Komentarze użytkownika artur759

Znaleziono 757 komentarzy użytkownika artur759.
Pokazuję stronę 3 z 19 (komentarze od 81 do 120):

Komentowany temat: Wziąć odwet za poprzedni sezon: Aston Villa vs Arsenal 24.08.2024, 17:51

@kamo99111 napisał: "Bo White dobrze się z Saka rozumie i nie widziałbym na ten moment aby Broccoli mógł za niego grać."
Ciężko, zeby lewonożny Calafiori miał zastępować Whita.

Boki Timber + Calafiori są jak najbardziej realne, tylko Timber będzie wtedy grał na PO.

Komentowany temat: Wziąć odwet za poprzedni sezon: Aston Villa vs Arsenal 24.08.2024, 10:46

Końcówka okienka mega ciekawa. Bardzo blisko odejścia jest Vieira i Nketiah.

A na liście do sprzedaży są jeszcze prawdopodobnie Nelson, Kiwior, Ramsdale i Tierney. Jesli Emery rzeczywiscie chce Tierneya to jest nawet szansa na sprzedaż całej 6.

Wtedy kadra byłaby naprawdę krótka, ale też z drugiej strony dzięki uniwersalności naszych graczy nie potrzebowalibyśmy jakiś specjalnych wzmocnień.

Jesli Arteta chce dać naprawdę szanse Nwanieriemu to jeden uniwersalny zawodnik na skrzydło + uzupełnienie bramkarzy i kadra domknięta.

GK: Raya/??
PO: White/Timber/Tomiyasu
ŚO: Saliba/Gabriel/White/Calafiori/Timber/Tomiyasu
LO: Timber/ Calafiri/Zina/Tomiyasu
6/8: Rice/Partey,/Jorgi/Merino + Trossard/Havertz (tylko8)
10: Ode/Nwanieri
PS: Saka + Jesus/Martinelli/Nwanieri
N: Havertz/Jesus + Trossard
LS: Martinelli/Trossard/Jesus

18 zawodników z pola, a praktycznie na każdą pozycję są 3 niezłe opcje. Idealnie dołożyć jeszcze jakiegoś uniwersalnego skrzydłowego, żeby dodać nam jakiejś nowej energii z przodu i mamy uniwersalną kadrę, praktycznie bez żadnego szrotu, a po tych wszystkich sprzedażach pewnie jeszcze bylibyśmy na plusie w finansach.

Komentowany temat: Wziąć odwet za poprzedni sezon: Aston Villa vs Arsenal 24.08.2024, 10:29

@metjuAFC napisał: "Pod koniec ubiegłego sezonu piłkarze byli już bardzo zajechani, a brak wartościowych zmienników wpłynął na końcowy układ tabeli."

Trochę średnio to sie zgadza z faktami, bo ostatnie 5 meczów Arsenal wygrał, w tym spotkania z United, Spurs i Chelsea.

Patrząc nawet dalej to od początku 2024 wygraliśmy 16 meczy na 18, tracąc punkty tylko w meczu z przyszłym mistrzem City i Aston Villa, która też była topem ligi, bo zakończyła na 4 miejscu.

Problemem nie było raczej zmęczenie, bo cały czas wyglądaliśmy dobrze, ale zdarzyła się jedna wpadka (choć porażka z zespołem TOP4 też nie czymś niezwykłym, mogło się zdarzyć). Przykładowo Ode pod koniec sezonu wyglądał znacznie lepiej niż na jesieni, mimo iż grał prawie wszystko od dechy do dechy. Saliba, Gabriel i Rice też nie obniżyli poziomu w końcówce, a Havertz z każdym miesiące budował się coraz bardziej.

Tytuł przegraliśmy w 2023 roku, gdy paradoksalnie zawodnicy powinni być jeszcze nie zmęczeni sezonem. Zwalanie końcowej porażki na zmęczenie to zbyt duże uproszczenie.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 23.08.2024, 18:40

Umówmy się jak odejdzie Nketiah i Vieira to nie będzie jakieś specjalne osłabienie, skrócenie kadry i tyle. Nikt nie przyjdzie to też formacja z przodu nie będzie znacznie słabsza.

