Komentarze użytkownika Lukb1e

Znaleziono 206 komentarzy użytkownika Lukb1e.
Pokazuję stronę 4 z 6 (komentarze od 121 do 160):

Komentowany temat: Barcelona ponownie po Fabregasa 18.12.2009, 14:49

@PvL

Szczerze? Kogo interesuje to, kim dla Ciebie jest Iniesta oraz Messi? Ich zdanie w sprawie "wychowania w danym klubie" jest najważniejsze. Ponadto UEFA uznaje takich piłkarzy jak: Messi, Iniesta Puyol, Pedro czy Fabregas jako wychowanków Barcelony. Tyle w tym temacie.

Komentowany temat: Barcelona ponownie po Fabregasa 18.12.2009, 11:16

@PvL

Najpierw pozbieraj fakty, a potem pisz. Messi dołączył do Barcelony w wieku 13 lat, natomiast Fabregas do Arsenalu w wieku 16 lat. Przy czym Leo głośno wyznaje swoje przywiązanie do Barcelony i jak sam stwierdza (to jest ważne), że jest jej wychowankiem.

Na resztę postów nie mam zamiaru odpowiadać, gdyż użytkownicy i "Ci wierni kibice Arsenalu" argumentują swoje posty zazwyczaj "gdybaniem".

Komentowany temat: Barcelona ponownie po Fabregasa 17.12.2009, 18:46

@Kanonierka15

To chyba oczywiste po co Barcelonie, Fabregas? Xavi ma już swoje lata, i wiecznie grał nie będzie. Trzeba szykować powoli godnego następcę. Oczywiste jest, iż Cesc po dołączeniu do zespołu z Katalonii zawodnikiem pierwszego składu, po prostu by nie był. Ale za rok, za dwa stanowiłby o sile Barcelony i to od jego dyspozycji zależałaby gra klubu - w końcu byłby rozgrywającym i mózgiem zespołu.

Co wam da pisanie "jestem na nie" i inne tego typu zdania? Uświadomcie sobie, że od was zależy wielkie NIC, nawet jak się powisicie, to i tak nic nie da. Jeżeli Fabregas będzie chciał zagrać w Barcelonie, to najzwyczajniej w świecie zagra.

Mascherano również jest uważany za symbol Liverpoolu, ale gdy dowiedział się o zainteresowaniu Barcelony, to nie chce odnowić kontraktu - chce poznać smak gry w najlepszej drużynie świata i ja mu się nie dziwie.

Na koniec dodam, że kocham wpisy kibiców innych klubów. Kocham jak piszecie "Farsa", "Bar****ona" i inne takie tam. Napawam się Dumą, gdy zazdrościcie nam sukcesów i tego jak gramy. Tak wiem, wiem nikt się nie przyzna. ;)

Komentowany temat: Cruyff podpada Wengerowi 15.12.2009, 22:11

Ale wymówka. Phi.

Barcelona ma dwa razy więcej spotkań w obecnym sezonie aniżeli Arsenal i jakoś nie płacze, że w tym spotkaniu zagra Valdes, Messi, Xavi, Pique, Puyol, Busquets i Bojan. :F

Mecze towarzyskie są rozgrywane spokojnie, więc niemożliwe, by Cescowi się cokolwiek przytrafiło.

Komentowany temat: Arsenal domaga się odszkodowania 13.12.2009, 12:40

@Cesc_Fan

Na jakim ty świecie żyjesz? Pięć milionów? Wolne żarty. Ty martw się oto, by tego odszkodowania było więcej aniżeli 100 tysięcy...

Wątpię, że dojdzie do takiej zapłaty...

Komentowany temat: Melo wystawiony na rynek transferowy? 13.12.2009, 12:38

@wschowiak

Przestań pieprzyć takie głupoty. A co to PL? Wszędzie w piłkę gra się tak samo, a pieprzenie w kółko, że w PL sobie nie poradzi jest chore. Skoro w PL radzą sobie takie "potęgi" jak: Song, Anderson, Valencia - to Melo ma sobie nie poradzić? Pieprzysz, a nie wiesz o czym...

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 16.11.2009, 20:49

Tak, zaatakowałem - jednak potem napisałem, że moje wpisy były nieprzemyślane i przyznałem wam rację co do "dobrości" Arsenalu.

Dla mnie Barcelona jest, była i będzie najlepszą drużyną świata i nie zmieni tego nawet zakończenie Ligi Mistrzów na fazie grupowej w tym sezonie. Podobnie pewnie u was jest z Arsenalem - dlatego ta dyskusja nie ma sensu, ja mam swoje zdanie, wy swoje, proste.

