Komentarze użytkownika SMTX
Znaleziono 2170 komentarzy użytkownika SMTX.
Pokazuję stronę 53 z 55 (komentarze od 2081 do 2120):
Moim zdaniem większość naszych pomocników w ogóle nie ma charakteru. Ogólnie mało charakternych zawodników w Arsenalu. Można by ich policzyć na palcach jednej ręki. Mertesacker, Ramsey, Wilshere, Flamini i Rosicky. Reszta to takie trochę mamlasy. Nie mówię, że agresja to coś dobrego. Im po prostu brakuje angażu, takiego pozytywnego w****..., gdy stracą piłkę albo gdy tracimy bramkę i trzeba odrabiać straty.
Tak w ogóle zauważyłem, że kuleje u nas pressing. Zmęczyły się gwiazdy czy co? W innych drużynach zapieprza każdy. I to nie 5m przed własnym polem karnym, ale praktycznie na połowie boiska. Swoja drogą, wydaje mi się, że w tym aspekcie obnażane są słabości Wengera. Nie lubie Mourinho, ale on wie, jak zmusić swoich zawodników, nawet największe gwiazdy za grube miliony (których w Arsenalu oprócz Ozila nie ma) do absolutnego podporządkowania się taktyce. Mourinho potrafi zrobić użytek nawet z takiego drewna Obi Mikel. Poza tym, Mourinho zmienia taktyke jeśli jest taka potrzeba, Wenger gra ciągle to samo, aż do porzygu. Dlaczego nigdy nie zagramy z kontry z wyboru, ale tylko i wyłącznie z przymusu, jak nam przeciwnicy robią z dupy jesień średniowiecza.
Moim zdaniem Podolski to typowy joker. Ten koleś jak gra pełne spotkanie to zazwyczaj mało co robi, a jak dostanie 30 min to w końcówkach zawsze sporo wiatru robi.
Monreal powinien sobie odpocząć. Moim zdaniem Gibbs zawsze był lepszym obrońcą i powinien wrócić na swoje miejsce, bo już chyba wyzdrowiał do końca.
No a Giroud zagrał to co zawsze. Mało z niego pożytku, ma jedno albo dwa dobre zagrania na mecz. Zazwyczaj ktoś z tego skorzysta, albo on sam się znajdzie i trafi, więc jako tako broni się ilością goli i asyst (szału nie robi, ale źle też nie jest). Na prawdę przydałaby się jakaś alternatywa dla niego, bo niestety, ale bardzo łatwo wykluczyć go z gry, szczególnie jeśli chodzi o gra przed polem karnym to praktycznie nigdy nie ucieknie obrońcy, żeby wyjść 1 na 1.
Wenger jak zwykle popełnia ten sam błąd co roku i próbuje kupić zawodnika w ostatnich dniach okienka. Raz, że są to zazwyczaj transfery nieprzemyślane (bo inny odmówił albo okazał się za drogi), a dwa że wszystkie drużyny wiedzą, że potrzebujemy zawodników i nie mamy czasu, żeby wybrzydzać (negocjować), więc czemu nie miałyby dźwignąć ceny o pare milionów. A my jesteśmy pod ścianą, albo kupujemy za tyle ile chcą, albo zostajemy z niczym i gramy młodzikami przy kolejnych kontuzjach. Genialnie
Frytek Angole, tak jak wszyscy. Niemiaszki też swoich faworyzują jak wystawiają oceny w Bundeslidze. Ozil moim zdaniem był jednym z najlepszych graczy na boisku (w obydwu drużynach). Zaliczył asyste, mógł strzelić bramkę. A to spuszczanie się nad Shawem jest nie na miejscu. Tak go chwalą, bo miał asyste i tam coś grał na skrzydle, ale jakoś wzorowo w obronie nie grał.
Co to w ogóle za gadanie, że szybkość nie jest potrzebna DP. Jak nie jest szybki to ma być bardzo silny. Arteta nie jest. Do tej pory bronił się boiskową inteligencją, czyli po prostu dobrymi decyzjami. Teraz nawet to zatracił, więc powinien sobie odpocząć i na spokojnie odzyskiwać formę, a nie zawalać w ważnych meczach.