Ale dwa transfery out ewidentnie pokazują, że o kogoś przynajmniej powalczymy.

Zresztą pod koniec okna myślę, że i za Nelsona pojawi się co najmniej oferta wypożyczenia a może i kupna. Dla dołu tabeli to całkiem ciekawy piłkarz, choć pensja jest sporym problemem.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 23.08.2024, 18:33

Ale praktycznie bez żadnej plotki ten Vieira domknięty.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 23.08.2024, 18:32

Jak jest hajs a Nico nie będzie chciał do nas przyjść to niech Edu daje po Kudusa XD

Szanse niskie, ale kto zabroni marzyć :)

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 23.08.2024, 17:56

@kamo99111 napisał: "Rice, Partey/Merino, Odegaard;

czy

Rodri, Gundogan, De Bruyne"


W teorii pomoc City na papierze jest mocniejsza, ale tam nie ma praktycznie w ogóle pola do rozwoju. Rodri 28 lat, Gundogan 34, De Bruyne 33. Grali ze sobą razem od lat i to pod tym samym trenerem. Raczej ze względu na wiek ich forma powinna spadać, a już na pewno nie powinna rosnąć, bo nie ma za bardzo żadnych bodźców do rozwoju.

Nasza pomoc też jest bardzo mocna i ma przede wszystkim znacznie większe pole do rozwoju. Rice i Ode są jeszcze przed swoim prime wiekiem i mają tylko rok wspólnej gry ze sobą. Merino co prawda jest w wieku Rodriego, ale on zmienni ligę, przyjdzie do zespołu o zupełnie innym stylu oraz będącego na innym poziomie, będzie grał z nowymi partnerami i pod nowym trenerem, który znany jest z tego, że potrafi rozwijać pomocników (Xhaka, Rice). Mimo wieku powinien mieć dużo bodźców do rozwoju.

Różnice nie są duże. City to TOP1 z prawdopodobną tendencją spadkową, my TOP2 z prawdopodobną tendencją wzrostową. Pytanie jak szybko te procesy będą następować i kiedy krzywe je symbolizujące przetną się.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 23.08.2024, 11:44

@Elastico07 napisał: "Po słowach miķela spodziewam się bomby na zakończenie okienka do linii ataku"
Może po sprzedaniu Nketiaha, Edu spróbuje znowu zagadać z Williamsem, będą jednocześnie gotowym na wpłate klauzuli.

Jednak ten scenariusz jest mało prawdopodobny, a nawet gdyby się spełnił to obstawiam, że i tak dostalibyśmy od Nico kosza.

Chociaż z drugiej strony może cyrki Barcy z rejestracją Olmo i próba zastąpienia go Leao mogły mu trochę ostudzić entuzjazm na dołączenie do Barcy i w tym upatrywałbym jedynie malutki cień nadziei.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 23.08.2024, 11:33

@Marzag: Kupno nie, ale jeśli nie mamy teraz lepszej alternatywy do ofensywy, to wypożyczenie na rok z podziałem pensji byłoby bardzo dobrą opcją.

Sterling w City grającym bez Haalanda, którego styl gry był poniekąd zbliżony do tego co my gramy obecnie, był bardzo ważnym ogniwem. W Chelsea wyglądał gorzej, ale też styl gry City z tamtego okresu i obecnej Chelsea to dwa różne światy.

Gdyby przyszedł do nas, czyli do ułożonego taktycznie klubu, myślę, że mógłby się odbudować. Dodatkowo daje opcje na oba skrzydła i jest po graniu w City przyzwyczajony do rotacji. Na pewno kilka klas wyżej niż Nelson. Doświadczenia też nam trochę brakuje, a on je z pewnością ma.