Co do Fabregasa. Nawet gdyby kompletnie nie szanował tego klubu nie miałby prawa na łamach prasy wyjawić, iż chce odejść do Barcelony, bo tak się po prostu nie robi.

Jednak wiem, że on kocha ten klub i jego kibiców, bo w końcu tutaj oszlifowali go jako piłkarza. Jednak wierzę również, że czuje coś do Dumy Katalonii - ze względu chociaż na to, że od dzieciństwa przyzwyczajano go do kibicowania tej drużynie. Cała jego rodzina to cules, myślę, że on nie jest wyjątkiem i w głębi serca chciałby zagrać na Camp Nou w bordowo-granatowej koszulce z numerem "4".

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 16.11.2009, 19:13

Może ja już nie odpowiem na wasz posty. Widzę, że macie mnie głęboko w dupie i piszecie od niechcenia - nie dziwie się. Bo w końcu przychodzi jakiś typ "udaje" kibica Barcelony i szpanuje, nie?

Po prostu z wami nie da się dyskutować, jeden mądrzejszy od drugiego.

Dla niektórych (czyt. howareyou) widzę, każdy kto jest kibicem innego klubu musi być sezonowcem - ale cóż wielkości mózgu się nie wybiera.

Na razie panowie i panie, żyjcie w przekonaniu, że każdy piłkarz kocha ten klub, i że Arsenal jest najlepszy. Tak jak ja to czynię z Barceloną.

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 16.11.2009, 15:24

Ponadto skończ rozmowę o Premiership. Pewnie jest ligą bardziej fizyczną i zaciętą - gdy liczą się punkty. Ale co z tego? Tak naprawdę możemy porównać kluby z ligi hiszpańskiej i angielskiej tylko przez pryzmat Ligi Mistrzów, w której gówniane znaczenie ma sytuacja w tabeli Premiership, bo na OT przyjeżdża CSKA i strzela trzy bramki Manchesterowi udowadniając, że ta liga nie jest wcale taka najlepsza...

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 16.11.2009, 15:22

howareyou - no ***** człowieku, czytaj ze zrozumieniem i wszystkie posty. Szanowny Pan "żuczek" wyjechał z tematem o stadionach stwierdzając, iż Camp Nou jest gruzowiskiem - raczyłem sobie odpowiedzieć i wyjaśnić co nieco.

Fabregas? Znając życie opuści Arsenal już latem, bo ma w dupie ten londyński klub - zresztą jak poprzednicy, którzy nauczyli się grać tutaj w piłkę, a potem odchodzili do lepszych zespołów.

Ponadto skończ rozmowę o Premiership. Pewnie jest ligą bardziej fizyczną i zaciętą - gdy liczą się punkty. Ale co z tego? Tak naprawdę możemy porównać kluby z ligi hiszpańskiej tylko przez pryzmat Ligi Mistrzów, w której gówniane znaczenie ma sytuacja z tabeli ligi angielskiej, bo po na OT przyjeżdża CSKA i strzela trzy bramki...

"Mówiłem ci, to że Barcelona wygrała jeden mecz ze słabym tego dnia United" - Ha, także Barcelona zawdzięcza zwycięstwo w CL tylko dzięki szczęściu, a tak naprawdę jest ****owym klubem, któremu Arsenal pokazałby gdzie jego miejsce tak? Spełnieniem marzeń byłby pojedynek Arsenal - Barcelona w 1/8.

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 16.11.2009, 12:33

zuczek1987 - a co tak strasznie boisz się deszczu, że przeżywasz niezadaszenie Camp Nou? Myślę, że prawdziwemu kibicowi nic nie jest w stanie przeszkodzić w oglądaniu spotkania.

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 16.11.2009, 12:20

Niektóre drużyny mają taką atmosferę w zespole, że nie trzeba jej psuć.

Złamaniem prawa jest gadanie o transferach na łamach gazet? Nie. A w ogóle skąd wiesz ile w tym jest prawdy? Pique, Xavi, Iniesta, Puyol, Busquets mają styczność z Fabregasem, są przyjaciółmi i oni na pewno wiedzą coś więcej na ten temat niż ty. Naprawdę wierzysz, że Cesc tak kocha londyński klub, ze nigdy z niego nie odejdzie? Porozmawiamy na ten temat po obecnym sezonie.

