Komentarze użytkownika arsenalbarca

Znaleziono 1156 komentarzy użytkownika arsenalbarca.
Pokazuję stronę 17 z 29 (komentarze od 641 do 680):

Komentowany temat: Nasri: Zdobędziemy trofeum szybciej od Arsenalu 09.04.2012, 20:56

Wszyscy powinni troche wyluzowac. Kilka prawd:

1. Nasri mogl sobie odejsc, bo takie sa realia futbolu. Trzeba przejsc nad tym do porzadku dziennego, a nie plakac jak jakas opuszczona panienka. Pilka to sport dla mezczyzn. Kazdy, kto psioczy teraz na Nasriego, zachowuje sie jak panieneczka, opuszczona przez jakiegos mena.

2. Nasri wcale nie byl nasza wielka gwiazda. Mial kilka znakomitych meczy, jest bardzo solidnym zawodnikiem i musi sie rozwijac. Moim zdaniem Gervinho jest lepszy.

3. City ma spore szanse duzo osiagnac, jak szejkowie w koncu pozostawia swobode Manciniemu i pozwola mu w pelni decydowac o druzynie. Oni moga sporo osiagnac.

4. Arsenal jak sie uporzadkuje i dokona 2-3 wzmocnien bedzie potezny w przyszlym sezonie.

5. Peace i dobrej pilki wszystkim zycze :)

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 10:48

link tu: blitzsportsnetwork.com/2011/10/kobe-bryant-vs-michael-jordan-comparison-2011/

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 10:47

RVPersie,

przyjrzyj sie statystykom MJ przez cala kariere i przyjrzyj sie Kobiego.

Co do mentalnosci i przejmowania ciezaru gry Kobi mial moze z 4 sezony na poziomie Jordana. Jordan mial takie prawie przez cala kariere (epizod WW pomijamy z przyczyn oczywistych).

Do tego Jordan jest lepszy od niego we wszystkich znaczych statystykach, skutecznosci z gry, rekordow punktowych, krola strzelcow, tytulow, dominacji w obronie, MVP.

Kobe jest jedynym, ktory zasluguje na porownanie do MJ, zgoda, ale to porownanie przegrywa.

Polecam skrupulatne i jednoznaczne porownanie: http://blitzsportsnetwork.com/2011/10/kobe-bryant-vs-michael-jordan-comparison-2011/

Ale najlepiej to zobaczyc samemu i obejrzec te 6 playoffow, ktore wygrali Bulls.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 01:23

A propos koszykowki polecam film "Celtic Pride" (chyba jako "duma kibica" byl po polsku).

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 01:20

Kobe... wspanialy gracz, wspanialy zawodnik, swietnie sie rozwinal i nauczyl grac pod presja... ale jeszcze nie ten poziom.

Sporo mu Shaq pomogl.

A Jordan liderowal w Chicago nieprzerwanie. Kobe jest kroczek za nim.

Zreszta chce zobaczyc jak Kobe bedzie gral w wieku 40 lat ;)

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 01:12

Myślę, że na Xboksie bez używania "fajerów" Messim łatwiej wyminąć zawodników (trzymając tylko piłkę przy nodze) niż Ronaldo. Spróbuj sobie.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 01:10

Jordana mozna uwazac za najlepszego z wielu roznych przyczyn.
Biorac pod uwage umiejetnosci w szczytowym punkcie kariery jest z pewnoscia w top 3, chociaz tutaj mozna sie spierac, ze bylby nr 1.

Ale jest cos innego co decyduje o tym, ze byl najlepszy. Charakter, motywacja, umiejetnosc znoszenia presji i charyzma. Pod tym wzgledem wszyscy mu ustepowali. Zdobyl 6 mistrzostw i nawet w zlych latach systematycznie na plecach wprowadzal Bullsow do playoff, gdzie podejmowal rywalizacje, nawet jak byl slaby.
Poza tym nikt tak jak MJ nie wygrywal meczy w pojedynke (w pilce noznej to jest w zasadzie niemozliwe poza bardzo, bardzo, bardzo skrajnymi przypadkami).

Mozemy uznac, ze Lebron jest troche bardziej wszechstronny, ale wlasnie tego elementu MJ nie ma.

Nie mowiac juz o tym, ze Jordan gral "najpiekniej". Nikt nie potrafil tak latac i utrzymywac takiego hangtime przy jednoczesnym przegladzie pola. To byla prawdziwa sztuka w altetycznym ruchu.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 01:04

RvPersie,

Zapewne nic. Mysle, ze mozesz wlaczyc sobie 10 filmow z YT Messiego i 10 Neymera i przyjrzec sie ich dryblingom miedzy zawodnikami. I zwrocic uwage ile razy kopie pilke Messi, a ile razy kopie Neymar. Tudziez jaka jest odleglosc miedzy pilka a noga zawodnika przy dryblingu.

