Komentarze użytkownika Vasquez

Znaleziono 117 komentarzy użytkownika Vasquez.
Pokazuję stronę 3 z 3 (komentarze od 81 do 117):

poprzednia123 następna
Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 23:59


Gunner_995;

Tych wypowiedzi raczej nie znajdę, bo po prostu nie widziałem żadnej takiej lekceważącej wypowiedzi nikogo z Barcelony na temat Arsenalu, jeśli jakąś czytałeś chętnie się zapoznam.
Co do kibiców, to cóż, poziom jest różny. Poza tym kibice Barcelony mają swoje 5 minut. Wiem po sobie, po wielu latach nędzy i patrzenia na dominacje Realu w Europie od kilku lat dochowaliśmy się wielkiej drużyny, która w zeszłym sezonie zdominowała Europę i do tej pory nikt jej jeszcze nie zdetronizował, trudno więc nieraz powstrzymać emocje. No ale nie będę się przecież za wszystkich kibiców tłumaczył. Dla mnie wygrana Arsenalu nie będzie jakąś wielką sensacją, po prostu dobry zespół pokona inny dobry zespół, a jak wygra Barca, to cóż, sen będzie trwał dalej.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 23:37


ManUzRestauracji;

Po raz kolejny słyszę o tej pewności siebie. Może mi ktoś powiedzieć po czym widać tą zbyt pewność siebie? Kibicuje Barcelonie od wielu lat i naprawdę nie pamiętam trenera który z większym szacunkiem podchodziłby do rywali. (Są z Wengerem podobno w bardzo dobrej komitywie). Nie zauważyłem też aby którykolwiek z piłkarzy wypowiadał się lekceważąco o Arsenalu. Rozumiem, że fajnie pomyśleć sobie o Barcelonie jako pewnej siebie aroganckiej drużynie, której trzeba dać nauczkę, tylko,że to nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 22:04


Arnold14;

Absolutnie nic takiego nie wyczytałem:)

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 21:56

Gunner_995;

Rozumiem, że irytuję Cie słowa o moim przekonaniu, iż Cesc zagra kiedyś dla Barcelony. No cóż, ubolewam nad tym faktem ale nie wyczytałem nigdzie w regulaminie by taka wypowiedź była z nim w jakiejkolwiek sprzeczności. Nie zauważyłem też nigdzie zakazu "wchodzenia" na ten serwis z powodu bycia kibicem innej drużyny. Tak więc ja pozostanę przy wypowiadaniu swoich opinii a Ciebie będę musiał pozostawić z tym dyskomfortem.

Komentowany temat: Fabregasa walka z czasem 29.03.2010, 21:24


Kosmo;

Powiem więcej, Barca nie przegrała za kadencji Guardioli różnicą większą niż jedna bramka.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 21:13

Angel
Nie wątpię że to prawdziwe słowa. Myślę, że jego przejście teraz czy za rok jest mało prawdopodobne ale jestem jakoś dziwnie spokojny, że kiedyś Cesca w koszulce Barcelony jeszcze zobaczymy, na mój gust za jakieś 5 lat.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 20:33

Angel

Po pierwsze jeśli chodzi o media to one są jakie są i trudno je powstrzymać, co Ty jako kibic Angielskiej drużyny powinieneś rozumieć lepiej ode mnie. Zwłaszcza, że pamiętam jak brytyjskie media pisały, że Wenger chce Yaya Toure i, że ma on przejść do Arsenalu za 15mln. Takie są media.

Rozumiem, że zbrodnią jest wypowiedzenie przez Laporty słów o tym, że Cesc posiada DNA Barcy. Rozumiem, że Was to irytuje ale też bez przesady. Przecież on nie powiedział, że go na pewno kupi albo za wszelką ceną będzie się starał go ściągnąć. Sam Fabregas nieraz mówi o tym jak wiele wyniósł z La Masii, jakim wzorem jest dla niego Guardiola i o chęci powrotu do Barcelona pewnego dnia itp. itd.
Jeszcze inna sprawa, przecież głosy o chęci zakupu Fabregasa nie dotyczą tylko Barcelony. Czyta się też o Realu ( jakże by inaczej, przecież jak chce go Barcelona to dlaczego nie my?) a nawet Interu, ( gdzieś przeczytałem że włosi są podobno pewni kupna Cesca). Na nich nikt się tak nie oburza a to chyba dlatego, że wszyscy wiemy, że Cesowi bliżej do Barcelony niż do jakiejkolwiek innej drużyny. Jak się potoczy sprawa Fabregasa zobaczymy, ja nie czuję jakiegoś strasznego ciśnienia żeby Cesc już teraz został piłkarzem Barcy. Xavi i Iniesta trzymają się mocno a i nie wiadomo czy z Thiago czy Dos Santosa nie będzie świetnego pomocnika, mogącego kierować grą Blaugrany.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 20:03

Hehe no po cichu ok, znam kibiców, którzy nie cenią za bardzo sobie sposobu pozyskiwania nowych zawodników przez Arsena Wengera:) ale ok.