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 16.11.2009, 11:17

Aha dodam jeszcze, że pomimo twojego stwierdzenia "gruzowisko" - stadion został oceniony przez UEFA na pięć gwiazdek, ponieważ spełnia najwyższe standardy.

Camp Nou jest największym stadionem a Europie, a wasz Emirates nie jest nawet największym w Premiership. ;

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 16.11.2009, 11:06

zuczek1987 - żyjesz plotkami pisanymi przez prasę? Bo w angielskich mediach gadają o transferze Mascherano, to nie znaczy, że tak jest. Wczora oba kluby (Liverpool i Barcelona) wydały OFICJALNY komunikat, że do żadnego porozumienia nie doszło i takie tam.

Tylko te 50 letnie "gruzowisko" jest jednym z największych stadionów świata i mimo, że ma już swoje lata jest jednym z najlepszych stadionów na tej naszej kuli.

Ośrodek treningowy również jest na poziomie.

Ponadto wspaniała La Masia.

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 15.11.2009, 23:07

Ponadto co z tego, że Wenger potrafi znaleźć diament i go oszlifować? Wy go oszlifujecie, a oni później mają ten klub po prostu w dupie i odchodzą grać dla innego klubu. Jaki w tym interes? Taki, że zarabiacie na tym kasę - kupując za 5 milionów, a sprzedając za 20? Co z tego, skoro te zarobione 20 idzie na co innego, nie na transfery.

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 15.11.2009, 23:03

howareyou - no to dobrze, że oglądałeś - jednak widzę nie wiele pamiętasz. :<

Może i był - według Ciebie, jednak do Barcelony odszedł prawdę mówiąc na emeryturę, po to by uzupełnić swoją pucharową kolekcję. Najlepszą formę ma za sobą w Arsenalu, to było niemal pewne, że nie będzie grał na takim samym poziomie.

Hiszpańska liga to wakacje? Szkoda, że klub, który na co dzień przebywa na "wakacjach" i nie ma do czynienia z "prawdziwą piłką" (angielską) wygrywa Ligę Mistrzów? Trochę żałosne.

Laporta nie dorównuje Perezowi? Cieszę się, jestem niezmiernie rad z tego powodu. Florentino wpakował wielkie miliony w Kakę , Benzemę, Alonso i Ronaldo po to by przegrać z trzecioligowcem, eh. Perez ściągnął takie wielkie gwiazdy z tego jedna gra? Żarty jakieś...

Laporta ściąga Ibrahimovicia, który teraz gra wręcz świetnie oddając przy tym Eto'o, który w Serie A gra prawdziwy piach...

"na średnich piłkarzy" - czyli jakich? Ibrahimović, Benzema, Kaka, Ronaldo - o tych "średnich" piłkarzach mówisz?

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 15.11.2009, 22:50

Marex - po co się rejestrowałem? Aby uzupełnić swoją piłkarską wiedzę na temat Arsenalu - mam nadzieję, że mi w tym pomożecie? Na Pana "Vpr" nie liczę, bo chłopak jest kompletnie pozbawiony kultury osobistej. Ponadto chciałem podyskutować na poziomie, może poprzednie posty nie były zbyt "racjonalne", jednak nieziemsko mnie zdenerwowały poniektóre komentarze.

Czygrynski - przyznaję, że pieniądze władowane w niego mogą być początkowo "przerażające" ze względu na to, że chłopak jest w ogóle nie znany i strasznie wolny (!) - ale jestem pewien, że kiedyś będzie stanowił o sile obrony FC Barcelony (wraz z Pique). Podobnie było kilka lat temu, kiedy Real władował 30 milionów w kompletnie nieznanego nikomu Pepe, a teraz jest jednym z najlepszych obrońców świata.

Tak, wpadek Barcelona miała sporo - ale nie ona pierwsze i nie ostatnia, zawsze trafi się niewypał transferowy. Dobry klub musi mieć dobrą ławkę rezerwowych, między innymi po to został ściągnięty Hleb - jednak chłopak okazał się zbyt słaby, podobnie jak Caceres, a szkoda. Guardiola popełnił kilka błędów (ściągając Caceresa, Hleb), ale również kupił świetnych piłkarz, którzy stanowią o sile obecnej Blaugrany (czyt. Alves, Ibrahimović, Keita).

howareyou - rozumiem, że jesteś kolejnym, który próbuje udowodnić jakiej to sędzia nie odegrał roli w meczu z Chelsea? Powiem tyle, obejrzyj pierwszy mecz. Bo nie którzy pamiętają tylko o tym, o czym chcą pamiętać - niestety. Było minęło, bywa.

