Komentarze użytkownika Rowerinho

Znaleziono 2252 komentarzy użytkownika Rowerinho.
Pokazuję stronę 4 z 57 (komentarze od 121 do 160):

Komentowany temat: Kanonierzy górą w NLD! Arsenal 3-1 Spurs 05.10.2022, 12:10

Swoją drogą chłopy, pomyślcie, ile lat czekania na taki okres jak teraz... i w końcu, mamy to. A to dopiero początek, będzie tylko lepiej, nie może być inaczej

Komentowany temat: Kanonierzy górą w NLD! Arsenal 3-1 Spurs 03.10.2022, 21:26

@citas napisał: "Derby za nami a tu ani przed meczem ani po meczu nie konferencji trenera... słabo słabo"

Ja bym zrobił taką konferencję z użytkownikami kanonierzy. com, kogo jakiś tam Arteta interesuje. Każdy po 3 pytania, 1. sposób na podryw, 2. o polityce i ekonomii, 3. o Tottenhamie i aborcji

Komentowany temat: Kanonierzy górą w NLD! Arsenal 3-1 Spurs 02.10.2022, 20:35

@Slaviola napisał: "Ale Naruto zapamiętam do końca życia, bo nie jedno krotnie się popłakałem oglądając to genialne anime."

Wiesz co, mnie chyba najbardziej ruszył wątek Itachi/Sasuke, ich ostatnia walka... I ostatnie słowa Itachiego.

Chociaż ogólnie bardziej mi się podobała pierwsza seria. Shippuuden był świetny, do zakończenia arcu z Painem (swoją drogą, Nagato moja ulubiona postać bez dwóch zdań, Akatsuki-sztosiwo). Samo uniwersum jest 10/10 motyw jest genialny, ale anime jako całości bym tyle nie dał, był potencjał na coś głębszego. Demon Slayer np nie miał w połowie tak epickiego uniwersum, ale wątki poprowadzone mistrzowsko. Ale ja jestem i tak Naruto i Akatsuki uber alles

Komentowany temat: Kanonierzy górą w NLD! Arsenal 3-1 Spurs 02.10.2022, 19:05

@Slaviola napisał: "Ja polecam Kimetsu No Yaiba"

No ba:)))

Komentowany temat: Kanonierzy górą w NLD! Arsenal 3-1 Spurs 02.10.2022, 17:53

@polandblood: Naruto Shippuuden, rewatch nr 358293847

Komentowany temat: Kanonierzy górą w NLD! Arsenal 3-1 Spurs 01.10.2022, 21:44

@Czeczenia napisał: "4444 dzień na stronie, derby, spektakularne zwycięstwo i nawet gol Parteya. Jak świętować to z fajerwerkami."
O chłopie, co za jubileusz:D

Komentowany temat: Najważniejszy mecz w sezonie: North London Derby! 01.10.2022, 12:47

Swoją drogą, to jest taki mecz, że kącik kulinarny w przerwie by siadł jak ta lala, gotujemy rosołek, na drugie danie schabowe z knura, a jako przystawka - dowolne danie z buraka

Komentowany temat: Najważniejszy mecz w sezonie: North London Derby! 01.10.2022, 12:43

Do rosołu dorzucam kostkę wieprzową, żeby Conte się zagotował

Komentowany temat: Najważniejszy mecz w sezonie: North London Derby! 01.10.2022, 10:48

Idę do Biedry po rzeczy na rosół - przypadek?

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 30.09.2022, 00:35

@Paul77 napisał: "Potraktujmy Tottenham jak komuchów i lewaków"

Tottenham ty ku*wo, nigdy ci nie wybaczę stanu wojennego

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 30.09.2022, 00:00

Przychodzi Kante do lekarza i mówi, że został kopnięty w kolano, a lekarz na to że no, to w finale pan nie zagra

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 29.09.2022, 15:18

@QnLeo napisał: "W interesie Europy, Polski i Ukrainy jest dogadywać się z naszym sąsiadem, jakiby nie był, a nie z nim walczyć"

Dokładnie, w interesie Polski jest ssać ruską knagę, bo Amerykanie są niedobrzy na drugim końcu świata