Transfer definitywny oczywiście to stanowcze NIE. Wolałbym inne opcje jak Bakayoko, Kudus (marzenie) czy Sane, ale nie uważałbym tego transferu za bezwartościowy.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 22.08.2024, 19:54

@Theo44 napisał: "Cos sie nie zgadza?"
Wszystko się w teorii zgadza, tylko kwestia zastępstwa, a jednak gracza tego kalibru nie jest łatwo kimś sensownym zastąpić.

Merino, Rice, Jorginho to za mało, żeby obstawić dwie pozycje na kilku frontach.

Pamiętaj, że w tamtym sezonie Havertz był liczony poniekąd jako pomocnik a teraz już raczej jest napastnikiem. Dodatkowo odszedł ESR.

Także po odejściu Parteya utracilibyśmy w zasadzie 3 opcje w pomocy, a przyszedł za nich jeden zawodnik.

Jeśli udałoby się opchnąć Parteya a kupić Varele/Edersona to jestem na tak, ale to byłaby raczej bardzo trudna operacja jak na te kilka pozostałych dni okienka

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 22.08.2024, 19:45

Ogólnie to uwielbiałem Parteya, ale teraz oprócz jego zdrowia martwi mnie też jego forma, bo tak naprawdę od jego powrotu (chyba w kwietniu) minęło sporo czasu, miał cały okres przygotowawczy, a cały czas wygląda mocno średnio.

Jednak kontuzja wykluczająca zawodnika na praktycznie rok w przypadku 30-latka to poważna sprawa.

Niby mozna zakładać, że potrzebuje złapać po prostu trochę minut, ale z tym też może być problem, bo po przyjściu Merino pojawi się spora konkurencja, a przecież Jorginho to też nie jest Eleneny (z całym szacunkiem do niego). Dodatkowo, gdyby Jesus wystrzelił, MA może mieć pomysł ponownie cofnąć Havertza do pomocy.

Czyli podsumowując słabo grający Partey nie będzie łapał się do składu, a bez gry ciężko mu będzie odbudować formę, skoro przez cały okres przygotowawczy i końcówkę poprzedniego jej nie zbudował.

Póki nie ma kupca to nie ma problemu, ale gdyby pojawiła się dobra oferta z Arabii to byłby ciężki orzech do zgryzienia. Z jednej strony ryzyko utraty sporego zastrzyku gotówki i ryzyko, że Partey nie odbuduje formy albo się znowu połamie. Z drugiej strony za ten hajs, który za niego dostaniemy to ciężko będzie sprowadzić kogoś kto będzie chociaż na poziomie Parteya bez formy nie mówiąc o jego dobrej dyspozycji, a gdyby jednak udało się mu wrócić na swój normalny poziom to mamy prawdopodobnie najlepszą pomoc ligi.

Dla mnie idealnym rozwiązaniem byłby sprzedanie Parteya i pójście po kogoś porządnego za dopłatą np. po Edersona z Atalanty. Na pewno sprzedanie Parteya bez jasnego planu jego zastąpienia i to nie jakimś Rabiotem będzie zbyt dużym ryzykiem.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 22.08.2024, 18:45

@Damper: Oczywiście, że nie wierzę w ten transfer w tym okienku, nawet wątpię czy ktokolwiek przyjdzie, ale transfer z kategorii marzeń.

A negocjacje jak negocjacje, myślę, że aż tak złych relacji z nimi nie mamy wbrew pozorom. Koniec końców nikomu nie stała się krzywda, my kupiliśmy świetnego grajka, a West Ham całkiem dobrze zainwestował te pieniądze w Kudusa, Alvareza i Ward-Prawse.

Pewnie po samym transferze było napięcie, ale do tej pory myślę, że koniec końców zakończenie było pozytywne dla obu stron, a w takiej sytuacji rany leczą się szybciej.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 22.08.2024, 18:36

No to pozycje 6/8 mamy teraz kozacko obsadzoną. Obrona też dobrze.