Na jakiej podstawie stwierdzasz, że Barcelona zmienia się w Real?

Komentowany temat: Pique: Przyszłość Fabregasa w Barcelonie 15.11.2009, 21:35

ToMo_18 - kolejny. Wklejasz sobie, że Messi nie jest wychowankiem, a mimo wszystko i tak nim będzie. Nawet jak się zesrasz na sucho, to Messi będzie oficjalnie wychowankiem Barcelony. Nikt sobie tego nie wymyśla, tak jest.

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 15.11.2009, 21:32

howareyou - wszystko co hiszpańskie jest słabe, angielskie rządzi nie? Anglia jest najlepsza i w Anglii są najlepsze kluby - skąd ja to znam.

Liga angielska jest tak lepsza od hiszpańskiej jak Arsenal od Barcelony.

Vpr - Jasne, masz rację. Lepiej kupić "nowego Gerrarda" (lol) niż prawdziwego, yop?

Nasri+Eduardo+Rosicky? A w jakim aspekcie Ci piłkarze są bardziej kompletni niż Xavi-Iniesta-Ibrahimović?

Nawypisywałeś się tych nazwisk, że ho-ho. Szkoda, że żadne z nich nie jest w europie czymś więcej niż nazwiskiem. ;(

Co do Dimy to jeszcze będziesz płakał. No pewno, lepiej zapłacić za Vermaelena (co, kto to jest?) niż z Dimę. A jak.

zuczek1987 - Rozczaruje Cię, nie kupisz Messiego - nawet tych 30 milionów nie masz. :<

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 15.11.2009, 18:01

Kozak0700 - No to rzeczywiście, 30 milionów funtów robi wrażenie. Chłopie w jakim ty świecie żyjesz? Za takie pieniądze możesz kupić co najwyżej Van der Varta i M Diarrę z realu. :

Komentowany temat: Reyes: Cesc nie odejdzie z Arsenalu 15.11.2009, 15:50

Vpr - Henry'emu też nie? Noe pewnie, Ligę Mistrzów zdobyłby na pewno z Arsenalem - bo po odejściu Francuza londyński "gigant" podpił Europę, a Henry popełnił nieziemski błąd, nie? Buah.

Nie ma to jak: zero szacunku, kompletny idiotyzm, lekceważenie kultury innych klubów. Po prostu jesteś niewychowanym gnojem - tak to nazwę. Nie, nie mam na mysli tej wypowiedzi. Tylko wszystkie twoje durne posty o tym jaka Barcelona jest zła, brzydka, słaba, a Arsenal przecudowny i najlepszy - szkoda, że w praktyce tego nie potrafi udowodnić, nie?

Komentowany temat: Pique: Przyszłość Fabregasa w Barcelonie 15.11.2009, 15:44

aRamsey - tutaj nikt tego sobie nie wymyślił. Puyol przez odpowiednie federacje piłkarskie jest uznany wychowankiem Barcelony - to nie jest wymysł zwykłych kibiców.

Puyol mówi, że jest wychowankiem Barcelony publicznie. Fabregas również mówił, że to dziadek zaprowadził go do Barcelony i właśnie tam nauczył się kopać piłkę.

Piszesz o tym jakby ktoś to sobie wymyślał.

Komentowany temat: Bojan dołączy do Kanonierów? 15.11.2009, 15:36

Bojan ma dopiero 19 lat, a wy (z zazdrości?) piszecie jakieś głupoty o zmarnowaniu?

Arsenal tak szlifuje młodych piłkarzy, bo nie ma innych doświadczonych - jest zmuszony grać takimi zawodnikami. W Barcelonie Bojan ma nieziemską konkurencję - jeden z najlepszych ataków świata. Jednak gdy dostaje szansę to wykorzystuje ją w 100 procentach - ostatni mecz, dwa gole.

Prasa wymyśla takie głupoty chyba z nudów. Barcelona ma aktualnie jednego typowego zmiennika dla Ibrahimovicia i jest nim Bojan - mieliby się go pozbyć? Lol.