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 29.09.2022, 01:24

@Rafson95 napisał: "Patrząc na to od 2014 roku pomogli im za szacuję kilkadziesiąt miliardów dolarów. Watpie ze z tytułu tej wojny osiagaja takie zyski na innym polu zeby im sie to zwracało"

Ćśśś bo tymi swoimi faktami zepsujesz dobrą historię o złych USA i Ukrainie

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 29.09.2022, 00:40

I nie, nie cała Europa jest zależna od ruskich. Ich działania mają wpływ na ceny energii i surowców, ale np. w UK czy Francji ruski gaz to 4-5% rynku

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 29.09.2022, 00:37

@losnumeros napisał: "Cała Europa jest zależna od Ruskich. My mamy złoże węgla, a kopalnie były zamykane bo rząd tego chciał. Polski węgiel wyjeżdża na eksport, ale ciemny lud łyka propagandę że nie ma u nas węgla. Rząd pomaga innym, ale nie Polakom którzy płacą za to cenę. USA chce wojny, a nie powstrzymuje Ruskich"

*:)

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 29.09.2022, 00:37

@losnumeros: 5 zdań, każde nieprawdziwe. 100% skuteczności, jestem pod wrażeniem. Szczególnie mi się podobało to o tych łykających propagandę

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 28.09.2022, 10:53

@Rynkos7: Ale ja się zgadzam że potrzebna jest zmiana kursu i z większością tego co napisałeś, po prostu uważam że opozycja to takie same łajzy

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 28.09.2022, 10:10

@Theo10 napisał: "Pawłowicz? Piotrowicz?" (...) czarnek

To wszystko prawda, tylko że @Theo10 napisał: "Jak dla Ciebie jest spoko to co z edukacją robi prymityw czarnek, z sądownictwem ziobro itd, nie przeszkadza Cie brak kompetencji w prowadzeniu polityki międzynarodowej i w praktycznie 100% prowadzenie jej na użytek wewnętrzny i nie uważasz, że jest to w pewnym sensie nowa „jakoś”, to nie uda mi się do Ciebie trafić."

Nie wiem ile razy mam jeszcze podkreślać, że wbrew temu co mi usilnie imputujesz od kilku komentarzy, krytyka obecnej opozycji nie oznacza pochwały PiS-u? Nakręcasz się medialnymi przypadkami i wpadasz w typową plemienną wojenkę. Sorry, ja się na to nie pisze. Masz prawo uważać że PiS jest najgorszy, spoko - ale nie imputuj mi tu, że skoro uważam że alternatywa jest równie słaba, to że jestem za Kaczyńskim. Przecież to jakiś absurd, kosmos.

I tak, spodziewam się pogorszenia sytuacji po zmianie władzy. Co nie oznacza że miałoby być inaczej gdyby do zmiany władzy nie doszło. Sprawy w kraju i w Europie idą w złym kierunku i sytuacja wg mnie będzie się pogarszać, niezależnie kto wygra wybory. Pewnie wg Ciebie robi to ze mnie członka plemienia X lub Y, mniejsza już. Jestem zmęczony tymi sporami i jałowym sporem którzy są mniej gorsi.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 28.09.2022, 01:56

@Theo10 napisał: "Dla mnie to jednoznacznie brzmi jak „Lepiej, żeby PiS został u władzy, bo inaczej będzie gorzej”."

Już nie wiem jak bardzieł łopatologicznie mogę to wyłożyć. PiS, PO, jedno zło. PiS zły, reszta też zła, politycy to świnie i patusy. PiS robi laskę amerykanom, opozycja robi laske Niemcom. Żadna z opcji nie jest dobra. Ugabuga ugabuga. Jest okej czy jeszcze inaczej próbować?

@Theo10 napisał: "Nie podoba Ci się system warunkowości UE? Ja przypomnę tylko, że zgodnie z dokumentami akcesyjnymi, prawo UE stoi powyżej prawa krajowego, a aktualny rząd bardzo stara się to zanegować."