Ważne, że czeka nas zapewne świetny mecz. Czy przejdzie jedna czy drugą drużyna dalej na pewno będę jej kibicował w dalszej fazie rozgrywek (oczywiście mam nadzieje, że będzie to Barca:)

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 19:50

Panowie ale ja doskonale znam ta wypowiedź i dlatego piszę różnych sygnałach jakie wysyła Cesc.
Ta wypowiedź, która zacytowałem nie jest archiwalna, tylko z 5 lutego 2010.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 19:35

Olo_18

Racja było 5-2, to z Bayernem 4-0, pomyłka.

Co do Laporty i Cesca to tez nie mam zamiaru stąpać po tym grząskim terenie. Napiszę tylko, że nie Cesc też wysyła różne sygnały.
Jak czytam słowa Cesca:
"Czy chciałbym wrócić? Nigdy tego nie ukrywałem. Od momentu, gdy miałem dziewięć miesięcy odwiedzałem Camp Nou. Całe życie spędziłem z tymi barwami, ale z różnych powodów musiałem odejść",
to nie potrzebne mi są słowa Laporty o "DNA" żeby wyciągnąć odpowiednie wnioski.
Chociaż transferu teraz się nie spodziewam. Raczej wydaje mi się że Cesc podzieli swoją kariere sprawiedliwie między oba kluby i jeśli przejdzie to tak w wieku 26-27 lat.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 18:28

A i jeszcze

olo_18

"Mnie denerwuje, irytuje nadętość, pewność siebie i pycha dwóch grup: kibiców Barcelony, którzy już przygotowuj się do finału z MU oraz władz Barcy"

Kibice jak kibice mają prawo, pisać co im się podoba, trudno to powstrzymać. Ja tam zbyt pewny się nie czuje, raczej pełen wiary.
W czym ta pycha władz Barcelony się objawia?

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 18:25


Olo

"Ja swoje obserwacje bazuje na ostatnim wyjazdowym meczu Blaugrany, a takowy Duma Katalonii stoczyła w Stuttgarcie"

Ok, nie wiem czy pamiętasz tylko zeszły rok. Tam na tym samym etapie Barcelona grała z Lyonem. Na wyjeździe był wynik 1-1 po słabym meczu Barcelony. Po tym przyszedł mecz na Camp Nou i było 4-0. Widzisz analogie?


"Tylko, że mecze z Chelsea, Bayernem i Lyonem Barcelona rozegrała w zeszłym sezonie, w którym była bezapelacyjnie najlepszą drużyną Europy"

No tak tylko nie wina Barcelony, że w tym sezonie nie wpadła jeszcze na tyle silnych drużyn. Grała z Interem, który jest juz w ćwierćfinale. Na San Siro 0-0, an CN totalna dominacja i 2-0.


Erzet;

Jasne, że nie gra, bo nikt w Europie nie gra tak jak Barcelona i Arsenal, na tym poziomie przynajmniej. Arsenal też z nikim takim nie grał. Dlatego zostaje nam porównywanie szans obu drużyn na podstawie innych obserwacji.


Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 18:04


Erzet;

Nie, ale na poziome Interu Chelsea, Bayernu czy Lyonu już prędzej a z nimi ostatnio meczów wyjazdowych Barcelona nie zwykła przegrywać.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 17:51


olo_18;

Barca na wyjeździe w Lidze mistrzów ostatnio przegrała z wisłą kraków jakieś 1,5 roku temu, a remis na Emirates będzie bardzo dobry.

"Zbytnia pewność siebie? Poczytaj sobie komentarze na fcbarca.com, więcej niż dodawać nie trzeba."

Zdaje się że tam nie ma komentarzy zawodników Barcelony, a wobec nich padł zarzut zbytniej pewności siebie, tak więc nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Arsenal - FC Barcelona! 29.03.2010, 17:37


Arsenal23
"Poniewaz to nie jest ta Barcelona z poprzedniego sezonu co wszystko wygrywala. Slabo graja na wyjazdach. Ledwo wygrali z Mallorca i Dynamo Kiev w lidze mistrzow "

Barcelona na wyjeździe zanotowała 1 porażke w całym sezonie. Skąd wniosek, że gra słabo na wyjeździe? Mallorca wygrała do meczu z barceloną 13 z 14 meczów i Barca ich ograła, z z Dynamo wygrała mimo że do awansu wystarczał jej remis. To chyba nie najlepsze przykłady.