Komentowany temat: Toure nieśpiesznie o przyszłości 13.11.2009, 18:31

pietraz - racja, może i trochę przegiąłem, ale proszę nie napinaj się tak - spokojnie. W dużym stopniu masz rację, jednak nie możesz wykluczyć, iż City na przestrzeni maksymalnie dwóch lat będzie dla was ciężkim przeciwnikiem (o ile już takowym nie jest). A pisanie, że tam leci się tylko na kasę jest co najmniej śmieszne. Od czegoś trzeba zacząć, najpierw na kasę, a za kilka lat na trofea - od razu nie będą najlepsi.

Komentowany temat: Xavi: Pragnę, by Fabregas dołączył do naszego zespołu 13.11.2009, 15:16

Najciekawsze jest to, że gdy Cesca pojawia się na zgrupowaniu reprezentacji przyjeżdża ZAWSZE w gronie z piłkarzami Barcelony, jednym samochodem. A na zgrupowaniu trzyma się tylko z nimi, to może o czymś świadczyć.

Komentowany temat: Assulin na celowniku 13.11.2009, 15:14

Jeżeli Barcelona już go sprzeda to nie za takie pieniądze jak Fabregasa. Myślę, że kwota 20 milionów byłaby odpowiednia. Ale sam zawodnik raczej nie odejdzie.


evelred - Barca przepłaca? A na przykład za kogo ostatnio przepłaciła?

"Pseudo-talenty" - hah, dobre. Pewnie najbardziej utalentowani piłkarze są tylko w Arsenalu. :F

Komentowany temat: Toure nieśpiesznie o przyszłości 13.11.2009, 15:11

crisadus - nie bądź śmieszny. W City miałby jeszcze pewniejsze miejsce w składzie niż w Arsenalu, a walkę o trofea ManCity może mu zapewnić taką samą jak Arsenal - żadną. Jak na razie Arsenal i City są na bliskim sobie poziomie i w europie nic nie znaczą - pewnie będziecie oburzeni, ale taka jest prawda.

Komentowany temat: Perez chce Fabregasa 11.10.2009, 18:35

Dobrze, że z matką, a nie z babką. To jest śmieszne, Perez i tak go nie ściągnie. Niech porozmawia sobie z dziadkiem Cesca (dziadek Cesca jest cule Barcelony), to zobaczymy do jakiego wniosku dojdzie Perez.

Komentowany temat: Merida wraca do Arsenalu 07.10.2009, 20:47

Tak mówią i może tak być. Puyol na stare lata chce spróbować swoich sił w innym klubie. Całe życie oddał Barcelonie, ale chciałby posmakować innego systemu gry. Jednak wątpię, że do tego dojdzie. Sam Guardiola twierdzi, iż kontrakt Puyola zostanie przedłużony. Josep też kiedyś to zrobił odszedł do Brescii pod koniec kariery i bardzo tego żałuje, nie da popełnić tego samego błędu Carlesowi.

Komentowany temat: Fabregas: Kocham Arsenal 05.10.2009, 14:50

Tak na razie wszyscy go kochacie, a jak za sezon opuści klub, to będzie "Zdrajcą" podobnie jak Toure.

Komentowany temat: Sromotna porażka Kanonierów, City 4-2 Arsenal! 14.09.2009, 19:51

marlenko, wolność słowa jak to się mówi. Jeżeli wy macie prawo komentować ten mecz, to chyba ja tez?

Komentowany temat: Sromotna porażka Kanonierów, City 4-2 Arsenal! 13.09.2009, 22:16

Może teraz zaczniecie się uświadamiać z tym, iż jesteście gorszym zespołem od City. Tak temu zaprzeczaliście przed sezonem, i tak dalej. Teraz wychodzi na to, iż to Manchester zajmie wasze miejsce w "Big Four". City jak na razie świetnie gra piłką i zespołem, wy tego zespołu nie macie - macie, ale słabych graczy.

Obrażacie się na Adebayora i na Toure za to, że odeszli. Widocznie mieli z tego lepszy zysk i finansowy i sportowy. Mimo, iż City nie gra w LM jak na razie pokazuje klasę w Premiership.

Komentowany temat: Henry: Kibice muszą poprzeć Wengera 29.07.2009, 09:48

''Messi nie jest wychowankiem''

Nie zabijaj Mnie.

W wieku dziewieciu lat Barcelona zafundowala mu hormony wzrostu i w wieku dziewieciu lat dolaczyl do skladu Barcelony i to Barcelona zrobila z niego najlepszego pilkarza globu. Messi jest wychowankiem Barcelony, a ty twierdzisz, ze nie. Czym sie sugerujesz, bo nie wiem? Chyba nie twierdzisz, ze to Newell's Old Boys zrobilo z niego pilkarza i czlowieka jakim jest teraz.