Kowalczyk11 Dokładnie zgadzam się. Poza tym co to za gadanie, że oni mają stać tylko i wyłącznie z tyłu, bo takie jest ich zadanie. Gówno prawda. Kto nam strzelił pierwszą bramkę? Kurna środkowy obrońca. Patrząc na innych dp też można dojść do wniosku, że powinni czasem ruszyć dupe i pograć coś w ofensywie (Yaya Toure strzela, aż miło. Flamini z Artetą razem nawet 1/4 tego co niger nie mają na swoim koncie).
No dajcie ludzie spokój, tutaj nikt nie pisze o tym, żeby Artete sprzedać, tylko żeby dać mu inne zadania, ewentualnie dać mu trochę odpocząć (teraz to chyba akurat nie ma takiej możliwości). Koleś gra po prostu słabo w tym sezonie. Oglądam dosłownie każdy mecz Arsenalu i wiem na kogo się zawsze najbardziej w****iam. W tamtym sezonie to był Ramsey (tak wielbiony teraz przez wszystkich Ramsey, ale 95% osób go wtedy hejciło- i słusznie), teraz Arteta. Dużo bardziej wolę oglądać gryzącego trawę Rosickiego.
Traitor Spisek szatana jak nic! :P
zuczek1987
To nie był jakiś pocisk w stronę Giroud, bo napastnik czy ofensywny pomocnik może sobie pozwolić na stratę piłki pod bramką rywala. Jedyne co mam do zarzucenia Giroud to, że nie jest przebojowy i niestety, ale sam nam nigdy meczu nie wygrał i nie wygra.
Polandblood Zgadzam się, nie wiem co Arteta robi na DP. Jak grał w Evertonie to miał bardziej ofensywne zadania. Poza tym nie rozumiem ludzi, którzy usilnie go bronią. Gra kaszane od początku sezonu to ludzie się wk... jak na niego patrzą. Ja jak osobiście zawsze uważałem, że to najmądrzejszy gracz na boisku i zawsze wie co zrobić z piłką, to teraz muszę zmienić niestety swój pogląda, bo Arteta nie dość, że zamula to jeszcze zdarzają mu się bardzo głupie straty. Lenistwo można wytłumaczyć wiekiem czy tam słaba formą fizyczną po kontuzji, ale kurde te straty to są niewybaczalne. Częściej to chyba tylko Giroud traci piłke, ale temu z oczywistych względów można wybaczyć.
zuczek1987
No co ty gadasz. Flamini i Arteta powinni w łeb dostać, bo w ogóle nie biegały dwa staruchy. Widać brak Rosickiego i Wilshera, którzy nawet jak grają słabo to gryzą trawe. Tak Flamini też często gra do upadłego, ale nie w tym meczu. Podolski i Ox byli potrzebni, bo stojąc we własnym polu karnym i nakręcając przeciwnika prędzej czy później traci się brame. Gdybyśmy częściej i sensowniej atakowali, to Soton by się tak nie rozkręciło.
Masakryczny mecz Flaminiego, Artety i Monreala. Pasywnie, drewniano i głupio, Wenger powinien był to zauważyć. Zresztą jemu też należy się karny kutach, bo w swoim stylu czekał ze zmianami do końca bez sensu, no i się doczekał, ale czerwonej Flaminiego i końca meczu dla Arsenalu. A wystarczyło szybciej wpuścić Oxa, Podolskiego za jednego z tych dwóch pajaców i cisnąć. Na tym polegała siła Soton, że my praktycznie nie atakowaliśmy to sobie taki Fonte biegał nawet po skrzydle. No, ale jak widać Wenger z łysym chyba patrzeli na inny mecz.
Moim zdaniem nie zrobimy żadnego transferu zimą, a w marcu obudzimy się z ręką w nocniku. Denerwują mnie hejterzy innych klubików typu CFC czy City gadaniem, że już po Arsenalu i tak od początku sezonu, ale moim zdaniem poważnie potrzebujemy kogoś kto wpakuje kilkanaście bramek. Giroud i Bendtner to drewno, samą pomocą meczu nie wygramy, wystarczy. Ale tak na prawdę najgorzej by było gdyby Mertesacker załapał kontuzje. Lepiej byłoby już grać bez Giorud i Bendtnera.
Moim zdaniem też skład powinien wyglądać inaczej. Zapewne zagra Vermaelen (bo marudzi o odejściu to musi grać chociażby w takich spotkaniach). Bardzo prawdopodobne, że zobaczymy Oxa zamiast Oezila na ŚPO (sam Wenger mówił o tym, że widzi go tam w przyszłości). Oczywiście zamiast Girouda powinien zagrać Bendtner.
Ogólnie Wenger powinien jednak pomieszać trochę składem, bo znowu mamy 3 mecze w 8 dni.
Przecież Giroud grał dzisiaj bardzo słabo, czyli tak jak przez ostatnie kilka meczy. Bywa irytujacy, bo strasznie ostentacyjnie wszystko robi. Jego podania też mnie ostatnio rozwalają, nie widzi nikogo, ale gra na pałe. Ewidentnie potrzebujemy jakiegoś skutecznego i bardziej żywiołowego napadziora. Costa byłby dobrym zakupem, lubię takich zawodników z charakterem.
Jakieś storbione jest to wideo. Nie ma głosu i klatkuje nawet o 7 sekund.
Ta Elvis93 na prawdę wiemy jak z nimi grać, nic tylko przegrana w finale i przegrana w dwumeczu. Niestety to prawda, ale daliśmy się wyruchać zaś dennie grającej Borussi, która zapewne trafi na jakieś gówno pokroju Galaty czy Olimpiacosu i do ćwierćfinału wejdą spacerkiem. Moim zdaniem minimalnymi faworytami bylibyśmy tylko w dwumeczu z PSG, a Atletico to byłby dwumecz 50 na 50.
Jest w ostatniej tabelce napisane, że 91, więc na początku lutego zapewne wskoczy 100
Interwencja Mertesackera z 1:40 numer 1 jak dla mnie. Super, że w końcu wygraliśmy mecz dzięki dobrej grze w defensywie i koncentracji. W poprzednim sezonie przegrywaliśmy, albo remisowaliśmy tego typu mecze nawet z cieniasami.
Moim zdaniem nasz wyczyn jest jeszcze bardziej niesamowity od tego co zrobiło City. My graliśmy bezpośredni mecz o mistrzostwo. W porównaniu do City, które było murowanym faworytem i same sobie zgotowało taki thriller, my byliśmy skazywani na klęskę. Wyjazd, świetna gra Live u siebie i te serie. Być w takim momencie na stadionie, to po prostu magia.
@bartej
Moim zdaniem za bardzo marudzisz. Mecze z przecietnymi druzynami sa wazniejsze od meczow z potentatami. Co z tego ze np. przegramy z takim City, skoro nadal bedziemy wyzej od nich, bo oni dali dupy juz ze stoke, av i cardiff.
Co do gry 6 obroncami, to moim zdaniem dobry wybor na.koncowki. Lepsze wybronione 1:2 w kilku meczach niz w co drugim meczu tracic bramki w koncowkach i tyn samym punkty
@bartej
Moim zdaniem za bardzo marudzisz. Mecze z przecietnymi druzynami sa wazniejsze od meczow z potentatami. Co z tego ze np. przegramy z takim City, skoro nadal bedziemy wyzej od nich
Fes różnica między 14, a 15 zdjęciem. A tak to Wenger niezbyt się zmienił przez te lata
Ja bym fabianowi dał z 0.5 więcej. Bronił na prawdę dobrze, szczególnie ta parada z pierwszej połowy świetna.
Hayden masakra, powinien dostać tyle co Ryo czyli 4. Głupie straty, głupie faule. Cud, że nie wyleciał za 2 żółte kartki.
Miayichi tragedia. Mimo wszystko od niego też powinno się już wymagać, bo swoje na wypożyczeniach już grał.
Gnabry za dużo. Miał dobre momenty, szczególnie to podanie do Bendtnera, które powinno zakończyć się golem, no ale bez przesady.
Ogólnie rzecz biorąc tragedia w ataku. Tacy młodzi grali, a nie widziałem w nich jakiejkolwiek ambicji.
W karnych też nam się udało, bo zawodnicy West Bromu chyba koniecznie chcieli same okna władować. Nasi oprócz Monreala strzelali słabo, ale na dłuższą metę lepiej trafić słabo w bramkę niż mocno ale obok. Fabian mógł wyciągnąć jedynie karnego, który leciał w środek
48k tygodniowo. Jak na kogoś bez klubu to mimo wszystko duzo, moim zdaniem zasluguje na jakies 35k tygodniowo
Moim skromnym zdaniem Wenger jednak powinien ściągnąć Sakho albo Alderweilda. Szczególnie ten drugi był do wyciągnięcia za marne pieniądze i jak poszło na stół 10mln to byłby nasz. Ogólnie opłaca się kupować zawodników z holenderskiej ligii, bo tam drużyny nie przeceniają swoich zawodników, tak jak to się dzieje w Hiszpanii czy Anglii.
Stary wenger mocno spi... Nie mam slow. W tym okienku sa 50 mln mozna bylo kupic kilku super zawodnikow i,do tego dosyc mloeych
Moim zdaniem ogólnie kupowanie zawodników z Realu to śmiech na sali. Na starcie 10-20mln więcej (bo to zawodnik super uber drużyny) + wyssane z palca tygodniówki, bo Real sra hajsem, więc później tacy zawodnicy ani myślą zejść o połowę z tego co zarabiają.
@down
Przeciez od dluzszego czasu tak gramy. A w razie.problemu Wenger i tak.wrzuca na szpice skrzydlowego a nie rezerwowego. Bendtner jest zbedny, juz wole Walcotta na szpicy anizeli tego trepa.
slavoxc
No tak to prawda, ale trafił swój na swego. Zarząd dobrze wie, że nikt go nie weźmie z taką tygodniówka, a on sam z niej nie zejdzie, a mimo wszystko nie proponuje innym drużynom, że chociaż część kontraktu opłacą. Obudzą się z ręką w nocniku, jak okienko się skończy a ten pajac będzie siedzieć na ławce i liczyć pieniądze.
slavoxc
Ale jest możliwośc ze jakies baranki sie po niego zglosza i go chociaz wypozycza. Wtedy uda sie zaoszczedzic mimo wszystko sporo kasy. Miliony po drodze nie chodza. Moim zdaniem zarzad powinien zaoferowac, że opłaci 50% dotychczasowych zarobkow tego darmozjada, reszta druzyna ktora go wypozyczy. Troche hajsu pojdzie, ale lepiej stracic 2 miliony niz 4
Nie chodzi o to ze Flamini jest slaby, tylko ze Wenger spocznie na laurach i uzna ze Flamini to transfer jak kazdy inny i wiecej nie potrzeba. Ch... ze kazdra krotka, a arsenal to szpital. Denerwujaca jest jego polityka transferowa bo nie uczy sie na wlasnych bledach. Nawet jesli zrobi transfery, to dlaczego tak pozno. Kazdy zawodnik potrzebuje czasu na aklimatyzacje i zgranie, szczegolnie ci ktorzy,nie sa super gwiazdami i nie polegaja na umiejetnosciach indywidualnych
Fabregas1987 to nie klub zerwal negocjacje z Norwich tylko zawodnio ktory ma ambicje grac w lepszym klubie i przedewszystkim lm. Dac 8 mln na stol i finito, ale znajac zycie Tottenham wlaczy sie i go kupi, bo stary Wenger mocno spi
Ja pierdziele sam szrot. A przebitka 1,5 mln smiechu warta. O tyle to mozna przebic jak jakas druzyna ma kupic zawodnika juz i cena jest ustalona
patrykob
Chyba żartujesz, że Mertesacker jest słabszy od Sagni...
Bramka Wigan na konto Podolskiego. Wszyscy skoczyli tylko jemu się nie chciało jakoś, a akurat niewiele nad głową mu przeleciało. Tak ogólnie to mecz całkiem dobry, ale myślałem, że znowu będzie nerwówka do końca z ogórkami...
Pomijając fakt, że transfer tyłka nie urywa, to nie kupimy go bo:
-zimowe okienko powinno zostać zlikwidowane
-walczy o niego również Newcastle, a to przecież szejki, więc nie będziemy się z nimi licytować
-z pewnością koleś ma podobny styl gry do SS
Mógłbym tak bez końca, ale fakty są takie, że więcej niż 5mln euro w tym okienku nie wydamy...
Taka prawda, że u nas skrzydła kuleją bo mamy niepełnosprawnych w ataku obrońców. Sagna ma tylko 2 funkcje:
a- oddaj piłkę, najlepiej do Cazorli
b- wrzuć na pałę, to przynajmniej piłki Ci nie zabiorą
Teraz porównać go do Valencii czy Johnsona... Masakra, Ci dwaj wymienieni to przy nim rasowi napastnicy.
Albo jest taki głupi albo taki naiwny. PL już możemy sobie podarować, walczmy o 4 miejsce po prostu. LM to też nie jest miejsce dla nas z taką grą.
FA Cup może udałoby się wygrać, ale Arsenal gra tak, że nawet jeśli by po drodze pokonał te Swansea, Brighton, a później nawet mogłoby nam się udać z jakimś MU czy City to w jakiejś dalszej fazie trafimy na średniaka, który nas rozgniecie i tyle z marzeń.
@normekk Jaki ty mecz oglądałeś? Ramsey zagrał kaszanę jak zawsze, a tak na prawdę tylko dzięki łaskawości, a może chłodnemu umysłowi Webba nie graliśmy w 10. Jego anemiczne strzały + jakieś tam niedokładne wrzutki uważasz za dobry mecz?
Giroud dobra druga połowa, ale pierwsza połowa to tragedia. Biegać mu się chyba nie chciało. A najlepiej jak biegł z piłką i któryś z obrońców Swansea się zdążył wrócić i przepchnąć go jak pionka. LOL
Defensywa dzisiaj rzeczywiście dała dupy. Śmieszy mnie ten nasz pressing. Zaczyna się gdzieś mniej więcej na 16 metrze.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
W city każdy zapiernicza, bo jest konkurencja, że masakra. U nas jest gówno, a nie konkurencja . Liverpool to też moim zdaniem bardziej waleczna drużyna od nas. Są za nami, bo to my jesteśmy bardziej wyrachowani i przez to nie tracimy zbyt często głupich punktów. Poza tym mam wrażenie, a nawet pewność, że my w każdym meczu się męczymy. No totalnym luzie, to wygraliśmy może z dwa mecze. Tak to nawet ze słabeuszami musieliśmy napierać przez 80 min, jak nie 90. Co gorsze, praktycznie nigdy nie gramy na wyniszczenie przeciwnika. Raz, że nie zabijamy tym samym meczu wynikiem typu 3 albo 4 do 0 i sobie dalej spokojnie pykamy, tylko dajemy sobie wchodzić na głowę, bo przeciwnik wtedy nie ma już nic do stracenia. Dwa, że nie budujemy respektu u rywali. Jak City pierwsze trafi brame, to boją się wszyscy, że zaraz padnie 5 następnych. Tak samo choćby liverpool. Nas się nie obawiają, bo rzadko kiedy strzelamy więcej niż 2 bramki. Czyżbyśmy przyjmowali styl United z poprzednich lat? My tak nie możemy, oni byli w tym skuteczniejsi i przede wszystkim potrafili grać z czołówką.