ManUzRestauracji;

"Moim zdaniem Arsenal jest faworytem dwumeczu , ponieważ zawodnicy Barcy są zbyt pewni siebie. Mam nadzieje , ze w tym dwumeczu ta pewność siebie przyczyni sie do wygranej przez Arsenal."

CZym niby objawia się ta zbytnia pewność siebie?

Komentowany temat: Guardiola: La Liga jest naszym priorytetem 23.03.2010, 20:11

bergkamp -> Dokładnie, wydaje mi się, że największa siłą Barcelony i Arsenalu jest to że mają sprawnie funkcjonujący system gry a nie opieranie swoich wszystkich wariantów na jednym zawodniku. Oczywiście nie przeczę, ze bez Messiego w obecnej formie byłoby zdecydowanie trudniej ale teza, że drużyna nie istnieje bez niego to chyba przesada.

Komentowany temat: Guardiola: La Liga jest naszym priorytetem 23.03.2010, 19:16

Wydaję mi się, że tu nie chodzi o usprawiedliwianie ale o coś zupełnie innego. Prawda jest taka, że piłkarze Barcelony mają jeden najważniejszy cel w głowach, a mianowicie finał ligi mistrzów na Santiago Bernabeu. Guardiola takimi wypowiedziami chce po porsostu by piłkarze nie lekceważyli ligi i nie skupiali się tylko na LM. Real jest na fali w Lidze, więc punktów gubić nie wolno. Guardiola najwięcej wymaga od siebie, więc usprawiedliwianie się na wypadek porażki nie jest w jego stylu. Zwłaszcza, że po co miałby to niby robić, jego pozycja w Barcelonie jest nie do ruszenia.

reidens

"Kontuzja Messiego i po Barcy. Tak właśnie w tym sezonie wygląda obraz drużyny z Katalonii."

Barcelona rozegrała w tym sezonie 6 meczów bez Messiego, wszystkie wygrała między innymi z Interem. Tak więc, bez przesady.
Acha i to jest Xavi a nie Xabi.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 20:56

Co do wymiany to rzeczywiście Ibra nie spełnia może oczekiwań w 100% ale nie jest tak źle. 16 goli i 9 asyst w sezonie, jak na razie to nie najgorszy wynik. Poza tym kluczowe gole w Gran Derbi i z VFB.

Komentowany temat: Hleb: Arsenal może pokonać Barcelone 22.03.2010, 20:34

Hleb do Barcelony nie wróci to raczej pewne, a już na pewno nie za czasów Guardioli. Szkoda trochę, że nie wyszło bo kibice bardzo na niego liczyli. Zadecydowały chyba długa kontuzja i no i konflilkt charakterów z Pepem.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 16:01

I to akurat byłby plus.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 15:53

Haha to dopiero pojechałes:)

Valdes. Alves Puyol Pique Abidal, Iniesta, Xavi, Busquets Messi Pedro Henry

Ta jedenastka kosztowała 80mln kolego:) Z taką drużyną byśmy spadli??? Hahahaa

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 15:42

Real to żart, nie dlatego, że tyle wydają ale dlatego, iż pomimo tylu pieniędzy od 6 lat nie znaczą nic w Europie.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 15:40

Hahaa . Poczekaj jeszcze 3 miesiące, już zbiera na Rooneya:)

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 15:28

Człowieku , doskonale pamietam Gasparta. Do tej pory spłacamy jego długi. Od tego czassu się nie zadłużamy. Kupiliśmy wszystkich w tym roku za wypracowane przez siebie pieniądze i to jest fakt. Real wziął 200 baniek kredytu, to też jest fakt i pomimo to po raz 6 z rzędu odpadł z LM w 1/8. My w tym czasie 2 razy wygraliśmy i byliśmy w półfinale. Widzisz różnice?

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 15:19

ivexo
"Zresztą kontuzje to nie jest dla mnie żadne wytłumaczenie, każdy klub ma kontuzje."

Zdaje się ze to ja to napisałem, tak więc albo masz problemy z czytaniem albo z pamięcią.

Po drugie to my wydaliśmy o niebo mniej niż Real i wiesz jaka jest różnica jeszcze? My kupiliśmy zawodników za wypracowane przez siebie pieniądze a Real wziął 200 baniek kredytu. Taka jest różnica.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 15:13

No tak luq, tylko, że za to pucharów nie dają, zostaję tylko satysfakcja.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 15:09

ivexo co chcesz tym udowodnić? Wydaliście mniej, zdecydowanie, brawo. Tylko jakie to ma przełożenie na sukcesy? Kiedy ostatni tytuł ligowy, sukces w lidze mistrzów?

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 14:48

Zgadzam się, Barcelona to nie West Ham czy Hull City.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 14:40

Pewnie, że nic nie jest widome, wynik jest otwarty. Mam nadziej, że mecze będą tak dobre jak wszyscy oczekują.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 14:35

luq ja nie porównuje ligi tylko wyniki Barcelony z najsilnieszymi drużynami. Z interem Mu, Chelsea, Realem Valencią Sevilla. W ostatnich meczach z tymi drużynami Barcelona straciła 1 gola z Chelsea.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 14:33

ivexo jasne, to jest argument, Tylko co to ma do rzeczy w kwestii porównania obu drużyn i ich siły? Acha i podstawowa para stoperów to Piquei Puyol, w tejj chwili jedna z najlepszych na świecie. Obaj kosztowali Barcelone 2 razy mniej niż Thomas Vermaelen.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 14:29

luq007 a kto się tak tłumaczy?

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 14:26

Stary spokojnie, sam zacząłeś, że niby się ośmieszam. Ja na temat staram się odpowiadać merytorycznie a Ty widzę brak Ci argumentów i z jakimś Caceresem mi wyjeżdżasz. Co on ma do rzeczy i gry obu drużyn? Ja tu nie jestem żeby się napinać i kłócić o pierdołąch, tylko najwyżej merytorycznie podyskutować, nawet się posprzeczać ale o czymś.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 14:16

"o do porównywania straconych bramek Arsenalu ze straconymi innych zespołow z czołówki ligi to nie osmieszaj sie, bo raczej ciezko porównac stracone gole klubu grającego same kontry albo atakującego trzema pilkarzami Manchesteru do Arsenalu, który czesto gesto konstruując akcje gra wszystkimi piłkarzami na połowie przeciwnika. "

Ja porównuje to do Barcelony. Barcelona też atakuje całą drużyną. Manchester nie wbił nam żadnego gola, Chelsea jednego, Inter żadnego, Real żadnego, Sevilla żadnego, Valencia żadnego. Porównywanie zatem obrony Arsenalu i Barcelony to dopiero jest śmieszność.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 13:40

ivexo - kto będzie kontuzjowany a kto nie to jeszcze nie wiadomo. Wczoraj dwóch stoperów Barcy zeszło kontuzjowanych w trakcie meczu. Zresztą kontuzje to nie jest dla mnie żadne wytłumaczenie, każdy klub ma kontuzje. W MU z tego co pamiętam cała obrona była kontuzjowana i jakoś sobie radzili. Co do śmieszności La Liga i , że tam Messi mija kogo chce, to masz prawo do własnego zdania. Tylko z tego co widzę to Arsenal nie imponuję jakąś świetną obroną, 33 gole stracone to chyba trochę sporo w porównaniu z czołówką premiership , Barca traci zdecydowanie mniej nie tylko w tej 'śmiesznej' LaLiga, również w LM.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 13:05

ivexo123

Jasne tylko Messi rzadko kiedy tak sobie czeka na piłkę, cofa się po nią, sam odzyskuje. Jeszcze jedno W Barcelonie kontuzjowani są Xavi i Abidal a przez cały sezon właściwie zawsze kogoś brakuje.

Komentowany temat: Z obozu wroga: Koncert Leo Messiego 22.03.2010, 11:03

Co do tego, że tylko Messi robi grę ofensywną, to chciałem zwrócić uwagę, że w meczu z Saragossą nie grali Xavi i Iniesta(wszedł w 2 połowie). W środku pola zagrała 3 defensywnie usposobionych pomocników. Jasne było więc, że większa odpowiedzialność za kreowanie gry spada na napastników. Pierwszy gol to zresztą akcja właśnie w trójkącie Ibra-Pedro-Messi. Leo jest teraz w nieziemskiej formie, druga bramka- perełka. Co do głupio traconych goli to Barcelonie rzeczywiście się zdarzają ale w meczach ze słabszymi rywalami, gdy zawodzi koncentracja. W meczach z najsilniejszymi drużynami w tym sezonie, Sevilla, Valencia, Realem, Interem - Barcelona wygrała 3 razy i 2 razy zremisowała, bilans bramkowy 10-0. Ogólnie w przekroju całego sezonu Barcelona ma najlepszą obronę w Europie.
Mam nadzieje na dobry mecz z Arsenalem, bo tak naprawdę to nie graliśmy jeszcze z taką drużyną, która filozofię ma podobną do Barcelony. Pozdrawiam.

poprzednia123 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal37275586
2. Manchester City36267385
3. Liverpool36239478
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham361961163
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer219
A. Isak201
O. Watkins1912
Mohamed Salah1810
D. Solanke183
Son Heung-Min179
P. Foden168
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1