Havertz zostaje chyba oficjalnie przesunięty na stałe na atak, a Jesus jest więcej niż dobrym zmiennikiem

Tak naprawdę do domknięcia składu brakuje klasowego zmiennika dla Ode i Saki. Taki Kudus i skład praktycznie perfekcyjny.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 22.08.2024, 13:49

Trossard najlepiej gra, gdy wchodzi z ławki.

Według mnie brakuje mu mimo wszystko trochę dynamiki i szybkości grając na świeżych obrońców. Z kolei, gdy wchodzi wypoczęty z ławki na podmęczonych przeciwników jego braki fizyczne stają się mnie dokuczliwe.

To jest oczywiście tylko moja teoria, niczym za bardzo nie podparta, ale takie mam odczucia.

Trossard genialny joker, ale znacznie gorszy podstawowy zawodnik.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 22.08.2024, 13:16

@pLYTEK napisał: "Mówię o sprzedaży Kiwiora za 30+ mln i kupnie Christensena za 25.
White i Timber będą grali na bokach."


Jak wyleci Saliba, to znacznie bardzie wolałbym, żeby na jego pozycji zagrał White, a na PO wskoczył Timber (ewentualnie Tomiyasu) lub na odwrót, bo jednak wystawienie Christensena za Salibe to zbyt duża przepaść jakości. Lewonożny Kiwior też zastępował Salibe, więc Calafiori też może.

Tak naprawdę za Salibę może zagrać White, Timber, Calafiori i nawet Tomiyasu.

Mamy na tyle uniwersalnych obrońców, że na spokojnie można defensywę złożyć na kilka sposobów. W innych formacjach ewentualne wzmocnienia są istotniejsze.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 22.08.2024, 13:01

Oshimen w ostatnim sezonie strzelił z gry tyle samo goli co Havertz, czyli 12 i zdobył 4 asysty mniej od Niemca.Uczciwie trzeba powiedzieć, że Havertz rozegrał o 600 minut więcej, ale też z drugiej strony w przeciwieństwie do Oshimena nie zagrał nawet połowy meczy na napadzie.

Praktycznie w każdym pozostałym elemencie gry napastnika takim jak pomoc w rozegraniu, praca w defensywie, pressing, wymienność pozycji Havertz ma raczej większe umiejętności.

Oshimen z poprzedniego był według mnie po prostu gorszym napastnikiem niż Havertz.

Oczywiście zagrał jeden niesamowity sezon dwa lata temu i taki napastnik jak wtedy byłby bardzo pomocny. Jednak to był 1 taki sezon na 5 w poważnej piłce, więc na razie wygląda to on bardziej na zawodnika jednego sezonu.

Kto ma większy potencjał? Według mnie Havertz po tym co pokazuje po zmianie pozycji oraz również biorąc pod uwagę to, że jest mimo wszystko młodszy jest bardziej perspektywiczną opcją do rozwoju.

Może Oshimen nie jest złym napastnikiem, ale na ten moment dla mnie ma mniejszy potencjał na bycie topową 9 niż Havertz i na pewno nie jest wart tych 100 mln i ogromnej tygodniówki.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 22.08.2024, 10:18

Lookmana nie znam za bardzo, widziałem go tylko w finale LE, który miałem odpalony w tle, a tam miał występ życia, więc cięzko go ocenić.

Patrząc na statystyki to wygląda podobnie na przestrzeni ostatnich dwóch lat do Leao i Kvary, szczególnie jeśli uwzględni się to, że zagrał trochę mniej od nich.

Transfer potencjalnie ciekawy, jednak ja zawsze mam sporą niepewność przy jakimkolwiek ofensywnym zawodniku z Seria A.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 22.08.2024, 10:10

@executer1 napisał: "Wymienione drużyny może i czuły by do nas respekt ale czysto piłkarski a nie strach, który by sprawiał, że nogi im się plączą jak nam chociażby przeciwko Bayernowi."

Piszesz jakby nas Bayern rozwalił 10:0 w dwumeczu. Przegnaliśmy w jednym meczu na wyjeździe 1:0 i zremisowaliśmy u siebie 2:2 dominując w praktycznie każdej statystyce. Przegraliśmy z jedną z najsilniejszych drużyn na świecie i tyle, zdarza się.

Pisanie, że nasi zawodnicy potykali się o własne nogi ze strachu to gruba przesada. Porażka po zaciekłym dwumeczu z Bayernem, to nie powód do jakiegoś specjalnego wstydu, szczególnie dla tak młodego składu, praktycznie debiutującego w LM.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 19:37

Sterling mógłby być, ale tylko jako wypożycznie bez obowiązku wykupu, bo potem za sezon, gdy będziemy chcieli się znowu wzmocnić trzeba będzie znowu szukać kupca, a zawodnika z taką tygodniówką może być ciężko.

Na ten moment byłby raczej przydatny dla nas, gdy grał w dobrze ułożonym zespole jak City to wykręcał kozak liczby, no i jest przyzwyczajony do rotacji.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 17:48

@Joker_224 napisał: "W Chelsea nawet nie czekali na sprzedaż Sterlinga tylko od razu zabrali mu numer 7 i dali go Pedro Neto, napluli na niego tak o. Tragiczny klub"
Maresca: “I am not working with 42 players. I am working with 21 players”.

“The other 15-20 players are training apart. I don't see them. It's not a mess like it looks from outside. Absolutely not”.

“They can even have 20 years contract, it’s not my point. I don’t care”.

Tam już nawet trener nie udaje, wyobrażam sobie jaka atmosfera tam musi panować XD

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 16:59

Ludzie naprawdę muszą mieć kozła ofiarnego...

Tak tak Martinelli zagrał jeden słabszy sezon robiąc 6+4 w 2000minut (bez wykonywania stałych elementów) mając 22 lata, ale już po jego karierze, nie ma szans się odbudować.

Obrońcy już go rozczytali i wszyscy widzą jak zagra. To, że tam strzelił gola dającego zwycięstwo z City i gola dającego prowadzenie z LFC, to tam szczególiki i zbieg okoliczności.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 14:57

@alexis1908 napisał: "Saka i Ode dowiozą bardziej się boję o lewe skrzydło bo Martinelli już wygląda 2 rok że jest pod formą Trossard umie strzelić ważną bramkę ale też często znika jak wychodzi w podstawowym składzie ."

1. Trossard i Martnelli w poprzednim sezonie w lidze zdobyli łącznie 18g + 5a, co prawda 3 gole Trossard zdobył grając bardziej na napadzie, ale to i tak wychodzi 15g+5a. Nie są to na pewno słabe liczby, więc cięzko powiedzieć, że lewa nie funkcjonuje. Dla porównania można odjąć karne Saki i wyjdzie, że z gry na prawej stronie zdobyliśmy 10g+9a, czyli w kanadyjce wychodzi podobnie.

2. Martinelli miał na razie 1 słabszy rok, więc pisanie o 2 latach jest mocno naciągane, bo dwa sezony temu sam załadował 15 goli w lidze bez karnych. A ten jego ostatni sezon też nie był aż tak tragiczny, choć na pewno poniżej jego potencjału.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 14:33

@alexis1908 napisał: "Havertz w tym sezonie robi spokojnie 20 goli w samej lidze ."
Też lepiej nie przesadzać, 20 goli z gry w lidze bez strzelanych karnych to bardzo dużo, w zasadzie liczby na poziomie Haalanda.

Havertz to jednak trochę inny typ napastnika, jak zrobi 15 bramek i dołoży dobrą grę w innych elementach to będzie już naprawdę super.

Życzę mu oczywiście tych 20 (i nawet uważam, że jest w stanie to zrobić), ale myślę, że nie ma co pompować balonika za bardzo.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 14:14

@mruw: Tak, ale mi się wydaje, że to akurat będzie miało marginalny wpływ na transfery do ofensywy.

Podejrzewam, że większym problem niż sam hajs, jest dla nas to, że bez sprzednia Nketiaha I Nelsona, kupienie dodatkowego zawodnika będzie wiązało się z tym, że w formacji ofensywnej byłoby 8 zawodników z pensją co najmniej 100k, czyli jednak dość duży przesyt.

Trzeba najpierw posprzątać, zanim się kupi, bo inaczej będzie u nas kolejna Chelsea i trzeba będzie poszerzać szatnie XD

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 14:02

@artur759: *nawet za 30

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 14:02

No to jak Nketiah pójdzie rzeczywiście za tyle i już teraz, to może być ciekawie. Pewnie będzie szukanie kupca na Nelsona i obstawiam, że bliżej końca co najmniej jakaś oferta wypożyczenia z obowiązkiem wykupu może wpaść.

Jeżeli Broja poszedł na wypożyczenie z potencjalnym obowiązkiem wykopu z 20 baniek, to mysle, że i na Nelsona jakiś chętny się znajdzie.

A jak odejdą obaj to kogoś pewnie pozyskamy.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 13:35

Porównując statystyki Havertza z innymi napastnikami warto cały czas brać poprawkę na to, że nie strzela karnych u nas.

Toney w sezonie w którym miał 20 goli w lidze, miał 6 z karnych, czyli z gry tylko 2 więcej od naszego Niemca. Jak będziemy liczyć gole Saki bez karnych to też okaże się, że strzelił mniej niż Havertz w poprzednim sezonie. Nawet Haaland miał aż 7 karnych, choć tutaj oczywiście 20 goli z gry jest i tak imponującym wynikiem.

Statystyki na poziomie np. 15g+10a u Havertza z gry, dokładając do tego, że jest naprawdę dobry w każdym innym elemencie wymaganym od napastnika (agresja, pressing, pomoc w rozegraniu, walka o górne piłki) będą według mnie świadczyć, że Niemiec jest napastnikiem klasy światowej.

A są to staty jak najbardziej realne, bo umówmy się, że już w poprzednim sezonie nie dużo brakowało, a większość sezonu nie grał na napadzie i pierwszą połowę odbudowywał się psychicznie po Chelsea.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 09:41

@Mastec30 napisał: "Oni mają sporo skrzydłowych a za Salaha to raczej by chcieli kogoś mocniejszego niż skrzydłowy z Holandii"
No właśnie nie mają ich tak dużo. W zasadzie tak sama ilość do nas z tym, że Nunez może zagrać u nich na LS, a u nas Havertz średnio. Poza tym to jest 4 (Saka, Martnelli, Trossard, Jesus) vs 4 (Diaz, Gakpo, Salah, Jota)

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 09:36

@sidtsw napisał: "ale przeciez Kai i Jesus na caly sezon na 9 to troche malo, jedna kontuzja i zgroza"
Z drugiej strony jaki klub, który gra na jednego napastnika ma w kadrze aż trzy 9 z powiedzmy półki premium, bo tak trzeba traktować Jesusa i Havertza? Tym bardziej, że my mamy jeszcze od biedy Trossarda, który może tam grać.

City za Haalanda nie ma tak naprawdę nikogo, Bayern za Kane tak samo, Barcelona w sumie też nie ma nikogo za Lewego.

U nas sytuacja jest co prawda delikatnie inna, bo Jesus może grać na skrzydle, a Havertz niżej, więc w teorii byłoby jeszcze miejsce na kogoś nowego, ale nie mamy i tak złej sytuacji. Dużo gorzej przygotowane na wypadnięcie podstawowej 9 są kluby, które wymieniłem powyżej, a to jednak absolutny top.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 09:24

@Adi17 napisał: "Dobra opcja, a jeszcze lepszą byłby Kudus wspomniany :D"
Kudus dla mnie absolutny TOP1, jeśli chodzi o wymarzony transfer. Już rok temu bardzo na niego liczyłem. Świetnej jakości zmiennik zarówno dla Saki jak i Ode.