Nie bez powodu Neymar tancuje nad pilka, zeby zyskac przewage nad obronca. Messi tego w ogole nie potrzebuje. On ma tak przyklejona pilke do nogi, ze to jest technika, ktora nie dalaby mu zadnej przewagi, ktore juz nie posiada (jak daje Neymarowi, Ronaldihno, czy dawala Rivaldo). Da sie zauwazyc to golym okiem, bo kazdy z nich ma swoj charakterystyczny styl. I jak spokojnie popatrzysz sobie na to, to dojdziesz do tych wnioskow sam. Ja tam na sile Cie przekonywac nie bede :) Masz wlasne zdanie, wlasne opinie.

Co do PS3 - jak myslisz skad tworcy gier biora parametry poszczegolnych zawodnikow?

Czasy ZX Spectrum sie dawno skonczyly. Przesledz sobie, jak sie buduje sylwetki zawodnikow w najnowszych grach. Zdziwisz sie :)

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 00:55

Pauleta19,

otoz to. Ja w ogole uwazam, ze pilka nozna jest za bardzo kolektywnym sportem, zeby wskazac w niej na najlepszego we wszystkim zawodnika.

W koszu to jest mozliwe, bo kosz jest bardziej indywidualnym sportem.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 00:53

No niewatpliwie nizszy wzrost pomaga. No ale co z tego? Michael Jordan tez korzystal w stosunku do Garnetta, ze mial kilka centymetrow mniej. Jasne, ze warunki fizyczne maja znaczenie dla tego, ze jest sie w czyms najlepszym, ale co z tego :)

Neymar przypomina bardziej CR niz Messiego. Zwroccie uwage, ze Messi raczej nie tancuje nad pilka, nie robi fikcyjnych zwodow. Idzie po najmniejszej linii oporu i robi najprostsze zwody swiata.

Zeby dobrze zobrazowac o co mi chodzi, wyobrazcie sobie Neymara, CR i Messiego, ktorzy stoja przed zadaniem, zeby jak najszybciej przebiec cale boisko miedzy zawodnikami i jednoczesnie kopnac jak najwieksza liczbe razy pilke przed soba (nie wypuszczac sobie dlugiej do przodu, tylko trzymac ja caly czas przy sobie i jak najwiecej razy ja dotknac noga).
Messi wygrywa. I to jest wlasnie krol dryblingu (jesli jako drybling rozumiemy kontrole nad pilka, a nie same zwody, w wyrafinowanych zwodach jest wielu lepszych od messiego).
Zreszta widac to latwo na Playstation :) Zeby przebiec Messi duza odleglosc robi sie prosta rzecz: skret w jedna, skret w druga. Zeby przebiec Ronaldinho, albo Neymarem trzeba by wciskac kilka "fajerow" jednoczesni, L1, gora, R2 etc. Gra dobrze oddaje roznice w realu ;)

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 00:30

Nota bene dlatego wszystkie dzieci podniecaja sie Messim. Podobnie jak panienki, ktore nigdy nie poswieca wiecej niz 30 minut na ogladanie meczu. Ekscytuje ich podworkowa gra, ktora uosabia Messi - pilka przy nodze i mijam zawodnikow jak tyczki.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 06.04.2012, 00:28

Ronaldinho miał genialną kontrolę nad piłką, ale nie w ten sam sposób co Messi. CR też może sobie wypuścić piłkę, pobiec szybko do przodu i zatańczyć. Ale żaden z nich nie potrafi/ł mieć piłki tak krótko przy nodze jak Messi. Przestrzeń między nogą a piłką na pełnym rozbiegu jest najkrótsza w przypadku argentyńskiego karypla. Ronaldinho nie może mu w tym dorównać.

Co do Zizou macie rację, nie można mieć wszystkiego.

Quaresma... muszę się przyjrzeć :)

Carlos i Beckam? Mysle, ze Ronaldo laczy w sobie ich obydwu jesli chodzi o strzal. Pierwszy mial kopyto nie z tej ziemi. Drugi mial zakrety nie z tej ziemi. CRonaldo ma obydwie rzeczy.
Henry ani w jednym, ani w drugim nie dorownywal zadnemu z nich.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 05.04.2012, 23:49

karlo,

no, zidane swego czasu to zawodnik z przegladem gry jakosci xaviego i technika pokroju bergkampa na szczycie. Faktycznie mistrz swojego fachu. Chociaz do bycia najlepszym z najlepszych brakowaloby mu tego, co mial Veira - nadzwyczajnych umiejetnosci defensywnych, umiejetnosci zastawienia sie, przepchniecia i pozostania na nogach ponad wszystko.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 05.04.2012, 23:47

pelek,

nie wiem, kto moze sie rownac z Messim jesli chodzi o trzymanie pilki przy noge i maksymalna szybkosc.

podobnie nie wiem, jaki inny gracz puszcza tak nieprzewidywalne pilki jak Ronaldo, ze bramkarze boja sie ich lapac nawet jak leca prosto na niego (ewentualnie R. Carlos moglby konkurowac).

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 05.04.2012, 23:44

pelek,

ja mysle, ze kazdy pilkarz przed latami 90 nie moze sie rownac w kategoriach "bezwzglednych" z tymi od polowy lat 90. Gra tak przyspieszyla i zawodnicy stali sie duzo silniejsi, ze w zasadzie to co bylo wczesniej jest baletem.

Wystarczy popatrzec na slynnego gola Maradonny. Wtedy obrona i gra wygladaly zupelnie inaczej. Nie szkolono juz 5latkow do zawodowego futbolu.

Na obrone wielkich pilkarzy przed latami 90 oczywiscie trzeba dodac, ze dzisiaj tez pewnie byliby wielkimi graczami, bo znalezliby sie w innej rzeczywistosci i graliby zapewne uskrzydleni. I tez byliby na samym szczycie.

'Pierwiastek genialnosci"... aj, aj. Troche subiektywna sprawa. Zreszta nie ma jak tego policzyc. Nie wiem, na jakiej podstawie Ibra mialby miec tego wiecej niz np. Messi.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 05.04.2012, 23:33

A chcialbym zobaczyc kiedys druzyne z dwoma bocznymi napastnikami Messi i CR7, a w srodku RvP.

Powodzenia obrono! ;)

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 05.04.2012, 23:32

Kto najlepszy? Ronaldo? Messi? RvP?

A ja sie pytam: w czym? Ronaldo ma najlepszy strzal w historii swiata. Nikt nie potrafi i raczej nigdy nie potrafil puscic tak MOCNEJ i niespodziewanej pilki, ktora zupelnie nie wiadomo jak upadnie, zakreci sie itd.
Messi ma najlepszy drybling w historii swiata. Nikt nigdy nie potrafil ani obecnie nie potrafi tak przykleic sobie pilki do nogi i dryblowac z nia tak jakby biegl bez niej.
RvP ma obecnie najlepsze wyczucie pola ze wszystkich grajacych zawodnikow na swiecie i potrafi chyba najlepiej wykonac woleja.

Takze jestem uniwersalny niczym prawnik. Jak wejdziecie do kancelarii i spytacie, kto ma racje w jakiejs sprawie, ja sie spytam: a kto ma miec racje? ;)

Tak samo z pytaniem o najlepszego pilkarza swiata ;P

NineBiteWolf,

a widziales ile ze zdobytych bramek Messiego jest po asystach Xaviego i Iniesty? :)

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 05.04.2012, 17:50

Dla mnie Arsenal to Wenger. Tak gdzies rok po jego przyjsciu.

Komentowany temat: Wideo: Henry spotyka kibiców Arsenalu na Red Bull Arena 05.04.2012, 17:16

Kocham tego gościa.

Pure class.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 05.04.2012, 17:10

Oj tam, oj tam.
Im wiecej SYMPATYCZNYCH "fanow", tym lepiej. Nawet "fanow papierowych", albo jak niektorzy przesmiewcy mowia "sezonowcow" (chociaz tak naprawde to nic zlego byc "sezonowcem").

Kazdy, kto temu zaprzecza, oszukuje samego siebie. Wlasnie to bylo piekne w Michaelu Jordanie - ze chcialy go poogladac osoby, ktore nie mialy pojecia o koszykowce.

Tak samo w kazdym innym sporcie. Jak ktos jest niesamowity, to kazdy chce ten fenomen zobaczyc. I to sie ceni.

Komentowany temat: Środowe wyniki Ligi Mistrzów 05.04.2012, 17:03

Benfika grala tak ladnie w ostatnich meczach, ze moglaby przejsc Barcelone, a potem wygrac final.

Mi bardzo, bardzo szkoda, bo nigdy nie lubie, kiedy lepszy zespol odpada (dlatego w przeciwienstwie do wiekszosci fanow jestem prawdziwym kibicem pilki noznej, ha! ;) ).