Nigdzie nie ma takiego zapisu, rozmawiasz z prawnikiem zajmującym się prawem międzynarodowym :) Domniemana wyższość prawa wspólnotowego nie wynika z traktatów, tylko z linii orzeczniczej TSUE (vide sprawa Van Gend en Loos z 1963 roku). Ciężko to wytłumaczyć nie-prawnikowi, ale prawo nie działa jak formuła w excelu. W praktyce spory kompetencyjne to raczej norma w przypadku TSUE, nasz spór jest czysto polityczny. PiS sam się nadział zresztą.

@Theo10 napisał: "Po drugie tu przecież chodzi o prawo do niezawisłego sądu, zamiast bycia skazanym na pseudo TK, SN czy KRS w której funkcje kierownicze sprawują ludzie „mierni, ale wierni” władzy. Przy czym to „mierni” dla większości z tych person powinno być komplementem."

1. jeśli wierzysz, że przed 2014 rokiem władza sądownicza nie była powiązana personalnie z ugrupowaniem rządzącym, że wyroki nie były uzgadniane itd. to jestes naiwny. Po prostu. Nie wiem co mogę jeszcze dodać.

2. mówisz o sędziach z 30-40 letnim doświadczeniem w zawodzie. Ja Ci gwarantuję, że nie ważne czy są za PiS czy za PO, każdy z nich jest świetnym prawnikiem i nikt nie trafia przez przypadek do TK czy SN. Zupełnie mijasz się z meritum problemu.

3. Generalnie widać, że nie miałeś za wiele do czynienia z sądami. To nie przytyk, to normalnie że czerpiesz info z mediów, ale powtarzasz przez to slogany i wtedy wychodzą takie kwiatki, że Niemcom i Francuzom czy KE to bardziej na Polsce zależy, niż samym Polakom, albo że w TK siedzą ludzie pokroju baby z mięsnego. Nie zarzucaj mi że powielam propagandę, bo to Ty to robisz w tym momencie.

@Theo10 napisał: "Przecież to jest zmiażdżenie całego trzeciego filaru trójpodziału władzy. Dlatego kradną na beszczela, zamiast w białych rękawiczkach, bo wiedzą, że prokuratura jest ich, a sądy mają pod butem. Z tego też wynika to, że przekręty idą w kompletnie innej skali. To jest państwo mafijne."

Widzę, że po prostu szczerze wierzysz w to, że sądownictwo przed 2014 nie było przeżarte, nie było wyroków w porozumieniu z partią, że trójpodział władzy funkcjonował gdzieś więcej niż tylko na papierze (jakby cokolwiek funkcjonowało nie tylko na papierze) i że to nie było państwo mafijne. Jeśli tak, to powodzenia przy urnie. Jeszcze trochę i nie będzie mafii, ps. to prawda:) Życzę Ci, żebyś miał rację, i żeby po 2023 było wspaniale. Niczego innego nie pragnę

@Theo10 napisał: "Aktualnie żyjemy w Państwie opresyjnym wobec obywatela, bo w sprawach obywatel vs Państwo, obywatel jest na straconej pozycji (wcześniej też sytuacja odbiegała od ideału, ale nie tak jak teraz)."

to tak tylko na koniec dodam, że to że PiS tak zagarnął całe sądownictwo, że już obywatel jest na straconej pozycji itd się trochę nie spina chociażby z hurtowym uwalaniem przez te same "zagarnięte" sądy egzekwowania mandatów covidowych, które ludzie skarżyli. Albo tysięcy innych spraw w których państwo i podmioty powiązane w praktyce tracili. No, ale jak to sie mówi, prawda nie może stać na przeszkodzie dobrej historii :)

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 23:43

@Theo10 napisał: "Ale Twój wywód sprowadzający się go tego, żeby w takim razie zostawić już ten PiS przy władzy, to z całym szacunkiem - robienie ****y z logiki."

Znajdź mi jeden fragment gdzie piszę, że lepiej żeby PiS pozostał przy władzy. To jest totalna bzdura i Twoja twórcza interpretacja. Ja wiem, że w tym kraju można być tylko pro-PiS i anty-PiS, i jak krytykuję jednych to na pewno znaczy że popieram drugich i tak dalej - ale ja nie mam zamiaru się pozycjonować po żadnej ze stron, mam to gdzieś.

@Theo10 napisał: "Przyszedł PiS, przejął prokuraturę i media, usilnie poprzez bezprawne represje i bezprawne działania próbuje sobie podporządkować sądownictwo; dokręcił śrubę samorządom i NGO.
Mówimy o sadownictwie, prokuraturze i mediach publicznych (i nie tylko - patrz Polska Press), które wcześniej były instytucjami względnie niezależnymi i działającymi zgodnie z literą prawa. Wiadomo, że zależnie od władzy w jakimś stopniu następuje skręt też w takich mediach publicznych czy prokuraturze, ale to co się stało za PiS, to nie jest różnica stopnia, a całej skali."


I to co tutaj mówisz to jest totalny bullshit. Ani media, ani sądownictwo nigdy nie były apolityczne, nigdy nie były "względnie niezależne", a to że były jakieś "wyższe standardy" to jest w większości piękny mit na którym budowana jest narracja wielu środowisk. I oczywiście, że PiS chciał te ośrodki władzy zagarnąć, ale zrobili to w tak idiotyczny sposób, że polegli na całej linii.

Media? Przypomnij sobie jak Tusk z Hajdarowiczem zrobili totalną czystkę w Rzeczpospolitej, przypomnij sobie jak ABW wjechało do redakcji "Wprost" totalnie bezprawnie, łamiąc jakiekolwiek standardy, bo redakcja wiedziała za dużo o politykach PO - to też w kontekście działania służb "w zgodzie z literą prawa". Przecież tam był wałek na wałku zamiatany pod dywan, dokładnie tak jak jest teraz, tyle że wtedy oprócz jakiegoś prawicowego planktonu medialnego każdy siedział cicho tak długo jak się dało, bo byłby jeden telefon i wypad z salonów. Adamowicz, Amber Gold, ustawiane przetargi, wyroki na zamówienie, można tak wymieniać. Adwokaci piszący nowelizację KSH pod sprawę Ryszarda Krauzego, EY piszący dziurawe jak ser szwarcarski przepisy VAT pod robienie wałków - to był ten czas. Ci ludzie absolutnie w niczym nie są lepsi od PiS - oprócz tego, że potrafili robić te rzeczy w białych rękawiczkach.

Dlaczego mówię że PO i PSL/SLD będą robili to samo co PiS po wyborach? Bo dokładnie to samo robili wcześniej. A dlaczego myślę że będzie gorzej? Z wielu powodów, podam dwa. Po pierwsze: @Theo10 napisał: "powrót do stanu sprzed PiS będzie bardzo trudny, bo doszło do wielu precedensów i PiS pokazał, że tak można i jest spoko. Kolejne ekipy musiałby się oprzeć bardzo dużej pokusie władzy, żeby to wszytko odkręcić."

PiS stworzył precedens robienia tego na totalnego bezczela, bez skrupułów, a jak dodać do tego poziom spolaryzowania społeczeństwa - to po prostu zapowiada totalną czystkę - coś czego PiS nie miał jak zrobić, bo miał kilka razy za krótką ławkę, a obecna opozycja może to zrobić z łatwością. KRS, TK, SN będą w świetle kamer, w imię "odkręcania", a reszta... :) Różnica będzie taka, że i TVP, i TVN, i większość redakcji będą wtłaczać w debatę publiczną przekaz, że "teraz jest dobrze" i "tak powinno być", Komisja Europejska będzie zachwycona... I to jest zasadniczo główny ich cel polityczny, tam nie ma jakiejś specjalnej agendy. Jedyny program to "odsunąć PiS od władzy" i żeby było "jak dawniej", a polityka gospodarcza to taka, żeby się zgadzała z agendą UE i interesami korpo z zachodniej Europy, bo te robią największe PKB.

Drugi powód to sytuacja międzynarodowa, o której wspomniałem. Mamy kryzys i UE go wykorzystuje żeby wprowadzać mechanizmy warunkowości i umacniać swoją pozycję względem krajów członkowskich. Parcie na utrzymanie liberałów przy władzy już nie będzie tylko ze strony Warszawki, tylko ze strony strukturalnych procesów, które dążą do konsolidacij UE. I Włochy są tu tylko przykładem jak można politycznie spacyfikować kraj. Temat rzeka i mówię dużymi skrótami myślowymi. W UE miejsce na demokratyzację sie kończy, i wszystko idzie w stronę centralizmu i technokratyzmu Komisji Europejskiej.

I jeszcze raz podkreślę, to nie znaczy, że chciałbym żeby PiS wygrał wybory. Nie, PiS się skończył. Próbował przejąć wszystko, i najpewniej wszystko straci. Ale jak patrzę na te wygłodniałe, zdradzieckie hieny które się ustawiły w kolejce po władzę, i karty jakie mają w ręku, na to co się dzieje w UE, to naprawdę martwię się o swój kraj - i wymieniłem tu tylko garstkę z tego co mi chodzi po głowie w tej materii. Musimy cholernie uważać.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 20:55

@stanyal: ofc żartuję, gratki i liczę że zdasz relację za miesiąc jak się żyje xd

@Theo10: odpowiem jak dzieciaki uśpię:)

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 20:54

@stanyal napisał: "Panowie pochwale sie. Podjalem decyzje I w listopadzie zmieniam zamieszkanie na Mexico. Mecz Polska Mexico Bede mail okazje na plazy zobaczyc pijac tequila lub michelade.
Bede dzialal biznesowo Tam I jakby ktos z was moi drodzy myslal o jakims projekcie biznesowym I / albo chcialby zmienic nie tyle otoczenie ale cos w zyciu, to z checia powiem co nieco."


Meksyk najgorsza dzielnica Gdyni, totalna patola. Ale jak chcesz, to można tam rozkręcić biznesik, a nawet kartelik

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 15:43

@Rafson95 napisał: "No to w dalszym ciągu ani wtedy normą nie było 6zł netto ani obecnie 20zł netto.

Średnie wynagrodzenie na UOP brutto wzrosło o 49%
2014 - 3783
2021 - 5662
dane ze strony Zus.pl

A zdaje mi się że koszty życia wzrosły bardziej niż 49% na przestrzeni tych 7 lat."


@Rafson95: patrząc na wskaźnik inflacji w tym okresie to wzrosły o +/- 10%, ale wiadomo jak jest z danymi statystycznymi, indywidualnie każdy to odczuwa inaczej. Ty mówisz że 6pln/h to nie była norma, a u mnie w okolicy była jak najbardziej. Teraz mówisz że 20+ PLN/h to nie jest norma, u mnie w okolicy jest i oferty poniżej tej stawki są wyśmiewane. Jak rozumiem u Ciebie jest inaczej, spoko, to nic dziwnego. Ta statystyka do 2021 też nie uwzględnia obecnej inflacji, cen mieszkań w tym czasie itd, temat rzeka, wiadomo jak jest

Rozumiem jednak że pijesz do tego że to nie tak że teraz jest ekstra i cudownie i się zarabia 4xtyle co wtedy, oczywiście że nie jest, zgadzam się. Nie to miałem na myśli. Każdy takie rzeczy przelicza indywidualnie na swój portfel, każdy ma nieco inne wydatki, punkt widzenia i aspiracje. Mój wcześniejszy wywód raczej odnosił się do tego, że po zmianie władzy spodziewam się pogorszenia, a nie polepszenia sytuacji, i to głównie w kontekście praw obywatelskich.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 15:26

@rubl14 napisał: "Ilość tych wątpliwości powoduje u mnie odrzucenie, bo jeśli ich tyle jest to wychodzi na to, że temat laski nie jest dla mnie taki ważny.

Może ktoś podzieli się swoimi spostrzeżeniami."


Nie patrzyłbym tak na to, twardo stąpasz po ziemi. Prawda jest taka, że największą krzywdę byś sobie i temu związkowi zrobił nie biorąc tego pod uwagę, bo zamiast się skupiać na relacji to non-stop łatałbyś dziury i co chwilę wpadałyby nowe problemy, a to szybko może taką relację psuć. Na moje dobrze że tak myślisz.

Poznań to nie moje okolice i też zależy gdzie miałbyś pracować, tj. jakie jest skomunikowanie z potencjalnymi zakładami pracy dla Ciebie i twojej kobitki. Ja osobiście bym uderzał gdzieś w przedmieścia albo dzielnice dalej od centrum, gdzieś gdzie jest spoko skomunikowanie (jest coś takiego jak SKM w Poznaniu? Jak nie to tramwaje itd, żeby łatwo można było się dostać do roboty), i na tą chwilę coś wynajął - a jeśli coś z tego będzie, to będziecie sobie mogli kupić mieszkanko, np. z gwarantowanym wkładem własnym, jak już za te półtora roku stopy procentowe zaczną spadać. Z tych 6 k na łapę pewnie zrobi Ci się 7, a jak dacie radę ze sobą w "akceptowalnych" warunkach, to będzie dobry prognostyk.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 14:17

@Rafson95 napisał: "Ale Ty też zakłamujesz rzeczywistość, ze "władza kazała dymać" za 6pln/h a teraz mamy ponad 20pln.

Ja właśnie w 2014 po LO pracowałem na zlecenie za jakąś minimalną to miałem z tego co pamiętam jakieś 8zł netto. Natomiast obecnie na zleceniu płaca minimalna wynosi 13,91zł netto."


W 2014 nie było minimalnej stawki godzinowej na zleceniu. Poza tym nie odnosiłem się do minimalnej godzinowej tylko do tego jakie stawki są na rynku.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 13:35

@Dziadyga napisał: "Ostatnio coraz więcej rzeczy frustruje to jeszcze u mnie w mieście awaria wodociągów,wody mialo nie być od 9 do 12 a tu komunikat..że nagle do 20 masakra."

No nie? U mnie to samo. Aż ciężko mi sobie przypomnieć taki okres, non stop coś wyskakuje, kilka razy dziennie, jakaś masakra.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 13:07

@Rynkos7: to teraz zerknij na dane dotyczące siły nabywczej pensji za ostatnie 10-15 lat to zobaczysz, że to co piszesz to jest może 1/3 prawdy w porywach. Jeśli sugerujesz że zarabiając 6pln/h w 2014 człowiek był zamożniejszy niż teraz zarabiając ponad 20, bo kurs dolara, to jesteś niepoważny i tyle

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 12:44

@Rynkos7 napisał: "Z Rowerinho i jego wypowiedzią by wszystko ok, ale przytaczając te słynne 6pln/h zniszczył całą swoją "inteligentą" wypowiedź bo zapomniał doczytać co to jest siła nabywcza pieniądza i chyba zapomniał spojrzeć na dzisiejszy kurs dolara czyli walucie, na której oparta jest cała światowa gospodarka xD"

W tym momencie to ty dajesz pokaz wiedzy o pieniądzu rodem z Wikipedii i filmików na YouTube, więc bym się tym nie chwalił:)

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 12:35

@sickstick napisał: "Natomiast w realcji TVP-PiS mamy do czynienie z propagandówką zależną od ruchu wiatru w partii. Gdyby jutro rano Jarosław Kaczyński obudził się z myślą "Kocham gejów i uchodźców", to jeszcze tego samego dnia we Wiadomościach słyszelibyśmy same pozytywne zdania na ich temat.

Tak więc o ile na pierwszy rzut oka relacje PiS-TVP oraz PO-TVN wyglądają podobnie, tak w rzeczywistości konstrukt tych relacji jest zupełnie inny. W TVP zaśpiewają wszystko co PiS wymyśli, natomiast TVN będzie chwali PO (lub inne partie) tak długo jak ci będą mówili to, co amerykanom się podoba."


Oczywiście że tak, pełna zgoda. Tu nie ma porównania. To zresztą tylko pokazuje z jakim mainstreamowym ściekiem mamy do czynienia.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 27.09.2022, 12:23

Wiecie, KO i PSL/SLD przejmą władzę to będą robić dokładnie to samo, tylko z większą gracją i będą mieli praktycznie cały przekaz medialny zrobiony pod siebie (teraz poza pato-TVP i prawicowymi gazetami już zresztą mają). Tylko, że wtedy to już nie będzie dążenie ku autorytaryzmowi, tylko naprawianie demokracji, "przywracanie normalności" i tego typu. Żadnych złudzeń. Kaczyński może się wydawać że ma urojenia, ale on nie jest głupi.

Nie jestem w stanie pojąć jak niektórzy dają się nabierać na gadkę opozycji, tej samej która tak samo zamawiała wyroki na telefon, kazała dymać za 6pln/h, strzelała do górników, podpisywała ACTA itd. nawet 10 lat nie minęło. Stonoga stwierdził że PiS będzie jeszcze gorszy niż PO, i przed tymi wyborami też będzie miało to zastosowanie, tyle że w drugą stronę. Niemożliwe? Oj, bo się ludzie zdziwią.

Zresztą, przykład idzie z góry. W Brukseli już się nawet nie kryją, że będą "dyscyplinować" niepokorne rządy. Włochy już teraz są w praktyce brukselskim protektoratem, Komisja Europejska wyznacza premierów (Monti, Draghi) i dyktuje program, a jak wybierają kogoś spoza nadania unijnego to go zmuszają do posłuszeństwa. Włochy, jeśli Bruksela zakręci kurek, z dnia na dzień się stają bankrutem, więc albo będą grzecznie realizować wytyczne, albo przyjdzie inny premier który to zrobi. Tak było z Salvinim, tak będzie z Meloni. Daję 2-3 lata temu rządowi max, jeśli zaczną się szarpać.

Tu od dawna nie chodzi o żadną praworządność czy demokrację, tylko o władzę. Jak liberalni "demokraci" położą łapę na wszystkich 4 władzach (ustawodawcza, wykonawcza, sądownicza + media) i do tego będą mieli brukselski mandat na sprawowanie władzy, wtedy dopiero się obudzimy w kraju autorytarnym. PiS ze swoimi niezdarnymi ruchami to przy tym pikuś.

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 26.09.2022, 23:25

Misiaczki, wiecie jak zmniejszyć rozmiar pdf-a? Internetowe witryny nie działają, a nie mam adobe pro

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 25.09.2022, 23:23

@pLYTEK napisał: "26% exit poll dla Meloni we Wloszech, ale przez mieszaną ordynację wyborcza jeszcze trzeba czekac na sklad rzadu."

I tak będą robić grzecznie co im Komisja Europejska każe, kosmetyczna zmiana względem rządu Draghiego

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 25.09.2022, 23:04

@venomen: o jak rykłem xddd

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 25.09.2022, 22:38

Polska w grupie:

2 zwycięstwa
1 remis
3 porażki
7 pkt

Można? Jeszcze jak! Papież Polak dumny

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 25.09.2022, 16:47

Xabi Alonso to jakiś leszcz przy szwajcarskim Generale Granicie

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 22.09.2022, 22:03

@MarcoMalcontent napisał: "Pany powiedzcie mi jak się chce odpowiadać komuś na komentarze to co trzeba zrobić żeby wyświetlał się cytat w pięknej niebieskiej ramce do którego chce się nawiązać. Bo jakoś jak odpowiadam to ja nie widzę tego i nie wiem czy się klika cytuje i się pisze czy jak to?
Trochę techniki i człowiek się gubi..."


Musisz zaznaczyć tekst i kliknąć "cytuj".

Spoko, też długo nie wiedziałem jak to robić, dopóki ktoś inny mnie nie oświecił, więc przekazuję ten dobry uczynek Tobie. Dbaj o niego

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 22.09.2022, 00:58

@Er4s: eras ziomuś walnij wiaderko i daj na luz. Wszyscy walnijmy najlepiej i dobranocka, rano do pracy

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 20.09.2022, 00:59

@johnnycage1909 napisał: "tottenham pisze sie z małej litery"

Ewentualnie z wielkiego G

Komentowany temat: Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 18.09.2022, 18:44

@kwiatinho napisał: "W tym sezonie beż takich piłkarzy jak Saliba Xhaka Partey Martinelli Jesus to Arsenal o 2 levele niżej.

Do tego grona dobija White i Odegaard później w kolejce są Gabriel i Saka może Zinchenko jak zdrowie dopisze."


Zgadzam się, istnieje duże ryzyko że bez tych 10-ciu graczy z podstawowej 11-stki bylibyśmy gorszym zespołem

Komentowany temat: Utrzymać pozycję lidera: Brentford vs Arsenal 17.09.2022, 20:38

Tottenham to nawet nie jest 1/6 prime kloca którego właśnie stawiam

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6