''Wychowałem się w Katalonii i to oni mieli ze mną sporo kłopotów, co muszę im zamian wynagrodzić.
Zostaję w Barcelonie i nie mam zamiaru nigdzie odchodzić." - Lionel Messi

Komentowany temat: Henry: Kibice muszą poprzeć Wengera 28.07.2009, 18:05

co to znaczy na wlasnych pilkarzach ?? kupionych przed 2007 ??

Wytlumacze Ci.

To znaczy, ze w pierwszy, skladzie Barcelony jest 6 wychowankow (Messi, Iniesta, Xavi, Pique, Puyol, Valdes), czyli wiecej niz pol skladu.

Do tego dochodzi dwoch pilkarzy z zewnatrz to Alves i Ibrahimovic. Co do Toure, jag go Barça kupywala to byl nikim - to oni zrobili z niego pilkarza.

Komentowany temat: Henry: Kibice muszą poprzeć Wengera 28.07.2009, 18:05

co to znaczy na wlasnych pilkarzach ?? kupionych przed 2007 ??

Wytlumacze Ci.

To znaczy, ze w pierwszy, skladzie Barcelony jest 6 wychowankow (Messi, Iniesta, Xavi, Pique, Puyol, Valdes), czyli wiecej niz pol skladu.

Do tego dochodzi dwoch pilkarzy z zewnatrz to Alves i Ibrahimovic. Co do Toure, jag go Barça kupywala to byl nikim - to oni zrobili z niego pilkarza.

Komentowany temat: Henry: Kibice muszą poprzeć Wengera 28.07.2009, 18:05

co to znaczy na wlasnych pilkarzach ?? kupionych przed 2007 ??

Wytlumacze Ci.

To znaczy, ze w pierwszy, skladzie Barcelony jest 6 wychowankow (Messi, Iniesta, Xavi, Pique, Puyol, Valdes), czyli wiecej niz pol skladu.

Do tego dochodzi dwoch pilkarzy z zewnatrz to Alves i Ibrahimovic. Co do Toure, jag go Barça kupywala to byl nikim - to oni zrobili z niego pilkarza.

Komentowany temat: Henry: Kibice muszą poprzeć Wengera 28.07.2009, 18:05

co to znaczy na wlasnych pilkarzach ?? kupionych przed 2007 ??

Wytlumacze Ci.

To znaczy, ze w pierwszy, skladzie Barcelony jest 6 wychowankow (Messi, Iniesta, Xavi, Pique, Puyol, Valdes), czyli wiecej niz pol skladu.

Do tego dochodzi dwoch pilkarzy z zewnatrz to Alves i Ibrahimovic. Co do Toure, jag go Barça kupywala to byl nikim - to oni zrobili z niego pilkarza.

Komentowany temat: Henry: Kibice muszą poprzeć Wengera 28.07.2009, 18:05

co to znaczy na wlasnych pilkarzach ?? kupionych przed 2007 ??

Wytlumacze Ci.

To znaczy, ze w pierwszy, skladzie Barcelony jest 6 wychowankow (Messi, Iniesta, Xavi, Pique, Puyol, Valdes), czyli wiecej niz pol skladu.

Do tego dochodzi dwoch pilkarzy z zewnatrz to Alves i Ibrahimovic. Co do Toure, jag go Barça kupywala to byl nikim - to oni zrobili z niego pilkarza.

Komentowany temat: Barcelona zdeterminowana w kwestii Fabregasa 12.07.2009, 00:33

"Henry też się tam marnuje"

Dzięki temu "marnowaniu" zdobył upragniony puchar Ligi Mistrzów i potrójną koronę. Zapewne każdy chciałby się tak marnować.

Co do Hleba, przechodząc do Barcelony wiedział, że nie będzie podstawowym zawodnikiem. Aktualnie Hleb nie umywa się do żadnego pomocnika Barcelony, a ma w stosunku do nich kilometrowe braki. W Barcelonie z pewnością jeszcze będzie miał swój czas.

Komentowany temat: Pieniądze ze sprzedaży Eto'o na zakup Fabregasa 09.07.2009, 16:38

"Zgadzam sie z przedmówca to z tego co pamietam najlepszy strzelec primera division i fcb"

Nie wiesz to nie pisz, najlepszym strzelcem był Forlan. Guardiola z pewnością wie, czy Eto'o jest potrzebny czy nie lepiej od Ciebie, więc sięnie pluj.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1