Komentowany temat: Środowe wyniki Ligi Mistrzów 05.04.2012, 15:54

Mourinho ogólnie zmiękła rura. Rzuca pieniackimi tekstami, które energetyzują ludzi z IQ poniżej 80, używa do tego jakiegoś nieoficjalnego "rzecznika prasowego".

Byłby odważny i wyszedł przed kamerą powiedział, co mu w duszy kołacze. Alę jest tchórzem :) Kolanka mu się trzęsą, że zostałby wykluczony z meczu z Bayernem. A jemu bardzo zależy, żeby tam być. Taka okazja do zwyzywania sędziego od "s....ów" może się nie powtórzyć :D

Komentowany temat: Środowe wyniki Ligi Mistrzów 05.04.2012, 15:50

Moze wygrac Chelsea, Barca, Bayern, albo Real. W zasadzie wszystko jedno. Najwazniejsze, zeby nie wygral Mourinho. Tego czlowieka trzeba wyslac na banicje z zawodowego futbolu.

Niech siedzi gdzies na siedlisku przyczep, handluje koszulkami bylych klubow, a za piataka wklada osobom zainteresowanym palucha w oko :D

Komentowany temat: Środowe wyniki Ligi Mistrzów 05.04.2012, 10:39

Odpadniecie Benfiki bylo jednym z najbardziej "niesprawiedliwych" wynikow w LM ostatnich lat. Druzyna dynamiczna, swieza, odwazna, lepsza grajaca do konca, miazdzaca przeciwnika w 10 na ich boisku... naprawde zal. Barcelona mialaby ogromne klopoty z nimi. Z Chelsea im chyba duzo latwiej pojdzie. Nie zdziwi mnie wygrana w dwumeczu 4 bramkami.

Ale swoja droga potwierdza to tylko, ze w tym sezonie Premier League nie jest najlepsza liga swiata.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:48

Wiecie co - ja mam dosyc tego "ducha futbolu". Wprowadzmy nawet kwarty, zmieniajmy nawet zawodnikow. Ja juz mam dosyc tych kontrowersji. Zrobmy z tego druga koszykowke. Bedzie swiety spokoj, bedzie wygrywal lepszy i skonczy sie okropna gra: na czas, symulowanie itd.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:46

Tak, Chelsea powinno ze dwa karniaczki dostac w meczu z Barcelona.
Chociaz tutaj w ogole byla komedia, bo tak symulowali, ze szok. Nie mowiac o tym, ze mogli ze 3 razy z akcji strzelic na 2:0.

Dla mnie najwiekszy blad ze wszystkich w ostatnich latach to kartka za RvP. Bo to nie byl zwykly blad. Zwykly blad jest jak sedzia nie zobaczy faulu, pusci jakas gre itd.

Ale zeby dac tutaj DRUGA zolta kartke, to naprawde przesada. Jeszcze zeby to pierwsza kartka byla.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:35

Nine...

No tak. Opisana przez Ciebie sytuacja to spalony jak nic.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:32

NineBiteWolf,

Barca i Inter to ciekawy przypadek:

1. Gol ze spalonego Milito, ale
2. Spalony z kapelusza dla Milito kilka minut wczesniej jak mogl strzelic gola.
3. Dobry gol Bojana (nie bylo reki Yaya), ale
4. Gol Pique ze spalonego.
5. Chyba jednak przesadzona kartka dla Motty, ale
6. Brak czerwonej kartki dla Sneidera i karniaka za faul na Alvesie w polu karnym w 1 meczu.

Ogolnie - mnostwo kontrowersji. Zdecydowal przypadek.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:29

Rosomak,

spalony jest jak sedzia podniesie choragiewke i koniec kropka. Tutaj nie podniosl, wiec spalonego nie bylo! ;)

A serio - no niestety, przepisy sa cholernie niejasne. Strasznie mnie to wkurza swoja droga, ze takie detale o wszystkim decyduja.

Dlatego w pilce noznej nigdy nie bedzie kogos takiego jak Michael Jordan :)

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:28

NineBiteWolf,

racja, ale zerknij sobie na te powtorke z bliska zanim do tych patafianow podbiegl Puyol. Nesta naprawde zrobil z siebie łosia.

Masz racje, ze zdarza sie czesto, ale zdarza sie czesto to, ze jak we 2 biegna, to jeden z nich chwyta reka za koszulke. A tutaj?

Totalny kretynizm obroncy. Nesta trzyma dwoma rekami Busquetsa i nie pozwala mu wystartowac do pilki. Takiego glupiego faulu dawno nie widzialem i wcale takich nie ma czesto w kazdym meczu.

Chociaz jest tego coraz wiecej. Niestety dlatego, ze przepisy sa niejasne.

No i nie proporcjonalne, bo karny za taki faul smierdzi mocno niezgodnie z "duchem gry".

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:21

Rosomak,

czytam przepisy ze strony UEFA o spalonym i zaden mi sie nie klasyfikuje pod te sytuacje. Przejecie kontroli nad pilka nie oznacza, ze wykonujesz udane podanie. Xavi nie wykonywal podania, zagral kiks i stracil pilke na rzecz Milanu.

Poza tym wedle Twojej interpretacji zawsze mozna latwo wyprodukowac spalonego - wystarczy po przejeciu pilki podac prosto do zawodnika na spalony.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:19

Zgadzam sie, ze jest tu jakis brak wlasciwej proporcji - ciagniecie za koszulke w tlumie i za to jedynastka kloci sie z nasza zasada sprawiedliwosci. Ale to niestety glupie przepisy.

Dlatego je zmienmy. Rzut wolny z 20 metrow, albo liczenie fauli zawodnikom.

No i do tego najlepiej zatrzymywany czas :)

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:17

NineBiteWolf,

Rozumiem, ale to wlasnie z tego bierze sie patologia z koszulkami w polu karnym. "Pewnych rzeczy sie nie gwizdze". No to zaczynaja sie jatka w polu karnym i zawodnicy zachowuja sie skandalicznie, bo przeciez "sie nie gwizdze". A potem sluchamy, ze przeciez nie mozna gwizdac, bo pewnych rzeczy sie nie gwizdze. Bledne kolo.

Trzeba te sprawe raz na zawsze rozstrzygnac. Moim zdaniem sedziowie musza zaczac przestrzegac przepisow i gwizdac zawsze. To sytuacja w polu karnym sie uspokoi.

Albo radykalnie zmienic przepisy, na przyklad na wzor koszykowki. Liczyc faule zawodnikom i po 5 won z boiska. W wypadku ciagniecia za koszulke liczymy faul i powtarzamy rzut rozny (bez karniaka).

Albo wprowadzic w takich przypadkach nie karniaka, tylko rzut wolny z 20 metrow.

Jesli twierdzisz, ze "pewnych rzeczy sie nie gwizdze", to bedzie oznaczalo, ze zawsze kazdy moze tak szarpac sie w polu karnym. Wyobrazasz sobie, jaka to bedzie patologia, gdybysmy otwarcie przestali za to gwizdac faule?

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:13

Rosomak,

O nie. Uwazam, ze tamta sytuacja z Evertonem, to byl skandal. Tam byl spalony jak nic, bo Koscielny nie przejal kontroli nad pilka, ktora leciala do Saha'y. Tutaj Milan przejal kontrole nad pilka. Zwroc uwage - Xavi oddal pilke do tylu i Aaaaaanettti, czy ja on sie tam zwie, ja skierowal wzdluz do Messiego.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:06

Zobaczylem, powtorke 1 karniaka. Xavi oddal pilke i to Antolini podal pilke do Messiego, a dopiero potem zaczal robic wslizg. Nie gwizdnalbym spalonego.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 23:05

ArsenW,

ktore 20? Ja ewidentnego, gdy pilkarz ciagnie dwoma rekami za koszulke, wylapalem tylko jednego.

Aha, no i jeszcze jednego na San Siro, ale jego nie gwizdneli.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 22:59

Jubek,

to jest faul niezaleznie od tego co potem robi Puyol. A to, ze sedziowie czegos takiego nie gwizdza to zmora pilki noznej.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 22:58

Rosomak,

tylko ze tu przepisy sa chyba niejasne. Mowia o podaniu od zawodnika i wtedy spalonym. W tej sytuacji bylo swiadome przeciecie pilki zawodnika Milanu w zupelnie inna strone (to znaczy pilka byla tak naprawde pod kontrola Milanu juz). Musze zobaczyc te sytuacje raz jeszcze.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 22:55

fabregas1987,

pierwszy byl ewidentny, a drugi to zmora wspolczesnej pilki noznej - bezczelne ciagniecie za koszulke, w przypadku ktorego 60% sedziow udaje ze jest slepa (jak w meczu tydzien temu na San Siro), a 40% z ciezkim oddechem gwizdze jedynastke.

Komentowany temat: Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna 03.04.2012, 22:52

Rosomak,

slusznie. Tez o tym pomyslalem. To pewnie kwestia interpretacji. Wydaje sie, ze to nie bylo podanie - zawodnik Milanu skierowal pilke do Messiego.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady