wygrać niż być wydymanym i nic nie wygrać jak w naszym przypadku."
A jak nas Lipsk wydyma na Sesko i nie wygramy nic, to powiesz, że przynajmniej zrobiliśmy wszystko w czasie okienka? Bo mi się wydaje, że powiesz, że Arteta z Bertą są frajerami bo dali się wydymać i nic z tego nie mają.

@arsenallord napisał: "Ja chciałbym do środka piłkarza w stylu Cazorli. Filigranowy, zwinny i niesamowicie techniczny. Totalnie coś innego co mamy. Bardziej mamy fizyczność i spokojną kontrolę gry. Vitinha, Joao Neves marzenia. Albo chociaż ktoś zbliżony stylem gry do nich. Ale nie mam pomysłu kto."
No właśnie pytanie kto. Zubimendi kosztował 60 tylko dlatego, że miał klauzulę. Techniczni, zwinni jak Vitinha są cenni jak złoto. Rynek też jest przetrzebiony, już ciężko znaleźć kogoś z drugiego szeregu, którego inne kluby gdzieś zgubiły z radarów, albo nie doceniają.

Vitinha czy Neves to chyba aktualnie ze 150mln minimum. A szczerze to poza nimi ciężko znaleźć nazwisko, przy którym wszyscy by się podpisali. Może Barella? A w sumie w Barcie jest Pedri, którego osobiście bym chciał nawet bardziej niż Vitinhe, ale to też jest transakcja niemożliwa.

Obecny rynek to tylko i wyłącznie szukanie okazji. Nawet jak masz dobre finanse, to i tak nie kupisz kogokolwiek chcesz, bo już nawet takie Newcastle jest w stanie odrzucić 150mln za Isaka... Leverkusen widzi 100mln i się śmieje, bo nie siadają do stołu poniżej 150 jak ktoś chce Wirtza, a Lipsk po najgorszym sezonie od lat nie chce puścić Sesko za mniej niż 80. Kuzwa Sesko, 9 strzelec Bundesligi.

Teraz znaleźć odpowiedniego zawodnika, podpisać go i nie zostać wydymanym przez sprzedającego i agenta to graniczy z cudem.

Jak to jest, że zgadzamy się, że Sesko czy Gyokeres nie są warci 80mln, ale narzekamy, że klub negocjuje niższą cenę?

Do końca okienka kawał czasu, na ten moment ani jeden ani drugi nie są blisko nikogo innego. To, czy ktoś przyjdzie jutro, czy za miesiąc na dłuższą metę nie ma większego znaczenie, więc każdy funt wynegocjowany przez ten czas jest wartościowy.

Po prostu Lokonga będzie naszym Gravenberchiem i wygryzie zarówno Rice'a jak i Zubimendiego.

Wolny dzień, populacja komentarzy losnumerosa zwiększa się!
Chować karmy dla psów panowie!

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 17.06.2025, 20:55

@Adamarsenal1 napisał: "Arsenal are currently not willing to pay the €80–100m demanded by RB Leipzig for Benjamin #Sesko." @Adamarsenal1 napisał: "Arsenal are still monitoring Victor #Gyökeres. It will be crucial to see whether he can move for the verbally agreed €60–70m, or if Sporting will demand more."
Te widełki są irytujące zawsze. Niby Gyokeres tańszy, więc duży plus dla niego, ale jest różnica między oszczędnością 10mln a 40mln.

Sesko 80mln > Gyokeres 70mln
Sesko 100mln < Gyokeres 60mln

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 17.06.2025, 20:51

@silvano95 napisał: "Widząc nasze działania w tym okienku , nigdy nie zastąpimy Parteya kimś na jego poziomie , Zubamendiego na nie liczę"
No ciężko będzie znaleźć zastępstwo dla Partey'a, jeśli kupujemy zastępstwo dla Partey'a, ale nie możemy go liczyć.

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 15.06.2025, 22:50

@Ranczomen napisał: "Ja nic nie mówię, ale Polska reprezentacja szuka menedżera a Sean Dyche wciąż dostępny :X"
Dyche to by się im przydał. Albo Felix Magath najlepiej. I Puchacza na zgrupowanie, to by Łączy nas Piłka miała takie materiały ze zgrupowania, że do końca stulecia ludzie by cisnęli bekę xd

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 14.06.2025, 14:24

@alexis1908 napisał: "największe jaja to będą jak Arczi weźmie obu bo stwierdził po tym sezonie że teraz zamiast lewych obrońców zacznie kupować napastników XD"
Najgorsze, że oni obaj są typowymi napastnikami i ciężko ich wcisnąć gdzie indziej. Taki Havertz w pomocy grał i ewentualnie można go tam wcisnąć, Jesus od biedy na skrzydle zagrał.
Arczi jak widzi gościa typowo na jedną pozycję, to go na pewno serduszko boli xd

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 13.06.2025, 07:08

@Marzag napisał: "Oho, to chyba lada moment złożą ofertę 6 mln euro rozłożone w 5 ratach."
XD dokładnie. A tydzień później zapytamy o Leao i będzie cena 100mln bez transz i bez negocjacji.

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 12.06.2025, 21:25

@Dziadyga: No nie, mi bardziej chodzi o to, że tekst "6 lat budowania kadry i dalej mamy braki" jest idiotyczny. 2 lata temu ostatnią rzeczą o której myśleliśmy to nowy LS. Na koniec tamtego sezonu problemem był brak LO, a napastnik był mniejszym problemem. Nie przewidzisz, że ktoś zjedzie z formą, albo dostanie długoterminowej kontuzji, albo odejdzie po prostu z klubu.

Zawsze będą pozycję do wzmocnienia. Nieważne czy mówisz o klubie słabym, średnim czy topowym. Tylko w innych klubach to normalne. U nas to problem.

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 12.06.2025, 21:10

@pawel_1986: No dobra, ale mówisz stricte o budowaniu kadry, tak jakby to był problem tylko u nas. Guardiola wygrał 6 razy PL, a i tak musi łatać braki w kadrze, bo to jest najnormalniejsza rzecz na świecie, że nie możesz stać w miejscu, choćbyś miał najlepszą kadrę świata.

No ale u nas jak robimy transfery, to powinien być na każdą pozycję jeden top transfer, zawsze trafiony i działający do końca świata, bo inaczej jesteśmy śmiesznymi frajerami.

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 12.06.2025, 17:28

@pawel_1986 napisał: "W tym roku 6 lat budowania składu i 6 pozycji nadal do wzmocnienia. Ciekawe czy kiedyś skład będzie kompaktowy i kompletny :D"
To równie dobrze możesz powiedzieć, że Guardiola budował 9 lat skład i musi robić 10 transferów w 2 okienka, żeby ratować skład.

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 12.06.2025, 10:58

@alexis1908 napisał: "@KapitanJack10: Nawalka nie był lepszy od smudy ? Piłeś coś ? Z nim wykręciliśmy ćwierćfinał euro wchodziliśmy do MS z 1 miejsca . I jedyne co nie poszło to turniej w 2018 . Wiem Zara będzie gadka że miał lepszych piłkarzy ale każdy po nim miał tych samych piłkarzy i nie osiągnął nic XD" @Rynkos7 napisał: "W ogóle nie zrozumiałeś jego wypowiedzi. Jakie "papiery" miał Nawałka przed zatrudnieniem go? Nie miał wcale lepszego CV od pozostałych szkoleniowców. Po prostu jego myśl taktyczna zaskoczyła i tyle."
Dzięki Rynkos. Ty to mnie jednak rozumiesz :)

Komentowany temat: Gabriel Magalhães przedłuża kontrakt z Arsenalem! 12.06.2025, 10:19

@arsenallord napisał: "W czym niby Urbany czy Skorże są lepsze niż Probierz?"
Absolutnie w niczym. Tak samo Nawałka nie był lepszy od Smudy, Brzęczek od Fornalika itd.
U nas jest kilku trenerów na podobnym poziomie i żaden się wśród innych znacząco nie wyróżnia. Wybór selekcjonera to czysty strzał.

Czy będzie Urban, czy Skorża, czy Magiera czy Papszun, to nikt nie przewidzi jak kadra będzie wyglądała. Równie dobrze Kulesza może rzucić monetą i efekty będą taką samą niewiadomą jak po tygodniach analiz.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady