Barcelona ponownie po Fabregasa

Barcelona ponownie po Fabregasa 17.12.2009, 14:54, Michał Kowalczyk 115 komentarzy

Nawiązując do arcywiarygodnego źródła The Sun, prezes Barcelony - Joan Laporta - zamierza powalczyć latem o podpis Ceska Fabregasa. Zwycięzcy Ligi Mistrzów planują wydać na kapitana Arsenalu ponad 40 milionów funtów.

- Cesc Fabregas jest obiektem naszego zainteresowana z wielu powodów. Barcelona zdecydowała się zawalczyć o niego podczas letniego okienka transferowego - powiedział Laporta.

- Ile będzie to nas kosztować? To jeszcze zdecydujemy pod koniec maja, kiedy przygotuje ofertę.

- Cesc to wspaniały piłkarz. Mamy zamiar namówić panów z Londynu do sprzedaży Hiszpana. Nie będzie łatwo, ale mamy dobre relacji z Arsenalem - dodał.

Mówi się, że Duma Katalonii zamierza przygotować dwie oferty. Pierwsza opiewać będzie na 40 mln funtów. Jeśli jednak zostanie odrzucona, Barca zaoferuje 30 mln funtów oraz dorzuci pomocnika WKS - Yaya Toure.

BarcelonaCesc FabregasTransfery autor: Michał Kowalczyk źrodło: The Sun
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
KxAxNxOxNxIxExR komentarzy: 49826.12.2009, 11:57

Oby Barca nie kupiła Francesca bo będzie lipaa ;/ A po za tym jeszcze teraz Robin ma kontuzje to kicha będzie ;/

wschowiak komentarzy: 159720.12.2009, 17:45

i jest jedna wielka różnica ..ja nie wchodzę na wasze portale, wortale i nie obrażam tam Farsy i was....

Radson komentarzy: 6419.12.2009, 22:03

@ToMo_18 wyjdę z tej strony jak przestaniecie najeżdżać na Barce...
@wschowiak sorry za pomyłkę. Ale czy ktoś tu ma adwokata??... Chyba nie... Mówiąc, że Messi to "boiskowy cham", nie wiesz co mówisz. Akurat mecze Barcy prawie wszystkie oglądam. I jakoś nie widać, żeby był chamem... Od czasu do czasu coś mu się zdarzy, ale naprawdę sporadycznie. A Bravo Sport to gazet jak gazeta. Nie ma tam takich informacji jakie podaje The Sun. Bo The Sun to pisze co mu przyjdzie na myśl...

wschowiak komentarzy: 159719.12.2009, 15:29

Radson < ---- po pierwsze nie "wschodniak" tylko wschowiak !!! ... po drugie w mojej wypowiedzi nie było ani jednego obraźliwego słowa , które by Ciebie dotyczyło, zresztą wypowiedź była do Luikb1e ale widzę, że kolega ma swoich adwokatów ... .. i w przeciwieństwie do waszych komentarzy, które obrażają nie Arsenal tylko Mnie jest znacząca różnica ....... po trzecie chyba kupujesz sobie Bravo Girl a nie Bravo Sport..zresztą dla mnie to to samo :D:D... jeden wielki szajs.... i zero jakieś wiedzy ... ! ... Lukb1e ... - zero szacunku i kultury ma osoba która obraża drugą ...a ja jakoś nie przypominam sobie , żebym kogoś kiedyś obrażał.. " wyjątek - jeden kibic Chelsea , który został zresztą zbanowany przez operatorów stronki " :D.. a co do Ibry, to większość osób tak sądzi...nawet Ci którzy kibicują Barcelonie od dłuższego czasu byli załamani , że Eto"o odchodzi i nie są z Ibry zadowoleni... a co do Messiego i jego akcji charytatywnych - to moim zdaniem robi to po to by zbilansować /zrównoważyć jego chamskie zachowanie, które pokazuje na boisku i pooglądaj sobie kilka meczów w których się zachowuje jak "cham"... a co do moich komentarzy, to dziwie się Tobie skoro tak bacznie oglądasz moje komentarze to byś widział , ze było duzo osób , które się z nimi zgadzali... """ ale o ty wiesz o zabijaniu !!!!!!!"""

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1519.12.2009, 10:28

Radson,Lukb1e
Jeśli tak kochacie farce przepraszam barce bo zara bedzie płacz ze hej. to zjedzcie na sam dól i po prawej stronie w ostatnim okienku macie partnerzy.wejdzcie se tam gdzie jest barcelona i macie tam se komentarze dawajcie.bo ten watek nie dotyczy co jest lepsze ars czy barc.? tylko ewentualnego , albo plotki o jakims transferze.
co do tematu the sun kłamie.

Radson komentarzy: 6419.12.2009, 10:07

@Alusiov5 poproś rodziców o kupno okularów, ale nie przeciwsłonecznych... Jeśli nie widziałeś jak Henry w polu karnym Chelsea został pociągnięty za koszulkę to masz problem (mówię o 1 meczu). Ballack to powinien dostać ze 2 czerwone za to co zrobił. Mój kolega kibic Chelsea sam przyznał, że za ten pierwszy mecz Chelsea zagrała anty football. I gdyby nie sędziowie to byłby wysoki wynik w dwumeczu, ale na korzyść Barcy. Ja nie mówię, że Ibra jest lepszy od CRa... Jakim cudem coś takiego wywnioskowałeś??...
Ale dobra wracając do Ibry. To On ma przebłysk co 5 meczów??... On w każdym meczu strzela, albo asystuje, albo ma jakieś wspaniałe zagranie... A Bravo Sport to gazeta jak gazeta... Z tymi ich transferami zgadzam się w 100'u%. Ale dobra, analizując dalej Twój post napisałeś, że Roni jest 5x lepszy od Messiego. Może w najlepszych latach gry w Barcy Roni był lepszy, ale nie 5x... On za dawnych lat był w elicie najlepszych piłkarzy wszech czasów. I proszę obejrzyj mecz finałowy KMŚ. Zobaczysz, że to teraz Messi ciągnie grę. To On cały czas biegnie z piłką po pole karne i dopiero wtedy podaje do innych (nie zawsze ale tak jest). A Messi w Realu byłby taki sam jak CR. Oni nawet nie mają pomysłu na grę... CR jednym zagraniem daje im akcje, bo sami tego zrobić nie umieją. I proszę przeczytaj post Lubk1e to też Ciebie dotyczy. I nie nazywa Barcy "Farsa", bo jest to jak na razie najlepsza drużyna świata. I wielu znanych ludzi ze świata Footballu to przyzna, a to że jesteś kibicem Arsenalu i uważasz inaczej. Oznacz to Twoją stronniczość... A i naucz się pisać, bo takie błędy "bo chciałem żeby ta farsa była w koncu pokonała..." są dziecinne.

gunnerman komentarzy: 7819.12.2009, 09:40

Alusiov5, "P.S Duma kataloni jak dla mnie to Espanyol " tym zdaniem mnie rozbroiłeś. Naucz się historii człowieku. Poczytaj trochę książek. Mam dla Ciebie małą podpowiedź. Wywnioskuj coś z nazwy "Espanyol Barcelona" i później zastanów się kto w Barcelonie jest Dumą Katalonii.

Alusiov5 komentarzy: 12218.12.2009, 23:50

Lukb1e>>

To farca nie swojej strony ze wchodzisz na naszą?(ogarnijcie sie)
Do ciebie takze jest poprzedni moj post ...

P.S Duma kataloni jak dla mnie to Espanyol .

Alusiov5 komentarzy: 12218.12.2009, 23:48

>> Radson

"zaskakuje mnie Twój poziom inteligencji... Jak "UEFA może sprzyjać Barcy??... W losowaniu chyba nie można oszukać??... A półfinał to chyba oglądałeś tylko ten na TVP... W pierwszym meczu to Chelsea miała sędziego po swojej stronie... "

JA oglądałem pierwszy mecz i rewanż ... W pierwszym meczu w ogóle sędzia nie był za chelsea. Ja szczerze mówiać po bramce essiena cieszyłem się jak dziecko, bo chciałem żeby ta farsa była w koncu pokonała... ale to co zrobił ovrebo czy jak mu tam to poprostu żenada. Gdyby nie on mecz zakończył by się wynikiem 3-0 albo nawet wyzszym...

2.
"@wschodniak Inra flegmatykiem?? Dziś kupiłem Bravo Sport i tak transfer Ibra był najlepszym transferem w letnik okienku transferowym. A transfer Eto'o "bez rewelacji, bez tragedii"."

Od razu widać z kim sie ma doczynienia . ;/
W bravo sporcie mądry człowieku możesz se plakaty wyrwać, krzyżówkę porozwiazywac albo komiks poczytać. W tej gazecie możesz zobaczyć poporstu wszystko. ; /
Powiedz mi czy Ibra jest lepszy o C.Ronaldo ?
Bo ogolnie farsa i real zaplacili za nich podobne pieniadze... Ibra gra dokladnie tak jak powiedz Wschowiak jeden mecz na piec dobrze .. reszta tragedia, zenada.

3. "A mówiąc o Messim takie bezsensowne słowa widzę, że masz w domu rodziców co Ci kupują wszystkie Twoje zachcianki... On nie będzie jak Roni. Wiesz, czemu?? Bo dla niego nie jest najważniejsza impreza tylko klub..."

Nie bezsensowne tylko prawdziwe... Roni jest 5 razy lepszy od niego . Gdyby messi mial takich ludzi obok siebie jak ronaldo w realu to by w ogole nie zaistnial .. ronaldo robi sam cala gre realowi, nie jest uzalezniony od podan iniesty i xaviego ... Jak twierdzisz widziałeś pierwszy mecz farsa - chelsea ? Messi byl cienki jak woda.

4. Zgadzam się z każdym wyrazem napisanym przez wschowiaka ;D

Lukb1e komentarzy: 20618.12.2009, 22:10

@PvL

10-12 lat powiadasz? Twoje wypowiedzi są adekwatne do właśnie takiego wieku.

@wschowiak

Czytając co dziennie komentarze na tej stronie, głównie w oczy rzuca się właśnie Pan "wschowiak" - zero kultury, szacunku, spójności w pisanych przez siebie zdaniach. Krótko mówiąc, tragedia.

Mam wrażenie, że żyjesz tylko internetem, a mecze innych drużyn oglądasz tylko w sylwestra, gdy rodzice zakazują Ci wychodzić z domu. Inteligencją nie błyszczysz, więc nie dziwię Ci się, że nie potrafisz sensownie przeanalizować i ocenić transfer Zlatana Ibrahimovicia do Barcelony, cóż.

Ponadto co ma znaczyć zdanie dot. Leo Messiego: "z takim charakterem będzie się staczał jak Ronaldinho"? Chyba nie masz na myśli tych wszelkich akcji charytatywnych, które organizuje raz w miesiącu, lub, w których bierze udział? Chyba nie masz na myśli, że na trening przyjeżdża zawsze najwcześniej i najpóźniej wychodzi? Pewnie boli Cię Złota Piłka, którą zdobył w pełni zasłużenie? Nie no sorry, pewnie i to było już ustawione - w ogóle kto by pomyślał, że taki średniak i nieprofesjonalny zawodnik zdobędzie tą nagrodę, nie?

Tak wiem, że być chciał i mam nadzieję, że zarówno ja, jak i ty doczekamy się spotkania pomiędzy Arsenalem, a Barceloną - może wtedy dotrze coś do twego pustego łba.

Radson komentarzy: 6418.12.2009, 18:48

@PvL zaskakuje mnie Twój poziom inteligencji... Jak UEFA może sprzyjać Barcy??... W losowaniu chyba nie można oszukać??... A półfinał to chyba oglądałeś tylko ten na TVP... W pierwszym meczu to Chelsea miała sędziego po swojej stronie... Zresztą sam Ballack mówił, że tamten sędzie jest jego dobrym kolegą.
@wschodniak Inra flegmatykiem?? Dziś kupiłem Bravo Sport i tak transfer Ibra był najlepszym transferem w letnik okienku transferowym. A transfer Eto'o "bez rewelacji, bez tragedii". A z marnowaniem kariery to kogo masz na myśli?? Hleb niestety nie pasował do Barcy. A do Fabregasa zrozum jest wychowankiem i można tak powiedzieć... A mówiąc o Messim takie bezsensowne słowa widzę, że masz w domu rodziców co Ci kupują wszystkie Twoje zachcianki... On nie będzie jak Roni. Wiesz, czemu?? Bo dla niego nie jest najważniejsza impreza tylko klub...
@Pozdrawiam wszystkich normalnych kibiców Arenalu i życzę powodzenia.

wschowiak komentarzy: 159718.12.2009, 17:05

*wam du***

wschowiak komentarzy: 159718.12.2009, 17:04

Lukb1e < --- my zazdrościmy Farsie ?? .. buahahbuahah... czego ...tego , że u siebie przegrywacie z Rubinem a potem ledwo remisujecie u nich... tego , że sprzedajecie wartościowego piłkarza Eto'o i pozyskujecie jakiegoś flegmatyka, który błyśnie raz na 5 meczy jakimś zagraniem..to że pełno kasy wydajecie na piłkarzy i tylko ich marnujecie w sensie kariery... to , że macie karzełka który pozjadał wszystkie rozumy... za jakiś czas z takim charakterem to będzie się staczał jak Ronaldinho, i na koniec to , że chcecie od nas Fabregasa bo ma DNA Barcelony ?? .. czyli rozumiem , że jak kupowaliście Hleba czy Thierry'ego to też tak było , nie macie co wymyślać i bzdury klepiecie.. żal......., chciałbym , żeby Arsenal spotkał się z wami w 1/4 czy 1/2..czy nawet finale i skopał w du*** tyle w temacie .. GO GO THE GUNNERS...

PvL komentarzy: 184918.12.2009, 15:35

Lukb1e
UEFA to uznaje ukochaną Farse. Zobacz kogo im dali w 1/8 LM i jak weszła do finału rok temu. Barca to dosłownie Farsa. Klub działający sztucznie z kibicami głównie w wieku 10-12 lat. Tyle w tym temacie

Lukb1e komentarzy: 20618.12.2009, 14:49

@PvL

Szczerze? Kogo interesuje to, kim dla Ciebie jest Iniesta oraz Messi? Ich zdanie w sprawie "wychowania w danym klubie" jest najważniejsze. Ponadto UEFA uznaje takich piłkarzy jak: Messi, Iniesta Puyol, Pedro czy Fabregas jako wychowanków Barcelony. Tyle w tym temacie.

PvL komentarzy: 184918.12.2009, 14:38

Lukb1e
Dla mnie Messi i Iniesta nie są wychowankami Farsy tylko zostali sprytnie podkupieni : )

gunnerman komentarzy: 7818.12.2009, 14:18

Miałbym prośbę do administratorów. Proszę o banowanie użytkowników, którzy obrażają kibiców innych drużyn ( bardzo często bezpodstawnie), wyzywają inne kluby czy poglądy innych osób. Naprawdę jest to bardzo niesmaczne i świadczy o "poziomie" niektórych użytkowników serwisu. Przepraszam, że komentarz nie na temat, ale czytając wasze komentarze mam zamiar dowiedzieć się opinii innych osób na różne tematy, a tu widzę tylko niepotrzebne napinanie się.

Lukb1e komentarzy: 20618.12.2009, 11:16

@PvL

Najpierw pozbieraj fakty, a potem pisz. Messi dołączył do Barcelony w wieku 13 lat, natomiast Fabregas do Arsenalu w wieku 16 lat. Przy czym Leo głośno wyznaje swoje przywiązanie do Barcelony i jak sam stwierdza (to jest ważne), że jest jej wychowankiem.

Na resztę postów nie mam zamiaru odpowiadać, gdyż użytkownicy i "Ci wierni kibice Arsenalu" argumentują swoje posty zazwyczaj "gdybaniem".

Topek komentarzy: 13943 newsów: 12618.12.2009, 08:58

PvL, i Fabregas i Messi są wychowankami Barcelony. Chodzi o to, że przeszli przez kadrę juniorską (+ to 3 lata przed 16 rokiem życia), a Cesc został dołączony od razu do pierwszego zespołu.

PvL komentarzy: 184918.12.2009, 07:20

Żeby nie być goło słownym chodzi o klub Newell'S Old Boys. Również Gerard nie jest wychowankiem The Reds.

PvL komentarzy: 184918.12.2009, 07:17

Jeśli przyjmiemy, że Fabregas nie jest wychowankiem Arsenalu to tak samo Messi nie jest wychowankiem Farsy, bo zaczynał w innym klubie.

evelred komentarzy: 369118.12.2009, 00:29

laporta po raz kolejny udowadnia, jak bardzo nie zasługuje na jakikolwiek szacunek

a co do samego transferu, to Cesc wyraził się w tej sprawie dostatecznie jasno, i tak samo jak był, tak nadal jest w Arsenalu

Armata25 komentarzy: 88317.12.2009, 23:08

Koksik270---> brawo. Cieszę się, że są porządni kibice Barcelony. Brawo za komentarz. W takim razie wojenkę chyba czas uznać za skończoną.
Obserwator i L coś tam, bierzcie przykład z kolegi.

Swoją drogą w kulturze wypowiedzi ja sam powinienem brać przykład z niego.

koksik270 komentarzy: 22217.12.2009, 22:02

Porownywanie lig jest bez sensu, kazda liga jest inna. gdyby Barcelona od poczatku grala w angielskiej lidze o.O(co jest swoja droga paradoksem) to by mieli inna strategie oraz zupelnie innaczej ukszatowala by sie ta druzyna.
To tak jak porownywanie tego, ze bokser w wagi piorkowej mialby walczyc caly swoj sezon z bokserami wagi super ciezkiej.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 717.12.2009, 22:01

@koksik270
Chyba najmądrzejszy komentarz w tym temacie, bez pieprzenia o głupotach, bez wyśmiewania strategii Arsenalu i "braku zainteresowania najlepszymi piłkarzami" (rzeczywiście transfer np. Arshavina wyszedł nam fatalnie).
Co do bogatej historii to ma ją właściwie każdy z lepszych klubów, trochę mniej lub bardziej rozmaitą, ale to oczywiste.
Wesołych... świąt ;)

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 817.12.2009, 21:58

obserwator;-zaiste jeden mecz zagrac w angielska druzyna a w pozstałych grac sobie z cieniasami typu Getafe,Almeria,Osasuna z którymi kluby z zaplecza PL by sobie poradziły to naprawde swietny argument.

koksik270 komentarzy: 22217.12.2009, 21:55

Witam,

Nie bd mowil jaka to Barcelona jest super itd...
Chialbym napisac tylko ze, Barca to nie jest Real, nie mysle ze kazdy chce tu grac. Ale jest elita wsrod klubow pilkarskich, jedna z wielu jak Arsenal czy kazdy inny klub mieszczacy sie w top co roku najsilniejszych lig. Barcelona ma bardzo madra strategie, wychowankow uzupelnia bardzo dobrymi pilkarzami, a Xavi za pare lat sie wypali. Na jego miejsce prawdopodobnie wprowadzi sie Cesca. NIe jest on wychowankiem Barcelony, moze zalapal czastke stylu Barcelony, lecz wyksztalcil sie w Kanonierach i tu chyba nikt nie powie ze jest innaczej. Co do kibicow sezonowych, jest mi bardzo przykro z tego powodu, wiele ludzi nagle zrobilo wielkie boom wokol Barcelony, a tak naprawde nikt nie wie czym byla w przeszlosci, a byla miejscem mozna powiedziec niepodleglosci Kataloni, to tam katalonczycy mogli m.in rozmawiac w swoim ojczystym jezyku. Czasy z generalem Franco po stronie Realu tez byly ciezkie, pamietane chyba przez wszystkich 11:1, ustawiony wynik przez ludzi Franco juz w szatni. Rozne akcje przeciwko Blaugranie. Barcelona ma bogata historie, i tego chyba tez nikt rozsadny nie zaprzeczy. Tak samo jak Arsenal i ich Invicilibles (przepraszam jak przekrecilem) czy Real i ich "galaktyczni".

Tak ps Zycze Arsenalowi w razie odpadniecia Barcelony z rozgrywek, osiagniecia sukcesu w LM, oraz lidze angielskiej. Prezentujecie poziom godny pilki noznej, ladny dla oka, i ksztalcicie mlodych co tez jest wspaniala idea, podobnie jak wychowankowie w Barcelonie.

Pozdrawiam FCfan

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 717.12.2009, 21:55

@Chris
Już nie paluszek w dupie, ale cała ręka Barcelony :D

IMO Fabregas tam nie pasuje, ale jak chce z siebie zrobić gwiazdeczkę i zepsuć sobie profesjonalną karierę to niech tam idzie, w sumie to mógłby tam pojechać na wakacje po trzydziestce, żeby walczyć o najwyższe cele co tydzień z Almerią i Xerez.

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 317.12.2009, 21:54

Jakież poruszenie zapanowało na stronie, po tym newsie. Przecież nie różni się zbytnio od tysiąca innych dotyczących rzekomego transferu Cesca do Barcelony.

romario11 komentarzy: 117.12.2009, 21:48

Witam kibiców Arsenalu do których mam osobiście szacunek jak i do tej drużyny.Moim skromnym zdaniem Cesc nie jest Barcy potrzebny a w Arsenalu wykonuje dobrą robotę i jest im potrzebny.Ja osobiście jako kibic Barcy wolę by powalczyli o Silvę z Valenci lub Riberyego z Bayernu a Cesca zostawić Arsenalowi.Za bezmyslnych kibiców Barcy przepraszam Was kibice Arsenalu.I pewnie zgodzę sie z Wami,że jest wielu dzieciaków którzy kibicują Barcy bo wygrywają a nie bo są kibicami od lat jak my tzn Ci prawdziwi fani.Kibicą Arsenalu życzę zdrowych wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz sukcesów ich drużyny w nowym roku pozdrawiam!!!

Chris komentarzy: 36417.12.2009, 21:44

Czuje się rozczarowany dwoma sprawami.

Pierwszą i podstawową jest fakt że brakuje standardowego kadzenia o DNA Barcy :D Zdążyłem się przyzwyczaić do wchodzenia po paluszku do du.. Fabregasa przez różne osoby związane z Barcą.
Do adminów.-> Na pewno dobrze przetłumaczyliście? Nie pominęliście tego drobnego szczegółu? Od razu serducho by mi urosło.

A drugim powodem jest poziom dyskusji poniżej. Ludzie, co się tak spinacie? Ktoś kibicuje Barcelonie i chwała mu za to, bo to jego prywatna sprawa. Ja osobiście nie lubię tego klubu, ale to nie znaczy żeby wdawać się w sprzeczki z obserwatorem, bo poza nerwami, nic Wam z tego nie przyjdzie. Wierzę że administracja usunęłaby go, gdyby zakłócał spokój albo naruszał zasady regulaminu.

Z "Bogiem" milusińscy ;>

obserwator komentarzy: 16217.12.2009, 21:25

GunnersFan9 -> zaiste Barca, która w finale LM grając w mocno okrojonym składzie nie dała szans Manchesterowi (od 3 lat najlepsza angielska drużyna), nie poradziła by sobie z klubami 5-8. Argument najwyższych lotów.

Armata25 -> nie bardzo rozumiem jak mogę "obrażać kibiców Arsenalu prowokacjami".

Z mojej strony eot. Chyba nie ma sensu dalsza dyskusja.

jacobthegunner7 komentarzy: 35117.12.2009, 21:21

dyskusja dyskusja..... nie tutaj się bijcie tylko na gg ; d. a jak Cesc odejdzie to ja się wieszam ; d

Armata25 komentarzy: 88317.12.2009, 21:15

obserwator--> by kogoś obrazić nie musisz napisać dureń czy idiota. Wystarczy Twoja obecność, Twoje prowokacje. Obrażasz kibiców Arsenalu prowokacjami.

sowizz komentarzy: 378 newsów: 517.12.2009, 21:15

Mimo to przydałoby się niektórym uświadomić, że tutaj nie zadowalamy się postami pokroju pewnych ogólnie znanych portali ogólnopolskich. A tutaj użytkownik, można powiedzieć, spoza naszego grona wypowiada się w sposób kulturalny, nie ubliża nikomu i jeszcze w dodatku zna regulamin. Skandal ;)

Polas komentarzy: 55117.12.2009, 21:10

Kurde ludzie, przecież nie musicie się kłócić. I nie przytaczajcie argumentów, "co by było gdyby...", bo są one zawsze uwarunkowane na podstawie Waszych odczuć, a nie na podstawie faktów.

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 817.12.2009, 21:07

obserwator;-nie uwazasz zeby nanas naskoczył bo jestes takze kibicem Barcelony i tak samo jak on prowokujesz swoimi docinkami w nasza strone.Z mojej strony było tylko to ze Barca nie poradziłaby sobie w PL i nadal to podtrzymuje.Nie poradzili by sobie z klubami 5-8 a co tu dopiero mówic o top4. Odnosnie kupionego meczu nawet nie wspomniałem i jak widac.Ze uzytkowników przybywa nie było przekazane w formie wyzwisk wiec Słabe to skieruj lepiej w swoja strone bo jak widac albo niedowidzisz albo poprostu sam sie gubisz w tym co piszesz.

couval komentarzy: 298 newsów: 220117.12.2009, 21:06

Dzięki obserwator za ujarzmienie dyskusji. A już miałem banować.

obserwator komentarzy: 16217.12.2009, 21:00

GunnersFan9 -> wytoczyłeś mocne argumenty. może Cię zaskoczę ale według Regulaminu "użytkownik ma prawo do komentowania i oceniania treści zawartych w serwisie Kanonierzy.com." Korzystam więc z przywilejów które posiadam.

Nie mam zamiaru dyskutować zamiast Lukb1e, jednak nie uważam żeby was "naskoczył". A wasza argumentacja jest dość płytka. Że Guardiola to pionek, że Barca by sobie nie poradziła w PL, że mecz kupiony, że inny mecz niesprawiedliwie wygrany, że użytkowników na stronie wciąż przybywa. Wszystko to przekazane w formie wyzwisk i obelg. Słabe to.

Armata25 & Marex -> strona jest "o Arsenalu" o nie "dla kibiców Arsenalu". I dopóki nie naruszam Regulaminu to nie widzę powodu żebym miał przestać się tutaj udzielać. Poza tym wypowiadam się tylko w tematach które w jakiś sposób dotyczą Barcelony, reszty nie komentuję. I nie wiem dlaczego obrażanie Barcelony nie jest niczym złym podczas gdy jej obrona jest uznawana za napinanie się.

Armata25 -> jeśli gdzieś prowokuję to tylko do ciekawej i kulturalnej dyskusji. Podejrzewam że napisałem na tej stronie więcej sensownych komentarzy od ciebie. I nigdy nikogo nie obraziłem co tobie przychodzi z wielką łatwością.

Armata25 komentarzy: 88317.12.2009, 20:58

Ja znam jednego kibica Barcelony, który lubi Arsenal, i w gdy tylko to możliwe, ogląda mecze Arsenalu. Ma do nas ogromny szacunek. Ale widzę, że to wyjątek, bo zazwyczaj kibice Barcelony są puści jak widać, zapatrzeni tylko w wyniki, w Polsce średnia wieku kibiców Barcelony to pewnie około 12 lat, w moim 50 000 mieście pełno jest dzieciaków z koszulkami barcy, latają i mówią, że barca jest the best!! a nie potrafią wymienić jednego nazwiska prócz messiego, a kto to guardiola pojęcia nie mają.

Armata25 komentarzy: 88317.12.2009, 20:29

Obserwator, hah. Mam pytanie. Po co się zarejestrowałeś na tej stronie? Tylko po to, by prowokować? Lepiej idź zaobserwuj czy kibel ci się nie zapchał przypadkiem, albo sprawdź ile śniegu spadło, bo mnie to interesuje.

sowizz komentarzy: 378 newsów: 517.12.2009, 20:24

@obserwator, myślę że nikt nie 'wypluwał by żalu na złą Barcelonę' gdybyśmy trzymali się swoich serwisów. Jak pewnie sam jesteś w stanie zauważyć, co udało się i mnie, posty o charakterze negatywnym, sprawiają że jedni napędzają drugich i nic z tego nie ma oprócz lawiny jeszcze bardziej negatywnych postów, to taka pętla, ograniczona czasem, bo przecież kiedyś trzeba jeszcze odrobić lekcje ;)

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 817.12.2009, 20:20

obserwator;-nie masz nic innego do roboty tylko komentowanie tego o czym my tutaj dyskutujemy?Piszemy cos zle?Odnieslismy sie tylko do tego co napisał Lukb1e.Naskoczył w pewien sposób na nas to co mielismy obok tego przejsc obojetnie? A jak Ci sie nudzi, i naprawde jestes obserwatorem to idz sprawdz termometr na dworze i przyjdz powiedziec ile jest stopni na minusie.

fokussmok komentarzy: 22117.12.2009, 20:18

prawde mowiac jesli arsenal nic nie wygra to cesc w koncu odejdzie

wafel komentarzy: 29217.12.2009, 20:14

Lukb1e
Jak tak wspominasz o zazdrości to pewnie sam tego uczucia często doświadczasz. Jeśli ktoś by zazdrościł barcie sukcesów to po prostu zaczął by jej kibicować jak to robi wielu tak zwanych sezonowców. Ja np kibicem Arsenalu stałem sie po finale w Paryżu kiedy to jako kibic barcy w trakcie meczu zacząłem kibicować Arsenalowi który był tego dnia lepszy i tylko pech Lehmana sprawił że ten mecz przegrał.
A co do newsa to proponuję żeby kibice Arsenalu takich rzeczy nie komentowali bo to tylko woda na młyn dla obserwatora i lukb1e. Nawet jak Cesc odejdzie to Arsenal będzie i może na dłuższy czas ta nedzna drużynka z katalonii odczepi sie od kanonierów. Niech się spuszczają nad sukcesami barcy, niech dalej twierdza że każdy chce u nich grać, niech sobie żyją w tym światku zwanym meskeunklube a my ciszmy się grą naszych nawet gdy nie osiągają sukcesów. A na Wengera nie ma co narzekac bo to nie prawda że nie dokonuje spektakularnych tranferów (nasri , arshavin, vermalen) a nie chcielibyśmy chyba w tutaj drugiego Pereza.

obserwator komentarzy: 16217.12.2009, 20:14

Kibice Barcelony są i przyglądają się tej "dyskusji". Nie wygląda ona jednak zachęcająco.

Kibice Arsenalu nakręcając się wzajemnie mogą wypluć wszystkie swoje żale na tą złą Barcelonę. Treść ma drugorzędne znaczenie (a w zasadzie nie ma żadnego znaczenia), użytkownicy poszli na ilość. W swym zaślepieniu nie zauważyli tylko że nikt z nimi nie dyskutuje, nie ma głównego adresata. Gdzie jest więc Lukb1e? Czy udzieli się jeszcze w tej dyskusji? Czy "powalony" głupotą innych komentarzy zdoła się podnieść? Przekonamy się o tym już niebawem.

sowizz komentarzy: 378 newsów: 517.12.2009, 20:10

@Armata25, w zasadzie to była jedna osoba. I w sumie nic dziwnego, że nie będzie z nami dalej 'rozmawiał'. Jeden kontra rzesza, to nie jest komfortowa sytuacja. Zwłaszcza jeśli chodzi o konstruowanie dobrych argumentów.

Armata25 komentarzy: 88317.12.2009, 20:08

No i gdzie się podziali wielcy kibice Barcelony? Za mało argumentów frajerzy, może podzielicie się z nami czymś innym niż tylko tym, że Barcelona jest the best, nikt jej nie pokona, Arsenal jej nie dorasta do pięt i tym podobne "argumenty" za Barceloną.

sowizz komentarzy: 378 newsów: 517.12.2009, 20:06

@GunnersFan9, wydaje mi się, że jakiś wpływ na drużynę jednak ma. A to, że wielki hołd należy się panu Frankowi to już odrębny temat.

Swoją drogą przydałoby się, żebyś nieco zszedł z tonu. Jak niżej pisałem, na prawdę nie warto sobie psuć nerwów.

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 817.12.2009, 20:00

sowizz;-Guardiola? haha a kto to wogóle jest?:D przeciez to pionek jest:D Barcelona obecne sukcesy zawdziecza tylko i wyłacznie panu o nazwisku Rijkaard.To on stworzył Barcelone która obecnie prezentuje taki poziom a nie Guardiola który potrafi tylko wałac kase od Laporty bo wie ze na ogonie siedzi mu Real.Co nowego wprowadził Guardiola czego nie zrobił Rijkaard? NIC! kompletnie NIC!

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com