PS: Saka, Kudus + Nwanieri
SPO: Ode, Kudus + Nwanieri

Wyglądałoby to wręcz idealnie, ale myślę, że nawet 75 mln funtów to będzie za mało, żeby kupić Kudusa, a Arteta mówił chyba, że nie planują takich wielkich transferów jak rok temu.

Bakayoko jest mniej sprawdzony i oczywiście jest większe ryzyko, ale potencjał według mnie ma nie dużo mniejszy, chociaż niestety raczej tylko jako zmiennik Saki, bo nie jest chyba aż tak uniwersalny, żeby pokryć jeszcze Ode.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 09:18

Podobno Live nie ma zamiaru przedłużać Salaha i być może również Van Dijka.

Także nie ma narzekać na nasz zarząd, bo tam to dopiero może być za chwilę cyrk. Jeszcze jakby TAA odszedł im za darmo do Realu to już w ogóle.

Pół składu do wymiany i utrata absolutnych liderów ataku i obrony, a już teraz brakuje im lidera pomocy. Z klub mogącego realnie walczyć o mistrza, nagle mieliby nagle jedną z gorszych kadr w BIG6.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 09:10

Ja w ogóle zastanawiam się czemu nie ma praktycznie żadnych plotek z Bakayoko.

Rok temu jak dopiero poważnie wchodził do dorosłej piłki pamiętam, że był mocno łączony np. z Liverpoolem jako potencjalny następca Salaha w dłuższej perspektywie i było wiele plotek z innymi klubami w tym także z Arsenalem (chociaż tu akurat średnie źródła).

Teraz rozegrał bardzo dobry i znacznie lepszy niż poprzedni sezon w PSV, a nie ma wokół niego chyba specjalnego zainteresowania.

Dla mnie super alternatywa za Sake, świetnie prezentował się w meczach z nami LM i według mnie ma taki styl gry, że spokojnie wszedłby do ligi jak Kudus. Biorąc pod uwagę ceny Gakpi i Kudusa to pewnie za 40/45 baniek byłby dostępny.

Lewanoga, styl podobny do Saki, dość silny fizycznie, 21 lat, dobra historia kontuzji.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 21.08.2024, 09:04

@Adi17 napisał: "Myślicie, że jak odejdzie Ramsdale, Eddie i Nelson to oprócz Merino ktoś jeszcze przyjdzie? Tak realnie, bo wiadomo, że skrzydłowy/napastnik by się przydał."
Jak odejdzie Rams to na pewno przyjdzie drugi bramkarz, ale wiem, że nie o to Ci chodziło.

Obstawiam, że jak odejdzie Nelson i Nketiah to po kogoś mocniej pójdziemy, jeśli sam Nketiah to może się o kogoś postaramy, ale raczej na zasadzie szukania okazji, jeśli nikt z tej dwójki to po nikogo nie pójdziemy.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 20.08.2024, 17:32

25 mln za gracza ofensywnego z Holandii to nie są małe pieniądze. Gakpo, który był tam kozakiem nieporównywalnie większym od Gimeneza i do tego po indywidualnie udanym mundialu poszedł za 40 baniek.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 20.08.2024, 14:51

I jeszcze fajna sprawa, to sami eksperci w Viaplay. Postawili na początku na nowość i opłaciło się:

Domagała, Przybysz, Zachodny, Targowski, Gutka robią super robotę, a to co najlepsze miał Cannal Plus czyli Pełke i Twaro udało im się i tak sprowadzić.

Jak pomyślę sobie o tych ekspertach z cannal plus to już mi się odechciewa niestety, a wątpię, że będą chcieli pozbyć się tam starej gwardii, bo pewnie będą chcieli nagrodzić ich za pozostanie.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 20.08.2024, 14:45

@Joker_224 napisał: "Przy 40 milionach chyba wolałbym pomyśleć o kimś młodszym i stosunkowo lepszym"
Tylko ciekawy jestem kto jest lepszy i młodszy od Merino, a na dodatek dostępny za 40 mln?

Chłop ma świetne staty w zarówno w defensywie jak i ofensywie oraz jest najwyżej wycenianym pomocnikiem ligi hiszpańskiej spoza Realu i Barcy, a mając 28 lat nie dostaje bonusu za potencjał, tylko wynika on z aktualnych umiejętności piłkarskich.

Nawet jak popatrzymy poza la ligę to nie ma na świecie 8 w jego wieku lub wyższym mającą lepszą wycenę. Nie wspominając już, że profil jest praktycznie idealny na to czego szukamy, czyli następcy Xhaki/.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 20.08.2024, 13:12

@kamo99111 napisał: "Ciężko nawet powiedzieć kogo miałby zastąpić? Bo obrona Timber-Gabriel-Saliba-White wygląda kozacko. Nie zdziwię się jak Ricardo będzie musiał poczekać do jakiejś kontuzji albo pucharu na swoją szansę."
Ja obstawiam, że będzie na razie wchodził na boisko w okolicach 60 minuty za Timbera lub White (wtedy Timber na PO), bo akurat bocznych obrońców Arteta jeszcze w miarę lubi zmieniać, gdy ma dobre opcje.

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 20.08.2024, 13:02

@Szogun napisał: "Forrest złożyło ofertę opiewającą na 25 mln i zostało odrzucona za Nkethiah i złożyli ofertę za Gimeneza 20 ml która też została odrzucona. Żebyśmy znowu nie sfrajerzyli.Rpzmowy trwają."
Trochę zabawne, że Gimenez jest niżej wyceniany niż Nketiah, szczególnie, że jest zawodnikiem młodszym

Komentowany temat: Wilki poskromione, Arsenal 2:0 Wolves 19.08.2024, 22:20

Ja mam problem z rozważaniem zawodników pokroju Adingry jako zmiennika Saki.

Na pierwszy rzut oka niby spoko, ale jak się człowiek mocniej zastanowi to ciężko mi sobie wyobrazić sytuacje, że na jakiś mecz o punkty Areta daje mu grać od początku, gdy Saka jest zdrowy? Jednak różnica obniżka jakości byłaby zbyt duża.

Gdy będziemy walczyć o wynik do samego końca to Saka też nie będzie zmieniany raczej na pewno, bo to gościu który może nam dać coś ekstra w trudnym momencie. Z kolei w kontrolowanych na spokojnie meczach Saka może być równie dobrze zmieniany przez Nwanieriego.

Taki Adingra z drugiej strony nie będzie dostawał wielu minut i przez to nie będzie się płynnie rozwijał.

Zmiennikiem Saki na końcówki meczów powinnien być Nwanieri, a w przypadku kontuzji ktoś z dwójki Jesus/Martinelli i tyle.

Idealny byłby taki Kudus, bo on zagrałby na większości pozycji w ofensywie, więc dałby backup praktycznie dla każdego w składzie.

Komentowany temat: Nowy sezon czas zacząć! Arsenal vs Wolves 18.08.2024, 16:53

Ciekawe starcie w środku pola się szykuje. Chelsea w sumie stawia na 3 bardziej defensywnych (Lavia, Enzo, Caicedo) a City na 3 ofensywnych (Kovacic, De Bruyne, Silva). Tym bardziej, że jest to starcie młodości z doświadczeniem. Rzadko obserwuje się taki brak balansu w środku pola.

Odważnie ze strony City, tym bardziej, że ich defensywa nie zachwycała w presezonie, a co by nie mówić Nkunku czy Palmer mają spore umiejętności.

Bez Fodena i Rodriego, City jest dość mocno osłabione, dalej są faworytami, ale w takim meczu trzeba liczyć na potknięcie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Manchester United 4.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady